جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو مقابل مسی؛ جهش خیره کننده CR7

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو مقابل مسی؛ جهش خیره کننده CR7

رونالدو مقابل مسی؛ جهش خیره کننده CR7

کریستیانو رونالدو با درخشش در دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان توانست لیونل مسی را زیر سایه خود قرار دهد.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو که در اکثر فصل چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان، قافیه را به مسی باخته بود، به یکباره جبران مافات کرد و با زدن 5 گل به بایرن مونیخ در دو بازی رفت و برگشت، کمک کرد هم رئال به نیمه نهایی صعود کند و هم اینکه خودش با توجه به حذف بارسلونا، این فرصت را دارد تا از 11 گل مسی در لیگ قهرمانان پیشی بگیرد.

 

 

 

 

رونالدو تا پیش از مصاف با بایرن مونیخ، تنها دو گل در لیگ قهرمانان زده بود و 9 گل با مسی فاصله داشت. در لالیگا نیز او 19 گله است و 10 گل با مسی فاصله دارد هرچند که او به نسبت مسی در بازی های بیشتری با تصمیم زیدان به استراحت پرداخته است.

 

رونالدو با زدن 5 گل به بایرن، تعداد گل هایش در مراحل حذفی لیگ قهرمانان را به 32 رساند و با رکورد دی استفانو برابری کرد؛ در حالیکه رقیب مستقیم او یعنی مسی در دو بازی رفت و برگشت برابر یوونتوس در یک چهارم نهایی نتوانست گلی به ثمر برساند. او در مجموع 16 گل در مراحل حذفی لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است.

 

 

 

 

مسی شب گذشته سه بار فرصت گلزنی به یوونتوس را داشت که با بدشانسی و بی دقتی آنها را از دست داد تا بارسلونا نتواند شکست 3-0 بازی رفت را جبران کرده و حذف شود. به این ترتیب مسی در نهمین بازی متوالی خود در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در امر گلزنی ناکام ماند.

 

حالا رونالدو این فرصت را دارد تا یک قهرمانی دیگر با رئال در لیگ قهرمانان به دست آورده و بر تعداد گل هایش در این جام نیز بیفزاید. 5 گل او به بایرن، رقابتش با مسی برای 100 گله شدن در لیگ قهرمانان را نیز پایان داد.



تاريخ : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | 23:20 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال و رد پیشنهاد بالای لیورپول برای آسنسیو

رئال و رد پیشنهاد بالای لیورپول برای آسنسیو

کادنا کوپا امروز گزارش داد که مارکو آسنسیو مورد توجه یورگن کلوپ قرار گرفته و لیورپول پیشنهادی 50 میلیون یورویی برای جذب این ستاره 21 ساله ارائه داده است.

به گزارش "ورزش سه"، آسنسیو سال 2015 از مایورکا به رئال پیوست و به همان تیم قرض داده شد. او فصل 2015-2016 نیز برای اسپانیول به صورت قرضی بازی کرد و از فصل جاری به تیم اول رئال اضافه شد.

 

 

 

 

درخشش او در جمع کهکشانی ها به قدری بوده که بسیاری معتقدند او فصل بعد به جایگاهی ثابت در رئال دست یافته و پیراهن شماره 10 نیز به وی خواهد رسید.

 

به خصوص نمایش فوق العاده آسنسیو در دو بازی رفت و برگشت مقابل بایرن باعث شده تا تیم های زیادی خواهان جذب او شوند و حتی لیورپول حاضر است 50 میلیون یورو برای جذب وی بپزدازد اما نه خود او و نه رئال، علاقه ای به پایان همکاری با یکدیگر ندارند.

رئال این پیشنهاد را رد کرده و آسنسیو نیز به سال های درخشانی که پیش روی وی در رئال است چشم دوخته است.



تاريخ : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | 18:13 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

روی کین: کریستیانو رونالدو یک نابغه است

روی کین، هم تیمی سابق رونالدو در منچستریونایتد، در ستایش عملکرد وی پس از هت تریک در برابر بایرن مونیخ، او را یک نابغه خوانده است.

طرفداری- رونالدو پس از هت تریک در برابر بایرن مونیخ، هفتمین حضور پیاپی رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تضمین کرد. به گزارش Mirror، روی کین که هم اکنون به عنوان دستیار سرمربی تیم ملی جمهوری ایرلند فعالیت می کند، در مصاحبه اش با ITV در ستایش هم تیمی سابقش و این که چقدر از دیدن بازی او لذت می برد، اظهار داشته است:

رونالدو یک نابغه است، نمی توانیم این را انکار کنیم. درباره کسی حرف می زنیم که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است، دیدن بازی او لذت بخش است. همیشه درباره این حرف می زنیم که گلزنی آسان نیست، اما کافیست به آمار او در هر فصل نگاه کنید، تعداد گل ها و پاس گل هایش بیان کننده همه چیز است.

 رونالدو در حالی در سال 2003 به جمع شیاطین سرخ پیوست که روی کین در انتهای دوران بازی اش قرار داشت و حالا این مفسر ITV در ستایش کریستیانو بیان کرده است:

او یک نابغه به تمام معناست، به همین سادگی.



تاريخ : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | 17:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

طعنه جدید پیکه به رئال و هوادارانش (عکس)

طعنه جدید پیکه به رئال و هوادارانش (عکس)

سوت های اعتراضی هواداران رئال مادرید علیه رونالدو در بازی برگشت مقابل بایرن، سوژه کنایه جدید پیکه به کهکشانی ها شده است.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته هواداران بارسلونا با وجود حذف تیم محبوب شان، ایستاده برای بازیکنان کف زدند و آنها را تشویق کردند. پیکه نیز پس از بازی در توئیتر خود از هواداران حاضر در نوکمپ به خاطر این حرکت غرورانگیزشان قدردانی کرد.

 

 

 

 

ساعتی بعد، وبسایت نشریه مارکا از خوانندگان خود پرسید که با این حرکت هواداران بارسا موافق هستند یا خیر. همین مساله پیکه را بر آن داشت تا یک توئیت جنجالی دیگر را به جمع توئیت های حاشیه ساز قبلی اش اضافه کند.

 

او ضمن انتشار اسکرین شات صفحه مارکا، به سوت های اعتراضی هواداران رئال علیه رونالدو کنایه زد و نوشت:« برای شان دردناک است که می بینند ما با وجود حذف شدن، از سوی هواداران تشویق شدیم چون عادت دارند که حتی با وجود صعود نیز سوت های اعتراضی بشنوند.»



تاريخ : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | 17:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پافشاری خطرناک بیل برای حضور در ال کلاسیکو

بازگشت فوق ستاره ولزی به تمرینات

پافشاری خطرناک بیل برای حضور در ال کلاسیکو

گرت بیل نمی خواهد فرصت حضور در مهم ترین و جذاب ترین بازی فصل رقابت های باشگاهی اروپا را از دست بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه آینده در برنابئو، دیدار حساس رئال مادرید و بارسا برگزار خواهد شد؛ دیداری که برای بارسا مرگ و زندگی است و برای رئال، فرصتی برای فرار به سوی قهرمانی لالیگا.

 

 

 

 

گرت بیل که در بازی رفت مقابل بایرن دچار مصدومیت از ناحیه مچ و نیز عضلات ساق پا شد، پس از غیبت در بازی برابر خیخون و نیز بازی برگشت بایرن، از امروز به تمرینات رئال مادرید بازگشت تا خود را برای ال کلاسیکو مهیا کند.

