جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مسوت اوزیل، مشتاق بازگشت به رئال مادرید

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مسوت اوزیل، مشتاق بازگشت به رئال مادرید

از آلمان خبر می رسد که مسوت اوزیل، هافبک تهاجمی آرسنال از شانس حضور  دوباره در رئال مادرید استقبال خواهد کرد.

طرفداری- به گفته بیلد آلمان و به نقل از گل، اوزیل امضای قراردادی جدید با آرسنال را در نظر می گیرد ولی در صورتی که شانس حضور دوباره در رئال مادرید به او پیشنهاد شود، فورا آن را قبول خواهد کرد.

با توجه به اتمام قرارداد بازیساز آلمانی آرسنال در سال ۲۰۱۸، توپچی ها مشتاقند که حضور او را در امارات تمدید کنند.

در گزارش بیلد آمده که انتظار می رود اوزیل این  پیشنهاد را قبول کند، ولی در صورتی که جاه طلبی او جهت بردن جام های بزرگ توسط آرسنال برطرف نشود، در امارات باقی نخواهد ماند.

رئال مادرید نزدیک ترین باشگاه به قلب اوزیل است و بایرن مونیخ که از دیگر باشگاه های لینک شده به این بازیکن می باشد، به دلیل عدم علاقه رومنیگه قصدی برای اضافه کردن یار شماره ۸ آلمان به تیم خود نخواهد داشت.



تاريخ : پنج شنبه 21 مرداد 1395 | 10:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو و یک کار انسان دوستانه دیگر

فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید، در پرداخت هزینه کمک به آسیب دیدگان آتش سوزی مادیرا کمک خواهد کرد.

طرفداری - کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید در تماسی با فرماندهی منطقه مادیرا پرتغال، قول همکاری در پرداخت هزینه های آتش سوزی اخیر را داد. اخیرا یک آتش سوزی شدید در منطقه مادیرا پرتغال، زادگاه رونالدو، به وقوع پیوسته است.

به گزارش مارکا،  این آتش سوزی ابتدا در بیرون از شهر شروع شد و وزش باد باعث شد به داخل مناطق مسکونی کشیده شود. در این حادثه تاکنون سه نفر کشته و بیش از 300 نفر زخمی شده اند. همچنین در حال حاضر مناطق تاریخی این شهر در خطر قرار دارند. 

همچنین دیگر سران دولتی کشور پرتغال نیز قول همکاری و کمک به آسیب دیدگان را داده اند.



تاريخ : پنج شنبه 21 مرداد 1395 | 10:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مارکو آسنسیو؛ جوان ترین گلزن تاریخ رئال مادرید در سوپرجام اروپا

هافبک 20 ساله رئال مادرید، جوان ترین بازیکن تاریخ این باشگاه است که در سوپرجام اروپا گلزنی کرده است.

طرفداری - فارغ از گل تاثیر گذار مارکو آسنسیو در سوپرجام اروپا برابر سویا، وی موفق به ثبت یک رکورد شد. مارکو آسنسیو در حالی که 20 سال و 201 روزه بود با این گل رکورد میشل را که در سوپرجام اروپا در سال 1985 برای رئال مادرید گلزنی کرده بود را شکست. وی در آن موقع 22 سال و 46 روزه بود.

عملکرد آسنسیو در دیدار مقابل سویا باعث شد حتی خورخه سمپائولی سرمربی سویا نیز از او تعریف کند و جوان 20 سال مادریدی ها آماده است تا خود را بیش از پیش در ترکیب تیم زیدان ببیند.



تاريخ : پنج شنبه 21 مرداد 1395 | 10:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زین الدین زیدان؛ ششمین فردی که به عنوان بازیکن و مربی فاتح سوپر جام اروپا شد

سرمربی فرانسوی رئال مادرید، ششمین فردی است که در تاریخ، سوپر جام اروپا را به عنوان بازیکن و مربی فتح کرده است.

طرفداری - با پیروزی 3-2 رئال مادرید در سوپر جام اروپا مقابل سویا، زین الدین زیدان نام خود را در کنار بزرگانی مانند کارلو آنچلوتی و یوهان کرایف قرار داد. پس از آنکه در فصل گذشته، زیدان همراه با مادرید ها فاتح لیگ قهرمانان شد، وی به هفتمین فردی تبدیل شد که به عنوان مربی و بازیکن لیگ قهرمانان را فتح کرده است. زیدان همچنین هشتمین فردی است که در اولین فصل حضورش در یک تیم فاتح لیگ قهرمانان اروپا می شود. 

پیش از زیدان، لوییس انریکه، کارلو آنچلوتی، یوهان کرایف، دیگو سیمئونه و پپ گواردیولا موفق شده بودند سوپر جام اروپا را به عنوان بازیکن و مربی فتح کنند. 

یوهان کرایف اولین فردی بود که موفق به ثبت این رکورد شد. وی در سال 1972 به عنوان بازیکن به این عنوان رسید و 20 سال بعد با بارسلونا به عنوان مربی این عنوان را فتح کرد. 

کارلو آنچلوتی سلطان سوپر جام ها است. او در سال 1989 و 1990 همراه با میلان به عنوان بازیکن و در سال 2003 و 2007 همراه با میلان به عنوان مربی و در سال 2014 همراه با رئال مادرید به عنوان مربی فاتح این جام شده است. 

گواردیولا و انریکه در سال 1997 به عنوان بازیکن در کنار هم در بارسلونا فاتح این جام شدند. پپ در سال های 2009 و 2011 همراه با بارسلونا و در سال 2013 همراه با بایرن مونیخ، به عنوان مربی نیز این عنوان را به دست آورد. انریکه نیز به عنوان مربی با بارسلونا سال گذشته این عنوان را کسب کرد. 

دیگو سیمئونه نیز در سال 1999 همراه با لاتزیو، به عنوان بازیکن فاتح سوپر جام اروپا شد و در سال 2012 همراه با اتلتیکو مادرید، به عنوان مربی، به این افتخار دست یافت. 



تاريخ : چهار شنبه 20 مرداد 1395 | 10:9 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مارسلو: باز هم راموس در یک فینال شادی را برای ما به ارمغان آورد

کاپیتان دوم مادریدی ها از قهرمانی خوشحال است.

طرفداری- مارسلو مدافع چپ رئال مادرید که امشب به همراه تیمش قهرمان سوپرکاپ اروپا شد، پس از این دیدار در مصاحبه ای با وبسایت رسمی باشگاه گفت:

بازی سختی بود اما ما شایسته پیشروزی بودیم. تیم ما یک نفر نیست و بازیکنان زیادی هستند که همه کار می کنند تا به تیم کمک کنند و این را شما امشب دیدید. در فینال ها همیشه احساسات زیاد است و راموس نیز همیشه به ما شادی زیادی در این بازی ها می دهد. امشب تمام تیم جنگیدند و مبارزه کردند.



