جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تولدت مبارک ابرستاره

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تولدت مبارک ابرستاره

تولدت مبارک ابرستاره

 

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

امروز 5 فوریه مصادف با تولد یکی از بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و او 31 ساله خواهد شد. بازیکنی که غرورش اجازه نداده تا برای رسیدن به موفقیت دست از تلاش بردارد.

جاستین گاتلین قهرمان دو 100 متر جهان  آماده می شود، عضلات  او در حال انقباض است، مصافت 100 متر را باید با نهایت سرعت طی کند تا به مدال طلای المپیک برسد،  مسابقه آغاز می شود بلافاصه از سایر رقبا فاصله می گیرد و با سرعتی خیره کننده به خط پایان می رسد. در نهایت او با رکورد 9.85 ثانیه به مدال طلا می رسد و برای کسب این افتخار 4 سال زحمت کشیده است، اما ابر ستاره داستان ما در یک فصل بارها و بارها در زمین چمن این رکورد را می زند، بدون آنکه فشاری را احساس کند. به گفته سر بابی چارلتون، او یک ماشین میکانیکی با قدرت 2000 اسب بخار است که هرگز از حرکت باز نمی ایستد.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 16 بهمن 1394 | 15:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تولدت مبارک خدای فوتبال

تولدت مبارک خدای فوتبال

 


کسی که ما،خودمون،رئالیاااا...خیییلی بهش کم لطفی کردیم خییلیییی
ولی خب انگار تو رئال عادی شده...
من یکی که همیشه دوست دارم کریس♥
به امید روزای بهترت پسر♥
تولدتم مبارک♥بهترین گلزن تاریخ باشگاه ♥رئال مادرید♥...ولی مارو ببخش که نمک نشناسیم
عکس...واسه اونایی که بازم خیلی زود خیلی چیزا یادشون رفت


تاريخ : جمعه 16 بهمن 1394 | 15:29 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کاسمیرو خواهان جدایی از رئال مادرید

کاسمیرو خواهان جدایی از رئال مادرید

کاسمیرو خواهان جدایی از رئال مادرید
سرمربی فرانسوی در خط میانی رئال مادرید لوکا مودریچ و تونی کروس را ترجیح می دهد که باعث به حاشیه رانده شدن ملی پوش 23 ساله برزیلی شده است.

زیر نظر رافا بنیتز وی جایگاه تقریباً ثابتی در ترکیب تیم داشت و حداقل به طور منظم بازی می کرد و قرارداد جدیدی تا سال 2021 امضاء کرده بود، با اینحال با اخراج سرمربی اسپانیایی چشم انداز او نیز به طور فزاینده ای کم شد و اکنون او قصد جدایی از باشگاه را دارد.



تاريخ : جمعه 16 بهمن 1394 | 15:28 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان هم تیمی سابق خود را به کادر فنی اضافه کرد

زیدان هم تیمی سابق خود را به کادر فنی اضافه کرد

 

زیدان هم تیمی سابق خود را به کادر فنی اضافه کرد
پلانک در اوایل دهه 90 دو سال را در تیم بوردو کنار زیدان بازی کرد و اخیراً چند سالی است به عنوان استعداد یاب در تیم لیل فعالیت می کند. بنا به گزارش ها، شغل جدید او آنالیز و تهیه گزارش از حریفان پیش روی رئال مادرید خواهد بود.

پلانک در مصاحبه با نشریه فرانسوی 20 Minutes گفت:

زیزو با من تماس گرفت تا پستی را پیشنهاد کند. من شگفت زده شده و بسیار مفتخر شدم. باید اعتراف کنم که برای پذیرفتن این شغل نیازی به دوباره فکر کردن نداشتم. از کار کردن برای چنین باشگاه بزرگی هیجان زده هستم. این بسیار راضی کننده است. اگر زیدان با من تماس گرفته باید به این خاطر باشد که کاملاً به من باور دارد.



تاريخ : جمعه 16 بهمن 1394 | 15:27 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

البر: لواندوفسکی نباید به رئال مادرید یا بارسلونا بپیوندد

جیووانی البر، مهاجم سابق بایرن مونیخ معتقد است که روبرت لواندوفسکی در صورت انتقال به رئال مادرید یا بارسلونا مرتکب اشتباه خواهد شد، چرا که ممکن است هر هفته بازی نکند.

طـرفداری- این مهاجم 27 ساله بعد از ترک بروسیا دورتموند در جولای 2014 به صورت آزاد راهی آلیانز آرنا شد اما اکنون گزارش ها از احتمال انتقال وی به اسپانیا در تابستان پیش رو خبر می دهند.

البر در مصاحبه با Goal گفت:

لواندوفسکی نباید به امضای قرارداد با باشگاهی دیگر فکر کند. او می تواند همراه با بایرن قهرمان چمپیونزلیگ، لیگ و جام حذفی شود. اگر به رئال مادرید یا بارسلونا بپیوندید ممکن است که همواره بازی نکنید. امیدوارم لواندوفسکی در بایرن بماند.

لواندوفسکی در این فصل طی 18 مسابقه لیگ 19 گل به ثمر رسانده است، تا بایرن با اختلاف 8 امتیازی نسبت به تیم دوم در صدر قرار داشته باشد:

بایرن به مهاجم دیگری نیاز ندارد. آنها به خوبی با لواندوفسکی و مولر هماهنگ شده اند. اگر یکی از آنها نباشد پپ سیستم تیم را عوض خواهد کرد.



تاريخ : جمعه 16 بهمن 1394 | 15:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدینیو: نیمار به رئال مادرید؟ او باید از قلب خود پیروی کند

رونالدینیو معتقد است که نیمار نسبت به اینکه آینده اش کجا رقم خواهد خورد، باید از قلب خود پیروی کند.

طـرفداری- اسطوره برزیلی نمی تواند تصور کند که نیمار از بارسلونا به رئال مادرید می پیوندد اما اگر ستاره 23 ساله تصمیم بگیرد که چنین انتقالی برای او بهتر است، این امکان وجود دارد. رونالدینیو در مصاحبه با Cadena Ser گفت:

نیمار به مادرید؟ می خواهم او خوشحال باشد، او دوست من است. من دوست دارم که او در بارسلونا ادامه دهد و همچنان تاریخ سازی کند اما به او توصیه نخواهم کرد که بمان یا برو، او فقط باید از قلب خود پیروی کند. در خوشحالی مشاوره ای وجود ندارد، چون چیزی که برای یک نفر خوب است همواره برای دیگران خوب نیست.

مرد محبوب نوکمپ سپس به تمجید از لیونل مسی پرداخت و گفت:

مسی، بهترین بازیکن تاریخ؟ بعد از من، بله [می خندد]. فوتبال امروز، حالا زمان مسی، نیمار و سوارز است، اما در زمان من گزینه های متناوبی وجود داشت. شوخی می کنم. من با ساموئل اتوئو، لودوویک ژولی، هنریک لارسن،... بازی کردم و اگر من در مورد آنها صحبت نکنم چه کسی خواهد کرد؟ اما مسی، سوارز و نیمار بهترین هستند.



