جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

هامس رودریگز رکورد زد؛ رشد 128 درصدی ارزش ستاره کلمبیایی طی یک سال

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

هامس رودریگز رکورد زد؛ رشد 128 درصدی ارزش ستاره کلمبیایی طی یک سال

شماره 10 لوس بلانکوس در این یک سال ارزش های خودرا به همگان نشان داد.

طرفداری- به گزارش AS و به نقل از وبسایت transfermarkt، هامس رودریگز ستاره کلمبیایی رئال مادرید که سال پیش با قیمت 80 میلیون یورو از موناکو به مادرید آمد، حالا به یکی از مهره های اصلی تیم مادریدی تبدیل شده است.

او که در تابستان گذشته پس از درخشش در جام جهانی مورد توجه همگان قرار گرفت، ابتدا به عنوان یک خرید تبلیغاتی برای رئال مادرید تلقی می شد ولی با گذشت زمان مشاهده شد که هامس بازیکنی خلاق و آینده دار است و با توجه به آمارش در اولین فصل حضور در مادرید یعنی 17 گل و 17 پاس گل روزهای خوبی را در تیم رئال مادرید پیش رویش است. علاوه بر بحث فنی رئال مادرید و فلورنتینو پرز با جذب هامس به دلیل محبوبیت بالایی که در کشورهای آمریکای جنوبی داشت موفق شدند بخش زیادی از بازار آمریکای جنوبی را در اختیار بگیرند.

اما حالا با گذشت 1 سال وبسایت ترانسفرمارکت که متخصص قیمت گذاشتن روی بازیکنان فوتبال است، در گزارشی مدعی شده است که این بازیکن کلمبیایی در سال گذشته بیشترین رشد قیمت را در بین بازیکنان فوتبال داشته است و با رشد 128 درصدی رتبه اول رشد ارزش در بین بازیکنان فوتبال است. این وبسایت که در همان بدو ورود هامس به رئال قیمت او را 35 میلیون یورو اعلام کرده بود حالا مدعیست که رودریگز نزدیک به 80 میلیون یورو ارزش دارد، رقمی که با توجه به نقل و انتقالات این روزهای فوتبال  (استرلینگ: 70 میلیون - فرمینیو: 40 میلیون) و با توجه به ویژگی های رودریگز خیلی هم گزاف به نظر نمی رسد.



تاريخ : سه شنبه 30 تير 1394 | 23:21 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اتوبوس زیبا و مدرن رئال مادرید در تور پیش فصل 2015 (عکس)

طرفداری- کمپانی آدیداس اسپانسر اتوبوس حامل بازیکنان رئال مادرید در تور پیش فصل این تیم در تابستان 2015 شده است.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 30 تير 1394 | 23:18 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تقابل ستارگان ایران و جهان بایکدیگر؛ فیگو، کارلوس و کاناوارو به ایران می آیند

ستارگان جهان که شامل بزرگان فوتبال هستند 6 شهریور به ایران می آیند.

به گزارش خبرنگار وب سایت طرفداری، تیم ستارگان جهان شهریور ماه به ایران می آینده تا با ستارگان ایران دیدار کنند، تیم ستارگان که شامل 30 بازیکن بود برای جلوگیری از هزینه های اضافی با 18 بازیکن به ایران می آیند که بازیکنان بزرگ سابق جهان در آن حضور دارند.

بازیکنان تیم ستارگان به شرح زیر است:

لوئیز فیگو، روبرتو کارلوس، گوتی، کاناوارو، هیرو، کنته، ویتور بایا، بدو ایلنگر، پاتریک کلایورت، مک منمن، مورینتس، دسایی، مندیتا، ادگار داویدز، ویکمن، زندن، سولاری و کارمبئو.

سرپرستی این تیم برعهده میشل سالگادو است.

این بازیکنان 6 شهریور به ایران می آینده و 48 ساعت در ایران حضور دارند و قرار بعد از بازی پس از امضای پیراهن ستارگان دو تیم، این پیراهن ها به فروش برسد. همچنین قرار است بازیکنانی که زودتر به ایران می آیند کنفرانس مطبوعاتی برگزار کنند.

این دیدار برای بیماران ام اس برگزار می شود که در تیم ستارگان ایران بازیکنانی مثل علیرضا منصوریان، علی دایی، خداداد عزیزی حضور دارند.

همچنین علیرضا منصوریان به عنوان سفیر بیماری ام اس انتخاب شد.



تاريخ : سه شنبه 30 تير 1394 | 23:17 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کانیزارس: ده خیا دروازه بان ایده آلی برای رئال مادرید است؛ جدایی ایکر به خاطر آرامش تیم بود

دروازه بان سابق رئال مادرید، والنسیا و تیم ملی اسپانیا، سانتیاگو کانیزارس این هفته در مصاحبه با IB times نظر خود در مورد وضعیت دروازه بانی تیم پایتخت نشین را اعلام کرده است.

طـرفداری- به گزارش AS، کانیته گفت:

ده خیا دروازه بان ایده آلی برای رئال مادرید است. یونایتد می خواهد که او قراردادش را تمدید کند اما آنها موفق به انجام این کار نشده اند و در پایان فصل جدید، او می تواند به صورت آزاد جدا شود. من به شما چیزی خواهم گفت، داوید ده خیا دروازه بانی در استاندارد بین المللی است، و یکی از بهترین دروازه بان های دنیاست. او برای منچستر یونایتد بازی می کند که 'رئال مادرید' لیگ برتر است. ابعاد دروازه سانتیاگو برنابئو دقیقاً مثل هرجای دیگری است اما برای برخی دروازه بان ها، این چارچوب بزرگتر به نظر می رسد، اگر بدانید منظور من چیست. به همین دلیل است که من کارنامه حرفه ای ایکر کاسیاس در مادرید را بسیار تحسین می کنم. ده خیا از شخصیتی که برای محافظت از دروازه مادرید لازم است، برخوردار می باشد.

