جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

اسامی بازیکنان رئال مادرید برای دیدار با شالکه؛ بازگشت په په

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

اسامی بازیکنان رئال مادرید برای دیدار با شالکه؛ بازگشت په په

کارلو آنچلوتی 20 بازیکن را برای سفر به آلمان و برگزاری دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ مقابل شالکه دعوت کرده است.

طرفداری- بنا به گزارش AS، په په که از مصدومیت دنده خلاص شده است، به ترکیب بازگشته و می تواند در این مسابقه به میدان برود. بازیکنانی چون آلوارو مدران و دریک اوسه د هم از کاستیا فراخوانده شده اند و خبری از مارتین اودگارد نیست.

دروازه بان ها: ایکر کاسیاس، کیلور ناواس، فرناندو پاچکو

مدافعان: رافائل واران، په په، ناچو فرناندز، آلوارو آربلوا، مارسلو، دنیل کارواخال، دریک

هافبک ها: تونی کروس، گرت بیل، ایسکو، آسیر ایارامندی، آلوارو مدران، لوکاس سیلوا

مهاجمان: کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، خسه رودریگز، چیچاریتو



تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | 11:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیش بازی شالکه - رئال مادرید؛ بازگشت دوباره لوس بلانکوس به آلمان

طرفداری- فردا در دومین شب از آغاز بازی های مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ، دو تیم رئال مادرید و شالکه به مانند فصل گذشته به مصاف هم خواهند رفت.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | 11:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گزارش تصویری از تمرینات رئال مادرید در فلتینس آرنا

تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | 11:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تونی کروس: ما فقط یک نتیجه بد داشته ایم؛ در کل خسته نیستم

طرفداری- بنا به گزارش AS، تونی کروس در آستانه دیدار فردا شب تیمش مقابل شالکه، همراه با آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به نظر می رسید که روحیه بسیار خوبی دارد و با آرامش به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

- آیا هم تیمی های خود را از جوی که در روهر [بخشی از آلمان] انتظارشان را می کشد آگاه کرده اید؟

من واقعاً نمی توانم به این سؤال پاسخ دهم. من چیزی در مورد منطقه روهر نمی دانم چون وقتی در آلمان بازی می کردم، با باشگاهی از شمال قرارداد امضاء کردم و سپس به باشگاهی از جنوب منتقل شدم، متأسفم.

- این بازی چه معنایی برای شما دارد؟

برای من این بازی خاصی خواهد بود و تجربه خوبی است چرا که به عنوان بازیکن رئال مادرید به خانه ام آلمان برمی گردم. من تمام بازی هایی که همراه با بایرن اینجا بازی کرده ام را به یاد می آورم؛ ما چند نتیجه خوب به دست آوردیم و امیدوارم که فردا بتوانیم آنها را تکرار کنیم.

- تیم در تکرار فرم پیش از کریسمس خود به مشکل برخورده است، آیا این به خستگی مربوط است؟

ما یک نتیجه بد در مقابل اتلتیکو داشتیم، اما فقط همین - جدا از آن، فرم چندان بدی نداشته ایم. این چیزی است که به تازگی باعث به وجود آمدن موجی منفی در اطراف تیم شده است. ما سه یا چهار بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما اینطور نیست که هیچ جایگزینی نداشته باشیم؛ ما همچنان به پیش روی ادامه خواهیم داد. شخصاً احساس خوبی دارم - در کل خسته نیستم.

- آیا به نظر شما رئال مادرید می تواند نتیجه 6-1 فصل گذشته را تکرار کند؟

آن نتیجه کمی غیر واقعی بود و تکرار آن سخت خواهد بود - نتیجه مهم است - آنچه اهمیت دارد، رسیدن به مرحله بعد است.

- چگونه با فوتبال اسپانیا هماهنگ می شوید و چگونه با زبان آنها کنار می آیید؟

انتقال به کشوری خارجی همیشه تجربه ای کاملاً متفاوت است. ابتدا باید یادگیری زبان را شروع کنید سپس باید به چیزهای دیگر که آنها هم جدید هستند، رسیدگی کنید. تطبیق یافتن تنها به نحوه عملکرد شما در داخل زمین مربوط نمی شود. باشگاه خیلی به من کمک کرده است و متوجه شده ام که واقعاً در یادگیری زبان پیشرفت کرده ام - این برقراری ارتباط با هم تیمی هایم را آسان تر می کند. هر روز احساس می کنم که کمی به هماهنگی کامل نزدیک می شوم. از جنبه ورزشی، پست من در مادرید کمی دفاعی تر است اما به آن هم عادت می کنم - حالا 7 ماه است که در آن پست بازی می کنم.



تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | 11:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رائول: آرزو می کنم رئال مادرید از عنوان خود دفاع کند؛ پیوندی خاص بین من و هواداران شالکه وجود دارد

تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | 11:22 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتی: رونالدو تنها نیاز به گلزنی دوباره دارد؛ دفاع از عنوان قهرمانی تقریباً غیرممکن است

طرفداری- بنا به گزارش AS، کارلو آنچلوتی در آستانه دیدار فردا شب تیمش مقابل شالکه در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ، در ورزشگاه فلتینس آرنا، به کنفرانس مطبوعاتی رفت و پاسخگوی سؤالات خبرنگاران شد.

- حس و حال کلی در آستانه دیدار با چهارشنبه چیست؟

خوب است که دوباره به چمپیونزلیگ باز میگردیم و می خواهیم عملکرد خوبی به نمایش بگذاریم. نگران نیستم. ما با ایده لذت بردن از بازی و لذت از این لحظات به میدان خواهیم رفت. ما باید دوباره خوب بازی کردن را شروع کنیم - با جدیت و شور و اشتیاق. مطمئنم که می توانیم این کار را انجام دهیم چرا که در مقابل دپورتیوو عملکرد خوبی ارائه کردیم، و سختی نکشیدیم و من مطمئنم که فردا حتی بهتر هم خواهیم بود.

- آیا تیم انگیزه خود را از دست داده است؟ یا دیدار فردا فرصتی برای بالا بردن روحیه خواهد بود؟

بعد از نتیجه ای که مقابل اتلتیکو به دست آمد، مسأله تغییر هر چه سریع تر اوضاع است. همه چیز در لیگ انگیزه ما بالاست چرا که ما صدرنشین جدول هستیم! هیچ انگیزه ای بزرگتر از اینکه شانس قهرمانی در لیگ را داریم وجود ندارد، و این رقابت ها هم همین است. ما مدافع عنوان قهرمانی اروپا هستیم و هر کاری که ممکن باشد انجام خواهیم داد تا دوباره قهرمان اروپا شویم.

- په په چطور است؟ آیا او فردا بازی خواهد کرد؟

او بازی خواهد کرد.

- ... و کریستیانو رونالدو؟

او بازی خوبی مقابل دپورتیوو داشت، او سخت کار کرد و با جدیت و محکم بازی کرد. او برای مدتی [یک ماه یا سه بازی] گلزنی نکرده است، اما به زودی فرصت کافی برای جبران خواهد داشت. او در حال بهبودی است. تمام چیزی که نیاز دارد، شروع دوباره گلزنی است و فردا فرصتی برای انجام این کار خواهد داشت.

- تونی کروس را چگونه توصیف می کنید؟

باهوش در بازی خوانی.

- کارشناسان می گویند که انتظار یک شالکه دفاعی را دارند، آیا از ایارامندی استفاده خواهید کرد یا لوکاس سیلوا؟

یکی از آنها بازی خواهد کرد اما من هنوز تصمیم نگرفته ام که کدامیک. ما هنوز در مورد ترکیب ابتدایی خود فکر می کنیم چرا که در شالکه برخی چیزها نسبت به سال گذشته تغییر کرده است. به خصوص آنها سیستم خود را عوض کرده ند - برای مثال آنها با سه مدافع میانی بازی می کنند و حمله کردن در مقابل تیمی که با سه مدافع مرکزی بازی می کند، بسیار سخت تر از تیمی است که چهار مدافع خطی دارد.

- آیا با توجه به بازیکنان مصدومی که دارید، به تغییر سیستم فکر کرده اید؟

نه، سیستم مثل همیشه باقی خواهد ماند. در دیداری مثل این، شما باید در خط حمله و دفاع با شدت و جدیت بازی کنید. این چیزی است که من از بازیکنانم خواسته ام تا بتوانیم سریعاً توپ را باز پس بگیریم و عمق بیشتری در حملات داشته باشیم.

