جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تغییرات در مسابقات لیگ قهرمانان در راه است؛ شانزده تیم برتر، به دو گروه تقسیم می شوند؟

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تغییرات در مسابقات لیگ قهرمانان در راه است؛ شانزده تیم برتر، به دو گروه تقسیم می شوند؟

تغییرات در مسابقات لیگ قهرمانان در راه است؛ شانزده تیم برتر، به دو گروه تقسیم می شوند؟

تغییرات در مسابقات لیگ قهرمانان در راه است؛ شانزده تیم برتر، به دو گروه تقسیم می شوند؟
در شرایطی که مدت زیادی از گرم شدن مسئله احتمال شروع مسابقات سوپرلیگ اروپا نمی گذرد، پیشنهاد مطرح شده از سوی باشگاه های مطرح برای یوفا این است که در مرحله حذفی مسابقات لیگ قهرمانان، به طور گروهی و در دو گروه هشت تیمی برگزار شود. 

به گزارش گاردین و در خبری که به نقل از یکی از مسئولان یکی از باشگاه های لیگ برتری منتشر شد، پیشنهاد مورد اشاره، مورد توجه هیئت اجرایی یوفا قرار گرفته و روسای بلند پایه کنفدراسیون فوتبال اروپا در حال بررسی آن هستند. گفته می شود که در صورت تصویب این موضوع یا هر تغییر دیگری در این راستا، موضوع در فصل آینده اعلام خواهد شد. آن ها قراردادی من باب فروش حق پخش مسابقات دارند که این موضوع تا فصل 18-2017 اعتبار دارد و بروز تغییر تا پیش از پایان آن قرارداد، بعید به نظر می رسد.

سخنگوی یوفا گفت: یوفا قرارداد مشخصی با سهام داران، دارد و این شامل باشگاه ها در زمینه مسائل فوتبالی نیز می شود. پس هر تغییری در این زمینه مستوجب مذاکره و رضایت آن هاست. در حال حاضر پیشنهادی رسمی روی میز وجود ندارد و از سوی دیگر در ابتدای برنامه سه ساله 2015-18 هستیم. 

پیشنهاد گزارش شده شامل مرحله های حذفی بیشتر پیش از دوره گروهی هم می شود. برای مثال به دیدار رئال مادرید و باته بوریسف اشاره شده که در سال 2008، کمترین بیننده را به جهت یک طرفه بودن داشته است. باشگاه های بزرگ می خواهند که دیداری هایی نظیر آن، در برنامه آن ها گنجانده نشود. 

گفتنی است این اتفاق در شرایطی باعث افزایش درآمد تیم های بزرگ می شود که وضعیت با قرارداد اخیر تلویزیونی لیگ برتر، تفاوتی بزرگ با سایر لیگ های معتبر نشان می دهد. برای مثال تیمی که در فصل آینده از لیگ برتر سقوط می کند، صد میلیون پوند از محل پخش تلویزیونی درآمد خواهد داشت. این رقمی است که چلسی سال گذشته به عنوان قهرمان دریافت کرد. در مقام قیاس باید اشاره کرد که باشگاه قابل احترامی مانند سویا، تنها عددی مانند پنجاه میلیون پوند از پخش تلویزیونی دریافت می کند.



تاريخ : پنج شنبه 5 فروردين 1395 | 15:51 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

موراتا: می خواهم سال ها در یوونتوس بمانم اما همه چیز به من بستگی ندارد

موراتا: می خواهم سال ها در یوونتوس بمانم اما همه چیز به من بستگی ندارد

 

موراتا: می خواهم سال ها در یوونتوس بمانم اما همه چیز به من بستگی ندارد
آلوارو موراتا در جدیدترین مصاحبه اش با اسکای، از علاقه اش به ماندن در تورین و یوونتوس می گوید. اگرچه امکان بازخرید وی توسط رئال مادرید وجود دارد. موراتا در این باره به اسکای گفت:

می خواهم برای سال های زیادی در یوونتوس بمانم. واقعا خیلی دوست دارم این اتفاق رخ دهد. تنها می توانم بگویم تورین خانه من است اما همه چیز تصمیم من نیست. برای بزرگترین باشگاه ایتالیا بازی می کنم و ماندن در این تیم فوق العاده خواهد بود. شور و اشتیاقی که مردم در این کشور به یوونتوس دارند خارق العاده است. همه چیز را در مورد ایتالیا دوست دارم. 

الگری؟

مکس الگری مسئول تیم است و برای ما بهترین را می خواهد. او واقعا فوتبال را می فهمد و تصمیمات درستی برای یوونتوس می گیرد. 



