جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارواخال: سویا و ویارئال رقبای ما هستند!

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارواخال: سویا و ویارئال رقبای ما هستند!

کارواخال: سویا و ویارئال رقبای ما هستند!

 

دنی کارواخال، بال راست رئال معتقد است که نه تنها بارسلونا که ویارئال و سویا نیز رقبای رئال برای کسب عنوان قهرمانی هستند.

 

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی بزرگ رئال در زمین اتلتیکو باعث شد تا فاصله این تیم در صدر جدول با بارسلونا به 4 و با اتلتی به 9 امتیاز افزایش یابد.

سویا نیز در 6 امتیازی کهکشانی ها قرار دارد و اگر ویارئال هم امروز در زمین بیلبائو پیروز شود، به 5 امتیازی رئال خواهد رسید.

 

 

 

 

دنی کارواخال پس از پیروزی 3-0 بر اتلتیکو به خبرنگاران گفت:« ایده ما مشخص بود. زیدان از ابتدا یک برنامه مشخص برای دربی  تعیین کرده بود و تمام روزهای گذشته روی همان برنامه کار کرده بودیم.

هدف ما پیروزی بود و می دانستیم که برای شکست اتلتیکو در ویسنته کالدرون، باید بهترین بازی خودمان را ارائه دهیم. نشان دادیم که اگر همه باهم متحد باشیم، تیمی نمی تواند ما را شکست دهد.»

 

او ادامه داد:« روز فوق العاده ای بود. بارسا برابر مالاگا مساوی کرد و حالا فاصله ما با این تیم به 4 امتیاز رسیده است. اتلتیکو هم حالا با ما 9 امتیاز فاصله دارد. هر دو حریف از ما دورتر شده اند؛ با این حال من معتقدم سویا، ویارئال و حتی سوسیداد نیز می توانند رقبای ما در راه قهرمانی باشند. لالیگا بسیار دشوار است و هفته به هفته فشرده تر و دشوارتر می شود.»



تاريخ : یک شنبه 30 آبان 1395 | 15:51 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو و تکرار تاریخ در کالدرون پس از 5 سال

رونالدو و تکرار تاریخ در کالدرون پس از 5 سال

 

کریستیانو رونالدو امشب موفق شد با ثبت یک هت تریک تاریخی در ویسنته کالدرون، باعث برتری بی چون و چرای رئال مقابل اتلتیکو شود.

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال با برتری 3-0 بر اتلتیکو توانست فاصله خود با بارسلونا را به 4 افزایش دهد و حالا اتلتیکو را نیز در 9 امتیازی خود می بیند.

 

 

 

 

کریستیانو یک شب رویایی دیگر را در ویسنته کالدرون تجربه کرد. او 5 سال پیش در برتری 4-1 بر اتلتیکو در ویسنته کالدرون، هت تریک کرده بود و امشب نیز یک بار دیگر آن اتفاق را تکرار کرد. او حالا با زدن 18 گل به اتلتیکو، برترین گلزن تاریخ دربی های شهر مادرید است.

 

 

 

 

نکته جالب اینکه رونالدو 5 سال پیش، مشابه امشب دو گل از سه گلش روی پنالتی و ضربه کاشته به ثمر رسیده بود.

رونالدو حالا با 8 گل زده به طور مشترک با مسی و سوارز بهترین گلزن لالیگا محسوب می شود.



تاريخ : یک شنبه 30 آبان 1395 | 15:50 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

یک توپ طلای دیگر در کلکسیون رونالدو

یک توپ طلای دیگر در کلکسیون رونالدو

 

رونالدو قطعا فاتح توپ طلای 2016 خواهد شد و اگر کسی به این مساله شک داشت، شب گذشته ایمان آورد. رونالدو برای چهارمین بار، توپ طلا را از چنگ «مسی بزرگ» خارج خواهد کرد و این هنری است که فقط در وجود او نهفته شده.

 

به گزارش "ورزش سه"، برای همه آنهایی که شک داشتند: یک توپ طلای دیگر برای کامل تر شدن کلکسیون کریستیانو که حالا مخالفت با آن، چیزی جز کینه توزی نمی تواند باشد.

انتظار می رفت که رونالدو مقابل اتلتیکو بدرخشد؛ اما کمتر کسی فکر می کرد که او، ویسنته کالدرون را در آخرین دربی لالیگایی اش اینچنین و با یک هت تریک تاریخی خاموش کند.

 

 

 

 

توپی که رونالدو به رسم همیشه و پس از ثبت هت تریک به خانه برد، در واقع توپی به رنگ طلا بود. پس از بهترین سال دوران ورزشی اش، او حالا شایسته کسب توپ طلای چهارمش است؛ همین بازیکنی که چند هفته ای بود که منتقدانش می گفتند دیگر به آخر خط رسیده است.


رونالدو در دربی پستی غیرمعمول داشت. او در پست شماره 9 بازی می کرد. در شبی که بنزما روی نیمکت حضور داشت و موراتا نیز غایب بود، رونالدو با تصمیم فنی زیدان در پیشانی خط حمله قرار گرفت و خیلی ها معتقدند که از این پس او باید در همین منطقه بازی کند. CR7 جدید در حال متولد شده است : CR9.

وجهی کمتر دیده شده از رونالدو را نیز در دربی شاهد بودیم: او شب گذشته پس از زدن سه گل تعویض شد و جای خود را به خامس داد. رونالدو بر خلاف معمول، شاد و خندان و پس از در آغوش گرفتن زیدان روی نیمکت نشست.

 

 

 

 

رونالدو سه گل به سه شیوه مختلف زد. ضربه آزاد، پنالتی و یک گل در جریان بازی روی پاس استادانه گرت بیل. پس از یک شروع بد با رئال در فصل جاری، نابغه پرتغالی حالا همراه با مسی و سوارز، آقای گل لالیگا محسوب می شود.

 

رونالدو بخش اعظمی از درخشش خود برابر اتلتیکو را باید مدیون بازی درخشان ایسکو باشد که برای اولین بار در این فصل در پست دلخواه خود یعنی پشت مهاجم نوک بازی می کرد؛ در سیستم 1-1-4-4 زیدان.

زیزو دربی را از همان دقیقه  1بازی پیروز شده بود؛ وقتی تک تک بازیکنانش را در جای درست شان روانه زمین کرد. خط دفاع و هافبکی با 4 بازیکن و ایسکو پشت سر رونالدو. ایسکو خیلی خوب توانست رونالدو را در جریان دربی تغذیه کند و وقتی CR9 راه افتاد، کار اتلتیکو تمام شده به نظر می رسید.

 

 

 

 

رونالدو قطعا فاتح توپ طلای 2016 خواهد شد و اگر کسی به این مساله شک داشت، شب گذشته ایمان آورد. رونالدو برای چهارمین بار، توپ طلا را از چنگ مسی بزرگ خارج خواهد کرد و این هنری است که فقط در وجود او نهفته شده.

تا زمانی که در رئال حضور داشته باشد، رونالدو یک طلای خالص خواهد بود و چه خوب است که زیدان از این پس او را در نوک خط حمله رئال قرار دهد. آنجا مهاجمی بی رحم چون رونالدو، دیگر فرصت ها را از کف نخواهد داد.

در تاریخ فوتبال، فوتبالیست هایی مثل رونالدو شاید به اندازه انگشتان یک دست باشند و چه خوب که ما در دورانی زندگی می کنیم که رونالدو در آن آقایی می کند.



تاريخ : یک شنبه 30 آبان 1395 | 15:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

لوکاس: رونالدو دهان منتقدانش را بست

لوکاس: رونالدو دهان منتقدانش را بست

 

لوکاس واسکز شب گذشته در دربی مادرید از ابتدا و به عنوان وینگر راست به میدان رفت و خوش درخشید.

 

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که موراتا غیبت داشت و بنزما هم روی نیمکت بود، زیدان، لوکاس را در سمت راست و بیل را نیز در سمت چپ قرار داد. رونالدو نیز به نوک حمله رفت و ایسکو پشت وی قرار گرفت.

با این حربه، رئال توانست 3-0 اتلتیکو را شکست داده و فاصله خود در صدر با بارسلونا را به 4 امتیاز افزایش دهد. ستاره اول بازی هم رونالدو بود که هر سه گل رئال را به ثمر رساند.

