جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کاپیتان رئال مادرید در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کاپیتان رئال مادرید در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی

کاپیتان رئال مادرید در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی

سرخیو راموس، مدافع باتجربه رئال مادرید یک بار دیگر طعم دریافت کارت قرمز در رقابت های لالیگا را چشید.

 

به گزارش "ورزش سه"، دشب و در حالیکه کهکشانی ها با 3 گل در خانه لاکرونیا پیش بودند، بی احتیاطی راموس باعث شد تا وی کارت زرد دوم را دریافت کرده و در اولین هفته لالیگا از زمین اخراج شود. اخراج بی موردی که باعث شد راموس در آستانه ثبت یک رکورد قرار بگیرد.

 

 

 

 

 

 

کارت قرمزی که کاپیتان مقتدر قوهای سپید بعد از برخورد با بورخا واله در لحظات پایانی دریافت کرد، هجدهمین کارت قرمز سرخیو راموس در تاریخ لالیگا بود که باعث شد او در صدر دریافت کنندگان کارت قرمز قرار گیرد.

 

ژاوی آگوئادو و پابلو آلفارو هر 2 از ساراگوسا با دریافت 18 کارت قرمز در این زمینه رکورددار بودند و حالا سرخیو راموس نیز به جمع آنها پیوسته است.

 

جالب اینجاست که راموس در 143 بازی ملی برای لاروخا هرگز کارت قرمزی دریافت نکرده اما در 366 بازی در لالیگا 18 و مجموعا در 523 بازی باشگاهی 23 بار کارت قرمز گرفته است.

 

 

 

 

کاپیتان متعصب رئال مادرید که در امر گلزنی نیز خبره است تا به حال 5 بار در رقابت های ال کلاسیکو از زمین اخراج شده که این نیز رکورد ویژه ای برای او به شمار می آید.



تاريخ : سه شنبه 31 مرداد 1396 | 9:48 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مارسلو: مهم نیست کدام تیم صدرنشین است

مارسلو: مهم نیست کدام تیم صدرنشین است

مارسلو، مدافع رئال مادرید مدعی شد که آنها هیچ اهمیتی به جدول پس از برگزاری اولین هفته لالیگا نمی‌دهند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال با گل‌های گرت بیل، کاسمیرو و تونی کروس موفق شد دپورتیوو را شکست داده و در پایان هفته اول لالیگا در صدر جدول آن قرار بگیرد. با این حال مدافع برزیلی سپیدپوشان تاکید کرد که آنها اهمیتی به جدول نمی‌دهند.

 

 

 

او گفت:" اینکه چه کسی صدرنشین است اهمیتی ندارد بلکه کسب پیروزی مهم است. تلاش ما بر این است که تمام 38 بازی را ببریم، مشخصا کار دشواری خواهد بود ولی ما رئال مادرید هستیم و باید چنین اهدافی برای خود تعیین کنیم. اخراج راموس؟ فوتبال اینگونه است، او می‌داند چه کار می‌کند. بازی سختی بود و اینکه چه کسی باید به او بگوید چه کاری درست است و چه کاری غلط به من ربطی ندارد."



تاريخ : سه شنبه 31 مرداد 1396 | 9:47 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فرجام خواهی رئال برای کارت زرد دوم راموس

فرجام خواهی رئال برای کارت زرد دوم راموس

 

سرخیو راموس شب گذشته در دقایق پایانی بازی دپورتیوو و رئال با دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج شد.

به گزارش "ورزش سه"، راموس با این کارت قرمز حالا تنها یک اخراج دیگر برای ثبت رکوردی جدید در لالیگا فاصله دارد. او تاکنون 18 بار در لالیگا از زمین اخراج شده که برای کاپیتان رئال یک نقطه منفی محسوب می شود.

 

 

 

 

کارت اول راموس در نوع خود عجیب بود. او از بیرون زدن توپ، زمانی که بازیکن دپور مصدوم روی زمین نشسته بود امتناع کرد و پس از اینکه مودریچ این کار را انجام داد، بازیکنان خشمگین دپور راموس را دوره کردند که در پی آن کاپیتان رئال با دست به صورت مدافع دپورتیوو کوبید تا اولین کارت زرد خود را بگیرد.

در دقایق پایانی راموس در جدال برای تصاحب یک توپ روی هوا با آرنج به شانه بازیکن دپور زد تا با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شود.

 

مارکا در همین رابطه گزارش داد که رئال برای کارت زرد دوم راموس تقاضای فرجام داده تا او بتواند یکشنبه آینده برابر والنسیا به میدان برود. اتفاقی که البته بعید به نظر می رسد.



تاريخ : سه شنبه 31 مرداد 1396 | 9:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیش بازی دپورتیوو لاکرونیا - رئال مادرید

پیش بازی دپورتیوو لاکرونیا - رئال مادرید

دو تیم دپورتیوو لا کرونیا و رئال مادرید، امشب در ورزشگاه ریازور به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، رئال، دفاع از عنوان قهرمانی اش را امشب مقابل دیورتیوو آغاز خواهد کرد و زیدان برای دومین فصلی که از ابتدا روی نیمکت رئال می‌نشیند خود را آماده می‌کند. شاگردان زیدان در حالی پا به این دیدار خواهند گذاشت که با قهرمانی در دو جام – سوپرکاپ اروپا و سوپرکاپ اسپانیا- روحیه بالایی دارند.پیروزی در مجموع 5-1 آنها در سوپرکاپ، آنها را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی فصل معرفی می‌کند. اما در سوی دیگر، دپورتیوو نیز مطمئنا به دنبال این است که فصلی بهتر از فصل گذشته پشت سر بگذارد. آنها در بیشتر فصل گذشته در اواخر جدول بودند و همچنین در نقل و انتقالات نیز کار خاصی انجام نداده اند.

 

 

 

تیم زیدان برای این بازی مصدومی ندارد ولی مهم ترین غایب تیمش، مهم ترین بازیکنش یعنی رونالدو است. ستاره پرتغالی دومین جلسه از پنج جلسه محرومیتش را پشت سر می‌گذارد. او با هل دادن داور پس از اخراجش در دیدار رفت سوپرکاپ، 5 جلسه محروم شد و یک جلسه آن در دیدار برگشت سوپرکاپ سپری شد. در غیاب او انتظار می‌رود که گرت بیل و کریم بنزما از ابتدا در ترکیب تیم قرار بگیرند. در میانه میدان زیدان احتمالا از ترکیب همیشگی اش یعنی تونی کروس، مودریچ و کاسمیرو استفاده کند و باقی ترکیب نیز به احتمال فراوان مانند دیدار رفت ال کلاسیکو خواهد بود.

 

رئال مادرید به خوبی ثابت کرده که در غیاب رونالدو هم می‌تواند پیروز میدان باشد و امروز بار دیگر برای تایید این موضوع تلاش خواهد کرد.

 

آمار بازی های اخیر دو تیم صد درصد به نفع رئال است. در 7 بازی اخیر بین دو تیم، دپورتیوو موفق نشده کلین شیت انجام دهد. رئال با رکورد 9 پیروزی پیاپی برای این بازی آماده می‌شود. به علاوه دپورتیوو تنها در 25 درصد بازی های خانگی اش در سال 2017 به پیروزی رسیده است.

 

ترکیب احتمالی:

 



تاريخ : یک شنبه 29 مرداد 1396 | 12:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: بازهم می گویم محرومیت رونالدو عجیب بود

در نشست خبری بازی با دپور

زیدان: بازهم می گویم محرومیت رونالدو عجیب بود

رئال مادرید فردا بدون رونالدو کار خود در لالیگا را از زمین دپورتیوو شروع خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال با روحیه بسیار عالی پس از فتح سوپرکاپ اروپا و اسپانیا با هدف کسب سه امتیاز راهی ریاسور خواهد شد.

 

 

 

 

زیزو در نشست خبری این بازی در مورد رمز موفقیت در لالیگا گفت:« عوامل مختلفی دخیل هستند ولی در درجه اول، کار و تلاش تیمی اهمیت دارد. خوب تمرین می کنیم و در شرایط مطلوبی هم قرار داریم. باید از این موقعیت خوب نهایت استفاده را ببریم. فصلی طولانی در پیش داریم و سال گذشته دیدید که همه چیز در هفته پایانی مشخص شد. با کار و تلاش زیاد می توان به موفقیت رسید.

معتقدم قهرمانی در لالیگا مهمترین کاری بوده که تاکنون برای رئال انجام داده ام؛ چون فتح لیگ نیاز به ارائه بازی هایی با حداقل نوسان و کسب نتایجی مطلوب در بیشتر هفته ها دارد. قهرمان شدن در لالیگا دشوار و لذت بخش است.»

