جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

چرا یورگن کلوپ سرمربی ایده آلی برای رئال مادرید است؟

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

چرا یورگن کلوپ سرمربی ایده آلی برای رئال مادرید است؟

چرا یورگن کلوپ سرمربی ایده آلی برای رئال مادرید است؟

چرا یورگن کلوپ سرمربی ایده آلی برای رئال مادرید است؟

بعد از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان، کارلو آنجلوتی سرمربی این تیم در آستانه اخراج قرار گرفته است، شایعاتی در مادرید به گوش می رسد که یورگن کلوپ یکی از کاندیداهای عهده دار شدن این پست در فصل آینده است، حال چرا این سرمربی آلمانی گزینه ایده آلی برای مادریدی ها محسوب می شود؟



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | 12:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مارسلو: امیدوارم آنچلوتی بماند

طرفداری- مارسلو، مدافع چپ رئال مادرید، می گوید که امیدوار است مربی ایتالیایی این تیم، کارلو آنچلوتی، در رئال مادرید برای فصل آینده بماند.

به گزارش فوتبال-اسپانیا، این مربی به دلیل این که در طول فصل جاری نتوانست عنوان مهمی بدست آورد، به شدت به خروج از سانتیاگو برنابئو نزدیک شده است اما مارسلو پس از پیروزی 4-1 تیمش در برابر اسپانیول، اذعان داشت که هنوز هم علاقه مند به کار کردن زیر نظر این مربی ایتالیایی است. او در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

افت ربطی به جام باشگاه های جهان نداشت. ما تا لحظه آخر جنگیدیم، اما این فوتبال است و ما باید به فصل آینده فکر کنیم. امیدوارم آنچلوتی به کار خود ادامه دهد. او مربی فوق العاده ای است و به ما چیزهای زیادی داده است. ما هیچ جامی نبردیم، اما نیاز داریم که برای فصل بعد آماده شویم.



تاريخ : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | 11:44 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اسپانیول 1-4 رئال مادرید؛ برد بی ارزش مادریدی ها

طرفداری - در جریان هفته 37 لالیگا، دو تیم رئال مادرید و اسپانیول در ورزشگاه کورنیا ال پرات به مصاف هم رفتند که در پایان رئال این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | 11:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بررسی احتمال ماندن بیل در مادرید یا بازگشت او به انگلستان

بررسی احتمال ماندن بیل در مادرید یا بازگشت او به انگلستان

بررسی احتمال ماندن بیل در مادرید یا بازگشت او به انگلستان

گرت بیل که در 2 بازی اخیر رئال مادرید باز هم موفق به ارائه نمایش دلچسبی نشده است، روزهای سختی را در مادرید می گذراند. همین امر موجب گمانه زنی رسانه ها درباره آینده وی و امکان بازگشت او به انگلستان شده است. در این یادداشت، این احتمالات را بررسی می کنیم.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | 10:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتی: تا آخر تلاش خواهیم کرد؛ سیلوا آینده باشگاه است

طرفداری - در ادامه کنفرانس مطبوعاتی کارلو آنچلوتی سرمربی باشگاه رئال مادرید را در آستانه دیدار  برابر اسپانیول به نقل از وب سایت AS مرور می کنیم.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | 10:9 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیش بازی اسپانیول - رئال مادرید؛ نبردی که می توانست بسیار حساس باشد

طرفداری- از ساعت 22:30 فرداشب تیم های رئال مادرید و اسپانیول در شهر بارسلون با هم دیدار خواهند کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | 10:9 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

چند باشگاه بزرگ به دنبال جذب کارواخال

تعدادی از باشگاه های بزرگ اروپا می خواهند در تابستان برای جذب دنیل کارواخال اقدام کنند.

طرفداری- به گزارش AS، مدافع راست 23 ساله رئال مادرید مورد توجه باشگاه های بایرن مونیخ، منچستریونایتد، لیورپول و پاری سن ژرمن قرار گرفته است. کارواخال که تا 2019 با رئال مادرید قرارداد دارد از فصل آینده یک رقیب سرسخت برای خود در پست مدافع راست خواهد دید و به همین دلیل جدایی او از جمع کهکشانی ها دور از ذهن نمی رسد.

پیوستن دانیلو مدافع 23 ساله پورتو به رئال مادرید از چندی پیش قطعی شده است و این بازیکن از فصل آینده با پیراهن رئال به میدان خواهد رفت. رئال برای انتقال دانیلو 31.5 میلیون یورو هزینه کرده و او تبدیل به یکی از گرانترین مدافعان کناری شده است. پس از پیوستن دانیلو به رئال مادرید، کارواخال در مصاحبه ای اعلام کرده بود که آماده رقابت با او و سایر مدافعین راست دنیاست. در همین حال به نظر نمی رسد رئال مادرید تمایل زیادی به فروش کارواخال داشته باشد.



تاريخ : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | 10:8 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مقایسه آمار رونالدو و مسی در فصل جاری لالیگا (اینفوگرافیک)

طرفداری- مقایسه عملکرد دو فوق ستاره جهان فوتبال در فصل جاری رقابت های لیگ داخلی اسپانیا



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | 10:6 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تازه ترین رده بندی تیم های اروپایی؛ بارسا و رئال مادرید در رده های اول و دوم

با مشخص شدن فینالیست های رقابت‌ها لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا، یوفا رده بندی تازه ای از برترین تیم های این اتحادیه منتشر کرد.

ادامه مطالب را ببینید!!!



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | 10:2 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

دپای : از کریس رونالدو تقلید نمی کنم

دپای : از کریس رونالدو تقلید نمی کنم


ممفیس دپای، خرید جدید منچستریونایتد از آیندهوون را بسیاری با کریستیانو رونالدو مقایسه می کنند.