 

 

 

 

لوکاس واسکز در انتهای بازی به خبرنگاران گفت:« خوب تمرین کرده بودیم و شرایط مناسبی برای دربی داشتیم. می دانستیم که با توجه به تساوی بارسا، پیروزی بر اتلتیکو، بهترین فرصت برای افزایش فاصله در صدر جدول خواهد بود.

از همان ابتدای بازی عالی بودیم. در لالیگا همه بازی ها مهم هستند. شوک خوبی به رقبا دادیم و باید بگویم که در دربی، در بالاترین سطح خودمان ظاهر شدیم. هنوز کار خاصی انجام نداده ایم و برای قهرمانی باید به همین روند ادامه دهیم.»

 

رونالدو:« هر کسی که به رونالدو و توانایی هایش شک داشت، روز گذشته دهانش بسته شد.»

 



تاريخ : یک شنبه 30 آبان 1395 | 15:48 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مارسلو: دشمنان رونالدو بازی را دوباره ببینند

مارسلو: دشمنان رونالدو بازی را دوباره ببینند

 

مارسلو، کاپیتان رئال مادرید در دیدار شب گذشته مقابل اتلتیکومادرید به تمجید از رونالدو پرداخت و مدعی شد که ستاره پرتغالی بار دیگر منتقدینش را ساکت کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، ستاره رئال در دربی حساس مادرید موفق شد هت تریک کند تا جایگاه تیمش در صدر جدول تحکیم شود و اختلاف امتیاز با بارسا و اتلتیکو افزایش پیدا کند.


مارسلو درباره رونالدو گفت:" حرف زیادی برای گفتن به آنها که به توانایی‌های رونالدو شک داشتند وجود ندارد. آنها فقط باید بازی را دوباره تماشا کنند."

 

 


مارسلو درباره غیبت راموس گفت:" امروز فهمیدیم که راموس در بازی حضور نخواهد داشت. در طول گرم کردن او ما را تشویق می‌کرد. او دوست داشت حضور داشته باشد ولی در نهایت بازوبند به من رسید."


مارسلو سپس درباره اینکه تیمش بدون توپ راحت تر است یا با توپ، گفت:" تا وقتی محکم بازی کنیم، در هر دو شرایط راحتیم. اگر محکم باشیم، اعتماد به نفسمان بالا می‌رود. بازی خیلی خوبی داشتیم و ماموریت آسانی پیش روی ما نبود."



تاريخ : یک شنبه 30 آبان 1395 | 15:47 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: رونالدو امشب پرونده توپ طلا را بست

زیدان: رونالدو امشب پرونده توپ طلا را بست

 

رئال مادرید امشب با پیروزی 3-0 در زمین اتلتیکو به صدرنشینی خود در لالیگا تداوم بخشید و حالا 4 امتیاز با بارسا فاصله دارد.

 

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو و ایسکو، دو ستاره اول رئال در ویسنته کالدرون بودند. رئال سه فصل بود نمی توانست بر اتلتیکو در لالیگا غلبه کند اما هت تریک تاریخی رونالدو بر این طلسم پایان بخشید.

 

 

 

 

زیدان در پایان بازی گفت:« نمی دانم این بهترین بازی رئال با مربیگری من بود یا خیر؛ ولی برابر یک حریف دشوار و در ورزشگاهی که پیروزی در آن بسیار سخت است، نمایشی فوق العاده داشتیم.

بازی را خوب شروع کردیم و قدرتمان را به حریف تحمیل کردیم. از نمایش بازیکنانم بسیار راضی هستم. تیم های کمی در دنیا هستند که می توانند به اتلتیکو در ویسنته کالدرون 3 گل بزنند. 15 دقیقه نیمه دوم، اتلتیکو فشار زیادی به ما وارد کرد؛ اما دقت و تمرکز لازم را به خرج دادیم و از فشار میزبان به سلامت خارج شدیم.

این یک پیروزی بسیار مهم برای ما بود. توپ های کمی از دست دادیم و برابر اتلتیکو، تمرکز بالایی از همان ابتدای بازی داشتیم. به خاطر سه گل رونالدو و بازی درخشان ایسکو بسیار خوشحالم ؛اما در مجموع از همه بازیکنانم راضی هستم و ستایش شان می کنم.

امشب با بیل در سمت چپ، لوکاس در سمت راست و رونالدو به عنوان مهاجم مرکزی، تیم تعادل بسیار خوبی در زمین داشت. حالا باید به این روند ادامه دهیم؛ چون هنوز هیچ جامی فتح نکرده ایم و مسیری طولانی در پیش است.»

 

 

 

 

تغییر پست رونالدو:« رونالدو امشب با تصمیم من در پست مهاجم نوک بازی کرد؛ اما اینکه او از این پس در این منطقه بازی خواهد کرد، حتمی نیست. امشب چنین بود و در بازی های بعدی شاید این روند ادامه یابد، شاید هم تغییر کند.

توپ طلا؟ من هرگز به اینکه رونالدو شایستگی کسب توپ طلای امسال را دارد شک نداشتم و معتقدم او امشب با هت تریک در زمین اتلتیکو، پرونده توپ طلا را به نفع خود بست.»

 



تاريخ : یک شنبه 30 آبان 1395 | 11:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ژست های گلزنی متفاوت رونالدو در دربی(عکس)

ژست های گلزنی متفاوت رونالدو در دربی(عکس)

 

کریستیانو رونالدو بی شک بهترین بازیکن دیدار حساس رئال مادرید و اتلتیکو بود و با ثبت یک هت تریک تاریخی، زمینه ساز برتری کهکشانی ها در ویسنته کالدرون شد.


به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در دقایق 23، 72 و 77 بازی موفق شد سه گل زیبا به اتلتیکو بزند تا ضمن تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ دربی های مادرید (با ثبت 18 گل)، خودش را 8 گل کرده و به مسی و سوارز در صدر جدول گلزنان لالیگا برساند. با سه گل او، پرونده آخرین دربی لالیگایی شهر مادرید در ویسنته کالدرون به سود رئال بسته شد.

نکته جالب اینکه رونالدو بعد از هر گل، یک شادی گل ویژه و متفاوت رو کرد. ژست پس از گل اول او مثل همیشه بود اما در دو گل دیگر، برای اولین بار رونالدو را با ژستی متفاوت دیدیم:

 

 گل اول:

 

 

 

 

گل دوم:

 

 

 

 

 

گل سوم:

 

 



تاريخ : یک شنبه 30 آبان 1395 | 11:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سیمئونه: به جای همه بازیکنان ناراحتم

سیمئونه: به جای همه بازیکنان ناراحتم

 

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید مدعی شد که از شکست 3-0 مقابل رئال ناراحت است ولی جای نگرانی وجود ندارد.

 

به گزارش "ورزش سه"،  آخرین دربی در کالدرون با برتری 3-0 رئال به پایان رسید. سپیدپوشان موفق شدند با 3 گل رونالدو، شاگردان سیمئونه را در هم بکوبند و پس از بازی، سیمئونه با وجود ابراز ناراحتی از این شکست مدعی شد که جای نگرانی وجود ندارد.


او گفت:"بستگی دارد از چه زاویه ای به موضوع نگاه کنید. در 20 دقیقه اول نیمه دوم دفاع ما مستحکم بود. گل اول با برخورد به دیوار دفاعی بود. باید به همه چیز با آرامش نگاه کرد. البته که باید به دنبال راه حل باشیم. نتیجه همین است که با آن روبرو هستیم. در نیمه اول حریف از ما بهتر بود و ما در 20 دقیقه اول نیمه دوم بهتر بودیم پنالتی امید ما را برای بازگشت به بازی از بین برد. رئال مثل همیشه بازی کرد ولی رونالدو در اوج بود. آنها سیستمشان را عوض نکردند و خیلی خوب پرس کردند. من به جای همه ی بازیکنان ناراحتم."

 



تاريخ : یک شنبه 30 آبان 1395 | 11:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئالی های خوشحال پس از فتح دربی (عکس)

رئالی های خوشحال پس از فتح دربی (عکس)

 

رئال مادرید امشب با سه گل رونالدو موفق شد در ویسنته کالدرون به یک پیروزی تاریخی دست یافته و با 30 امتیاز، صدرنشینی خود را مقتدرانه تر کند.