 

دپور:« آنها تیم خوبی هستند و در زمین خودشان بازی می کنند. هوادارانی پرشور دارند که کار را برای تیم مقابل سخت می کنند. نگرانی خاصی ندارم و مثل همیشه می دانم که تیم ها برای شکست رئال انگیزه ای مضاعف پیدا می کنند. حالا که مدافع عنوان قهرمانی هم هستیم، انگیزه ها چند برابر خواهد شد. باید کار خودمان را انجام دهیم و اگر مثل همیشه باشیم، پیروز می شویم.»

 

آسنسیو:« معتقدم هر بازیکنی به نوبه خود کمک می کند تا تیم در مسیر رو به رشد قرار بگیرد و آسنسیو هم روز به روز بهتر و بهتر می شود. او یک پدیده است و نیازی به تعریف من ندارد. آسنسیو و دیگر بازیکنان برای فصل دشوار پیش رو آماده هستند. فردا با دپور و چهارشنبه نیز جام برنابئو را پیش رو داریم. بازیکنانم را کاملا متمرکز می بینم.»

 

 

 

 

نقل و انتقالات:« یک مجموعه بی نظیر در اختیار دارم که حتی می تواند بهتر هم بشود. تا روز آخر نقل و انتقلات هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.»

 

BBC:« در طول فصل من بارها ترکیب را تغییر خواهم داد و به بازیکنان استراحت می دهم. در رئال تیم اول و دوم نداریم و همه برای من اهمیت یکسانی دارند. همه در یک قایق قرار داریم.»

 

داوری جنجالی ال کلاسیکوی رفت:« من به داوران مشکوک نیستم و در نشست خبری قبل از بازی برگشت فقط نظرم را در مورد محرومیت رونالدو گفتم. همین حالا هم معتقدم 5 جلسه محرومیت او ناعادلانه و عجیب بود. 5 بازی در اختیار نداشتن رونالدو خیلی زیاد است. یک بار دیگر برای کاهش محرومیتش تقاضای فرجام داده ایم.»



تاريخ : یک شنبه 29 مرداد 1396 | 10:15 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

غیبت رونالدو در تمرین امروز رئال مادرید

غیبت رونالدو در تمرین امروز رئال مادرید

رئال خود را برای مصاف حساس فردا برابر دپورتیوو در ریاسور مهیا می کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از 10 روز رویایی و فتح سوپرکاپ اروپا و اسپانیا، حالا خود را مهیای اولین بازی لالیگای 2017-18 می کند.

 

 

 

 

رئال ساعت 45 دقیقه بامداد دوشنبه باید به زمین دپورتیوو لاکرونیا برود که زمانی برایش طلسم شده به نظر می رسید و سال ها در آن قادر به کسب پیروزی نبود ولی از سال 2009 رئال همواره توانسته در ورزشگاه ریاسور به پیروزی دست یابد. در سه سال گذشته رئال توانسته 16 گل به دپور در زمینش بزند و به نظر نمی رسد فردا هم کار چندان دشواری پیش رو داشته باشد.

 

در تمرین امروز رئال، رونالدو، کواچیچ و وایه خو غیبت داشتند. رونالدو به دلیل محرومیت این بازی را از دست داده و با کسب اجازه در تمرین حضور پیدا نکرد. کواچیچ در ال کلاسیکوی برگشت از ناحیه کمر آسیب جزئی دیده و وایه خو نیز از دو هفته پیش با مصدومیت همسترینگ مواجه شده است.

زیدان به غیر از این سه بازیکن، دیگر نفرات اصلی خود را در اختیار دارد و برای کسب سه امتیاز رئال را روانه ریاسور خواهد کرد.



تاريخ : یک شنبه 29 مرداد 1396 | 10:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

یک بازیکن جدید به رئال مادرید اضافه شد

یک بازیکن جدید به رئال مادرید اضافه شد

آس امروز گزارش داد که اشرف حکیمی، دفاع راست تیم جوانان رئال به تیم اول این باشگاه اضافه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه موج ظهور پدیده های جدید در رئال مادرید و انتقال ستاره های تیم های پایه ای به تیم اول باشگاه، امروز اشرف حکیمی قراردادی جدید با رئال امضا کرد که او را در زمره بازیکنان تیم اول قرار می دهد. به این ترتیب زیدان تصمیم گرفت تا پس از جدایی دانیلو، برای ذخیره کارواخال از اشرف حکیمی استفاده کرده و اقدام به جذب بازیکنی جدید نکند.

 

 

 

 

حکیمی با اصالت مراکشی، مدارج ترقی را در تیم های پایه ای رئال طی کرده و فصل قبل در 28 بازی تیم دوم رئال یک گل زد و 8 پاس گل نیز داد.

فصل گذشته که در یک مقطع دانیلو و کارواخال هر دو مصدوم بودند، مربی سابق تیم دوم رئال در رسانه ها به زیدان توصیه کرد که به جای نگرانی از این موضوع، اشرف حکیمی را به تیم اول دعوت کند و زیزو نیز همین کار را انجام داد؛ هرچند که در نهایت به این بازیکن جوان میدان نداد.

حکیمی در تور امریکای رئال حضور داشت و در نهایت توانست رضایت زیزو را جلب کند. او متولد سال 1998 است و تنها 19 سال دارد.



تاريخ : یک شنبه 29 مرداد 1396 | 10:13 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال و رد پیشنهاد بالای یووه برای ستاره کروات

رئال و رد پیشنهاد بالای یووه برای ستاره کروات

متئو کوواچیچ، به بازیکن و مهره موثر زیدان در رئال مادرید بدل شده و جایگاهش تثبیت شده به نظر می رسد.

به گزارش "ورزش سه"، کوواچیچ متولد اتریش و با اصلیتی کروات، تا 13 سالگی به دلیل مهاجرت والدینش در اتریش زندگی می کرد. او پس از بازگشت خانواده اش به کرواسی، به آکادمی فوتبال دیناموزاگرب رفت و در 15 سالگی آقای گل لیگ نوجوانان این کشور شد.

کوواچیچ در 19 سالگی موردتوجه اینتر قرار گرفت اما اوضاع برای او در این تیم چندان خوب پیش نرفت تا اینکه رئال با درخواست فوری بنیتس، سال 2015 او را با رقم 30 میلیون یورو به خدمت گرفت؛ رقمی که حالا برای او بسیار اندک به نظر می رسد.

 

 

 

 

کوواچیچ در دو فصل گذشته به تدریج توانست ارزش هایش را به اثبات برساند و اوج درخشش او در بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا در نوکمپ بود که به خوبی از عهده مهار مسی بر آمد.

 

به ادعای آس، رئال چند روز قبل پیشنهادی 75 میلیون یورویی از سوی یوونتوس برای کوواچیچ را رد کرده و به مدیران باشگاه ایتالیایی اعلام کرده است که این بازیکن با هیچ قیمتی فروخته نخواهد شد.

درخشش کوواچیچ که هم می تواند به جای کاسیمیرو بازی کند و هم مودریچ، سبب شده تا مسئولان رئال در پی انتقال قرضی دوباره مارکوس یورنته باشند و این در حالی است که یورنته انتظار داشت با درخشش در آلاوس بتواند امسال جایی در فهرست تیم اول رئال پیدا کند.



تاريخ : یک شنبه 29 مرداد 1396 | 10:12 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

هری کین می تواند جای بنزما در رئال بازی کند

گری لینه کر:

هری کین می تواند جای بنزما در رئال بازی کند

گری لینه کر، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس و کارشناس برنامه های تلویزیونی به تمجید از عملکرد هری کین پرداخت.


به گزارش "ورزش سه"، هری کین موفق شد با درخشش در هفته های پایانی در نهایت کورس آقای گلی لیگ برتر را به سود خود به پایان ببرد و لینه کر معتقد است او می تواند در تیمی مانند رئال مادرید بازی کند.

 

 

 

 

لینه کر گفت: "طی سالهای آتی هری کین به کدام تیم خواهد رفت؟ اگرچه تاتنهام علاقمند به حفظ مهاجم خود است اما یک سناریو نیز انتقال هری کین به تیم های بزرگ خواهد بود.

 

من هنوز هم روی حرف فصل قبل خود هستم که کیفیت هری کین از کریم بنزما، مهاجم فرانسوی و فعلی رئال مادرید بیشتر است و از نظر من هری کین می تواند در تیم بزرگی مانند رئال مادرید بازی کند.

 

البته من به بازی بنزما علاقه دارم و او را بازیکن بزرگی می دانم اما اگر من هم در این رئال مادرید بازی می کردم می توانستم هر هفته گلزنی کنم."



تاريخ : یک شنبه 29 مرداد 1396 | 10:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

نیمکت نشینی ستاره ال کلاسیکو در ریاسور!

ادعای آس

نیمکت نشینی ستاره ال کلاسیکو در ریاسور!