کانیزارس در مورد خرید جدید رئال مادرید، کیکو کاسیا نیز صحبت کرد و گفت:

او دروازه بان خوبی است که ویژگی های خاص خود را دارد اما او در سطح ده خیا نیست. ده خیا دروازه بانی است که رئال مادرید احتیاج دارد - او بازیکنی است که می تواند برنده بازی را مشخص کرده و باعث فتح عناوین قهرمانی شود.

کانیزارس 45 ساله، که در والنسیا زیر نظر بنیتز کار کرده است، جدایی ایکر از رئال مادرید را "غیر فوتبالی" می داند:

جدایی ایکر هیچ ربطی به سطح عملکرد او نداشت. شاید در طول دو فصل اخیر، او در حد بهترین استاندارد های خود ظاهر نشد اما دلیل جدایی او ربطی به ورزش ندارد. مربی جدید می خواست که به تیم آرامش دهد و توجه بیش از حد رسانه ها که در اطراف تیم وجود داشت را حذف کند، چون این موضوع کم کم به یکی از مسائل روزمره باشگاه تبدیل می شد.



تاريخ : سه شنبه 30 تير 1394 | 23:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو با یک پست در شبکه های اجتماعی چقدر پول در می آورد؟

رونالدو با یک پست در شبکه های اجتماعی چقدر پول در می آورد؟


 

کریستیانو رونالدو را شاید بتوان پادشاه شبکه های اجتماعی به حساب آورد و این بازیکن در شبکه های اجتماعی مختلف از محبوبیت بی نظیری برخوردار است، مسئله ای که مزیت های خاصی هم برای این بازیکن دارد.

به گزارش شفقناورزشی، کریستیانو رونالدو محبوبترین ورزشکار در شبکه های اجتماعی است و در فیسبوک، توییتر و اینستاگرام مجموعا ۱۶۴ میلیون فالوور و هوادار دارد که پست هایش را دنبال می کنند، همین مسئله باعث شده که این ستاره پرتغالی گاه گداری با یک پست تبلیغاتی درآمد زیادی به دست آورد. البته همین مسئله هم باعث شده بعضی به او انتقاد کنند و مثلا تبلیغ کالاهایی مانند لباس زیر از سوی این بازیکن را به باد انتقاد بگیرند. سال گذشته هم دروازه بان بایرن مونیخ که رقیب رونالدو در رقابت بر سر توپ طلا بود، با استفاده از همین مسئله ستاره رئال مادرید را به سخره گرفت.

با این حال، این مسائل هم باعث نشده که رونالدو از کارهای تبلیغاتی که نقش زیادی در افزایش درآمد او دارد، صرف نظر کند. خیلی از کمپانی بی اندازه دوست دارند که رونالدو در پستی در شبکه های اجتماعی به تبلیغ برند آنها بپردازد، چرا که این مسئله باعث می شود که نه تنها آن پست میلیون ها بار دیده شود بلکه چند میلیون هم لایک بخورد و بازنشر شود.

به عنوان مثال،  ۶ پستی که رونالدو در تبلیغ از یک برند ساعت سوئیسی در طول ۲ روز در شبکه های اجتماعی منتشر کرد، بیش از ۳۵ میلیون بار دیده شد و بیش از ۲٫۵ میلیون لالیک خورد. البته این بینندگان زیاد، درآمد خوبی هم نصیب رونالدو کرد. درآمد این ۶ پست چیزی بالغ بر ۳۶۰ هزار یورو بود، یعنی برای هر پست ۶۰ هزار یورو نصیب رونالدو شد. به عبارت دیگر اگر بخواهیم یورو را به نرخ این روزها با حدود قیمت ۳۶۰۰ تومان بسنجیم، درآمد رونالدو برای هرکدام از این پست ها می شود چیزی حدود ۲۱۶ میلیون تومان.

پ.ن :نوووووش جونش چشم حسوداش بترکه



تاريخ : سه شنبه 30 تير 1394 | 11:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

قانون ویژه بنیتز برای مدافعان: فاصله ده متری!

 

قانون ویژه بنیتز برای مدافعان: فاصله ده متری!


برای بنیتز ساختار و انسجام دفاعی خیلی مهم است و این قضیه را بارها به بازیکنانش گوشزد کرده است.

بنیتز به بازیکنانش دستور داده است که حداکثر فاصله ای که در زمان پرس کردن با هم داشته باشند ، ده متر است.  این مربی یک تئوریسین فوتبال است و اعتقاد دارد که اگر مدافعان ده متر با همدیگر و ده متر با هافبک ها فاصله داشته باشند همه چیز را تحت احاطه خواهند داشت و به حریف فرصت بازی نمی دهند.

بنیتز به صورت اختصاصی با مدافعان و هافبک های تیمش بارها صحبت کرده است تا اندیشه هایش را به آنها انتقال بدهد.



تاريخ : سه شنبه 30 تير 1394 | 11:15 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گزارش تصویری؛ تمرینات امروز رئال مادرید با حضور کیکو کاسیا

تاريخ : سه شنبه 30 تير 1394 | 10:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کشتی گرفتن رونالدو و په په در تمرینات! (عکس)

طرفداری- دو بازیکن پرتغالی رئال مادرید در تمرینات این تیم در ملبورن با هم کشتی گرفتند که به نظر می رسد فوق ستاره شماره 7 موفق به خاک کردن حریف چغر و بَد بدنش شده است!



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 30 تير 1394 | 10:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گزارش تمرین امروز کهکشانی ها؛ بیل در سالن بدنسازی، رونالدو تمرین انفرادی

دو فوق ستاره کهکشانی ها امروز به صورت جداگانه تمرین کردند.