 

 

 

 

به ادعای آ.اس، تیم پزشکی رئال به بیل هشدار داده اند که در صورت بازگشت زودهنگام، احتمالا مصدومیت وی تشدید خواهد شد ولی بیل اصرار دارد که در ال کلاسیکو به میدان برود. با توجه به در پیش بودن دو بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان، باید دید زیدان روی بیل برای ال کلاسیکو ریسک خواهد کرد یا خیر.



تاريخ : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | 17:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تیم منتخب یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا (هواسکورد)

وبسایت آماری هواسکورد، تیم منتخب یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را معرفی کرد.

طرفداری- مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با انجام 4 بازی در دور برگشت به پایان رسید و تیم های رئال مادرید، موناکو، یوونتوس و اتلتیکو مادرید به جمع چهار تیم پایانی این رقابت ها صعود کردند.

درخشش کریستیانو رونالدو در دو دیدار رفت و برگشت مقابل بایرن مونیخ، درخشش ام باپه مقابل دورتموند در هر دو دیدار رفت و برگشت، این دو بازیکن را از جمله بازیکنان حاضر در تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی قرار داده است.

تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی از نگاه هواسکورد:

مانوئل نویر، دنی آلوز، دیگو گودین، جورجو کیه لینی، مارسلو، میرالم پیانیچ، کاسمیرو، دمبله، پائولو دیبالا، کریستیانو رونالدو، ام باپه



تاريخ : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | 17:23 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

نحوه به ثمر رسیدن گل های کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا

گل های کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا چگونه به ثمر رسیده است؟ وی چگونه موفق شد به رکورد 100 گل در لیگ قهرمانان اروپا برسد؟

طرفداری - کریستیانو رونالدو پس از اینکه به اولین بازیکنی بدل شد که 100 گل در رقابت های باشگاهی اروپا به ثمر رساند، موفق شد در پیروزی 4-2 مقابل بایرن مونیخ هتریک کند و به اولین بازیکنی بدل شد که به رکورد 100 گل در لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا نمود، تا با اقتدار در صدر جدول بهترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد.

به گزارش وب سایت یوفا، رونالدو گل های خود در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را بدین گونه به ثمر رسانده است:



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | 12:23 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ژاوی: این ال کلاسیکو کاملا بر قهرمانی لالیگا تاثیرگذار است؛ بارسا 2-1 پیروز می‌شود

ژاوی از ال کلاسیکوی روز یکشنبه گفت و از اینکه مردم در قطر کاملا جدی آن را دنبال می‌کنند.

طرفداری - ژاوی هرناندز، هافبک اسپانیایی السد قطر که از اساطیر بارسلونا به شمار می‌رود عنوان کرد ال کلاسیکوی پیش رو بازی بسیار نزدیکی خواهد بود و پیش بینی کرد آبی اناری‌ها این بازی را 2-1 خواهند برد.

به گزارش as، ژاوی که پس از سال‌های طولانی دو فصل پیش بارسا را به مقصد قطر ترک کرد، همواره پیگیر نتایج و اخبار تیم محبوبش بوده و به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال، معمولا در رابطه با اتفاقات مهم روز فوتبال دنیا به مصاحبه با خبرگزاری‌ها می‌پردازد. با توجه به در پیش بودن بازی حساس رئال مادرید و بارسلونا در ال کلاسیکوی برگشت، ژاوی در گفتگو با خبرنگاران درباره این بازی گفت:

این ال کلاسیکو در تعیین سرنوشت قهرمان لالیگا کاملا سرنوشت ساز خواهد بود چون سه امتیاز آن می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند. هم رئال مادرید و هم بارسلونا هر چه در توان دارند را برای قهرمان شدن خواهند گذاشت. پای قهرمانی در میان است و به همین دلیل هم مسابقه‌ای شگفت‌انگیز با حداکثر تنش را شاهد خواهیم بود. 

هر دو تیم، ترکیبی عالی در اختیار دارند و از این بابت فاصله چندانی با یکدیگر ندارند. اینکه بازی در سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود هم از نظر من تاثیر زیادی بر شانس نخست پیروزی در بازی نخواهد داشت. مطمئنم که بازی بسیار نزدیکی را شاهد خواهیم بود. پیش بینی من به عنوان یک بارسایی طبیعتا پیروزی بارسلوناست. نظر من نتیجه‌ای مثل 2-1 است. امیدوارم و دوست دارم بارسلونا پیروز بازی باشد. گرچه بازی بسیار دشواری را پیش بینی می‌کنم. معتقدم در بارسلونا با توجه به غیبت نیمار، مسی و لوییس سوارز بازیکنان کلیدی تیم خواهند بود. در مادرید هم کریستیانو، بنزما و بیل؛ اگر به بازی برسد. این بازیکنان را نام بردم چون از نظر من گلزنان دو تیم، تفاوت ها را رقم خواهند زد. 

جو حاکم بر قطر در زمان ال کلاسیکو فوق العاده است. هم‌تیمی‌هایم در السد مشتاقانه در انتظار دیدن این بازی هستند. ال کلاسیکو را همه دنبال می‌کنند. چه طرفداران رئال مادرید چه بارسلونا. این را حالا که بیرون از گود هستم درک کرده ام. این که مردم با چه شور و اشتیاقی منتظر تماشای این مسابقه هستند.



تاريخ : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | 12:21 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رکوردداران حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید با 12 حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رکورددار حضور در این مرحله مسابقات است.

طرفداری - پس از پایان مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2016/17 و صعود چهار تیم اتلتیکو مادرید، رئال مادرید، یوونتوس و موناکو، به بررسی تمامی تیم هایی که حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (از فصل 1992/93 تاکنون) می پردازیم.

طی 25 دوره ای که از آغاز لیگ قهرمانان اروپا گذشته است، 31 باشگاه مختلف حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات را تجربه نموده اند، که رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ تعداد حضورشان در این مرحله دو رقمی شده است.

تاکنون 6 باشگاه اسپانیایی، 6 باشگاه انگلیسی، 5 باشگاه فرانسوی، 4 باشگاه آلمانی، 3 باشگاه ایتالیایی، 2 باشگاه هلندی، 1 باشگاه پرتغالی، 1 باشگاه یونانی، 1 باشگاه اسکاتلندی، 1 باشگاه سوئدی و 1 باشگاه اوکراینی حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده اند.