مارکو آسنسیو ستاره بی چون و چرای دو ال کلاسیکوی سوپرکاپ اسپانیا به احتمال فراوان بازی برابر دپورتیوو را از روی نیمکت تماشا خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آسنسیو در هر دو بازی رفت و برگشت سوپرکاپ اسپانیا برابر بارسلونا ستاره درخشان رئال بود. در بازی رفت او از نیمه دوم به زمین آمد و گل سوم رئال را با شوتی استثنایی به ثمر رساند و در بازی برگشت نیز دقیقه 5 با شوت فوق العاده ای دیگر توانست تراشتگن را مات و مبهوت خود کند.

آسنسیو با درخشش در فصل گذشته برای خود شهرتی به هم زد و حالا کار به جایی رسیده که بسیاری معتقدند بیل باید نیمکت نشین شده و آسنسیو به جای وی به میدان برود.

 

 

 

 

رئالی ها از یکشنبه در ورزشگاه ریاسور کار خود را در لالیگا برابر دپورتیوو شروع خواهند کرد در حالی که زیدان برای این بازی نسبت به بازی برگشت سوپرکاپ 4 تغییر را در دستور کار خود قرار دارد.

طبق ادعای آس، آسنسیو نیمکت نشین خواهد شد و ایسکو به حای وی بازی می کند. کاسیمیرو هم جای کواچیچ را اشغال خواهد کرد و گرت بیل نیز در خط حمله زوج بنزما می شود.

دیگر تغییر رئال حضور ناچو در قلب خط دفاعی به جای واران است. 



تاريخ : جمعه 27 مرداد 1396 | 17:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

لیست اولیه بهترین بازیکن جهان در سال 2017 منتشر شد؛ رئال مادرید 7 نماینده دارد

بازیکن، برای کسب عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2017 رقابت خواهند کرد.

طرفداری - رئال مادرید با 7 نماینده بیشترین بازیکن را در لیست اولیه نامزدهای بهترین بازیکن سال 2017 فیفا دارد. بارسلونا 4، یوونتوس 3، بایرن مونیخ 3، چلسی 2، پاری سن ژرمن 1، میلان 1، بروسیا دورتموند 1، اتلتیکو مادرید 1، منچستر یونایتد 1، تاتنهام 1 و آرسنال نیز 1 نماینده دارند.

به گزارش وب سایت فیفا، 24 بازیکن در لیست اولیه بهترین بازیکن جهان در سال 2017 قرار گرفتند تا توسط چهار گروه: مربیان ملی، کاپیتان های ملی، رسانه های گروهی و هواداران انتخاب شوند. شروع رای گیری از دوشنبه 21 آگوست 2017 خواهد بود و تا 7 سپتامبر ادامه خواهد داشت. در پایان نام سه بازیکن به عنوان لیست نهایی بهترین بازیکن سال قرار خواهند گرفت و روز دوشنبه 23 اکتبر 2017 بهترین بازیکن سال جایزه اش را دریافت خواهد کرد.

نامزدهای بهترین بازیکنان سال 2017 جهان به ترتیب حروف انگلیسی به شرح ذیل هستند:

* پیر امریک اوبامیانگ (گابن - بروسیا دورتموند)
* لئوناردو بونوچی (ایتالیا - یوونتوس/میلان)
* جانلوییجی بوفون (ایتالیا - یوونتوس)
* دنی کارواخال (اسپانیا - رئال مادرید)
* کریستیانو رونالدو (پرتغال - رئال مادرید)
* پائولو دیبالا (آرژانتین - یوونتوس)
* آنتوان گریزمان (فرانسه - اتلتیکو مادرید)
* ادن هازارد (بلژیک - چلسی)
* زلاتان ابراهیموویچ (سوئد - منچستر یونایتد)
* آندرس اینیستا (اسپانیا - بارسلونا)
* هری کین (انگلیس - تاتنهام هاتسپر)
* انگولو کانته (فرانسه - چلسی)
* تونی کروس (آلمان - رئال مادرید)
* روبرت لواندوفسکی (لهستان - بایرن مونیخ)
* مارسلو (برزیل - رئال مادرید)
* لیونل مسی (آرژانتین - بارسلونا)
* لوکا مودریچ (کرواسی - رئال مادرید)
* کیلور ناواس (کاستاریکا - رئال مادرید)
* مانوئل نویر (آلمان - بایرن مونیخ)
* نیمار (برزیل - بارسلونا/پاری سن ژرمن)
* سرخیو راموس (اسپانیا - رئال مادرید)
* الکسیس سانچز (شیلی - آرسنال)
* لوئیس سوارز (اروگوئه - بارسلونا)
* آرتورو ویدال (شیلی - بایرن مونیخ)



تاريخ : جمعه 27 مرداد 1396 | 11:27 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ابراز همدردی رونالدو و نیمار با مردم بارسلونا

ابراز همدردی رونالدو و نیمار با مردم بارسلونا

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال مادرید و نیمار، ستاره سابق بارسلونا، پس از حملات تروریستی شب گذشته در شهر بارسلونا، با مردم این شهر ابراز همدردی کردند.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته یک خودرو ون به سمت مردم حمله ور شد و مردم بسیاری را زیر گرفت. پس از آن نیز در نقاط مختلف اتفاقات دیگری رخ داد که بعضی از آنها با موفقیت انجام شد و بعضی توسط پلیس خنثی شد. در مجموع 13 کشته تا به حال در آمار ثبت شده و بیش از 100 مصدوم به جا مانده است. حال کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال، و نیمار، ستاره سابق بارسلونا  با مردم این شهر ابراز همدردی کرد.ند.

 

 

رونالدو نوشت:"  از اخباری که از بارسلونا می‌شنوم خیلی ناراحتم.با خانواده قربانیان و کشته شدگان ابراز همدردی می‌کنم."

 

 

 

نیمار نیز در توئیترش نوشت: "خداوند به خانواده حادثه دیده ها صبر بدهد."



تاريخ : جمعه 27 مرداد 1396 | 11:21 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تلاش دوباره رئال برای جذب دخیا

تلاش دوباره رئال برای جذب دخیا

نشریه های انگلیسی از علاقه مجدد رئال به جذب داوید دخیا، ستاره منچستریونایتد خبر دادند.

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان لالیگا به جذب ستاره منچستریونایتد در سال 2015 نزدیک بود ولی ارسال دیرهنگام مدارک در روز پایانی نقل و انتقالات، باعث شد تا این انتقال در نهایت نهایی نشود و دخیا در یونایتد بماند. او سپس قراردادش را تمدید کرد و در جمع قرمزپوشان ماندنی شد.

 

 

در ابتدای تابستان امسال نیز شایعات در مورد او بالا گرت و بسیاری مدعی شدند که او در راه رئال مادرید خواهد بود ولی زیدان ترجیح داد که به ناواس تکیه کند و قید خرید دخیا را زد. با این حال، روزنامه سان مدعی شد که رئال مادرید بار دیگر توجه خود را به جذب گلر سابق اتلتیکو معطوف کرده است

طبق ادعای روزنامه سان، رئال پیشنهادی 46 میلیون پوندی برای جذب دخیا به منچستریونایتد ارائه کرده است. با این حال مورینیو تاکید کرده بود که دخیا 100 درصد در منچستریونایتد می‌ماند و خیلی بعید است که رئال بتواند به خواسته خود برسد. سپیدپوشان به دنبال جذب کیلیان امباپه بودند که با درخشش آسنسیو، قید خرید او را زدند. حال توجهات آنها به دخیا جلب شده بود که به نظر در خرید او نیز راه به جایی نخواهند برد.



تاريخ : جمعه 27 مرداد 1396 | 11:20 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

شکست بارسا و رکوردهای جدید برای رونالدو و زیدان

شکست بارسا و رکوردهای جدید برای رونالدو و زیدان

2 شکست بارسلونا برابر رئال در سوپرکاپ اسپانیا که با نتایج 1-3 و 2-0 رقم خورد، رئال را به دهمین افتخارش در سوپرکاپ رساند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شبی که فوق ستاره پرتغالی خود را در ترکیب نداشت، موفق شد با دو گل بارسلونا را از پیش رو بردارد و جام قهرمانی سوپرکاپ ‌اسپانیا را بالای سر ببرد.

رونالدو با این قهرمانی که با رئال مادرید به دست آورد، تعداد جام‌های خود را به عدد 25 رساند. او با رئال مادرید 14 قهرمانی، با منچستریونایتد 10 قهرمانی و با اسپورتینگ لیسبون هم یک قهرمانی در کارنامه دارد و بدون شک باید منتظر افزایش این آمار برای این بازیکن بزرگ بود.