تاريخ : جمعه 16 بهمن 1394 | 15:23 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تقابل ناواس و دوست صمیمی اش در دیدار امشب رئال مادرید پس از 11 سال

تقابل ناواس و دوست صمیمی اش در دیدار امشب رئال مادرید پس از 11 سال


تقابل ناواس و دوست صمیمی اش در دیدار امشب رئال مادرید پس از 11 سال

 به گزارش روزنامه آ.اس، اسکار دوارته مدافع جدید تیم اسپانیول که چهارشنبه گذشته به این تیم ملحق شد امروز اولین بازیش را در برنابئو انجام می دهد و آشنائی خاصی با یکی از رقیبانش، کیلور ناواس دارد. 

این دو بازیکن علاوه بر تیم ملی قبل از آمدن به اروپا از سال 2005  در دپورتیوو ساپریسا همبازی بودند و همیشه رابطه صمیمی و نزدیکی با هم داشته اند و بدون شک بازی امشب برای هر دوی آن ها خاص خواهد بود. کیلور در سال 2010 راهی آلباسته شد و دوارته هم در سال 2013 به بروخاس رفت. گفتنیست همسر کیلور ناواس از همسر دوارته دعوت کرده تا آخر هفته را با هم در مادرید سپری کنند.



تاريخ : یک شنبه 11 بهمن 1394 | 21:23 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به رکورد ۱۰۰۰ گل رسیدند

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به رکورد ۱۰۰۰ گل رسیدند

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7179/news/sw.jpg

به گزارش دیلی میل، ۶ فصل است که رقابت مسی و رونالدو در لالیگا جریان دارد و حالا این دو در این هفته به رکورد جدیدی رسیدند. با گل مسی مقابل اتلتیکو در دقایقی‌ پیش، این دو روی هم رفته در ۱۳۸۵ بازی ۱۰۰۰ گل به ثمر رسانده است. در حال حاضر مسی ۴۸۲ گل را در ۶۱۲ بازی به ثمر رسانده است و رونالدو هم ۵۱۸ گل به ثمر رسانده است.

گفتنیست مسی ۴۹ گل را از این تعداد در تیم ملی‌ به ثمر رسانده است. رونالدو ۵ گل برای اسپورتینگ، ۱۱۸ گل برای یونایتد، ۵۵ گل برای پرتغال و ۳۴۰ گل برای رئال مادرید به ثمر رسانده است. رونالدو این فصل ۲۷ گل تا اینجا به ثمر رسانده است و مسی ۲۱ گل گرچه مسی ۵ بازی را به خاطر مصدومیت از دست داد.



تاريخ : یک شنبه 11 بهمن 1394 | 21:23 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

چمبرز بعد از گلزنی در جام اتحادیه خود را با رونالدو مقایسه کرد

توپچی‌های لندنی توانستند با 2 گل چمبرز و الکسیس با غلبه بر برنلی به دور بعدی رقابت‌های جام اتحادیه انگلستان راه یابند.

طرفداری - بنا به ادعای الکس ایووبی، کالوم چمبرز 21 ساله که توانست گل اول تیمش را مقابل برنلی در پیروزی 2-1 تیم به ثمر برساند، در اظهار نظری جالب خود را با کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید، مقایسه کرده است.

الکس ایووبی که در این بازی به عنوان ستاره خط میانی آرسنال خوش درخشید، از خوشحالی بسیار چمبرز بعد از به‌ثمر رساندن گل خبر داد.

ایووبی بعد از باز ی به وب‌سایت رسمی باشگاه آرسنال گفت:

کالوم بسیار در مورد گلش صحبت می‌کرد. زمانی که برای دوش گرفتن رفته بودیم، جوری درباره آن گل صحبت می‌کرد که خود را کانالدو (ترکیب کالوم + رونالدو) می‌نامید. 

البته اگر من هم گلی مانند گل چمبرز به ثمر برسانم، همین اندازه هیجان زده خواهم شد.



تاريخ : یک شنبه 11 بهمن 1394 | 21:20 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آمار درخشان BBC در برنابئو؛ به ثمر رساندن 32 گل از 35 گل بازی های خانگی پس از ال کلاسیکو

مثلث هجومی رئال مادرید در بازی های خانگی این فصل موفق تر بوده است.

طرفداری- به گزارش AS، پس از ال کلاسیکو مثلث بی بی سی در 6 بازی خانگی رئال مادرید 32 گل ( 91% ) از 35 گل زده شده رئال مادرید را به ثمر رسانده اند. دنیلو مقابل رایو ، وازکز مقابل سوسیداد و کواچیچ مقابل مالمو زننده 3 گل دیگر بودند. 

قبل از الکلاسیکو رئال در 8 بازی خانگی 17 گل به ثمر رسانده بود که 10 تای ( 59% ) آن توسط بی بی سی زده شده بود. پس از الکلاسیکو کریم بنزما، کریستیانو رونالدو و گرت بیل آمار خود را بهبود بخشیدند و حالا 62% از تمام گلهای خانگی رئال در این فصل را به ثمر رسانده اند.

با این حال اما بازی های زیادی تمامی ستارگان این مثلث کنار هم بازی نکرده اند و در دیدار امشب کهکشانی ها نیز آن ها گرت بیل را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و از بازی آینده می توانند به طور کامل روی بی بی سی حساب باز کنند.



تاريخ : یک شنبه 11 بهمن 1394 | 21:19 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مارکینیوش، هدف جدید مادریدی ها در تابستان

مدافع برزیلی خواهان زیادی در اروپا دراد.

طرفداری- به گزارش مارکا، پس از این که اعلام شد فیفا با درخواست تغلیق باشگاه رئال مادرید از محرومیت خرید بازیکن موافقت کرده است و این باشگاه می تواند در تابستان آینده خرید کند، حالا خبر می رسد که فلورنتینو پز قصد دارد برای محکم کردن خط دفاعی تیمش به سراغ مدافع جوان پی اس جی یعنی مارکینیوش برود.

به گفته این منبع پیش از این از ده خیا و لواندوفسکی به عنوان اهداف اصلی رئال مادرید یاد می شد اما طبق این خبر این مدافع برزیلی و آینده دار گزینه جدید کهکشانی ها برای بالا بردن قدرت خط دفاعیست. لازم به ذکر است در سال های اخیر فلورنتینو پرز و ناصر الخلیفی روسای دو باشگاه همیشه رابطه خوب و نزدیکی داشته اند و باید صبر کرد و دید که آیا پرز موفق می شود پاریسی های متمول را راضی کند و مارکینیوش را به مادرید بیاورد.

گفتنیست دیگر غول اسپانیایی یعنی بارسلونا هم از مشتریان مارکینیوش به شمار می رود.