تاريخ : پنج شنبه 5 فروردين 1395 | 15:50 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

12 ستاره موردنظر رئال برای فصل آینده(عکس)

12 ستاره موردنظر رئال برای فصل آینده(عکس)

رئال مادرید اگر فرض کنیم که تا فینال لیگ قهرمانان نیز صعود کند، 15 بازی دیگر تا انتهای فصل پیش روی خود می بیند اما مدیران این باشگاه کار خود برای ساختن تیمی قدرتمند که بتواند در همه رقابت ها برای قهرمانی بجنگد را شروع کرده اند.

رئال تا بدینجای فصل نتایجی کسب کرده که این تیم را از قهرمانی لالیگا ناامید کرده است. از کوپا دل ری نیز که به دلیل قضیه چریشف کنار گذاشته شد و تنها شانس کهکشانی ها برای کسب یک عنوان قهرمانی، در لیگ قهرمانان است که ماموریتی بسیار دشوار به نظر می رسد.

به نظر می رسد که سوای هر نتیجه ای که رئال در این فصل کسب کند، فلورنتینو پرز به زیدان روی نیمکت رئال اعتماد کرده و سکان هدایت کهکشانی ها را بار دیگر به این اسطوره فرانسوی بسپارد.
طبق ادعای نشریه مارکا، رئال مادرید برای فصل آینده قصد دارد در تمام خطوط بازیکنان جدید جذب کند: دروازه بان، بال چپ، دفاع مرکزی، هافبک خلاق و مهاجم. بدیهی است که جذب بازیکن از باشگاه هایی چون بایرن، بارسلونا، سیتی و پاری سن ژرمن، دشوارتر از باشگاه های دیگر خواهد بود.

دروازه بان:


داوید دخیا همچنان مهره موردنظر رئالی ها برای پست دروازه بانی است. با وجود درخشش فوق العاده کیلور ناواس در چارچوب دروازه رئال و داشتن حمایت هواداران، مدیران این باشگاه همچنان در صددند تا ماموریت نیمه تمام تابستان گذشته را به سرانجام بسپارند.
دخیا که تابستان 2015 تا آستانه پیوستن به رئال نیز پیش رفت به دلیل دیر رسیدن فکس باشگاه یونایتد، نتوانست به آرزوی خود دست پیدا کند. رئالی ها قصد دارند تابستان آتی، دخیا را با رقم 40 میلیون یورو به خدمت بگیرند و احتمالا شاهد حضور ناواس در باشگاه قرمزپوش شهر منچستر خواهیم بود. این رویای مدیران رئال است که دروازه بان آینده تیم ملی اسپانیا را در اختیار داشته باشند.

دفاع مرکزی:


مدیران رئال که می دانند په په به روزهای پایانی فوتبالش در حال نزدیک شدن است و با توجه به اینکه واران جوان هم در بازی های بزرگ متزلزل نشان داده، قصد دارند یک دفاع مرکزی جوان و سطح بالا را به خدمت بگیرند. لاپورته از بیلبائو، جان استونز از اورتون و مارکینیوس از پاری سن ژرمن مورد توجه این باشگاه قرار دارند. هر سه از گزینه های خرید بارسلونا نیز محسوب می شوند.

بال چپ


رئال در این پست تنها مارسلو را در اختیار دارد ضمن اینکه کوئنترائو نیز به موناکو قرض داده شده است. برای تقویت این پست، دیوید آلابا از بایرن و ریکاردو رودریگز سوئیسی از ولفسبورگ مد نظر هستند. آلابا مورد نظر بارسلونا هم قرار دارد.

هافبک خلاق:


برای این پست پل پوگبا از یوونتوس، ادن هازارد از چلسی و سانه از شالکه مدنظر هستند. پوگبا و هازارد بازیکنان محبوب زیدان محسوب می شوند. در این میان شانس پیوستن هازارد به رئال بیشتر تخمین زده می شود. پوگبا نیز با کنار کشیدن بارسلونا حالا رئال را جدی ترین مشتری خود می بیند.

مهاجم:


رئالی ها برای تقویت خط حمله خود به لواندوفسکی از بایرن، نیمار از بارسلونا و اوبامیانگ از دورتموند چشم دارند. جدایی نیمار و لواندوفسکی کمی بعید به نظرمی رسد اما اوبامیانگ طبق ادعای منابع آلمانی حتی با رئال پیش قراردادی نیز به امضا رسانده و در صورت رضایت دورتموندی ها، فصل بعد همبازی رونالدو خواهد شد.