طرفداری- به گزارش MARCA، امروز نهمین جلسه تمرین رئال مادرید در ملبورن در حالی برگزار شد که دو تن از بازیکنان تاثیرگذار تیم در تمرین غایب بودند.

نفر اول گرت بیل بود که به دلیل یک کشیدگی جزئی بر روی زمین چمن حاضر نشد و در سالن بدنسازی به تمرین پرداخت. در دیدار برابر رم تنها دنیلو بیشتر از بیل بازی کرد و انتظار می رود که شماره 11 ولزی در بازی آینده رئال برابر سیتی به میدان برود.

از سوی دیگر کریستیانو رونالدو نیز امروز پس از حاضر شدن در تمرین صحبتی کوتاه با بنیتز داشت و پس از انجام تمرینات گروهی در کنار لوکاس سیلوا به صورت جداگانه تمرین کرد. همچنین پس از این حرکت او به مدت 25 دقیقه کار با توپ انجام داد.



تاريخ : سه شنبه 30 تير 1394 | 10:4 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تراستگن: واقعاً از رئال مادرید خوشم نمی آید

آندرس اینیستا و مارک آندره تراستگن امروز در جریان رویدادی که توسط UNICEF در لس آنجلس برگزار شده بود به گفتگو پرداختند.

طـرفداری- به گزارش AS، صحبت های دروازه بان تیم بارسلونا را می خوانیم:

رئال مادرید تیمی است که من واقعاً چندان دوست ندارم؛ ما رقابت بزرگی با اسپانیول داریم چون از یک شهر هستیم اما احترام زیادی میان ما وجود دارد. این بازی های دربی همیشه بسیار پر تنش هستند.

مسئولیت ها در بارسا: "بودن در این باشگاه لذت بخش است. ما مسئولیت های زیادی در قبال کودکان داریم و من بسیار افتخار می کنم که لوگوی UNICEF روی پیراهن های ما نقش دارد. من همیشه می خواستم که یک فوتبالیست شوم."



تاريخ : سه شنبه 30 تير 1394 | 10:4 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

عکس های رئالی در اینستاگرام ، در طول چند ساعته گذشته..!

عکس های رئالی در اینستاگرام ، در طول چند ساعته گذشته..!
 

Image result for ‫لوگوی اینستاگرام‬‎



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 29 تير 1394 | 10:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیراهن ایکر مقدس به ناواس رسید؛ انتقال ده خئا تقریبا منتفی شد!

بعد از آنکه رئال مادرید پیراهن شماره یک خود را به کیلور ناواس سپرد، احتمال می رود داوید ده خئا امسال هم به مادرید نخواهد رفت.

طرفداری- دروازه بان کاستاریکایی و 28 ساله رئال مادرید پیش از این شماره 13 لوس بلانکوس را به تن می کرد که اکنون در اعلام رسمی باشگاه به همتای او و خرید جدید 6 میلیون یورویی رئال، کیکو کاسیا رسیده است.

این خبر نشان دهنده این موضوع است که منچستر یونایتد موفق شده یک سال دیگر دست باشگاه متمول اسپانیایی را از جواهر خط دروازه اش کوتاه کند. ده خئای 24 ساله، که در سال 2011 با 18 میلیون یورو توسط الکس فرگوسن بزرگ خریداری شد، بعد از برهه ای از نمایش های نه چندان راضی کننده، طی فصول اخیر به یکی از بهترین گلرهای دنیا بدل شده است. 

کیلور ناواس سال گذشته در سایه ایکر مقدس قرار گرفته و نتوانست خودی نشان دهد، ولی اکنون به نظر می رسد فرصت برای درخشش او در تیم کهکشهانی های پایتخت اسپانیا فراهم شده است.



تاريخ : دو شنبه 29 تير 1394 | 10:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مادر رونالدو: کریستیانو می داند که امسال کار سختی برای بردن توپ طلا دارد

دولورس آویرو، مادرید کریستیانو رونالدو این هفته به جای پسرش به 90مین سالگرد باشگاه آندورینا دعوت شده بود، اولین باشگاهی که ستاره پرتغالی در آن بازی کرد.

طـرفداری- مادر کریستیانو می گوید که پسرش کاملاً از سختی کار خود برای بردن توپ طلای امسال آگاه است. به گزارش AS، وی گفت:

کریستیانو می داند که این بار بسیار سخت خواهد بود، این چیزی نیست که او در موردش فکر کند اما او جایزه کفش طلای خود را تضمین کرده است.

در مورد فصل جدید، دولورس اطمینان داد که کریستیانو کاملاً با انگیزه است:

کریستیانو فوق العاده حرفه ای است و همیشه انگیزه دارد و روی کار خود تمرکز می کند. هر سال او با انگیزه است و امسال هم هیچ فرقی نخواهد کرد.

به عنوان بخشی از مراسم جشن باشگاه آندورینا، کریستیانو رونالدو به عنوان عضو افتخاری باشگاه  نامیده شد.



تاريخ : دو شنبه 29 تير 1394 | 10:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو قهرمانی پرتغال را تبریک گفت

طرفداری - مهاجم رئال مادرید قهرمانی تیم ملی کشورش در رقابت های جام جهانی فوتبال ساحلی را تبریک گفت.

رونالدو ضمن انتشار عکس فوق در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: "به قهرمانان تیم فوتبال ساحلی تبریک می گویم.شما افتخار بزرگی برای پرتغال هستید."



