جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پيروزي پرگل رئال مادريد در خانه لاکرونيا

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پيروزي پرگل رئال مادريد در خانه لاکرونيا

پيروزي پرگل رئال مادريد در خانه لاکرونيا

رئال مادريد بعد از دو شکست پياپي در لاليگا، امشب موفق شد با نتيجه پرگل 8-2 ميزبانش، دپورتيوو لاکرونيا را از پيش رو بردارد.


به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار رونالدو سه گل، گرت بیل و خاویر هرناندز هر کدام دو گل برای رئال به ثمر رساندند و خامس رودریگس گل دیگر رئال را به ثمر رساندند.

رئالی ها که در غیاب رونالدو، دو شکست تلخ را تجربه کردند بودند، در دو دیدار اخیر که او به ترکیب این تیم برگشت، در مجموع 13 گل زدند.

در دیدار امشب هم ستاره پرتغالی در دقیقه 29، جشنواره گل کهکشانی ها را آغاز کرد و پیش از پایان نیمه اول، خامس رودریگس و خود رونالدو، دو بار دیگر در دقایق 36 و 41، دروازه میزبان را باز کردند.

نیمه دوم را لاکرونیا بهتر آغاز کرد و مدونژانین در دقیقه 51، از روی نقطه پنالتی، یکی از گل های خورده را جبران کرد ولی رئالی ها خیلی زود توانستند ابتکار عمل را در دست بگیرند و بین دقایق 65 تا 77، سه بار دیگر توسط بیل (دوبار) و رونالدو، به گل رسیدند.

شوت توچه در دقیقه 84، یکی از گل های خورده لاکرونیا را جبران کرد اما دو گل خاویر هرناندز در دقایق 87 و 90، یک پیروزی پرگل برای شاگردان آنچلوتی رقم زد.



تاريخ : یک شنبه 30 شهريور 1393 | 10:7 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو با رکورد مسي برابري کرد

رونالدو با رکورد مسي برابري کرد


کريس رونالدو با هت تريک در خانه دپورتيوو، تعداد هت تريک هايش براي رئال را به 20 رساند


به گزارش "ورزش سه"، بازی رئال مادرید در مقابل دپورتیوو لاکرونیا 10 گل داشت که سهم رئال در این بازی 8 گل بود. ستاره این دیدار بدون شک کسی نبود جز کریس رونالدو.
ستاره پرتغالی علاوه بر نمایش درخشانش، در این بازی هت تریک کرد و کمک کرد تا رئال از بحران خارج شود. با این هت تریک، رونالدو خود را بیش از پیش به رکورد منحصر به فرد زارا و دی استفانو نزدیک کرد.
دو بازیکن یاد شده در تاریخ لالیگا، 22 بار هت تریک کرده بودند و حالا رونالدو تنها به دو هت تریک دیگر نیاز دارد تا با رکورد این بازیکنان افسانه ای برابر کند.
رونالدو همچنین با رکورد مسی در هت تریک در خانه حریفان برابری کرد. هر دو فوق ستاره، 7 بار در زمین حریفان هت تریک کرده اند. همچنین کریستیانو با این سه گل، تعداد گل هایش در لالیگا را به 204 گل رساند.



تاريخ : یک شنبه 30 شهريور 1393 | 10:7 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتي:اختلاف امتياز با بارسا جبران مي شود

آنچلوتي:اختلاف امتياز با بارسا جبران مي شود


آنچلوتي معتقد است که تا لحظه گل اول، بازي متعادل بود و دپورتيوو به خوبي دفاع مي کرد. اما گل رونالدو روند بازي را کاملا عوض کرد


به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید ساعتی پیش با نتیجه قاطع 8-2 بر میزبانش دپورتیوو لاکرونیا غلبه کرد و بدین ترتیب خود را از بحران خارج کرد. کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در انتهای این بازی در نشست خبری گفت:



روند بازی

تا لحظه گل اول، بازی متعادلی را شاهد بودیم.دپور به خوبی دفاع می کرد.گل رونالدو باعث شد تا آنها جلوتر بیایند و بازیکنان ما فضاهای بیشتری را بدست بیاورند.بدین ترتیب، کنترل مهاجمین ما برای آنها دشوار شد.در تمام طول بازی با دقت و تمرکز بالا بازی کردیم.از تمام موقعیت های خوبمان استفاده کردیم و این رمز پیروزی ما بود



رونالدو

رونالدو یک پدیده و یک بازیکن استثنایی در تیم ماست. همکاری او با سایر بازیکنان در سطح فوق العاده ای بود. بهترین بازیکن زمین بدون شک کریستیانو بود


خامس رودریگس

او مثل بازی با بازل بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. از عملکرد او کاملا راضی هستم.گل زیبایی هم به ثمر رساند


تعویض ها

بازیکنان تازه نفس را به زمین فرستادم تا جریان بازی به نفع ما حفظ شود.آنها کمک زیادی در این امر کردند.ایارامندی در بازی توازن خوبی بوجود آورد و چیچاریتو و ایسکو نیز روند هجومی تیم را حفظ کردند.چیچاریتو به خوبی به بازی ما عمق می داد.



آینده


باید بهتر شویم.امروز نشان دادیم که رئال چه کیفیت و چه قدرتی دارد. نشان دادیم که می توانیم به هر طریقی به گل برسیم.با این حال، هنوز جا برای بهتر شدن وجود دارد.هنوز در سه جناح زمین توازن مورد نظر من وجود ندارد.بعد از دو شکست در لالیگا، 13 گل به حریفان زدیم. از این بهتر نمیشد



اختلاف 6 امتیازی با بارسا

فعلا به حل مشکلاتمان فکر می کنیم.اختلاف امتیاز با بارسا فعلا مورد بحث ما نیست.فصلی طولانی در پیش است و این اختلاف امتیازی قابل جبران است



تاريخ : یک شنبه 30 شهريور 1393 | 10:6 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

چيچاريتو:رئال مادريد هنوز بايد بهتر شود

چيچاريتو:رئال مادريد هنوز بايد بهتر شود


چيچاريتو که بصورت قرضي از منچستريونايتد راهي رئال مادريد شده است؛ پس از گلزني در بازي امشب مقابل دپور گفت که به دنبال چنين شروع خوبي در تيم جديدش بود.


به گزارش "ورزش سه"، چیچاریتو هرناندس خرید قرضی مکزیکی رئال مادرید، امروز در دومین حضورش در ترکیب رئال در لالیگا،زننده دو گل بود. گل اول او از روی یک ضربه پای چپ استثنایی بدست آمد. او در پایان بازی به کانال پلاس گفت:


خوشحالی از پیروزی بر دپور

به رئال آمده ام تا گل بزنم.از خدا و نیز همه هم تیمی هایم متشکرم که به من کمک کردند تا برای رئال در بازی امروز دو بار گلزنی کنم.امیدوارم در بازی های بعدی دقایق بیشتری به من بازی برسد



دو شکست و رفتن رئال به بحران

من تازه به رئال آمده ام و خیلی با شرایط آشنا نیستم.به همین خاطر نمی توانم در مورد آن دو شکست و شرایط قبل از بازی با بازل صحبت کنم.اما بازیکنان شرایط خوبی داشتند و همه اطمینان داشتیم که به زودی از این بحران خارج می شویم.رئال مجموعه ای از بازیکنان بزرگ و باکیفیت است.در اینجا همه به دنبال پیروزی هستند.از فردا به بازی روز سه شنبه با الچه فکر می کنم



بازی عالی رئال


هنوز باید بهتر شویم.بهتر شدن حد و مرزی ندارد و باید همیشه به دنبال آن باشیم.هنوز باید به تلاشمان ادامه دهیم تا باز هم بتوانیم چنین نتایج خوب و پرگلی بدست بیاوریم



بازی خوب خودت

این شروع خوب و این گلزنی، اعتماد به نفس من را بالاتر خواهد برد.به دنبال چنین آغاز خوبی در رئال بودم.به کیفیت و توانم ایمان داشتم. می خواهم همچنان بهتر شوم و به رئال کمک کنم تا به موفقیت برسد



تاريخ : یک شنبه 30 شهريور 1393 | 10:6 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آربلوا:زدن 8گل،کار آساني نيست

آربلوا:زدن 8گل،کار آساني نيست


آلوارو آربلوا، در پايان بازي رئال مادريد در مقابل دپورتيوو که به برتري 8-2 کهکشاني ها انجاميد؛ ادعا کرد که قصد دارد تا به قراردادش با رئال پايبند بماند


به گزارش "ورزش سه"، آلوارو آربلوا در پایان بازی رئال مادرید در مقابل دپورتیوو که به برتری 8-2 کهکشانی ها انجامید؛ ادعا کرد که قصد دارد تا به قراردادش با رئال پایبند بماند و دو سال آینده را نیز در این تیم حضور داشته باشد.
وی گفت:"تا روز آخر نقل و انتقالات، همه از رفتن من حرف می زدند. حالا باید به آنهایی که ادعا می کنند من این زمستان رئال را ترک خواهم کرد؛ بگویم که از این طرز فکرشان متاسف خواهند شد. من از این راضی تر نمی توانم باشم. در بهترین باشگاه جهان توپ می زنم و می خواهم دو سال باقیمانده از قراردادم را نیز در رئال به اتمام برسانم"
آربلوا در مورد خروج ژابی آلونسو از رئال گفت:" بدون شک، رفتن ژابی چه از لحاظ فوتبالی و چه از لحاظ دوستی عمیقی که بین ما وجود داشت؛ برای من سخت بود.ما بازیکن بزرگی را از دست دادیم؛ اما باشگاه به درستی به خواسته او احترام گذاشت"
مدافع راست رئال در مورد پیروزی پر گل این تیم مقابل دپور گفت:"زدن 8 گل کارآسانی نیست. از این پیروزی همه خوشحال هستیم. اما مهمتر از زدن این 8 گل، بازی خوب تیمی ما بود. باید باز هم صبر کرد و به این مجموعه و ایده های مربی ایمان داشت.نتایج بهتری در راهند"



تاريخ : یک شنبه 30 شهريور 1393 | 10:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رکوردي که رئال در ريازور به جاي گذاشت..