تاريخ : پنج شنبه 5 فروردين 1395 | 15:47 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتی: رونالدو بهترین مهاجم تاریخ است / او باید در زمین آزاد باشد

آنچلوتی: رونالدو بهترین مهاجم تاریخ است / او باید در زمین آزاد باشد

 


سرمربی پیشین رئال مادرید در ادامه گفت: او باید در زمین آزاد باشد. دوست ندارد پشت دروازه بازی کند. بازی کردن در کناره‌ها را ترجیح می دهد. در سیستم 3-3-4 او را در گوش چپ قرار می دادیم اما همیشه آزادی عمل بیشتری می خواست. او می خواست در مرکز درگیری‌های زمین حضور داشته باشد.

سرمربی آینده بایرن مونیخ در پایان گفت: رونالدو بهترین بازیکن تحت هدایت من بوده است.


تاريخ : چهار شنبه 4 فروردين 1395 | 13:2 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ادعای آ اس: رئال مادرید موراتا را برای فروختن به آرسنال باز می گرداند

ادعای آ اس: رئال مادرید موراتا را برای فروختن به آرسنال باز می گرداند

ادعای آ اس: رئال مادرید موراتا را برای فروختن به آرسنال باز می گرداند
به گزارش نشریه آ اس، رئال مادرید سعی خواهد کرد در فصل تابستان آلوارو موراتا را بازخرید کند تا وی را به آرسنال بفروشد. اسپانیایی ها می خواهند از وجود بند خرید مجدد این بازیکن استفاده کنند.

رئال مادرید می تواند در فصل تابستان آلوارو موراتا را با پرداخت مبلغی برگرداند که این این مبلغ به تعداد بازی های مهاجم تیم ملی اسپانیا بستگی دارد. در صورتی که موراتا در بیش از ۵۰ درصد بازی های یووه بازی کند، رقم بازخرید وی ۳۰ میلیون یورو خواهد بود. تورینی ها برای خرید این بازیکن ۱۸ میلیون یورو پرداخت کرده بودند. رئال انتظار دارد با خرید موراتا، وی را به باشگاه مثل آرسنال در حدود ۵۰ میلیون یورو بفروشد.



تاريخ : چهار شنبه 4 فروردين 1395 | 13:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو بازهم رکورد زد

رونالدو بازهم رکورد زد

کریستیانو رونالدو
کیریس رونالدو  با گلش مقابل سویا به رکورد 146 گل در برنابئو در پیراهن رئال مادرید در لالیگا رسید و رکورد تاریخ را از آن خود کرد.

رکورد قبلی در اختیار دی استفانوی فقید بود که در لالیگا در برنابئو 145 گل زده بود.



تاريخ : چهار شنبه 4 فروردين 1395 | 13:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیکه: کریس از بهترین مهاجمان تاریخ است

پیکه: کریس از بهترین مهاجمان تاریخ است

 

پیکه و رونالدو
جرارد پیکه در اظهار نظری جالب،رونالدو را یکی از بهترین مهاجمان تاریخ خوانده است.

 

پیکه در این باره گفته:

سرعت کریس عالی است؛ با هر دو پا به توپ ضربه می زند و از قدرت سرزنی بالایی برخوردار است، او واقعا یکی از بهترین های تاریخ است.

 

مهاجم دیگری که واقعا روبرویش به زحمت می افتادم، دیدیه دروگبا بود؛ او خیلی فرصت طلب بود و اگر لحظه ای او را به خود وا می داشتی کار خودش را می کرد.

 

در نهایت باید بگویم رابرت لواندوفسکی هم از مهاجمانی است که هر مدافعی از قرار گرفتن مقابل او می ترسد. او هم با هر دو پا ضربه می زند و حرکاتش غیر قابل پیش بینی است.



تاريخ : چهار شنبه 4 فروردين 1395 | 12:59 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: با این نوع عملکرد می توانیم به خیلی چیز ها برسیم؛ هدف ما دوم شدن است

زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید بعد از پیروزی 4-0 شب گذشته مقابل سویا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

طـرفداری- به گزارش AS، وی در مورد مسائل زیر صحبت کرد:

- واکنش:

من از نمایشی که از ابتدا تا انتها ارائه کردیم راضی هستم. قبل از بازی امشب گفتم که تمریناتی که در طول هفته پشت سر گذاشته ایم بهترین تمرینی بوده که تاکنون داشته ایم و این نتیجه تمام آن کار هاست. خوشحالم. این یکی از بهترین عملکرد هایی بود که از زمان روی کار آمدن شاهد بوده ام. ما چند بازی خوب در برنابئو داشته ایم که این هم یکی از آنها بود. نمی دانم بهترین بازی بود یا نه اما از نوع بازی راضی هستم.