تاريخ : چهار شنبه 20 مرداد 1395 | 10:9 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: هر دو تیم بازی خوبی ارائه دادند؛ تا آخر دست از تلاش برنداشتیم

سرمربی رئال مادرید از بازی تیمش در سوپر کاپ اروپا گفته است.

طرفداری- رئال مادرید در دیدار سوپر جام اروپا با حساب 3 بر 2 سویا را شکست داد. زیدان الدین زیدان از اعتماد به نفس تیمش گفته است اما از بازی سویا نیز ستایش کرده است. سرخیو راموس هم در مورد گلزنی در دقایق پایانی صحبت کرده است.

به نقل از AS، در مورد بازی سوپر جام اروپا و پیروزی تیمش صحبت کرده است.

بسیار خوشحالم. بازیکنان این بازی را به یک فینال بزرگ تبدیل کردند. هر دو تیم بازی خوبی ارائه دادند. ما در بازی عقب افتادیم اما با گل سرخیو به بازی برگشتیم. شما هیچگاه نمی دانید در فوتبال چه پیش می آید. می دانستیم بازی سختی است اما دست از تلاش برنداشتیم.  می دانستیم هر چیزی ممکن است رخ بدهد. در آخر بازی کمی خسته شدیم که البته طبیعی بود.

وی در مورد آسنسیوی جوان هم صحبت کرد.

او گل زد. من بسیار خوشحالم. او بازیکن با آینده ای روشن است و در باشگاه با ما می ماند. من از نحوه بازی او و بقیه بازیکنان خوشحالم.

او در مورد هامس هم صحبت کرد.

او بازیکن با استعدادی است ما تیم خوبی داریم و هرکسی می تواند بازی کند.



تاريخ : چهار شنبه 20 مرداد 1395 | 10:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سرخیو راموس: با تمام احترام نسبت به سویا و اتلتیکو مادرید، لحظات دقیقه ۹۳ من خیلی خاص است

سرخیو راموس پس از قهرمانی در نروژ با خبرنگاران صحبت کرد.

 طرفداری- سرخیو راموس مدافع اسپانیایی باشگاه رئال مادرید پس از گلزنی در سوپرکاپ اروپا و قهرمانی به همراه لوس بلانکوس با خبرنگاران صحبت کرد و گفت:

عالی‌ بود. ما رویای این افتخار را داشتیم. تا آخر بازی جنگیدیم. این پاداش تلاش ما تا آخرین دقایق بود. می‌‌خواهم اهمیت این ترکیب را دوباره گوشزد کنم. ترکیبی‌ که حتی با نبود بهترین‌هایش بازم پیروز است. من هنوز در مورد گلی‌ که زدم و گرفته نشد مطمئن نیستم. خیلی‌ تصمیم سختگیرانه‌ای بود. ویتولو هم روی پنالتی هم روی این صحنه استاد است. بازی فاز‌های مختلفی داشت. رئال مادرید وقتی‌ بازی را در دست گرفت بازی را برد. در نیمه دوم ما بازگشتیم. ما هنوز خیلی‌ چیز‌ها داریم که باید آنها را بهتر کنیم. باید مستحکم تر از دیروز باشیم. وقتی شما رویایی چیزی را دارید به آن می رسید. سانتر فوق العاده لوکاس من را مجبور به گلزنی کرد و این کار را کردم. وقتی به عقب نگاه میکنم، با تمام احترام نسبت به سویا و اتلتیکو مادرید، لحظات دقیقه ۹۳ من خیلی خاص است! 

کاپیتان کهکشانی ها ادامه داد:

ما الان سوپر کاپ را بردیم و زمان مناسبی نیست که گلایه کنیم چرا لیگ را نبردیم. اتلتیکو مادرید و بارسلونا در لیگ خوب کار کردند. ما از این لحظات لذت می بریم و به این جام انطور که شایسته است اهمیت می دهیم. این در DNA رئال مادرید است که نه تنها به هر قیمتی ببریم بلکه تا اخرین دقیقه برای بازی تلاش کنیم. من پنالتی دادم اما ان را فراموش کردم تا روی بازی تمرکز کنم. بدون توجه به اینکه چند تا از بازیکنان ما نبودند.



تاريخ : چهار شنبه 20 مرداد 1395 | 10:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کارواخال: رئال مادرید هیچگاه تسلیم نمی‌‌شود

قهرمان امشب رئال مادرید پس از گل قهرمانی آنها با خبرنگاران صحبت کرد.

طرفداری- دنی کارواخال مدافع اسپانیایی تیم رئال مادرید که گل سوم این تیم را در برابر سویا در برد ۳-۲ در سوپر کاپ اروپا به ثمر رساند، پس از بازی گفت:

"توپ را دزدیدم. فضا را بین مدافعان دیدم و خواستم شانسم را امتحان کنم. این در روح رئال مادرید است که هیچگاه تصمیم نشود. ما همیشه این را نشان می‌‌دهیم. این در ذات رئال مادرید است که تسلیم نمی‌‌شود. ما ترکیب خوبی‌ داریم و تا سر مرگ برای بردن عناوین تلاش می‌‌کنیم."



تاريخ : چهار شنبه 20 مرداد 1395 | 10:4 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سویا 2 -3 رئال مادرید؛ وقت های اضافه، ضربه سر راموس و بازهم قهرمانی رئال مادرید

تاريخ : چهار شنبه 20 مرداد 1395 | 10:3 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیراهن رئال مادرید برای دیدار فرداشب سوپرکاپ اروپا (عکس)

طرفداری- کهکشانی ها فرداشب در اولین دیدار رسمی خود با پیراهن فصل جدید به میدان می روند. پیراهنی که روی آستین های آن عدد 11 به معنای 11 قهرمانی در اروپا خودنمایی می کند.



تاريخ : سه شنبه 19 مرداد 1395 | 12:58 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: در مورد بازیکنانی که در دسترس نیستند نگران نیستم؛ شانس اول قهرمانی نیستیم

فردا تیم های رئال مادرید و سویا دیدار سوپر کاپ اروپا را برگزار خواهند کرد، زیدان در کنار کاپیتان تیمش سرخیو راموس در کنفرانس خبری پیش از بازی حاضر شد.