رکوردي که رئال در ريازور به جاي گذاشت


رئال مادريد با پيروزي 8 گله مقابل دپورتيوو، به پرگل ترين پيروزي خارج از خانه تاريخش دست يافت


به گزارش"ورزش سه"، رئال مادرید ساعاتی پیش با نتیجه جالب توجه 8-2 بر میزبانش دپورتیوو لاکرونیا غلبه کرد. هت تریک رونالدو و دبل گرت بیل و چیچاریتو، بعلاوه تک گل خامس، رئال را به این برتری پر گل رساند.بدین ترتیب،رئال مادرید به پرگل ترین برد خارج از خانه تاریخ حیاتش دست یافت.
تاکنون سابقه نداشت که رئال در بیرون از خانه، به چنین برد پر گلی دست یابد.پیش از این در فصول 1988 و 2011، رئال در زمین ساراگوسا با نتایج 7-1 و 6-0 به پیروزی رسیده بود.
ضمن اینکه در برنابئو نیز پر گل ترین پیروزی های رئال به برتری 11-0 بر بارسلونا و 8-1 در مقابل آلمریا مربوط می شود.



تاريخ : یک شنبه 30 شهريور 1393 | 10:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

محروميت سنگين در انتظار زيدان

محروميت سنگين در انتظار زيدان


کميته مسابقات فوتبال اسپانيا به محروميت شش ماهه زين الدين زيدان مي انديشد.


 به گزارش " ورزش سه "، در صورتی که تخلف زیدان محرز شود، مربی تیم رزروهای رئال شش ماه از مربیگری محروم خواهد شد. پیشکسوت رئال به علت نداشتن مدرک درجه سه سرمربیگری در اسپانیا حق نشستن روی نیمکت تیم رزروهای رئال به عنوان سرمربی را ندارد.

رئال مادرید برای رفع این مشکل، سانتیاگو سانچز، یکی از مربیان آکادمی را به عنوان سرمربی و زیزو را به عنوان دستیار او معرفی کرده است. اما انجمن مربیان اسپانیا از وی شکایت کرده و عنوان داشته که مدارک باشگاه رئال صوری است چرا که در حقیقت زیزو سرمربی کاستیاست. در صورتی که تخلف زیزو ثابت شود وی ممکن است که بین یک تا شش ماه محروم شود


تاريخ : جمعه 28 شهريور 1393 | 10:12 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو به شکستن رکورد رائول گونزالس در چمپیونزلیگ نزدیک تر شد

کریستیانو رونالدو به شکستن رکورد رائول گونزالس در چمپیونزلیگ نزدیک تر شد

 
طرفداری- گل سه شنبه شب کریستیانو رونالدو مقابل بازل، او را به یک رکورد دیگر نزدیک کرد؛ و آن تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ رقابت های چمپیونزلیگ است.

بنا به گزارش AS، گل دقیقه 30 ستاره پرتغالی در سانتیاگو برنابئو، باعث شد تا او مهاجم ایتالیایی، پیپو اینزاگی را پشت سر بگذارد، و اکنون با 71 گل بالاتر از سرمربی کنونی میلان (70) قرار گرفته است. اکنون رونالدو بعد از رائول گونزالس دومین گلزن برتر تاریخ رقابت هاست، و مهاجم سابق رئال مادرید و شالکه با 76 گل در صدر قرار دارد.

در رقابت های چمپیونزلیگ رونالدو 68 بار گلزنی کرده است و تنها 3 گل با رائول گونزالس 71 گلِ فاصله دارد. فصل گذشته کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن 17 گل در این رقابت ها گام بزرگی در نزدیک شدن به رکورد تاریخی برداشت.



تاريخ : پنج شنبه 27 شهريور 1393 | 10:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

هدیه کریس رونالدو به حسین هدایتی

طرفداری- حسین هدایتی با انتشار عکس زیر در شبکه اجتماعی اش نوشته: «فکر می‌کنم همه ما بارسلونا را دوست داشته باشیم ."

وی گفت: "من هم طرفدار این تیم هستم. کریستیانو رونالدو پیراهن امضا شده‌ای را برای ما فرستاده و البته ما به او هم علاقه داریم اما از نظر تیمی طرفدار بارسلونا هستم و لیگ اسپانیا را یک لیگ بسیار معتبر در اروپا می‌دانم."



تاريخ : پنج شنبه 27 شهريور 1393 | 10:17 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پيروزي دورتموند و رئال مقابل حريفان

پيروزي دورتموند و رئال مقابل حريفان


دورتموند، رئال مادريد، المپياکو، يوونتوس و موناکو برنده هاي مهم شب اول از آغاز رقابتهاي ليگ قهرمانان در فصل تازه بودند .


به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در حالی با گل‎های ایموبیله و اوبامیانگ 2-0 آرسنال را شکست داد که رئال در خانه جشنواره ای از گل مقابل بازل راه انداخت و با 5 گل این تیم سوئیسی را در هم کوبید . گلهای رئال در این بازی توسط سوچی(گل به خودی 15)، بیل(30)، کریس رونالدو (31)، خامس رودریگس(36) و بنزما(79) به ثمر رسید.
در تورین یوونتوس با دو گل کارلوس ته‎وز آرژانتینی(60 و90) مالموی سخت‎کوش را برد تا با سرمربی جدیدش شروع محکمی داشته باشد. در یک بازی مهم دیگر موناکو نیز در بازگشت به اروپا با یک گل از سد لورکوزن گذشت. تک گل موناکو را موتینو در دقیقه 60 زد تا بایرلورکوزن یک بار دیگر در اروپا شکستی غیرمنتظره را متحمل شود. در بازی مهم دیگر امشب المپیاکو در خانه 3-2  اتلتیکومادرید شگفتی‎ساز فصل پیش را برد. در این بازی زیبا و پربرخورد ماسوکائو (13)، آفلای(30) و میتروگلو (75) برای تیم یونانی و مانژوکیچ (38) و گریزمن (87) برای اتلتیکو گل زدند.
اما نتیجه مهم دیگر پیروزی لیورپول در خانه مقابل تیم کم‏ نام و نشان لودوگورتس بود که گل دقیقه 90 بازیکنان این تیم نتوانست یک امتیاز را از آنفیلد به ارمغان بیاورد. لیورپول با گل بالوتلی در دقیقه 83 در آستانه برد بود که گل آبالو بازیکن تعویضی اش در دقیقه 90+3 آنفیلد را ساکت کرد. اما پنالتی استیون جرارد در وقت های تلف شده بازی باعث برد قرمزپوشان شد.
دیگر تساوی 1-1 امروز را هم گالاتاسرای و اندرلخت رقم زدند. گالا این بازی را به سختی در دقیقه 90 با گل بوراک به تساوی کشاند. این در حالی بود که زنیت با دو گل، بنفیکا را در خانه اش شکست داد. گل‎های این بازی توسط هالک و ویتشل برای مهمان به ثمر رسید.


تاريخ : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | 10:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آغاز دوئل رونالدو-مسي در ليگ قهرمانان

آغاز دوئل رونالدو-مسي در ليگ قهرمانان


از امشب جنگ جديدي ميان رونالدو و مسي آغاز مي شود.


به گزارش "ورزش سه"، عدد 67 برای رونالدو و مسی عدد خاصی است. این عدد شمار گل‎های هر دو بازیکن در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساندند را نشان می دهد. امشب رئال و فردا شب بارسا در حالی کار خود را در لیگ قهرمانان آغاز می کنند که دوئل میان دو تیم تبدیل به یک دوئل تمام عیار میان مسی و رونالدو شده است.
رونالدو فصل گذشته در لیگ قهرمانان با به ثمر رساندن 17 گل یک رکورد خارق العاده را به ثمر رساند و توانست که از نظر شمار گل‎های اروپایی با مسی برابری کند. حالا هر دو بازیکن فقط چهار گل تا رائولی فاصله دارند که 71 گله است و این روزها آماده آویختن کفش‎هایش در قطر می شود.
با توجه به روند دو بازیکن در لیگ قهرمانان در سالهای اخیر رسیدن به رکورد رائول اجتناب‎ناپذیر به نظر می‎رسد اما باید دید که کدام یک زودتر این رکورد را به نام خود ثبت می کنند.


تاريخ : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | 10:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بنزما هزارمين گل اروپايي رئال را به ثمر رساند

بنزما هزارمين گل اروپايي رئال را به ثمر رساند


کريم بنزما، مهاجم رئال در مقابل بازل گل شماره 1000 تاريخ رئال در مسابقات اروپايي را به ثمر رساند. وي در نوزده بازي اخير رئال فقط سه گل زده است اما توانست که روي اين رکورد رند نقش داشته باشد.


به گزارش "ورزش سه"، کریم در دقیقه هشتاد این گل را به ثمر رساند. بارسلونا تاکنون 977 و بایرن مونیخ 799 گل در مسابقات اروپایی به ثمر رسانده اند.

بازیکن فرانسوی اظهار داشت:”خیلی خوشحالم اما مهم کسب پیروزی بود. بازی بسیار خوب و پرگلی بود. خوشحال هستیم. می خواهیم که روندمان را ادامه بدهیم. این اولین بازی ما در لیگ قهرمانان در خانه بود و خوشحالیم که پیروز شدیم. از نظر هجومی و تدافعی خوب عمل کردیم . برای من گلزنی مهم است اما مهمتر از آن بازی کردن در کنار هم تیمی ها و کمک کردن به آنهاست.”


تاريخ : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | 10:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تقدير باشگاه رئال مادريد از کاسياس (عکس)

تقدير باشگاه رئال مادريد از کاسياس (عکس)

 

فلورنتينو پرز، مدير رئال مادريد با اهداي يک تنديس از کاسياس تقدير کرد.


به گزارش "ورزش سه"، پرز در سخت ترین روزهای کاپیتان رئال مادرید به حمایت از او شتافت و تندیسی را به پاس 15 سال تلاش فداکارانه کاپیتان رئال در این تیم به او اهدا کرد.

ایکر این روزها شرایط خوبی را در تیم رئال تجربه نمی کند. در دو بازی اخیر توسط برخی از هواداران هو شده است و ابهامات زیادی در مورد شرایطش وجود دارد.