- ترکیب اولیه:

هر بازی متفاوت است. تا پایان فصل روی تک تک اعضای تیم حساب خواهم کرد. اما گذشتن از برخی بازیکنان سخت است. این مسئولیت من است. همیشه سعی خواهم کرد تا بهترین تیم را راهی میدان کنم. همه بازیکنانم مهم هستند. باید ببینیم که در بازی بعدی چه کسانی بازی خواهند کرد اما همه آنها فرصتی به دست خواهند آورد.

- رئال مادرید تا کجا می تواند پیش برود؟

این بازی سختی بود اما بعد از عملکردی که داشتیم، تنها می توانم احساس رضایت کنم. اگر در بازی های باقی مانده، اینطور که امشب بازی کردیم، عمل کنیم می توانیم به چیز های زیادی دست پیدا کنیم. و بازیکنان این را می دانند. هر بازی متفاوت است و ما باید با جدیت بیشتری بازی کنیم و اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، نگران نخواهم بود.

- بنزما:

او مثل همه تیم خوب بازی کرد، اما کریم خاص است؛ او با گلی که به ثمر رساند کمک زیادی به ما کرد. ما از قبل در مورد رسیدن به گل زود هنگام صحبت کرده بودیم که می تواند فشار بازی را کم کند... او همچنین در مقابل جنبه فیزیکی مسابقه ایستادگی کرد. این تنها یک بازی است و باید ادامه دهیم.

- کیلور ناواس، ناجی:

کیلور عضو مهمی از تیم است و ما به او نیاز داریم. من از کمک های او خوشحالم. این دومین باری است که توانسته ایم با سه مهاجم در خط حمله بازی کنیم و این مهم است، ما همه را آماده نیاز داریم تا بازی کنند. این یعنی انتخاب نفرات تیم برای من سخت تر می شود اما راه بهتری است. آنهایی که در طول بازی به میدان می آیند، حتی اگر به مدت 10 یا 15 دقیقه هم باشد، باید خوب بازی کنند. حالا باید کمی استراحت کنیم و سپس به بازی بعدی فکر کنیم.

- ال کلاسیکو:

بازی قابل توجهی است چون یک بازی ویژه است. ما باید به پیشرفت ادامه دهیم. بهتر است که با پشتوانه پیروزی وارد میدان شوید. با عملکرد امشب چیز های زیادی نشان دادیم. می دانیم که آماده هستیم. بازی فوق العاده ای میان دو تیم بزرگ خواهد بود.

- امید ها در لالیگا:

هدف ما پشت سر گذاشتن اتلتیکو و رسیدن به رتبه دوم است. این چالشی است که با آن روبرو هستیم. باید به جمع آوری امتیازات ادامه دهیم و برای آنچه در پیش است آماده شویم. این بهترین نحو رویارؤیی با بازی های پیش رو است.



تاريخ : دو شنبه 2 فروردين 1395 | 21:18 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ادعای ESPN: علیرغم درخشش ناواس، رئال مادرید همچنان به دنبال دخیا

علیرغم فرم فوق العاده کیلور ناواس در این فصل، رئال مادرید همچنان برای خرید داوید دخیا در تابستان پیش رو تلاش خواهد کرد.

طـرفداری- فلورنتینو پرز در مسیر خرید این دروازه بان اسپانیایی تسلیم نشده است، کسی که در تابستان گذشته به دلیل مشکلات در ارسال مدارک، در آخرین ثانیه ها از بازگشت به زادگاه خود جا ماند.

بنا به گزارش ESPN، نه اتفاقات مسخره لحظات پایانی نقل و انتقالات تابستان گذشته و نه درخشش فوق العاده کیلور ناواس در این فصل، میل رئیس باشگاه رئال مادرید به امضای قرارداد با داوید دخیا را از بین نبرده است و آنها هنوز هم احساس نمی کنند که دروازه بان مورد نیاز خود را دارند.

هنوز مشخص نیست که این انتقال به چه صورت خواهد بود، و آیا باز هم ممکن است معاوضه ای صورت بگیرد یا نه، چرا که در آگوست گذشته طبق توافق طرفین کیلور ناواس راهی اولدترافورد می شد و دخیا به سانتیاگو برنابئو می آمد.

با اینحال، در نظر سنجی صورت گرفته میان هواداران رئال مادرید، 79% دروازه بان کاستاریکایی را به دخیا ترجیح می دهند اما ناواس در ماه دسامبر 30 ساله خواهد شد و دخیا در ماه نوامبر 26 ساله می شود که ممکن است یکی از عوامل تعیین کننده در این انتقال باشد.