تاريخ : یک شنبه 11 بهمن 1394 | 21:18 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اینفوگرافیک؛ بهترین قراردادهای پیراهن های تیم های اروپایی مربوط به کدام تیم هاست؟

اینفوگرافیک؛ بهترین قراردادهای پیراهن های تیم های اروپایی مربوط به کدام تیم هاست؟

اینفوگرافیک؛ بهترین قراردادهای پیراهن های تیم های اروپایی مربوط به کدام تیم هاست؟
پس از این که مشخص شد رئال مادرید پس از قرارداد جدیدش با آدیداس سالانه 140 میلیون یورو دریافت می کند، در اینفوگرافیک بالا بهترین قراردادهای اروپایی را خواهیم دید. ستون اول از سمت چپ مبلغیست که سالانه به تیم ها پرداخت می شود، ستون بعدی کمپانی طرف قرارداد با تیمهاست، دو ستون بعدی سال های شروع و اتمام قرارداد است وستون آخر مدت زمان قراردادها می باشد.



تاريخ : جمعه 9 بهمن 1394 | 22:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ادعای ایندیپندنت: لواندوفسکی برای پیوستن به رئال مادرید پیشنهاد چلسی، منچستر یونایتد و منچستر سیتی ر

ادعای ایندیپندنت: لواندوفسکی برای پیوستن به رئال مادرید پیشنهاد چلسی، منچستر یونایتد و منچستر سیتی را رد کرد

ادعای ایندیپندنت: لواندوفسکی برای پیوستن به رئال مادرید پیشنهاد چلسی، منچستر یونایتد و منچستر سیتی را رد کرد
آینده روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ در هاله ای از ابهام قرار دارد و شایعات فراوانی در این خصوص شنیده می شود.

به گزارش Independent، روبرت لواندوفسکی علاقه مند است راهی رئال مادرید شود و به همین دلیل پیشنهاد تیم های چلسی، منچستر یونایتد و منچستر سیتی را رد کرده است.

در حال حاضر رئال مادرید به دلیل محرومیت قادر به جذب بازیکنی جدید تا پایان فصل 2016/17 نیست، اما با این وجود از لواندوفسکی به عنوان مهاجم آینده این باشگاه نام برده می شود.



تاريخ : جمعه 9 بهمن 1394 | 22:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ناراحتی رونالدو از علاقه رئال مادرید به جذب نیمار

ناراحتی رونالدو از علاقه رئال مادرید به جذب نیمار

http://www.varzesh11.com/images/gallery/cristiano-ronaldo-and-neymar-38487.jpg
به گزارش وبسایت GOAL، تلاش های اخیر فلورنتینو پرز مبنی بر جذب نیمار جونیور، باعث ناراحتی کریستیانو رونالدو شده است، به گونه ای که این ستاره 30 ساله کم کم به این نتیجه رسیده که در این باشگاه مادریدی دیگر جایی ندارد.

با توجه به گزارشات اخیر و اعلام اینکه رونالدو گران قیمت ترین خرید تاریخ باشگاه مادریدی حتی بالاتر از گرت بیلِ 100 میلیونی بوده اما با افت تدریجی وی و بالا رفتن سن اش فلورنتینو پرز در تکاپو برای یک خرید گران قیمت دیگر و جایگزینی مطمئن برای او است.

جالب این است که پرز در حالی به فوق ستاره برزیلی بارسلونا علاقه مند است که باشگاه بارسلونا بارها اعلام کرده نیمار جونیور فروشی نخواهد بود.



تاريخ : جمعه 9 بهمن 1394 | 22:4 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

به بهانه دیدار یکشنبه شب دو تیم؛ اسپانیول 9 سال موفق به شکست رئال مادرید نشده است

دیدار دو تیم یکشنبه شب در مادرید برگزار می شود.

طرفداری- به گزارش AS، رئال مادرید در حالی یکشنبه به مصاف اسپانیول می رود که در 16 دیدار اخیر لالیگائی خود مقابل این تیم شکست نخورده است. به این 16 بازی باید 2 بازی در جام حذفی که در فصل 2013-2014 انجام شد را هم اضافه کرد. 

همچنین آخرین باری که اسپانیول در لیگ موفق به شکست رئال شد مربوط به سال 2007 می باشد. گفتنیست در این سالها رئال در 16 بازی لالیگائی 42 امتیاز از 48 امتیاز ممکن مقابل این تیم را به دست آورده و دوبار هم در جام حذفی مقابل آنها به برد رسیده است. این در حالی است که آخرین برد اسپانیول دربرنابئو هم مربوط به 20 سال پیش می شود.

لازم به ذکر است در بازی رفت همین دو تیم بود که کریستیانو رونالدو در خانه اسپانیول موفق به زدن 5 گل در یک دیدار شد.



تاريخ : جمعه 9 بهمن 1394 | 21:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فصل 16-2015، بهترین فصل کریم بنزما در دوران فوتبالی اش

مهاجم فرانسوی در این فصل گلزن ترین بازیکن کهکشانی ها بوده است.

طرفداری- به گزارش مارکا، کریم بنزما در این فصل بهترین عملکرد دوران ورزشیش را داشته است و او 17 گل در 16 بازی که در لیگ انجام داده به ثمر رسانده است و یکی از بخت های کسب کفش طلا به شمار می رود . 

در جدول کفش طلا در حال حاضر هیگواین با 21 ، جوناس با 19 و سوارز و اوبامیانگ با 18 گل زده بالاتر از او قرار دارند. این در حالی است که رقابت کسب کفش طلای اروپا در سالهای اخیر به مسی و رونالدو معطوف شده بود و ستاره پرتغالی رئال در دو فصل اخیر این جایزه را به موزه اش اضافه کرد . 

کریم در سال 2016 در چهار دیدار پیاپی برای رئال موفق به گلزنی شده تا رقابت گلزنی مسی - رونالدو را کاملا به چالش کشیده باشد. این ستاره فرانسوی شش گل در چهار بازی اخیر لالیگا به ثمر رسانده و تلاش می کند که در برابر اسپانیول برای پنجمین بار پیاپی گلزنی کند. بنزما در سالهای 2013-2014 بین هفته های یازدهم تا پانزدهم و در فصل گذشته بین هفته های نهم تا سیزدهم به صورت پیاپی گلزنی کرده بود



تاريخ : جمعه 9 بهمن 1394 | 21:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آدیداس رکوردشکنی می کند؛ امضای قرارداد سالانه 140 میلیون یورو با رئال مادرید تا سال 2026

کمپانی آلمانی باز هم در قراردادهایش رکوردشکنی خواهد کرد.

طرفداری- به گزارش مارکا، رئال مادرید و آدیداس به زودی مهم ترین قرارداد تاریخ فوتبال از نظر پرداخت سالیانه بین کمپانی تولید البسه لباس و یک تیم حرفه ای را با یکدیگر به امضا می رسانند. 

طبق اطلاعات منتشر شده در قرارداد جدید کمپانی آدیداس سالیانه 140 میلیون یورو به رئال مادرید پرداخت می کند که این یک رکورد جدید محسوب می شود. این قرارداد 10 سال و تا سال 2026 اعتبار دارد. بدین ترتیب رئال بالاتر از منچستریونایتدی قرار می گیرد که با امضای یک قرارداد جدید سالیانه 98 میلیون یورو از آدیداس دریافت می کردند. 