تاريخ : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | 10:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رودريگز: آرام آرام بهتر مي‌شوم

رودريگز: آرام آرام بهتر مي‌شوم


خامس رودريگز سعي کرد که عليرغم شکست هاي اخير رئال به هواداران روحيه بدهد.


به گزارش "ورزش سه"، رودریگز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل بازل اظهار داشت:” هنوز در بهترین سطح خودم نیستم. باید بهترین عملکردم را ارائه بدهم و روز به روز بهتر شوم. در گروه جدیدی حضور دارم و آرام آرام می توانم بهتر شوم . از نظر روحی و بدنی به سمت جلو حرکت می کند. قیمتم؟ خودم را یکی مثل بقیه بازیکنان می بینم. می خواهم سخت تلاش کنم و وقتی فرصت بازی به من داده می شود بهترین عملکردم را ارائه بدهم.”

وی در مورد شکست های رئال گفت:” مسابقات را بد شروع کردیم اما برخی بازیکنان ما توانایی تغییر این شرایط را دارند. نباید افراطی نظر داد. تازه اول کار هستیم. می توانیم بردن را شروع کنیم. فردا فرصت خوبی در اختیار داریم تا بردن را آغاز کنیم.باید روز به روز حرکت کرد. نباید به عقب نگاه کرد. باید بازی به بازی به جلو رفت. فردا به دنبال پیروزی خواهیم بود. در مقابل اتلتیکو بدشانس بودیم. موقعیت های خوبی در اختیار داشتیم و می توانستیم از آنها استفاده کنیم. حالا باید به تلاش ادامه بدهیم.”

خامس در مورد اولین بازی خود در لیگ قهرمانان گفت:” خیلی خوشحالم. در یک استادیوم بی نظیر حضور خواهم داشت. امیدوارم که با پیروزی کار را آغاز کنیم و من در این برد سهیم باشم. از کودکی رویایم حضور در رئال بود. حالا در این جا هستم و همه تلاشم را انجا ممی دهم. بازل بازیکنان خوبی در اختیار دارد اما به دنبال پیروزی هستیم. البته باید مراقب بود چرا که آنها خط حمله خطرناکی در اختیار دارند.”


تاريخ : دو شنبه 24 شهريور 1393 | 18:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کنفرانس خبری انجلوتی..

کنفرانس خبری آنچلوتی: ترکیبی که دارم را با هیچ ترکیبی در اروپا عوض نمی کنم؛ امسال در مورد دروازه بان ها صحبت نخواهم کرد

کارلو آنچلوتی
طرفداری- کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم رئال مادرید روز دوشنبه در آستانه دیدار فردا شب تیمش مقابل بازل سوئیس در رقابت های چمپیونزلیگ با خبرنگاران صحبت کرد و اظهار داشته که قطعاً در این فصل صحبتی در مورد دروازه بان ها نخواهد داشت.

بنا به گزارش AS، آنچلوتی گفت: "لازم نیست که من با استفاده از کلمات به این موضوع خاتمه دهم. من موضع خود را به طور واضح اعلام کرده ام. من قصد ندارم آتش بحث هایی که در داخل تیم وجود ندارد را داغ تر کنم. من امسال در مورد دروازه بان ها صحبت نخواهم کرد."

هو شدن کاسیاس: "کاسیاس تجربه زیادی دارد، و شرایط را خیلی خوب درک می کند و من این مسئله را بدون هیچ مشکلی حل خواهم کرد."

جو فردا شب برنابئو: "هواداران آنچه که در داخل زمین رخ می دهد را دنبال می کنند. اگر ما خوب بازی کنیم، آنها حمایت خواهند کرد. اگر خوب بازی نکنیم، طبیعی است که آنها توقعات بیشتری از ما داشته باشند."

دفاع از عنوان قهرمانی: "ما باید در این مسابقات، که مهمترین تورنمنت دنیا است، تیمی رقابتی باشیم. ما از فصل گذشته خاطرات فوق العاده ای داریم و به سختی کار خواهیم کرد تا کاری که فصل گذشته انجام دادیم را تکرار کنیم. من این ترکیب را با هیچ ترکیب دیگری در دنیا عوض نمی کنم."

خامس-ژابی آلونسو: "من از اینکه خامس اینجاست، بسیار خوشحالم. هرکاری که ما انجام داده باشیم، به عنوان یک باشگاه و مجموعه انجام داده ایم. تکرار می کنم؛ من ترکیبی که در اختیار دارم را با هیچ ترکیب دیگری در اروپا عوض نمی کنم."

اظهارات کریستیانو: "من ترکیب خیلی خوب و خیلی رقابتی دارم و بازیکنان نیز همین احساس را دارند. هیچ کدام از بازیکنان ما شکی ندارند و همه آنها از بودن در اینجا بسیار خوشحال هستند. کیفیتی که در این تیم وجود دارد، آن را در میان بهترین های اروپا قرار می دهد."

آیا احساس می کنید که از حمایت هیئت مدیره برخوردار هستید؟ "من احساس مربی را دارم که باید برخی چیزهای مشخص را اصلاح کند، همان طور که فصل گذشته این کار را انجام دادم. این بازی در زمان خوبی از راه رسید تا بتوانیم واکنش خوبی نشان دهیم و نشان دهیم که این تیم چگونه می تواند خوب عمل کند. یک شروع خوب در این رقابت ها بسیار مهم است. ما واقعاً مثل فصل گذشته برای این تورنمنت آماده هستیم و تلاش خواهیم کرد تا بار دیگر آن را فتح کنیم."

سختی ها: "ما باید به بازیکنان جدید عادت کنیم و تلاش کنیم تا با انگیزه بیشتری بازی کنیم. ما بازیکنانی داریم که در اواخر آگوست به تیم اضافه شده اند و زمان کافی برای تمرین کردن با آنها را نداشته ایم. آنها به زمان نیاز دارند."

مشکل در توپ های مرده (شروع مجدد): "ما در دفاع کردن مقابل ضربات ایستگاهی در تیر یک مشکل داریم. همان اتفاقی که در آنوئتا رخ داد. ما روی آن کار می کنیم تا در موقعیت ضربات ایستگاهی بهتر عمل کنیم."

تغییرات در ترکیب اصلی: "این بحث نگرش است، به همین خاطر بود که من ترکیب تیم را تغییر ندادم. فردا هم ترکیب تیم همان خواهد بود. ما به ثبات بیشتری نیاز داریم. سطح بازی امسال ما بهتر از فصل گذشته نیست اما به ثبات و همکاری بیشتری نیاز داریم."

 


تاريخ : دو شنبه 24 شهريور 1393 | 17:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

واکنش کروس و خسه به شکست در دربی..

واکنش کروس و خسه به شکست در دربی: اگر همیشه اینطور بازی کنیم، در بازی های زیادی پیروز خواهیم شد؛ باید متحد بمانیم

طرفداری- تونی کروس و خسه رودریگز از شبکه های اجتماعی استفاده کردند تا در مورد شکست روز گذشته رئال مادرید مقابل اتلتیکو واکنش نشان دهند.

بنا به گزارش فوتبال اسپانیا، کروس از صفحه فیسبوک رسمی خود استفاده کرد تا پیامی برای هواداران رئال مادرید بفرستد: "اگر ما همیشه مثل امشب بازی کنیم، امسال در بازی های بسیاری پیروز خواهیم شد."

با اینحال، خسه بعد از اینکه شاهد هو شدن کاپیتان تیم، ایکر کاسیاس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بود، خواستار اتحاد در میان مادریدی ها شد و گفت: "این شکست مایه شرمساری است. ما باید متحد بمانیم. مهم نیست که چگونه شروع کنید، مهم این است که چگونه تمام کنید. از تیم و هواداران حمایت کنید!"



تاريخ : دو شنبه 24 شهريور 1393 | 17:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کارلو آنچلوتی در دیدار فردا شب مقابل بازل نیز از کاسیاس استفاده خواهد کرد

کارلو آنچلوتی در دیدار فردا شب مقابل بازل نیز از کاسیاس استفاده خواهد کرد

طرفداری- کاسیاس برای دیدار فردا شب در ترکیب 11 نفره رئال مادرید خواهد بود. حداقل برای دیدار فردا شب.

بنا به گزارش AS، با وجود اینکه روز شنبه وی با سوت های انتقادی هواداران مواجه شد، آنچلوتی احساس می کند که این موضوع به تنهایی برای نیمکت نشین کردن کاپیتان تیم کافی نیست. مربی ایتالیایی بار دیگر تصمیم خود را اجرا خواهد کرد، و مدعی شده که کاسیاس در هیچ کدام از 6 گلی که تیم در رقابت های این فصل لالیگا دریافت کرده، مقصر نبوده است.

درحال حاضر مربی احساس نمی کند که نیازی به تغییر در پست دروازه بانی وجود داشته باشد. در عین حال، مربی ایتالیایی از گل هایی که تیمش دریافت می کند، به شدت نگران است. او معتقد است که اگر این روند تعداد گل دریافتی به زودی کاهش پیدا نکند، شاید او نیز در تصمیمات و تفکرات خود برای پست شماره یک تیمش تجدید نظر کند.

 


تاريخ : دو شنبه 24 شهريور 1393 | 17:48 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتی: نگران هستم و باید سریعاً واکنش نشان دهیم؛

آنچلوتی: نگران هستم و باید سریعاً واکنش نشان دهیم؛ مشکل ما در نگرش بازیکنان است نه سیستم تیم

طرفداری- بعد از اینکه رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 2-1، برای دومین سال متوالی مغلوب اتلتیکو مادرید شد، کارلو آنچلوتی به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 23 شهريور 1393 | 9:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

عکس العمل جالب هوادار رئال مادرید هنگام به ثمر رسیدن گل اول اتلتیکومادرید (عکس)

 

عکس العمل جالب هوادار رئال مادرید هنگام به ثمر رسیدن گل اول اتلتیکومادرید (عکس)

طرفداری- در دربی امشب مادرید هنگامی که شاگردان سیمئونه در حال خوشحالی گل زود هنگام خود بودند، یکی از هواداران رئال مادرید با لباس این تیم که پشت آن "دقیقه 93" نوشته شده بود، (اشاره به گل تاریخی و به یاد ماندنی سرجیو راموس در دقیقه 93 فینال لیسبون) دیده شد. وی به قصد نشان دادن این عدد به بازیکنان اتلتیکو، پشت خود را به آن ها کرده بود.



