جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ناکامی زیدان در بازیهای سخت: دورتموند، بارسا، سویا، ویارئال، سلتا و…

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ناکامی زیدان در بازیهای سخت: دورتموند، بارسا، سویا، ویارئال، سلتا و…

ناکامی زیدان در بازیهای سخت: دورتموند، بارسا، سویا، ویارئال، سلتا و…

 

رئال زیدان امسال 40 بازی بی شکست داشت که رکورد تاریخ اسپانیاست اما نمی توان انکار کرد که در بازیهای بزرگ چندان موفق نبوده است.

Image result for ‫شکست زیدان‬‎

رئال در ال کلاسیکو فرصت یکسره کردن کار قهرمانی با پیروزی در نیوکمپ را از دست داد. در چمپیونزلیگ به خاطر دو تساوی در دو بازی مقابل دورتموند دوم شد، در لالیگا مقابل سویا شکست خورد و مقابل ویارئال مساوی کرد و در کوپا هم شکست مشکلی را مقابل سلتا تجربه کرد و در بازی برگشت محکوم به پیروزی است.

رئال زیدان در مقابل شش تا از ده تیم اول لالیگا امتیاز داده است : تساوی مثابل بارسا،ویارئال ، ایبار ، لاس پالماس و شکست مقابل سویا و سلتا.  عجیب  آن که رئال در خیلی از دفعاتی که امتیاز داده در برنابئو بازی کرده است.

یکی از مقصران ناکامی ها دنیلوست. در حقیقت هر بار او در زمین است رئال گل می خورد. شاید بتوان گفت که رئال در دوران 40 بازی پیاپی خود آن قدر هم خوب نبوده و اتفاقات باعث شده که شکست ناپذیر بماند.



تاريخ : پنج شنبه 30 دی 1395 | 22:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

انتقاد گروهی از هواداران از رونالدو

انتقاد گروهی از هواداران از رونالدو

 

 رئال پس از چهل بازی بدون شکست در دو بازی پیاپی مقابل سویا و سلتا شکست خورد.

Image result for ‫رونالدو عصبی‬‎

یکی از متهمان شکست از جانب هواداران رئال مادرید کریستیانو رونالدوست. بازیکنی که هفته گذشته جایزه بهترین بازیکن 2016 را برد در ترکیب رئال محو است. سال جدید برای بازیکن پرتغالی بد شروع شده و آمارش افت کرده است. او در بازی تیمی نقش ندارد و بدون گل، اوضاع برایش خوب نیست. رئال بدون رونالدو توانست سویا را از کوپا اوت کند و تیمی تر بازی کرد اما با حضور او دو بازی ناکام داشت. رونالدو باید واکنش مناسبی داشته باشد و از زیر فشارها خارج شود.

گروهی از هواداران رئال از رونالدو عصبی هستند و حتی در گزارشی که آس جمع آوری کرده یک هوادار خشمگین به رونالدو توصیه می کند که بهتر است به چین برود!

مشخص نیست که علت اصلی افت رونالدو خود اوست یا تغییر پستش هر چند که چیزی که مشخص است او بارها از بحران برگشته و این بار هم تلاش می کند تا شرایط را عوض کند.



تاريخ : پنج شنبه 30 دی 1395 | 22:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال و کاری که باید برای صعود انجام دهد

رئال و کاری که باید برای صعود انجام دهد

 

رئال مادرید برای صعود به نیمه نهایی کوپا دل ری، نیاز به برد 2-0 یا پیروزی با اختلاف دو گل برابر سلتا در بازی برگشت دارد.

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در عین ناباوری در زمین خود با نتیجه 2-1 از سلتا شکست خورد تا شانس صعودش به نیمه نهایی کاهش یابد؛ به خصوص اگر بدانیم که رئال در کوپا دل ری هرگز موفق نشده شکست خانگی 2-1 در بازی رفت را جبران کند؛ اما نکته امیدوارکننده برای رئالی اینجاست که آنها در دو بازی قبلی خود در زمین سلتا در دو فصل گذشته، با نتایج 3-1 و 4-2 پیروز شده اند که تکرار همین نتایج، حکم به صعود رئال خواهند داد.

 

 

 

 

همچنین رئال در این فصل 46 درصد بازی های بیرون از خانه خود را با اختلاف دو گل برده است. در واقع کهکشانی ها 6 بازی از 13 بازی بیرون از خانه خود را با بردهای پرگل خاتمه داده اند.

 

پیروزی 0-3 بر سوسیداد، 1-6 برابر بتیس، 1-7 برابر لئونسا، 1-4 برابر آلاوس، 0-2 بابر اسپانیول و 0-3 مقابل اتلتیکو مادرید که تکرار همین ها حکم به صعود رئال می دهند. همچنین تکرار نتیجه پیروزی 1-2 در زمین اسپورتینگ لیسبون نیز حکم به کشیده شدن بازی با سلتا به وقت های اضافه خواهد داد. در 7 بازی دیگر خارج از خانه، رئال به 6 تساوی و یک شکست دست یافته است.



تاريخ : پنج شنبه 30 دی 1395 | 21:6 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اشتباهات فردی، بلای جان زیدان و رئال مادرید

اشتباهات فردی، بلای جان زیدان و رئال مادرید

 

به جرات می توان گفت که نمی توان نقش اشتباهات فردی روی دو شکست اخیر رئال مادرید را نادیده گرفت.

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در ابتدای سال 2017 به اندازه تمام سال 2016 شکست خورده است. کهکشانی ها در سال 2016 تنها دو بار مغلوب حریفان خود شدند؛ اما در سه روز گذشته دو شکست متوالی در کارنامه شان به ثبت رسیده است.