تاريخ : دو شنبه 2 فروردين 1395 | 21:17 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ادعای تلگراف: رئال مادرید و پیشنهاد تمدید قرارداد 2 ساله به بیل

بنا به گزارش Daily Telegraph، علیرغم مصدومیت هایی که گرت بیل در این فصل داشته، باشگاه در نظر دارد تا با ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد به مدت 2 سال دیگر، پاداشی به فرم خوب او بدهد.

طـرفداری- مرد ولزی که در دیدار روز یکشنبه مقابل سویا رکورد گلزنی گری لینکر به عنوان بهترین گلزن بریتانیایی تاریخ رقابت های لالیگا را شکست، در حال حاضر تا سال 2019 با رئال مادرید قرارداد دارد.

دستمزد بیل نیز با قرارداد جدید افزایش چشمگیری خواهد داشت و او با کریستیانو رونالدو در این زمینه نیز رقابت خواهد کرد؛ ستاره ولزی در حال حاضر به طور خالص سالانه 9 میلیون یورو دریافت می کند. طبق گزارش Telegraph، مذاکرات میان جاناتان بارنت، مدیر برنامه های بازیکن 26 ساله و باشگاه رئال مادرید در جریان است.

با این پیشنهاد، رئال مادرید قصد دارد مشتریان لیگ برتری بیل و همچنین تیم های بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن را از ابراز علاقه به وی دور نگه دارد.



تاريخ : دو شنبه 2 فروردين 1395 | 21:17 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریم بنزما، پیراهن خود را به یک هوادارا رئال مادرید داد

یکشنبه مملو از اتفاقات غیرمنتظره و شگفت انگیز در سانتیاگو برنابئو بود - کریستیانو رونالدو پنالتی خود را از دست داد، کیلور ناواس یک ضربه پنالتی مهار کرد... اما برای یک هوادار برجسته ترین نقطه بازی، لحظه تعویض کریم بنزما بود.

طـرفداری- به گزارش AS، زیدان در دقیقه '80 تصمیم به تعویض مرد فرانسوی گرفت، و به جای او ایسکو را وارد میدان کرد. بنزما به سمت تونل رختکن در حال حرکت بود که پیراهن رئال مادرید را از تن خارج کرد و سپس از نیرو های امنیتی عبور کرد و به سمت جایگاه تماشاگران رفت. سپس پیراهن خود را به سمت هواداری پرت کرد که در کمال ناباوری آن را دریافت می کرد، و بعد از لحظاتی کوتاه، در لذت کامل بود.



تاريخ : دو شنبه 2 فروردين 1395 | 21:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گرت بیل، بهترین گلزن بریتانیایی تاریخ لالیگا

گل گرت بیل در دقیقه '66 دیدار مقابل سویا، او را به برترین گلزن بریتانیایی تاریخ رقابت های لالیگا بدل کرد.

طـرفداری- به گزارش AS، بیل در 76 مسابقه 43 گل در رقابت های لالیگا به ثمر رسانده تا رکورد گری لینکر را پشت سر بگذارد. لینکر بین سال های 1986 تا 1989 با پیراهن بارسلونا طی 103 مسابقه 42 گل به ثمر رسانده بود.

برترین گلزنان بریتانیایی تاریخ لالیگا:

43- گرت بیل (رئال مادرید)

42- گری لینکر (بارسلونا)

33- جان آلدریج (رئال سوسیداد)

24- استیو آرچیبالد (بارسلونا)

16- لوری کانینگهام (رئال مادرید)

15- آلن کمپل (رسینگ سانتاندر)

13- مایکل اوون (رئال مادرید)

13- دیوید بکام (رئال مادرید)



تاريخ : دو شنبه 2 فروردين 1395 | 21:15 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید 4-0 سویا؛ کاهش اختلاف در صدر با گلزنی BBC

رئال مادرید 4-0 سویا؛ کاهش اختلاف در صدر با گلزنی BBC

رئال مادرید 4-0 سویا؛ کاهش اختلاف در صدر با گلزنی BBC
تیم های سوم و پنجم جدول رقابت های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با سوت آقای استرادا فرناندز به مصاف هم رفتند و در حالیکه شاگردان امری کار را هجومی آغاز کرده بودند و در دقیقه '3 هم ارسال تریمولیناس از سمت چپ روی تیر افقی فرود آمده بود، در دقیقه '6 رئال مادرید روی ارسال عالی بیل و شلیک محکم بنزما به گل رسید تا جریان بازی به نفع میزبان تغییر کند. بعد از این گل، توپ و میدان در اختیار مادریدی ها بود و در دقیقه '15 شوت بیل از پشت محوطه با واکنش ریکو و کمک تیر عمودی راهی کرنر شد؛ کرنر ارسالی با ضربه سر رونالدو و دخالت بیل در میانه راه درون دروازه قرار گرفت اما کمک داور به اشتباه این گل را آفساید اعلام کرد.