تاريخ : یک شنبه 23 شهريور 1393 | 9:51 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

برد بزرگ اتلتيکو برابر رئال بدون سيمئونه

برد بزرگ اتلتيکو برابر رئال بدون سيمئونه


اتلتيکو مادريد در عرض سه هفته براي دومين بار رئال مادريد را شکست داد.


به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیمئونه با ارائه یک بازی جسورانه در برنابئو پیروز شدند. اتلتیکو با گلهای آردا توران و تیاگو در مقابل تک گل رونالدو با نتیجه دو بر یک در مقابل رئال به پیروزی رسید.

اتلتیکو تلافی 15 سال نباختن به رئال را در یک سال اخیر در آورده است. روخی بلانکوها برای دومین بار در یک سال اخیر در زمین رئال پیروز شدند، رکوردی که این تیم برای اولین بار در تاریخ خود به آن دست پیدا کرد.
اتلتیکو در حالی که سیمئونه محروم را روی سکوها می دید، با یک بازی حساب شده سه امتیاز را کسب کرد تا رئال پس از دومین شکست پیاپی خود به سمت بحران شیرجه بزند.

اتلتیکو در دقیقه 9 با گل زودهنگام تیاگو روی یک ارسال توانست که پیش بیافتد. پس از آن رئال با حمایت هودارانش بازی را بدست گرفت و بالاخره رونالدو از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

پس از گل رونالدو تا پایان نیمه اول ، رئال فرصت های بسیار زیادی در اختیار داشت تا از حریف پیش بیافتد اما موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست رفتند تا  نیمه اول با نتیجه یک بر یک به اتمام برسد.

در نیمه دوم اتلتیکو دوباره بازی را همان طور که می خواست تحت کنترل خود در آورد و در نهایت در دقیقه 77 این آردا توران بود که در دقیقه 77 گل پیروزی بخش تیمش را روی یک حرکت تیمی به ثمر رساند.

اتلتیکو مادرید پس از به ثمر رساندن گل دوم بازی را کنترل کرد و توانست که با کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی، فاصله دو امتیازی خود را با صدر جدول لالیگا حفظ کند.


تاريخ : یک شنبه 23 شهريور 1393 | 9:48 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتي:روي گل اول کاسياس بي‎تقصير بود

آنچلوتي:روي گل اول کاسياس بي‎تقصير بود


کارلو آنچلوتي در مورد شکست رئال برابر اتلتيکو صحبت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی گفت:” باید بررسی کنیم و هر چه سریع تر این مشکل را حل کنیم. نیمه اول خیلی خوب بودیم ، مثل بازی مقابل سوسیه داد اما نیمه دوم خوب نبود.”
وی در مورد هو شدن کاسیاس اظهار داشت:” صدای سوت نشنیدم. نمی دانم هو شد یا خیر.   حواسم به بازی و  امور تاکتیکی بود و توجهی به سکوها نداشتم.”
کارلتو در این باره که شکست تقصیر چه کسی بوده است گفت:” در نیمه اول موقعیت های خیلی خوبی داشتیم اما آن را از دست دادیم. برای بازی مقابل اتلتیکو باید همین گونه بازی را ادامه می دادیم. ما تاوان اشتباهات کوچک خود را دادیم. فوتبال همین است. گاهی لحظات اوضاع خوب پیش نمی رود و تاوان اشتباهات کوچک را می پردازی. اتلتیکو یک موقعیت روی ضربات ایستگاهی در اختیار داشت. باید هر چه سریع تر واکنش نشان دهیم چرا که سه شنبه بازی مهمی در لیگ قهرمانان در پیش داریم.”
مربی ایتالیایی در مورد نگرانی خود در ارتباط با این بازی گفت:” مسلما نگران هستم چرا که این شروع خوبی برای ما در این فصل نبوده است. خوشبختانه تازه در آغاز کار هستیم. پارسال همین مشکل را داشتیم و مطمئنم که با تلاش و کوشش به موفقیت می رسیم.”
وی در مورد گل اول اتلتیکو که برخی آن را تقصیر کاسیاس می دانستند، گفت:” وقتی چنین گلی می خوری، کمترین تقصیر به عهده دروازه‎بان است.”
آنچلوتی در مورد موقعیت های از دست رفته تیمش گفت :” این یک اشتباه کوچک بود. به دنبال گل بودیم و باید بهتر از فرصت ها استفاده می کردیم. بعد از گل‎شان واکنش خوبی داشتیم و سعی کردیم که بازی را در نیمه اول یک‎سره کنیم اما در نیمه دوم تاوان موقعیت هایی را که از دست رفت دادیم.”
وی در مورد مشکل در پیدا کرده سیستم ایده آل گفت:” مشکلی با سیستم 3-3-4 نداریم. برخی بازیکنان باید هماهنگ شوند اما با این سیستم هماهنگ هستیم. مشکل این بود که در نیمه دوم جدی نبودیم. سیستم مشکلی ندارد. با این سیستم تجربه زیادی دارم. در میلان نیز پیرلو که هافبک هجومی بود را به پست هافبک دفاعی بردم. خامس نیز چنین شرایطی دارد. باید تعادل ایجاد کرد.”
وی در مورد اولین بازی چیچاریتو برای رئال بیان کرد:” شرایط مشکلی را پشت سر گذاشت. خیلی تلاش کرد. باید این روند را ادامه بدهد تا این فصل برای تیم مفید باشد.”


تاريخ : یک شنبه 23 شهريور 1393 | 9:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سيمئونه: برابر رئال شايسته برد بوديم

سيمئونه: برابر رئال شايسته برد بوديم


سرمربي آتلتيکومادريد تيمش را شايسته پيروزي برابر رئال مادريد مي‌داند.


آتلتیکومادرید شب گذشته (شنبه) در شهرآورد مادرید به دیدار رئال رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

به نقل از ایسنا، دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی آتلتیکومادرید پس از پیروزی تیمش برابر رئال مادرید گفت: به نظرم بازی را در نیمه نخست خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم به گل هم برسیم. در نیمه دوم با حضور کوکه و آرداتوران در مرکز میدان توانستیم مالکیت توپ را بدست آوریم و با همین حربه بر رئال غلبه کنیم. حضور توران و کوکه باعث شد تا بتوانیم 3 امتیاز حساس این دیدار را بدست آوریم. باید از توران تشکر کنم. ورود او به زمین باعث شد تا بتوانیم در خط هافبک با خلاقیت روبرو شویم و فضاهای زیادی در زمین رئال ایجاد کنیم. این فضاها باعث شدند تا گریژمان بازی بهتری به نمایش بگذارد و در نهایت به آنچه شایسته خود بود برسیم. آنچه من را در این دیدار از همه بیشتر خوشحال می‌کند این است که بازیکنان جانشین من وقتی به میدان آمدند تاثیرگذار ظاهر شدند و باعث شدند که بتوانیم پیروز این مسابقه باشیم.

سیمئونه در ادامه گفت: نشان دادیم که آتلتیکومادرید تنها 11 بازیکن خوب ندارد. تمام بازیکنانم شرایط خوبی دارند و هر وقت به میدان بیایند تأثیرگذار ظاهر می‌شوند. من همین انتظار را از بازیکنانم داشتم. پیروزی در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برابر رئال مادرید که بازیکنان بزرگ زیادی دارد کار آسانی نیست.

آتلتیکومادرید فصل گذشته توانست بالاتر از بارسلونا و رئال مادرید فاتح لیگای اسپانیا شود. البته خیلی از بازیکنان بزرگ این تیم در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی مادرید را ترک کردند.

دیگو سیمئونه ادامه داد: نمی‌توانم تیم امسالم را با تیم فصل گذشته مقایسه کنم چرا که هر دو تیم شرایط متفاوتی داشتند. درست است که بازیکنان خوب زیادی از دست دادیم ولی با خرید گریژمان و مانژوکیج توانستیم تیم خوب فصل گذشته را بار دیگر احیا کنیم.

سرمربی آرژانتینی آتلتیکومادرید پیش از دیدار تیمش برابر رئال با کنایه به این تیم گفته بود: آتلتیکومادرید تیم مردم است و از جایی حمایت نمی‌شود.


تاريخ : یک شنبه 23 شهريور 1393 | 9:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ناراحتي په په از شکست برابر اتلتيکو

ناراحتي په په از شکست برابر اتلتيکو


په په پس از بازي رئال و اتلتيکو از شکست تيمش ابراز ناراحتي کرد.


به گزارش "ورزش سه"، مدافع رئال مادرید گفت:” نتوانستیم پیروز شویم. حالا باید بجنگیم و آماده بازی شویم. مثل همیشه از روی ضربات ایستگاهی به ما گل زدند.”

وی در ادامه گفت :” مشخصا اشتباه از ما بود. روی ضربات ایستگاهی خیلی تلاش کرده بودیم اما باید بیشتر کار می کردیم تا آماده چنین ضرباتی می شدیم. گل های زیادی را از روی ضربات ایستگاهی دریافت کرده ایم. باید سخت تلاش کنیم و حالا بیش از همیشه به حمایت هواداران نیاز داریم. توضیح دادن آن مشکل است. هنوز باید در همه مسابقات بجنگیم.”

په په در مورد هو شدن کاسیاس اظهار داشت :” همیشه حق با هواداران است. البته من صدای سوتها را نشنیدم.”


تاريخ : یک شنبه 23 شهريور 1393 | 9:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

احتمال انتقال رونالدو به منچسترسيتي!

احتمال انتقال رونالدو به منچسترسيتي!


رونالدو اخيراً نارضايتي خود را از بودن در باشگاهي که بازيکنان کليدي مثل آنخل دي‌ماريا و ژابي آلونسو را به منچستر يونايتد و بايرن مونيخ فروخته است علني کرده است.