بدین ترتیب قرارداد جدید رئال از قرارداد آدیداس و بایرن مونیخ هم که سال گذشته امضا شد و چیزی در حدود 80 میلیون یورو بود، بهتر می باشد. گفتنیست با این قرارداد با توجه به مبلغ ذکر شده قدرت خرید رئال مادرید 3 برابر شد و همین موضوع کار را برای کهکشانی ها برای رقابت در بازار نقل و انتقالات راحت تر می کند.



تاريخ : جمعه 9 بهمن 1394 | 21:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

به دستور فلورنتینو پرز، جذب رودریگو بنتانکور منتفی شد

به دستور فلورنتینو پرز، جذب رودریگو بنتانکور منتفی شد

به دستور فلورنتینو پرز، پرونده جذب رودریگو بنتاکور منتفی شد
به گزارش مارکا، هفته گذشته بود که  انتقال بنتانکور به رئال مادرید 100% به نظر می رسید اما به گفته مارکابه دستور پرز این انتقال کنسل شد. 

رئال مادرید  قصد داشت با 10 میلیون یورو او را به خدمت بگیرد و همه چیز آماده بود و حتی خوزه آنخل سانچز نایب رئیس باشگاه با مدیر برنامه های وی تفاهم نامه امضا کرده بود اما پرز در لحظه آخر مانع این انتقال شد. گفته می شود پرز حتم دارد که رئال مادرید در تابستان قادر به خرید بازیکن است و به همین خاطر نمی خواهد با خرید بازیکن در زمستان باعث شود که مسئله محرومیت رئال موجب استرس و تنش بیشتر شود. 

همچنین گفته می شود یکی دیگر از دلایل منتفی شدن این انتقال عدم داشتن پاسپورت اروپایی توسط رودریگو بود و همین امر باعث می شود تا مادریدی ها به اجبار همانند سیلوا وی را قرض بدهند.



تاريخ : چهار شنبه 7 بهمن 1394 | 19:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو همچنان گران‌ترین بازیکن تاریخ

رونالدو همچنان گران‌ترین بازیکن تاریخ

http://photoactor.faryan.in/wp-content/uploads/20151029/84a72ae68e0610a46f0467f02cd361de.jpg

"،‌هفته گذشته جزئیات قرارداد بیل با رئال منتشر شد که طبق آن، ستاره ولزی به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل می‌شد. با این حال، مارکا مدعی شد که جذب رونالدو برای رئال 104.7 میلیون یورو هزینه داشته است. در واقع با احتساب مالیات و هزینه وام‌هایی که رئال از بانک‌های سانتاندر و کاخا برای جذب رونالدو گرفته،‌هزینه جذب ستاره پرتغالی به 104.7 میلیون یورو رسیده است.
بدین ترتیب رونالدو همچنان گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال است و گرت بیل در رده ی دوم قرار می‌گیرد.



تاريخ : چهار شنبه 7 بهمن 1394 | 19:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آغاز تمرینات انفرادی گرت بیل

آغاز تمرینات انفرادی گرت بیل

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user73019/content-image/10784904_393498204132378_2064847337_n.jpg

غیبت گرت بیل در آخرین دیدار رئال مادرید مقابل بتیس بسیار محسوس بود و بازگشت او به تمرینات پس از پست سر گذاشتن مصدومیتش، می تواند خبر خوبی برای کادر فنی و هواداران این تیم باشد.
بیل تمرینات انفرادی را امروز آغاز کرده و در سایت رسمی باشگاه نیز آخرین وضعیت او شرح داده شده است:" گرت بیل به تمرینات بازگشته و کارهای فیزیکی و دویدن را آغاز کرده است. او تمرینات تخصصی در شن انجام داده و کار با توپ و بدون توپ را نیز در دستور کار خود قرار داده است."
انتظار می رود تا گرت بیل بتواند با ادامه روند بهبودی اش و اضافه شدن به تمرینات گروهی، رئال مادرید را در دیدار یکشنبه هفته آینده مقابل اسپانیول همراهی کند



تاريخ : چهار شنبه 7 بهمن 1394 | 19:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پرز می خواهد نیمار را با 190 میلیون یورو جایگزین رونالدو کند

پرز می خواهد نیمار را با 190 میلیون یورو جایگزین رونالدو کند

 


گزارش ها حاکیست که رئیس باشگاه رئال مادرید قصد دارد در هر فصل 35 میلیون یورو به نیمار پرداخت کند تا بتواند او را از نیوکمپ راهی سانتیاگو برنابئو کند.
نشریه Diario Sport در گزارشی عنوان کرده است، فلورنتینو پرز می خواهد کریستیانو رونالدو را بفروش برساند و نیمار را به رئال مادرید بیاورد.

 

رئیس کهکشانی ها می خواهد اشتباه 3 سال پیش خود را در جذب نیمار جبران کند. باشگاه رئال  سه سال پیش قصد داشت این بازیکن برزیلی را به خدمت بگیرد اما بارسایی ها خیلی زودتر دست به کار شدند.

 

اگر پرز بخواهد نیمار را به خدمت بگیرد باید 190 میلیون یورو هزینه کند چرا که در قرار داد این بازیکن بندی برای فسخ قرارداد وجود دارد و این هزینه زیادی را مطلبد. ضمن پرداخت این مبلغ رئالی ها می خواهند با مبلغ 35 میلیون یورو در هر فصل نیمار را به سانتیاگو برنابئو بیاورند.

 

این در حالی است که نیمار مذاکرات اولیه خود را برای تمدید قرارداد با رسلونا آغاز کرده است و گفته شده است این بازیکن در هفته گذشته به توافق هم رسیده است و به احتمال فراوان دستمزد وی هم افزایش خواهد یافت.

 

خبری هایی هم در خصوص نارضایتی رونالدو از پرز و رئال مادرید شنیده می شود و هیچ بعید نیست که این فوق ستاره پرتغالی در انتهای این فصل رئالی ها را ترک کند و نیمار می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

 

کریستیانو رونالدو و نیمار



تاريخ : چهار شنبه 7 بهمن 1394 | 9:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

نیمار به شایعات در مورد پیوستنش به رئال پاسخ نداد

نیمار به شایعات در مورد پیوستنش به رئال پاسخ نداد

نیمار ، بازیکن برزیلی بارسلونا روز گذشته در مراسم معارفه کفش هایش برای بازی مقابل بیلبائو باز هم خبر شد.

در زمان خروج از مراسم خبرنگاران در مورد شایعات پیرامون پیوستنش به رئال پرسیدند که او ترجیح داد سکوت کند.

پ.ن: هیچ دلتونو صابون نزنید اینا همش بخاطر اینکه که یه قرار داد نجومی با بارسا ببنده و پول بیشتری به جیب بزنه داره از اسم رئال سوء استفاده میکنه مشخصه از اومدنشم استقبال میشه البته نه جای بیل!!!! حالا حالاها با بیل کار داریم

بازیکنای زیادی هم تو بازار هستن که بیشتر به کارمون میان مثل هازارد لواندوفسکی هری کین و...



تاريخ : چهار شنبه 7 بهمن 1394 | 9:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

درخواست رسمی فرجام خواهی رئال مادرید به فیفا ارسال شد

دو باشگاه مادریدی در خطر محرومیت هستند.