به گزارش "ورزش سه"، دپای با قیمت 27 میلیون یورو دو هفته پیش، رسما به عضویت منچستریونایتد در آمد. شیوه بازی و تبحر او در زدن ضربات آزاد، سبب شده تا هواداران یونایتد، او را رونالدوی جدید شیاطین سرخ لقب بدهند. این در حالی است که لوئیس فان خال، او را با لئو مسی قیاس کرده بود.

دپای در مصاحبه با تلگراف در مورد مقایسه اش با رونالدو گفت:"بیایید صادق باشیم. هر کسی نمی تواند مثل رونالدو گلزنی کرده یا مثل او ضربه آزاد بزند. من بارها فیلم بازی های او و شیوه ضربات آزادش را تماشا کرده ام ولی من سبک مخصوص به خودم را دارم.
رونالدو همیشه مورد تحسین من قرار دارد ولی از او تقلید نمی کنم. وظیفه من گلزنی است و اگر این کار را خوب انجام دهم، از کارم راضی خواهم بود. برایم فرقی نمی کند چپ، راست یا نوک حمله بازی کنم اما دوست دارم در زمین، آزادی عمل داشته باشم. فیلیپ کوکو، مربی آیندهوون به من آزادی زیادی در زمین می داد."


تاريخ : شنبه 26 ارديبهشت 1394 | 17:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتی: هنوز شانس قهرمانی در لالیگا را داریم

آنچلوتی: هنوز شانس قهرمانی در لالیگا را داریم


رئال مادرید که تقریبا دیگر شانسی برای تصاحب جام در فصل جاری ندارد، از هفته 37 لالیگا، فردا در زمین اسپانیول باید به میدان برود.


به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در نشست خبری این بازی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت:"



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 26 ارديبهشت 1394 | 17:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

دفاع تمام قد دیگو سیمئونه از آنچلوتی

دفاع تمام قد دیگو سیمئونه از آنچلوتی


پس از ناکامی رئال در کوپا دل ری، لالیگا و لیگ قهرمانان این فصل، شایعات در مورد اخراج آنچلوتی از رئال بیشتر از قبل شنیده می شود.


به گزارش "ورزش سه"، دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید که در نشست خبری بازی حساس فردای تیمش مقابل بارسلونا شرکت کرده بود، در پاسخ به سوالی مربوط به کارلو آنچلوتی و آینده او در رئال مادرید چنین گفت:" آنچلوتی یک مربی بسیار بزرگ و باتجربه است. او رهبر و مدیر تیم فعلی رئال مادرید است. شکی ندارم که از دست دادن آنچلوتی یک اشتباه محض است و اگر مدیران رئال او را برکنار کنند، بخش بزرگ و مهمی را از دست خواهند داد. بازیکنان همه خواهان ماندن مربیشان هستند و به او اعتماد دارند."

سیمئونه در مورد راهیابی یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان با شکست دادن رئال گفت:" یوونتوس تیم ترسناکی است. وقتی در دور گروهی با این تیم روبرو شدیم، همان موقع متوجه شدم که یووه می تواند به مراحل بالای جام نیز صعود کند. آنها بصورت تاریخی از مراحل گروهی صعود می کنند و تیمی متحد با بازیکنانی ارزشمند هستند.سبک بازی این تیم بسته است و تمام فضاهای خالی زمین را پوشش می دهند. بازی با این تیم دشواری های خاص خود را دارد."


تاريخ : شنبه 26 ارديبهشت 1394 | 17:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کرگر: بیل باید مادرید و رونالدوی ترش‌رو را ترک کند

مدافع سابق لیورپول از ستاره پرتغالی مادریدی‌ها به خاطر انتقاد عمومی‌اش از گرت بیل، که باعث شد هواداران علیه او شوریده شوند، انتقاد کرد.

طرفداری— به گزارش خبرگزاری Goal، جیمی کرگر، گرت بیل را به ترک رئال مادرید و هواداران حق ناشناس‌اش و کریستیانو رونالدوی «ترش‌رو» و بازگشت به لیگ برتر تشویق کرد.

بیل در تابستان 2013 به برنابئو آمد و با وجود دشواری‌های ابتدایی، فصل مطلوبی داشت و توانست گل پیروزی‌بخش رئال را در فینال کوپا دل ری بزند و با زدن گل دوم در برابر اتلتیکو مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا، زمینه‌ساز پیروزی لوس بلانکوس در آن بازی شود.

اما مصدومیت‌ها و سایر مسائل باعث شده‌اند که وی این فصل به چالش بیوفتد و به تبع آن، رسانه‌ها و هواداران نیز او را مورد انتقاد قرار داده‌اند. علاوه بر این‌ها، فوق ستاره مادریدی‌ها، کریستیانو رونالدو، بارها به خاطر بازی بیل اظهار ناامیدی کرده است.