تیم هایی که حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده اند
نام تیم تعداد حضور سال های حضور
رئال مادرید 12 1998, 2000, 2001, 2002, 2003, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017
بارسلونا 11 1994, 2000, 2002, 2006, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2015
بایرن مونیخ 10 1995, 1999, 2000, 2001, 2010, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016
میلان 7 1993, 1994, 1995, 2003, 2005, 2006, 2007
منچستریونایتد 7 1997, 1999, 2002, 2007, 2008, 2009, 2011
چلسی 7 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2012, 2014
یوونتوس 7 1996, 1997, 1998, 1999, 2003, 2015, 2017
موناکو 4 1994, 1998, 2004, 2017
لیورپول 3 2005, 2007, 2008
آژاکس 3 1995, 1996, 1997
اتلتیکو مادرید 3 2014, 2016, 2017
بروسیادورتموند 3 1997, 1998, 2013
اینتر 2 2003, 2010
پورتو 2 1994, 2004
والنسیا 2 2000, 2001
آرسنال 2 2006, 2009
گلاسکورنجرز 1 1993
لیدز یونایتد 1 2001
پاناتینایکوس 1 1996
آیندهوون 1 2005
دینامو کیف 1 1999
المپیک مارسی 1 1993
گوتبورگ 1 1993
پاری سن ژرمن 1 1995
نانت 1 1996
بایرلورکوزن 1 2002
دپورتیوولاکورنیا 1 2004
ویارئال 1 2006
المپیک لیون 1 2010
شالکه 04 1 2011
منچستر سیتی 1 2016

با احتساب جام باشگاه های اروپا، رئال مادرید (28)، بایرن مونیخ (18)، بارسلونا (16)، میلان (13)، منچستر یونایتد (12) و یوونتوس (12) بیشترین حضور را در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرده اند در حالی که اتلتیکو مادرید 6 بار و موناکو 4 بار این مرحله را تجربه می کنند.



تاريخ : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | 12:19 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

چهار تیم مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مشخص شدند؛ رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، یوونتوس، موناکو

هر تیم، تنها 3 بازی دیگر تا لمس جام قهرمانی فاصله دارد.

طرفداری- با پایان یافتن بازی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

نتایج رقم خورده در مجموع دو دیدار رفت و برگشت در این مرحله‌ از این قرار بودند:

رئال مادرید 3-6 بایرن مونیخ گزارش بازی
اتلتیکو مادرید 1-2 لسترسیتی گزارش بازی
یوونتوس 0-3 بارسلونا گزارش بازی
موناکو 3-6 دورتموند گزارش بازی

**گفتنی است که قرعه کشی مرحله نیمه نهایی ، ساعت 14:30 روز جمعه 1 اردیبهشت 1396 برگزار خواهد شد.**



تاريخ : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | 10:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اینیستا: تمرکزمان را روی ال کلاسیکو قرار می‌دهیم

اینیستا: تمرکزمان را روی ال کلاسیکو قرار می‌دهیم

آندرس اینیستا، کاپیتان بارسلونا مدعی شد که تیمش تمام تمرکز خود را بر روی بازی برگشت لالیگا خواهد گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته یوونتوس و بارسلونا در نوکمپ به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با تساوی 0-0 به پیاان رسید. دیدار رفت دو تیم با برتری 3-0 یووه تمام شده بود و حالا بارسلونا از دور رقابت ها کنار رفته است. پس از بازی آمندرس اینیستا، کاپیتان تیم مدعی شد که آنها تمام تمرکز خود را بر روی لالیگا و دیدارشان با رئال خواهند گذاشت.

 

 

 

او گفت:" مقابل گل مثل همیشه موثر نبودیم و همین موضوع به ما ضربه زد. خیلی ناراحتیم که از چمپیونزلیگ حذف شدیم ولی بردن لیگ بستگی به نتیجه بازی مان در برنابئو و انگیزه مان دارد. موقعیت های زیادی خلق کردیم ولی هیچ کدام وارد دروازه نشد.

 

اگر گل می‌شد، داستان فرق می‌کرد. با ناراحتی زمین را ترک کردیم. باید به اشتباهاتمان دقت کنیم و به بهترین شکل ممکن فصل را به پایان برسانیم. هنوز در کوپا دل ری و لالیگا شانس داریم."



تاريخ : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | 10:18 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

راموس: پیکه باید بازی با PSG را دوباره تماشا کند

راموس: پیکه باید بازی با PSG را دوباره تماشا کند

اشتباهات متعدد دیدار شب گذشته رئال و بایرن، جنجال های بسیاری به همراه داشت که یکی از آنها، توئیت پیکه راجع به این اشتباهات بود.

به گزارش "ورزش سه"، پس از گل دوم رونالدو که در شرایط آفساید به ثمر رسید، جرارد پیکه در توئیترش، بدون نوشتن چیزی، سه نقطه توئیت کرد و اعتراضش نسبت به اشتباهات داوری را به این شکل نشان داد اما مثل همیشه، این اعتراض او بی پاسخ نماند و کاپیتان رئال، جواب او را داد.

 

 

 

راموس پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت:" پیکه باید به عقب برگردد و بازی تیمشان با پاری سن ژرمن را تماشا کند و ببیند که آیا هنوز هم همینطور راجع به داوری فکر می‌کند یا نه. بهتر است منتظر باشیم و ببینیم در بازی برگشت مقابل یوونتوس چه اتفاقی رخ خواهد داد."

 

راموس درباره اشتباهات داوری گفت:" باید با این اشتباهات کنار آمد، هر چند من از طرفداران ویدیو چک هستم."



تاريخ : چهار شنبه 30 فروردين 1396 | 23:7 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مودریچ: در ال‌کلاسیکو هم هواداران باید همینطور باشند

مودریچ: در ال‌کلاسیکو هم هواداران باید همینطور باشند

لوکا مودریچ، هافبک رئال مادرید از هواداران تیمش خواست که در الکلاسیکو نیز مثل بازی با بایرن از رئال حمایت کنند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال در مجموع دو دیدار رفت و برگشت موفق شد 6-3 بایرن را شکست داده و به دور نیمه نهایی چمپیونزلیگ صعود کند. شاگردان زیدان شب گذشته در برنابئو 4-2 حریف را در هم کوبیدند و حال مودریچ از هواداران خواست به حمایت‌های خود را در بازی با بارسلونا نیز ادامه دهند.

 

 

 

او گفت:" ما نمایش خیلی خوبی داشتیم و می‌توانستیم در دور رفت کار را تمام کنیم. خوشحالیم که به نیمه نهایی صعود کردیم و حالا باید بازی به بازی پیش برویم و امیدواریم که برای اولین بار در تاریخ از عنوان قهرمانی دفاع کنیم.

 

روز یکشنبه ، بازی سخت دیگری خواهیم داشت. بردن آن بازی برای قهرمانی در لالیگا بسیار تعیین کننده خواهد بود. اگر می‌خواهیم خوب کار کنیم باید استراحت کنیم و امیدوار باشیم هواداران روز یکشنبه هم جوی مثل بازی با بایرن ایجاد کنند."



تاريخ : چهار شنبه 30 فروردين 1396 | 23:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدوی لعنتی؛ واکنش ژرمن‌ها به حذف بایرن(عکس)

رونالدو بالاتر از داوری عامل صعود رئال

رونالدوی لعنتی؛ واکنش ژرمن‌ها به حذف بایرن(عکس)

نشریات و رسانه های آلمانی بر خلاف همتایان کاتالان خود، کمتر روی اشتباهات داوری شب گذشته بازی رئال-بایرن مانور داده و بیشتر رونالدو و درخشش او را عامل حذف مونیخی ها دانسته اند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را با نتیجه 1-2 از بایرن برده بود؛ شب گذشته در برنابئو نیز 4-2 پیروز شد تا برای هفتمین بار متوالی پای به نیمه نهایی لیگ قهرمانان بگذارد.

نکته قابل ذکر، اشتباهات داوری آشکار بازی شب گذشته بود. کاسای مجارستانی و دو دستیارش، در ثبت نتیجه پایانی تاثیر گذار بودند با این حال نشریات و رسانه های آلمانی کمتر به این موضوع پرداخته اند.