رونالدو در دیدار رفت سوپرکاپ توانست به زیبایی دروازه‌ بارسلونا را باز کند اما به خاطر رفتار ناشایست با داور، بازی برگشت را از دست داد. پنج جلسه محرومیت برای او در نظر گرفته شده است.

 

 

 

 

زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید هم در دو فصلی که هدایت این تیم را بر عهده گرفته، توانسته هفت جام به دست آورد و به رکورد ویسنته دل بوسکه برسد.

رئال مادرید توانست یک جام دیگر را با هدایت زین الدین زیدان به دست آورد.

در دو سالی که زیدان هدایت کهکشانی‌ها را بر عهده گرفته، توانسته هفت جام با آنها به دست بیاورد تا این مربی جوان بتواند به رکورد تعداد جام ویسنته دل بوسکه سرمربی سابق رئال مادرید برسد.

میگل مونیوس با 14 جام رکورد دار تعداد جام با رئال است و بعد از او لویئس مولونی با هشت جام در رده دوم جای دارد و دل بوسکه و زیدان هم به طور مشترک سوم هستند.



تاريخ : جمعه 27 مرداد 1396 | 10:42 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اعتراض مدیران رئال به محرومیت رونالدو

در مراسم شام پیش از بازی شب گذشته

اعتراض مدیران رئال به محرومیت رونالدو

هر چند که رئال با برتری 3-1 نوکمپ را ترک کرده بود ولی مدیران باشگاه از تصمیمات داور در آن دیدار ناراحت هستند و این نارضایتی را در مراسم شامی که با مسئولین فدراسیون اسپانیا پیش از دیدار شب گذشته تدارک دیده بودند، ابراز کردند.

به گزارش "ورزش سه"، داور در آن بازی به اشتباه رونالدو را با کارت قرمز روبرو کرد که همین باعث واکنش تند رونالدو و هل دادن داور شد که در مجموع، ستاره پرتغالی با 5 جلسه محرومیت روبرو شد. رونالدو پیش از دیدار روز گذشته که از حضور در آن محروم بود، با انتشار پستی در اینستاگرامش، اعتراضش را نسبت به حکم ابلاغی اعلام کرد.

 

 

 

همچنین روز گذشته اعلام شد که احتمال جریمه شدن زیدان به خاطر انتقاداتی که علیه محرومیت رونالدو مطرح کرده نیز وجود دارد.

 

خوان لوئیس لارئا، رئیس اجرایی فدراسیون فوتبال اسپانیا یکی از حاضرین در مراسم شام شب گذشته بود و در کنار او، مدیران دیگر فدراسیون و مسئولین رئال حضور داشتند که آنها در مورد ناعادلانه بودن حکم رونالدو صحبت کردند و پیغام واضحی به فدراسیون رساندند. همچنین این صحبت مطرح شد که دی برگس، داور دیدار رفت، برای مدتی در برنابئو داوری نکند

 

فدراسیون و رئال مادرید مدتی بود که روابط تیره و تاری داشتند ولی رئالی ها تصمیم گرفتند میزبانی بازی بعدی تیم ملی اسپانیا مقابل ایتالیا در مقدماتی جام جهانی را قبول کنند تا کمی از حجم کدورت ها کاسته شود.



تاريخ : پنج شنبه 26 مرداد 1396 | 17:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: کاری کردیم بارسا به دنبال ما بدود

در مصاحبه با خبرنگاران

زیدان: کاری کردیم بارسا به دنبال ما بدود

زین الدین زیدان، سرمربی رئال از نمایش بازیکنانش در ال کلاسیکو به خصوص در نیمه اول بسیار خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در برنابئو 2-0 بر بارسا پیروز شد و در مجموع با برتری 5-1 موفق شد برای دهمین بار فاتح سوپرکاپ اسپانیا شود.

 

زیدان در پایان بازی گفت:« ما برای هر بازی طرح و برنامه خاصی داریم و خودمان را به خوبی آماده می کنیم.

نیمه اول فوق العاده ای را برابر بارسا پشت سر گذاشتیم که تماشایی و استثنایی بود. کاری کردیم بارسا به دنبال ما بدود و تحت تاثیر ایده های ما قرار بگیرد. در نیمه دوم پرس بارسلونا شدیدتر شد و طبیعی بود که بازی کمی روند متعادل تری به خود بگیرد. بازیکنان من عالی کار کردند و باید این برتری را جشن گرفت اما فقط برای امروز و فردا.»

 

زیزو ادامه داد:« یک مجموعه بی نظیر در اختیارم قرار دارد به طوریکه می توانم در هر بازی به راحتی چند بازیکن را تغییر دهم.

برای مثال ایسکو را که در بازی رفت عالی کار کرده بود، نیمکت نشین کردم و تغییری در سبک بازی ما ایجاد نشد. این هم به نفع ایسکو بود که استراحت کرد و هم به نفع تیم که آموخته، با ترکیب های مختلف بدون نوسان بازی کند. فصل تازه برای ما شروع شده و 65 بازی پیش رو داریم. خوشحالم که با وجود تغییر 4 یا 5 بازیکن، دینامیک تیم هیچ تغییری نمی کند.»



تاريخ : پنج شنبه 26 مرداد 1396 | 17:45 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

والورده: به رئال مادرید تبریک می‌گوییم اما فصل، طولانی است و باخت‌های آنها هم از راه می‌رسند

والورده از لزوم بازگشت تعادل به تیم و نگاه رو جلو گفت.

طرفداری - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا پس از شکست دوباره تیمش مقابل رئال مادرید در سوپرکاپ اسپانیا عنوان کرد تیمش باید این شکست را فراموش کرده و به لالیگا فکر کند. والورده می‌گوید باخت‌های رئال مادرید هم از راه خواهند رسید.

به گزارش mundodeportivo، بارسا در عرض سه روز برای دومین بار به رئال مادرید باخت و سوپرکاپ اسپانیا را از دست داد. اوضاع در بارسا اصلا مطلوب به نظر نمی‌رسد و این را می‌توان از نمایش‌های خیل عظیمی از بازیکنان سرشناس تیم در زمین بازی دریافت. والورده پس از بازی به خبرنگاران گفت:

سوپرکاپ اسپانیا را واگذار کردیم و باید بگویم آنها امروز از ما بهتر بودند. به خصوص شروع بازی که ما خوب نبودیم. حالا باید این شکست را فراموش کرده و به فکر آغاز لالیگا باشیم. بازیکنان حریف انرژي و انگیزه بیشتری نسبت به ما داشتند. از حالا باید تمرکزمان را معطوف به لالیگا کنیم. ریکاوری کنیم و رو به جلو فکر کنیم. بله نسبت به بازی پیش فصل اتفاقاتی رخ داد که می‌تواند تعادل تیم را بر هم زده باشد. لحظات سختی را تجربه می‌کنیم و این طبیعی است چون بازی و جام را باختیم. 

برای تغییر اوضاع و برگرداندن ورق، نیاز به بردن داریم. تمرکز و بعد روانی فوتبال همواره به نتایج و پیروزی‌ها بستگی دارد. به حریف تبریک می‌گوییم اما این تازه ابتدای یک فصل طولانی است. واضح است که دوست داشتیم سوپرکاپ را فتح کنیم. به خصوص که حریف‌مان، رئال مادرید بود. اما نشد و حالا باید به لحاظ روحی، ریکاوری کنیم. اگر بازیکنان همت به خرج دهند، می‌توانیم ورق را برگردانیم. ما تیم خوبی داریم و می‌توانیم برگردیم. مادرید در حال حاضر نسبت به ما در فرم بهتری قرار دارد.

مصدومیت لوییس سوارز از ناحیه زانوی پای راست است اما تا زمانی که پزشکان حرفی نزنند، چیزی مشخص نیست. تا فردا باید منتظر بمانیم. 

نتایج، برتافته از وضعیت بازی است. باید سعی کنیم در بازی بیش از پیش جنگنده باشیم. در این دو بازی که باختیم، بودند لحظاتی که خوب بازی کردیم. تلاش‌مان بر این است که تعادل را به تیم برگردانیم تا نتایج از راه برسند. باید رو به جلو فکر کنیم. اگر تنها یک چیز در فوتبال واقعیت داشته باشد این است که هر تیمی، روزی شکست می‌خورد. این اتفاق هم اکنون برای ما در حال رخ دادن است و باخت‌های مادرید نیز از راه خواهد رسید.

بله اینکه سیستم و ترکیب را عوض کردیم، هم به خاطر استراحت برخی بازیکنان بود هم چون اینیستا را در اختیار نداشتیم و هم اینکه فکر می‌کردیم، این بهترین راه برای برگرداندن نتیجه است که مشخصا نبود. وقتی هم که پیکه مصدوم شد، مجبور به ایجاد تغییرات بیشتری شدیم. واقعیت این است که پرس و بازپس گیری سریع آنها در زمین ما، آسیب زیادی به ما وارد کرد.