به همین خاطر، کرگر معتقد است که بیل باید برای فوتبال و خوشحالی شخصی‌اش به انگلستان بازگردد. وی در ستون خود در روزنامه The Daily Mail نوشت:

گرت بیل هر جای دیگری بازی کند وضعیتی افسانه‌ای خواهد داشت. فقط به خاطر همان فصل اول‌اش هم که شده باید تا ابد با او خوش‌رفتاری شود. گلی تعیین‌کننده در فینال لیگ قهرمانان اروپا؟ گلی فوق العاده در مقابل بارسلونا در فینال کوپا دل ری؟ همه این‌ها وقتی که مردم محلی - که عاشق پیدا کردن مقصر هستند - علیه شما شوند، بی‌معنی می‌شود. این چیزی است که برای بیل اتفاق افتاده است. چهارشنبه از کنار خط، وقتی که یوونتوس آروزهای رئال را برای حفظ عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نابود می‌کرد، بازیکنی را دیدم که ترسان بود و اعتماد به نفس نداشت. آن جرقه خاص او، که باعث می‌شد همگان را مسحور کند، از بین رفته بود. باید این تابستان برای بازیافتن آن به لیگ برتر بازگردد. بازگشت به خانه کاملاً منطقی خواهد بود. وقتی که کریستیانو رونالدو آنجاست، هر بازی یک گل می‌زند و همه چیز معطوف به اوست، بیل هر کاری که بکند، حتی اگر در اولین فصل‌اش 22 گل بزند و 17 پاس گل بدهد، باز هم نمی‌تواند برنده این نبرد باشد. رونالدو مایل نیست که کسی از او بالاتر باشد و همیشه مرد اصلی رئال باقی خواهد ماند. او را نمی‌شناسم اما احساس نمی‌کنم که وی دستی دور شانه بیل می‌گذارد یا در رخت‌کن هوای او را دارد. چرا؟ نگاه کنید که وقتی بیل به جای او در ماه مارس در مقابل لوانته گل زد، چطور عبوس شد. آیا بیل باید این را تحمل کند؟ هرچه رونالدو وقتی بیل کاری انجام دهد که مورد پسندش نیست، بیش‌تر ترش‌رویی کند، هواداران برنابئو بیش‌تر خشم‌گین خواهند شد. اگر فرصت بازگشت به لیگ برتر را یافت، باید با هر دو دست به آن بچسبد. دست‌آوردهای‌اش با رئال را همه می‌توانند ببینند. حال، دیدن اینکه دوباره با خوش‌حالی بازی می‌کند، خوب خواهد بود.



تاريخ : شنبه 26 ارديبهشت 1394 | 17:44 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو، پردرآمدترین بازیکن فوتبال، چگونه پول‌های خود را خرج می‌کند؟

کریستیانو رونالدو، پردرآمدترین بازیکن فوتبال، چگونه پول‌های خود را خرج می‌کند؟

کریستیانو رونالدو، پردرآمدترین بازیکن فوتبال، چگونه پول‌های خود را خرج می‌کند؟

طرفداری- کریستیانو رونالدو در لیست چیره‌ترین ورزش‌کاران دنیا، که خودمان تهیه کرده‌ایم، در رده چهارم است. او همچنین پردرآمدترین فوتبالیست دنیاست. مهاجم 30 ساله رئال مادرید، ماشین‌های مجلل دارد، در هواپیماهای اختصاصی سفر می‌کند و خیلی چیزهای دیگر. این‌ها حتی نصف کارهایی که می‌کند هم نیستند.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 26 ارديبهشت 1394 | 12:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

برترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان به تفکیک آمار

طرفداری- در جدول زیر برترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان به تفیک تعدادی بازی، گل زده، میانگین گل زده و تعداد پنالتی های گل کرده در جریان بازی آمده است.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 26 ارديبهشت 1394 | 12:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فوری؛ دخیا توافقی با رئال مادرید نداشته است

طرفداری- اسکای اسپورتس دریافته است که بین دیوید دخیا، دروازبان منچستریونایتد، با رئال مادرید تاکنون توافقی صورت نگرفته است.

جیمز کوپر، خبرنگار اسکای، در روز جمعه در مطلبی در یک روزنامه اسپانیایی، گفته بود که دخیا آماده بازگشت به مادرید و اینبار به تیم رئال با قراردادی بلند مدت است و تا الان با نمایندگانی از برنابئو، ملاقات هایی داشته است. اما این خبرنگار در مصاحبه با اسکای اسپورتس نیوز، گفت:

آینده او هنوز در هاله ای از ابهام است. تنها چیزی که می توانم تایید کنم این مسئله است که توافقی بین او و رئال صورت نگرفته است. چیزی که مشخص است این مسئله است که یونایتد نمی خواهد این بازیکن این تیم را ترک کند. او 18 ماه با این باشگاه قرارداد دارد و او یکی از نه بازیکنی که تابستان آینده (2016)  قراردادش تمام می شود. آن ها به او پیشنهاد ماندن در یونایتد را داده اند. چیزی که واضح است، عدم مذاکره جدی او با باشگاه دیگری است.



تاريخ : شنبه 26 ارديبهشت 1394 | 12:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتی به آخر خط باشگاهی رسیده است که به هیچ مربی‌ ای اعتقاد ندارد

آنچلوتی به آخر خط باشگاهی رسیده است که به هیچ مربی‌ ای اعتقاد ندارد

آنچلوتی به آخر خط باشگاهی رسیده است که به هیچ مربی‌ ای اعتقاد ندارد

کارلو آنچلوتی محوطه فنی‌ را ترک کرد و وارد تونل شد که دیگر باز نگردد. رئال حذف شده بود و بازیکنان یوونتوس با هوادارانشان که در ضلع شمالی ورزشگاه بودند خوشحالی‌ می‌‌کردند. اگر معجزه رخ ندهد رئال قهرمان لالیگا نخواهد شد. فصل بی‌ جام به نظر می‌‌رسد به اخراج مربی‌ می‌‌انجامد و آنچلوتی با دو جلسه محرومیت لالیگایی مقابل ختافه و اسپانیول احتمالا باید از سکو‌ها بازی را ببیند اگر تا آن موقع اخراج نشود.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 26 ارديبهشت 1394 | 12:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بازی بعدی

 هفته 37 لالیگا
اسپانیول - رئال مادرید
 
 
یکشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
زنده از شبکه ورزش

 



تاريخ : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | 17:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

هامس رودریگز: باید به چمپیونزلیگ سال آینده فکر کنیم

هامس رودریگز اذعان کرد که از حذف رئال مادرید در رقابت های چمپیونزلیگ احساس ناامیدی می کند.