 

 

 

 

Fußball Bild (Berlín) : این رونالدوی لعنتی.... پایان تلخ برای بایرن در لیگ قهرمانان... فوق ستاره ای به نام رونالدو با زدن سه گل، بایرن را از لیگ قهرمانان بیرون کرد.

 

 

Süddeutsche Zeitung (Múnich) : رونالدو رویای بایرن را ویران ساخت...رونالدو با زدن 5 گل در دو دیدار رفت و برگشت، نقشی تعیین کننده در صعود رئال به نیمه نهایی داشت. البته بدون شک داور هم در پیروزی 4-2 رئال نقش مستقیم ایفا کرد.

 

Die Welt (Berlín): رونالدوی ناجی، به کابوس بایرن تبدیل شد.

 

TZ y Münchner Merkur (Berlín) : حذف در وقت های اضافه؛ رونالدو رویای بایرن را خراب کرد.

 

Abendzeitung (Múnich) : خداحافظی بایرن با لیگ قهرمانان پس از شکست 4-2 از رئال...یک بایرن شجاع و مبارز، در نهایت با هت تریک رونالدو که یکی از گل هایش آفساید بود، در ماردید گلباران شد.

 

Kicker.de (Núremberg, Baviera) : رونالدو به رویای بایرن در لیگ قهرمانان پایان داد...بایرن در آستانه سورپرایز کردن رئال در ورزشگاه خودش بود اما با درخشش رونالدو 4-2 مغلوب شد. رونالدو هت تریک کرد که یکی از گل هایش در موقعیت آفساید به ثمر رسید.

 

SportBild.de (Berlín : از بایرن ویرانه ای به جا ماند....رونالدو رویای بایرن را خراب کرد.



تاريخ : چهار شنبه 30 فروردين 1396 | 23:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آمار رونالدو خنده دار است

آمار رونالدو خنده دار است

مایکل کریک، کاپیتان منچستریونایتد به تمجید از عملکرد کریستیانو رونالدو پرداخت.​​​​​​​


به گزارش "ورزش سه"، کریک سالها در ترکیب یونایتد با رونالدو همبازی بود و معتقد است ثبت آمار 100 گل در لیگ قهرمانان گویای توانایی های برنده 4 توپ طلای فوتبال جهان است.

 

کریک گفت: "رکورد رونالدو و به ثمر رساندن این تعداد گل آن هم در چنین رقابت سطح بالا و رقابتی خنده دار است.

 

 

 

هر دو دیدار رفت و برگشت برابر بایرن را تماشا کردم. رونالدو از همه شانس ها استفاده کرد و موقعیت دیگری نبود که او خراب کرده باشد. او تعداد کمی شوت به دروازه داشت اما ضربات وی موثر بود.

 

آمار رونالدو وحشتناک است اما چه تعداد رکورد در این سالها شکسته شده است؟ آمار رونالدو شگفت انگیز بوده و گویای همه چیز می باشد."



تاريخ : چهار شنبه 30 فروردين 1396 | 23:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

دلجویی رونالدو از کارلو آنچلوتی (عکس)

دلجویی رونالدو از کارلو آنچلوتی (عکس)

کریستیانو رونالدو به تنهایی و با زدن 5 گل به بایرن مونیخ زمینه ساز صعود رئال مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد.

به گزارش "ورزش سه"، به این ترتیب رئال با هفت بار صعود متوالی به نیمه نهایی، رکورد بارسلونا را شکست.

 

 

 

 

رونالدو که در بازی رفت دو گل به بایرن زده بود، امشب با ثبت یک هت تریک مقابل تیم مربی سابق خود، شب سختی برای آنچلوتی ساخت. او در پایان بازی به سراغ کارلتو رفت و او را در آغوش گرفت تا به نوعی از وی دلجویی کرده باشد.

رونالدو و آنچلوتی در زمان حضور این مربی در رئال، رابطه بسیار خوبی با یکدیگر داشتند.

 

پیش از شروع بازی نیز سرخیو راموس خوش و بش گرمی با کارلتو داشت.

 

 

 



تاريخ : چهار شنبه 30 فروردين 1396 | 11:3 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو: چرا به هواداران هیس دادم؟

رونالدو: چرا به هواداران هیس دادم؟

کریستیانو رونالدو پس از اتمام دیدار رئال و بایرن پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال به لطف درخشش رونالدو که موفق به ثبت یک هت تریک به یادماندنی برابر بایرن شد، توانست بازی برگشت را هم 4-2 ببرد و در مجموع با برتری 6-3 راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شود.

 

 

 

 

رونالدو در پایان بازی گفت:« بایرن نشان داد چه تیم عالی و باکیفیتی است؛ ولی در هر دو بازی بهتر از این تیم بودیم. امشب موقعیت های زیادی را از دست دادیم و دو گل هم خوردیم. دیگر عادت کرده ایم که برای رسیدن به پیروزی زجر بکشیم.

در هر صورت از کسب این برد و صعود به نیمه نهایی بسیار خوشحالم. بهتر از بایرن بودیم و کاملا شایسته صعود. زدن 6 گل به تیمی مثل بایرن اصلا راحت نیست.»

 

هیس دادن به هواداران:« فقط از آنها خواستم بر علیه من سوت نزنند؛ چون من همیشه در زمین سخت تلاش می کنم تا بهترین عملکرد را داشته و به رئال کمک کنم. ترجیح می دهم نکات مثبت این بازی را به یاد داشته باشم. تیم امشب عالی بود و بسیار خوب بازی کردیم.»



تاريخ : چهار شنبه 30 فروردين 1396 | 11:3 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

هیس جنجالی رونالدو به دو آتشه های رئال(عکس)

هیس جنجالی رونالدو به دو آتشه های رئال(عکس)

کریستیانو رونالدو امشب موفق شد برابر بایرن مونیخ هت تریک کرده و به تنهایی رئال را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برساند.

به گزارش "ورزش سه"، به این ترتیب او حالا در 6 مصافش با بایرن مونیخ موفق به زدن 9 گل به این تیم قدرتمند شده است. رونالدو تا پیش از زدن گل اول رئال، بخت های خوب گلزنی را از دست داده و با یکی دو پاس اشتباه باعث شد تا دو آتشه های مستقر در جایگاه جنوبی رئال بر علیه او سوت بزنند.

رونالدو با زدن گل اول خود، از این دسته از هواداران انتقام گرفت و با هیس دادن، آنها را دعوت به سکوت کرد. حرکتی که البته پس از گل های دوم و سوم تکرار نشد.

 

 

 

 

 



تاريخ : چهار شنبه 30 فروردين 1396 | 11:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن دیدار رئال مادرید و بایرن مونیخ

کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن دیدار رئال مادرید و بایرن مونیخ برگزیده شد.

طرفداری - در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید موفق شد با نتیجه 4-2 از سد بایرن مونیخ عبور کند و برای هفتمین بار متوالی راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات شود.

به گزارش وب سایت یوفا، کریستیانو رونالدو که موفق شد در مقابل بایرن مونیخ هتریک کند، همچون دیدار رفت به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. وی با این هتریک به اولین بازیکنی تبدیل شد که 100 گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر می رساند و بایرن مونیخ به بزرگترین قربانی وی در این راه تبدیل شد.