در دقیقه '22 پیش روی عالی رونالدو از سمت چپ و شوت محکم این بازیکن باز هم با واکنش ریکو دفع شد. در دقیقه '26 اما سویا با خطای واران داخل محوطه، صاحب ضربه پنالتی شد که ناواس با واکنشی عالی ضربه پنالتی گامیرو را مهار کرد و مانع از فروپاشی دروازه شد. بازی رفته رفته به میانه میدان کشیده شده بود و دو تیم کمتر روی دروازه همدیگر فرصت ایجاد می کردند تا اینکه سرانجام نیمه نخست با پیروزی 1-0 شاگردان زیدان پایان یافت.

در نیمه دوم فشار رئال مادرید برای افزایش اختلاف گل بیشتر شده بود و در دقیقه '56 با خطای ریس روی مودریچ، مادریدی ها صاحب ضربه پنالتی شدند اما ستاره پرتغالی این تیم پشت توپ قرار گرفت و آن را به آسمان زد! در دقیقه '58 هم روی کرنر ارسالی از سمت راست، ضربه سر بیل به تیر افقی برخورد کرد و به زمین برگشت. در دقیقه '64 بالاخره اختلاف به دو گل رسید؛ ارسال دنیلو به دهانه دروازه با ضربه رونالدو به گل تبدیل شد تا به نوعی پنالتی از دست رفته را جبران کند.
رئال مادرید توقف ناپذیر نشان می داد و این بار در دقیقه '66 پای بیل هم به گلزنی باز شد؛ حرکت رونالدو از سمت راست، پاس او به داخل محوطه و ضربه چیپ بنزما پس از عبور توپ از ریکو توسط بیل وارد دروازه خالی شد. در دقیقه '69 بیل جای خود را به خسه داد. در دقیقه '75 هم کاسمیرو جای خود را به هامس داد. در دقیقه '80 هم ایسکو به جای بنزما وارد میدان شد. در دقیقه '84 ناواس با واکنشی فوق العاده مانع از گلزنی بازیکنان سویا شد و لحظه ای بعد در دقیقه '86 خسه با همکاری هامس داخل محوطه، دروازه سویا را برای چهارمین بار فرو ریخت. رئال مادرید دیگر پیروزی خانگی را به دست آورده بود و با 66 امتیاز و یک اختلاف نسبت به اتلتیکو، در رده سوم قرار می گرفت، سویا هم با این شکست به رده ششم سقوط کرد.



تاريخ : دو شنبه 2 فروردين 1395 | 11:23 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بارسای 14 نفره هم ویارئال را نبرد/ کثافت کاری بی نتیجه داوران پیش از ال کلاسیکو

بارسای 14 نفره هم ویارئال را نبرد/ کثافت کاری بی نتیجه داوران پیش از ال کلاسیکو

 

یکی از دلایل موفقیت بارسا در لالیگای این فصل ناکامی و ضعف رئال بود اما به نظر می رسد داوران هم کم به کمک بارسا نیامده اند.

در بازی بارسا و ویارئال ، سانچز مارتینز، داور بازی عملکرد وحشتناکی داشت. او حرکت خشن و وحشتناک پیکه را بخشید تا بازیکن بارسا کارت قرمز نگیرد و ال کلاسیکو را از دست ندهد. پنالتی نیمار هم کاملا شگفت انگیز بود چرا که بازیکن ویارئال توپ را زد. با این وجود بارسا علیرغم آن که با نتیجه دو بر صفر پیش افتاده بود تن به تساوی دو بر داد. راکیتیچ و سوارز گلهای این تیم را زدند. در این فصل برای بارسا 16 پنالتی گرفته شده و در فاصله هشت هفته به پایان لالیگا رکورد تاریخ مسابقات از نظر پنالتی گرفته شدن توسط این تیم گرفته شده است. سیمئونه در آغاز فصل می گفت که لالیگا برای رئال آماده شده اما به نظر می رسد مسیر را کاملا اشتباهی رفته است!

حالا امشب رئال در صورتی که بر ویارئال غلبه کند به یک امتیازی اتلتیکو و به ده امتیازی داورسلونا می رسد.