به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن ۲۹ ساله در تابستان ۲۰۰۹ با رقم ۸۰ میلیون پوند که در آن زمان رکورد بازار نقل و انتقالات محسوب می‌شد از منچستر یونایتد راهی برنابئو شد. گفته می‌شد که بازیکن سال دنیا دوست دارد به اولدترافورد برگردد، اما حال مشخص شده که انتقال به رقیب همشهری آن‌ها منچسترسیتی نیز یک گزینه است.

این چیزی‌ست که به‌تازگی مسوولان منچستر یونایتد از آن اطلاع یافته‌اند. اگرچه بازوی تجاری باشگاه یونایتد با آغوش باز از بازگشت رونالدو استقبال خواهد کرد، اما تصمیم نهایی بر عهده‌ی سرمربی لوییس فان‌خال خواهد بود. اگرچه رونالدو در تابستان سال بعد ۳۰ ساله می‌شود، مسوولان رئال مادرید باز هم انتظار رقمی در حدود ۶۰ میلیون پوند را برای واگذاری او خواهند داشت، و با در نظر گرفتن این نکته که یونایتدی‌ها متعهد شده‌اند تا در تابستان آینده قرارداد فالکائو را با رقم ۵۴ میلیون پوند دایمی کنند، شاید تصمیم فان‌خال این باشد که بهتر است بودجه‌ی باشگاه را در جای دیگر خرج کند. دو گزینه‌ای که آن‌ها مدت‌ها ست روی آن تمرکز کرده‌اند، یکی استروتمان هافبک هلندی رم و دیگری متس هوملز مدافع آلمانی بروسیا دورتموند است.

این عوامل شاید احتمال حضور رونالدو در منچستر سیتی را به قصد بازگشت به لیگ برتر تقویت کند. به هر حال نارضایتی رونالدو از حضور در باشگاهی که زمانی رویای پیوستن به آن را در سر داشت، بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را در وضعیت آماده باش قرار داده است. یکی از این باشگاه‌ها نیز پاری‌سن‌ژرمن است که وضعیت رونالدو را در ۱۲ ماه گذشته زیر نظر گرفته بوده است.


تاريخ : یک شنبه 23 شهريور 1393 | 9:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گزارش ويژه: 7 رکوردي که رونالدو خواهد شکست‎

گزارش ويژه: 7 رکوردي که رونالدو خواهد شکست‎

کريستيانو رونالدو از جنگيدن و رقابت دست نمي کشد. کمتر بازيکني در تاريخ فوتبال بوده9 است که عليرغم اين همه موفقيت در هر فصل طوري ظاهر شود که گويي فصل اولش است.

ادامه مطالب را بخوانید..

 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 22 شهريور 1393 | 19:3 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آمار رويارويي غول هاي مادريدي

آمار رويارويي غول هاي مادريدي

 

امشب هفتمين و آخرين دربي مادريد سال 2014 ميان رئال و اتلتيکو برگزار مي شود.

برخی از آمار جالب برای بازی دربی امشب میان رئال و اتلتیکو را در زیر می خوانید:

ادامه مطالب را بخوانید..



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 22 شهريور 1393 | 18:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتي: رونالدو در بهترين شرايط است

آنچلوتي: رونالدو در بهترين شرايط است


کارلو آنچلوتي پيش از بازي رئال مادريد و اتلتيکومادريد پاسخگوي سوالاتخبرنگاران بود.


 به گزارش "ورزش سه "، مربی ایتالیایی رئال در مورد تقابل تیم خود با اتلتیکو اظهار داشت:" در این بازی تفکر تیمی ما دستخوش تغییر نخواهد شد. می خواهیم همچنان خوب و جدی بازی کنیم، مثل کاری که همیشه انجام داده ایم. آنها تیم خشنی نیستند اما سرسخت و جدی بازی می کنند. قطعا این بازی، یک بازی زنانه نخواهد بود."

وی در مورد شکست تیمش از سوسیه داد بیان کرد :" نباید آن را فراموش کنیم. درس خوبی بود. 30 دقیقه اول عالی بود اما یاد گرفتیم که فوتبال 90 دقیقه است. نباید اشتباهاتی که در آنوئتا در ساختار تیمی و فردی رخ داد تکرار شود. سعی می کنیم که فردا با ذهنیت تغییر آن شرایط به میدان برویم."
مربی رئال در مورد مصدومیت خدیرا اظهار داشت :" سبک و فلسفه ما تغییر نمی کند. با همین سبک و روش به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کردیم."
آنچلوتی در مورد روند مصدومیت رونالدو بیان کرد:" کریستیانو در بهترین شرایط است. هیچ مشکلی ندارد. خیلی خوب تمرین کرده است و مصدومیتش دنباله دار نیست. مصدومیت فعلی او ربطی به مصدومیت سال گذشته اش ندارد."
مربی رئال در مورد شرایط کاسیاس گفت :" هرگز اعتمادمان را به او از دست ندادیم. به او تبریک می گویم چرا که امروز پانزدهمین سالگرد اولین بازی او در پیراهن رئال است."

وی در مورد رودریگز نیز اظهار داشت:" نیاز به هماهنگی برای حضور در سبک فوتبالی متفاوت نسبت به سبک فوتبال قبلی خود دارد. مسلما هماهنگی او با تیم جدیدش پروسه ای زمان بر است. کاملا طبیعی است که رودریگز در ابتدای کار مشکلاتی را در زمینه هماهنگی داشته باشد."
آنچلوتی در مورد حرفهای سیمئونه مبنی بر این که اتلتیکو تیم یک کشور است نیز گفت :"فکر می کنم که فوتبا متعلق به یک کشورهاست و به یک تیم منحصر نمی شود. همه تیمها هوادارانی در کل دنیا دارند و فکر می کنم که ورزش متعلق به کل دنیاست."

کارلتو در مورد شعار معروف " اتلتیکویی ها بدانند که رئال مادرید بر پایتخت حکمرانی می کند" که توسط هواداران رئال بیان می شود یا برعکس آن که توسط هواداران اتلتیکو گفته می شود، اظهار داشت:"برایم مهم نیست که در حال حاضر چه تیمی پادشاه پایتخت است. مهم این است که چه تیمی پایان فصل برنده باشد. فصل قبل ، اتلتیکو بر لالیگا حکمرانی کرد و رئال بر اروپا."
آنچلوتی در مورد شرایط چیچاریتو، خرید جدید رئال گفت :" از او خیلی راضی هستیم. فردا در ترکیب اصلی قرار نمی گیرد اما در طول بازی فرصت پیدا خواهد کرد."


تاريخ : جمعه 21 شهريور 1393 | 20:17 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال به دنبال انتقا‎م‎جويي از اتلتيکو در برنابئو

رئال به دنبال انتقا‎م‎جويي از اتلتيکو در برنابئو


رئال مادريد در هفته سوم رقابت‌هاي لاليگا در دربي پايتخت اسپانيا به مصاف اتلتيکو مادريد خواهد رفت.


هفته دوم رقابت‌های لالیگا از امشب با دیدار دو تیم آلمریا و کوردوبا آغاز می‌شود و فردا شب با دو دیدار حساس ادامه خواهد داشت.

بارسلونا شنبه شب از ساعت 18 و 30 دقیقه میزبان اتلتیک بیلبائو خواهد بود. هر دو تیم برای این مسابقه پیراهن‌های دوم خود را بر تن خواهند کرد و در حالی که بازیکنان بیلبائو پیراهن‌های سبز، شورت‌های ورزشی سفید و جوراب‌های قرمز بر تن خواهند کرد، شاگردان انریکه نیز پس از 115 سال در تاریخ این باشگاه پیراهن‌هایی با رنگ لباس کاتالونیا را در ورزشگاه خانگی خود در هفته‌ای که روز ملی کاتالونیا در آن قرار دارد، بر تن خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، با این حال مقامات باشگاه بارسلونا اعلام کردند که به دلیل روز ملی کاتالونیا این لباس را بر تن نمی‌کنند و سیاست را با ورزش نمی‌آمیزند، بلکه به دلیل سیصدمین سالگرد سقوط بارسلونا به دست سربازان فیلیپ پنجم و فرانسه در سال 1714 این کار را خواهند کرد.

در دیگر حساس فردا شب دربی مادرید بین دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید از ساعت 22 و 30 دقیقه در سانتیاگو برنابئو آغاز خواهد شد. این مسابقه نبرد دو تیم مدعی برای قهرمانی لالیگا خواهد بود. رئال مادرید که از جدایی بسیاری از بازیکنان خود و مصدومیت برخی دیگر رنج می‌برد، تلاش خواهد کرد تا زیر نظر کارلو آنچلوتی انتقام خود را از اتلتیکومادرید که با توانست با شکست آنها قهرمان سوپرجام شود، بگیرد. کریستیانو رونالدو در هفته‌های اخیر تلاش کرده با تمرینات سخت و مداوم خود را برای این دربی حساس آماده کند. این در حالی است که دی‌ماریا و ژابی آلونسو تیم را ترک کرده‌اند و خدیرا نیز از مصدومیت رنج می‌برد.

در سوی دیگر دیگو سیمئونه به دلیل محرومیت نمی‌تواند روی نیمکت تیمش بنشیند و باید از روی سکوها نظاره‌گر نمایش شاگردانش باشد.

اتلتیکومادرید از دو بازی چهار امتیاز دارد و در مکان ششم قرار دارد و رئال مادرید با سه امتیاز دهم است. این در حالی است که رقیب دیگر این دو تیم یعنی بارسلونا با 6 امتیاز صدرنشین است.

در سایر مسابقات مالاگا از ساعت 20 و 30 دقیقه میزبان لوانته است و رئال سوسیداد از 30 دقیقه بامداد یکشنبه به مصاف سلتاویگو خواهد رفت.


تاريخ : جمعه 21 شهريور 1393 | 10:45 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بازگشت کريس رونالدو به ليگ برتر

بازگشت کريس رونالدو به ليگ برتر


دارنده‌ي توپ طلاي دنيا به احتمال قوي در تابستان آينده از جمع شاگردان کارلو آنچلوتي جدا خواهد شد و بازگشت او به اولدترافورد يکي از محتمل‌ترين گزينه‌ها براي مقصد بعدي وي به شمار مي‌رود.