طرفداری-زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید یک روز مانده به مسابقه سوپر کاپ اروپا در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

زیدان در مورد بازی فردا و شرایط ترکیب تیمش گفت:

در مورد بازیکنانی که در دسترس نیستند نگران نیستم، آن ها در جام ملت های اروپا بازی کردند و باید به تعطیلات می رفتند، و این قابل درک است. این همان چیزی است که بازیکنان بعد از یک فصل سخت و مسابقات یورو به آن نیاز دارند. دوست داشتم همه بازیکنان را در اختیار داشته باشم، اما برای کروس و بیل بهتر بود که در مادرید بمانند و در آنجا تمرین کنند، چون تازه از تعطیلات بازگشته اند. وضعیت رونالدو و پپه در حال بهتر شدن است، آن ها از 10 آگوست به تیم اضافه خواهند شد. خوشحالم که مسابقات دوباره شروع می شوند و از این بابت نگرانی ندارم.

در مورد بنزما:

او خوب است، او در مسابقات شرکت نکرد و من خوشحالم که او با ماست. کریم تمام مراحل آماده سازی را با ما سپری کرد و فردا خواهیم دید که چه خواهد کرد.

در مورد شانس اول قهرمانی:

ما شانس اول پیروزی در این بازی نیستیم، این بازی ای است که هر دو تیم می خواهند پیروز شوند. می خواهم برای بازی فردا آماده باشیم و باور دارم که آماده ایم.  4 یا 5 بازیکن در دسترس نیستند و نمی توانیم کاری در این مورد انجام دهیم. ما با بازیکنانی به اینجا آمده ایم که برای حضور در این فینال آماده شده اند.



تاريخ : سه شنبه 19 مرداد 1395 | 12:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیش بازی رئال مادرید - سویا؛ نبرد زیدان و سمپائولی در کشور هزارخلیج

فرداشب دو تیم اسپانیایی به طور رسمی برای اولین بار در فصل جدید به میدان خواهند رفت.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 19 مرداد 1395 | 12:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

راموس:شایسته قهرمانی هستیم/بازی در فینال لذت دارد

راموس:شایسته قهرمانی هستیم/بازی در فینال لذت دارد

 


راموس: تشنه قهرمانی هستیم؛ همیشه بازی کردن در فینال ها لذت بخش است
مدافع اسپانیایی رئال مادرید هنوز تشنه قهرمانی با این تیم است.

 دو تیم رئال مادرید و سویا سه شنبه شب سوپرجام اروپا را در نروژ برگزار خواهند کرد. سرخیو راموس مدافع مادریدی ها هیچگاه علاقه اش به تیم سابقش سویا را پنهان نکرده و حالا باید در مقابل تیمی که در آن رشد کرد بازی کند. وی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:

بازی در مقابل سویا همیشه برای من خاص است زیرا سویا و رئال مادرید دو تیمی هستند که همیشه در قلب من خواهند ماند. با این حال تمام تلاشم را خواهم کرد تا سوپر جام اروپا دوباره به پایتخت اسپانیا بازگردد. 

همیشه بازی کردن در فینال ها لذت بخش است و این جایزه عملکرد خوب ما در فصل گذشته است. ایمان دارم که این جام را فتح می کنیم زیرا ما هنوز کاملا تشنه قهرمانی هستیم. من برای هر جام به اندازه جام قبلی مشتاق و با انگیزه هستم و امیدوارم این جام را به هواداران تقدیم کنیم. 

برخی معتقدند تاریخ سوپر جام اروپا کمی زود است و تیم ها آمادگی لازم را هنوز ندارند. راموس در این مورد گفت:

هیچگاه برای بازی کردن در فینال زود نیست و ما همیشه باید آماده باشیم. ما تمرینات پیش فصل فوق العاده ای داشته ایم. بله درست است که چند بازیکن کلیدیمان را در اختیار نداریم اما ما از لیست بازیکنانی که در اختیار داریم خوشحالیم. 



تاريخ : سه شنبه 19 مرداد 1395 | 12:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رسمی؛ خسه رودریگز به پاریسن ژرمن پیوست

رسمی؛ خسه رودریگز به پاریسن ژرمن پیوست

 

دقایقی پیش باشگاه پی اس جی رسما اعلام کرد که باقراردادی 5 ساله خسه رودریگز را از رئال مادرید به خدمت گرفته است. گفته می شود رقم این انتقال 25 میلیون یورو می باشد.



تاريخ : سه شنبه 19 مرداد 1395 | 12:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آس: غیبت کروس و بیل در سوپرجام اروپا

آس: غیبت کروس و بیل در سوپرجام اروپا

 

به نقل از آس، گرت بیل و تونی کروس دیروز (یکشنبه) پس از بازگشت از تعطیلات تابستانی خود در تمرینات حضور پیدا کردند. وضعیت جسمانی آنها خوب بود اما زین الدین زیدان، سرمربی رئال‌ مادرید تصمیم گرفت این دو بازیکن در دیدار سوپر جام اروپا حضور نداشته باشند.

ادعا مارکا: گرت بیل در فینال سوپر کاپ به میدان نخواهد رفت

از طرفی وضعیت کریم بنزما نیز برای حضور در این بازی مشخص نیست. کیلور ناواس، دروازه‌بان تیم مادریدی نیز یکی دیگر از غایبان این بازی است و کیکو کاسیا، دروازه‌بان اصلی تیم خواهد بود.

نبود کریستیانو رونالدو در این دیدار چند هفته‌ پیش تایید شده بود.

سوپر جام اروپا سه‌شنبه شب بین دو تیم سویا و رئال‌ مادرید در نروژ برگزار می‌شود.



تاريخ : سه شنبه 19 مرداد 1395 | 12:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کاریکاتور روز: رونالدو و سگش با عشق

تاريخ : سه شنبه 19 مرداد 1395 | 12:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بازیگر اسپانیایی:رونالدو یک الگوی غلط است!

بازیگر اسپانیایی:رونالدو یک الگوی غلط است!

 

النا آنایا
ستاره بازیگری و مدلینگ اسپانیا، النا آنایا به نظر می رسد زیاد به کریستیانو رونالدو و سبک بازی اش علاقه ندارد و او را یک انسان مضر و یک الگوی اشتباهی نامید. 

آنایانا که جایزه های بسیاری با فیلم پوستی که من در آن زندگی می کنم در سال 2010 به دست آورده است امروز طی مصاحبه ای عنوان کرد:

ما در دورانی از تاریخ زندگی می کنیم که یک انسان مضر همچون کریستیانو رونالدو تحسین می شود.

 

من میخواستم پرتغال در یورو 2016 قهرمان شود ولی به هیچ وجه نمی خواستم رونالدو گل بزند. او یک الگوی غلط است چرا که او ارزش های فرهنگی فردی را ندارد.