تاريخ : دو شنبه 2 فروردين 1395 | 11:20 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ماروتا ایسکو، ویتسل و کاوانی را تابستان به یوونتوس می آورد

ماروتا ایسکو، ویتسل و کاوانی را تابستان به یوونتوس می آورد

 

ماروتا ایسکو، ویتسل و کاوانی را تابستان به یوونتوس می آورد
پس از گزارش دیروز نشریه گاتزتا دلو اسپرت، صبح امروز روزنامه توتو اسپرت هم تایید کرد که یوونتوس قصد دارد پل پوگبا را به فروش برساند و در نهایت به یکی از پیشنهادات ۱۰۰ میلیون یورویی پاسخ مثبت خواهد داد.

پس از حذف یووه در برابر بایرن مونیخ، بپه ماروتا می خواهد تنها با پول فروش پوگبا، سه بازیکن را راهی تورین کند. مکس الگری یک ترکوارتیستا می خواهد و یوونتوس قصد دارد ایسکو را به اردوگاه وی اضافه کند. این بازیکن اسپانیایی که در سال ۲۰۱۳ در ازای ۳۰ میلیون یورو از مالاگا راهی یووه شد، با قیمت ۴۵ میلیون یورو به فروش خواهد رسید. رسانه های نزدیک باشگاه رئال هم تایید می کنند که پرز می خواهد ایسکو را به فروش برساند.

یووه برای تقویت خط هافبک خود می خواهد انتقال اکسل ویتسل را هم نهایی کند. این هافبک بلژیکی سال گذشته در آستانه پیوستن به بیانکونری قرار گرفت اما در نهایت زنیت با انتقال وی مخالفت کرد. سیاه و سفیدها همچنین دیاوارا، هافبک ۱۸ ساله بولونیا را به خط هافبک خود اضافه خواهند کرد.

در خط حمله، ادینسون کاوانی اروگوئه ای که در ماه ژانویه موافقت خود را با انتقال به یووه اعلام کرده است، می تواند تابستان تورینی شود. اگرچه با توجه به جدایی زلاتان از پاریس، شاید کاوانی در تصمیمش تجدید نظر کند.



تاريخ : یک شنبه 1 فروردين 1395 | 15:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ادعای عجیب کالچومرکاتو؛ رئال مادرید در ازای جذب موراتا، بنزما را به یوونتوس خواهد داد!

ادعای عجیب کالچومرکاتو؛ رئال مادرید در ازای جذب موراتا، بنزما را به یوونتوس خواهد داد!

 

ادعای عجیب کالچومرکاتو؛ رئال مادرید در ازای جذب موراتا، بنزما را به یوونتوس خواهد داد!
آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی یوونتوس که در سال 2014 از رئال مادرید به یوونتوس پیوست، بندی در قراردادش وجود دارد که رئال مادرید می تواند در سال 2016 یا 2017 او را با 30میلیون یورو، با توجه به تعداد بازی هایش در یوونتوس بازخرید کند.

اکنون کالچو مرکاتو مدعی شده که رئال مادرید قصد دارد برای به حداقل رساندن مبلغ این انتقال، کریم بنزما، مهاجم پر حاشیه خود را راهی تورین کند. سران یوونتوس به دنبال خرید یک مهاجم سرشناس هستند و ادینسون کاوانی گزینه اول آن هاست اما حقوق بسیار بالای وی کار را برای بیانکونری سخت کرده است.

خرید بنزما نیز چندان برای یوونتوس آسان نیست اما با توجه به حواشی ایجاد شده او در پرونده متیو والبوئنا و اخیرا پرونده قاچاق مواد مخدر، بعید نیست که لوس بلانکوس او را به فروش برساند.



تاريخ : یک شنبه 1 فروردين 1395 | 15:47 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ماجرای درگیری کریستیانو رونالدو با مدافع استقلال

هرائر مگویان درباره درگیری اش با مهاجم مطرح پرتغالی لب به سخن گشود.

طرفداری- در جریان دیدار دو تیم ارمنستان و پرتغال مدافع استقلال از مهاجم مطرح رئال دلخور شده است.