- شما به عنوان بازیکن و مربی فاتح چمپیونزلیگ شده اید؛ آیا رؤیای اینکه به اولین مربی تبدیل شوید که دو قهرمانی متوالی به دست می آورد را دارید؟

این انگیزه فوق العاده ای است. ما سال گذشته هم اینجا بودیم و حالا با همان رؤیا به اینجا بازگشته ایم. تاریخ می گوید که این کاری واقعاً سخت خواهد بود، تقریباً غیرممکن، اما باید تلاش کنیم.



تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | 11:21 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

لوکاس سیلوا در دیدار مقابل شالکه فیکس خواهد بود

لوکاس سیلوا می تواند اولین بازی خود در ترکیب اصلی رئال مادرید را در دیدار چمپیونزلیگ مقابل شالکه تجربه کند.

طرفداری- رئال مادرید برای دیدار چهارشنبه شب به آلمان سفر خواهد کرد، و AS اشاره کرده است که سیلوا، بعد از اینکه در دیدار شنبه شب مقابل دپورتیوو لاکرونیا به میدان آمد، می تواند مقابل شالکه از ابتدا به میدان برود.

سیلوا، که روز امروز 22 ساله می شود، در ترکیب کارلو آنچلوتی جانشین ایارامندی خواهد شد، و در کنار تونی کروس و ایسکو، مثلث خط میانی رئال مادرید را تشکیل خواهد داد. بازیکن سابق کروزیرو از 7 دسامبر تا به حال هیچ مسابقه ای را با تیم سابق خود آغاز نکرده است اما با هیجان در مورد چمپیونزلیگ صحبت می کند.



تاريخ : دو شنبه 27 بهمن 1393 | 17:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تونی کروس: رختکن رئال مادرید نورچشمی ندارد

تونی کروس گفته حضور در رئال مادرید همانند اداره شغلی خانوادگی است و اینکه در رختکن این تیم، همه بازیکنان حس برابری دارند.

طرفداری- ملی پوش تاثیر گذار قوهای سپید شهر مادرید در جدیدترین مصاحبه اش، مخاطب نشریه آلمانی Bild am Sonntag شده و این گونه سخن گفته است:

"اینجا کسی مغرورانه رفتار نمی کند. هیچ بازیکنی منزوی یا خودشیفته نیست. هیچ کس اینجا نورچشمی نیست. می توان اوضاع را به شغلی شبیه دانست که خانوادگی اداره می شود. زندگی در مادرید نسبت به مونیخ، سریع تر دنبال می شود. در آلمان مردم سعی می کنند تا حدی به شما فضا بدهند و نزدیک تان نیایند، ولی اینجا در مادرید وقتی کسی بازیکنی می بیند، دیوانه وار به طرفش حرکت می کند."

کروس در پایان با اظهار بی تابی برای بازی در لیگ قهرمانان، به دیدار روز چهارشنبه رئال مقابل شالکه اشاره کرده و به هم تیمی هایش هشدار داده تیم گلزن کرشنی را دست کم نگیرند:

"اگر حریف تان را دست کم بگیرید، چیزی برنده نخواهید شد. هیچ تیمی نباید این گونه کند حتی اگر رئال مادرید باشد. نباید چندان به برد سال گذشته تکیه کرد، چون الان شرایط جدیدی است و همه چیز باید از نو آغاز شود."



تاريخ : دو شنبه 27 بهمن 1393 | 17:23 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پخش زنده

تاريخ : یک شنبه 26 بهمن 1393 | 21:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

په په و مارسلو به بازی مقابل شالکه می رسند

په په و مارسلو به بازی مقابل شالکه می رسند


مارسلو که شب گذشته در دقايق پاياني ديدار مقابل دپورتيوو از ناحيه مچ پا مصدوم شده بود، امروز بدون مشکل به تمرين پرداخت.


به گزارش "ورزش سه"، وقتی مارسلو در دقایق پایانی بازی مقابل دپورتیوو با خطای بازیکن حریف به زمین افتاد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد،  آنچلوتی و هواداران رئال مادرید به شدت احساس نگرانی کردند.با ن.جه به این مساله که رئال در جناح چپ خود با غیبت سه هفته ای کوئنترائو به شدت در مضیقه است.

البته آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی اذعان داشته بود که مارسلو مشکلی برای بازی بعدی رئال که مقابل شالکه است نخواهد داشت و این مدافع چپ ارزشمند برزیلی امروز بدون هیچ مشکلی با سایر بازیکنان به تمرین پرداخت تا نگرانی ها از جانب او کاملا برطرف شود.

همچنین په په، مدافع پرتغالی رئال که بیش از یک ماه به دور از میادین بود، امروز همگام با سایر بازیکنان در تمرین گروهی حضور داشت و امیدواری ها برای بازگشت او به ترکیب اصلی در بازی مقابل شالکه افزایش یافت. رئال با مصدومیت راموس و په په، در دو بازی گذشته خود از زوج ناچو و واران در قلب خط دفاعی استفاده کرده بود.


تاريخ : یک شنبه 26 بهمن 1393 | 21:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تازه‌ترین رنکنیگ مربیان باشگاهی جهان

تازه‌ترین رنکنیگ مربیان باشگاهی جهان


در اين رده‌بندي سه مربي ايراني حضور دارند. حسين فرکي، امير قلعه‌نويي و افشين قطبي که در حال حاضر بدون تيم است.


به گزارش "ورزش سه"، به نقل از سایت رسمی کانون مربیان فوتبال ایران، وب‌سایت coachworldranking تازه‌ترین رده‌بندی برترین مربیان باشگاهی فوتبال جهان را منتشر کرد. بر اساس رده‌بندی منتشر شده "کارلو آنچلوتی"، سرمربی ایتالیایی و موفق باشگاه رئال‌مادرید مثل ماه‌های گذشته همچنان در صدر این رده‌بندی قرار دارد و برترین مربی باشگاهی جهان است.

"دیگو سیمئونه"، سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید و "پپ گواردیولا"، سرمربی اسپانیایی بایرن‌مونیخ نیز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم این رده‌بندی قرار دارند. نکته جالب اینکه در این رده‌بندی "یورگن کلوپ"، سرمربی جوان و آلمانی بروسیادورتموند نیز با وجود وضعیت نه چندان مطلوب تیمش در رقابت‌های این فصل بوندس‌لیگا همچنان در میان 10 مربی برتر باشگاهی جهان قرار دارد اما نسبت به ماه گذشته دو پله سقوط کرده و از رده هشتم به رده دهم رسید است. "ژوزه مورینیو"، سرمربی چلسی نیز از رده پنجم به رده هفتم سقوط کرده‌ است.


رده‌بندی 10 مربی باشگاهی برتر جهان به شرح زیر است:
1- کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال‌مادرید با 17773 امتیاز
2- دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید با 14055 امتیاز
3- پپ گواردیولا، سرمربی بایرن‌مونیخ با 13974 امتیاز
4- اونای امری، سرمربی سویا با 11612 امتیاز
5- لوئیز انریکه، سرمربی بارسلونا با11000 امتیاز
6- خورخه خسوس، سرمربی بنفیکا با 10905 امتیاز
7- ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی با 10650 امتیاز
8- لورن بلان، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن با 10387 امتیاز
9- آرسن ونگر، سرمربی آرسنال با 9544 امتیاز
10- یورگن کلوپ، سرمربی بروسیا دورتموند با 9039 امتیاز

در این رده‌بندی سه مربی ایرانی نیز حضور دارند. حسین فرکی، سرمربی سپاهان، امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال و افشین قطبی، سرمربی سابق شیمیزو اس‌پالس ژاپن که در حال حاضر بدون تیم است. نکته جالب اینکه حسین فرکی، سرمربی باشگاه سپاهان نسبت به رده‌بندی آخر این سایت 14 پله صعود کرده و از رده 240 به رده 226 رسیده است. امیر قلعه‌نویی نسبت به رده‌بندی قبلی یک پله صعود کرده و به رده 565 آمده و افشین قطبی با وجود آنکه بدون تیم است، 10 پله بالا آمده و در رده 670 قرار دارد.


تاريخ : یک شنبه 26 بهمن 1393 | 21:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریم بنزما از رکورد رونالدو پیشی گرفت

کریم بنزما از رکورد رونالدو پیشی گرفت


بنزما با گلي که شب گذشته وارد دروازه دپورتيوو لاکرونيا کرد تعداد گل هايش براي رئال در لاليگا را به 84 رساند.


به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته با نتیجه 2-0 بر دپور غلبه کرد. در این بازی گل دوم رئال توسط کریم بنزما به ثمر رسید. این مهاجم فرانسوی با تک گلی که به ثمر رساند، موفق شد از رکورد 83 گل رونالدوی برزیلی برای رئال در لالیگا پیشی بگیرد.