به گزارش "ورزش سه"، این آخرین دربی لالیگایی شهر مادرید در ویسنته کالدرون بود؛ چرا که اتلتیکو از فصل بعد به ورزشگاه جدید خود نقل مکان خواهد کرد. راموس پس از پیروزی رئال این عکس را در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت:« آخرین دربی در ویسنته کالدرون و کسب سه امتیاز دیگر.»

 

 



تاريخ : یک شنبه 30 آبان 1395 | 11:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مقتدرانه ترین صدرنشینی رئال پس از 25 سال

مقتدرانه ترین صدرنشینی رئال پس از 25 سال

 

از فصل 91-92 تاکنون سابقه نداشت که رئال در پایان هفته 12 با 4 امتیاز اختلاف از تیم دوم صدرنشین لالیگا باشد.

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال امشب در ویسنته کالدرون به لطف هت تریک رونالدو موفق شد با سه گل بر اتلتیکو غلبه کرده و با سود بردن از تساوی بارسلونا مقابل مالاگا، فاصله خود با آبی اناری ها را به 4 امتیاز افزایش دهد. رئال حالا 30 امتیازی است و بارسلونا 26 امتیازی.

 

 

 

 

از فصل 91-92، این برای اولین بار است که پس از 12 هفته، رئال با 4 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر قرار دارد. در آن فصل که هنوز هر برد دو امتیاز داشت، رئال با 23 امتیاز بالاتر از اتلتیکوی 19 امتیازی قرار داشت.

 

این همچنین بیست و نهمین بازی بدون شکست متوالی رئال مادرید بود و حالا تیم زیدان تنها 5 بازی با رکورد تاریخی رئال مادرید لئو بین هاکر فاصله دارد.



تاريخ : یک شنبه 30 آبان 1395 | 11:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو بهترین گلزن تاریخ دربی مادرید شد

رونالدو بهترین گلزن تاریخ دربی مادرید شد

 

کریستیانو رونالدو با زدن سه گل به اتلتیکو مادرید توانست از رکورد 17 گل زده دی استفانو در دربی های مادرید پیشی بگیرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در نیمه اول و دقیقه 23 روی یک ضربه کاشته موفق شد اولین گل بازی را وارد دروازه اتلتیکو کند و در دقیقه 72 نیز از روی ضربه پنالتی موفق شد خود و رئال را دو گله کند. او دقیقه 77 نیز هت تریک خود را کامل کرد.

این هجدهمین گل رونالدو در دربی مادرید بود و بدین ترتیب او حالا بالاتر از دی استفانو، رکورد گلزنی دربی شهر مادرید را در اختیار دارد.

 

 

 

 

رونالدو در لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان به اتلتیکو گل زده و تنها در سوپرکاپ اسپانیا موفق به انجام این کار نشده است. او بیشترین گل های خود را در دربی های لالیگایی به اتلتیکو زده است.

رونالدو در 13 دربی لالیگایی، 11 گل به اتلتیکو زده و بهترین خاطره اش به فصل 2011-2012 و هت تریک او در ویسنته کالدرون در پیروزی 4-1 رئال بر اتلتیکو بر می گردد.

 

او در کوپا دل ری نیز در 7 بازی موفق به زدن 6 گل به اتلتیکو شده و بهترین خاطره او به دبل در ویسنته کالدرون در بازی برگشت نیمه نهایی فصل 2013-2014 بر می گردد.

 

در لیگ قهرمانان نیز او در فینال سال 2014 لیسبون، گل چهارم رئال را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه اتلتیکو کرد؛ ضمن اینکه در فینال امسال نیز آخرین ضربه پنالتی رئال را به گل تبدیل کرد تا کهکشانی ها برای یازدهمین بار قهرمان اروپا شوند.



تاريخ : یک شنبه 30 آبان 1395 | 11:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ضربه سر رونالدو گل شد؟ (عکس)

ضربه سر رونالدو گل شد؟ (عکس)

 

دقیقه 12 دیدار رئال و اتلتیکو، کهکشانی ها توسط رونالدو تا آستانه زدن گل اول بازی پیش رفتند اما کمک داور بازی ضربه سر رونالدو را داخل تشخیص نداد.


به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو روی سانتر تماشایی مارسلو و با ضربه سر، رئال را تا مرز گلزنی پیش برد؛ اما واکنش استثنایی و سریع اوبلاک مانع از ورود توپ به دروازه شد. رونالدو در این لحظه اعتقاد به گل داشت؛ اما کمک داور تشخیصش این بود که تمام توپ وارد دروازه نشده است.

رونالدو کمی بعد توانست روی یک ضربه کاشته رئال را به گل برساند تا نیمه اول با برتری کهکشانی ها به اتمام برسد.

 

 



تاريخ : یک شنبه 30 آبان 1395 | 11:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آخرین باری که در لالیگا، اتلتیکو مادرید در خانه ۳ گل دریافت کرد کی بود؟

راه راه پوشان مادریدی، به ندرت سه گل در ورزشگاه خانگی دریافت می کنند اما در دیدار امشب مقابل رئال مادرید، این اتفاق افتاد.

طرفداری - دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید از چارچوب رقابت های لالیگا به مصاف هم رفتند و در نهایت رئالی ها توانستند در یک بازی برتر، 3-0 اتلتیکو را شکست دهند. آخرین باری که اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی اش در چارچوب لالیگا سه گل دریافت کرده بود در تاریخ 6 سپتامبر 2012 بود. در آن روز، رایو والکانو توانست سه گل وارد دروازه اتلتیکو کند و در عوض، مادریدی ها 4 گل زدند و در نهایت 4-3 پیروز میدان شدند. 



تاريخ : یک شنبه 30 آبان 1395 | 11:19 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سیمئونه: بعد از پنالتی رئال مادرید بازی از دستمان خارج شد؛ این شکست باید باعث پیشرفتمان شود

سیمئونه: بعد از پنالتی رئال مادرید بازی از دستمان خارج شد؛ این شکست باید باعث پیشرفتمان شود

سرمربی اتلتیکو مادرید - دربی مادرید - رئال مادرید
سرمربی روخی بلانکو در مورد دربی شهر مادرید کرده است.

طرفداری- اتلتیکو مادرید در دربی شهر مادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون میزبان رئال مادرید بود و در نهایت با حساب 3 بر 0 مغلوب این حریف شد (خلاصه بازی).

به نقل از AS، دیگو سیمئونه در مورد شکست تیمش سخن گفته است. وی اعتقاد دارد پس از پنالتی رئال مادرید بازی از دست آن ها خارج شد.

تا زمان پنالتی رئال مادرید ما بازی خوبی ارائه دادیم اما بعد از پنالتی کار مشکل شد. ما نیمه دوم را خوب شروع کردیم اما پنالتی حریف بازی را از دستمان خارج کرد. در نیمه اول ما تیم برتر بودیم و این روند در 20 دقیقه نیمه دوم هم ادامه داشت تا پنالتی رئال مادرید گل شد.

اینکه ما تیم ضعیف تر بودیم بستگی به نوع نگاه دارد. در نیمه دوم قطعا ما تیم ضعیف تر نبودیم. بعد از گل اول باید روش بهتری برای حفظ آرامش در ادامه بازی پیدا می کردیم. این شکست باید باعث پیشرفتمان شود. این شکست به همه ما ضربه زده است و همه ناراحتیم.

رئال مادرید به مانند همیشه بازی کرد. اما ین بار رونالدو در اوج بود. آن ها تغییر زیادی در سیستمشان نداشتند اما آنها بسیار خوب بازی کردند.

وی در پاسخ به اینکه شکست های این فصل تیمش را چگونه شرح می دهد گفت:

هر بازی با بازی دیگر متفاوت است. بر این باور هستم که در بازی امروز اشتباهات زیادی نداشتیم. بعد از پنالتی رئال مادرید بازی بیشتر و بیشتر از دستانمان خارج شد.

وی در مورد این باخت در کالدرون که احتمال دارد آخرین دربی در این ورزشگاه باشد گفت:

درست به مانند بقیه شکست ها در کالدرون این شکست هم ناراحت کننده است.