تاريخ : پنج شنبه 26 مرداد 1396 | 12:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مارکا: مسی به مادر راموس توهین کرد (عکس)

رابطه دو بازیکن از حالا وارد فاز جدیدی شده است.

طرفداری - در جریان شکست 2-0 بارسلونا در ال کلاسیکو که با قهرمانی رئال مادرید در سوپرکاپ اسپانیا همراه بود، صحنه‌ای ناپسند میان کاپیتان‌های دو تیم رخ داد. راموس که روی مسی خطا کرده بود، توپ را برداشت و با خود به عقب برد. مسی به او گفت که توپ را سریع برگرداند. راموس نیز گرچه نشان داد می‌خواهد همین کار را کند، وقتی مسی دستش را دراز کرد، توپ را به هوا پرتاب کرد. اقدام ناپسند کاپیتان سفیدپوشان با واکنش فوق ستاره آرژانتینی همراه بود. مارکا می گوید همان طور که از تصاویر پیداست، مسی به مادر راموس توهین کرده است.



تاريخ : پنج شنبه 26 مرداد 1396 | 12:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیکه: برای اولین بار حس کردم تحقیر شدم

پیکه: برای اولین بار حس کردم تحقیر شدم

پیکه، مدافع بارسلونا مدعی شد که برای اولین بار در 9 سال حضورش در بارسلونا، در الکلاسیکو تحقیر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بارسلونا شب گذشته در دیدار برگشت سوپرکاپ به مصاف هم رفتند که رئال موفق شد با پیروزی 2-0 بارسا را شکست داده و قهرمانی خود را مسجل کند. شاگردان زیدان در ابتدای بازی با گل آسنسیو پیش افتادند و سپس در ادامه، بنزما گل دوم را برای تیمش به ثمر رساند و اختلاف را بیشتر کرد و در نهایت سپیدپوشان با وجود موقعیت های فراوان، با همین نتیجه به پیروزی رسیدند. پس از بازی پیکه مدعی شد که در این مدت هیچگاه انقدر تحقیر نشده بود.

 

 

 

او گفت:" بر خلاف بازی رفت، با دو مهاجم به میدان رفتیم. رئال در حملاتش فشار زیادی به ما وارد کرد و در شروع بازی، بهتر از ما کار کردند. اوضاع خوب پیش نرفت ولی با این حال باید متحد شویم و رو به جلو پیش برویم. فصلی طولانی پیش روی ماست و باید بهتر از این ها باشیم ولی برای اولین بار در 9 سال اخیر مقابل رئال احساس کردم تحقیر شدم. آنها قهرمان چمپیونزلیگ شدند ولی چند ماه پیش در برنابئو آنها را شکست دادیم."



تاريخ : پنج شنبه 26 مرداد 1396 | 12:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کارواخال: در 20 دقیقه اول کار بارسا را تمام کردیم

کارواخال: در 20 دقیقه اول کار بارسا را تمام کردیم

دنی کارواخال، مدافع رئال مادرید مدعی شد که تیمش در همان 20 دقیقه اول، کار بارسا را تمام کرد و پیروز میدان شد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال شب گذشته موفق شد 2-0 بارسلونا را در دور برگشت فینال سوپرکاپ شکست دهد و در مجموع با برتری 5-1، جام را بالای سر ببرد. سپیدپوشان در همان دقایق ابتدایی عملکرد خوبی داشتند و موفق شدند از حریف پیش بیفتند و با بازی هجومی شان اجازه کار به بارسا را ندادند. پس از بازی نیز کارواخال به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت.

 

 

 

او گفت:" ما شایسته پیروزی بودیم. در دقیقه اول، کار حریف را تمام کردیم."

 

کارواخال درباره آسنسیو که زننده دو گل استثنایی در دو دیدار رفت و برگشت بود گفت:" ما هر روز از حضور او لذت می‌بریم. البته ما را دیگر شگفت زده نمی‌کند ولی شوتی فوق العاده زد. "

 

مدافع اسپانیایی درباره شرایط رئال گفت:" ما تیمی فوق العاده داریم که روی دور برد است. هنوز بازی های بسیاری مانده و باید تمرکزمان را هفته به هفته بر آنها قرار دهیم."



تاريخ : پنج شنبه 26 مرداد 1396 | 12:42 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تبریک رسمی باشگاه بارسلونا به رئال مادرید(عکس)

تبریک رسمی باشگاه بارسلونا به رئال مادرید(عکس)

باشگاه بارسلونا در توئیتر خود، به رئال مادرید برای کسب قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا تبریک گفت.

به گزارش "ورزش سه"، این تبریک تنها در صفحه اسپانیایی این باشگاه توئیت شده و در دیگر حساب های کاربری بارسلونا در توئیتر که به زبان های مختلف توئیت می‌کند، تبریکی به رئال مادرید دیده نمی‌شود. در این توئیت آمده:" رئال مادرید قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شد. به آنها تبریک می‌گوییم."

گفتنی است که در پاسخ به این توئیت، هواداران بارسا انتقادات تندی از باشگاه به خصوص بارتومئو انجام دادند و او را به خاطر انفعال در نقل و انتقالات، عامل اصلی افت تیمشان می‌دانند.

 



تاريخ : پنج شنبه 26 مرداد 1396 | 12:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آسنسیو: بهتر کار کردیم و شایسته قهرمانی بودیم

آسنسیو: بهتر کار کردیم و شایسته قهرمانی بودیم

مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید پس از پیروزی شب گذشته تیمش مقابل بارسلونا مدعی شد که رئال تیم برتر میدان و شایسته کسب پیروزی در سوپرکاپ اسپانیا بود.

به گزارش "ورزش سه"، آسنسیو در دو بازی رفت و برگشت که در مجموع با برتری 5-1 رئال به پایان رسید، موفق شد دو گل مهم و تاثیرگذار به ثمر برساند. او شب گذشته در همان ابتدای بازی، با یک شوت استثنایی دروازه بارسا را باز کرد و تیرخلاص را به این تیم زد و پس از بازی به تمجید از عملکرد هم تیمی هایش پرداخت.

 

 

 

او گفت:" دو گل من در سوپرکاپ اسپانیا فوق العاده بود و با افتخار به آنها نگاه می‌کنم. هواداران حمایت استثنایی از ما کردند و ما هم با جام پاسخشان را دادیم. ما در خانه بازی می‌کردیم و باید خوب کار می‌کردیم، موقعیت های زیادی ساختیم و فوتبال بهتری در مجموع دو بازی ارائه کردیم."

 

رئال روز یکشنبه، اولین بازی اش در لالیگا را مقابل دپورتیوو لاکرونیا برگزار خواهد کرد.



تاريخ : پنج شنبه 26 مرداد 1396 | 12:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: فصل دشواری پیش روی رئال مادرید قرار دارد

زیدان: فصل دشواری پیش روی رئال مادرید قرار دارد

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید در مورد پیروزی امشب تیمش برابر بارسا صحبت کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، کهکشانی ها موفق شدند با ارائه نمایشی برتر و به ثمر رساندن 2 گل در 45 دقیقه نخست، بارسا را در برنابئو نیز مغلوب کنند.

 

پیروزی برابر بارسا: "نیمه اول بسیار تماشایی بود و ما با حرارت زیادی مقابل حریف ظاهر شدیم. از کسب یک جام دیگر خوشحال هستم.

 

 

 

 

درخشش آسنسیو: "نه تنها او عملکرد خوبی دارد، بلکه همه بازیکنان رئال علاقمند به حفظ این روند هستند. از اتفاقاتی که برای آسنسیو افتاده لذت می برم و چون عاشق فوتبال هستم، مثل هر فوتبالدوست دیگری از تماشای گل او لذت بردم."

 

شرایط پیش رو: "فصل طول و دراز و البته دشواری پیش روی رئال مادرید قرار دارد. ما هنوز فاتح لیگ نشده ایم و همانند سال گذشته باید تا لحظه آخر برای آن مبارزه کنیم. اما از چنین شروعی و فتح عناوین با این بازیکنان بسیار خوشحالم.

 

با فتح سوپرکاپ یک چرخه را به پایان رساندیم و حالا چالش دشوار و پیچیده با 4 جام پیش روی ما قرار دارد و ما آماده رویارویی با این موانع هستیم".



تاريخ : پنج شنبه 26 مرداد 1396 | 12:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو هم در جشن قهرمانی شرکت کرد (عکس)

رونالدو هم در جشن قهرمانی شرکت کرد (عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره محروم رئال مادرید نیز به صف بازیکنان این تیم در جشن قهرمانی اضافه شد.

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج در دیدار رفت و 5 جلسه محرومیت، رونالدو امشب از روی سکوهای برنابئو شاهد پیروزی تیمش برابر بارسلونا و قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا بود.