این گل همچنین گل 129 بنزما با پیراهن رئال نیز بود. او در 268 بازی برای کهکشانی ها موفق به ثبت این آمار شده و در یک قدمی شکستن رکورد گلزنی میچل نیز قرار گرفت. بنزما هم اکنون دوازدهمین گلزن برتر تاریخ رئال و هفدهمین گلزن برتر رئال در لالیگا نیز به حساب می آید.


تاريخ : یک شنبه 26 بهمن 1393 | 21:50 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو چقدر می ارزد؟

کریستیانو رونالدو چقدر می ارزد؟


دانشگاه پلي تکنيک والنسيا طبق تحقيقات خاصي، روي بازيکنان فوتبال دنيا ارزشگذاري کرده است.


به گزارش "ورزش سه"، این شیوه ارزشگذاری، متفاوت از سایر ارزشگذاری هایی است که تاکنون صورت گرفته. در این روش، فاکتورهایی همچون گلزنی، پاس گل، تعداد کارتهای زرد و قرمز دریافتی، شخصیت بازیکن در رهبری تیم، سن بازیکن و کمکی که به باشگاه متبوعش برای بازاریابی کرده، لحاظ شده است.

بر این اساس قیمت کریستیانو رونالدو، 149 میلیون یورو تخمین زده می شود.همچنین قیمت گرت بیل 91 میلیون و لوئیس سوارز 81 میلیون ارزشیابی شده است.


تاريخ : یک شنبه 26 بهمن 1393 | 21:48 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

محبوب ترین باشگاه های اروپا در شبکه های اجتماعی

تعداد دنبال کننده های صفحات باشگاه های فوتبال در شبکه های اجتماعی، به خوبی بیانگر محبوبیت این رشته ورشی در جهان است.

طرفداری- لیست محبوب ترین باشگاه های فوتبال در مجموع دو وب سایت فیسبوک و توئیتر، به صورت زیر است:

1- رئال مادرید: 81.9 میلیون لایک در فیسبوک، 14.8 میلیون دنبال کننده در توئیتر

2- بارسلونا: 82.5 میلیون لایک در فیسبوک، 14.1 میلیون دنبال کننده در توئیتر

3- منچستر یونایتد: 65.1 میلیون لایک در فیسبوک، 4.4 میلیون دنبال کننده در توئیتر

4- چلسی: 41.1 میلیون لایک در فیسبوک، 5.1 میلیون دنبال کننده در توئیتر

5- آرسنال: 32.4 میلیون لایک در فیسبوک، 5.3 میلیون دنبال کننده در توئیتر

6- لیورپول: 25.2 میلیون لایک در فیسبوک، 3.9 میلیون دنبال کننده در توئیتر

7- بایرن مونیخ: 27.1 میلیون لایک در فیسبوک، 1.8 میلیون دنبال کننده در توئیتر

 8- میلان: 24.5 میلیون لایک در فیسبوک، 2.4 میلیون دنبال کننده در توئیتر

9- منچستر سیتی: 18.4 میلیون لایک در فیسبوک، 2.3 میلیون دنبال کننده در توئیتر

10- پاریسن ژرمن: 16.8 میلیون لایک در فیسبوک، 1.9 میلیون دنبال کننده در توئیتر

11- یوونتوس: 16.5 میلیون لایک در فیسبوک، 1.6 میلیون دنبال کننده در توئیتر

12- بروسیا دورتموند: 12.1 میلیون لایک در فیسبوک، 1.5 میلیون دنبال کننده در توئیتر

13- اتلتیکو مادرید: 10.2 میلیون لایک در فیسبوک، 1.4 میلیون دنبال کننده در توئیتر

14- تاتنهام هاتسپر: 6.2 میلیون لایک در فیسبوک، 1 میلیون دنبال کننده در توئیتر

 15- اینتر: 5.2 میلیون لایک در فیسبوک، 750 هزار دنبال کننده در توئیتر

16-  المپیک مارسی: 4.1 میلیون لایک در فیسبوک، 1.3 میلیون دنبال کننده در توئیتر

17- آ اس رم: 4.5 میلیون لایک در فیسبوک، 650 هزار نفر دنبال کننده در توئیتر

18- ناپولی: 3.4 میلیون لایک در فیسبوک، 510 هزار دنبال کننده در توئیتر

19- والنسیا: 2.3 میلیون لایک در فیسبوک، 496 هزار دنبال کننده در توئیتر

20- شالکه: 2.4 میلیون لایک در فیسبوک، 261 هزار دنبال کننده در توئیتر

21- موناکو: 2.1 میلیون لایک در فیسبوک، 419 هزار دنبال کننده در توئیتر

22- المپیک لیون: 1.9 میلیون لایک در فیسبوک، 564 هزار دنبال کننده در توئیتر

23- اورتون: 1.9 میلیون لایک در فیسبوک، 519  هزار دنبال کننده در توئیتر

24- نیوکاسل: 1.5 میلیون لایک در فیسبوک، 513  هزار دنبال کننده در توئیتر

25- فیورنتینا: 1.2 میلیون لایک در فیسبوک، 253 هزار دنبال کننده در توئیتر

 26- وست هم یونایتد: 1 میلیون لایک در فیسبوک، 400 هزار دنبال کننده در توئیتر

27- بایر لورکوزن: 1.1 میلیون لایک در فیسبوک، 112 هزار دنبال کننده در توئیتر

 

*لازم به ذکر است که باشگاه هایی که در فیسبوک کمتر از یک میلیون لایک دارند، در این لیست قرار نگرفته اند. تیم هایی همچون ساوتهمپتون، سوانزی، مونشن گلادباخ، هامبورگ، وردربرمن، لاتزیو، بیلبائو، سویا و ...، در رده های بعدی قرار دارند.



تاريخ : یک شنبه 26 بهمن 1393 | 21:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گیفر و هونتلار مقابل رئال می توانند شالکه را همراهی کنند

شالکه برای رویارویی با رئال می تواند فابین گیفر و کلاس یان هونتلار رو در ترکیب خود ببیند.

طرفداری- به نقل از اشپورت آینس، فابین گیفر دروازه بان ذخیره شالکه که در نبود فرمان تبدیل به دروازه بان اول این تیم شده بود در بازی مقابل بایرن مونیخ آسیب دید و در دو بازی گذشته تیمون ولوروتر دروازه بان 19 ساله شالکه درون دروازه ایستاد. اکنون با رفع کامل مصدومیت گیفر می تواند در بازی مقابل رئال مادرید درون دروازه شالکه بایستد.

همچنین هونتلار که به دلیل محرومیت در 3 بازی اخیر بوندس لیگا به میدان نرفته است چند جلسه تمرین را به دلیل ابتلا به آنفولانزا از دست داده بود. مهاجم هلندی با شرکت مجدد در تمرینات آماده رویارویی با رئال مادرید شد. 

رالف فرمان دروازه بان اصلی شالکه در اردوی زمستانی این تیم در دوحه قطر از ناحیه زانو دچار مصدومیت 6 هفته ای شد. فرمان می تواند از هفته های آینده تیمش را همراهی کند.



تاريخ : یک شنبه 26 بهمن 1393 | 21:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ورود به منطقه خطر؛ رئال مادرید و یک بزنگاه «تاریخی»

مادرید با پیروزی خانگی برابر لاکرونیا علی الحساب نفسی به راحتی کشید. این نفس راحت در آستانه شروع مجدد لیگ قهرمانان برای آنچلوتی و هواداران رئال فوق العاده حیاتی محسوب می شد.

طرفداری - این پیچ نفس گیر هفته سوم و بیست و دوم  لالیگای 2015-2014 نیز برای رئال مادرید تبدیل به حکایتی عجیب و غریب شده است. مادرید  فصل جاری 2 بار در بحران قرار گرفته است و هر دو  این موارد مربوط به پس از بازی برابر اتلتیکو مادرید می شود. چه در دور رفت که آن ها پس از 4 تایی شدن در آنوئتا، در برنابئو به سیمئونه و شاگردانش باختند و چه در دور برگشت که یکی از تحقیر آمیز ترین شکست های چند سال اخیر خود را برابر اتلتیکو  این بار در ویسنته کالدرون تجربه کردند. با این حال مادرید و هوادارانش بسیار خوشبخت بودند که پس از این پیچ نفس گیر، همیشه یک دپورتیوو لاکرونیای آماده برای شکست قرار داشته است. مردان ریازور پس از 8 تایی شدن در خانه این بار هم به خوبی توانستند مادرید را از بحران خارج کنند تا شاگردان آنچلوتی با صدرنشینی در لالیگا کار خود را در لیگ قهرمانان اروپا مجددا آغاز کنند.