تاريخ : یک شنبه 30 آبان 1395 | 11:19 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: در شرایط خوبی هستیم؛ پیروزی در ویسنته کالدرون اصلا آسان نیست

زیدان: در شرایط خوبی هستیم؛ پیروزی در ویسنته کالدرون اصلا آسان نیست

زین الدین زیدان - دربی مادرید - سرمربی رئال مادرید
سرمربی لوس بلانکو از پیروزی تیمش می گوید.

طرفداری- رئال مادرید در خانه تیم اتلتیکو مادرید به میدان رفت و در نهایت با نتیجه قاطع 3 بر 0 همشهری خودش را شکست داد (خلاصه بازی).

به نقل از marca، پس از این پیروزی زین الدین زیدان از پیروزی خوب تیمش و البته فرم خوب بازیکنانش گفت اما اعتقاد دارد هنوز چیزی به دست نیاورده اند.

از ابتدای بازی ما خوب کار کردیم. بردن در کالدرون کار مشکلی است. ما بازی حریف را به خوبی خواندیم و با قدرت ظاهر شدیم. این پیروزی اصلا آسان نیود. تیم های کمی هستند که بتوانند اتلتیکو را در زمین خودش با حساب 3 بر 0 شکست دهند. در نیمه دوم به خاطر فشار اتلتیکو مادرید به مشکل برخوردیم. کارمان در نیمه دوم مقابل اتلتیکو سخت شد.

کاری که ما امروز انجام دادیم، بردن بازی بود. از سختی هایی که از الان تا آخر فصل در انتظارمان است با خبریم. ما در شرایط خوبی هستیم و در آینده بازی های سختی خواهیم داشت.

امروز با داشتن مودریچ، ایسکو و کواچیچ در میانه زمین حرف های زیادی برای گفتن داشتیم و این بسیار مهم است.

وی در مورد ایسکو هم صحبت کرد.

در نیمه اول او خیره کننده ظاهر شد و بهترین پست برای او بازی کردن پشت سر کریستیانو است. ما تعادل خوبی در حمله و دفاع داشتیم و به خوبی به همراه هم در بازی مسئولیت های دفاعی را انجام دادیم. برای تمام بازیکنان خوشحالم.

زیدان در مورد تعویض راموس هم گفت:

او 100 درصد آماده بود اما من فکر کردم و ترجیح دادم که ریسک نکنم.

وی در مورد بازی کردن رونالدو در پست شماره 9 نیز گفت:

این تصمیمی قطعی نیست اما امروز کار خوب پیش رفت. اما باید برای بازی های آینده تصمیم گیری کنیم.



تاريخ : یک شنبه 30 آبان 1395 | 11:18 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اتلتیکو مادرید 0 - 3 رئال مادرید؛ تاج گذاری کریستیانو رونالدو در شبی که کالدرون فتح شد

رئال مادرید توانست در خانه حریف، رقیب همشهری اش را با اقتدار شکست دهد.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 30 آبان 1395 | 11:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

در یک نگاه؛ پیش بازی آماری تیم های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید

طرفداری- امشب ساعت 23:15  دربی شهر مادرید بین تیم های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار خواهد شد .
پیش بازی آماری این مسابقه را مشاهده می کنید.



تاريخ : شنبه 29 آبان 1395 | 16:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پوستر اختصاصی طرفداری؛ به مناسبت دربی مادرید

 
امشب در رقابت های لالیگا اتلتیکو مادرید میزبان رئال مادرید خواهد بود

طرفداری - یکصد و پنجاه و نهمین دربی شهر مادرید در شرایطی امشب در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار خواهد شد که در صورت برخورد نکردن دو تیم در جام حذفی با هم، آخرین دربی مادرید را میزبانی خواهد کرد.

 

 



تاريخ : شنبه 29 آبان 1395 | 16:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیش واکنش ها به بازی اتلتیکو مادرید - رئال مادرید؛ آخرین دربی در ویسنته کالدرون؟

برخی از واکنش ها در فضای مجازی پیش از آغاز دربی شهر مادرید را مرور کرده ایم.

اختصاصی طرفداری- در حالی دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف هم می روند که این بازی آخرین دربی شهر مادرید در چارچوب لالیگا خواهد بود که در این ورزشگاه برگزار می شود. اتلتیکو مادرید قرار است از فصل آینده در ورزشگاه نیو سن بلاس به میدان برود.

در این مطلب به مرور برخی از واکنش ها پیش از این دربی حساس پرداخته ایم. بسیاری از کاربران به این موضوع که احتمالا این دربی آخرین رو در رویی دو تیم در ورزشگاه کالدرون خواهد بود اشاره کرده اند اما احتمال دارد با برخورد این دو تیم در جام حذفی یا لیگ قهرمانان به هم این موضوع کمی به عقب بیفتد.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 29 آبان 1395 | 16:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اسامی بازیکنان رئال مادرید برای حضور در دربی مادرید؛ بازگشت کاپیتان راموس

کهکشانی ها فردا برای این دیدار اردو می زنند.

طرفداری- همانطور که پیش تر گفته شد، در دیداری حساس فرداشب تیم های رئال مادرید و اتلتیکومادرید در رقابت های لالیگا به مصاف هم می روند و بر همین اساس، به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، زین الدین زیدان اسامی بازیکنان مورد نظر برای این مسابقه را اعلام کرد که طبق انتظار نام کروس، پپه، کاسمیر و و موراتا در این لیست وجود ندارد. بنزما و سرخیو راموس نیز ستاره هایی هستند که در این مسابقه حساس بار دیگر به ترکیب کهکشانی ها برگشته اند. 

اسامی اعلام شده بدین شرح است:

کیلورناواس، روبن یانیز، کاسیا

 کارواخال، واران، راموس، ناچو، مارسلو، کوئنترائو، دنیلو

 هامس، کواچیچ، مودریچ، آسنسیو، ایسکو

 رونالدو، بنزما، بیل، لوکاس و ماریانو.



تاريخ : شنبه 29 آبان 1395 | 9:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

حضور یک نیمه ای بنزما در دربی؛ رونالدو، شماره 9 رئال مادرید در کالدرون

حضور یک نیمه ای بنزما در دربی؛ رونالدو، شماره 9 رئال مادرید در کالدرون

مهاجم فرانسوی آماده است اما نه در حد ایده آل!

طرفداری- رئال مادرید در حالی فرداشب در کالدرون یکی از سخت ترین بازی های فصل خود را برابر روخی بلانکوس انجام می دهد که در روزهای پر از مصدوم کهکشانی ها، خبر بازگشت کریم بنزما به میادین و آماده شدن او برای این مسابقه برای زیدان و هواداران بسیار خوشحال کننده بود.

با این حال طبق اخبار منتشر شده در MARCA بنزما آخرین بار در دیدار برابر لژیا در ورشو به میدان رفت و پس از آن تا به امروز در هیچ مسابقه ای بازی نکرده است و با توجه به پربرخورد بودن و سنگین بودن دیدار برابر اتلتیکومادرید و احتیاط بیشتر زیدان تصمیم گرفته است تا این مهاجم هموطنش را برای یک نیمه بازی دهد و او به عنوان یکی از تعویض های کهکشانی ها به کار گرفته شد.

طبق این خبر، رئال باید در نبود کریم در ترکیب اولیه، لوکاس وازکز را به بازی بگیرد تا با قدرت دوندگی خوب این بازیکن هم بتواند به خط میانی کمک کند و هم حرکات سرعتی یانیک کاراسکو را از سمت خودش مهار کند. بدین ترتیب انتظار می رود رونالدو به جای بنزما در پست شماره 9 و نزدیک به دروازه بازی کند. البته در شرایطی دیگر می توان متصور شد که خط میانی رئال در این بازی 4 بازیکن داشته باشد و بیل و رونالدو هر دو به عنوان مهاجمین مرکزی در ترکیب تیمشان قرار بگیرند، باید دید تصمیم زیدان و دستیارانش برای این مسابقه حساس چه خواهد بود.



تاريخ : شنبه 29 آبان 1395 | 9:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

دربی مادرید، فینالی دیگر برای ایسکو

او یکی از امیدهای زیدان در غایب پرشمار مصدومین است.