تاريخ : چهار شنبه 30 فروردين 1396 | 10:21 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پلیس در واکنش به اعتراض بر علیه داور بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ وارد عمل شد

پلیس در واکنش به اعتراض بر علیه داور بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ وارد عمل شد

لیگ قهرمانان اروپا
اعتراض بایرن مونیخ به داور دیدار این تیم مقابل رئال مادرید به داخل رختکن هم کشیده شد.

طرفداری - پس از آنکه رئال مادرید با پیروزی مقابل بایرن مونیخ، صعودش را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرد، اعتراض های بازیکنان بایرن مونیخ ادامه داشت.

به گزارش آ اس، آرتورو ویدال، تیاگو آلکانتارا و روبرت لواندوفسکی در رختکن به سمت داور هجوم برده و با داد و فریاد به ویکتور کاسای مجارستانی توهین کرده اند. پلیس وارد عمل شده تا جو را آرام کند. 



تاريخ : چهار شنبه 30 فروردين 1396 | 10:19 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سرخیو راموس پس از صدمین بازی در لیگ قهرمانان: لیگ قهرمانانِ محبوبِ من (عکس)

کاپیتان رئال مادرید به صدمین بازی در لیگ قهرمانان اروپا رسید.

طرفداری - سرخیو راموس در شب صعود رئال مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد صدمین بازی اش را در این رقابت ها انجام دهد. وی پس از بازی در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویر زیر نوشت:

اوه! لیگ قهرمانانِ محبوبِ من...

سرخیو راموس



تاريخ : چهار شنبه 30 فروردين 1396 | 10:19 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو اولین بازیکنی که به 100 گل در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا می رسد

کریستیانو رونالدو به اولین بازیکنی تبدیل شد که 100 گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر می رساند.

طرفداری - در جریان پیروزی 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، کریس رونالدو موفق شد هتریک کند.

کریستیانو رونالدو به اولین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا دست یافت که به رکورد 100 گل در این مسابقات دست می یابد. وی که در دیدار رفت مقابل بایرن مونیخ موفق شده بود به اولین بازیکنی تبدیل شود که 100 گل در رقابت های اروپایی می زند، اکنون این رکورد را نیز در دیدار برگشت به ثبت رساند.

وی در 137 بازی به این رکورد دست یافت.

بهترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را اینجا ببینید.

بازیکنانی با بیش از 50 گل در رقابت های اروپایی را اینجا ببینید.



تاريخ : چهار شنبه 30 فروردين 1396 | 10:17 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

واکنش های توئیتری به دیدار رئال مادرید - بایرن مونیخ؛ از تمجید رونالدو تا داوران نابینا!

شاگردان آنچلوتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با 4 گل مقابل رئال مادرید شکست خوردند.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 30 فروردين 1396 | 10:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: در مقابل یکی از بهترین تیم های جهان به میدان رفتیم؛ از داشتن رونالدو در تیمم خوشحالم

سرمربی لوس بلانکوس از صعود تیمش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان خرسند است.

طرفداری- در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در دیداری حساس در شهر مادرید به مصاف هم رفتند. در نهایت این دیدار با برتری 4 بر 2 شاگردان زیدان به پایان رسید.

به نقل از AS، زین الدین زیدان اعتقاد دار د تیمش در دیداری سخت به پیروزی رسیده است.

دیدار بسیار سختی بود. ما در مقابل یکی از بهترین تیم های جهان به میدان رفتیم. در بازی موقعیت های زیادی ایجاد کردیم خصوصا در نیمه اول، اما از آن ها استفاده نکردیم. در مورد داوری نیز صحبتی با آنچلوتی داشتم، اما من در این مورد صحبت نخواهم کرد.

وی در مورد کریستیانو رونالدو گفت:

من از داشتن او در تیمم خوشحالم. زدن 5 گل در دو بازی خارق العاده است. او بازیکنی است که تفاوت ها را رقم می زند. رونالدو یک فرشته نجات برای ما است.

وی در مورد عملکرد ایسکو و آسنسیو گفت:

ایسکو نیز به مانند دیگر بازیکنان امشب عملکرد خوبی داشت. ما یک تیم با بازیکنانی در سطح کلاس جهانی هستیم و ممکن است بازیکنان 90 دقیقه بازی کنند یا 10 دقیقه.



تاريخ : چهار شنبه 30 فروردين 1396 | 10:13 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتی: بازیکنام مقابل رئال مادرید عملکرد خوبی داشتند؛ برای زیدان و تیمش بهترین ها را آرزو می کنم

کارلتو از عملکرد تیمش در بازی مقابل رئال مادرید رضایت دارد.

طرفداری- در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در دیداری حساس در شهر مادرید به مصاف هم رفتند. این بازی در نهایت با پیروزی 4 بر 2 میزبان به پایان رسید و این رئال مادرید بود که برای هفتمین بار پیاپی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید.

به نقل از وبسایت یوفا، کارلو آنچلوتی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در این دیدار، گفت:

نویر و کل بازیکنان تیم عملکرد خوبی داشتند. امروز بازی خوبی انجام دادیم و لیاقت بیش از این را داشتیم. این کار بسیار سختی است که به مادرید بیایید و در عرض 90 دقیقه رئال مادرید را شکست دهید و سپس در ادامه کار 10 نفره به بازی ادامه دهید. مادرید به روندش در لیگ قهرمانان ادامه می دهد و من برای زیزو و تیمش آروزی بهترین ها را دارم. در یک قدمی نیمه نهایی بودیم اما چند اشتباه داوری برایمان گران تمام شد. این چیز ها در فوتبال طبیعی است.

وی در مورد اخراج ویدال گفت:

کارت زرد اول او درست بود، اما در خطایی که کارت دوم را گرفت او فقط توپ را زد. امیدوارم در آینده ای نزدیک ای تکنولوژی ویدیویی به کمک داوران بیاید. 

وی در مورد تعویض لواندوفسکی گفت:

ما 2 بر 1 جلو بودیم و نیاز به کنترل بازی داشتیم و تعویض او یک تصمیم تاکتیکی بود.



تاريخ : چهار شنبه 30 فروردين 1396 | 10:12 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید 4-2 بایرن مونیخ؛ باواریایی ها شکار اسپانیایی ها، یک اصل همیشگی!

در یک بازی حساس و نفسگیر دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 30 فروردين 1396 | 10:4 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

از ال کلاسیکو غافل نشوید؛ نگاهی آماری به تقابل های رئال مادرید و بارسلونا

یکشنبه شب آینده بار دیگر یکی از حساس ترین دیدارهای فصل فوتبال اروپا برگزار خواهد شد.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 30 فروردين 1396 | 22:7 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

نگاهی به ترکیب های احتمالی رئال مادرید برابر بایرن مونیخ با حضور ایسکو

در آستانه دیدار حساس برابر بایرن مونیخ زیدان با سوالی اساسی برای انتخاب سیستم تیم رو به روست؛ مارکا به بررسی گزینه های پیش روی زیزو با حضور ایسکو پرداخته است.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 29 فروردين 1396 | 10:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زین الدین زیدان: بازی نکردن ایسکو در اروپا اتفاقی است؛ تمام بازیکنانم را دوست دارم

زیدان از شرایط لوس بلانکوس پیش از دیدار برابر بایرن مونیخ صحبت کرد.

طرفداری- زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی باشگاه رئال مادرید پیش از دیدار برابر بایرن مونیخ در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان روبرو خبرنگاران نشست و از شرایط بازی صحبت کرد.