 

چطور می توانید دوستانتان را در هنگام جشن قهرمانی بغل کنید در حالی که پیراهنی بر تن ندارید؟ این ها به ارزش های مادی و معنوی جامعه ضرر می رسانند.



تاريخ : سه شنبه 19 مرداد 1395 | 12:51 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

موسی سیسوکو چراغ سبز خود را نشان داد / جواب رد دادن به رئال مادرید سخت خواهد بود

موسی سیسوکو چراغ سبز خود را نشان داد / جواب رد دادن به رئال مادرید سخت خواهد بود

 

در روز های اخیر شایعات متعددی مبنی بر علاقه رئال مادرید به هافبک ملی پوش تیم دسته اولی نیوکاسلمطرح شده است. موسی سیسوکو به این شایعات واکنش نشان داده است.

موسی سیسوکو: جواب رد دادن به رئال مادرید سخت خواهد بود؛ شایستگی بازی در یک تیم بزرگ را به دست آورده ام

بازیکن فرانسوی در بازی ابتدایی رقابت های چمپیونشیپ روز جمعه نیوکاسل در برابر فولام ترکیب تیم حاضر نبود و همین به شایعات جدایی او از تیم انگلیسی دامن زده است. وی در صحبت با اکیپ درباره ابراز علاقه رئال مادرید به وی گفت:

امیدوار بودم نوبت من هم برسد و فکر می کنم رسیده است. فکر می کنم شایستگی رفتن به یک باشگاه بزرگ را دارم. لذت بخش است که علاقه یک باشگاه اسپانیایی را جذب کرده ام. نه گفتن به رئال مادرید سخت خواهد بود. چه کسی از ابراز علاقه یکی از بهترین باشگاه ها، اگر نه لزوماً بهترین باشگاه، خوشحال نمی شود؟رشد کردن زیر نظر زین الدین زیدان می تواند فوق العاده باشد.



تاريخ : سه شنبه 19 مرداد 1395 | 12:51 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سیسوکو: پیوستن به رئال یک رویاست

سیسوکو: پیوستن به رئال یک رویاست

 

موسی سیسوکو، هافبک نیوکاسل مدعی شد که پیوستن به رئال، تحقق رویایش خواهد بود.

 

به گزارش "ورزش سه"، پس از عملکرد درخشان در یورو 2016، سیسوکو مورد توجه سپیدپوشان قرار گرفته است. نیوکاسل فصل گذشته به دسته پایین تر سقوط کرد و سیسوکو فصل آینده باید در چمپیونشیپ توپ بزند و حال چراغ سبزی به رئال نشان داد.


او گفت:" پیشنهاد آنها وسوسه کننده است. چه کسی در دنیا وجود دارد که با پیشنهاد یکی از بهترین های جهان وسوسه نشود. خیلی ساده است؛ وقتی شما جوان هستید و فوتبال را شروع می‌کنید، آرزویتان این است که حرفه ای شوید و برای رئال مادرید یا منچستریونایتد بازی کنید. من تلاش خودم را کرده ام و اگر باشگاهی مثل رئال برای جذبم پا پیش بگذارد اتفاق بزرگی برای من است. رد کردن باشگاهی مثل رئال کار دشواری است، هر چند که من هنوز جوان هستم و باید بهترین تصمیم ممکن را بگیرم.

 

 

 


اینکه زیدان سرمربی شما باشد فوق العاده است ولی امروز این مساله من نیست. همه زیدان را می‌شناسند، کارنامه اش را می‌دانند. می‌دانند چه فوتبالیستی بوده و چه مربی بزرگی است. او در دنیای فوتبال شخصیت مهمی است. حالا  باید صبر کنم و ببینم آیا او واقعا من را می‌خواهد تا بتوانم تصمیم بگیرم. می‌دانم باشگاه‌های زیادی خواهان جذب من هستند. بنابراین گزینه ها را بررسی خواهیم کرد و بهترین را انتخاب می‌کنم. باید ببینم چه پیش خواهد آمد."



تاريخ : یک شنبه 17 مرداد 1395 | 10:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مارسلو: آرامش زیدان مرا تحت تاثیر قرار داده

مارسلو: آرامش زیدان مرا تحت تاثیر قرار داده

 

مارسلو، مدافع برزیلی رئال مادرید اذعان داشت که آرامش و خونسردی زیدان در دوران هدایت رئال مادرید، وی را تحت تاثیر قرار داده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، زیدان در اواسط فصل گذشته جانشین بنیتس شد و در انتها موفق شد با رئال مادرید فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.

 

مارسلو گفت: "زیدان انسان بسیار خوبی است و توانست در مدت کوتاهی با بازیکنان ارتباط برقرار کند. به عنوان سرمربی رئال، او استعداد خود را در فصل گذشته نشان داد. حس بردن درون زیدان کاملا جاری است.

 

او به مالکیت توپ بسیار علاقه دارد و تا سر حد مرگ برای بردن می جنگد. اما بیشترین نکته ای که مرا تحت تاثیر قرار داده، آرامش و خونسردی او در دوران مربیگری است".

 

 

 

مارسلو همچنین درمورد دیدار رئال مادرید در سوپرکاپ اروپا در برابر سویا گفت: "برای من و همه همبازیانم، باعث افتخار است تا در بزرگترین تورنمنت اروپا پیروز شویم.

 

این دیدار در بین مسابقات پیش فصل برگزار شده و بازیکنان در حین تمرینات سخت تابستان به میدان می روند اما ما تمام تلاش خود را می کنیم تا پیروز شویم".



تاريخ : یک شنبه 17 مرداد 1395 | 10:12 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

موراتا، رهبر هجومی رئال در سوپر کاپ

موراتا، رهبر هجومی رئال در سوپر کاپ

 

به احتمال فراوان، آلوارو موراتا مهاجم جوان و اسپانیایی رئال مادرید به عنوان تک مهاجم این تیم در فینال سوپر کاپ در برابر سویا به میدان خواهد آمد.

 

به گزارش "ورزش سه"، کریس رونالدو و گرت بیل به طور قطعی در دیدار فینال غایب خواهند بود و بنزما نیز در دیدار برابر بایرن به علت مصدومیت غایب بود و بعید است به این دیدار برسد.

 

اگرچه موراتا در دیدارهای تدرکاتی مادرید نتوانسته گلزنی کند، اما آمار و ارقام خوبی به جای گذاشته و زیدان را مجاب به استفاده از وی در نوک پیکان هجومی کهکشانی ها کرده است.