گرچه بسیاری از هواداران مادرید پس پیروزی های پیاپی و نزدیک شدن به رکورد کوریتیبا سر از پا نمی شناختند اما منطق و تجربه به خوبی حکم می کرد که سرانجام این روند متوقف می شود.چه عواملی رئال را از فرم خیره کننده نیم فصل اول دور کرده است؟ برای پاسخ به این سوال می توان مجموعه ای از عوامل را در نظر گرفت. از بحران بازیکن پست 8 در نبود مودریچ و افت روحی روانی کریس رونالدو گرفته  تا ناکامی آنچلوتی در پیدا کردن روش «آنتی سیمئونه» و افت فیزیکی بازیکنی تاثیرگذار همچون تونی کروس که پیش از این نیز در مطلبی تحت عنوان "لطفا تونی کروس را حمایت کن"  در نیم فصل اول به آن پرداخته بودم.با این حال شاید در این مقطع حساس از فصل خیلی بازگشت به گذشته جایز نباشد. مادرید اگر می خواهد رویای تثبیت خودش به عنوان یکی از بهترین تیم های دوران را تبدیل به حقیقت کند، باید نگاهی رو به آینده داشته باشد. 

رئال چهارشنبه هفته جاری کار خود را در لیگ قهرمانان اروپا مجددا آغاز خواهد کرد.بسیاری از هواداران این تیم پس از قرعه کشی مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان در ابرها سیر می کردند و به مرور خاطرات سلاخی کردن شالکه در گلزن کرشن می پرداختند اما مورد شالکه دی متئو می تواند متفاوت باشد. دی متئو در قامت یک سرمربی پیش از این نشان داده که توانایی های خوبی در رقابت های حذفی و علی الخصوص سبک «کشتن» بازی دارد. کافی است به هنرنمایی او با چلسی بحران زده ویلاش بواش با دقت بیشتری نگاه کنید. بلایی که او بر سر بارسای پپ آورد پس از هنرنمایی مورینیو در نوکمپ با اینتر، قطعا دومین خاطره تلخ گواردیولا با بارسا محسوب می شود. البته ابزار فعلی دی متئو به هیچ عنوان با چلسی قابل مقایسه نیست اما وجود فردی همچون دی متئو و نوع نگرشی که او در بازی مقابل مادرید دنبال خواهد کرد، قطعا به خودی خود موردی خطرناک  محسوب می شود. دست کم گرفتن شالکه در این شرایط بدترین و خطرناک ترین اتفاق ممکن خواهد بود.

اوضاع در لالیگا نیز رفته رفته وارد مراحل حساسی می شود. سوم شدن در فصل پیش زیر سایه فتح لیگ قهرمانان و شکستن طلسم معروف قهرمانی دهم قرار گرفت اما این فصل بسیاری از هواداران اسپانیایی و قدیمی رئال مادرید حاضر نخواهند شد که اتفاقی مشابه را تجربه کنند. از آخرین قهرمانی رئال در لالیگا 2 فصل می گذرد و تصور اینکه به این عدد باز هم در پایان فصل جاری اضافه شود، به هیچ عنوان برای بسیاری از هواداران خوشایند نخواهد بود.فاصله 1 امتیازی هرگز یک حاشیه امنیت قابل قبول محسوب نمی شود و این حقیقت که ال کلاسیکوی برگشت در نوکمپ برگزار می شود نیز مسئله را برای مادرید دشوار تر می کند. آنچلوتی فصل گذشته در لالیگا اوضاع خوبی را سپری می کرد اما ال کلاسیکوی ماه مارس سرنوشت لالیگا را برای رئال مادرید تغییر داد و این فصل آنچلوتی بار دیگر باید ال کلاسیکوی برگشت را در ماه مارس تجربه کند. این تئوری که برنده این ال کلاسیکو می تواند قهرمان لالیگا شود گرچه ممکن است کمی اغراق آمیز باشد اما بسیار قابل توجه  به نظر می رسد.

رئال مادرید در حساس ترین مقطع فصل قرار گرفته است. گذشته قابل بررسی است اما به نظر نمی رسد که فعلا مجالی برای آن وجود داشته باشد. بارسا با  MSN معروفش به خوبی بحران های نیم فصل اول را پشت سر گذاشته  و اکنون در مرز شکوفایی قرار دارد و در اروپا نیز مونیخ، چلسی و صد البته یک دیگو سیمئونه آماده انتظار رئال را در مراحل پایانی می کشند. رئال رفته رفته وارد یک منطقه خطر واقعی خواهد شد، منطقه خطری که به خوبی می تواند بهترین قاضی در رابطه با «دوران» رئال آنچلوتی باشد.



تاريخ : یک شنبه 26 بهمن 1393 | 21:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

لوکاس سیلوا: امشب را فراموش نخواهم کرد؛ می خواهم مقابل شالکه بازی کنم

لوکاس سیلوا، که در نقل و انتقالات زمستانی از تیم کروزیرو برزیل به خدمت گرفته شد، عصر امروز اولین بازی خود برای رئال مادرید را در دیدار مقابل دپورتیوو انجام داد.

طرفداری- بنا به گزارش AS، این هافبک برزیلی در دقیقه '71 به جای ایارامندی وارد میدان شد و با استقبال گرم هواداران حاضر در برنابئو مواجه شد. این بازیکن که در تاریخ 26 ژانویه رسماً معرفی شده بود سرانجام به 22مین بازیکن برزیلی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد.

در پایان بازی لوکاس سیلوا گفتگویی با Real Madrid TV داشت: "من خیلی خوشحالم. خیلی راضی ام. رؤیای من به حقیقت پیوست. این جادویی بود. می خواهم از روی علاقه این بازی را به یاد داشته باشم. اولین پاس، حضور در داخل زمین کنار سایر بازیکنان،... شنیدن صدای تشویق هواداران فوق العاده بود."

این بازیکن سپس اظهار داشت که به کار کردن ادامه خواهد داد تا جایگاهی در ترکیب اصلی تیم به دست آورد و سپس اظهار امیدواری کرد که در دیدار چهارشنبه شب چمپیونزلیگ مقابل شالکه به میدان برود.

 



تاريخ : یک شنبه 26 بهمن 1393 | 9:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گرت بیل: از عملکرد خود راضی هستم؛ می خواهیم مقابل شالکه پیروز شویم

گرت بیل از عملکرد خود در جریان پیروزی 2-0 شنبه شب رئال مادرید مقابل دپورتیوو لاکرونیا بسیار راضی بود.

طرفداری- بنا به گزارش فوتبال اسپانیا، ستاره سابق تیم تاتنهام در پایان بازی گفت: "بعد از شکست هفته گذشته مقابل اتلتیکو مادرید، تمام اعضای تیم واکنش بسیار مثبتی نشان دادند. سه امتیاز مهم بود و ما صدرنشین لیگ باقی ماندیم. من از عملکرد خود راضی هستم، اگرچه گلزنی نکردم. من همیشه گلزنی را دوست دارم، اما مهمترین مسئله این بود که تیم شکست هفته گذشته را پشت سر بگذارد.

این خوب است که دوباره برای بازی به چمپیونزلیگ باز می گردیم. همه ما از آخرین بازی خود در این تورنمنت، به دنبال این مسابقه بودیم. می خواهیم مقابل شالکه پیروز شویم، و بازگشت خود را با نتیجه ای خوب ثبت کنیم و کنترل این مرحله را به دست بگیریم."



تاريخ : یک شنبه 26 بهمن 1393 | 9:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتی: مثل همیشه سوت ها به تشویق تبدیل می شوند؛ مشکل مارسلو جدی نیست

کارلو آنچلوتی بعد از پیروز 2-0 تیمش مقابل دپورتیوو لاکرونیا به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

طرفداری- بنا به گزارش AS، سرمربی ایتالیایی مادریدی ها گفت: "برای من یا تیم شنیدن سوت های هواداران طبیعی است. شکست 4-0 در دربی برای همه ناامید کننده است. همه ما نیاز به پیروزی و اهمیت حمایت را درک می کنیم. باید از هواداران تشکر کنیم. حمایت از تیم زمانی که اوضاع خوب پیش نمی رود، سخت است. تیم قدردان این حمایت است.

سوت های انتقادی برای کاسیاس؟ مثل همیشه، سوت ها در ابتدای مسابقه هستند و سپس متوقف شده و به خاطر نمایش او به تشویق تبدیل می شوند."