طـرفداری- به گزارش فوتبال اسپانیا، بعد از اینکه رئال مادرید در مجموع دو دیدار با نتیجه 3-2 مقابل یوونتوس حذف شد، ستاره کلمبیایی گفت:

وقتی شما گلزنی نمی کنید، این اتفاقی است که رخ می دهد. ما از این رقابت ها کنار رفتیم و بسیار ناراحت هستیم، اما حالا باید دوباره سر خود را بالا گرفته و به چمپیونزلیگ فصل آینده فکر کنیم. ما موقعیت های زیادی خلق کردیم اما دروازه بان آنها، بوفون، شب فوق العاده ای داشت. یوونتوس یک موقعیت مسلم گلزنی داشت و از آن فرصت استفاده کرد.



تاريخ : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | 17:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مارسلو: اگر به عهده من بود، همکاری با آنچلوتی را ادامه می دادم

به دنبال حذف رئال مادرید از رقابت های چمپیونزلیگ، مارسلو می گوید که بخت و اقبال با این تیم یار نبوده است.

طـرفداری- به گزارش فوتبال اسپانیا، این مدافع برزیلی بعد از تساوی 1-1 دو تیم در سانتیاگو برنابئو که منجر به حذف مادریدی ها شد به خبرنگاران گفت:

ما برای گلزنی تلاش کردیم و هرکاری که می توانستیم انجام دادیم بنابراین به نحوه جنگیدن تیم افتخار می کنم. با اینحال، شانسی نداشتیم و موفق به گلزنی نشدیم، اما فوتبال همینطور است و فکر نمی کنم بد بازی کرده باشیم. ما بازی را تحت کنترل داشتیم اما متأسفانه توپ وارد دروازه نشد، هرچند من احساس نمی کنم که برتر از حریف بوده باشیم چرا که به فینال صعود نکردیم.

این مدافع 26 ساله در ادامه به خاطر حمایت هواداران، از آنها تشکر کرد و در مورد آنچلوتی نیز گفت:

هواداران فوق العاده بودند، همانطور که در بازی های دیگر بوده اند. آنها همیشه ما را رو به جلو هدایت کرده اند و من باید از آنها تشکر کنم. مربی ما یک برنده است، و اگر به عهده من بود، همکاری با او را ادامه می دادم.



تاريخ : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | 17:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئیس سابق باشگاه رئال مادرید: آنچلوتی جدا خواهد شد ولی بیل نه

رامون کالدرون، رئیس سابق باشگاه رئال مادرید معتقد است که کارلو آنچلوتی آخرین لحظات حضورش در این باشگاه را سپری می کند.

طـرفداری- به دنبال حذف رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی رقابت های چمپیونزلیگ، اکنون جایگاه مربی ایتالیایی بیش از پیش متزلزل به نظر می رسد و کالدرون طی گفتگویی با Talksport عنوان کرد:

رئال مادرید برای یک مربی بسیار دشوار است. در طول 40 سال اخیر تنها یک مربی بوده که بیش از 3 سال در این باشگاه دوام آورده است. فکر نمی کنم مربی و باشگاه هنوز تصمیم خود را گرفته باشند. او می گوید که می خواهد بماند اما به این نکته هم اشاره کرد که از نحوه پیش روی کار ها در دنیای فوتبال آگاه است.

 گزارش ها در انگلستان از احتمال پیوستن آنچلوتی به منچستر سیتی خبر می دهند، تیمی که ظاهراً در پایان فصل با مانوئل پیگرینی خداحافظی خواهد کرد. کالدرون در مورد آینده گرت بیل در سانتیاگو برنابئو نیز گفت:

فکر می کنم او خواهد ماند. همانطور که همیشه می گویم، این بازیکن است که تصمیم می گیرد بماند یا جدا شود. فکر نمی کنم رئال مادرید در حال حاضر قصد فروش او را داشته باشد، در حالیکه بیش از 100 میلیون یورو برای او هزینه کرده است. او تنها زمانی جدا خواهد شد که بگوید، 'اینجا خوشحال نیستم و می خواهم جدا شوم'. این تنها وضعیتی است که می توانم جدایی او را تصور کنم.

او در مقابل یوونتوس بدترین بازیکن میدان نبود، و بدشانس بود که گلزنی نکرد و فکر نمی کنم خرید ناموفقی بوده باشد. او هزینه بیشتری نسبت به کریستیانو رونالدو در پی داشته است بنابراین مردم همیشه بیل را با او مقایسه خواهند کرد. آنها می خواهند ببینند که بیل بهتر از رونالدو است و گل های بیشتری به ثمر می رساند. هرچند چنین چیزی غیرممکن است. اینکه بگوییم او خرید موفقی نبود، ناعادلانه است. رئال مادرید بسیار پر توقع است، آنها می خواهند هر سال تمام عناوین را فتح کنند، اما این غیرممکن است.



تاريخ : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | 17:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فوری: اعتصاب لا لیگا لغو شد

به گزارش Football-Espana، اعتصابی که قرار بود مانع از انجام بازی‌های این هفته لا لیگا شود، لغو شده است.