 

زیزو قصد دارد تا استفاده از قد بلند موراتا و قدرت سرزنی وی، از این فوروارد سابق یووه به عنوان مهاجم نوک در ترکیب خودش استفاده کند.

 

 

 

 

کریس رونالدو هنوز نتوانسته بعد از مصدومیت در فینال یورو، آمادگی لازم را به دست بیاورد و با توجه به غیبت احتمالی بنزما و بیل، هر سه ضلع مثلث هجومی مادریدی ها در این دیدار غایب خواهند بود.

 

بنزما همچنان از مصدومیت از ناحیه لگن که در اواخر فصل قبل هم درگیر آن بود رنج برده و زیزو به بیل اجازه داده تا تعطیلات خود را تمدید کند.

 

احتمالا زیدان در این دیدار از سیستم 1-4-1-4 استفاده کرده و موراتا را در نوک خط حمله قرار خواهد داد. مودریچ، وازکز، ایسکو و خامس نیز موراتا را در امر گلزنی یاری خواهند کرد.



تاريخ : یک شنبه 17 مرداد 1395 | 10:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بنزما برای سوپرکاپ اروپا آماده است اما نه در ترکیب اولیه

مهاجم فرانسوی امروز در بخشی از تمرین حضور داشت.

طرفداری- سه شنبه شب بار دیگر رقابت های اروپایی به صورت رسمی استارت خواهد خورد و در دیداری جذاب که در نروژ برگزار می شود تیم های رئال مادرید و سویا به مصاف هم خواهند رفت، دیداری که دو تیم با تغییرات زیادی در آن حاضر خواهند شد.

به گزارش AS، رئال مادرید در حالی به این دیدار می رود که صددرصد رونالدو و په په را در اختیار ندارد و احتمال بازی کردن بیل و کروس بسیار کم است. اما دیگر نقطه مبهم این دیدار بنزمای مصدوم بود که امروز پس از چند روز دوری بار دیگر به تمرینات گروهی برگشت اما تنها در بخش ابتدایی آن حضور داشت و در بخش دوم تمرین به صورت انفرادی ریکاوری کرد.

بر همین اساس گزارش می شود او شرایط لازم را برای حضور در این دیدار را دارد وی اینکه بتواند در ترکیب 11 نفره ابتدایی قرار بگیرد بسیار بعید است



تاريخ : یک شنبه 17 مرداد 1395 | 10:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

واکنش رونالدو به صحبت های مورینیو (عکس)

کریستیانو رونالدو به صحبت های اخیر ژوزه مورینیو واکنش نشان داد.

طرفداری - با وجود آنکه ژوزه مورینیو و کریستیانو رونالدو در رئال مادرید با هم کار می کردند، از زمان جدایی مربی پرتغالی تاکنون روابط گرمی بین این دو حاکم نبوده است. روز گذشته مورینیو در صحبتی جنجالی با اسپورت تی وی گفت:

کریستیانو چیزی به آن تیم در فینال اضافه نکرد و من فکر می کنم کمی احساساتی شد. این بازی به 11 بازیکنی که درون زمین بودند و مربی که بیرون از زمین آن ها را هدایت می کرد بیشتر مربوط می شد. 

ببینید من در آن بازی کسی را دیدم که به دلیل عدم حضور در زمین لبریز از احساسات شده بود و می خواست همانند هر بازیکنی تیمش برنده باشد.

رونالدو در پاسخ به این صحبت ها با انتشار عکسی در صفحه توییترش، نوشت: "یاد آوری سریع"



تاريخ : یک شنبه 17 مرداد 1395 | 10:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گزارش تصویری؛ تمرین امروز رئال مادرید با حضور بیل و کروس

تاريخ : یک شنبه 17 مرداد 1395 | 9:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

امتیازات نفرات برتر یوفا مشخص شد

یوفا امروز اسامی سه نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن اروپا را اعلام کرد.

طرفداری- در لیست اعلام شده توسط یوفا، گرت بیل، کریستیانو رونالدو و آنتوان گریزمان، سه نامزد برتر دریافت جایزه بهترین بازیکن سال اروپا هستند

امّا در رده های بعدی، لوئیز سوارز از بارسلونا با 29 امتیاز، لیونل مسی از بارسلونا با 25 امتیاز، جیانلوئیجی بوفون از یوونتوس با 19 امتیاز، پپه از رئال مادرید با 9 امتیاز، نویر از بایرن مونیخ با 8 امتیاز، کروس از رئال مادرید با 5 و مولر از بایرن مونیخ با 2 امتیاز در رده های چهارم تا دهم قرار گرفتند.

خبرنگاران 55 فدراسیون ورزشی به این نفرات امتیازات داده اند. 



تاريخ : شنبه 16 مرداد 1395 | 9:58 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مورینیو: رونالدو نقشی در پیروزی پرتغال برابر فرانسه نداشت و فقط احساساتی شده بود

سرمربی یونایتد در مورد فوق ستاره پرتغالی صحبت کرده است.

طرفداری- پس از این که چند هفته پیش تیم ملی پرتغال موفق شد به مقام قهرمانی یورو 2016 برسد، ژوزه مورینیو مربی تیم منچستریونایتد در مصاحبه ای با شبکه پرتغالی Sport TV در مورد این دیدار گفته است:

کریستیانو چیزی به آن تیم در فینال اضافه نکرد و من فکر می کنم کمی احساساتی شد. این بازی به 11 بازیکنی که درون زمین بودند و مربی که بیرون از زمین آن ها را هدایت می کرد بیشتر مربوط می شد. 

ببینید من در آن بازی کسی را دیدم که به دلیل عدم حضور در زمین لبریز از احساسات شده بود و می خواست همانند هر بازیکنی تیمش برنده باشد.



تاريخ : شنبه 16 مرداد 1395 | 9:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید آماده فروش ایسکو

با درخشش مارکو آسنسیو احتمالا رئال مادرید ایسکو را در لیست فروش قرار خواهد داد.

طرفداری - با درخشش مارکو آسنسیو جوان مستعد رئال مادرید که در اردوی پیش فصل نمایش فوق العاده ای نشان داد،  زین الدین زیدان تصمیم گرفته تا در فصل پیش رو، بر روی وی حساب ویژه ای باز کند و گویا مادریدی ها قصد ندارند وی را به صورت قرضی به جای دیگری منتقل کنند. 