نتیجه ای مثبت تر: "این بازی آسانی نبود. ما تنها در بخش هایی از مسابقه خوب بازی کردیم و لحظات سختی داشتیم. این هفته متفاوت، حساس و پیچیده بود، اما ما با یک پیروزی از آن خارج شدیم. امروز در برخی لحظات کارهای همیشگی خود را انجام دادیم. نگرانی هایی وجود داشت، اما همه چیز خوب پیش رفت. هواداران به ما کمک کردند. آنها کمک کردند تا از این وضعیت خارج شویم."

کریستیانو: "تجزیه و تحلیل فنی مثبت بود. او گلزنی نکرد اما خطرناک بود. یک شوت به تیر دروازه زد، یک پاس گل داد، و می توانست گلزنی هم بکند... او پاس ها را از دست نمی داد. عملکرد خوبی بود."

ایسکو: "فکر نمی کنم این بازیکن باشد که تیم را حمل می کند. او خوب عمل می کند و با همه کار می کند. او در دوره خوبی است و باید همچنان از این شرایط لذت ببرد."

تاکتیک ها: "خط حمله خوب کار کرد. آنها سخت کار کردند. ما با دو خط چهار نفره دفاع کردیم. بیل و ایسکو خوب و سخت کار کردند. در طول 6 ماه گذشته هدف ما این بود که همینطور بازی کنیم."

فقدان نشاط و شادی در بازی تیم: "به این خاطر بود که هفته ای متفاوت داشتیم، و نتیجه ای به دست آمد که همه ما را متعجب کرد. بعد از دیداری چون بازی مقابل اتلتیکو، چنین چیزی طبیعی بود. واکنش تیم خوب بود و ما در لیگ برتری داریم و در چمپیونزلیگ هم خوب بازی می کنیم."

ایسکو - کروس - ایارا: "آنها خیلی نزدیک به هم بازی کردند و این اشتباهی است که ما مرتکب شدیم. آنها خیلی به توپ نزدیک بودند و این حفظ موقعیت و توپ را سخت می کرد."

مـارسلو: "او مصدومیتی جزئی دارد. مشکل او جدی نیست و می تواند در دیدار چمپیونزلیگ به میدان برود."

لوکاس سیلوا: "ایارامندی مثل هر کس دیگری بازی کرد. سیلوا به خاطر اینکه ایارا بد بازی کرد، وارد میدان نشد. او به بازی آمد چرا که شرایطش بهبود پیدا کرده است و آماده بازی کردن است."



تاريخ : یک شنبه 26 بهمن 1393 | 9:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید 2-0 دپورتیوو لاکرونیا؛ مارسلو هم مصدوم شد!

طرفداری- دو تیم رئال مادرید و دپورتیوو لاکرونیا از هفته بیست و سوم رقابت های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و شاگردان آنچلوتی برای جبران افتضاح هفته قبل، در این دیدار برای جبران آمده بودند که در نهایت با نتیجه 2-0 پیروز شده و به صدرنشینی ادامه دادند.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 26 بهمن 1393 | 9:4 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | 16:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید قصد جریمه کردن هامس رودریگز و خدیرا را دارد

بنا به گزارش برنامه ورزشی 'Los Manolos' از Cuatro، رئال مادرید قصد دارد دو بازیکن مصدوم خود را به دلیل شکستن قانون های رفتاری جریمه کند. لوکا مودریچ، که او هم مصدوم است به خاطر حضور در جشن تولد عذر خواهی کرده است.

طرفداری- مجازاتی که رئال مادرید برای خدیرا و هامس رودریگز در نظر گرفته به این خاطر است که آنها با وجود مصدومیت در مهمانی تولد کریستیانو رونالدو شرکت کرده اند و بدین ترتیب کد های رفتاری باشگاه نقض شده است. با حضور در آنجا، خطر تشدید شدن آسیب دیدگی آنها بیشتر شده است. این چیزی است که توسط برنامه ‘Los Manolos’ ادعا شده است.

تصاویری که توسط عکاسان از این مهمانی منتشر شد و برخی بازیکنان در کنار خواننده کلمبیایی، کوین رولدان دیده شدند بعد از شکست مقابل اتلتیکو به مذاق مسئولین و هواداران باشگاه خوش نیامده است.

خدیرا در اواسط مسابقه به دلیل مصدومیت از بازی بیرون رفت (آزمایشات انجام شده تأیید کردند که ملی پوش آلمانی سه هفته غایب خواهد بود)، در حالیکه هامس تنها 48 ساعت قبل روی پای شکسته خود عمل جراحی انجام داده بود. علاوه بر این ها، لوکا مودریچ، بازیکن دیگری که در حال ریکاوری از مصدومیت خود بود نیز در مهمانی شرکت کرده بود. این هافبک کروات به خاطر حضورش از طریق توئیتر عذرخواهی کرد و سپس این کار را در رختکن تیم و همچنین در جلسه تمرینی مقابل فلورنتینو پرز نیز تکرار کرد.



تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | 15:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کارلو آنچلوتی: کوئنترائو با جدیت تمرین نمی کند؛ رونالدو یک رهبر ذاتی است

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی تیم رئال مادرید در مصاحبه با روزنامه پرتغالی A Bola، راجع به سه بازیکن پرتغالی ترکیب خود، یعنی په په، کریستیانو رونالدو و فابیو کوئنترائو صحبت کرد.

طرفداری- به نقل از AS، آنچلوتی به شدت از بازیکن شماره 7 تیمش تمجید کرد و گفت:

"او در فوتبال مدرن بازیکنی با بهره وری منحصر به فرد است، او استعداد فوق العاده ای دارد و با حرفه ای گری از این لذت می برد و سطحی دارد که در میان بازیکنان به سختی می توان پیدا کرد. در میان اعضای تیم، او یک رهبر است، او با تمام اعضای تیم صحبت می کند، به خصوص با بازیکنان جوان، او بخش مهمی از ترکیب تیم است، همانطور که په په، سرخیو راموس، کاسیاس و مارسلو هستند. اگر او شور و اشتیاقی که دارد را حفظ کند، دوران بازی اش می تواند با توجه به شرایط جسمانی مطلوبی که دارد، چند سال دیگر ادامه پیدا کند."

او در مورد په په نیز گفت: "او بازیکنی فوق العاده حرفه ای و با ممارست است. اگر قرار باشد لیست بازیکنانی که بهترین روحیه تیمی را دارند تهیه کنم، او در صدر لیست خواهد بود. او حتی زمینه این را دارد که بیشتر از خود، نگران سایر اعضای تیم باشد. فکر نمی کنم او واران را به چشم یک تهدید ببیند، همانطور که او به واران انگیزه می دهد، واران نیز می تواند به په په انگیزه دهد. او می تواند چیزهای زیادی از په په یاد بگیرد."

کوئنترائو هم تعریف و تمجید هایی از مربی خود دریافت کرد: "او بازیکن بسیار رقابت طلبی است؛ او در زمینه مصدومیت بسیار بدشانس بوده است. فصل گذشته جدا از مشکلات مصدومیت، او مشکلات خصوصی نیز داشت اما بعد از آن کمک فوق العاده ای برای تیم شد. او در تمام بازی های بزرگ بازی کرده است. در مقابل بایرن، او برای بنزما پاس گل داد، در فینال بازی کرد و همیشه نگرش مثبتی داشته است. تنها زمینه ای که او می تواند در آن بهتر شود، سطح تمرکز و انگیزه اش است. او با همان جدیت و شدتی که در مسابقات نشان می دهد، تمرین نمی کند و این چیزی است که باید آن را بهبود بخشد. اما این به معنی جدی یا حرفه ای نبودن وی نیست."

آنچلوتی در نهایت راجع به کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید که در حال حاضر به صورت قرضی برای پورتو بازی می کند نیز گفت: "او نیاز داشت که بیشتر بازی کند و پورتو برای وی راه حل خوبی بود. ما از نزدیک او را دنبال می کنیم و او خیلی خوب بازی می کند. در پایان فصل، کاسمیرو به اینجا بازخواهد گشت و خواهیم دید که چه می توانیم بکنیم."



تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | 15:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

لیگ اسپانیا در خطر؛ احتمال تعطیلی لالیگا

لیگ اسپانیا در خطر؛ احتمال تعطیلی لالیگا


ژوان کولت، رئيس باشگاه اسپانيول خبر داد که عدم پرداخت به موقع و قانوني حق پخش تلويزيوني، ممکن است باعث تعطيل شدن لاليگا شود.