مگویان در گفت و گو با ویژه نامه گل این داستان را بازگو می کند. " مسئله خاصی نبود. انسان ها مثل هم نیستند. این پرتغالی هم اگرچه از نظر فنی ایده آل است اما از نظر رفتاری چندان مناسب برخورد نمی کند. کلا خنده های این مهاجم مصنوعی است و نشان می دهد که یک آدم مغرور است. البته غرور یک خصیصه باطنی است که کمش هم بد نیست اما ایشان فکر می کند که از آسمان به روی زمین افتاده است. با همه دعوا داشت. محکم بازی کردن با نشان دادن حالت خصمانه تفاوت دارد. وقتی در زمین هستی خیلی راحت این دو را از هم مجزا می کنی. آن زمان قرا. بود پیراهنم برای شرکت کردن در یک حراج خیریه با او معاوضه کنم و در واقع پیراهنش را بگیرم اما نمی دانستم با چه شخصیتی رو به رو هستم. وقتی برخوردهایش را دیدم، پشیمان شدم."

این مدافع ارمنی درباره شرایط باشگاه نیز به اظهار نظر پرداخت:" هدفم قهرمانی با استقلال است که باید با یک فصل وقفه به آن برسم. هنوز 8 فینال در لیگ برتر و جام حذفی پیش رو داریم و باید تلاش کنیم تا دو جام را بیاوریم. باور دارم رسیدن به این دو هدف دور از دسترس نیست. هوادارنمان حق دارند که بعد از یکی دو فصل بد، شادی های بیشتری داشته باشند."



تاريخ : یک شنبه 1 فروردين 1395 | 15:44 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید رویای کودک فلسطینی را به حقیقت تبدیل کرد

رئال مادرید رویای کودک فلسطینی را به حقیقت تبدیل کرد

رئال مادرید رویای کودک فلسطینی را به حقیقت تبدیل کرد
باشگاه فوتبال رئال مادرید در اقدامی زیبا یک کودک هوادار خود را از فلسطین به مادرید آورده است.

طرفداری- در واقع قرار بود فوتبال یک ورزش باشد که تیم ها با هم رقابت کنند.تنها یک ورزش. ورزشی که در ابتدا ظهورش، مخالفت های زیادی با آن بود. اما طبق معمول هر چیز که شامل گذر زمان می شود، فوتبال نیز شامل گذر زمان شد. تلخ و شیرین بزرگ شد. حال به جایی رسیده است که زندگی بعضی ها در گرو آن است. در درون زمین و یا بیرون از زمین. فوتبال درد ها را تسکین می دهد، غم ها را شادی می کند و حتی نوید زندگی می دهد.

به نقل از گل، باشگاه رئال مادرید در اقدامی زیبا و فرا فوتبالی یک کودک فلسطینی طرفدار این تیم را که پدر و مادر و برادرش در کرانه باختری شهید شده بودند، به اسپانیا آورده است. بازیکنانی مانند رونالدو، بیل و مارسلو دست در دست او در سانتیاگو برنابئو گشت زدند و با او عکس گرفتند. احمد دعابشا یک جلسه از تمرین تیم فوتبال رئال مادرید را نیز تماشا کرد و همراه پدر بزرگش پا بر روی چمن برنابئو گذاشت. به احمد یک پیراهن داده شد که توسط بازیکنان رئال مادرید امضا شده بود.

60 درصد از پوست احمد در درگیری های کرانه باختری سوخته است. پدر بزرگش در این باره گفته است:

احمد هشت ماه در بیمارستان بود. حال بهتر است اما احتیاج به زمان دارد تا بهتر از این شود



تاريخ : یک شنبه 1 فروردين 1395 | 15:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو: با استعداد و بدون سخت کوشی، به جایی نمی رسید

کریستیانو رونالدو تأکید می کند که سخت کوشی هم به اندازه استعداد اهمیت دارد.

طـرفداری- رونالدو که به سخت کوشی بی امان خود مشهور است، و بسیاری از کارشناسان دنیای فوتبال معتقد هستند که وی اکثر موفقیت های خود را مدیون از خود گذشتگی های بی وقفه می باشد، و ستاره پرتغالی در مراسم روز گذشته کمپانی نایکی به AS گفت:

اگر استعداد داشته باشید اما سخت کار نکنید، چیزی به دست نخواهید آورد. من در طول دوران حرفه ای، همیشه در تمرینات و بازی ها سخت تلاش کرده ام. با سخت کوشی است که می توان به موفقیت دست یافت.

ترک خانه سخت ترین لحظه دوران حرفه ای من بود. من خانواده ام را در 11،12 سالگی ترک کردم تا به شهر دیگری بروم. لحظات سخت و شدید، اما خوبی بود. وقتی که فهمیدم پتانسیل تبدیل شدن به بازیکنی حرفه ای را دارم، حدود 15،16، 17 سال داشتم و در آن زمان همه چیز تغییر کرد.



تاريخ : یک شنبه 1 فروردين 1395 | 15:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.