به گزارش آ اس، با توجه به این موضوع، رئال مادرید آماده است تا ایسکو را بفروشد. سیاست رئال مادرید در تابستان این گونه خواهد بود که برای خرید گزینه های مد نظرش قطعا باید بازیکن بفروشد و ایسکو به احتمال زیاد یکی از اعضای خروجی این لیست است. با توجه به رقم احتمالی 120 میلیون یورویی پل پوگبا و انتقال احتمالی اش به منچستر یونایتد و رقم 50 میلیون لروی سانه در انتقال به منچستر سیتی، رئالی ها قیمت ایسکو را چیزی بین این دو بازیکن می دانند و اگر پیشنهاد خوبی برای وی ارسال شود، با خروجش موافقت خواهند کرد. 

زیدان سه شنبه اعلام کرد که آسنسیو با تیم اصلی خواهد ماند و هنگامی که از احتمال خروج بعضی بازیکنان از وی سوال شد، پاسخ داد:

همه آنها بازیکنان خوبی هستند اما گاهی اوقات شما مجبور هستید که انتخاب کنید.

در حال حاضر آینده ایسکو در مادرید کاملا مبهم است. 



تاريخ : شنبه 16 مرداد 1395 | 9:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

با آغاز فصل جدید؛ دستمزد زیدان دو برابر خواهد شد

سرمربی فرانسوی دستمزد بیشتری خواهد گرفت.

طرفداری- به گزارش AS، زین الدین زیدان که فصل گذشته به عنوان جانشین رافا بنیتز به عنوان سرمربی رئال مادرید منصوب شد، این تیم را به مقام قهرمانی در اروپا رساند و موفقیت های زیادی در چندماه مربیگری اش بدست آورد.

به گفته این منبع همین موضوع باعث شده است تا مدیران باشگاه مادریدی در اقدامی دستمزد این مرد فرانسوی را 2 برابر کنند. زیدان پیش از این سالیانه 2.7 میلیون یورو دستمزد می گرفت که از این به بعد این مبلغ به 5.5 میلیون یورو در سال خواهد رسید. گفتنیست این رقم با میزان دستمزد تعیین شده برای بنیتز برابر می باشد ولی از میزان دستمزد کارلو آنچلوتی یعنی 7.5 میلیون یورو در سال کمتر است.



تاريخ : شنبه 16 مرداد 1395 | 9:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اپلیکشن کریستیانو رونالدو به زودی در اختیار هواداران قرار می گیرد!

پس از انتشار فیلم زندگی روزمره رونالدو، حالا فوق ستاره پرتغالی به زودی اقدام به انتشار اپلیکشن به نام خودش خواهد کرد.

طرفداری - کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید به زودی اپلیکشنی به نام خودش در اختیار هوادارانش قرار خواهد داد تا در طول 24 ساعت با آنها از طریق تصاویر و فیلم هایی از خودش در ارتباط باشد. وی که در حال حاضر یکی از معروف ترین چهره های جهان به شمار می رود، همیشه به دنبال راهی برای گرفتن پول بیشتر از طریق حق تصویر بوده است. در حال حاضر رونالدو از طریق شبکه های اجتماعی به هوادارانش در ارتباط است اما به زودی با این اپلیکشن، وی قادر خواهد بود در آمد بسیار بیشتری از این راه کسب کند و از سوی دیگر در طول تمام روز با هوادارانش در ارتباط باشد.

به گزارش مارکا در حال حاضر روز دقیق انتشار این اپلیکشن اعلام نشده است اما وی از طریق اینستاگرام، به روز رسانی هایی در این مورد داشته است. کریس رونالدو پس از قهرمانی در یورو 2016 و مصدومیت از ناحیه زانوی چپ، همچنان در تعطیلات به سر می برد. 



تاريخ : شنبه 16 مرداد 1395 | 9:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

المپیک ریو 2016؛ پرتغال 2 - 0 آرژانتین؛ پرتغال در قاره لاتین حریف لاتینش را شکست داد

تاريخ : جمعه 15 مرداد 1395 | 10:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید به دنبال جذب داوید آلابا

رئال مادرید سومین بار برای خرید مدافع بایرن مونیخ اقدام می کند.

طرفداری - به گزارش آ اس، رئال مادرید آماده می شود تا برای سومین بار، این بار پیشنهادی 65 میلیون یورویی برای خرید داوید آلابا ارسال کند. از ابتدای تابستان، مادریدی ها شدیدا خواهان مدافع اتریشی بوده اند اما هنوز موفق به راضی کردن سران بایرن مونیخ نشده اند. در ابتدا بایرن مونیخ پیشنهاد اولیه رئال مادرید را رد کرد و خواهان 65 میلیون یورو برای این انتقال شد. مادریدی ها پیشنهاد معاوضه آلابا را با په په به همراه مبلغی پول ارسال کردند. بایرن مونیخ خواهان معاوضه آلابا با واران شد و مادریدی ها آن را رد کردند. 

به نظر می رسد مونیخی ها در حال حاضر 80 میلیون یورو برای مدافعشان می خواهند تا بتوانند جایگزین های مناسبی خریداری کنند. همچنین آنچلوتی سرمربی بایرن مونیخ اخیرا اعلام کرده بود که آلابا بازیکن کلید تیمش خواهد بود و میلی به فروش او ندارد اما پیشنهاد 65 میلیون یورویی، ممکن است وسوسه آور باشد. 



تاريخ : جمعه 15 مرداد 1395 | 10:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ادامه تماس های مدیر برنامه لواندوفسکی با رئال مادرید؛ روبرت دوست دارد به مادرید برود

بر اساس گزارش ها روبرت لواندوفسکی هنوز هم دوست دارد به رئال مادرید بپیوندد.

طرفداری - به گزارش آ اس، روبرت لواندوفسکی ستاره خط حمله بایرن مونیخ هنوز قراردادش را که همراه با افزایش دستمزد خواهد بود، امضا نکرده است و دوست دارد به رئال مادرید بپیوندد. مدیر برنامه مهاجم لهستانی علاقه زیادی دارد تا موکلش را به مادرید ببرد و با جدایی خسه از جمع سفید ها، وی این شانس را دارد تا دوباره برای این انتقال کار کند. لواندوفسکی در حال حاضر تعطیلات خود را در لهستان سپری می کند و گفته می شود روز گذشته پرز با رومنیگه صحبت هایی در این خصوص داشته است.

بایرن مونیخ قصد دارد قرارداد جدید با لواندوفسکی امضا کند. قرارداد فعلی وی تا 2019 اعتبار دارد اما غول های آلمانی می خواهند با افزایش دستمزد لواندوفسکی وی را متقاعد به ماندن در آلمان کنند. با این حال بازیکن هنوز حاضر به امضای این قرارداد نشده و این باعث شده شایعات در خصوص انتقالش به مادرید قوت بگیرند.