طرفداری- خبرگزاری Sky Sports در مطلبی از لغو این اعتصاب خبر داده است. صبح امروز، پنج‌شنبه، یکی از قضات دادگاه عالی رأی بر این داده که بازی‌هایی که قرار بود از تاریخ 16 مه لغو شوند، باید انجام شوند.

تصمیم اعتصاب به این دلیل گرفته شد که میان اتحادیه بازیکنان اسپانیایی (AFE) و اتحادیه لیگ فوتبال اسپانیا (LFP) توافقی بر روی نحوه توزیع قرارداد حق پخش تلویزیونی جدید صورت نگرفت و این دو در ملاقات اخیر خود نیز نتوانستند بر یک نظر واحد، هم‌رأی شوند.



تاريخ : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | 17:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

راموس: یوونتوس شایسته صعود به فینال بود

سرخیو راموس بعد از تساوی 1-1 مقابل یوونتوس در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ که منجر به حذف مادریدی ها شد، به حریف ایتالیایی خود تبریک گفت.

طـرفداری- به گزارش فوتبال اسپانیا، مدافع تیم رئال مادرید گفت:

واقعیت این است که بازیابی خود بعد حذف از چمپیونزلیگ سخت است. ما تیمی هستیم که برای فتح عناوین قهرمانی می جنگد و مدافع عنوان قهرمانی بودیم. یوونتوس شایسته صعود به فینال بود. بعد از گل اول، تصور کردیم که کار تمام شده است. باید به یوونتوس تبریک بگوییم چرا که در مجموع دو دیدار بهتر از ما عمل کردند. ما نسبت به آنها در به ثمر رساندن گل خانگی ناکام بودیم و در مقابل دروازه به اندازه کافی خوب عمل نکردیم.

بعد از گل آنها، ما از لحاظ احساسی کمی افت کردیم چون تا آن لحظه بازی خوبی داشتیم اما از فرصت های خود استفاده نکردیم. وقتی عقب هستید بازگشت آسان نیست. این باید برای ما درسی باشد. اگر در چمپیونزلیگ اشتباه کنید، حذف می شوید.



تاريخ : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | 9:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

با گل‌زنی در برابر یوونتوس؛ رونالدو به مسی رسید

طرفداری- کریستیانو رونالدو با گل‌زنی در برابر یوونتوس، تعداد گل های خود در لیگ قهرمانان اروپا را به عدد 77 رساند تا با لیونل مسی در این زمینه برابر شود؛ این درحالی است که مسی همچنان یک مسابقه را در فصل جاری در پیش دارد و می تواند آمار خود را بهبود ببخشد.



تاريخ : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | 9:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تیم منتخب تاریخ لیگ قهرمانان از دید زانتی (عکس)

خاویر زانتی تیم منتخب لیگ قهرمانان از نظر خود را انتخاب کرد.



تاريخ : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | 9:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کروس: ما باز خواهیم گشت

تونی کروس در توییتر خود، به شکست یارانش در برابر یوونتوس واکنش نشان داد.

طرفداری- رئال مادرید درحالی با یک تساوی در خانه در برابر بیانکونری متوقف شد که با توجه به نتیجه دیدار رفت، در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از دور رقابت ها حذف شد و شانس رسیدن به فینال را از دست داد؛ پس از این دیدار نیز تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید در توییتر شخصی خود نوشت: 

ما بازخواهیم گشت. زنده باد مادرید

 



تاريخ : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | 9:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بیل: در مجموع از عملکردم راضی ام؛ امشب کمی بدشانس بودیم

گرث بیل، بازیکن ولزی رئال مادرید که به شدت در هفته های اخیر مورد انتقاد قرار گرفته است، در برابر یوونتوس فرصت هایی را داشت که با بی دقتی از دست داد.

طرفداری- به گزارش goal.com، گرث بیل در پایان دیدار رئال مادرید در برابر یوونتوس که با حذف سفید پوشان مادریدی همراه بود، تاکید کرد که باید ضربات آخر خود را بهبود ببخشد. این صحبت ها درحالی انجام شد که رئال مادرید با کسب یک تساوی در برابر یوونتوس، از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا، باز ماند. در این دیدار، درحالی که بیل چند فرصت خوب گل‌زنی را از دست داد، آلوارو موراتا برای یوونتوس و کریستیانو رونالدو برای رئال مادرید گل زدند. بیل نیز پس از پایان بازی، در جمع خبرنگاران، گفت: 

در فصل جاری، من بسیار از موقعیت های گل‌زنی را از دست داده ام. احساس می کنم که در مجموع خوب بوده ام، اما در ضربات نهایی کمی مشکل دارم که این مشکل برای فصل آینده باید مرتفع شود. در برابر یوونتوس نیز من کمی بدشانس بودم. در این دیدار، ضرباتی از من که معمولاً به گل تبدیل می شدند، به گل تبدیل نشدند و در کل شب خوبی برای من رقم نخورد. فکر می کنم ضربه سری که در دهانه دروازه زدم، بهترین فرصتی بود که از دست دادم. در آن صحنه، نتوانستم آنطور که باید روی توپ مسلط شوم و همین عامل باعث شد تا فرصت از دست برود. 

این بازیکن 25 ساله، در ادامه صحبت های خود، با اشاره به انتقادات از او، قول داد که در فصل آینده، بازی بهتری را از خود به نمایش بگذارد. 

در این فصل، با فراز و نشیب هایی رو به رو شدم. اما احساس می کنم که در کل عملکرد خوبی را داشته ام. چیزی که شما را نمی کشد، شما را قدرتمند تر می کند. از این فصل چیزهای زیادی یاد گرفتم و فصل آینده بهتر خواهم شد.