طرفداری- به گزارش aS، همین چند هفته پیش بود که تیم های رئال مادرید و اتلتیکومادرید به دلیل تخلف در زمینه خرید بازیکنان نوجوان از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شدند.

اما حالا پس از گذشت چند هفته باشگاه رئال مادرید به طور رسمی درخواست فرجام خواهی خود در مورد این محرومیت را به فیفا ارسال کرد. به گفته این منبع رئال تا یک ماه و نیم دیگر احتمالا جواب نهایی این کمیتهرا دریافت می کند که در صورت رد شدن به دادگاه عالی ورزش شکایت می کند. طبق پیش بینی ها و شنیده های اطراف باشگاه رئالی ها امیدوارند که در تابستان محرومیتشان به حالت تعلیق در بیاید.

گفتنیست پیش از این چند روز پیش نیز باشگاه اتلتیکو درخواست رسمی خود بای فرجام خواهی را به فیفا فرستاد.



تاريخ : چهار شنبه 7 بهمن 1394 | 9:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فلورنتینو پرز: در این ژانویه هیچ خریدی نداریم؛ رونالدو هرگز قصد ترک رئال مادرید را ندارد

رئیس باشگاه رئال مادرید در باره موضوعات مختلفی صحبت کرده است.

طرفداری- به گزارش AS، فلورنتینئو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید که این روزها حواشی زیادی در اطراف خود می بیند، مصاحبه ای با نشریه فرانس فوتبال انجام داده و در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرده است.

محرومیت از نقل و انتقالات و خریدهای زمستانی

این محرومیت به ما ضرر می زند و شهرت جهانی رئال مادرید را خدشه دار کرده است و همه ما متقاعد شده ایم که این یک موضوع اشتباه است. رئال مادرید برای موضوعی محروم شده است که بسیار عجیب است چرا که ما همیشه خودمان حواسمان در مورد قرار داد با بازیکنان جوان بوده است. ما در این ژانویه هیچ بازیکن جدیدی جذب نمی کنیم البته این موضوع ربطی به محرومیت ندارد، به این دلیل است که بهترین بازیکنان و بهترین سرمربی را داریم.

زیدان

او بدون این که کمی شک داشته باشد بلافاصله به ما بله گفت. او در ذهنش برای این موضوع کاملا آماده بود و ما می دانستیم کاملا آماده وارد شدن به این چالش بزرگ خواهد بود. همه در این جا زیدان را دوست دارند و او را با دی استفانو مقایسه می کنند. من خودم بازی دی استفانو و بسیاری از نسل های دیگر را دیده ام و می توانم بگویم که بله زیدان همانند او می باشد.

مسئله کریم بنزما

ما کاملا از او حمایت کرده ایم و در آینده هم خواهیم کرد. من با او صحبت کرده ام و شک ندارم که او چنین کاری را انجام نداده است. او پسر خوبیست و من مطمئنم که قصد او کمک به دوستش متئو والبوئنا بوده است.

علاقه پی اس جی به رونالدو

من تعجب نکردم چون رونالدو بهترین بازیکم جهان است و لیدر رئال مادرید نیز می باشد. این طبیعیت که بزرگترین باشگاه ها رویای داشتن او را داشته باشند ولی او وارث دی استفانو است و در اینجا کاملا خوشحال است و هرگز قصد ترک مادرید را ندارد. او بهترین بازیکن جهان است و قصد دارد به بازی کردن در بهترین تیم جهام ادامه دهد.

واران

من معتقدم که واران روزی کاپیتان رئال مادرید خواهد شد. او بارها توسط هواداران تحسین شده است و علاوه بر این که بازیکن فوق العاده ایست، شخصیت فوق العاده ای نیز دارد.



تاريخ : چهار شنبه 7 بهمن 1394 | 9:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گرت بیل: ریکاوری ام به خوب پیش می رود

ستاره ولزی این روزها دور از میادین است.

طرفداری- به گزارش AS، گت بیل که این روزها به دلیل مصدومیت در دیدار برابر خیخون از شرایط مسابقه دور است، بیشتر زمان خود را در باشگاه بدنسازی رئال مادرید می گذراند و سعی می کند تا خود را برای دیدار اروپایی این تیم برابر رم آماده کند.

در همین رابطه او روز گذشته با انتشار پیامی در توئیتر رسمی اش نوشت: "ریکاوری ام به خوب پیش می رود و دوباره دویدن را شروع کردم و این اتفاق خوبیست."

گفتنیست در بازی برابر خیخون بیل از ناحیه ماهیچه پا برای چندمین بار مصدوم شد و پیش بینی می شود 3 هفته از میادین دور باشد.



تاريخ : چهار شنبه 7 بهمن 1394 | 9:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فرجام خواهی رئال مادرید علیه محرومیت فیفا

فرجام خواهی رئال مادرید علیه محرومیت فیفا

http://barcanews.org/uploads/images/news/139409/thumbnail/thumbs_570/1231411151448621556.jpg

13 روز قبل کمیته انضباطی فیفا باشگاه های رئال و اتلتیکو مادرید را به دلیل ‏تخلف در به خدمت گرفتن بازیکنان زیر سن قانونی، از حضور در دو بازار نقل و انتقالات بعدی محروم ‏شدند. به این ترتیب، این دو باشگاه نمی توانند در تابستان 2016 و ژانویه 2017 بازیکنان جدیدی به ‏خدمت بگیرند؛ ضمن اینکه هر یک از این باشگاه ها باید 900 هزار فرانک سوئیس به عنوان جریمه ‏بپردازد.‏
و حال باشگاه رئال مادرید تصمیم گرفته که به کمیته استیناف فیفا علیه این حکم فرجام خواهی کند. مدیران این باشگاه ‏همچنان به بی گناهی شان تاکید دارند و خواستار تعلیق این محرومیت تا زمانی مشخص شدن حکم فرجام ‏خواهی شده اند. ‏پیش از این، باشگاه اتلتیکو مادرید هم با بی معنی خوانده بودن این حکم، علیه آن فرجام خواهی کرده بود.‏ نتیجه تا یک یا یک ماه و نیم آینده ومشخص خواهد شد.

رئالی ها در صورت عدم نتیجه گیری در کمیته استیناف، به دادگاه حکمیت ورزشی فرجام خواهی خواهند کرد و چون این پرونده تا قبل از 1 جولای نتیجه اش مشخص نخواهد شد، احتمالا فرصت خرید بازیکن در بازار تابستانی آتی را پیدا خواهند کرد.



تاريخ : سه شنبه 6 بهمن 1394 | 17:21 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پرز: رئال در زمستان خریدی نخواهد داشت

پرز: رئال در زمستان خریدی نخواهد داشت

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7163/news/1418888191_381917_1418888290_noticia_grande.jpg

رسانه های اسپانیایی با توجه به محروم شدن رئال از سوی فیفا برای خرید بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالاتی آتی، از تصمیم مدیریت این باشگاه مبنی بر خرید بازیکنانی چون ریکاردو رودریگز از ولفسبورگ و بنتانکور از بوکاجونیورز در نقل و انتقالات زمستانی فعلی که 6 روز به پایانش باقی مانده خبر داده اند اما فلورنتینو پرز این شایعات را در مصاحبه با فرانس فوتبال رد کرد.