 

اما در پایان بازی رونالدو نیز به داخل چمن آمد و اینگونه در جشن قهرمانی همبازی های خود شرکت کرد تا او نیز در تصاویر سهیم باشد.

 

 

 

 



تاريخ : پنج شنبه 26 مرداد 1396 | 12:29 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیکه: برای اولین بار برتری رئال مادرید را می پذیرم

پیکه: برای اولین بار برتری رئال مادرید را می پذیرم

جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسا اعتراف کرد که رقیب دیرینه در شرایط بهتری قرار دارد.

 

به گزارش "ورزش سه"، پیکه امشب در اوایل نیمه دوم جای خود را به نلسون سمدو داد و در پایان بازی اذعان داشت که مادریدی ها نمایش بهتری از بارسلونا ارائه داده اند.

 

باخت در برنابئو: "فصل درازی پیش روی ماست و امکان پیشرفت برای ما وجود دارد اما برای اولین بار طی 9 سال حضورم در بارسلونا حس کردم رئال مادرید شرایط بهتری از ما دارد.

 

 

 

 

اگرچه آنها فصل گذشته نیز فاتح لیگ قهرمانان شدند اما در همان مقطع ما به اینجا سفر کردیم و پیروز هم شدیم و این مربوط به مدت خیلی قبل نیست.

 

ما در حال حاضر در بهترین شرایط خود نیستیم اما باید حدالامکان نزدیک به هم بوده و به سمت جلو حرکت کنیم. باید این شکست را پذیرفته و قبول کنیم رئال از ما بهتر بود".

 

انتقادات سیگورا: "موضوع مهمی نبود. با کنار هم بودن قدرتمندتر بوده و امنیت بیشتری داریم. در بعضی مواقع شاید از صحبت ها به اشتباه برداشت شود."



تاريخ : پنج شنبه 26 مرداد 1396 | 12:27 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

امباپه به رئال مادرید فکر می کند

لوییس فرناندز:

 

امباپه به رئال مادرید فکر می کند

لوییس فرناندز، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن فاش کرد که کیلیان امباپه علاقمند به حضور در تیم هایی مانند رئال یا سیتی است.


به گزارش "ورزش سه"، بعد از تکمیل شدن پروسه انتقال نیمار و حضور این ستاره 22 ساله در پاریس، مدیران پاری سن ژرمن تمام افکار خود را معطوف به خرید کیلیان امباپه، ستاره 18 ساله موناکو کردند و حتی اخبار فراوانی در مورد قطعی شدن این انتقال نیز شنیده شد اما فرناندز دلیل لغو شدن آن را اینگونه توضیح می دهد.

 

 

 

فرناندز گفت: "پروسه انتقال امباپه بسیار پیچیده شده است زیرا او در دیدار ابتدای هفته برای موناکو نیز بازی نکرد. اما در حال حاضر پاری سن ژرمن با خرید نیمار باید به روشن شدن تکلیف بازیکنانی چون بن عرفا، اوریر، ماتوئیدی و ... فکر کند زیرا با جدایی آنها ما امکان خرید بازیکن جدید خواهیم داشت.

 

تیم هایی مانند رئال و منچسترسیتی در ذهن او قرار دارند و ما نیز به امباپه پیشنهاد داده ایم اما او باید در این خصوص تصمیم گیری کند. گزینه دیگر باقی ماندن او در موناکو است که شاید به ضرر او نباشد."



تاريخ : چهار شنبه 25 مرداد 1396 | 19:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

دلیل زمان برگزاری عجیب ال کلاسیکوی برگشت

دلیل زمان برگزاری عجیب ال کلاسیکوی برگشت

رئال مادرید امشب از ساعت 23 به وقت محلی و 1.30 بامداد فردا به وقت ایران، میزبان بارسلونا در بازی برگشت سوپرکاپ اسپانیا خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، برای بسیاری جای سوال است که چرا زمان برگزاری این بازی ساعت 23 تعیین شده است. ساعتی که برای برگزاری چنین دیدار حساس و پربیننده ای کاملا غیرمعمول است.

 

 

 

 

علت اما به برگزاری 5 بازی از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان در ساعت 20.45 به وقت محلی برمی گردد.

طبق توافق بین باشگاه های اروپایی با یوفا، دیدارهای لیگ قهرمانان و لیگ اروپا نباید تداخلی با بازی های لیگ یا جام حذفی داشته باشند. این توافق اما سال گذشته به اتمام رسید ولی فدراسیون فوتبال اسپانیا برای احترام به باشگاه هایی که امشب درگیر بازی های حساس خود در مرحله پلی آف هستند، ساعت برگزاری ال کلاسیکو را 23 تعیین کرده است.

به این ترتیب ال کلاسیکو تاثیر منفی در پخش تلویزیونی بازی های امشب و تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه ها نخواهد گذاشت.



تاريخ : چهار شنبه 25 مرداد 1396 | 19:13 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ترکیب احتمالی رئال مادرید و بارسلونا از نگاه مارکا و آ اس

ساعت 1:30 بامداد فوتبال به اوج هیجان خود می رسد.

طرفداری- بارسلونا در چارچوب سوپرکاپ اسپانیا، بازی رفت را در خانه 3 بر یک به رقیب دیرینه خود یعنی رئال مادرید واگذار کرد و حالا برای جبران و کسب نتیجه ای فراموش نشدنی پا به سانیاگو برنابئو خواهد گذاشت. بزرگترین غایب  دیدار حساس دو تیم کریستیانو رونالدو است. فوق ستاره ای که با ورودش به زمین در بازی رفت برتری را به سمت کهکشانی ها کشاند اما به دلیل محرومیت نمی تواند  هم تیمی هایش را همراهی کند.

مارکا و آ اس، دو نشریه مشهور و معتبر اسپانیا ترکیب احتمالی ال کلاسیکو را پیش بینی کردند:

آ اس:



تاريخ : چهار شنبه 25 مرداد 1396 | 18:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

معرفی نامزدهای جایزه بهترین بازیکن مرد سال یوفا؛ کریستیانو رونالدو

چگونه می توان در یک فصل قهرمان یورو و لیگ قهرمانان اروپا شد و فصل بعد دوباره به افتخارات و شکستن رکوردها ادامه داد؟ مگر اینکه نامتان کریستیانو رونالدو باشد.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 25 مرداد 1396 | 18:28 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رد فرجام خواهی رئال برای محرومیت رونالدو

ادعای تی وی گل

رد فرجام خواهی رئال برای محرومیت رونالدو

کریستیانو رونالدو بنا بر حکم کمیته استیناف امشب نمی تواند رئال را برابر بارسلونا همراهی کند.

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا مقابل بارسلونا پس از گلزنی اقدام به بیرون آوردن پیراهن خود کرد که این حرکت برایش کارت زرد به همراه داشت. چند دقیقه بعد، او در یک صحنه درون محوطه جریمه بارسا سرنگون شد اما داور بازی آن را تمارض تشخیص داد تا با دادن کارت زرد دوم، رونالدو را از بازی اخراج کرده باشد.

 

 

 

 

فوق ستاره پرتغالی پس از دریافت کارت قرمز، برای لحظه ای عصبی شد و به آرامی داور بازی را هل داد که این حرکت او از سوی کمیته انضباطی فوتبال اسپانیا با 4 جلسه محرومیت روبرو شد. با این حکم، رونالدو بازی امشب برابر بارسا و نیز 4 بازی اول رئال در لالیگا را از دست خواهد داد.

 

باشگاه رئال بر علیه کارت زرد دوم رونالدو و نیز 4 جلسه محرومیت او به دلیل هل دادن داور، به کمیته استنیاف تقاضای فرجام داده بود که دقایقی پیش این درخواست رد شد. در واقع نه کارت زرد دوم رونالدو بخشیده شد که او بتواند امشب به میدان برود و نه 4 جلسه محرومیتش برای هل دادن داور کاهش یافت.

 

رئال قصد دارد حالا به دادگاه حکمیت ورزشی (CAS) تفاضای فرجام خواهی بدهد.



تاريخ : چهار شنبه 25 مرداد 1396 | 18:21 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان در آستانه محرومیت و جریمه انضباطی

خشم کمیته داوران اسپانیا از انتقادات زیدان

زیدان در آستانه محرومیت و جریمه انضباطی

زین الدین زیدان، سرمربی رئال ممکن است به دلیل مصاحبه روز گذشته خود با جریمه انضباطی و حتی محرومیت مواجه شود.

به گزارش "ورزش سه"، اخراج جنجالی رونالدو در ال کلاسیکوی رفت سوپرکاپ و در پی آن هل دادن داور از سوی فوق ستاره پرتغالی، برای وی محرومیتی 5 جلسه ای به دنبال داشت.