به گزارش "ورزش سه"، حق پخش تلویزیونی، بخش عظیمی از درآمد‌های باشگاه ها را تشکیل می‌دهد. در طول چند سال اخیر، باشگاه ها با سازمان لیگ اسپانیا و تلویزیون ها بر سر میزان حقش پخش تلویزیونی مشکل پیدا کرده بودند و به نظر هنوز این مشکل حل نشده است.

کولت گفت:" اگر قانون اجرا نشود، آماده ایم تا لالیگا را برای دو یا سه هفته تعطیل کنیم. من با باشگاه‌هایی مثل والنسیا صحبت کرده ام.آماده ایم که اگر دولت قانون را اجرا نکند، اقدامات کافی را انجام دهیم."

حدود نصف درآمد پخش تلویزیونی در اختیار رئال مادرید، پردرآمدترین باشگاه جهان و بارسلونا، چهارمین باشگاه ثروتمند جهان قرار می‌گیرد. یکی از دلایلی که آنها هر سال بالاتر از رقیبان قرار می‌گیرند، درآمد از حق پخش تلویزیونی است.


تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | 9:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

دنیس چریشف و کاسمیرو در تابستان به رئال مادرید بازخواهند گشت

مادرید نه تنها وضعیت تکامل موراتا در ایتالیا را زیر نظر گرفته، بلکه آنها از نزدیک عملکرد دو بازیکن جوان خود که تا سال 2017 قرارداد دارند و به صورت قرضی در تیم های دیگر توپ می زنند را دنبال می کند: کاسمیرو (22 ساله) و چریشف (24 ساله).

طرفداری- نفر اول به هافبک ثابت تیم پورتو تبدیل شده است، در حالیکه بازیکن روسی یکی از ستاره های تیم ویارئال محسوب می شود.

بنا به گزارش AS، رئال مادرید نحوه رشد این دو بازیکن در این فصل را دوست داشته و می خواهد زمانی که قرارداد قرضی هر دو به اتمام رسید، آنها را در تیم حفظ کند. اعتماد به این دو بازیکن اتفاق جدیدی نیست، چرا که از همان ابتدا هیچ بندی که امکان خریداری آنها را فراهم کند در قراردادشان گنجانده نشده است.

در مورد کاسمیرو، رئال مادرید قبل از اینکه لوکاس سیلوا را به خدمت بگیرد قصد داشت در همین ژانویه او را به تیم بازگرداند اما جولن لوپتگی، سرمربی اسپانیایی تیم پورتو، به شدت خواستار حفظ او بود. در بازگشت به برنابئو، هافبک برزیلی جانشین سامی خدیرا خواهد شد. و در مورد چریشف نیز که اخیراً در نوکمپ برای ویارئال گلزنی کرد، رئال مادرید قصد دارد نقشی مشابه با خسه را به او بدهد و زمان هایی که کریستیانو یا بیل غایب هستند از او استفاده کند.

آسنسیو هم در پایان فصل از مایورکا جدا شده و به جمع مادریدی ها اضافه خواهد شد

رئال مادرید ماه نوامبر گذشته این بازیکن جوان را با قراردادی 6 ساله به ارزش 3.5 میلیون یورو به خدمت گرفته است. اگر مایورکا در پایان فصل به رقابت های لالیگا صعود کند امکان دارد این بازیکن برای یک فصل دیگر در تیم فعلی خود به صورت قرضی بازی کند (فصل 2015/16). در غیر اینصورت، آنچلوتی در مورد او تصمیم خواهد گرفت. در حال حاضر ایده مادریدی ها این است که یک سال دیگر او را به یک تیم اسپانیایی قرض دهند، همان اتفاقی که برای چریشف افتاد.



تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | 9:15 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سریال بدشانسی های رئال مادرید: این قسمت، مصدومیت کوئنترائو

فابیو کوئنترائو جلسه تمرینی عصر روز چهارشنبه رئال مادرید با کشیدگی ماهیچه ساق پا ترک کرد، اما در اصل به نظر نمی رسد که عضله او دچار پارگی شده باشد. مدافع پرتغالی قبل از اتمام تمرینات، از زمین خارج شد.

طرفداری- بنا به گزارش AS، کوئنترائو دیدار مقابل دپورتیوو را از دست داد، و مارسلو که از محرومیت بازگشته بار دیگر در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. در حال حاضر به نظر می رسد که او حداقل 7 الی 10 روز غایب خواهد بود.

بدین ترتیب نام این بازیکن هم به لیست سایر مصدومان رئال مادرید اضافه شد: په په، لوکا مودریچ، سامی خدیرا، هامس رودریگز، و سرخیو راموس همگی در این لحظه غایب هستند.



تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | 9:15 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کارلو آنچلوتی: ابراهیموویچِ «جنگجو» درست درک نمی شود

کارلو آنچلوتی با دفاع از زلاتان ابراهیموویچ، مدعی شد که وی یک «حرفه ای بزرگ» است که رفتار و اعمال اش به اشتباه تعبیر می شوند.

طرفداری- به نقل از وب‌سایت «ساکروی»، آنچلوتی و زلاتان هر دو از عناصر کلیدی پی اس جی در فصل 13-2012 بودند؛ فصلی که پاریسی ها توانستند لیگ 1 فرانسه را فتح کنند. رفتار ابراهیموویچ در سرتاسر دوران بازیگری اش - چه در درون و چه در خارج از زمین - خالق حاشیه بوده است. شایعاتی از درگیری ها و مشاجرات با هم تیمی ها، سرمربی ها و رقبا در گذشته شنیده شده اند.

مدافع کناری مارسی، راد فانی، اوایل این ماه مدعی شد که قبلاً می خواسته ابراهیموویچ را «با مشت بزند». ایبرا یکشنبه پس از تساوی 1-1 پی اس جی با لیون مصاحبه ای را ناتمام گذاشت. اما آنچلوتی معتقد است هرگونه انتقاد از این بازیکن نامنصفانه است.

وی به نشریه «اشپورت بیلد» گفت: "او جوک می گوید و مرد بسیار سرزنده ای است، فقط شوخی می کند. اما تصویری که مردم از او دارند کاملاً غلط است. یک بار از من پرسید که آیا به خدا اعتقاد دارم؟ خب من هم جواب دادم بله، او سپس از من پرسید آیا فکر می کنی من [خدا] هستم؟

"او شوخی کردن را دوست دارد و اینطور آدمی است اما از درون یک حرفه ای بزرگ است. او از نوع پیروز، یک جنگجو و یک رهبر درون تیم است. مهاجمین بسیار اندکی مانند او به خاطرم می آیند که ترجیح می دهند به جای گل زنی، یک پاس زیبا بدهند."



تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | 9:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ررسی‌ تخصصی؛ اتلتیکو چطور رئال مادرید را زیبا برد؟

تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | 9:13 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: ممکن است در فینال به بایرن برسیم اما در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست

در گفت و گویی با دی ولت، زین الدین زیدان در مورد آینده رئال مادرید در لیگ قهرمانان صحبت کرده است.

طرفداری- به گزارش مارکا، سرمربی کاستیا در آستانه بازی رئال مادرید با شالکه در لیگ قهرمانان اروپا گفت: "من  دوست دارم بگویم که شالکه شانسی ندارد، اما فکر نمی کنم که در این مورد، اینگونه باشد. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. همه چیز در دو بازی پیش رو رخ خواهد داد. شما هیچگاه نمی توانید روی پیروزی های آسان حساب باز کنید." 

وی همچنین در ادامه در مورد احتمال رویاروییِ رئال مادرید و بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا افزود: "این موضوع می تواند یک اتفاق متداول باشد. اما فوتبال هیچ چیز متدوالی را در خود ندارد و حتی در لیگ قهرمانان اروپا نیز ما شاهد شگفتی هایی هستیم. از اینجا به بعد، هیچ بازی آسانی وجود ندارد و تیم های فوق العاده خوبی در رقابت حضور دارند که به دنبال رسیدن به فینال هستند."

این اسطوره فوتبال فرانسه و رئال مادرید در بخش پایانی صحبت های خود در رابطه با توپ طلا که قهر ژرمن ها را در پی داشته است افزود: "کارهای نویر واقعاً جادویی هستند. اما در میان نامزدها، رونالدویی حضور داشت که از سیاره دیگری آمده است و در دنیای نویر حضور ندارد." 



تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | 9:12 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

باسوادها و بی سوادهای دنیای فوتبال را بشناسید! رونالدو و مسی جز کم سواد ترین ها..!!!

باسوادها و بی سوادهای دنیای فوتبال را بشناسید!