او در همین رابطه گفت:" محرومیت فیفا برای ما دردناک بود. لکه دار کردن شهرت رئال با چنین اتهامی برای ما سخت و دشوار است؛ چون ما اطمینان داریم که اتهامات وارده بی اساس است. ما توجه ویژه ای به بازیکنان خارجی زیر 18 سال خودمان داریم و هیچ کار خلاف قانون در جذب آنها انجام نداده ایم.

در نقل و انتقالات زمستانی فعلی، بازیکن جدیدی خریداری نخواهیم کرد. این مساله هیچ ارتباطی با محرومیت فیفا ندارد چون مجموعه ای که در اختیار داریم بسیار باکیفیت است و مربی بزرگی چون زیدان هم هدایت آن را بر عهده دارد. زیدان محبوبیت فوق العاده ای در میان هواداران دارد و به او اطمینان داریم."



تاريخ : سه شنبه 6 بهمن 1394 | 17:21 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آمار بد رئال مادرید در بازی های ساعت 20:30 به وقت محلی!

آمار بد رئال مادرید در بازی های ساعت 20:30 به وقت محلی!

آمار بد رئال مادرید در بازی های ساعت 20:30 به وقت محلی!
به گزارش AS، از هفت بازی که رئال مادرید در این فصل در ساعت 23:00 به وقت تهران (20:30 به وقت محلی) انجام داده، فقط در یک بازی به پیروزی رسیده و چهار تساوی و یک شکست هم حاصل شده است.  رئال در این ساعت 6 بار در خارج از خانه به میدان رفته و 14 امتیاز از دست داده است و در برابر ویارئال و سویا شکست خورد و در زمین خیخون، مستایا، کالدرون و ویامارین به تساوی رسید. 

رئال در ساعت 20:45 به وقت ایران هم از بارسا شکست خورد و با مالاگا مساوی کرد. تنها دیداری که در ساعت 23:00 به وقت ایران با برد رئال همراه شد، بازی مقابل خیخون در برنابئو بود. 

دوبازی بعدی رئال مقابل اسپانیول و گرانادا هم در این ساعت برگزار می شود. مادریدی ها در این فصل 10 بار در ساعت 18:30 به میدان رفته که در تمامی آنها پیروز میدان بوده است.



تاريخ : سه شنبه 6 بهمن 1394 | 17:20 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کالدرون: بیل نمی‌تواند جانشین رونالدو باشد

کالدرون: بیل نمی‌تواند جانشین رونالدو باشد


http://namehnews.ir/files/fa/news/1394/1/30/110394_561.jpg
بیل که در جریان دیدار مقابل خیخون دچار مصدومیت شد،‌13 گل در 15 بازی برای رئال به ثمر رسانده و یکی از بهترین‌های این تیم در فصل جاری بوده است. 9 گل از این 13 گل در 5 بازی اخیر او به ثبت رسیده و کالدرون معتقد است که بیل می‌تواند بازیکن بزرگی شود.
او گفت:" بیل بازیکن فوق‌العاده ای است که در مسیری طولانی قرار دارد. مصدومیت‌ها به ضرر اوست ولی او در حال رشد است. فکر می‌کنم رئال مادرید تصمیم بسیار خوبی گرفت و اگر او مثل حالا به بازی کردن ادامه دهد،‌برای باشگاه خیلی مهم خواهد بود. بیل از خیلی جهات بازیکن مهمی است. او با شهرت به باشگاه پیوست ولی حالا به قله‌های بلندتری فکر می‌کند. او مهاجم شده و گلزنی می‌کند که اتفاق مهمی برای تیم است."
با این وجود،‌کالدرون بیل را جانشین رونالدو نمی‌داند. او گفت:" داشتن بازیکنی مثل رونالدو در تیمتان خیلی سخت خواهد بود،‌کسی که 60 گل به ثمر برساند. پیدا کردن بازیکنی کلیدی مثل رونالدو در زمین کار سختی است بنابراین امیدوارم رئال را ترک نکند. من جانشینی برایش نمی‌بینم. بازیکنان خیلی خوبی حضور دارند ولی هیچکس مثل او نیست."



تاريخ : سه شنبه 6 بهمن 1394 | 17:20 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تمدید 24 ساعته نقل و انتقالات ژانویه در لالیگا

تمدید 24 ساعته نقل و انتقالات ژانویه در لالیگا


http://static.goal.com/368500/368571_heroa.jpg

تیم های مادریدی با توجه به محرومیت قریب الوقوع خود از دو پنجره نقل و انتقالاتی آینده این فرصت را دارند تا در زمستان امسال 24 ساعت بیشتر در بازار حضور داشته باشند.
پیش از این قرار بود فصل نقل و انتقالات زمستانی در پایان روز یکشنبه سی و یکم ماه ژانویه تمام شود اما بیانیه سازمان لیگ اسپانیا نشان می دهد که این مدت 24 ساعت تمدید شده است:" لالیگا اعلام می کند که تغییراتی را در زمان بندی دومین پنجره نقل و انتقالات در فصل جاری به وجود آورده است.
به این ترتیب زمان پایان فصل نقل و انتقالات زمستانی در لالیگا و دسته دوم ساعت 23:59 روز دوشنبه اول ماه فوریه خواهد بود."
با این تغییر اکنون لالیگا نیز تقویم نقل و انتقالاتی خود در ژانویه را با سایر لیگ های معتبر اروپایی از جمله لیگ برتر، سری A و لاشامپیونh هماهنگ کرده است.



تاريخ : سه شنبه 6 بهمن 1394 | 17:19 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مرد پرتغالی در این فصل تنها 2 امتیار برای تیمش به ارمغان آورده است

مرد پرتغالی در این فصل تنها 2 امتیار برای تیمش به ارمغان آورده است

زنگ خطر در مادرید؛ کریستیانو رونالدو، کم اثر تر از همیشه

زنگ خطر در مادرید؛ کریستیانو رونالدو، کم اثر تر از همیشه

این روزها شرایط برای فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید به خوبی نمی گذرد.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 6 بهمن 1394 | 10:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رسمی؛ تاریخ و ساعت دقیق دربی مادرید اعلام شد

رسمی؛ تاریخ و ساعت دقیق دربی مادرید اعلام شد

رسمی؛ تاریخ و ساعت دقیق دربی مادرید اعلام شد
به گزارش AS، وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال اسپانیا دقایقی پیش تاریخ و ساعت دقیق بازی های هفته 26 لالیگا ا اعلام کرد که در این هفته در مهم ترین بازی تیم های رئال مادرید و اتلتیکومادرید در دور برگشت لیگ امسال در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به مصاف هم می روند.

طبق اعلام این منبع این دو تیم روز شنبه 26 فوریه ساعت 16 به وقت محلی یعنی 8 اسفند ساعت 18:30 به وقت ایران باید به مصاف هم بروند. دیداری که اولین بازی زیدان برابر سیمئونه و اولین تجریه وی روی نیمکت مادرید در دربی خواهد بود. گفتنیست بازی دو تیم در دور رفت لیگ امسال با نتیجه 1-1 مساوی شد. همچنین در همان هفته تیم های بارسلونا و سویا روز یکشنبه 27 فوریه ساعت 20:30 به وقت محلی به مصاف هم خواهند رفت.