تاريخ : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | 9:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کروس: نباید آنچلوتی را سرزنش کرد؛ در زدن ضربات نهایی ناکام بودیم

ملی پوش آلمانی رئال مادرید در حمایت از سرمربی ایتالیایی این تیم، گفته است که نباید کارلو آنچلوتی به خاطر عملکرد ضعیف رئال مادرید سرزنش شود.

طرفداری- به گزارش .goal.com، هافبک رئال مادرید، تونی کروس اعتقاد دارد که کارلو آنچلوتی مقصر شکست رئال مادرید در برابر یوونتوس نیست. این درحالی است که رئال مادرید با کسب تساوی 1-1 در برابر یوونتوس، از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا باز ماند. کروس نیز پس از پایان بازی، در رابطه با بازی گفت: 

اینکه آینده مربی در تیم چه خواهد شد، به من ارتباطی ندارد و من هم تصمیم گیرنده نیستم. اما تمام چیزی که می توانم بگویم، این است که آنچلوتی مربی فوق العاده ای است. ما در آستانه رسیدن به فینال بودیم و زمانی که شما به شیوه بازی ما نگاه می کنید، در می یابید که این گونه بازی کردن، حاصل داشتن یک سرمربی بد نیست. من امیدوارم که همه این موضوع را درک کنند. 

این هافبک سابق بایرن مونیخ، در ادامه صحبت های خود، افزود: 

ما در نیمه اول نمایش بسیار خوبی را از خود برجای گذاشتیم. در این نیمه ما موقعیت های زیادی را خلق کردیم و باید بیش از یک گل را به ثمر می رساندیم. در نیمه دوم نیز وضعیت کم و بیش به همین شکل بود. ناتوانی ما در این بازی اما به ضربات نهایی باز می گردد؛ ما در ضربات آخر خود بسیار بی دقت و بد بودیم. فرصت های بسیاری را خلق کردیم، اما نتوانستیم نتیجه مطلوبی را کسب کنیم. در این فصل، هدف ما کسب قهرمانی بود، که البته با پایانی تلخ مواجه شدیم.



تاريخ : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | 9:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فصل لالیگا به دلیل محرومیت برای کارلو آنچلوتی تمام شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) کارلو آنچلوتی را به دلیل تشویق کارلوس کلوس گومز، داور دیدار رئال مادرید و والنسیا دو جلسه از همراهی رئال مادرید محروم کرده است.

طـرفداری- به گزارش AS، این کمیته طبق قانون 117 مقررات انضباطی اعمال تحریم کرده و اشاره داشته است:

به خاطر طرز خطاب کردن داوران، مدیران یا مقامات ورزشی با نگرش تحقیر یا بی توجهی، انجام عملی که توهین جدی تلقی نمی شود، با دو یا سه جلسه محرومیت که قابل ارتقاء تا یک ماه نیز می باشد، مجازات دارد.

کلوس گومز در گزارش پس از بازی خود نوشته است:

در پایان مسابقه، مربی تیم میزبان، کارلو آنچلوتی از 30 متر دور تر با کف زدن مرتب و مخالفت با عملکرد ما، من را مورد خطاب قرار داد. او سپس در تونل ورزشگاه نیز همین حرکت را در مقابل کمک اول من نیز تکرار کرد.



تاريخ : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | 9:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

دادگاه عالی اسپانیا فردا نظر خود در رابطه با اعتصاب بازیکنان لالیگا را بیان خواهد کرد

دادگاه عالی اسپانیا، فردا نظر خود در رابطه با وضعیت لالیگا را بیان خواهد کرد.

طرفداری- به گزارش AS، دادگاه عالی اسپانیا، فردا تصمیم خود در رابطه با شکایت فدارسیون فوتبال اسپانیا را اعلام خواهد کرد. این شکایات در پی اعتراض اتحادیه فوتبال اسپانیا صورت گرفته است و به طبع آن، بازی های لالیگا از تاریخ 16 می لغو شد خواهد شد. این تعلیق شامل دیدار فینال جام حذفی میان بارسلونا و اتلتیک بیلبائو نیز خواهد بود. 

در هر صورت روال این پرونده درحالی طی خواهد شد که اعتصابات در فوتبال اسپانیا بالا گرفته است و بازیکنان حرفه ای این کشور، همگی در اعتراض به مسائل حق پخش تلویزیونی و دخالت دولت در فوتبال، اعتصاب کرده اند. در عین حال، گزارش خبرنگاران حاکی از این است که پایان لیگ ممکن است تحت تاثیر این تصمیم قرار بگیرد. خاویر تباس، رییس لالیگا نیز در جریان این جلسه، گفت:

حمایت برخی بازیکنان و باشگاه ها، فشارها بر روی آن ها را افزایش می دهد. البته ما درحال تلاش هستیم تا این اعتصاب را قانونی جلوه بدهیم و حقوق خود را دریافت کنیم. از همین جا تبریک می گویم به تمامی بازیکنان و باشگاه هایی که این فشارها را تحمل می کنند و همچنان متحد باقی مانده اند.



تاريخ : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | 9:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتی: نمی دانم سال آینده در مادرید خواهم بود یا نه

کارلو آنچلوتی بعد از اینکه امشب مقابل یوونتوس از گردونه رقابت های چمپیونزلیگ نیز کنار رفت، اذعان کرد که نمی داند فصل آینده هم در مادرید خواهد بود یا خیر.