به این ترتیب رونالدو بازی امشب برابر بارسا(در صورت رد فرجام خواهی) و 4 بازی ابتدایی رئال در لالیگا را از دست خواهد داد.

 

 

 

 

زیدان در نشست خبری روز گذشته خود به انتقاد تند از داور بازی و کمیته انضباطی پرداخت و گفت:« ببینید چه بلایی سر رونالدو مقابل بارسا آوردند و حالا او را 5 جلسه محروم هم کرده اند. اینجا یک چیزی مشکوک است.»

 

تئوری توطئه علیه رونالدو که زیدان آن را مطرح کرد، به مذاق کمیته داوران فوتبال اسپانیا خوش نیامده و طبق ادعای مارکا، قرار است گفته های او به دقت موردبررسی قرار بگیرد. طبق گزارش این منبع، شکایت از زیدان و احتمال محرومیت و جریمه انضباطی در دستور کار این کمیته قرار دارد.

جالب اینکه زیدان هرگز در طول دو سال گذشته به انتقاد از داوران نپرداخته بود و این اولین بار بود او اینچنین نسبت به وضعیت داوری گلایه می کرد.



تاريخ : چهار شنبه 25 مرداد 1396 | 18:20 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

استقبال متفاوت از پیکه و مسی در مادرید

استقبال متفاوت از پیکه و مسی در مادرید

کاروان بارسلونا ساعت 15 امروز به مادرید رسید و مستقیما راهی هتل یورواستار شد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا ساعتی پیش برای بازی برگشت سوپرکاپ اسپانیا که امشب ساعت 23 به وقت محلی در سانتیاگو برنابئو برگزار می شود، وارد مادرید شد.

بارسلونا برای این بازی حساس اینیستا را در اختیار ندارد ولی با دیگر بازیکنان مهم و تاثیرگذار خود به مادرید آمده است.

 

 

 

 

در هتل یورواستار بیش از 50 نفر منتظر کاروان بارسلونا بودند که در میان شان هواداران هر دو تیم رئال و بارسا دیده می شدند. آنها پس از دیدن پیکه به شوخی فریاد «می ماند» سر دادند؛ کنایه به پست اینستاگرامی دو هفته پیش پیکه در مورد ماندن نیمار در بارسلونا.

برخوردها نسبت به مسی اما مثبت بود. او حتی مورد استقبال هواداران رئال نیز قرار گرفت و برای شان دست تکان داد.

بارسا بازی رفت را 1-3 در نوکمپ واگذار کرده و امشب باید دست به کاری تاریخی برای جبران بزند.



تاريخ : چهار شنبه 25 مرداد 1396 | 18:19 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

دستمال های سفید در برنابئو به حمایت از رونالدو

اعتراض هواداران به داوری بازی رفت؛

دستمال های سفید در برنابئو به حمایت از رونالدو

اتفاقات داوری در دیدار رفت رئال و بارسا در نوکمپ باعث شد تا بازیکنان و هیئت مدیره رئال احساس کنند سطح داوری به اندازه کافی بالا نیست.

 

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم پیروزی 1-3 رئال مادرید، بسیاری از کارشناسان داوری اعلام پنالتی روی برخورد سوارز و ناواس و همچنین اخراج رونالدو را اشتباه دانستند و همین موضوع باعث اعتراض شدید هواداران رئال مادرید در روزهای گذشته شده است.

 

هواداران قوهای سپید معتقدند این اولین بار نیست که این اتفاق در مقابل بارسا رخ می دهد و به همین دلیل آنها قصد دارند با تکان دادن دستمال های سفید اینگونه به وضعیت داوری در اسپانیا و بازی های ال کلاسیکو اعتراض کنند.

 

 

 

 

به همین دلیل احتمالا ژوزه ماریانا سانچس، داور دیدار برگشت کار آسانی در برنابئو برای قضاوت نخواهد داشت زیرا قرار است در دقیقه 7 که شماره رونالدو است، به علت اخراج او و به تبع آن محرومیت 5 جلسه ای این بازیکن دستمال های سفید در برنابئو برافراشته شود.

 

رونالدو بعد از تشخیص داور به علت تمارض از زمین بازی اخراج شد و با هل دادن داور 5 جلسه از همراهی تیمش محروم شده است.

 

البته این موضوع اتفاق جدیدی نیست و هواداران بارسا نیز بارها اعتقاد داشته اند که داوری به ضرر تیمشان بوده و به همین سبک اعتراض کرده اند.



تاريخ : چهار شنبه 25 مرداد 1396 | 18:18 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیش بازی رئال مادرید - بارسلونا

پیش بازی رئال مادرید - بارسلونا

دو تیم رئال مادرید و بارسلونا، امشب در دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، سپیدپوشان در دیدار رفت به برتری رسیدند و حالا با اینکه رونالدو را به علت محرومیت در اختیار ندارند ولی شانس اول پیروزی و قهرمانی در این جام هستند. آبی اناری ها در 45 دقیقه اول بازی رفت به نظر مستحکم می‌آمدند ولی ناگهان از هم پاشیدند. ارنستو والورده نیاز به ایجاد تغییراتی در تیمش دارد و تمام نکات مثبت پیش فصل ، با ضد حملات برق آسا رئال به نظر از بین رفته است.

 

 

 

تونی کروس و ایسکو به کلی راکیتیچ و اینیستا را از بازی حذف کردند که این نشانه ای نگران کننده برای بارسلونا است که حالا بیش از هر وقتی به نیمار نیاز داشت. حتی لیونل مسی هم کاملا بی اثر شده بود و بارسا در پیدا کردن فضا در محوطه رئال دچار مشکل شده بود. و نمی‌توانست میانه زمین را نیز در دست بگیرد که همین باعث شد رئال ضد حملاتی فوق العاده بزند.

 

برای بازی برگشت، چالش دو تیم این است که هم در دفاع و هم در حمله خوب باشند. بارسا برای قهرمانی در این جام به پیروزی 4-2 نیاز دارد و این نیاز آنها به گلزنی، فضا را برای گرت بیل و کریم بنزما که در بازی رفت ضعیف کار کردند بازتر می‌کند. به نظر برای بارسا غیرممکن است که بتواند نتیجه را برگرداند ولی آنها تجربه شکست 4-0 در بازی رفت و پیروزی 6-2 در بازی برگشت را در طول فصل گذشته داشتنه اند و باید دید که در نهایت چه خواهد شد.

 

 

 

والورده به علت مصدومیت، اینیستا را از دست خواهد داد و کارلس آلنا به جای او با تیم به مادرید سفر می‌کند. در ترکیب اصلی نیز احتمالا سرجی روبرتو جانشین اینیستا شود زیرا پائولینیو هنوز نمی‌تواند برای تیم به میدان برود. همچنین تنها تغییر واجبی که حتما باید صورت بگیرد، نلسون سمدو به جای الیکس ویدال است که در بازی رفت بسیار ضعیف کار کرد و بارسا از ناحیه راست به شدت آسیب پذیر دیده می‌شد. البته سمدو هم خرید جدید بارسا است و به زمان نیاز دارد تا به اوج برگردد.

 

در سوی دیگر اما، رئال احتمالا با ترکیب بازی رفت پا به این دیدار بگذارد، مگر زیدان بخواهد از بازیکنان جوانی مثل تئو هرناندس بازی بگیرد. رونالدو 5 جلسه از همراهی تیمش محروم است و از سکوها تیمش را تماشا می‌کند. باید دید که در نهایت تکلیف جام چه می‌شود و کدام تیم آن را بالای سر می‌برد.

 

ترکیب احتمالی:

 



تاريخ : چهار شنبه 25 مرداد 1396 | 18:17 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کنایه جنجالی رونالدو به نیمکت بارسلونا بعد از اخراج (عکس)

اعتراض به سبک CR7؛

کنایه جنجالی رونالدو به نیمکت بارسلونا بعد از اخراج (عکس)

به نظر می رسد جنجال های اخراج رونالدو در دیدار برابر بارسلونا در نوکمپ تمامی نداشته باشد.

 

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر و در حالیکه در آستانه دیدار برگشت ال کلاسیکو در برنابئو هستیم، هنوز حواشی دیدار رفت و خصوصا اخراج رونالدو بعد از آنچه از دید داور تمارض تشخیص داده شد ادامه دارد و حالا ابعاد جدیدی از این ماجرا منتشر شده است.

 

طبق ادعای نشریه مارکا، رونالدو بعد از دریافت کارت قرمز و هنگامیکه به سمت رختکن در حال حرکت بوده است خطاب به نیمکت بارسا گفته که " اینگونه می خواهید پیروز شوید؟ مقابل حریف 10 نفره"؟

 

البته انگار یک نفر نیز ار روی نیمکت اینگونه پاسخ داده است : "بله البته!"