تاريخ : دو شنبه 29 تير 1394 | 10:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گزارش تصویری؛ حضور بازیکنان رئال مادرید در یک برنامه تبلیغاتی در ملبورن

تاريخ : یک شنبه 28 تير 1394 | 19:8 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مدیربرنامه های کاسیاس: ایکر هیچ‌گاه نمی خواست از رئال مادرید جدا شود

سانتوس مارکز، مدیربرنامه های ایکر کاسیاس و ایجنت فیفا که از سال 1994 فلورنتینو پرز را می شناسد، می گوید موکلش هیچ گاه خواستار جدایی از رئال مادرید نشده است.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 28 تير 1394 | 19:8 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کروس: دیدن لذت بردن هواداران از تماشای بازی تیم محبوبشان را دوست دارم

ستاره آلمانی از سفر جدیدش راضیست.

طرفداری- به گزارش AS، تونی کروس که به همراه چند بازیکن رئال مادرید راهی یک برنامه تبلیغاتی شده بود، در جریان این برنامه به خبرنگاران گفت:

در حال حاضر این جا کمی از اسپانیا سردتر است ولی من دوست دارم با رئال مادرید به همه کشورهای دنیا سفر کنم و دیدن لذت بردن هواداران از تماشای بازی تیمشان را دوست دارم.

لازم به ذکر است که رئال مادرید در اولین بازی پیش فصل خود برابر رم به تساوی رسید و در ضربات پنالتی شکست خورد.



تاريخ : یک شنبه 28 تير 1394 | 19:7 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

حضور بازیکنان رئال در یک تورنمنت فری استایل

چند بازیکن رئال مادرید در این برنامه حضور داشتند.

طرفداری- به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، بازیکنان این تیم که این روزها در ملبورن روزهای شلوغ و پربرنامه ای را می گذرانند، پس از برگزرای دیدار برابر رم و انجام تمرینات، به یک تورنمنت فری استایل که کمپانی آدیداس در مبلورن ترتیب داده بود، پیوستند.

در این برنامه بازیکنانی نظیر بیل، بنزما، کروس، مارسلو؛ ایارمندی و لوکاس سیلوا حضور داشتند و از مهمانان ویژه این مراسم بودند که پس از تماشای این تورنمنت با بعضی از ستاره های جوان این رشته گفتکو کردند و با آن ها عکس یادگاری گرفتند.



تاريخ : یک شنبه 28 تير 1394 | 19:7 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گزارش تصویری؛ تمرینات روز 19 جولای رئال مادرید در ملبورن

تاريخ : یک شنبه 28 تير 1394 | 19:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گزارش تصویری بازی تیم های رئال مادرید و رم

تاريخ : یک شنبه 28 تير 1394 | 11:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بازیگر محبوب کریستیانو را بشناسید!

بازیگر محبوب کریستیانو را بشناسید!

فالو شدن ” مارگو رابی” ، بازیگر 25 ساله استرالیایی توسط رونالدو شایعاتی را در مورد رابطه این دو ایجاد کرده است.

پس از جدایی رونالدو از ایرینا شیک شایعات در مورد زندگی شخصی او زیاد است و حالا این بازیگر استرالیایی که لایک خوردن چهار تا از پست هایش توسط رونالدو در اینستاگرام حاشیه ساز شده است ، جدیدترین نامی است که پیرامون زندگی شخصی کریستیانو مطرح می شود.

رونالدو در صفحه اینستاگرامش فقط 25 نفر را فالو کرده است.

مارگو رابی همان بازیگر معروف فیلم “گرگ وال استریت” است که نقش زوج شخصیت اصلی داستان با بازی دی کاپریو را بازی می کند.

ادامه مطالب و دو عکس دیگر..

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 28 تير 1394 | 11:22 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

خودداری دوباره کیتا، از دست دادن با په په

اختلافات دو بازیکن رئال مادرید و آ اس رم هنوز تمام نشده است.

طرفداری -به گزارش وب سایت AS  پس از حواشی ایجاد شده در دیدار سال گذشته دو تیم آس رم و رئال مادرید بر سر اختلافات سیدو کیتا هافبک اهل مالی جالوروسی ها که به علت آن چه که توهین های نژاد پرستانه په په مدافع رئال مادرید در زمان حضورش در بارسلونا خوانده بود،درگیری هایی را با این مدافع پرتغالی داشت

 این بار نیز این هافبک با تجربه در ابتدای مسابقه همچون سال گذشته از دست دادن با په په خود داری کرد تا نشان دهد هنوز نتوانسته اتفاق سالیان گذشته رخ داده بین خود و کاپیتان امشب مادریدی ها در نیمه دوم مسابقه فراموش کند.



تاريخ : یک شنبه 28 تير 1394 | 10:59 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

دنیلو: می دانم که در مادرید خوشحال خواهم بود

دنیلو، ستاره برزیلی و جدید تیم رئال مادرید بعد از دیدار پیش فصل مقابل رم به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

طـرفداری- به گزارش AS، صحبت های این بازیکن را پس از انجام نخستین بازی با پیراهن سفید را می خوانیم:

اولـین بازی: "من خوشحالم. برای من لحظه بسیار مهمی بود و حالا می خواهم به کار کردن ادامه دهم تا فرصت های بیشتری داشته باشم."

دقایق بیشتر: "من کاملاً ریکاوری کرده ام اما لازم است که این کار با آرامش صورت گیرد تا بتوانم طولانی تر بازی کنم. این برنامه ریزی شده بود."

بنیتز به شما چه گفت؟ "او در مورد کار هایی که باید در زمین انجام می دادم تا تیم به تعادل برسد، اطلاعاتی به من داد. او همیشه در جایگیری به من کمک می کند، که برای تکامل من ضروری است."

هم تیمی ها: "من با آنها بسیار خوب هستم. آنها رفتار خوبی با من دارند و باعث شده اند احساس کنم که در خانه هستم. من هم با آنها انس گرفته ام و می دانم که اینجا خوشحال خواهم بود."