طـرفداری- لوس بلانکوس امیدوار بود تا به اولین تیمی تبدیل شود که موفق به دفاع از عنوان قهرمانی خود در رقابت های چمپیونزلیگ می شود، اما گلزنی آلوارو موراتا در نیمه دوم، امید های این تیم را به یأس تبدیل کرد. سرمربی ایتالیایی در پایان بازی به Sky Sports گفت:

به این تیم و هواداران افتخار می کنم. امروز فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد، اما همراه با هم بازخواهیم گشت! ما در بازی رفت و امشب در این مرحله شکست خوردیم. ما در بهترین فرم خود بازی کردیم، اما خوش شانس نبودیم. ما کنترل زیادی بر بازی داشتیم و فرصت های خوبی هم برای گلزنی داشتیم اما به اندازه کافی خوش شانس نبودیم که گل دوم را به ثمر برسانی.. مسلماً از گلی که دریافت کردیم ناامید شدم، اما فکر می کنم در این بازی کمی بدشانس بودیم.

ما فرصت های زیادی برای به ثمر رساندن گل دوم داشتیم، اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. فکر می کنم بیل نسبت به بازی رفت عملکرد بهتری داشت اما همه تیم سخت کار کردند. ما نهایت تلاش خود را کردیم، اما برای رسیدن به فینال کافی نبود.

نمی دانم سال آینده اینجا خواهم بود یا نه. ما 15 روز برای کار کردن وقت داریم، هنوز دو بازی باقی مانده است و باید فصل را خوب ببندیم. بعد از آن، می توانم با باشگاه صحبت کنم.



تاريخ : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | 9:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آلگری: با شجاعت به فینال رسیدیم؛ می توانیم جام را به تورین بیاوریم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس که فصل فوق العاده ای را با این تیم با رسیدن به فینال لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا و قهرمانی در سری‌آ پشت سرگذاشت، معتقد است تیمش با شجاعت به فینال برلین رسیده است.

طرفداری- یوونتوس موفق شد با تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید، در مجموع 3-2 بر این تیم غلبه کرده وراهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شود. آلگری در گفتگوی پس از بازی گفت:

"گروهی از بازیکنان فوق العاده در اختیار داریم. نیمه نهایی بی نظیری بود، هر دو تیم شانس صعود یکسانی داشتند، به نظرم ما می توانستیم از موقعیت های گلی که داشتیم بهتر استفاده کنیم. به هر حال بلیت برلین را رزرو کردیم و اکنون امیدواریم آنجا هم خوب ظاهر شویم."

آلگری افزود:

"در نیمه دوم آن ها دو یا سه موقعیت گلزنی مسلم داشتند، همانطور که ما موقعیت هایی داشتیم. به هر حال نمی دانم به تیمم بابت امشب و فصل فوق العاده ای که داشته اند چه بگویم.  می دانستم شرایط بازی اینگونه خواهد بود و از بازیکنان خواستم که شجاعت به خرج دهند و از  نظر فنی خوب بازی کنند. رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا برای فوتبال ایتالیا نیز بسیار مهم بود. "

سرمربی یووه در پایان در خصوص رویارویی با بارسلونای لوئیز انریکه در فینال گفت:

"بارسلونا تیمی است که رویارویی با آن ها تقریباً غیرممکن است، امّا اینجا دیگر فقط سرنوشت در یک بازی تعیین می شود و هر اتفاقی آنجا ممکن است رخ دهد. ما در شرایط فیزیکی خوبی قرار داریم، آن ها سه بازیکن خارق العاده در خط حمله خود دارند، امّا خوشنودم که می توانیم با جام از برلین به تورین برگردیم."



تاريخ : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | 9:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید 1 (2) - (3) 1 یوونتوس؛ آلوارو موراتا، مورینتس ثانی

طـرفداری- از ساعت 23:15 دو تیم یوونتوس و رئال مادرید از دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که در نهایت رئال مادرید با تساوی 1-1 از گردونه رقابت ها حذف شد.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | 9:28 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتی: می خواهیم تاریخ ساز شویم؛ بنزما صد در صد آماده است

سرمربی باشگاه رئال مادرید با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر یوونتوس از انگیزه های شاگردانش برای جبران شکست2-1 دیدار رفت سخن گفت.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | 22:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تعداد پاس گل های مثلث BBC به یکدیگر (عکس)

طرفداری- آمار گرافیکی که نشریه Mirror منتشر کرده است، میزان همکاری و موفقیت مثلث هجومی رئال مادرید را نشان می دهد. این مثلث که به BBC مشهور است از 3 ستاره دنیای فوتبال یعنی کریم بنزما، گرت بیل و کریستیانو رونالدو تشکیل شده است.



تاريخ : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | 22:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تراپاتونی: پوگبا در حد رونالدو و مسی نیست؛ کاسیاس لایق احترام بیشتری است

تراپاتونی، سرمربی سابق یوونتوس باور دارد که کاسیاس لایق احترام بیشری است. ا

طرفداری- به گزارش AS، جیووانی تراپاتونی، سرمربی اسطوره ای ایتالیا که مدتی نیز هدایت یوونتوس را بر عهده داشت، در رابطه با دیدار امشب رئال مادرید در برابر یوونتوس صبحت هایی را انجام داده است. 

* آیا یووه به شکل ایتالیایی بازی خواهد کرد و از نتیجه دور رفت خود دفاع خواهد کرد؟ 

با توجه به اینکه بازی 2-1 است، احتمالاً یوونتوس با فکر دفاع از این نتیجه به بازی نخواهد آمد و تهاجمی بازی خواهد کرد. علاوه بر این، یووه هیچگاه چنین شیوه ای را اتخاذ نکرده است و هیچگاه صرفاً دفاعی به میدان نرفته است. آن ها از توانایی های خود خبر دارند و هرکاری را برای رسیدن به اهداف خود انجام می دهند. 