با این حال، بایرن مونیخ تحت رهبری کارلو آنچلوتی به هیچ عنوان علاقه ای به فروش ستاره اش ندارد و این کار را برای مادریدی ها سخت می کند. رومنیگه رییس بایرن، احتمالا به هیچ وجه اجازه نمی دهد تنها مهاجم نوک تیمش، به فکر جدایی بیفتد. از سوی دیگر، رئال مادرید با حضور بنزما و موراتا نیاز چندانی را در پست نوک حمله حس نمی کند اما مدیر برنامه لواندوفسکی اصرار زیادی برای این انتقال دارد و به تماس هایش با مادرید ادامه می دهد.



تاريخ : جمعه 15 مرداد 1395 | 10:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تمدید قرارداد رونالدو با رئال مادرید

کریستیانو رونالدو به زودی قراردادش را با رئال مادرید تا سال 2021 تمدید می کند.

طرفداری - پس از قهرمانی در یورو 2016 گریستیانو رونالدو فوق ستاره رئال مادرید به زودی قراردادش را تا سال 2021 تمدید خواهد کرد. به گزارش آ اس، رونالدو که تعطیلات را در میامی امریکا سپری می کند در تماسی تلفنی با فلورنتینو پرز، برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است. 

انتظار می رود خورخه مندس، مدیر برنامه رونالدو هفته آینده در مادرید با سران این تیم دیدار کند و قرارداد رونالدو را تمدید کند. قرارداد فعلی رونالدو با مادریدی ها تا سال 2018 اعتبار دارد و وی سالانه 16.5 میلیون پوند دستمزد دریافت می کند. به نظر نمی رسد در قرارداد جدید، تغییری در دستمزد وی انجام شود.

در فینال یورو 2016 رونالدو از ناحیه زانوی پای چپ دچار آسیب دیدگی شده است و زیدان از مسئولان رئال مادرید خواسته تا به بازیکن استراحت کامل بدهند و اجازه دهند کاملا برای فصل آینده آماده شود و بعد به تمرینات ملحق شود. 



تاريخ : جمعه 15 مرداد 1395 | 10:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: بیل، په په و کروس به بازی سوپر جام نمی رسند

سرمربی رئال مادرید پس از بازی مقابل بایرن مونیخ با رسانه ها به صحبت پرداخت.

طرفداری - رئال مادرید موفق شد در دیداری دوستانه با نتیجه 1-0 بایرن مونیخ را شکست دهد. به گزارش آ اس  زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی مادریدی ها پس از این مسابقه در مصاحبه ای حاضر شد:

- آیا تیم برای سوپر جام آماده است؟

بله. پس از 3 بازی دوستانه و 3 هفته تلاش، آماده شده ایم. سه شنبه اولین بازی مهم ما در این فصل است. فصل سختی پیش رو است و باید به تلاشمان ادامه دهیم. 

- بیل، کروس و په په در بازی سوپرجام بازی می کنند؟

نه. فکر نمی کنم. آنها را در مادرید می بینیم. 

- و بنزما؟

او با ما خواهد بود و بعد خواهیم دید چه می شود. در حال حاضر او آماده بازی است اما با ما تمرین نکرده است. شنبه به جمع ما اضافه خواهد شد و خواهیم دید که سه شنبه بازی می کند یا خیر.

- هامس چطور بود؟

خوب بود. او 45 دقیقه بازی کرد و خوب کار می کند.

- از اینکه موراتا گل نزد نگران نیستید؟

نه اهمیت نمی دهم. بازی دوستانه و برای آماده سازی است. او 75 دقیقه خوب بازی کرد. گل زدن خود به خود درست می شود. اگر قرار باشد پیروز شویم و او گل نزند من از او راضی هستم. 

- 11 بازیکن آماده در اختیار دارید؟

نمی دانم. خواهیم دید چه پیش می آید(می خندد).

- آسنسیو با تیم شما می ماند؟

اجازه دهید در حال حاضر آرام باشیم. من از او راضی هستم. هنگامی که به مادرید برسیم همه چیز معلوم می شود.



تاريخ : جمعه 15 مرداد 1395 | 10:51 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گرت بیل با چهره جدید در تعطیلات (عکس)

طرفداری- ستاره ولزی رئال مادرید که 3 روز دیگر به تمرینات برمی گردد، این روزها در شهر ماربیا در اسپانیا با ظاهر جدید خودش را با تمرینات مختلف از جمله دوچرخه سواری آماده نگه می دارد.



تاريخ : چهار شنبه 13 مرداد 1395 | 9:4 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

غیر رسمی؛ خسه رودریگز به پاریسن ژرمن پیوست

به زودی خسه رودریگز راهی پاریسن ژرمن فرانسه خواهد شد.

طرفداری- رئال مادرید پیشنهاد پاریسن ژرمن برای جذب خسه رودریگز را پذیرفته است.

به گزارش اکیپ و مارکا، رئال مادرید برای فروش خسه رودریگز، مهاجم ۲۳ ساله خود با پاریسن ژرمن به توافق رسیده و انتظار می رود تا به زودی این انتقال تکمیل شود. گفته می شود مبلغ این انتقال ۲۵ میلیون یورو خواهد بود. گفتنی است رئال مادرید ترجیح می داد تا خسه را قرض دهد اما با  پیشنهاد مناسب تیم پاریسی، لوس بلانکوس مجاب شد تا مهاجم اسپانیایی خود را بفروشد.



تاريخ : چهار شنبه 13 مرداد 1395 | 9:3 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

نگاهی به فوتبال المپیک برزیل؛ تیم ملی پرتغال

نگاهی به فوتبال المپیک برزیل؛ تیم ملی پرتغال

 نگاهی به فوتبال المپیک برزیل؛ تیم ملی پرتغال
در آستانه المپیک ریو، نگاهی داریم به تیم‌های فوتبال حاضر در این رقابت‌ها.

طرفداری- المپیک ریو تا چند روز دیگر آغاز خواهد شد و به این بهانه، نگاهی خواهیم داشت به تیم فوتبال پرتغال در این رقابت ها.

تیم ملی پرتغال برای چهارمین مرتبه است که در مسابقات فوتبال المپیک شرکت می کند. این تیم تا به حال مدالی در این مسابقات کسب نکرده است. در گروه چهارم حضور دارد و در اولین دیدار به مصاف تیم آرژانتین می رود.