 

به هر حال، رونالدو به علت هل دادن داور از سوی کمیته انضباطی فوتبال اسپانیا 5 جلسه محروم شد که البته ممکن است در جلسه فرجام خواهی فردا تخفیفی در این خصوص به وی اعطا شود.

 

 



تاريخ : چهار شنبه 25 مرداد 1396 | 18:17 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

برنامه جالب هواداران رئال برای دقیقه 7 ال کلاسیکو

ادعای مارکا

برنامه جالب هواداران رئال برای دقیقه 7 ال کلاسیکو

هواداران رئال مادرید به شدت از داوری بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا دلخور هستند و اخراج رونالدو را بی عدالتی محض می دانند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید ساعت 1.15 بامداد پنجشنبه در زمین خود میزبان بارسلونا در بازی برگشت سوپرکاپ اسپانیا خواهد بود.

خیال کهکشانی ها تا حدود زیادی از بابت فتح سوپرکاپ راحت است چرا که در بازی رفت 3-1 در نوکمپ پیروز شده و حالا بارسا باید با اختلاف 3 گل یا نتایجی چون 2-4 ؛ 3-5 در بازی برگشت پیروز شود تا بتواند عنوان قهرمانی را کسب کند.

 

 

 

 

دی بورگوس، داور بازی رفت با قضاوت ضعیف خود حاشیه های زیادی را از روز گذشته موجب شده است. اعلام یک پنالتی مشکوک به سود بارسا و اخراج ناعادلانه رونالدو به دلیل تمارض، باعث خشم بازیکنان و هواداران رئال شده است.

 

به همین منظور و طبق ادعای مارکا، فردا در دقیقه 7 بازی برگشت(شماره پیراهن رونالدو) ال کلاسیکو، هواداران رئال قصد دارند دستمال های سفید را به نشانه اعتراض تکان دهند تا به این وسیله به کمیته داوران فوتبال اسپانیا گوشزد کنند که نه تنها از داوری بازی رفت ال کلاسیکو خشمگین هستند که نگران وضعیت داوری های تیم محبوب شان در ادامه فصل نیز هستند.



تاريخ : سه شنبه 24 مرداد 1396 | 18:50 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

روزی که مسی از محرومیت مشابه رونالدو گریخت(عکس)

روزی که مسی از محرومیت مشابه رونالدو گریخت(عکس)

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال به خاطر هل دادن داور، 5 جلسه از همراهی تیمش محروم شد و این در حالیست که مسی در فصل 09-2008، اقدام مشابهی انجام داد ولی هیچ محرومیتی گریبان گیرش نشد.

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در دیدار ال کلاسیکو به عنوان یار جانشین به میدان آمد و موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند و به خاطر درآوردن پیراهنش کارت زرد گرفت. دقایقی بعد داور به خاطر تمارض به او کارت زرد دوم را داد و اخراجش کرد، هر چند که کارت زرد دوم او بیش از حد سختگیرانه بود. رونالدو چون از اخراج به شدت عصبانی شد و داور را هل داد که همین اقدام او 5 جلسه محرومیت برایش به همراه داشت.

با این حال لیونل مسی، ستاره بارسلونا در فصل 09-2008 اقدامی مشابه کرد ولی کمیته انضباطی فدراسیون اسپانیا، محرومیتی برای ستاره بارسلونا در نظر نگرفت. در آن بازی، اودیانو ماینکو داور بازی بود که لیونل مسی به خاطر تصمیمی که داور اخذ کرده بود، به شدت عصبانی شد و او را هل داد. البته داور مسابقه، هل دادن مسی را در گزارش آخر بازی اش ننوشته بود که همین موضوع در نهایت باعث شد تا مسی از محرومیت بگریزد. در مورد رونالدو، داور در گزارش خود، هل دادن را قید کرده بود که کمیته انضباطی نیز بر اساس گزارش او، رونالدو را 5 جلسه محروم کرد.

 



تاريخ : سه شنبه 24 مرداد 1396 | 18:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

همه ژست های گلزنی جنجالی رونالدو در نوکمپ (عکس)

همه ژست های گلزنی جنجالی رونالدو در نوکمپ (عکس)

ورزشگاه نوکمپ بارسلونا برای کریستیانو رونالدو یک ورزشگاه محبوب و دوست داشتنی است چرا که او در 14 بازی، 11بار در این ورزشگاه موفق به بازکردن دروازه بارسا شده است.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین گل او در نوکمپ به دو روز پیش بر می گردد که موفق شد در سوپرکاپ اسپانیا گل دوم رئال را با شوتی استثنایی وارد دروازه تراشتگن کند. او پس از گلزنی پیراهن خود را مقابل دید هواداران بارسا گرفت تا پاسخ شادی گل چند ماه پیش مسی در برنابئو را داده باشد.

این البته تنها ژست گلزنی جنجالی رونالدو در نوکمپ نبوده است. او سال 2012 وقتی گل دوم و برتری رئال را وارد دروازه بارسا کرد، هواداران حاضر در نوکمپ را وادار به سکوت کرد که تا قبل از شادی گل اخیر، جنجالی ترین ژست گلزنی او محسوب می شد.

در زیر نگاهی داریم به ژست های گلزنی مختلف رونالدو در ورزشگاه بارسلونا:

 

 

برای دیدن همه عکس ها به ادامه مطالب بروید..



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 24 مرداد 1396 | 18:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو، مسی و بوفون به عنوان سه نامزد جایزه بهترین بازیکن فصل 2016/17 اروپا انتخاب شدند

سه فوق ستاره فوتبال اروپا نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن فصل گذشته اروپا شدند.

طرفداری - لیونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسلونا، کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید و جانلوییجی بوفون دروازه بان ملی پوش یوونتوس سه نامزد نهایی عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته اروپا شدند.

به گزارش وب سایت یوفا، این سه بازیکن نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن فصل 2016/17 اروپا هستند و برنده این عنوان در تاریخ 24 آگوست انتخاب خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ 80 مربی باشگاهی (مربیان تیم هایی که در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا حضور داشتند) و 55 خبرنگار از سرتاسر اروپا، با آرای خود اقدام به انتخاب بهترین بازیکن فصل اروپا خواهند نمود.

پیش از این نامزد های بهترین های فصل 17-2016 لیگ قهرمانان اروپا اعلام شده بود که رئال مادرید بیشترین نماینده را داشت.

همچنین لوکا مودریچ (رئال مادرید/کرواسی)، تونی کروس (رئال مادرید/آلمان)، پائولو دیبالا (یوونتوس/آرژانتین)، سرخیو راموس (رئال مادرید/اسپانیا)، کیلیان ام باپه (موناکو/فرانسه)، روبرت لواندوفسکی (بایرن مونیخ/لهستان) و زلاتان ابراهیموویچ (منچستریونایتد/سوئد) به ترتیب به عنوان نفرات چهارم تا دهم برگزیده شدند.

 

دانلود؛ سه نامزد جایزه بهترین بازیکن فصل 2016/17 اروپا



تاريخ : سه شنبه 24 مرداد 1396 | 18:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گراهام پل: رونالدو باید 12 جلسه محروم می‌شد؛ او باید یاد بگیرد برای جلب توجه پیراهنش را در نیاورد

گراهام پل از تصمیم فدارسیون فوتبال اسپانیا در قبال رونالدو راضی نیست.

طرفداری- داور پیشین لیگ برتر انگلستان، گراهام پل می‌گوید کریستیانو رونالدو باید بیش از 5 جلسه محروم شود.

به گزارش دیلی میل، گراهام پل که حالا 54 سال دارد به شدت از رفتار کریستیانو رونالدو انتقاد کرده است. او در رابطه با اخراج رونالدو در دیدار رفت سوپر جام اسپانیا در برابر بارسلونا و هل دادن داور در ستون اختصاصی خود، نوشت:

در این شرایط، من واقعاً ناامید شدم که او چطور با سنگین‌تر جریمه که 12 جلسه محرومیت است، روبه‌رو نشد. رونالدو با یکی از کم‌تریرن محرومیت‌های ممکن که 5 جلسه است روبه‌رو شده است. در این شرایط، رئال مادرید هم به کارت زرد دوم اعتراض کرده است (موضوعی که خدا را شکر در انگلستان قابل انجام نیست). مربیان رئال مادرید باید به رونالدو یاد بدهند که برای جلب توجه پیراهنش را در نیاورد. بله، همه ما می‌دانیم که او چه هیکل خوبی دارد، اما لازم نیست هر هفته این موضوع به ما یادآوری شود. در مورد کارت زرد دوم نیز کاملاً مشخص است که فریب داور جریمه دارد، اما فکر نمی‌کنم 5 جلسه کارساز باشد. 



تاريخ : سه شنبه 24 مرداد 1396 | 18:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.