طرفداری- همانطور که در جریان هستید دیدار شنبه شب رئال مادرید و اتلتیکومادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون یکی از حساس ترین دیدارهای این فصل لالیگا می باشد، دیداری که شرایط برای مربی رئال مادرید یعنی زیدان با وجود غیبت کروس و کاسمیرو در انتخاب خط میانی کمی دشوار شده است.

به گزارش MARCA بر همین اساس، سرمربی فرانسوی برای این دیدار چند گزینه دارد به نام ایسکو، هامس، آسنسیو وازکز که به نظر می رسد ایسکو شانس اصلی بازی در کنار کواچیچ و مودریچ باشد. به گفته این منبع پیش از این ایسکو خاطرات خوبی از بازی برابر اتلتیکومادرید در فینال ها دارد و در دو فینال لیسبون و میلان وقتی که به صورت تعویضی به میدان آمد توانست خودش را به خوبی نشان دهد و نه تنها در حرکات هجومی تیمش موثر واقع شود، بلکه در تعادل خط میانی کهکشانی ها نیز بسیار خوب عمل کرد.

در همین مورد دیدار فردا هم یک فینال دیگر و یک شانس مجدد دیگر برای ایسکو است، دیداری ها با تجربه های قبلی است و نه تنها در لیگ قهرمانان اروپا نیست، بلکه در خانه حریف است و شرایط بازی و تیم رئال مادرید بسیار متفاوت است و زیدان امید دارد تا ستاره سابق مالاگا با انعطافی که در بازی اش دارد، نقش مهمی در دیدار فرداشب در دربی مادرید داشته باشد. این در حالیست که گزینه های آماده ای همانند هامس و آسنسیو و وازکز می توانند خطری برای وی باشند.



تاريخ : شنبه 29 آبان 1395 | 9:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کاسیاس: تمدید قرارداد رئال مادرید با رونالدو نشان داد که هنوز روی او حساب می کنند

کاپیتان سابق کهکشانی ها از شماره 7 این تیم گفته است.

طرفداری- ایکر کاسیاس کاپیتان سابق رئال مادرید که این فصل هم برای تیم پورتو به میدان می رود، در جدیدترین مصاحبه اش باEuropa Press در مورد کریستیانو رونالدو و رئال مادرید گفته است:

او یک بازیکن فوق العاده است که تمام تلاشش را برای رئال مادرید می کند. تمدید قرارداد با وی به وضوح نشان داد چه هواداران و چه باشگاه هنوز هم روی او حساب می کنند. سطح انتظارات هواداران بالاست و آن ها همیشه انتظار دارند رونالدو تا آخر و با تمام توان در این تیم بماند. 

سن ایکر در ادامه در مورد دربی پیش رو گفت:

مشخصا امیدوارم رئال مادرید برنده باشد. با این حال اما این یک دیداریست که روی آن مانور زیادی داده می شود و برای اتلتیکو بسیار حیاتی می باشد چرا که در صورت پیروزنشدن آسیب زیادی به آن ها برای رقابت بردن لالیگا وارد می شود. اما اگر پیروز شوند می توانند اختلاف را با تیم صدرنشین یعنی رئال مادرید کم کنند.



تاريخ : شنبه 29 آبان 1395 | 9:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تمرینات آمادگی کریستیانو رونالدو جونیور پا به پای پدر! (عکس)

فوق ستاره پرتغالی خودش را برای دربی آماده می کند.

طرفداری- در آستانه دربی حساس مادرید، کریستیانو رونالدو ستاره رئال مادرید تصویری از خود منتشر کرده است که وی را در باشگاه خانه اش در حال ورزش کردن در کنار پسرش نشان می دهد، پسری که به نظر می رسد خیلی دوست دارد جا پای پدرش بگذارد.



تاريخ : شنبه 29 آبان 1395 | 9:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

احتمال تغییر پست رونالدو در برابر اتلتیکومادرید

احتمال تغییر پست رونالدو در برابر اتلتیکومادرید

 

به نظر می رسد هنوز زین الدین زیدان برای ترکیب دیدار حساس فردا شب در برابر اتلتیکومادرید به جمع بندی نهایی نرسیده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های اخیر مصدومیت زیاد بازیکنان شرایط را برای زیزو دشوار ساخته است و او بارها مجبور به تغییر دادن ترکیب خود شده است.

 

 

 

 

علیرغم خبر بازگشت کریم بنزما به تمرینات گروهی، ممکن است زیدان از او در ترکیب ابتدایی استفاده نکند و به همین دلیل شرایط رونالدو را برای تغییر پست و قرار گرفتن در نوک خط حمله و پست شماره 9 بررسی می کند.

 

البته در این شرایط، زیدان مجبور است جای خالی رونالدو را با گزینه هایی مانند ایسکو یا لوکاس وازکز پر کند و در این شرایط، ترکیب کهکشانی ها دستخوش تغییرات زیادی می شود. با توجه به مصدومیت نسبتا طولانی مدت آلوارو موراتا و شرایط نامشخص بنزما، ممکن است ستاره پرتغالی رئال بعد از مدت ها در نوک خط حمله این تیم به بازی گرفته شود.



تاريخ : جمعه 28 آبان 1395 | 21:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

هاجی: رونالدو بهترین بازیکن سال 2016 است

هاجی: رونالدو بهترین بازیکن سال 2016 است

 

گئورگی هاجی، اسطوره فوتبال رومانی، معتقد است کریس رونالدو بهترین بازیکن دنیا در سال 2016 بوده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، ستاره رئال مادرید و تیم ملی پرتغال امسال توانست قهرمانی در چمپیونزلیگ و یورو 2016 را جشن بگیرد و شانس اصلی بردن توپ طلا و جایزه بهترین بازیکن سال فیفاست.

هاجی به سایت گل گفت:" بهترین بازیکن سال 2016؟ کریس رونالدو زیرا او با پرتغال قهرمان یورو شد. او به دستاوردهای زیادی رسید، با رئال مادرید قهرمان چمپیونزلیگ شد اما مهمتر از همه، قهرمانی اش با تیم ملی کشورش در یورو بود."

 

 

 

هاجی که در طول دوران حرفه ای اش، برای هر دو تیم رئال و بارسا بازی کرد، در پاسخ به این سوال که کدام تیم در حال حاضر قوی تر است، با خنده گفت:" از آنجا که برای هر دو تیم بازی کردم، نمی توانم در این مورد قضاوت کنم.

افتخار می کنم که برای بارسا و رئال بازی کردم. من یکی از معدود بازیکنانی هستم که برای هر دو تیم به میدان رفتم. ارزش اصلی در رئال، ستاره ها هستند اما در بارسا، تیم است که اهمیت دارد. از این منظر، من فلسفه بارسا را بیشتر می پسندم.

من در تیمی که فرصتش را پیدا کردم، بازی کردم و همه آنها باشگاه های بزرگی بودند. نمی توانم بگویم اگر حالا بازی می کردم، کدام را انتخاب می کردم. دوست داشتم اگر امکان داشت، برای آژاکس یوهان کرویف بازی کنم."



تاريخ : جمعه 28 آبان 1395 | 21:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیش بازی اتلتیکومادرید - رئال مادرید؛ اِل دربی این بار با طعم 6 امتیاز اختلاف!

پیش بازی اتلتیکومادرید - رئال مادرید؛ اِل دربی این بار با طعم 6 امتیاز اختلاف!

دیدار فردا می تواند برای هر دو تیم به خصوص تیم قرمزپوش بسیار حیاتی باشد.

ادامه مطالب را ببینید..



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 28 آبان 1395 | 21:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کنفرانس خبری زیدان قبل از بازی دربی فردا با اتلتیکو

زیدان: فردا همه چیز 50-50 است و برای برد به میدان می رویم؛ بابت مصدومیت موراتا کسی را سرزنش نمی کنیم

مرد فرانسوی در کنفرانس خبری حاضر شد.

طرفداری- در آستانه دیدار فرداشب رئال مادرید و اتلتیکومادرید، زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد موضوعات مختلف صحبت کرد که AS این صحبت ها را چنین پوشش داده است:

شرایط تیم

بازیکنانمان از اردوهای ملی برگشته اند و در کل شرایط تیم خوب است. چند روز فرصت برای آماده شدن داشتیم و همه تلاششان را کردند.