به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد مبلغ ۶۰ میلیون پوند را برای بازگرداندن رونالدو کنار گذاشته است و لوییس فان‌خال نیز در نظر دارد رقمی بیش از دستمزد فعلی ۲۹۰ هزار پوند در هفته را به او پیشنهاد بدهد. با این حال گزارش‌ها حاکی از آن است که ژوزه مورینیو که در دوران حضور در سمت سرمربی رئال ارتباط نزدیکی با این ستاره‌ی ۲۹ ساله برقرار کرده، گام به این معرکه گذاشته است.
مادریدی‌ها که در این تابستان ستاره‌هایی مثل ژابی آلونسو و آنخل دی‌ماریا را از دست داده‌اند، احتمالاً در صورت اصرار رونالدو با بی‌میلی با جدایی او موافقت خواهند کرد. با این حال، از مارکو رویس از بروسیا دورتموند و ادن هازارد از چلسی به عنوان جانشین‌های احتمالی رونالدو در رئال نام می‌برند.
علی‌رغم اظهار علاقه‌ی استمفورد بریج به جذب رونالدو، بازگشت او به جمع شیاطین سرخ احتمال بیشتری دارد، آن هم پس از این اظهار نظر رونالدو که: «من عاشق منچستر هستم. همه این را می‌دانند. بارها گفته‌ام. منچستر قلب من است. من دوستان خوبی آن‌جا دارم. هواداران عالی هستند و امیدوار ام بتوانم روزی به آن‌جا برگردم.» اما شاید تصمیمات ژرژه مندز دلال سرشناس این روزهای فوتبال که هم با مسوولان منچستر یونایتد رابطه‌ی خوبی دارد و هم مدیر برنامه‌های ژوزه مورینیو است، از تاثیرگذارترین عوامل در سرنوشت انتقال احتمالی رونالدو به انگلیس باشد.


تاريخ : جمعه 21 شهريور 1393 | 10:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

چيچاريتو: براي نيمکت‌نشيني به رئال نيامده‌ام

چيچاريتو: براي نيمکت‌نشيني به رئال نيامده‌ام


مهاجم پيشين شياطين سرخ گفت که براي قرار گرفتن در ترکيب 11 نفره رئال‌مادريد تلاش خواهد کرد چون نمي‌خواهد نيمکت‌نشين باشد.


خاویر هرناندس، مهاجم تیم ملی فوتبال مکزیک که اخیراً با قراردادی قرضی به مدت یک فصل از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست، در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «Neox TV» اسپانیا گفت: هیچ بازیکنی تمرین نمی‌کند تا پشتوانه بازیکن دیگری باشد. تیم هم ترکیبی 11 نفره دارد و من به عنوان یک فوتبالیست این شانس را دارم تا به ترکیب اصلی راه پیدا کنم. هیچ بازیکنی تمرین نمی‌کند تا نیمکت‌نشین باشد.

به نقل از تسنیم، وی افزود: می‌دانم برای قرار گرفتن در ترکیب رئال‌مادرید باید با کریم بنزما رقابت کنم. این اتفاق به محض ورودم به منچستریونایتد هم رخ داد و باید بگویم در فوتبال رقابت برای کسب جایگاه امری عادی است.

چیچاریتو تصریح کرد: از اینکه با کریم رقابت می‌کنم، خوشحالم. در منچستریونایتد با بازیکنانی نظیر دیمیتار برباتوف، وین رونی و روبین‌ فن‌پرسی رقابت داشتم و از بهترین بازیکنان جهان چیزهای زیادی آموختم.

هرناندس می‌تواند در دربی مادرید که قرار است یکشنبه شب در هفته سوم لالیگای اسپانیا بین رئال و اتلتیکو در سانتیاگو برنابئو برگزار شود نخستین بازی‌اش را با پیراهن کهکشانی‌ها به ثبت برساند.


تاريخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 | 20:51 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید به دنبال جذب فان‌پرسی در ژانویه


رئال مادرید به دنبال جذب فان‌پرسی در ژانویه

باشگاه رئال مادرید در نظر دارد مهاجم هلندی منچستریونایتد را در فصل نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد.

خبرگزاری فارس: رئال مادرید به دنبال جذب فان‌پرسی در ژانویه
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی، رئال مادرید در حال بررسی انتقال رابین فان‌پرسی به سانتیاگوبرنابئو است. سفیدپوشان در آخرین روز نقل و انتقالات توانستند چیچاریتو را به صورت قرضی از یونایتد به مدت یک فصل به خدمت بگیرند اما اکسپرس مدعی شد که توجه آنها اکنون به ستاره هلندی این تیم جلب شده است.

این روزنامه مدعی شد که گالاردو، ایجنت فیفا گفته است که رئال مادرید در حال حاضر بر روی قراردادی به منظور جذب فان‌پرسی که احتمالا 25 میلیون یورو ارزش خواهد داشت، کار می‌کند.

مهاجم 31 ساله تیم ملی فوتبال هلند از زمانی که از آرسنال به این تیم ملحق شد، 48 بار در 76 بازی‌اش برای یونایتد گلزنی کرده است. وی در اولین فصل حضورش در اولدترافورد، 26 بار گلزنی کرد و شیاطین سرخ به قهرمانی رسیدند.

حضور رادامل فالکائو به این معنا است که اکنون فان‌پرسی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باید با وی رقابت کند و رئال می‌تواند با پیشنهاد جذب وی از این فرصت استفاده کند.

فان‌پرسی با وجود شایعات در خصوص انتقالش به پایتخت اسپانیا اعلام کرده که از حضور در منچستر راضی است و منتظر است که در کنار بازیکنان جدید این تیم از جمله دی‌ماریا بازی کند.



تاريخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 | 11:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پيشنهاد 60مليون پوندي چلسي براي خريد رونالدو

این بار سران باشگاه چلسی برای خرید کریستیانو رونالدو پرتغالی اعلام آمادگی کرده و حاضرند برای انتقال او از رئال مادرید به استمفورد بریج 60 میلیون پوند بپردازد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی اکسپرس، روزنامه انگلیسی دیلی اکسپرس فاش کرد باشگاه چلسی پیشنهاد 60 میلیون پوندی برای جلب رضای کریستیتانو رونالدو جهت پیوستن به این تیم ارائه داده است.

بر اساس این گزارش، رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید بارها از علاقه خود برای بازگشت به منچستر یونایتد سخن گفته بود اما حالا با پیشنهادی جدی و وسوسه‌انگیز از جانب چلسی مواجه شده است.

چلسی امیدوار است این انتقال در ماه ژانویه انجام شود. البته ژوزه مورینیو سرمربی چلسی در آخرین فصل حضور خود در رئال مادرید با رونالدو دچار مشکلاتی شده بود و حتی هر دو طرف چندین مصاحبه تند علیه یکدیگر در رسانه‌ها انجام دادند.



تاريخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 | 11:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

احتمال استفاده از راموس در پست مدافع راست در دربی

 

ramos10

احتمال استفاده از راموس در پست مدافع راست در دربی

مرجع خبری رئال مادرید : آنجلوتی در اندیشه استفاده از راموس در پست دفاع راست در مقابل اتلتیکوست.

مصدومیت کارواخال باعث شده است که رئال فاقد مدافع راست تهاجمی باشد و به همین علت راموس شانس زیادی برای حضور در این پست دراد. از سویی کارلو ترجیح می دهد که یک بازیکن بلندقامت در سمت راست خط دفاعی باشد، به همین خاطر مدافع کاماسی به آربلوا که قوای هجومی بالایی ندارد، ارجحیت دارد.

کارلتو از زمان حضور خود در رئال فقط یک بار از راموس در پست مدافع راست استفاده کرده است : در بازی فصل گذشته در مقابل یوونتوس در شهر تورین. آنجلوتی پس از آن بازی گفت :” راموس مدافع میانی است اما تیم به او در پستی دیگر نیاز داشت. یووه ارسالهای زیادی روی تیر مخالف داشت و راموس خوب کار کرد.”

زمانی که پرز در سال 2005 به سراغ خرید راموس رفت می دانست که این بازیکن توانایی حضور در پست های مختلف را دارد. این بازیکن در فصل اول حضور خود در رئال در هشت بازی در پست هافبک میانی بازی کرد. او در 9 سالی که در رئال توپ زده است، در مقاطعی مدافع راست بوده است و در مقاطعی دیگر مدافع میانی. اما آنجلوتی همیشه روی او به عنوان یک مدافع میانی حساب می کرده است.

در صورت قرار گرفتن راموس در پست مدافع راست، رئال مادرید سه مدافع بلندقامت در ترکیب خود خواهد داشت : راموس با 184، په په با 188 و واران با 191 سانتی متر تلاش خواهند کرد تا روی ارسالها و ضربات ایستگاهی تیم سیمئونه را خنثی کنند. اتلتیکو روی ارسالها از مانژوکیچ، رائول گارسیا، گودین و میراندا بهره می برد که هر چهار نفر آنها بازیکنان بلندقامتی هستند. از سویی سه مدافع رئال می توانند روی ضربات ایستگاهی رئال به حملات اضافه شوند و به بازیکنانی مثل بیل، بنزما و رونالدو کمک کنند.



تاريخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 | 11:50 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تاريخ ال‌کلاسيکو مشخص شد

تاريخ ال‌کلاسيکو مشخص شد


تاريخ اولين ال‌کلاسيکوي فصل جديد رقابت‌هاي لاليگا مشخص شد.


تاریخ اولین ال‌کلاسیکوی لالیگا مشخص شد و بر این اساس اولین ال‌دربی میان رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در تاریخ 25 اکتبر (شنبه 3 آبان‌ماه) ساعت 18 به وقت محلی برگزار می‌شود.

به نقل از فارس، لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا هم که پیش از این از سوی فیفا محروم شده بود روز جمعه 24 اکتبر (یک روز قبل از ال‌کلاسیکو) به پایان می‌رسد و بر این اساس این ستاره اروگوئه‌ای می‌تواند اولین بازی خود درلالیگا را در برنابئو مقابل رئال انجام دهد.


تاريخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 | 11:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال: مصدوميت خديرا به ما ربطي ندارد

رئال: مصدوميت خديرا به ما ربطي ندارد


باشگاه رئال مادريد اسپانيا اعلام کرد سامي خديرا بازيکن آلماني اين تيم زانوي چپش را به تيغ جراحان سپرد. اين عمل صبح امروز در شهر آوگزبورگ آلمان توسط يک جراح آلماني و با نظارت مشاور پزشکي باشگاه رئال انجام شد.


  به گزارش  "ورزش سه" این بازیکن در جام جهانی اخیر در برزیل رباط زانوی چپش دچار پارگی شد. رباط صلیبی پای راستش هم در نوامبر 2013 پاره شده بود.
آسیب‌دیدگی اخیر در بازی یکشنبه گذشته رئال مادرید برابر سوسیه‌داد اتفاق افتاده بود، اما خدیرا آن را جدی نگرفت. به همین دلیل باشگاه رئال مادرید ادعا کرد این مصدومیت مربوط به بازی‌های خدیرا در اسپانیا نیست.
اما فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد شدت مصدومیت خدیرا به حدی بود که او پس از آمدن به آلمان حتی یک جلسه هم نتوانست در تمرینات تیم ملی شرکت کند.
به همین دلیل یوآخیم لو نتوانست وی را در دو بازی اخیر تیم ملی آلمان (دیدار دوستانه چهارشنبه گذشته برابر آرژانتین و بازی یکشنبه شب مقابل اسکاتلند در چارچوب مقدماتی یورو 2016) در ترکیب تیم قرار دهد.


تاريخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 | 11:29 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تيم برتر جهان که به يک ستاره وابسته بودند

تيم برتر جهان که به يک ستاره وابسته بودند


همانطور که مي دانيم تيمهاي ملي قدرتمند ستارگان بزرگي دارند و مسئله ديگر اعتماد به ستارگان و به دوش کشيدن وظيفه خطير حمايت و پشتيباني از تيم ملي يک کشور است وظيفه اي که معمولا در بازيهاي ملي به دوش ستارگان سنگيني مي کند.


 به گزارش "ورزش سه" یکی از عوامل مصدومیت های بازیکنان و ستارگان فوتبال در تیم های ملی توقع بالا و فشار روانی بالایی است که آن را احساس می کنند، متکی بودن بیش از حد به این بازیکنان مشکلاتی را بوجود می آورد که از جمله این مشکلات توقع بازی بهتر از گذشته و به دست آوردن عناوین و افتخارات در زیر سایه ی آنهاست. به این علت این ستارگان ناچار هستند بازی هجومی از خود نشان دهند ، ستارگانی که توانایی شکستن خط دفاع هر تیم رادارند و آوای پیروزی را برای تیم به ارمغان می آورند. البته حرکت نزولی و سیر نزولی آنها نه تنها خیلی زود دیده می شود بلکه تاثیر مهمی بر بازی تیم دارد، چند سالی است که مربیان ملی سعی بر عدم اعتماد بیش از حد بر ستارگان تیم هایشان دارند اما زمانیکه شما یک بازیکن خوب دارید بازهم چشمهایتان به سوی اوست و کمترین انتظار لغزش را از آنها ندارید. حال به تحلیل هفت ستاره در تیمهای بزرگ ملی یا باشگاهی در طول سالهای قبل می پردازیم.

دیگو مارادونا : تیم ملی آرژانتین  1986 / 1990
یکی از بازیکنان مشهور و با کیفیت بالای بازی در طول زمان بازیگری اش بود ، کسی که حمایت شایانی به تیم ملی آرژانتین در طول جام جهانی 1986 مکزیک کرد، چهار سال بعد و در فینال جام جهانی 1990 ایتالیا تیم راه اشتباهی را نسبت به جام جهانی مکزیک پیشی گرفت. اگر تیم ملی آرژانتین در جام جهانی مکزیک به مارادونا متکی بود در ایتالیا مارادونا درخشش چهار سال قبل را نداشت و نتوانست از عنوان خود دفاع کند.

زین الدین زیدان : فرانسه 1998
زیدان یک بازیساز بود و در تیم رئال مادرید نیز درخشید، او عناوین درخشانی را با تیم ملی بدست آورد و بامهای اروپا را با رئال مادرید لرزاند تا به عنوان یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال شناخته شود. زمانیکه در یوونتوس بود به هسته مرکزی و اصلی خط هجومی تیم مبدل شد. به یوونتوس اجازه دست اندازی به هر جام و عنوانی را می داد گرچه در کنار او بازیکنانی نظیر الکساندر دل پیرو و فیلیپو اینزاگی حضور داشتند. اما یووه اعتماد بالایی نسبت به او داشت ، داشتن یک خط هافبک هجومی و با استعداد برای یووه به مراتب با ارزش تر بود ، یک بازیساز که عرصه را برای درخشش مهاجمین فراهم می کرد . زیدان حمایت فراوانی به یووه در فینال لیگ قهرمانان 1998 کرد اما باز رئال مادرید عنوان را کسب کرد ، یووه در آن فصل سری آ را فتح کرد . بعد از رفتن او از تیم حضورش کاملا احساس می شد و نقش محوری را برای تیم ایفا می کرد . زیدان در جام جهانی 2006 آلمان در اوج پختگی کاملا نشان داد یک بازیکن در شرایط روحی و روانی نامساعد توان بازی و درخشش را ندارد او قبل از بازی تنش روانی بالایی را تحمل کرد و نتیجه این مسئله ،عجیب ترین اتفاق را رقم زد . او و تیمش در فینال شانه خالی کردند ، زمانیکه او خوب نباشد تیم ملی فرانسه نیز به علت وابستگی بالا به او نتوانست درخشش را در فینال تجربه کند.

رونالدو : برزیل 1998
برزیل به فینال جام جهانی 1998 رسید، داستان فینال برای او و تیمش یک داستان تلخ و همیشگی خواهد بود اما رونالدو باید خوشحال باشد که در این تیم برزیل فعلی نیست ، برزیل جام جهانی 2014 ، تلخ ترین لحظات را پشت سر گذاشت .رونالدو در 98 فرانسه خوب بازی نکرد و عدم درخشش او یعنی ضعیف شدن تیم ملی برزیل هرچند آن تیم ستارگان زیادی داشت اما حضور رونالدو و وابستگی به او در خط حمله برای برزیل مشهود بود . هرچند او یک نابغه و اسطوره بود اما زیر سایه ستاره تیم حریف در فینال 98 زیدان ،  تخریب شد.

تیری هانری : آرسنال2006
او یکی از بهترین مهاجمان فوتبال در جهان بود اما بیش از حد نقش منجی را برای آرسنال ایفا کرد . زمانیکه نقش بازیکنی نظیر روبرت پیرس به طور چشمگیری کاهش یافت او همچنان ثابت ماند ، آرسنال همراه با هنری ستاره بود . او بیش از 30 گل در فصل 2005/06 به ثمر رساند و پنج فصل متوالی حضور او برای تیم نقطه عطفی بود ، آرسنال به فینال لیگ قهرمانان رسید و در درخشان ترین زمان خود قرارگرفت . تیم تنها به یک بازیکن وابسته بود و به علت مصدومیت هفت ماه را از دست داد . در این هنگام تیم تنها به مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان رسید و صعود نکرد ، در لیگ برتر نیز هیچ عنوانی را فتح نکرد و تنها گلزن برتر تیم رابین فن پرسی با تنها 13 گل بود.

کاکا : میلان
میلان تیم فوق العاده ای بود . بازیکن هافبک هجومی میلان دوران درخشش خود را در میلان گذراند ، به خاطر سرعت ، بالانس بدنی و استعداد دریبل زنی و گلزنی خود میلان را متحول کرد ، او وسیله قهرمانی در لیگ قهرمانان 2007 میلان بود اما او به تنهایی توانایی حمایت کامل از تیم را نداشت ، وابستگی بیش از حد به او فشار روانی بالایی براو گذاشت . با ترک میلان و رفتن به رئال مادرید ، تیم ایتالیایی دوران افول را آغاز کرد یکی از نکات مهم این است که بودن ستاره هایی نظیر پائولو مالدینی در خط دفاع دلیلی بر متکی بودن تیم بر آنها نیست همیشه بازیکنان بزرگ در خط حمله و هافبک دیده می شوند و تاثیر به سزایی دارند.

کریس رونالدو : منچستر یونایتد 2009
رونالدو به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان مدرن در منچستر بازی می کرد . در طول بازی او با منچستر نقش مهمی را در تیم ایفا می کرد و گلهای بسیاری را برای تیمش زد ، در هر ورزشگاه چه بازیهای خانگی و یا بازی های خارج از خانه گلزن ظاهر می شد .  یکی از ویژگی های او در نگاه الکس فرگوسن جاه طلبی اش در خط حمله بود، با رفتن او از منچستر به رئال مادرید تیم وزنه بزرگی را از دست داد به طوریکه مربی بزرگ یونایتد فرگوسن نیز نبود او را احساس می کرد و دلیل آن نیز حمایت و پشتیبانی همیشگی او از رونالدو و عدم آینده نگری الکس بود .

لیونل مسی : بارسلونا 2013
نبوغ بارسلونا به شکل غیر قابل توقفی پیش می رفت با وجود بازیکنانی نظیر ژاوی و اینیستا آنها دربین سالهای 2009 تا 12 در  اوج قدرت بودند ، یکی از تاکتیک های مربیان بارسلونا حضو ستاره جوان تیم لیونل مسی بود، آنها با حضور او سعی بر ماندن در قدرت فوتبال اسپانیا داشتند. فصل 2013 با مصدومیت مسی همراه شد و نقاط ضعف تیم نیز بیشتر نمایان شد ، بارسلونا بیش از حد به مسی وابسته است . سال 2013 که همراه با مصدومیت او بود بارسلونا به هیچ جامی دست پیدا نکرد، نشان دادند وابستگی به یک ستاره بهتر از این میسر نیست.


تاريخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 | 11:28 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

نقل و انتقالات رئال با موافقت من صورت گرفت

نقل و انتقالات رئال با موافقت من صورت گرفت


سرمربي رئال مادريد اعلام کرد که تمام فعاليت‌هاي باشگاه در فصل نقل و انتقالات با موافقت او صورت گرفته است.


کارلو آنچلوتی در گفت‌و‌گو با روزنامه ایتالیایی « Il Giiornale» از بدشانسی باشگاه در ارتباط با مصدومان، تعطیلات فیفا و جدایی ژابی، موراتا و دیگو لوپز صحبت کرد.

به نقل از فارس، وی اظهار داشت: شانس زیادی از تیم‌های ملی نداشتیم، داستان از سال گذشته تا الان تغییری نکرده است.

وی با بیان اینکه از شایعه جدایی آلونسو از مادرید برای حفظ زندگی مشترکش خبر ندارد، ادامه داد: فلورنتینو درست گفته که نقل و انتقالات و جذب بازیکنان را با توافق با من انجام می‌داد. تمام تصمیمات در توافق با سرمربی گرفته شد. کنجکاوم بدانم که موراتا چگونه راهی ایتالیا شد. او را خوب می‌شناسم و نیاز داشت که از بازیکنان اصلی باشد زیرا جوان بود.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: خیلی زود است که بگوییم مارکو وراتی جانشین پیرلو است اما هر دوی آنها در یک پست بازی می‌کنند. او توانایی‌های زیادی دارد و باید بیشترین استفاده را از آنها ببرد. وراتی از هیچ کس و هیچ چیز نمی‌ترسد و شخصیتی دارد که می‌تواند این نقش را از آن خود کند.

وی اضافه کرد: لوپز در مادرید با کاسیاس رقابت می‌کرد تا درون دروازه قرار بگیرد. او تصمیم گرفت که چالش جدید و یک شیوه متفاوت فوتبال را در یک لیگ دیگر تجربه کند. او دروازه‌بان توانمند، سخت‌کوش و از خودگذشته‌ای است. او به دنبال ثبات بیشتر بود و به همین دلیل مادرید را ترک کرد.


تاريخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 | 11:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مصاحبه با چيچاريتو..

چیچاریتو:” باید دیوانه باشی که مسی را بهتر از رونالدو بدانی!”

chicha8

مرجع خبری رئال مادرید : خاویر هرناندز ملقب به چیچاریتو در مصاحبه ای  تلویزیونی در مورد اولین هفته حضورش در رئال مادرید صحبت کرد.

خودت خبر داری که وقتی خبر پیوستنت به رئال اعلام شد بسیاری به تو تردید داشتند.
در این تیم باید این چیزها را پذیرفت. رئال مادرید بنا بر اعلام فیفا بهترین باشگاه قرن بیستم است و این را باید درک کرد. فقط رئلا ده بار قهرمان اروپا شده است و بسیاری از افراد اعتقاد دارند که بهترین تیم دنیاست. حالا من ، ناواس و رودریگز در رئال هستیم که از نظر فرهنگ فوتبالی شباهت های زیادی به هم داریم.

از روند دوران فوتبال خودت راضی به نظر می رسی.
در چیواس بازی می کردم که بهترین باشگاه مکزیک بود. به منچستریونایتد رفتم که بهترین باشگاه انگلیس بود و حالا به رئال آمدم که بهترین باشگاه دنیاست. باید نیمه پر لیوان را نگاه کرد. می توانستم منچستر را زودتر ترک کنم اما شرایط فراهم نشده بود.

تو خانوادگی فوتبالیست بوده ای.
بله و این به سود من بوده است. پدربزرگ و پدرم فوتبالیست بوده اند. فوتبال را از آنها فرا گرفتم و آموختم که متواضع و صبور باشم. خانواده ام را مثل یک تیم می دانم. آنها خیلی کمک کردند تا من را به این جا برسانند.

اما در این مدت اغلب نیمکت نشین بودی و نتوانستی مایه افتخار آنها باشی.
فوتبال یک امید است، نه یک کار اداری. از 18 تا 21 سالگی همیشه روی نیمکت می نشستم اما همیشه به خودم باور داشتم. هیچ کسی تمرین نمی کند تا روی نیمکت بنشیند.رویاهای بزرگی دارم. رامون مورالس، اسطوره فوتبال مکزیک خیلی به من کمک کرد. من به خدا باور دارم و  پیش از هر بازی دعا می کنم که خدا به من کمک کند تا موفق شوم.

می توانی جای بنزما را بگیری؟
مقایسه شدن من با او فشاری رویم ایجاد نمی کند. مسلما تلاش می کنم که با بنزما رقابت کنم. با رونی ، برباتوف و فن پرسی در یونایتد همین وضعیت  وجود داشت و در سطح حرفه ای کاملا طبیعی است. فشاری وجود ندارد. رقابت همیشه بالاست و این قضیه به هیچ وجه روی من اثر منفی نمی گذارد. قرار نیست که جای بنزما را بگیرم، قرار است که نماینده رئال مادرید باشم. از زمان حضورم در چیواس همیشه مطبوعات سعی کردند که من را مقابل هم تیمی هایم قرار بدهم اما من و بنزما با هم سازگار هستیم و حتی می توانیم کنار همدیگر در ترکیب بازی کنیم. او اگر گل نزند پاس گل می دهد. هر بازیکنی نقاط قوت خاص خود را دارد. بحث میان حضور من یا او در ترکیب همیشه وجود خواهد داشت اما خودم را درگیرش نمی کنم.

اگر ناکام شدی چه؟
در باشگاهی مثل رئال جایی برای توجیه وجود ندارد. تو بر اساس عملکردت به جایگاه واقعی خود می رسی. وقتی رویاهای بزرگی داری باید سخت تلاش کنی و در سطح حضور در این باشگاه باشی.حرفه ای بودن نباید فقط یک جمله زیبا برای من باشد. باید نشان بدهم که کسانی که پشت سر من هستند را نا امید نمی کنم. نباید والدین و پدربزرگم را ناراحت و نا امید کنم.

واقعا در همین حدی که می گویی امیدوار هستی؟
بازی در رئال اولین معجزه زندگی من است که به تحقق پیوسته است. بازیکنی نیستم که خیلی زود راضی شوم. سعی می کنم که از هر فرصت استفاده کنم و عملکرد بهتری ارائه بدهم. در رئال تلاش می کنم که نام مکزیک را با افتخار برافراشته کنم. از مکزیکی ها که همیشه از من حمایت کردند متشکرم.

این حرفهایت برای جلب محبوبیت در میان هواداران که نیست؟
کسانی که مرا می شناسند می دانند که نظر واقعی من همین است. با همه وجودم بازی می کنم و برای این پیراهن جان می دهم. یک تماس ساده می تواند زندگی تو را تغییر بدهد. در دو هفته اخیر همین اتفاق برای من رخ داده است.

بحث میان رونالدو و مسی را چطور می بینی؟ کدامشان بهتر هستند؟
بدون هیچ شکی کریستیانو بهتر است. باید دیوانه باشی که این گونه فکر نکنی. رونالدو بهترین است. مسی خوب است اما عقب تر از رونالدوست.

چرا اسم خودت را چیچاریتو گذاشتی؟
وقتی فوتبال را در مکزیک آغاز کردم سن زیادی نداشتم و به همین خاطر مرا مثل یک نخودفرنگی می دانند. به همین خاطر می گفتند :” ببینید، شبیه یک نخودفرنگی است!” چون که سن کمی داشتم ، پدر و پدربزرگم مرا چیچاریتو ( به معنی نخودفرنگی کوچک) نام نهادند و این نام روی من باقی ماند. برایم نام جالبی است.

الگوهای فوتبالی تو چه کسانی هستند؟
فرناندو تورس و رائول را در روزهای اوجشان به خاطر حرکاتشان در محوطه جریمه مورد توجه قرار می دادم اما رونالدوی برزیلی بهترین بود.

ایکر یا کیلور؟
هر دو نفر آنها دروازه بان های فوق العاده ای هستند و مربی تصمیم می گیرد که کدام یک از آنها بازی کنند. به نظرم ایکر نماد رئال مادرید است اما برخورد خوبی با او نشده است. به عنوان یک دروازه بان همه جامها را برده است و ذهن قدرتمندی دارد.

اولین گلت را به چه کسی تقدیم می کنی؟
خانواده ام، هم تیمی ها ، مربیان و همه کارمندان باشگاه.

در زمان فینال لیگ قهرمانان کجا بودی؟
در کنار دوستانم در خانه یکی از آنها جمع شده بودیم. خیلی شگفت زده شدیم اما زیبایی فوتبال به همین چیزهاست.




تاريخ : چهار شنبه 19 شهريور 1393 | 11:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

جمله هايي از بعضي بازيكنان رئال.. خبر هايي كوتاه..

 

“اگر نمیتوانید هنگام باخت مارا یاری کنید,در زمان برد هم ما را یاری نکنید”/کریستیانو رونالدو

.............................................................................................................................................................................

 

چیچاریتو:” باید دیوانه باشی که مسی را بهتر از رونالدو بدانی!”

.....................................................................................................................

 

 

هواداران اتلتیکو ترسیده اند و به برنابئو نمی آیند!

مرجع خبری رئال مادرید : در حال حاضر فقط 30 هوادار اتلتیکو بلیط بازی مقابل رئال در برنابئو را خریده اند و به نظر می رسد که هواداران این تیم از پیروزی در زمین رئال ناامید هستند.

اتلتیکو 250 بلیط 70 یورویی برای این بازی از رئال گرفته است اما تا کنون فقط 30 بلیط خریده اند.

......................................................................................................................................................................



تاريخ : چهار شنبه 19 شهريور 1393 | 11:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بازگشت كريس رونالدو به تمرينات رئال براي كسب امادگي در دربي مادريد..

بازگشت کریستیانو رونالدو به تمرینات گروهی به منظور کسب آمادگی برای دربی

طرفداری- کریستیانو رونالدو در دومین جلسه تمرینی این هفته تیمش شرکت کرد تا در آستانه دربی شنبه شب مقابل اتلتیکو مادرید خود را آماده تر کند.


ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 19 شهريور 1393 | 10:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.