تاريخ : سه شنبه 6 بهمن 1394 | 9:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کروس: عملکردمان با زیدان بهتر شده است؛ برای رسیدن به صدر تلاش می کنیم

کروس: عملکردمان با زیدان بهتر شده است؛ برای رسیدن به صدر تلاش می کنیم


هافبک تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه رئال مادرید، پس از تساوی تیمش در بازی برابر رئال بتیس در مورد این بازی گفت:  

ما بازی را خوب شروع نکردیم؛ یک گل فوق العاده زیبا خوردیم و همین کار ما را سخت کرد؛ اما در نیمه دوم به خودمان آمدیم و بازی بهتری نسبت به 45 دقیقه اول به نمایش گذاشتیم و حتی یک گل هم به ثمر رساندیم؛ ولی این برای کسب هر سه امتیاز کافی نبود.

به نقل از وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان، وی در مورد صحنه گل و توپی که هامس رودریگز در آفساید به آن رسید گفت:  

قطعا اگر داور توپ را آفساید می گرفت نا امیدی ما بیشتر می شد، اما این اتفاق نیافتاد! (با خنده) اگر هم آفسایدی اتفاق افتاده بود، نباید فراموش کرد که داور در یک صحنه پنالتی ما را اعلام نکرد!

کروس در ادامه در مورد افزایش فاصله تیمش با صدر جدول افزود: 

 می دانیم که در حال حاضر در بهترین شرایط خود نیستیم؛ اما کوتاه نمی آییم و تلاش می کنیم درست مثل سه بازی قبلی مان بازی کرده و امتیازات را جمع آوری کنیم تا ببینیم در آینده چه رخ خواهد داد؛ قطعا در بازی های بعد بارسلونا هم امتیاز از دست خواهد داد و ما می توانیم فاصله ایجاد شده را جبران کنیم.



تاريخ : سه شنبه 6 بهمن 1394 | 9:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فاش شدن جزئیات قراداد اوزیل با آرسنال؛ پیوستن به هر تیم اسپانیایی فقط با اجازه مادریدی ها امکانپذیر

فاش شدن جزئیات قراداد اوزیل با آرسنال؛ پیوستن به هر تیم اسپانیایی فقط با اجازه مادریدی ها امکانپذیر است

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user28399/news/ozil2012.jpg
به گزارش AS، وبسایت فوتبال لیکس در آخرین اقدام خود جزئیات قرارداد مسوت اوزیل با آرسنال و شرایط جدا شدن او از رئال مادرید را منتشر کرد. 

طبق اسناد منتشر شده اوزیل با 44 میلیون یوور از رئال راهی آرسنال شده است ولی در قرارداد او بندی وجود دارد که طی آن تا 6 سال آینده هر بار که آرسنال به لیگ قهرمانان اروپا صعود کند، رئال مادرید 1 ملیون یورو دیگر پاداش دریافت می کند که بدین وسیله مبلغ انتقال او به آرسنال نزدیک به 50 میلیون یورو خواهد شد.

از سوئی در بندی جالب و جنجالی اگر آرسنال بخواهد اوزیل را به یک تیم اسپانیائی بفروشد حتما باید از رئال مادرید اجازه بگیرد و با هماهنگی مادریدی ها باشد و آن ها فرصت دارند طی 48 ساعت نظر خود را درباره این انتقال اعلام کنند.



تاريخ : سه شنبه 6 بهمن 1394 | 9:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیشنهاد 75 میلیونی رئال برای لواندوفسکی

پیشنهاد 75 میلیونی رئال برای لواندوفسکی

http://efan24.ir/wp-content/uploads/2015/10/photo_2015-10-15_01-08-36.jpg

گزارش‌ها از اسپانیا حاکی از آن است که رئال که خود را در خطر محرومیت از خرید بازیکن برای دو پنجره نقل و انتقالات می‌بیند، قصد دارد رابرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ را جذب کند تا در کنار بنزما،‌دو مهاجم در خط حمله خود داشته باشد.
پس از فروش هیگواین،‌بنزما به تک مهاجم رئالی ها تبدیل شد و با وجود درخشش او ، مصدومیت هایش گاهی دست رئال را در خط حمله خالی گذاشته است. از همین رو رئال قصد دارد با جذب لواندوفسکی، خط حمله خود را تقویت کرده و بین او و بنزما رقابت ایجاد کند.



تاريخ : سه شنبه 6 بهمن 1394 | 9:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مارسلو به رکورد 250 بازی در لالیگا رسید

مارسلو به رکورد 250 بازی در لالیگا رسید

مارسلو
به گزارش AS، در دیدار دیشب رئال مادرید برابر بتیس که با تساوی دو تیم همراه بود،  مارسلو به رکورد 250 بازی در لالیگا دست پیدا کرد. 

مدافع برزیلی رئال مادرید از این تعداد بازی به 180 برد، 35 تساوی و 35 شکست دست پیدا کرده است. این مدافع کناری سومین خارجی تاریخ باشگاه رئال مادرید  است که به چنین دستاوردی می رسد. او پس از روبرتو کارلوس با 370 و دی استفانو با 282 بازی در لالیگا در رده سوم قرار دارد.

گفتنیست وی در ژانویه 2007 از تیم فلومیننزه راهی مادرید شد.



تاريخ : سه شنبه 6 بهمن 1394 | 9:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مولینرو، مدافع بتیس: حرکت رونالدو واقعا زشت بود!

بین این بازیکن و شماره 7 کهکشانی ها در بازی امشب برخوردی به وجود آمد.

طرفداری- به گزارش AS، امشب هم کریستیانو رونالدو در بازی برابر بتیس باز هم نمایش ضعیفی داشت و علاوه بر موفق نبودن در بازی، بار دیگر با یک خطای دیگر حاشیه ساز شد.

رونالدو در نیمه دوم با مولینرو مدافع بتیس یک برخورد داشت که پس از از دست دادن توپ با پا ضربه ای را به این مدافع وارد کرد که این صحنه از چشمان داور مسابقه دور ماند. در همین رابطه این مدافع می گوید:

حرکت رونالدو واقعا زشت بود و اگر داور می دید حتما برخورد می کرد. من هم به او ضربه زدم چون من هم قدیس نیستم ولی ضربه من هنگامی بود که توپ میان ما بود نه این که بدون توپ به او ضربه بزنم.

گفتنیست این چندمین بار است که برای رونالدو این اتفاقات می افتد و او چنین ضرباتی را به بازیکنان حریف وارد می کند.



تاريخ : دو شنبه 5 بهمن 1394 | 10:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مارسلو: با ترکیبی که داریم زشت است نتیجه را به غیبت بیل ربط دهیم

مدافع برزیلی بدشانسی را در نتیجه موثر می داند.

طرفداری- به گزارش AS، مارسلو کاپیتان رئال مادرید در بازی امشب برابر بتیس پس از این دیدار با خبرنگاران صحبت کرد.