آیا احساس می کنید که گزینه اول تیم برای دفاع راست هستید؟ "به هیچ وجه. من دو رقیب مثل کارواخال و آربلوا دارم که آماده نبرد هستند. هیچکس نمی تواند احساس کند که انتخاب اول است. من انگیزه دارم که خیلی کار کنم."

هجومی: "من باید تعادل داشته باشم. یک دفاع کناری باید نقشی متعادل داشته باشد. شما باید دفاع کنید و بدانید که چه زمان باید جلو رفت."

شما اولین ضربه پنالتی را زدید...: "من هیچ استرسی ندارم. من زدن ضربات پنالتی را دوست دارم و به همین خاطر پشت توپ قرار گرفتم."

چه کسی بیش از همه شما را شگفت زده کرده است: "بسیار سخت است که تنها از یک نفر نام ببرم. همه آنها کیفیت های زیادی دارند و شخصیت هایی متفاوت هستند."

هدف: "بردن هر چیزی که قابل بردن است، اما هدف شخصی من این است که هرچه سریع تر خود را با باشگاه هماهنگ کنم."

اسپانیایی صحبت کردن: "من آن را مطالعه خواهم کرد و دفعه بعد آن را بهتر صحبت خواهم کرد."



تاريخ : یک شنبه 28 تير 1394 | 10:58 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بنیتز: وقتی به هماهنگی برسیم، همه چیز آسان تر می شود

رافا بنیتز، سرمربی تیم رئال مادرید، دیدار پیش فصل این تیم مقابل رم در ملبورن را ارزیابی کرد و اظهار داشت که از عملکرد تیم راضی بوده، هرچند که باید در برخی نقاط تیم نیاز به تقویت دارد.

طـرفداری- به گزارش AS، وی گفت:

- بازی به طور کلی:

مثل همیشه در شروع پیش فصل، شما باید به یاد داشته باشید که ما تنها 5 روز برای تمرین کردن فرصت داشتیم. چند نکته کاملاً مثبت از بازی وجود داشت. ما فرصت هایی خلق کردیم که از دست رفتند، و باید اینجا و آنجا به اصلاحات ادامه دهیم. آنچه ما امروز دیدیم، نتیجه 5 روز کار بود.

- دفاع:

ما تغییراتی انجام خواهیم داد اما خوشآیند ترین بخش عملکرد امروز، فشاری بود که اعمال کردیم. ما هنوز فاقد ریتم هستیم و باید از فرصت هایی که ایجاد می کنیم، استفاده بهتری داشته باشیم، مثل موقعیتی که لوکاس داشت. همانطور که گفتم ما تنها 5 روز آماده سازی داشتیم و باید به تیم زمان دهیم. در نیمه اول کنترل بیشتری داشتیم و با راحتی بیشتری به موقعیت حمله می رفتیم، در حالیکه در نیمه دوم انرژی بیشتری داشتیم اما تنها در بخش پایانی مسابقه شروع به خلق موقعیت ها کردیم.

- کیکو کاسیا:

من تنها در مورد بازیکنانی صحبت می کنم که در حال حاضر اینجا با ما هستند و وقتی او از راه برسد، کار کردن با او را آغاز خواهیم کرد. کاسیا رقابت برای پست دروازه بانی را در تیم افزایش خواهد داد. دروازه بان های ما کیفیت کافی برای ادامه کار را دارند.

- آیا از سیستم های متفاوت استفاده می کردید؟

سیستم همان است، و در واقع این حرکات و جابجایی بازیکنان است که سیستم را تعریف می کند. همانطور که برخی از بازیکنان در فرم بهتری نسبت به سایرین بازگشته اند اما مهمترین بخش پیش فصل انجام کار هایی است که تیم نیاز دارد. به طور کلی، امروز ما مستحکم بودیم.

- کریستیانو رونالدو در طول چند روز ابتدایی:

او خوب است. او درست مثل سایر بازیکنان رفتار و نگرش خوبی دارد. ما تنها چند روز در تمرینات با هم بوده ایم اما با جدیت فوق العاده ای کار می کنیم. همه بازیکنان کمی مضطرب هستند تا نتیجه کار هایی که انجام می دهیم را ببینند. زمانی که به هماهنگی دست پیدا کنیم، همه چیز آسان تر خواهد شد.

- اودگارد:

ما نباید تنها به یک نفر اشاره کنیم. بازیکنان نیاز به بازی دارند. مایه تأسف است که بازیکنان جوان امروز فرصت بازی به دست نیاوردند. ما با بازی های دوستانه تمرینات خود را به تعادل می رسانیم و همه بازیکنان باید در بازی ها شرکت داشته باشند.

- هافبک های مازاد:

درست است، ما بازیکنان زیادی در خط میانی داریم. لوکاس سیلوا جزو بازیکنان غیر اروپایی است و باید در مورد او تصمیم بگیریم."



تاريخ : یک شنبه 28 تير 1394 | 10:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

توتی: از ماندن در رم پشیمان نیستم؛ رئال مادرید با بازیکنان بزرگ مشکل دارد

فرانچسکو توتی، کاپیتان اسطوره ای تیم رم، اذعان می کند که سال 2004 فرصت رفتن به رئال مادرید را داشته امّا از رد پیشنهاد این تیم پشیمان نیست.

طرفداری- توتی که به همراه هم تیمی هایش موفق شدند در ضربات پنالتی رئال مادرید را در گینس کاپ شکست دهند، در گفتگو با AS گفت:

رم همیشه تیم من و زندگی ام بوده است. همیشه هوادار این تیم بوده و خواهم بود. قطعاً زمان هایی به وجود می آمد که به صورت جدی تصمیم جدایی از رم را می گرفتم، امّا در نهایت تصمیم می گرفتم که در تیم بمانم. هیچ احساس پشیمانی نمی کنم، این تصمیمی بود که گرفتم و با وجود اینکه مشکلاتی در رم وجود داشت، امّا آن ها حل شد و از رد کردن پیشنهاد رئال مادرید در سال 2004 پشیمان نیستم. بابت دوران ورزشی که داشتم و اکنون در حال سپری شدن است احساس غرور می کنم، می دانستم ماندن در اینجا فتح لیگ قهرمانان اروپا و فتح توپ طلا را برایم سخت تر می کرد، امّا پوشیدن این پیراهن رویای دوران کودکی ام بود.  شاید من آخرین بازیکنی باشم که تمام دوران ورزشی ام را برای یک تیم بازی کرده باشم.