باسوادها و بی سوادهای دنیای فوتبال را بشناسید!

بازیکنانی هستند که به غیر از توانایی‌های فنی فوتبالی موهبت‌های دیگری هم به آنها اعطا شده است؛ موهبتی به نام استعداد برای درس خواندن و ارتقای سطح فکری.

ادامه مطالب را حتما بخوانید..!!!



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1393 | 10:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

میشل: زیدان در حال آماده شدن برای جانشینی آنچلوتی است

به گزارش خبرگزاری گل، هافبک سابق رئال مادرید، میشل، گفت که زین الدین زیدان در حال آماده شدن برای سرمربّی‌گری رئال مادرید پس از رفتن کارلو آنچلوتی است.

طرفداری- میشل، که بیش از 400 بار پیراهن رئال مادرید را به تن کرد، اوایل این فصل از سرمربّی‌گری المپیاکوس یونان اخراج شد. او معتقد است که زیدان گزینه اصلی باشگاه برای جانشینی آنچلوتی در آینده است.

وی به «الیت اسپورت» گفت: "من گزینه بعدی نخواهم بود. بحث این نیست که من لایق یا مایل نیستم، امّا بستگی به من یا نتایج ندارد. به علاوه معتقدم که باشگاه در حال آماده کردن زیدان برای به دست گرفتن هدایت تیم به عنوان سرمربّی بعدی است."

امّا میشل از توانایی آنچلوتی برای هدایت رئال در حال حاضر مطمئن است و افزود: "آنچلوتی یک مربّی ایده آل برای رئال است. او نمی خواهد بازیگر نقش اوّل باشد. وی در این آب ها به خوبی شنا می کند."

در پایان، ملّی پوش سابق تیم ملّی اسپانیا اذعان کرد که ترک المپیاکوس پس از کسب قهرمانی های پشت سر هم در لیگ یونان، تلخ بوده است. وی افزود: "رئیس، به عنوان مالک باشگاه، آن تصمیم را گرفت و من باید آن را بپذیرم. تمام نکردن کارم من را ناراحت می کند. فکر می کنم طیّ دو سال گذشته خوب کار کرده ام امّا باید شرایط را بپذیرم."



تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1393 | 10:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بدشانسی های ناتمام کارلو آنچلوتی: دوری 3 هفته ای سامی خدیرا از میادین فوتبال

هافبک آلمانی باشگاه رئال مادرید اسپانیا نیز به جمع مصدومان این تیم اضافه شده است.

طرفداری - به گزارش وب سایت AS  سامی خدیرا هافبک آلمانی باشگاه رئال مادرید اسپانیا که پس از 45 دقیقه حضور در جریان بازی این هفته شاگردان کارلو آنچلوتی برابر تیم فوتبال اتلتیکو مادرید از زمین مسابقه خارج شده بود. به علت مصدومیت از ناحیه همسترینگ حداقل برای سه هفته از میادین فوتبال به دور خواهد ماند. تا وی نیز به جمع هامس رودریگز، سرجیو راموس، په په و لوکا مودریج مصدومان سرشناس لوس بلانکوس اضافه شود.

گفتنی است بر اساس اخبار اعلام شده خدیرا به طور حتم بازی برابر تیم های دپورتیوو لاکرونیا، الچه، ویارئال و دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر شالکه را از دست خواهد داد و  به نظر می رسد که کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئالی ها برای بازی های آینده باید بر روی لوکاس سیلوا هافبک میانی جدید و تازه وارد خود برای حضور در ترکیب اصلی صدرنشین فعلی رقابت های لالیگا حساب کند.



تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1393 | 10:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کاریکاتور روز: تحقیر رئال توسط اتلتیکو و فاصله یک امتیازی بارسا با رئال در صدر جدول لالیگا

تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1393 | 10:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پوستر اختصاصی طرفداری؛ کریستیانو رونالدو

تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1393 | 10:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

شایعه در سانتیاگو برنابئو: ناراحتی بازیکنان اسپانیایی رئال مادرید از کریس رونالدو

به گزارش برخی مطبوعات در کشور اسپانیا، بازیکنان اسپانیایی تیم رئال مادرید از عملی که رونالدو انجام داده و پس از شکست برابر اتلتیکو جشن تولد گرفته، به شدت ناراحت شده اند.

طرفداری- به گزارش الموندو، در رختکن رئال مادرید اتفاقاتی افتاده است. موضوع به مسئله ای باز می گردد که کریس رونالدو دقیقا بعد از شکست سنگین برابر اتلتیکو مادرید جشن تولد 30 سالگی اش را فراهم کرد. ساعاتی پس از انتشار این خبر، هوادران رئال مادرید در صفحات اجتماعی به شکل منزجر کننده ای از این عمل فوق ستاره پرتغالی خود انتقاد کردند. گفته می شود بازیکنان اسپانیایی رئال مادرید و در راس آن ها ایکر کاسیاس و سرخیو راموس از این عمل رونالدو به شدت ناراحت شده اند.

با توجه به گزارش های رسانه های مختلف و اخبار شنیده شده از سانتیاگو برنابئو، بازیکنان اسپانیایی رئال مادرید دلخور شده اند. آن ها بهتر از هر کسی می دانند که هواداران در مادرید چه احساسی نسبت به باشگاه رئال مادرید دارند. بنابراین عمل رونالدو را مبنی بر گرفتن جشن تولد درست بعد از شکست سنگین برابر رقیب همشهری درک نمی کنند.

جزئیات دیگر این است که در این جشن تولد هیچ کدام از بازیکنان اسپانیایی رئال حضور نداشته اند. په په، ناواس، مارسلو، خدیرا، خامس، مودریچ و کوئنترائو به تولد رفته اند. گفته می شود همه دعوت بوده اند اما پس از شکست نا امید کننده ترجیح داده اند که در خانه بمانند.

خورخه مندس نیز در گفت گویی بیان کرد که مردم باید تلاش کنند کریس رونالدو را تشویق کنند و او مجبور بوده این جشن تولد را تدارک ببیند. اما درست دو ساعت بعد از آن که عکس های جشم تولد در صفحات اجتماعی منتشر شد، سیل انتقادات از سوی هواداران رئال مادرید به کریس رونالدو آغاز شد.



تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1393 | 10:51 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کاریکاتور روز؛ آنچه در دربی مادرید رخ داد

طرفداری - شکست سنگین رئال مادرید برابر شاگردان سیمئونه سوژه آخرین کاریکاتور عمر مومانی است.



تاريخ : دو شنبه 20 بهمن 1393 | 10:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کارلو آنچلوتی: حتی یک بازیکن خوب هم نداشتیم، اتلتیکو سزاوار پیروزی بود

سرمربی با تجربه و ایتالیایی باشگاه رئال مادرید اسپانیا شاگردان دیگو سیمئونه را لایق پیروزی در دربی امروز عصر شهر مادرید دانست.

طرفداری - به گزارش وب سایت  AS  کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از شکست سنگین امروز عصر شاگردانش برابر تیم فوتبال اتلتیکو مادرید با قبول نمایش ضعیف شاگردانش اذعان کرد که مسئولیت این باخت پرگل را به عنوان سرمربی تیم بر عهده خواهد گرفت.

 

شرایط بازی: بسیار بد بازی کردیم، اما به هر ترتیب همچنان صدرنشین رقابت ها باقی ماندیم و من نمی خواهم که بیشتر از حد معمول به این شکست توجه کنم. ما امشب نمایش ضعیفی را در زمین مسابقه ارائه دادیم، اما به این بازیکنان باور دارم و اطمینان دارم که همچون ابتدای فصل و  پس از شکست سنگین در آنوئتا برابر رئال سوسیداد، به این باخت نیز واکنش مناسبی خواهیم داشت.

دلایل شکست:  بسیار ساده است. اتلتیکو در هر زمینه از ما بهتر بود و سزاوارانه به پیروزی رسید. آن ها انگیزه بالاتر و جدیت بیشتری نسبت به ما داشتند. واضح است که ما باید در روزهای آینده برخی از مسائل را تغییر دهیم تا اطمینان پیدا کنیم که دیگر چنین اتفاقی برای مان پیش نیاید. من واقعا از این شکست بسیار متاسفم زیرا که در تمام صحنه های بازی ما پس از حریف به توپ و موقعیت می رسیدیم و حتی یک بازیکن هم نداشتیم که عملکرد خوب و همیشگی اش را در زمین مسابقه به نمایش بگزارد.