* بازی در برنابئو برای شاگردان الگری ترسناک خواهد بود؟ 

می دانم که جو آنجا بسیار به سود رئال است. اگر اجازه بدهید این جو بر شما غالب شود، کار شما تمام می شود. بازیکنان یوونتوس اما با تجربه هستند، آن ها باید قوی باشند و در برابر 90 هزار مادریدی بجنگند.

* بازگشت پل پوگبا تفاوتی را ایجاد خواهد کرد؟ 

پوگبا بازیکن بسیار خوبی است و به یوونتوس کمک زیادی خواهد کرد، اما او مانند مسی و رونالدو نیست.آن ها واقعاً در یک بازی، تفاوت را ایجاد می کنند. بازیکنانی مانند مارادونا نیز این کار را انجام می دادند. 

* مردم همیشه در مورد بهترین بودنِ کاسیاس یا بوفون بحث می کنند، نظر شما چیست؟ 

من فکر می کنم آن ها در یک سطح قرار دارند. هر دوی آن ها دروازه بانانی فوق العاده خوب هستند. در مورد ارزش بازینکان نیز نمی توان صحبت کرد. 

* اما اسپانیایی‌ها خیلی به کاسیاس اعتراض می کنند. 

ایکر لایق احترام بیشری است. او دروازه بان فوق العاده ای است، اما فوق العاده ها هم گاهی اشتباه می کنند. اگر شما دروازه بان نیز باشید، این اشتباهات بیشتر می شود و این انتقادات، ناعادلانه است. 

* این جو می تواند بر روی عملکرد کاسیاس تاثیر بگذارد؟ 

در چنین  شرایطی، او باید از این انتقادات مانند یک فرصت استفاده کند تا خود را به هواداران نشان دهد. 



تاريخ : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | 22:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

'چهار شگفت انگیز' امشب رو در روی رئال مادرید

به نظر می رسد با توجه به گزارش رسانه های ایتالیایی، امشب یوونتوس با اتکا به "چهار شگفت انگیز" خود در خط میانی به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

طرفداری- یوونتوس امشب در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و دور برگشت، میهمان رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی خواهد بود. بر اساس گزارش رسانه های ایتالیا، چهار ستاره خط میانی یوونتوس، آندره‌آ پیرلو، آرتورو ویدال، پائول پوگبا و کلودیو مارکیزیو پس از مدت‌ها دوباره در خط میانی این تیم به بازی گرفته خواهند شد. 

این چهاربازیکن که در رسانه های ایتالیایی آن ها را "چهار شگفت انگیز" خطاب می کنند، به دلیل مصدومیت اخیر پیرلو و پوگبا، نزدیک به دو ماهی است که در کنار یکدیگر بازی نکرده اند. با این وجود احتمالا امشب ویدال نقشی هجومی تر از سه هم بازی دیگرش در خط میانی ایفا کند.

هم چنین گفته می شود که آلوارو موراتا و کارلوس توز، زنندگان دو گل یووه در دیدار رفت نیز، خط تهاجمی این تیم را در بازی امشب تشکیل می دهند. در خط دفاعی نیز تصور می شود، بونوچی، کیه لینی، اورا و لخشتاینر برای سیستم چهار دفاعه در بازی حضور داشته باشند.

81 هزار تماشاگر رئال مادرید در استادیوم حضور خواهد داشت و 4000 بلیت نیز به هواداران یوونتوس فروخته شده است. 

ترکیب احتمالی یوونتوس: بوفون، لخشتاینر، بونوچی، کیه لینی، اورا، مارکیزیو، پیرلو، پوگبا، ویدال، توز، موراتا



تاريخ : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | 22:23 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

دل پیرو: هنگام خروج از برنابئو احساس می کردم قدم 1.94 شده است!

فوق ستاره جاودانه باشگاه یووتوس در آستانه دیدار امشب یاران سابقش در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید در مصاحبه ای با روزنامه AS شرکت کرده و پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | 22:23 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گزارش تصویری: حضور بازیکنان یوونتوس در سانتیاگو برنابئو

تاريخ : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | 22:15 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

روی کین: اگر بیل آماده باشد، رئال مادرید شانس صعود خواهد داشت

روی کین احساس می کند که رئال مادرید در دیدار امشب برای غلبه بر یوونتوس شانس بهتری خواهد داشت، اگر که گرت بیل آماده باشد.

طـرفداری- بازیکن سابق منچستر یونایتد که بعد از دیدار رفت مقابل یوونتوس به شدت از ستاره ولزی انتقاد کرده بود، هنوز می خواهد شاهد بازگشت این بازیکن به فرم اصلی خود باشد. کین به ITV گفت:

هیچ شکی در استعداد های بیل وجود ندارد و ما قبلاً دیده ایم که او این کار ها را انجام دهد. ما سال گذشته دیدیم که او در بازی های بزرگ این کار را انجام داد. اگر گرت امشب در فرم خوب خود باشد پس رئال مادرید شانس پیروزی خواهد داشت. این در صورتی است که او آماده شود. او بازیکن بزرگی است.

پل اسکولز، دیگر ستاره سابق منچستر یونایتد که او هم قبل از بازی رفت به شدت از بیل انتقاد کرده بود، گفت:

ما فقط می خواهیم او را مثبت تر ببینیم چون می دانیم که چه استعداد هایی دارد، و از چه سرعت و قدرتی برخوردار است. هفته گذشته به نظر می رسید که اعتماد به نفس او پایین است و مدام توپ را به روی دروازه ارسال می کرد.



تاريخ : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | 22:15 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.