توتی درباره جدایی کاسیاس از رئال مادرید نیز گفت:

متأسفانه چیزی که اتفاق افتاد را دیدم، واقعاً شرم آور بود، او بازیکنی بزرگ و یک نماد برای باشگاه رئال مادرید است و رفتاری که با او شد، شایسته او نبود. رائول؟ وقتی می بینیم دو بازیکن بزرگ مانند کاسیاس و رائول از رئال می روند، ممکن است مشکل از این باشگاه باشد.



تاريخ : یک شنبه 28 تير 1394 | 10:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید 0 (6) -(7) 0 رم؛ اولین شکست بنیتز و دو امتیاز برای گارسیا

از ساعت 13:30 دو تیم رئال مادرید و آ.اس رم در ادامه روند آماده سازی پیش فصل، در استرالیا به مصاف هم رفتند که بازی در پایان 90 دقیقه بدون گل مساوی به پایان رسید و کار به ضربات پنالتی کشیده شد که در نهایت با شکست نخست رافا بنیتز همراه بود.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 28 تير 1394 | 10:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

حضور عجیب یک رای دهنده با پیراهن رئال در انتخابات بارسلونا (عکس)

طرفداری- انتخابات باشگاه بارسلونا از ساعتی قبل آغاز شده و تا ساعت 9 شب به وقت محلی، ادامه خواهد داشت. در همین راستا، حضور فردی با پیراهن رئال و البته لوئیس فیگو در بین رای دهندگان جالب بود.



تاريخ : یک شنبه 28 تير 1394 | 10:45 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

برخورد صمیمی بازیکنان رئال با هواداران(عکس)

برخورد صمیمی بازیکنان رئال با هواداران(عکس)

 

ستاره‌‌‌های رئال، روز گذشته با هواداران این تیم در ملبورن ملاقات داشتند و به آنها امضا می‌دادند.


به گزارش "ورزش سه"، برخورد صمیمی بازیکنان رئال به خصوص رونالدو با هواداران، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.









تاريخ : شنبه 27 تير 1394 | 10:2 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اخرین بازی و بازی بعدی رونالدو و آمار گلزنی رونالدو

اخرین بازی و بازی بعدی رونالدو و آمار گلزنی رونالدو
اخرین بازی
 
بازی بعدی
 
آمار گلزنی
 

Date:
 
شنبه 27 تیر ساعت 13:30 به وقت تهران

Champions Cup
 
رئال مادرید - رم

نام شبکه های پخش کننده ی بازی رئال و رم را در ادامه مطالب ببینید..



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 27 تير 1394 | 9:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کروس: بنیتز تیم فوق العاده ای می سازد؛ هواداران رئال مادرید من را دوست دارند

تونی کروس، هافبک آلمانی تیم رئال مادرید مصاحبه ای با شبکه رسمی رئال مادرید انجام داده و در مورد مربی جدید تیم نیز صحبت کرده است.

طـرفداری- به گزارش AS، صحبت های کروس را می خوانیم:

- یک سال از امضای قرارداد شما با رئال مادرید گذشت. از روز معارفه خود چه چیز هایی به یاد می آورید؟

روز بزرگی بود؛ 15,000 نفر فقط برای دیدن من به برنابئو آمده بودند، دیوانه کننده است. این اتفاق در هیچ باشگاه دیگری رخ نمی داد. برای من، امضای قرارداد با این باشگاه روز بسیار ویژه ای بود.

- دقیقاً یک سال پیش جام جهانی را هم فتح کردید. چه خاطراتی از آن تجربه دارید؟

آن هم بد نبود (می خندد). آن هم روز بزرگی بود. هدف ما در آن تورنمنت این بود که جام را بالای سر ببریم و به آن دست یافتیم. ما بهترین تیم آن رقابت ها بودیم؛ چیزی شگفت انگیز. وقتی فوتبال بازی کردن را شروع می کنید، همواره رؤیای قهرمانی در جهان را دارید و در آن سال ما موفق شدیم. فوق العاده بود.

- آیا خاطره مورد علاقه ای از سال گذشته دارید؟

مسلماً چند خاطره دارم. اولین بازی در سانتیاگو برنابئو، که پیروز شدیم؛ اولین گل من برای رئال مادرید، که آن هم در سانتیاگو برنابئو بود. هواداران ما فوق العاده هستند، و فکر می کنم آنها نحوه بازی من را دوست دارند، و من می توانم این را احساس کنم. فصل اول خوبی بود اما حالا، مسلماً ما باید روی فصل جدید تمرکز کنیم تا فاتح عناوین قهرمانی شویم.

- شما تنها چند روز است که با رافا بنیتز کار می کنید، برداشت های اولیه تان چیست؟

خیلی خوب. فکر می کنم او با همه خیلی صحبت می کند. او می خواهد ترکیب خوبی بسازد، یک تیم خوب برای این فصل، و فکر می کنم با او شانس خوبی برای فتح عناوین قهرمانی داریم. امیدوارم سال خوبی باشد.