رکوردها

تیم ملی پرتغال تنها سه بار در مسابقات فوتبال المپیک شرکت کرده است و این چهارمین مرتبه حضور آن ها می باشد. اولین حضور پرتغال، المپیک 1928 آمستردام بود. این تیم در بازی مقدماتی شیلی را برد و به مصاف یوگسلاوی در مرحله بعدی رفت. در این مرحله، در عین نا باوری توانست یوگسلاوی را در یک بازی نزدیک شکست دهد. پرتغالی ها در مرحله یک چهارم پایانی مغلوب مصر شدند و از دور مسابقات کنار رفتند.

المپیک 1996 آتلانتا، دومین حضور پرتغال در مسابقات فوتبال المپیک محسوب می شود. این تیم در گروه اول با آرژانتین، تونس و ایالات متحده امریکا هم گروه بود. در نهایت با 5 امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی صعود کرد. در این مرحله با تیم ملی فرانسه رو به رو شد. در وقت قانونی بازی، دو تیم به تساوی 1-1 رسیدند. در وقت های اضافه، کالادو گل طلایی را برای تیم پرتغال به ثمر رساند و بازی در همان موقع و با این گل به اتمام رسید. در نهایت پرتغال به دور بعد صعود نمود. در ادامه تیم پرتغال با قبول شکست در برابر آرژانتین به مرحله رده بندی رفت. در این مرحله با 5 گل مغلوب برزیل شد و مقام چهارمی را کسب نمود.

آخرین حضور پرتغال بر می گردد به المپیک 2004 آتن، جایی که این تیم با قرار گرفتن در گروهی نه چندان سخت آن هم با وجود بازیکنانی نظیر، برونو آلوز، کریستیانو رونالدو، هوگو آلمیدا و بتو با 3 امتیاز در ته جدول گروه خود قرار گرفت و حذف شد.

در راه ریو

تیم زیر 21 سال پرتغال در گروه B مسابقات انتخابی المپیک ریو، با صدر نشینی در گروهی سخت توانست خود را به المپیک ریو برساند. با اینکه جواز حضور پرتغالی ها در المپیک ریو صادر شده بود اما، مسابقات هم چنان ادامه داشت تا تکلیف قهرمان مشخص شود. تیم پرتغال در مرحله حذفی، 5-0 آلمان را شکست داد و به مصاف سوئد در فینال رفت. در یک بازی نزدیک و سخت نهایتا با تساوی بدون گل، دو تیم خود را برای ضربات پنالتی آماده کردند. در ضربات پنالتی پرتغال 4-3 شکست خورد و به نائب قهرمانی رسید. ویلیام کاروالیو با وجود از دست دادن پنالتی، بهترین بایکن این مسابقات شد.

ستارگان سابق

1928: ویتور سیلوا، په په سوارس

1996: نونو گومز، سرجیو کنکیکو، آفونسو مارتینز

2004: کریستیانو رونالدو، برونو آلوز، هوگو آلمیدا

امتیازات

105- کالادو اولین گل طلایی در تاریخ مسابقات فوتبال المپیک مردان را در دقیقه 105 بازی به ثمر رساند که باعث حذف فرانسه از المپیک 1996 آتلانتا شد.

و بخوانید:

نگاهی به فوتبال المپیک برزیل؛ تیم ملی الجزایر

نگاهی به فوتبال المپیک برزیل؛ تیم ملی هندوراس

نگاهی به فوتبال المپیک برزیل؛ آرژانتین به دنبال هتریک در طلا



تاريخ : چهار شنبه 13 مرداد 1395 | 9:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

موسی سیسوکو هدف اصلی کهکشانی ها در بازار نقل و انتقالات

موسی سیسوکو هدف اصلی کهکشانی ها در بازار نقل و انتقالات

 


تیم فوتبال رئال مادرید این روزها در آمریکا به دور از حواشی اردوی پیش فصل خود را پشت سر می گذارد ولی از راه دور پرز و دستیارانش به دنبال تقویت تیم در فصل جدید هستند.

به گزارش as، پس از این که رئال مادرید از خرید پل پوگبا دست کشید، این روزها نمانیا ماتیچ دیگر بازیکن مورد علاقه رئالی ها به یوونتوس نزدیک شده است و برای همین مادریدی ها به فکر افتاده اند تا موسی سیسکو هافبک قدرتمند تیم ملی فرانسه را که در باشگاه نیوکاسل دسته دومی توپ می زند را به خدمت بگیرند.

در همین راستا روز گذشته نیز رافا بنیتز مصاحبه ای انجام داده بود و اعلام کرده بود که آمادگی فروش این بازیکن وجود دارد ولی آن ها با یک قیمت خوب سیسوکو را می فروشند. از مادرید اما خبر می رسد پیشنهاد اولیه رئال تا آخر این هفته به نیوکاسل می رسد ولی سران باشگاه انتظار دارند ابتدا خود بازیکن درخواست جدایی بدهد و سپس آن ها به طور جدی مذاکره را برای وی آغاز کنند.

از سوی دیگر رسانه های انگلیسی نیز مدعی شده اند که رئال ها بدشان نمی آید دو بازیکن جوانشان را به نام های مارکوس یورنته و ماریانو دیاز را به صورت قرضی و برای کسب تجربه به نیوکاسل بدهند تا راه برای جذب سیسکو باز تر شود.



تاريخ : چهار شنبه 13 مرداد 1395 | 9:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

عکس رائول، میهمان رئالی ها

تاريخ : سه شنبه 12 مرداد 1395 | 11:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ایسکو یا خامس؛ کدام یک به فروش می رسند؟

ایسکو یا خامس؛ کدام یک به فروش می رسند؟

 

ایسکو یا خامس؛ کدام یک به فروش می رسند؟

 روزنامه آ.اس مدعی شد که آسنسیو سران باشگاه و مربیان را با عملکرد بسیار خوبش در پیش فصل تحت تاثیر قرار داده است. او مقابل پاری سن ژرمن و چلسی ، دقت پاس 86 درصدی به ثبت رساند تا توجهات را به خود جلب کند. زیدان پس از بازی از عملکرد او تمجید کرد و همچنین تاکید کرد که خریدی در تابستان انجام نخواهد شد.

ایسکو و خامس  به سختی تحت هدایت زیدان در ترکیب اصلی تیم قرار خواهند گرفت و با اضافه شدن آسنسیو به این لیست، کار برای آنها حتی سخت تر هم می‌شود. زیدان مطمئن است که خامس به عنوان جانشین روی نیمکت نخواهد نشست ولی علاقه پرز به خامس باعث شده این بازیکن تقریبا غیرقابل فروش باشد. به همین دلیل موقعیت ایسکو در رئال فعلا در خطر است.



تاريخ : سه شنبه 12 مرداد 1395 | 11:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.