تساوی برابر بتیس

ما می دانستیم که مربی از ما چه چیزی می خواهد ولی در زمین کمی بدشانس بودیم. دنیل و کارواخال هم وظایفشان را به خوبی می دانند.

غیبت بیل

بیل بازیکن فوق العاده ایست اما با ترکیبی که داریم زشت است نتیجه را به غیبت بیل ربط دهیم.

آمادگی تیم

امروز دیدم که تیم از لحاظ فیزیکی کاملا آماده بود و همین طور طبق برنامه ای که سرمربی تیم داده است پیش خواهیم رفت.



تاريخ : دو شنبه 5 بهمن 1394 | 10:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

هامس: به حرف های زیدان بیشتر گوش می کنیم؛ ناراحت کننده است که می گویند چاق هستم

هامس رودریگز بعد از تساوی 1-1 شب گذشته مقابل رئال بتیس در بنیتو ویامارین، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

طـرفداری- به گزارش AS، وی که سازنده تک گل تیمش بود گفت:

این ناراحت کننده است که مردم چیز های آزار دهنده بسیاری می گویند. هرکس که به من نزدیک است می داند چطور رفتار می کنم. می دانم چطور به خوبی از خود مراقبت کنم، ناراحت کننده است که مردم به من شک دارند و می گویند چاق هستم. این واقعاً ناراحت کننده است. من همه چیز را مدیون فوتبال است. کنار آمدن با این حرف های ناخوشآیند سخت است. من همیشه سخت تمرین کرده ام، و یک حرفه ای خوب هستم. هیچ شکی در این رابطه وجود ندارد، و وقتی بازی می کنم می خواهم تمام توان خود را به کار گیرم. چیز هایی که مردم در مورد بیرون رفتن های شبانه من می گویند کاملاً دروغ هستند.

- فرم ضعیف:

این تنها یک مرحله است. مردم باید آرام باشند. امشب بازی کردم و به کمی زمان نیاز دارم تا به ریتم سابق خود بازگردم. در نیمه دوم خوب بازی کردم. باید به این هم اشاره کرد.

- حادثه سرعت قبل از تمرینات:

این یک دروغ است. آنطور که همه می گویند سرعت نداشتم. صدای موسیقی بلند بود و وقتی وارد والدبباس می شدم دیدم که پلیس پشت سرم است. برای آنها هم روشن کردم که سرعت نداشتم. اما چون رسانه ها آنجا بودند همه چیز از تناسب خود خارج شد. وقتی کسی را پشت سر خود ببینم توقف می کنم، احمق نیستم. با این وجود، به خاطر اتفاقی که رخ داده متأسفم، اشتباه کردم. آنطور که مردم می گویند، اشتباه بزرگی نبود اما می خواهم روشن کنم که گزارش ها و اخبار در این رابطه درست نیستند.

- این فصل در مقایسه با فصل گذشته:

فکر می کنم امروز خوب بازی کردم و همیشه آماده ام تا تمام توان خود را به کار گیرم. این روز ها بیشتر تمرین می کنیم و این کمک بزرگی است.

- ارتباط نداشتن با بنیتز:

چنین اتفاقاتی ممکن است در فوتبال رخ دهد. می توانید برخی افراد را بهتر از دیگران درک کنید. تغییر مربی چیز خوبی بود و همه ما رابطه خوبی با زیدان داریم. بیشتر به حرف های او گوش می کنیم.

- گرم نکردن مقابل اسپورتینگ خیخون:

نمی دانستم که باید به گرم کردن ادامه دهم. یک عدم ارتباط وجود داشت. اگر مربی به من بگوید که کاری انجام بده، آن کار را خواهم کرد. زیدان رئیس است و من دستورات او را دنبال می کنم. من رابطه فوق العاده ای با او دارم و خیلی صحبت می کنیم.



تاريخ : دو شنبه 5 بهمن 1394 | 10:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: انتظار این نتیجه را نداشتم اما به عملکرد بازیکنانم افتخار می کنم

زین الدین زیدان ظاهراً از تلاش شاگردان خود در دیدار مقابل بتیس که در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید رضایت داشت.

طـرفداری- به گزارش AS، وی در پایان این دیدار که باعث شد اختلاف رئال مادرید با صدر جدول به 4 امتیاز افزایش یابد (با توجه به بازی کمتر بارسلونا، این اختلاف می تواند 7 شود)، زیزو گفت:

شاید ما به کندی از تله ها خارج شدیم. می دانستم که پانزده دقیقه ابتدایی سخت خواهد بود و عقب افتادن برای ما یک گام رو به عقب خواهد بود. اما بعد از آن با توجه به نحوه بازی تیم شایسته خیلی بیشتر از اینها بودیم. هرچند فوتبال همین است؛ وقتی فرصت گلزنی دارید باید از آنها استفاده کنید. کمی فاقد خوش شانسی بودیم.

- نیمکت نشینی کارواخال در ابتدای بازی:

او در نیمه دوم به میدان آمد. از ابتدا به میدان نرفت، چون دنیلو بازی کرد، تمام موضوع همین است. من از کارواخال و نحوه بازی او در دو دیدار گذشته راضی هستم. امروز دنیلو بازی را شروع کرد و عملکرد خوبی هم داشت. ما ترکیب خیلی بزرگی داریم و من همیشه تغییراتی خواهم داشت.

- نا امید؟

نه، ما مثل قبل به کار خود ادامه خواهیم داد، در مسیر درستی هستیم. باید نکات مثبتی از این مسابقه برداشت کنیم. ما دو امتیاز از دست دادیم و این عقب گرد است اما باید به یاد داشته باشیم که هنوز راه زیادی در پیش است و نبرد بر سر عنوان قهرمانی لالیگا تنگاتنگ خواهد بود.

- سطح آمادگی جسمانی:

تصور می کنم که تیم امروز بهتر به نظر می رسید. بهتر از همه اینکه با نزدیک تر شدن به پایان بازی در نیمه دوم آنها آماده تر به نظر می آمدند. ما سومین هفته در کنار هم را سپری می کنیم و به کار کردن ادامه خواهیم داد. من فوق العاده به نحوه عملکرد امشب بازیکنانم افتخار می کنم، تنها چیزی که امشب کم داشت، دو امتیازی بود که از دست دادیم.

- انجام ندادن هر سه تعویض:

من دو تعویض انجام دادم، همین. تیم خوب بازی می کرد و من می خواستم تا پایان مسابقه به همین ترتیب کار خود را ادامه دهند.

- بتیس:

بتیس همانطور که انتظار داشتم بازی کرد. گل آنها منحصر به فرد بود. هواداران بتیس از تیم خود حمایت می کردند و آنها خوب بازی کردند.

- آیا انتظار از دست دادن دو امتیاز را داشتید؟

نه، اما فوتبال همینطور است. اگر از فرصت های خود استفاده نکنید چنین اتفاقاتی رخ می دهد. انتظار این نتیجه را نداشتم، اما بعد از مشاهده عملکرد بازیکنانم نمی توانم از کسی عصبانی باشم.



تاريخ : دو شنبه 5 بهمن 1394 | 10:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.