به گزارش مارکا، زیدان در مورد موارد زیر صحبت کرد:

بیل

فردا بازی نخواهد کرد. ما روی وی ریسک نخواهیم کرد. با این حال امیدوارم که در چند روز آینده بر گردد. سخت کار می کند تا از مصدومیت خود ریکاوری کند و حالا درد مانع از بازگشت وی شده است. امیدواریم که هر چه زودتر برگردد.امیدوارم مشکل او در چند روز آینده حل شود و دوباره به ما بپیوندد. 

ایسکو

مثل بقیه بازیکنان آماده است. فردا تصمیم می گیریم که بازی می کند یا نه. مثل هر کس دیگری شایسته آن است که فردا بازی کند. ما کاملا آماده هستیم و آنچه نیاز است را انجام می دهیم. همه بازیکنان در کار خود عالی بوده اند. بازی نکردن او در اروپا تصادفی بوده است و همین. دیدن اینکه تنها ۷۷ دقیقه بازی کرده است دشوار است. 

سیستم

به شما نقشه خود را نخواهم گفت. بایرن شکل بازی خود را در بازی های خانگی و خارج از خانه تغییر نمی دهد. آنها تا آخرین دقیقه کار را برای ما دشوار خواهند کرد. من تصمیم خود را گرفته ام و خوشحالم که همه بازیکنان در سطح بالایی هستند و تصمیم گرفتن دشوار است. قصد حدس زنی نداریم و میخواهیم فقط بازی فردا را ببریم. دشوار خواهد بود. با این بازیکنان تصمیم گیری در مورد ۱۱ یار اصلی دشوار است. 

نتیجه بازی رفت

قصد اینکه بگوییم صعود کردیم را نداریم و می دانیم که بازی دشواری است که باید به خوبی به آن واکنش نشان دهیم. 

ال کلاسیکو

امیدوارم گرت برسد اما قولی نمی توانم بدهم. روز به روز شرایط را بررسی خواهیم کرد. 

لواندوفسکی

نگران نیستم. کل تیم آنها خوب است. آماده ایم. بایرن در تمامی خطوط خوب است و یار های خوبی برای آسیب رساندن به ما دارد. با این حال هر تیمی نقاط ضعفی دارد. خوب است که چنین بازی بزرگی برگزار می شود اما باید متمرکز باشیم چون در چنین بازی هایی، جزئیات کوچک نتیجه را مشخص می کند. 

آیا فلورنتینو با شما در مورد آینده و فصل بعد صحبت کرده است؟

چیزی در این باره ندارم که بگویم. روز به روز شرایط را بررسی می کنیم. 

هامس

می دانم که کمتر بازی کرده است با این حال تصمیمات را برای تیم گرفتم و همه بازیکنانم را دوست دارم. هامس هر روز در ذهن من است، مثل بقیه بازیکنان. کمتر بازی کرده است اما چیزی را تغییر نمی دهد. همه را دوست دارم. با ایسکو یا رئیس باشگاه در مورد آینده صحبت نکرده ام و روز به روز شرایط را بررسی می کنیم.  هدف من این است که تمام بازیکنان احساس کنند که برای تیم مهم هستند. فکر می کنم که آنها به من ایمان دارند. تمام ۲۴ بازیکن من خوب هستند.

بنزما

شخصیت بالایی دارد و انتقادات بازی وی را تحت تاثیر قرار نمی دهند. فقط باعث تلاش بیشتر وی می شود. 

 



تاريخ : سه شنبه 29 فروردين 1396 | 10:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتی: هنوز شانس برای صعود داریم؛ لواندوفسکی مشکلی برای بازی مقابل رئال مادرید ندارد

سرمربی تیم بایرن مونیخ در مورد دیدار حساس تیمش مقابل رئال مادرید صحبت کرده است.

طرفداری- در چارچوب دور برگشت رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف هم می روند. بازی رفت با حساب 2 بر 1 به سود رئال مادرید به پایان رسید.

به نقل از AS، کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ در مورد این دیدار حساس صحبت کرده است.

در 60 دقیقه ابتدایی بازی رفت عملکرد بسیار خوبی داشتیم و بر بازی مسلط بودیم، اما اشتباهات محدودی نیز داشتیم. شما باید در چنین بازی هایی عملکردی خوب و بدون اشتباه داشته باشید. در دیدار برگشت ما در موضع پایین تر هستیم و شانس کمتری داریم اما هنوز شانس داریم. دو سال بیشتر از خاطرات فراموش نشدنی که در برنابئو برایم رقم خورد نمی گذرد.

رئال مادرید بازیکنان بزرگ زیادی دارد. ایسکو و لوکاس در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته اند. به نظرم باید به بازی خودمان توجه کنیم نه ترکیب رئال مادرید. استراتژی ما همان است. لواندوفسکی در این بازی می تواند کمک زیادی به ما بکند. او بازیکنی است که گل های زیادی زده و همین سبب بالا رفتن اعتماد به نفسش شده است. 

وی در مورد مصدومان تیمش گفت:

لواندوفسکی آماده است. بواتنگ و هوملس نیز به صورت انفرادی تمرین کرده اند. شانس آن ها برای بازی کردن بسیار است.

وی در مورد بازی کردن ایسکو گفت:

ایسکو بازیکن تیم من نیست. او بازیکن موثری است، اما زیدان باید در مورد او تصمیم بگیرد. اگر به من زنگ بزنند، قطعا به آن ها مشورت می دهم(خنده). بازیکنان زیادی در رئال مادرید بازی می کنند و بهترین فرد برای تصمیم گیری، خود زیزو است.



تاريخ : سه شنبه 29 فروردين 1396 | 10:12 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیش بازی رئال مادرید - بایرن مونیخ؛ شاگردی که از استاد خود جلو خواهد زد؟ (به همراه نظرسنجی)

پیش بازی رئال مادرید - بایرن مونیخ؛ شاگردی که از استاد خود جلو خواهد زد؟ (به همراه نظرسنجی)

 رئال مادرید - بایرن مونیخ - لیگ قهرمانان اروپا - برنابئو

سه شنبه در مادرید باید برای پیروزی جنگید، جنگی میان دو غول فوتبال اروپا.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 29 فروردين 1396 | 10:7 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو ؛ دکترای آمار و ارقام دنیای فوتبال

رونالدو ؛ دکترای آمار و ارقام دنیای فوتبال

به نظر می رسد ترکیب کلامی "شکستن رکوردها" با نام کریستیانو رونالدو گره خورده است.​​​​​​​

 

به گزارش "ورزش سه"، با 2 گلی که رونالدو هفته گذشته برابر بایرن مونیخ به ثمر رساند، تبدیل به اولین بازیکنی در تاریخ لیگ قهرمانان شد که موفق به زدن 100 گل در رقابت های اروپایی و 97 گل در لیگ قهرمانان اروپا شده است.

 

فوق ستاره پرتغالی کهکشانی ها در فصل 2014-2013 که در نهایت منتج به قهرمانی رئال شد، موفق به زدن 17 گل در یک فصل شد که رکوردی منحصر به فرد به شمار می آید.

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 28 فروردين 1396 | 22:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آماده باش لواندوفسکی به رئال مادرید

آماده باش لواندوفسکی به رئال مادرید

کاروان بایرن مونیخ ساعت 16.15 وارد شهر مادرید شد و بلافاصله به هتل محل اقامت خود رفت.