- این اولین سفر شما به استرالیا همراه با رئال مادرید است. چه فکر می کنید؟

در حال حاضر ما فقط هتل و زمین تمرین را دیده ایم. تا این لحظه چیزی بیشتر از ورزشگاه را ندیده ایم، اما اینجا در استرالیا دو بازی برگزار خواهیم کرد، تا سطح عملکرد خود را بالا ببریم. مطمئناً چیز های بیشتری خواهیم دید. هنوز چهارمین روز خود را در اینجا پشت سر می گذاریم و همانطور که گفتم، ما تنها هتل و زمین تمرین را دیده ایم.

- فصل جدید تقریباً پیش روی ماست، چه انتظاراتی دارید؟

هدف رئال مادرید همیشه یکسان است: قهرمانی در تمام تورنمت هایی که شرکت می کنید. مسلماً تلاش خواهیم کرد تا لیگ را فتح کنیم. این هدف ماست، که همه تورنمنت ها را مثل کوپا دل ری و چمپیونزلیگ فتح کنیم. فصل گذشته دیدیم که چقدر سخت است؛ ما واقعاً به فتح عناوین نزدیک شده بودیم اما هدف ما این است که بهتر شویم و قهرمانی لیگ و چمپیونزلیگ را جشن بگیریم. چمپیونزلیگ پیچیده است چون همیشه 4 یا 5 تیم در رقابت هستند، اما ما تیم فوق العاده ای داریم و برای به دست آوردن آن تلاش خواهیم کرد.



تاريخ : شنبه 27 تير 1394 | 9:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بنیتز: وقتی در والنسیا بودم، رونالدو را می خواستیم؛ خرید کردن حالا سخت تر از گذشته است

سرمربی تیم رئال مادرید در جریان اردوی استرالیا در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و راجع به مسائل مختلفی به گفتگو پرداخت.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 27 تير 1394 | 9:28 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گواردیولا: کاسیاس یکی از بزرگترین دروازه بان های تاریخ رئال مادرید است

پپ گواردیولا، امروز (جمعه) در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و راجع به مسائل مختلفی به گفتگو پرداخت.

طـرفداری- به گزارش AS، سرمربی کنونی بایرن مونیخ و کسی که پر افتخار ترین دوره تاریخ باشگاه بارسلونا را رقم زد، در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود که در آستانه دیدار با والنسیا در بیجینگ (پکن) برگزار شد، در مورد انتخابات ریاست این باشگاه گفت:

امیدوارم که بهترین فرد پیروز شود.

وی تمایلی به صحبت کردن در مورد جدایی کاسیاس از رئال مادرید نداشت و گفت:

این مسئله به من مربوط نیست. مسلماً احترام فوق العاده ای برای ایکر قائل هستم. او اگر بزرگترین دروازه بان تاریخ رئال مادرید نباشد، قطعاً یکی از بزرگترین هاست.



تاريخ : شنبه 27 تير 1394 | 9:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بنیتز: پرز به من گفته است راموس در رئال مادرید می ماند

رافائل بنیتز سرمربی تیم رئال مادرید معقتد است ستاره اسپانیایی تیمش در این تیم خواهد ماند.

طرفداری- به گزارش Sky Sports، این بازیکن که مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته است پیشنهادی 45میلیون یورویی  از این تیم دارد و هنوز آینده اش در کهکشانی ها کاملا مشخص نیست ولی بنیتز اطمینان دارد که کاپیتان اول تیمش در مادرید خواهد ماند. وی در این مورد گفت:

صحبت های زیادی در مورد سرخیو راموس می شود. برای من او یک بازیکن بزرگ  است. شخصاً خودش را ثابت کرده است، هر کاری برای تیم می کند و من او را می خواهم. تنها چیزی که برای من اهمیت دارد این است که رئیس به من گفته او در باشگاه با ما خواهد ماند. در طول تابستان بارها با او در مورد ایده های مختلف آینده او صحبت کرده ام. من سرخیو را عضوی کلیدی در تیم می بینم، او یک بازیکن برنده است و ما به چنین بازیکنانی در تیم نیاز داریم. 



تاريخ : جمعه 26 تير 1394 | 19:8 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رسمی: کاسیا به رئال مادرید پیوست

طرفداری - سنگربان ملی پوش باشگاه اسپانیول به جمع شاگردان رافا بنیتز اضافه شد

طرفداری - به گزارش وب سایت AS  باشگاه اسپانیول اسپانیا لحظاتی پیش به صورت رسمی از انتقال کیکو کاسیا دروازه بان ملی پوش و 28 ساله خود به باشگاه رئال مادرید خبر داد.

بر اساس این گزارش خبری کاسیا با قراردادی 6 میلیون یوروئی و 5 ساله به جمع شاگردان رافا بنیتز اضافه شده و این بازیکن پس از پشت سر گذاشتن آزمایش های پزشکی لوس بلانکوس ها به صورت رسمی به هواداران این تیم معرفی خواهد شد.



تاريخ : جمعه 26 تير 1394 | 19:6 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بنیتز: ده خیا در حال حاضر دروازه بان ما نیست

در تابستان جاری، شایعات پیوستن داوید ده خیا به رئال مادرید به شدت به گوش رسیده است، اما سرمربی رئال مادرید می گوید که این دروازه بان 24 ساله در حال حاضر به منچستریونایتد تعلق دارد. بنیتز همچنین کیلور ناواس را دروازه بان اول رئال مادرید در حال حاضر خواند

طرفداری- به گزارش سایت Goal، رافائل بنیتز می گوید که دروازه بان منچستریونایتد - داوید ده خیا - در حال حاضر دروازه بان رئال مادرید به شمار نمی رود و کیلور ناواس دروازه بانیست که در حال حاضر این پست را در اختیار دارد. پس از جدایی ایکر کاسیاس از رئال مادرید به مقصد پورتو، باشگاه مادریدی برای جذب روازه بان سابق خود - کیکو کاسیا - نیز اقدام کرد، اما خرید وی نیز در حال حاضر به بن بست خورده است.