شرایط بنزما

او در ترکیب است و حالش خوب است و خوشحال است که برگشته است. او آماده بازی کردن است و باید ببینیم فردا چه می شود.

مصدومیت موراتا در بازی های ملی

این چیزها اتفاق می افتد و یک موضوع عادیست. ما قصد نداریم کسی را سرزنش کنیم و امیدواریم او زودتر به میادین برگردد.

راموس تمرین کرد، کاسمیرو همچنان جداگانه تمرین می کند

بله کاسمیرو روز به روز در حال بهتر شدن است ولی هنوز جداگانه تمرین می کند و هفته آینده شرایط وی را برای بازگشت بررسی می کنیم. راموس هم به تمرینات برگشته است و فردا خواهیم دید که چگونه بازی خواهد کرد. او کاپیتان ماست و بازگشتش معانی زیادی برای ما دارد هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان یک شخص.

تنها شکست شما به عنوان مربی رئال برابر اتلتیکو بوده است

مرسی برای یادآوری این موضوع! (باخنده) بدون شک بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود و ما قصد داریم بازی خودمان را بکنیم و برای بردن تلاش کنیم.

کاسمیرو و کروس نیستند. تیم چگونه ارنج می شود؟

ببخشید کوتاه جواب می دهم اما فردا متوجه خواهید شد.

ایسکو از ابتدا بازی خواهد کرد؟

او خوب است و به عنوان مربی او را خوشحال می بینیم. شرایط در اسپانیا نیز به خوبی پیش می رود.

پیروز نشدن رئال در کالدرون از سال 2013

فردا همه چیز 50-50 است. ما بازی های سخت زیادی داریم و فردا یکی از آن هاست.

رونالدو تنها 2 گل تا تبدیل شدن به بهترین گلزن دربی مادرید فاصله دارد

او همیشه انرژی دارد و تلاش می کند و فردا هم می خواهد همانند همیشه باشد و تلاشش را  بکند.



تاريخ : جمعه 28 آبان 1395 | 21:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کنفرانس خبری سیمئونه پیش از دربی فردا با رئال

سیمئونه: مدت زیادی رئال مادرید تیم بهتری بود ولی حالا در یک سطح مسابقه می دهیم؛ باید احساساتمان را کنترل کنیم

دیگو سیمئونه  - گریزمان - التتیکو مادرید - سرمربی اتلتیکو مادرید - دربی مادرید
سرمربی روخی بلانکو از بازی حساس تیمش مقابل رئال مادرید گفته است.

طرفداری- دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در چارچوب رقابت های لالیگا در یک رقابت حساس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در زیر می توانید مطالب مهم مرتبط با بازی را مشاهده کنید.

به نقل از AS، دیگو سیمئونه در مورد این بازی صحبت کرده است و از برابری سطح تیمش با رئال مادرید گفته است.

آنچه در این بازی مهم است، نحوه ورود و آغازمان در بازی است. در این بازی باید احساساتمان را کنترل کنیم و کنار هم بمانیم تا بتوانیم آنچه از این بازی می خواهیم را به دست آوریم. بعد از این 6 یا 9 امتیازی بودن بازی ارزشی ندارد. در این بازی ما به یار دوازدهم احتیاج داریم و نیازی نمی بینم از اینجا پیامی به هواداران بدهم.

مدت زیادی بود که رئال مادرید تیم بهتری از ما بود و حالا سطح ما برابر شده است و در یک سطح مسابقه می دهیم. ما نقاط قوت و ضعفمان را می دانیم.

او در مورد اینکه زیدان گفته بود رئال مادرید عوض نشده هم صحبت کرد.

من می دانم منطق و روش زیدان چیست. او با بنزما، کریستیانو و بیل در خط حمله بازی خواهد کرد و ایسکو را در خط میانی به کار خواهد گرفت. آن ها این روش را بسیار خوب انجام می دهند.

وی در مورد مودریچ گفت:

او وزنه تعادل رئال مادرید در فاز هجومی و فاز دفاعی است.

سیمئونه در مورد آنتوان گریزمان هم سخن گفت.

او امروز به خوبی تمرین کرد و مشکل خاصی نداشت و این از خوش شانسی من است که او بازیکن با استعدادی است و همیشه می خواهد پیشرفت کند و بهتر شود.



تاريخ : جمعه 28 آبان 1395 | 21:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

انریکه: از دربی مادرید شکست هر دو تیم را می خواهم

رمربی بارسلونا پیش از دیدار با مالاگا در نشست خبری حضور یافت.

طرفداری- از هفته دوازدهم رقابت های لالیگای اسپانیا، ساعت 18:45 دقیقه فردا بارسلونا در استادیوم نیوکمپ از مالاگا پذیرایی خواهد کرد.

در آستانه این دیدار، لوئیز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از جدال تیمش با مالاگا شرکت کرده که صحبت های او را در ادامه به نقل از موندو دپورتیوو می خوانید:

مالاگا در بهترین فرم این فصل خود قرار دارد و در شرایطی بسیار خوب گام به مسابقه فردا می گذارد. آن ها با نتایج خوبی که کسب کرده اند به روحیه اعتماد بنفس قابل توجهی رسیده اند. نسبت به بازی های بعد از فیفادی های قبلی ـمان، بازی های این سری مشکل تر و بیشتر هستند. ده بازی تا پایان سال مانده که امیدوار هستم نتایج دلخواه را کسب کنیم.  البته این فیفادی مزایایی هم برای ما داشت که آن بازگشت به موقع برخی مصدومان تیم بود. چیزی که بیش از پیش مهم است حفظ فرمی ست که در آن قرار داریم و به دنبال ارتقایش هستیم. لالیگا بسیار دشوار است و بردن تمامی بازی ها امکان ناپذیر، اما به دنبال دستیابی به اهدافمان هستیم.

با محرومیت سوارز، آلکاسر به جای او در ترکیب اولیه به میدان خواهد رفت. آلکاسر تنها موظف به گلزنی نیست و وظایف زیادی دارد. اما فردا فرصتی عالی برای اوست. بازیکنان صدمه دیده بهبود یافته اند، بله پیکه و آلبا بازگشته اند و ریکاوری متئو نیز به خوبی پیش می رود و در آستانه بازگشت به رقابت هاست. نیمار نیز در تمرینات حضور داشته و برای بازی پیش رو در دسترس ماست. حضور اینیستا در ال کلاسیکو به خودش بستگی دارد، من به او فشاری نمی آورم. اگرچه شنیده ام او درمانش به سرعت پیش می رود.

ما باید مسابقه خود را ببریم و سپس ببینیم دربی مادرید چه می شود. اگر به من باشد دوست دارم هر دو تیم شکست بخورند، اما خوب نمی شود! توافق برای اسپانسر جدید خبر خوب و مفیدی بود که می تواند به رشد باشگاه کمک کند. مسی توپ طلا ببرد یا خیر، بهترین از نظر ماست. در خصوص تمدید قرارداد مسی، شاید بهتر باشد او به جای من صحبت کند. ما از ماندنش استقبال می کنیم، چرا که وی می تواند تا آخرین سال های دوران فوتبالش بارسلونا در رساندن به موفقیت همراهی کند.



تاريخ : جمعه 28 آبان 1395 | 21:9 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو تاریخ ساز دربی ها خواهد شد؟

رونالدو تاریخ ساز دربی ها خواهد شد؟

 

کریستیانو رونالدو تنها دو گل تا رسیدن به رکورد گل های زده آلفردو دی استفانو (افسانه رئال)، در دربی ها فاصله دارد.

 

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر دی استفانو با 17 گل زده در 26 دربی مادرید، بهترین گلزن تاریخ این دربی محسوب می شود. او را سانتیانا و رونالدو به طور مشترک با 15 گل زده تعقیب می کنند.

سانتیاگو برنابئو(بازیکن و رئیس سابق رئال) نیز پیش از شروع رقابت های لالیگا (در سال 1928)، 15 گل به اتلتیکو در رقابت های محلی زده بود. او البته سابقه پوشیدن پیراهن اتلتیکو برای یک فصل را نیز در کارنامه دارد.