به گزارش "ورزش سه"، بایرنی ها با تمان قوا وارد مادرید شده اند تا فردا نبرد مرگ و زندگی خود برابر رئال را برگزار کنند.

آنها که بازی رفت را در خانه با نتیحه 1-2 به رئال باخته اند، فردا باید دست به کار بزرگی بزنند اما خبر خوب برای بایرنی ها اینکه روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن که به دلیل مصدومیت شانه، غایب بزرگ بازی رفت بود، توانسته خود را به بازی فردا برساند.

 

 

 

 

او بلافاصله پس از رسدن به مادرید به خبرنگار بیلد گفت که کاملا آماده مصاف با رئال است و مشکل مصدومیتی او برطرف شده است.

لواندوفسکی سابقه زدن 5 گل با پیراهن دورتموند به رئال را دارد و بدون شک فردا بزرگترین تهدید بایرن در برنابئو خواهد بود.



تاريخ : دو شنبه 28 فروردين 1396 | 22:9 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ادعای مارکا؛ گرت بیل احتمالا به بارسا می رسد

ادعای مارکا؛ گرت بیل احتمالا به بارسا می رسد

گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید به شدت تلاش می کند تا در ال کلاسیکوی یکشنبه شب حضور پیدا کند.​​​​​​​

 

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل در فصل جاری آسیب دیدگی های فراوانی را تجربه کرده و مقاطع فراوانی از فصل را به همین علت از دست داده است.

 

اما حالا گرت بیل با فیزیوتراپیست اختصاصی خود جیمی بنتو، در تلاش است تا خود را به دیدار حساس برابر بارسلونا برساند.

 

 

 

 

گرت بیل در جریان پیروزی هفته گذشته تیمش برابر بایرن مصدوم شد تا در اواسط نیمه دوم جای خود را به آسنسیو بدهد. غیبت این ستاره 27 ساله در دیدار فردا شب برابر قطعی است اما او به شدت تلاش می کند تا در ادامه فصل در ترکیب کهکشانی ها قرار گیرد.

 

زین الدین زیدان نیز ترجیح داده در مورد گرت بیل ریسک نکند تا امکان استفاده از او برای ادامه فصل از بین نرود و با این تفاسیر احتمال دارد شاهد حضور او برابر بارسلونا باشیم.



تاريخ : دو شنبه 28 فروردين 1396 | 22:8 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تدابیر امنیتی شدید برای دیدار رئال – بایرن (عکس)

تدابیر امنیتی شدید برای دیدار رئال – بایرن (عکس)

به نظر می رسد اتفاقات اخیر پیش از بازی دورتموند و موناکو، دیگر کشورها را نسبت به تکرار این حوادث نگران کرده است.​​​​​​​

 

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب و در چارچوب مرحله برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، رئال در خانه میزبان بایرن مونیخ است و 1800 نیروی پلیس از امروز در خیابان های مادرید مستقر شده اند تا امنیت لازم را تامین کنند.

 

با توجه به ریسک بالا و تعداد زیاد هواداران تیم مهمان، اداره پلیس شهر مادرید تصمیم گرفته به شکل ویژه ای این بازی را تحت پوشش قرار دهد.

 

 

 

 

در جریان دیدار اتلتیکومادرید و لسترسیتی هفته گذشته، 8 هولیگان انگلیسی دستگیر شدند و اتفاقات روزهای اخیر باعث شده تا حساسیت های پیرامون دیدار رئال و بایرن افزایش یابد.

 

در جریان بمب گذاری دیدار هفته گذشته دورتموند برابر موناکو در آلمان، مارک بارترا مصدوم شد و امکان داشت اتفاقات فجیع تری رخ دهد.



تاريخ : دو شنبه 28 فروردين 1396 | 22:7 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

3 بازیکن رئال در خطر محرومیت از نیمه نهایی CL

گزارش:

3 بازیکن رئال در خطر محرومیت از نیمه نهایی CL

رئال مادرید فردا در برنابئو میزبان بایرن است و با یک شکست 1- هم راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان خواهد شد.

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال که بازی رفت را در مونیخ با پیروزی 1-2 پشت سر گذاشته، فردا در مادرید باید از برتری خود دفاع کند که البته کار آسانی نیست.

 

 

 

 

در بازی رفت، راموس و مودریچ یک کارته بودند و با دریافت کارت زردی دیگر، بازی برگشت را از دست می دادند اما هیچکدام اخطار نگرفتند. به جمع این دو، تونی کروس اضافه شده است.

ستاره آلمانی، دقیقه 44 بازی رفت با خطا روی توماس مولر اخطار گرفت و با یک کارت دیگر در بازی فردا و در صورت صعود رئال به نیمه نهایی، بازی رفت این مرحله را از دست خواهد داد. راموس و مودریچ نیز چنین شرایطی دارند و باید گفت که غیبت هرکدام از این سه بازیکن، می تواند فقدانی بزرگ برای کهکشانی ها باشد.

 

لازم به ذکر است که در نیمه نهایی، کارت های زرد مراحل قبل پاک خواهد شد و اگر سه بازیکن فوق به سلامت به نیمه نهایی برسند، با آسودگی خاطر می توانند برابر حریف بعدی به میدان بروند.



تاريخ : دو شنبه 28 فروردين 1396 | 17:18 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فاش شدن دلیل اخراج آنچلوتی از رئال مادرید

فاش شدن دلیل اخراج آنچلوتی از رئال مادرید

کارلو آنچلوتی تابستان 2015 در حالی که مورد حمایت بازیکنان و حتی رسانه های مادریدی قرار داشت، با تصمیم فلورنتینو پرز از رئال مادرید اخراج شد.

به گزارش "ورزش سه"، برکناری آنچلوتی پس از یک فصل بدون جام اتفاق افتاد؛ با این حال همه می دانستند که مشکل اصلی رئال در آن فصل، مصدومیت های متوالی ستاره های این تیم بود تا تصمیمات فنی کارلتو. بازیکنان رئال در اقدامی هماهنگ حمایت علنی خود از آنچلوتی را ابراز کردند اما رئیس باشگاه بدون در نظر گرفتن این مسائل، حکم به اخراج آنچلوتی داد و بنیتس را به جای وی روی نیمکت رئال نشاند.

 

 

 

 

آنچلوتی که هم اکنون مربی بایرن مونیخ است و فردا بار دیگر به برنابئو باز خواهد گشت، در کتاب جدید خود راجع به اخراجش از رئال نوشته است:« 22 بازی متوالی بود که پیروز شده بودیم تا اینکه یوفا آماری منتشر کرد که نشان می داد ساعات تمرینی ما نسبت به تیم های اروپایی دیگر اندک است.

همین بهانه ای برای پرز شد تا به ما تذکر بدهد که بیشتر تمرین کنیم در حالی که من با نظر او مخالف بودم و اعتقاد داشتم که تیم نیاز ندارد بیش از آن تمرین کند و بازیکنانم را مستحق ساعات استراحت بیشتری می دانستم. درست پس از انتشار همان آمار بود که ما 2-1 به والنسیا باختیم.

 

مورد دوم پس از بازی اتفاق افتاد. مدیر داخلی باشگاه به من اطلاع داد که به دفتر پرز بروم.

آنجا رفتم و رئیس به من گفت که بیل از طریق مدیر برنامه هایش به خاطر تعویض شدن در بازی مقابل والنسیا معترض شده و اینکه دوست دارد به عنوان مهاجم نوک بازی کند؛ نه در جناح راست.