ده خیا همچنان یک سال دیگر با شیاطین سرخ قرارداد داردو منچستریونایتد تنها در صورتی مایل به فروختن اوست که رئال مادرید سرخیو راموس را در ازای او به اولدترافورد منتقل کند، چیزی که سران تیم مادریدی حاضر به انجام آن نیستند. در همین حال، رافائل بنیتز درباره سوال هایی که در مورد ده خیا از او شده بود گفت:

ده خیا در حال حاضر بازیکن ما نیست و این دغدغه اصلی ما محسوب نمی شود. ما چند دروازه بان بسیار خوب را در تیممان داریم. در حال حاضر ناواس دروازه بان اصلی ماست. من با او صحبت کرده ام. او از سایر دروازه بانان ما با تجربه تر است، پس او جلوتر از دیگران قرار دارد.

هنگامی که از بنیتز درباره خرید کیکو کاسیا پرسیده شد، سرمربی اسپانیایی رئال در جواب گفت:

اگر رقابت برای کسب جایگاه در تیم بیشتر شود، این تنها به قوی تر شدن تیم و قدرتمندتر شدن تیم در هر پست کمک می کند. این طور نیست که ما برای جذب یک بازیکن فقط با او مذاکره کنیم، بلکه در این امر باید با چندین باشگاه رقابت می کنیم. همه باشگاه ها منابع خودشان را دارند. موضوع فقط این نیست که آیا یک بازیکن برای مذاکره کردن در دسترس است یا خیر.



تاريخ : جمعه 26 تير 1394 | 19:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

برترین مربیان دنیای فوتبال از نگاه 4-4-2؛ ژوزه مورینیو در صدر

وبسایت فور فور تو، با ارائه گزارشی مفصل نگاهی انداخته به بهترین مربیان دنیای فوتبال در سال میلادی گذشته که در این فهرست، ژوزه مورینیو پرتغالی در صدر قرار گرفته است.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 26 تير 1394 | 18:59 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اسامی نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن اروپا اعلام شد؛ یوونتوس بیشترین نماینده را دارد

اسامی نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن اروپا از سوی اتحادیه فوتبال اروپا [یوفا] اعلام شد.

طرفداری- باشگاه یوونتوس با پنج نماینده در این لیست بیشترین نماینده را ازآن خود کرده است. جایزه بهترین بازیکن اروپا روز 28 آگوست در مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به بازیکن منتخب اهدا خواهد شد.  لیونل مسی (2011)، آندرس اینیستا (2012)، فرانک ریبری (2013)، کریستیانو رونالدو (2014) دوره های گذشته این عنوان را کسب کرده اند.

اسامی نامزدهای دریافت این جایزه:

جیانلوئیجی بوفون (ایتالیا - یوونتوس)

ادن ازار (بلژیک - چلسی)

لیونل مسی(آرژانتین- بارسلونا)

نیمار (برزیل- بارسلونا)

پائول پوگبا (فرانسه - یوونتوس)

آندره آ پیرلو (ایتالیا - یوونتوس)

کریستیانو رونالدو (پرتغال - رئال مادرید)

لوئیز سوارز (اروگوئه - بارسلونا)

کارلوس توز (آرژانتین - یوونتوس)

آرتورو ویدال (شیلی- یوونتوس)



تاريخ : پنج شنبه 25 تير 1394 | 10:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بنیتز: به تصمیم کاسیاس احترام می گذارم؛ می خواهم رئال مادرید، رئال مادرید باشد

رافا بنتیز، سرمربی تیم رئال مادرید پس از رسیدن به استرالیا، اولین مصاحبه خود را با وبسایت رسمی باشگاه انجام داد.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 25 تير 1394 | 10:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سرمربی تیم اسپانیول: کاسیا نمی تواند به رئال مادرید نه بگوید

سرخیو گونزالس، مربی تیم اسپانیول، اولین کنفرانس مطبوعاتی خود در پیش فصل را برگزار کرد و در مورد مسائل مختلفی به گفتگو پراخت.

طـرفداری- به گزارش AS، وی در مورد کیکو کاسیا، هدف تیم رئال مادرید گفت:

اسپانیول بسیار خوش شانس است که کاسیا را در اختیار دارد. او کاملاً حرفه ای است. او با شور و اشتیاق تمرین می کند، انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده است، و بسیار مراقب هم تیمی هایش است. داشتن بازیکنی مثل او خوش شانسی است. او نمی خواهد وضعیت را اجباری کند. به دنبال آن، من نمی توانم قیمتی روی بازیکنان قرار دهم. همیشه یک نفر در معرض این پیشنهادات قرار دارد. نمی توانم ارزش آنها را محاسبه کنم. ما به بازار بستگی داریم. او دروازه بان ماست و تا زمانی که معامله نهایی نشود برای ما خواهد بود.

وی در مورد کاسیا و رئال مادرید هم گفت:

به عنوان مربی شما متفاوت فکر می کنید. به عنوان بازیکن این فرصتی منحصر به فرد است، که نمی توانید به آن نه بگویید. شما باید با چشمانی بسته آن را قبول کنید. پیشنهاداتی وجود دارد که باید آنها را سبک سنگین کنید، اما وقتی پیشنهادی در این سطح دارید، بدیهی است که می خواهید به آنجا بروید. مکالمات خصوصی نیز به همین ترتیب باقی خواهند ماند. عقیده من به عنوان یک فوتبالیست سابق اینطور است. من هم به عنوان بازیکن چنین تجربه ای داشته ام.



تاريخ : پنج شنبه 25 تير 1394 | 10:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گزارش تصویری؛ جلسه دوم تمرین رئال مادرید در ملبورن

تاريخ : چهار شنبه 24 تير 1394 | 11:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.