 

 

 

 

فردا رئال باید در زمین اتلتیکو از صدرنشینی خود دفاع کرده و برای این مهم نیاز به کسب سه امتیاز بازی دارد. برای کسب پیروزی در این بازی، به طور حتم امید اول کهکشانی ها کریستیانو رونالدو خواهد بود.

 

رونالدو تاکنون موفق شده 15 گل در همه رقابت ها به اتلتیکو بزند. او در لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان به اتلتیکو گل زده و تنها در سوپرکاپ اسپانیا موفق به انجام این کار نشده است. او بیشترین گل های خود را در دربی های لالیگایی به اتلتیکو زده است.

رونالدو در 12 دربی لالیگایی، 8 گل به اتلتیکو زده و بهترین خاطره اش به فصل 2011-2012 و هت تریک او در ویسنته کالدرون در پیروزی 4-1 رئال بر اتلتیکو بر می گردد.

 

 

 

 

او در کوپا دل ری نیز در 7 بازی موفق به زدن 6 گل به اتلتیکو شده و بهترین خاطره او به دبل در ویسنته کالدرون در بازی برگشت نیمه نهایی فصل 2013-2014 بر می گردد.

 

در لیگ قهرمانان نیز او در فینال سال 2014 لیسبون، گل چهارم رئال را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه اتلتیکو کرد؛ ضمن اینکه در فینال امسال نیز آخرین ضربه پنالتی رئال را به گل تبدیل کرد تا کهکشانی ها برای یازدهمین بار قهرمان اروپا شوند.



تاريخ : جمعه 28 آبان 1395 | 16:51 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

دوئل زیزو و چولو، به یاد لایی رونالدو به سیمئونه

دوئل زیزو و چولو، به یاد لایی رونالدو به سیمئونه

 

فردا در ویسنته کالدرون شاهد دربی حساسی بین اتلتیکو و رئال مادرید از هفته12 لالیگا خواهیم بود.

 

به گزارش سه"، زیدان در یک سو و سیمئونه در سوی دیگر.

هر دو، فصل گذشته به عنوان مربیان رئال و اتلتیکو در این دربی مقابل هم قرار گرفتند. سیمئونه در لالیگا زیدان را در برنابئو شکست داد و در فینال لیگ قهرمانان نیز در پایان 120 دقیقه بازی به تساوی 1-1 دست یافتند؛ هرچند که رئال در ضیافت پنالتی ها سرانجام پیروز شد.

 

سیمئونه و زیدان، سابقه بازی برای اتلتیکو و رئال را نیز در کارنامه دارند.

سیمئونه در دهه 90 پیراهن اتلتیکو را به تن کرد و سپس راهی اینتر شد و آنجا تجریه روبرو شدن با زیدان که برای یووه بازی می کرد را پیدا کرد.

این دو در فصول 2003-2004 و نیز 2004-2005 به عنوان بازیکن از پیراهن اتلتیکو و رئال دفاع می کردند و یک بار مقابل هم قرار گرفتند که به دسامبر 2003 بر می گردد و رئال 2-0 پیروز شد. شاید آن دیدار، تلخ ترین خاطره ال چولو از دربی ها نیز باشد.

 

 

 

 

در آن بازی، رونالدوی برزیلی در ثانیه 14 بازی موفق شد پس از لایی زدن به سیمئونه که به عنوان دفاع بازی می کرد، دروازه اتلتیکو را باز کند. رائول با زدن گل دوم در دقیقه 23، پرونده بازی را به به سود کهکشانی ها بست.

روی گل رونالدو، زیدان ابتدا به روبرتو کارلوس پاس داد و سپس پاس کارلوس به رونالدو رسید تا زیدان نیز به نوعی روی گل تاثیرگذار باشد. در آن بازی، فرناندو تورس نیز حضور داشت که بهترین بازیکن اتلتیکو بود. زیزو و سیمئونه در آن دو فصل، دیگر در دربی ها روبروی هم قرار نگرفتند.

 

این دو در ایتالیا نیز 8 بار برابر هم قرار گرفته بودند( 6 بازی سری آ و دو بازی در کوپا ایتالیا) که سهم سیمئونه 4 برد و سهم زیدان 2 برد بود. دو بازی نیز به تساوی انجامید. زیدان یک و سیمئونه نیز دو گل در این رویارویی ها به ثمر رسانده بودند.



تاريخ : جمعه 28 آبان 1395 | 16:50 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو در اتلتیکو نیمکت‌نشین خواهد شد!

رونالدو در اتلتیکو نیمکت‌نشین خواهد شد!

 

کیکو، مهاجم سابق اتلتیکو و تیم ملی اسپانیا معتقد است که کریستیانو رونالدو در اتلتیکوی دیگو سیمئونه، کار ساده ای برای فیکس شدن نخواهد داشت.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در ویسنته کالدرون دو تیم اتلتیکو و رئال مادرید به مصاف هم خواهند رفت. رئال به عنوان صدرنشین لالیگا شانس این را دارد تا با شکست رقیب همشهری خود، فاصله امتیازی با این تیم را به 9 افزایش دهد اما روخی بلانکوس ها در سه فصل اخیر در لالیگا به رئال نباخته اند و حریف سرسختی هستند.

 

 

 

 

کیکو، مهاجم سابق اتلتیکو در مصاحبه با آ.اس و در پاسخ به این سوال که دوست دارد چه بازیکنانی از رئال برای اتلتیکو بازی کنند گفت:« مودریچ و کاسیمیرو. فکر می کنم این دو بسیار به کار اتلتیکو می آمدند. در بهترین حالت، از میان بیل، رونالدو و بنزما نیز یکی را انتخاب می کردم.

 

در مورد رونالدو معتقدم او به عنوان مهاجم نوک در اتلتیکو فیکس می شود ولی به عنوان یک وینگر تهاجمی، ممکن است توسط سیمئونه نیمکت نشین شود؛ چون آنجا کاراسکو فوق العاده کار کرده است.

سیمئونه نشان داده که به نام و اعتبار بازیکن کاری ندارد. به طور مثال مانژوکیچ و جکسون مارتینز که با مبالغ بالایی جذب شده بودند، پس از اینکه بازدهی مناسبی نداشتند نیمکت نشین شده و سپس در لیست فروش قرار گرفتند.»



تاريخ : جمعه 28 آبان 1395 | 16:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تیم های مادریدی از فینال میلان تا دربی مادرید چه تغییراتی کرده اند؟

تیم های مادریدی از فینال میلان تا دربی مادرید چه تغییراتی کرده اند؟

دیدار فردا می تواند برای هر دو تیم به خصوص تیم قرمزپوش بسیار حیاتی باشد.

طرفداری- در آستانه یکی از مهمترین دیدارهای فصل اروپا خبرهای زیادی در مورد این مسابقه حساس یعنی دربی مادرید منتشر می شود. دیداری که آخرین بار آن به پیش از تابستان برمی گردد، جای که دو تیم برای دومین بار در 3 سال اخیر به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند و لوس بلانکوس برای یادهمین قهرمانی اروپا و روخی بلانکوس بای اولین قهرمانی اروپای خود به مصاف هم رفتند، دیداری که در پایان این شاگردان زیدان بودند که در ضربات پنالتی به برتری رسیدند. در همین مورد نشریه AS یادداشتی در مورد این تیم منتشر کرده است و به بررسی تغییرات و تفاوت های دو تیم از آن مسابقه تا این دیدار پرداخته است که در ادامه با هم این بحث را مرور می کنیم:



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 28 آبان 1395 | 16:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آندرس اینیستا آماده همراهی بارسلونا در ال کلاسیکو

بر خلاف پیشبینی ها کاپیتان بارسلونا در ال کلاسیکو حاضر خواهد بود.

طرفداری- کارگردان سناریوی 4-0 در ال کلاسیکوی نیم فصل اول سال گذشته، بر خلاف پیشبینی ها امسال هم برابر رئال مادرید بدون مشکل بازی خواهد کرد.