پاسخ من به پرز منفی بود و به وی گفتم که در میانه فصل نمی توانم تاکتیک تیم را به خاطر بیل عوض کنم. از همان موقع برخورد پرز با من سرد شد و هرگز روابط ما مثل گذشته دوستانه نشد. در نهایت به بهانه عدم کسب جام من از رئال اخراج شدم؛ در حالی که رابطه بسیار خوبی بین من و بازیکنان وجود داشت.»

 

لازم به ذکر است که آنچلوتی در دو سالی که مربی رئال بود، این تیم را به 4 جام ارزشمند از جمله قهرمانی در چمپیونزلیگ رساند.



تاريخ : دو شنبه 28 فروردين 1396 | 17:17 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بیل: ماهیت رئال مادرید فتح لیگ قهرمانان اروپا است

گرت بیل در خصوص شرایط کهکشانی ها در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است.

طرفداری - گرت بیل ستاره ولزی تیم رئال مادرید معتقد است فتح عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا همواره یک هدف برای رئال مادرید بوده است و این تیم در پی کسب عناوین بیشتر طی زمان پیش رو است.

بیل در مصاحبه با AS Diario گفت:

لیگ قهرمانان رقابتی برای رئال مادرید است. ماهیت رئال مادرید فتح لیگ قهرمانان و بردن عناوین قهرمانی است. در حال حاضر به سختی مشغول کار در تمرینات هستیم و امیدوارم بتوانیم مقام های زیادی را کسب کنیم.

برای فتح لیگ قهرمانان شما باید انگیزه مضاعفی داشته باشید. فینال امسال در شهر من یعنی کاردیف برگزار می شود و همین موضوع انگیزه خاصی به من می دهد. 

بیل در خصوص تقابل با بایرن مونیخ در بازی برگشت هم گفت:

بازی سختی پیش رو داریم. هنوز به بهترین سطح خود نرسیده ایم اما در حال کار کردن هستیم.



تاريخ : دو شنبه 28 فروردين 1396 | 17:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زین الدین زیدان: بازی نکردن ایسکو در اروپا اتفاقی است؛ تمام بازیکنانم را دوست دارم

زیدان از شرایط لوس بلانکوس پیش از دیدار برابر بایرن مونیخ صحبت کرد.

طرفداری- زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی باشگاه رئال مادرید پیش از دیدار برابر بایرن مونیخ در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان روبرو خبرنگاران نشست و از شرایط بازی صحبت کرد.

به گزارش مارکا، زیدان در مورد موارد زیر صحبت کرد:

بیل

فردا بازی نخواهد کرد. ما روی وی ریسک نخواهیم کرد. با این حال امیدوارم که در چند روز آینده بر گردد. سخت کار می کند تا از مصدومیت خود ریکاوری کند و حالا درد مانع از بازگشت وی شده است. امیدواریم که هر چه زودتر برگردد.امیدوارم مشکل او در چند روز آینده حل شود و دوباره به ما بپیوندد. 

ایسکو

مثل بقیه بازیکنان آماده است. فردا تصمیم می گیریم که بازی می کند یا نه. مثل هر کس دیگری شایسته آن است که فردا بازی کند. ما کاملا آماده هستیم و آنچه نیاز است را انجام می دهیم. همه بازیکنان در کار خود عالی بوده اند. بازی نکردن او در اروپا تصادفی بوده است و همین. دیدن اینکه تنها ۷۷ دقیقه بازی کرده است دشوار است. 

سیستم

به شما نقشه خود را نخواهم گفت. بایرن شکل بازی خود را در بازی های خانگی و خارج از خانه تغییر نمی دهد. آنها تا آخرین دقیقه کار را برای ما دشوار خواهند کرد. من تصمیم خود را گرفته ام و خوشحالم که همه بازیکنان در سطح بالایی هستند و تصمیم گرفتن دشوار است. قصد حدس زنی نداریم و میخواهیم فقط بازی فردا را ببریم. دشوار خواهد بود. با این بازیکنان تصمیم گیری در مورد ۱۱ یار اصلی دشوار است. 

نتیجه بازی رفت

قصد اینکه بگوییم صعود کردیم را نداریم و می دانیم که بازی دشواری است که باید به خوبی به آن واکنش نشان دهیم. 

ال کلاسیکو

امیدوارم گرت برسد اما قولی نمی توانم بدهم. روز به روز شرایط را بررسی خواهیم کرد. 

لواندوفسکی

نگران نیستم. کل تیم آنها خوب است. آماده ایم. بایرن در تمامی خطوط خوب است و یار های خوبی برای آسیب رساندن به ما دارد. با این حال هر تیمی نقاط ضعفی دارد. خوب است که چنین بازی بزرگی برگزار می شود اما باید متمرکز باشیم چون در چنین بازی هایی، جزئیات کوچک نتیجه را مشخص می کند. 

آیا فلورنتینو با شما در مورد آینده و فصل بعد صحبت کرده است؟

چیزی در این باره ندارم که بگویم. روز به روز شرایط را بررسی می کنیم. 

هامس

می دانم که کمتر بازی کرده است با این حال تصمیمات را برای تیم گرفتم و همه بازیکنانم را دوست دارم. هامس هر روز در ذهن من است، مثل بقیه بازیکنان. کمتر بازی کرده است اما چیزی را تغییر نمی دهد. همه را دوست دارم. با ایسکو یا رئیس باشگاه در مورد آینده صحبت نکرده ام و روز به روز شرایط را بررسی می کنیم.  هدف من این است که تمام بازیکنان احساس کنند که برای تیم مهم هستند. فکر می کنم که آنها به من ایمان دارند. تمام ۲۴ بازیکن من خوب هستند.

بنزما

شخصیت بالایی دارد و انتقادات بازی وی را تحت تاثیر قرار نمی دهند. فقط باعث تلاش بیشتر وی می شود. 

 



تاريخ : دو شنبه 28 فروردين 1396 | 17:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رومنیگه در فرودگاه پیش از سفر به مادرید: امشب وضعیت هوملس و بواتنگ برای بازی با رئال مادرید مشخص می

به نظر می رسد باواریایی ها در دفاع به بحران خورده اند.

طرفداری- بایرن مونیخ، روز سه شنبه در چارچوب مرحله برگشت از دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان  رئال مادرید خواهد بود؛ این درحالیست که بار دیگر از اردوی باواریایی ها خبر مصدومیت بازیکنان به گوش می رسد.

در همین راستا همانطور که دیروز گفته شد در خط دفاع بایرن هنوز شرایط مشخص نیست و معلوم نیست که متس هوملس و ژروم بواتنگ به دیدار برابر رئال مادرید برسند یا نه. در همین رابطه به گزارش BILD  صبح امروز (2شنبه) رومنیگه مدیر باشگاه بایرن مونیخ در فرودگاه پیش از سفر به مادرید گفته است:

امشب در مادرید یک تست نهایی از این دو بازیکن گرفته خواهد شد و ما به آن بدبین نیستیم. اگر این نتیجه مثبت باشد، این دو بازیکن می توانند برابر مادرید بازی کنند.

گفتنیست با توجه به اخراج خاوی مارتینز در بازی رفت و محرومیت او، کار آنچلوتی برای ساختار دفاعی تیم مشکل خواهد بود.

کارل هاینتس رومنیگه



تاريخ : دو شنبه 28 فروردين 1396 | 17:9 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.