برگرداندن شرایط تیم در بازی های آینده:  به عنوان سرمربی این بازی را فراموش نخواهم کرد. ما در روزهای آتی به دقت این مسابقه را آنالیز کرده تا اشتباهات مان را در دیدار های آینده تکرار نکنیم. ما هیچ گاه عادت نداشتیم که چنین نمایشی را در زمین مسابقه از خود ارائه دهیم. ما در بازی امشب پاسکاری خوبی نداشته و در حقیقت در هیچ زمینه ای نشان از تیم همیشگی مان نداشتیم و من به عنوان سرمربی تیم به طور کامل مسئولیت چنین بازی ضعیفی را بر عهده خواهم گرفت.

عدم آمادگی مثلث BBC:  این سواال هیچ دلیل و منطقی ندارد، زیرا که اگر این بازیکنان به میدان رفتنتد بدین معنی است که برای حضور در زمین کاملا آماده بوده اند. فراموش نکنید که ما با این سه مهاجم توانستیم لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه های جهان را فتح کنیم.

ترکیب ابتدایی بازی: یازده نفر ابتدایی ما کاملا منطقی چیده شده بود. من سامی خدیرا را به میدان فرستادم تا در پشت محوطه جریمه خودی آرامش بیشتری داشته باشیم و البته میانگین قدی تیم را نیز بالا ببرم. همان طور که گفتم مشکل ما در این مسابقه عدم انگیزه و جدیت کل بازیکنان تیم بود نه این گونه مسائل فنی.

برتری های پیاپی اتلتیکو مادرید در دربی: آن ها واقعا عالی بازی کردند، اما صبر کنید تا ببینیم در پایان فصل شرایط کدام تیم بهتر خواهد بود.



تاريخ : یک شنبه 19 بهمن 1393 | 13:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو: رئال مادرید حق باختن 4-0 برابر هیچ تیمی در دنیای فوتبال را ندارد

فوق ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید علی رغم شکست سنگین برابر اتلتیکو مادرید آینده روشنی را برای شاگردان کارلو آنچلوتی در ادامه فصل متصور شده است.

طرفداری - به گزارش وب سایت  Sport  کریستیانو رونالدو برترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2014 میلادی که پس از پشت سر گذاشتن محرومیت دو جلسه ای خود بار دیگر به ترکیب شاگردان کارلو آنچلوتی بازگشته است. پس از شکست سنگین امروز یارانش برابر اتلتیکو مادرید با قبول نمایش ضعیف لوس بلانکوس از اهمیت دیدار های آینده رئالی ها برای فتح رقابت های لالیگا سخن گفت.

"در تمام زمینه ها از دفاع تا حمله بسیار بد بازی کردیم. رئال مادرید حق باختن 4-0 در برابر هیچ تیمی در دنیای فوتبال را ندارد و ما باید هر چه سریع تر با درس گرفتن از اشتباهاتمان این مسابقه را فراموش کرده و به فکر بازی های آینده تیم باشیم.

"امروز چه از نظر آمادگی جسمانی و چه از نظر روحی - روانی در شرایط ایده آل نبودیم، اما این ها نباید بهانه ای برای چنین شکستی باشد. هنوز راه طولانی تا پایان فصل مانده و من هنوز هم اعتقاد دارم که رئال مادرید تیم بهتر و قدرتمندتری نسبت به اتلتیکو مادرید است. درست است که اگر بارسلونا برابر بیلبائو به پیروزی برسد اختلاف مان در صدر جدول تنها به یک امتیاز خواهد رسید، اما من نسبت به آینده تیم بسیار خوشبین هستم و می دانم که می توانیم در نهایت فاتح رقابت های لالیگا شویم."



تاريخ : یک شنبه 19 بهمن 1393 | 13:42 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو: هیچ جای تأسفی وجود ندارد؛ باید مثبت فکر کنیم

ستاره پرتغالی رئال مادرید پس از شکست 4-0 این تیم مقابل اتلتیکو مادرید به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

طرفداری- بنا به گزارش AS، کریستیانو رونالدو پس از اینکه تیمش در دربی مادرید یکی از سنگین ترین شکست های چند سال اخیر را متحمل شد، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

 

- چه اتفاقی افتاد؟

در تمام زمینه ها از دفاع تا حمله بسیار بد بازی کردیم. امروز، روزی است که می خواهیم هرچه سریع تر آن را فراموش کنیم. رئال مادرید حق باختن 4-0 در برابر هیچ تیمی را ندارد. اما من حتی در این شکست هم برخی نکات مثبت می بینم. این شکست می تواند به ما کمک کند تا از اشتباهات خود درس بگیریم. ما هنوز صدرنشین هستیم اما می دانیم که درست تا روز آخر باید بجنگیم - به این ترتیب، چیز زیادی تغییر نکرده است. ما باید مثبت فکر کنیم. امروز ضربه سختی به ما وارد شد و همه ما کمی شوکه شدیم اما باید همچنان مثبت فکر کنیم، چرا که هنوز صدرنشین هستیم.

- چرا رئال مادرید چنین شکست سنگینی متحمل شد؟

چون ما از لحاظ روانی و جسمانی سرحال و آماده نبودیم، و این عقیده من است. اما این نباید بهانه باشد. اشتباهات صورت گرفته و حالا برای عوض کردن آن هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم. ما باید سر خود را بلند کنیم. هیچ جای تأسفی برای مان وجود ندارد - هنوز بازی های زیادی باقی مانده است و ما صدرنشین لیگ هستیم.

- رویکرد امروز تیم را چطور توضیح می دهید؟

نمی دانم چرا اینطور شد. ما نتوانسته بودیم در چند دیدار اخیر مقابل اتلتیکو آنها را شکست دهیم. قبلاً، اتلتی همیشه برای شکست دادن ما به زحمت می افتاد. چیزها تغییر می کنند و دوره های جدید شروع می شوند. رئال مادرید باید مثبت فکر کند و تیمی باشد که می شناسیم. ما تیم قدرتمندی هستیم و از نظر من بهتر از اتلتیتکو هستیم اما باید این را داخل زمین هم نشان دهیم. ما پیش خواهیم رفت و دوباره فاتح لیگ خواهیم شد.

- آیا شکستی به این دردناکی را به یاد می آورید؟

سه فصل پیش ما با نتیجه 5-0 مغلوب بارسلونا شدیم و آن هم لحظات سختی برای ما بود.

- آیا در کل تیم خسته به نظر می رسید؟

کمی خسته بودیم. تعدادی از بازیکنان پس از دیدار چهارشنبه شب مقابل سویا، فرصت کافی برای ریکاوری نداشتند. اتلتیکو نمی خواست بازی را به روز یکشنبه موکول کنیم اما این بهانه نیست - ما به اندازه معمول سرحال و آماده نبودیم.



تاريخ : یک شنبه 19 بهمن 1393 | 13:42 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کارواخال: بدترین 30 دقیقه نخست تاریخ رئال مادرید را شاهد بودیم

طرفداری- بنا به گزارش AS، دنی کارواخال بعد از شکست سنگین رئال مادرید مقابل همسایه های شهری، به سؤالات خبرنگاران در کنار زمین مسابقه پاسخ داد.

شکســت: "اولاً، می خواهم از هوادارانمان طلب بخشش کنم. ما امروز وظایف خود را به درستی انجام ندادیم و باید به اتلتیکو تبریک بگوییم چرا که تیم بهتری بودند. کاری که ما باید انجام دهیم، فراموش کردن هرچه سریع تر این مسابقه و این نتیجه است."

تصـویر: "30 دقیقه نخست این دیدار می تواند بدترین بازی تاریخ رئال مادرید قلمداد شود، که موقعیت ها را به آنها هدیه می کردیم و خودمان هیچ موقعیتی خلق نکردیم."

کلیـد: "خیلی زود است که  در مورد شکست صحبت کنیم، ما هنوز عصبانی هستیم، اما نتیجه نشانگر حقیقت است و ما قطعاً احساس سرافکندگی می کنیم."

روحیـه: "چند بازی اخیر به نفع آنها رقم خورده است. ما باید این وضعیت را تغییر دهیم چرا که توانایی انجام چنین کاری را داریم."

4-0: "این یک بازی لیگ است، نه یک بازی حذفی در کوپا یا چمپیونزلیگ، اما همچنان دردناک است. همانطور که گفتم، باید هرچه سریع تر این بازی را فراموش کنیم."

رجز خوانی همشهریان: "آنها هنوز متصدی نیستند. درست است که در چند دربی اخیر پیروز شده اند، اما بیایید تا پایان فصل صبر کنیم و ببینیم که چه کسی عناوین را در اختیار دارد."



تاريخ : یک شنبه 19 بهمن 1393 | 13:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.