به گزارش موندو دپورتیوو، بیش از 15 روز به ال کلاسیکو و دیدار بارسلونا مقابل رئال مادرید زمان باقی مانده و برعکس آنچه که در ابتدا مبنی بر مصدومیت زانوی آندرس اینیستا و دوری 2 ماه اش بعد از بازی 22 اکتبر برابر والنسیا شنیده می شد، شماره 8 بارسلونا بی وقفه مشغول ریکاوری و درمان خود است تا در نیوکمپ جزئی از ترکیب یازده نفره لوئیز انریکه برابر لوس بلانکوس باشد.

اینیستا پس از پشت سر گذاشتن نخستین مراحل ریکاوری و کار با دستگاه، دویدن روی ماسه را در کمپ سیوتات اسپورتیوا آغاز کرده و به نظر مشکلی برای همراهی تیمش در ال کلاسیکوی 2 هفته دیگر نخواهد داشت.



تاريخ : جمعه 28 آبان 1395 | 16:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بررسی‌ تخصصی؛ آیا مصدومیت‌ها باعث شکسته شدن رکورد زین الدین زیدان خواهد شد؟

بررسی‌ تخصصی؛ آیا مصدومیت‌ها باعث شکسته شدن رکورد زین الدین زیدان خواهد شد؟

دربی شهر مادرید- مربیگری زین الدین زیدان- رکورد زیدان

شرایط برای تیم‌های بالای جدول لالیگا آنچنان جالب نیست. بعد از تعطیلات تیم ملی‌، باشگاه‌های که در چمپیونزلیگ هم حضور دارند دائما نگران بودند که بازیکنان خود را در بازی‌های ملی‌ از دست بدهند اما این قضیه برای رئال مادرید وجود نداشت. آنها خوشحال بودند که یک هفته برای بازی با اتلتیکو مادرید وقفه خواهند داشت تا شاید بازیکنان مصدوم خود به میادین بازگردند.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 28 آبان 1395 | 16:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئیس اتلتیکو: هیچ امکانی وجود ندارد گریزمان به رئال مادرید یا هر تیم دیگری برود

رئیس اتلتیکو مادرید شایعات پیوستن گریزمان به رئال مادرید یا منچستریونایتد را رد کرد.

طرفداری - اخیرا شایعات زیادی پیرامون آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید برای انتقالش به منچستریونایتد یا رئال مادرید به گوش می رسد. شایعات رفتن او به منچستریونایتد زمانی به اوج رسید که او شخصا گفت دوست دارد در کنار پل پوگبا ستاره منچستریونایتد بازی کند. 

انریکه کرزو، رئیس اتلتیکو مادرید در گفتگو با Onda Cero گفت:

هیچ امکانی وجود ندارد گریزمان به رئال مادرید یا هر تیم دیگری برود. رابطه ما با رئال مادرید به عنوان یک باشگاه همسایه و همشهری بسیار خوب است. 

اتلتیکو مادرید و رئال مادرید پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا در سن سیرو، برای اولین بار در این هفته لالیگا به مصاف هم خواهند رفت و اتلتیکو می داند اگر در این مسابقه خانگی شکست بخورد، اختلاف امتیاز آنها با رقیب همشهری به 9 امتیاز می رسد و امید زیادی برای قهرمانی نخواهند داشت. کرزو ادامه داد:

سعی می کنیم فصل بهترین نسبت به فصل گذشته داشته باشیم. لالیگا یک رقابت طولانی است. شانس در لیگ قهرمانان نقش بازی می کند و کوپا دل ری جامی است که همه آن را می خواهند و ما نیز برای آن می جنگیم. رقابت اقتصادی با رئال مادرید و بارسلونا خیلی سخت است و ما هر سال سعی می کنیم از این نظر پیشرفت کنیم. 

وی در مورد بهترین خاطره اش از رویارویی با رئال مادرید گفت:

بهترین خاطره من فینال کوپا دل ری در سال 2013 در برنابئو است که ما پیروز شدیم. در فینال لیگ قهرمانان اخیر در میلان، ما نباید اجازه می دادیم کار به پنالتی برسد اما فوتبال همین است. 



تاريخ : جمعه 28 آبان 1395 | 16:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فوری؛ حضور بنزما در تمرینات گروهی رئال مادرید و شانس بالای بازی برابر اتلتیکومادرید

فوری؛ حضور بنزما در تمرینات گروهی رئال مادرید و شانس بالای بازی برابر اتلتیکومادرید

مهاجم فرانسوی بالاخره به میادین بازخواهد گشت.

طرفداری- در فاصله دو روز مانده به دربی حساس رئال مادرید و اتلتیکومادرید، در حالی که تیم سفید پوش شرایط بحرانی را از نظر تعداد مصدومین پشت سر می گذارد، امروز خبر خوبی برای هواداران این تیم مخابره شد.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، در همین راستا عصر امروز رئالی ها تمرینات خود را برای این دیدار برگزار کردند و زیدان موفق شد پس از این که چند هفته غیبت کریم بنزما وی را در تمرینات گروهی ببیند. این بازیکن که در دیدار برابر لژیا ورشو در لهستان مصدوم شده بود، دیدار برابر لگانس را نیز از دست داد و در روزهای بازی های ملی نیز به ریکاوری پرداخت و امروز بالاخره پس از تست های لازمه مشخص شد می تواند به همراه دیگران تمرین کند. این در حالیست که انتظار می رود مهاجم فرانسوی برای دیدار شنبه شب به آمادگی کامل برسد و شانس زیادی برای بازی کردن در غیاب موراتای مصدوم داشته باشد.

این در حالیست که کاسمیرو و په په همچنان به صورت جداگانه و دور از گروه تمرین کردند و تقریبا می توان گفت شانس حضور آن ها در دربی صفر خواهد بود چرا که کادر فنی عقیده دارد حضور آن ها به صورت کاملا آماده در ال کلاسیکو می تواند موضوع مهم تری برای این تیم باشد.



تاريخ : جمعه 28 آبان 1395 | 11:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سانسونه، مهاجم ویارئال: یکی از دلایلم برای انتقال به اسپانیا بازی در برابر الگویم کریس رونالدو بود.

سانسونه می گوید رونالدو باعث شده تا به اسپانیا نقل مکان کند.

طرفداری- نیکولا سانسونه، مهچام ویارئال می گوید شانس رویارویی با کریستیانو رونالدو یکی از دلایلش برای انتقال به لالیگا بوده است.

به گزارش FourFourTwo، سانسونه 25 ساله که در آگوست از ساسولو به ویارئال پیوست تا به حال عملکرد خوبی داشته و در 11 بازی پنج باز گلزنی کرده است. بازیکن ایتالیایی که سه بازی ملی نیز در کارنامه دارد درباره رونالدو گفت:

یکی از دلایلم برای انتقال به اسپانیا بازی در برابر الگویم رونالدو بود. وقتی با او دست دادم مثل یک کودک لبخند می زدم. از او پیراهنش را خواستم اما او زیادی از تساوی عصبی بود. به من گفت دفعه بعد آن را به من می دهد.



تاريخ : جمعه 28 آبان 1395 | 11:13 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بیل: حضور در بین کاندیداهای توپ طلا افتخار بزرگیست؛ هدفم کسب قهرمانی های بیشتر است

فوق ستاره ولزی از توپ طلا می گوید.

طرفداری- گرت بیل یکی از بازیکنانیست که فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی به همراه رئال مادریدو تیم ملی ولز داشت و امسال یکی از گزینه های حضور در لیست نهایی توپ طلا می باشد. در همین مورد وی در مصاحبه ای با AS در مورد کسب توپ طلا گفته است:

کاندیدای توپ طلا شدن یک افتخار بزرگ برای من است. این نشان می دهد که شما خوب کار کرده اید و در سال های اخیر چقدر تلاش کرده اید. حالا من باید بیشتر کار کنم و تمرین کنم و هدفم این است که با تیم های به عناوین بیشتری برسم، یعنی رئال مادرید و تیم ملی ولز و جوایز فردی که خودشان در آینده از راه خواهند رسید.

بیل ادامه می دهد:

بزرگی و اعتبار چیزی نیست که در یک مدت کوتاه بدست بیاید، چیزیست که زمان می برد تا به آن برسید. زمانی بدست می آید که شما تمام و قت هایتان را برای این بازی بگذارید.



تاريخ : جمعه 28 آبان 1395 | 11:4 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.