ابتدا روز یکشنبه در زمین سویا که رئال با وجود پیش بودن تا دقیقه 85، با نتیجه 2-1 شکست خورد و سپس شب گذشته در برنابئو که با نتیجه 1-2 مغلوب سویا شد.

در هر دو بازی نیز نقش اشتباهات فردی بازیکنان رئال در ثبت شکست غیر قابل انکار است.

 

 

 

 

در بازی برابر سویا، ابتدا این راموس بود که دقیقه 85 و با گل به خودی خود زمینه بازگشت سویا به بازی را فراهم ساخت. با افت روحیه رئال، سویا دقیقه 92 به گل دوم خود نیز دست یافت تا رئال پس از 40 بازی طعم تلخ شکست را بچشد. روی گل دوم همچنین اشتباه در جاگیری ناواس نیز نقش مهمی در گل یووتیچ داشت.

 

در بازی شب گذشته نیز توپ لو دادن عجیب لوکاس در میانه زمین در نهایت به گل دوم سلتا منجر شد در حالیکه رئال یک دقیقه قبل به گل تساوی دست یافته و برای زدن گل دوم یکپارچه حمله بود.

 

 

 

 

به بازی پنجشنبه گذشته در کوپا دل ری برابر سویا هم که برگردیم، می توان به گل به خودی دانیلو در دقیقه 9 اشاره کرد. همان گل باعث شد سویا خیلی زود به جبران باخت 3-0 بازی رفت امیدوار شود و تا دقیقه 82 نیز با نتیجه 3-1 از رئال پیش بود که در نهایت رئال توانست بازی را به تساوی 3-3 بکشد.

رئال شنبه در لالیگا با مالاگا بازی دارد و کسب هر نتیجه ای غیر از پیروزی می تواند این تیم را وارد بحران کند.



تاريخ : پنج شنبه 30 دی 1395 | 21:6 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فردیناند: رونالدو به فکر بازی نمایشی بود

فردیناند: رونالدو به فکر بازی نمایشی بود

 

کریستیانو سال 2003 از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست در حالیکه تنها 17 سال سن داشت.

 

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در یونایتد به تمام جام های ممکن در رده باشگاهی دست یافت؛ اما سال های ابتدایی حضور او در جمع شیاطین سرخ خیلی هم آسان نبود.

او به دلیل سبک خاص بازی خود، در ابتدا با برخی ستاره های یونایتد به مشکل برخورد کرد. چندی پیش بود که فاش شد گیگز و فن نیستلروی حتی با رونالدو تا مرز درگیری فیزیکی در رختکن هم پیش رفته اند؛ چرا که از دریبل های بیش از حد رونالدو در بازی ها به ستوه آمده بودند.

 

 

 

 

ریو فردیناند که در آن مقطع از حامیان رونالدو مقابل ستاره های خشمگین بود، به فور فور تو گفت:« کریستیانو اوایل که به یونایتد آمده بود، بیش از هر چیزی به فکر کارهای نمایشی با توپ در زمین بود.

او دوست داشت تشویق هواداران پس از دریبل زدن هایش را بشنود. رونالدو می خواست همه بازیکنان و حتی هواداران را هم دریبل بزند؛ اما به تدریج او متوجه شد که فوتبال فقط بازی نمایشی نیست.

رونالدو رفته رفته که بالغ تر و باتجربه تر شد، تبدیل به بازیکنی شد که علاوه بر گلزنی، پاس گل هم می داد و به یک مهره تعیین کننده در بازی ها بدل شد که می توانست نتیجه یک بازی را تغییر دهد.»



تاريخ : پنج شنبه 30 دی 1395 | 21:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تزلزل عجیب رئال برابر بالانشین های لالیگا

تزلزل عجیب رئال برابر بالانشین های لالیگا

 

رئال مادرید طبق آمار نتوانسته نتایج چندان خوبی برابر 10 تیم اول جدول لالیگا کسب کند و شاید همین مساله باعث شده تا این تیم در شرایطی که موقعیت افزایش فاصله با رقبا را داشته، حالا در خطر از دست دادن صدر هم قرار بگیرد.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، دو شکست متوالی برابر سویا و سلتا به فاصله سه روز، حالا هواداران رئال را نسبت به وضعیت تیم محبوب شان نگران کرده است. رئال مادرید یکشنبه پس از 40 بازی سرانجام شکست خورد و شب گذشته نیز در بازی دور رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری در خانه برابر سلتا 2-1 شکست خورد.

 

 

 

 

رئال امسال در مواجهه با تیم های بالانشین و قدرتمند، اغلب به مشکل برخورد کرده و در بسیاری دقایق نیز تحت تاثیر بازی حریف خود قرار داشته است. در لیگ قهرمانان رئال نتوانست نه در بازی رفت و نه در بازی برگشت بر دورتموند غلبه کند و در نهایت به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کرد.

در لالیگا و کوپا دل ری، رئال مقابل 6 تیم از 10 تیم بالای جدولی متوقف شده است. برابر بارسا، ویارئال، ایبار و لاس پالماس مساوی کرده و به سویا و سلتا(در کوپا دل ری) باخته است. رئال تنها موفق به شکست اتلتیکو مادرید، بیلبائو و سوسیداد شده است.جالب و البته عجیب اینکه اکثر این توقف ها در برنابئو رخ داده است.

 

وضعیت رئال  در حال حاضر به گونه ای است که هواداران این تیم بیم از دست دادن صدر لالیگا، حذف برابر ناپولی در لیگ قهرمانان و حذف در کوپا دل ری را دارند؛ به خصوص که رئال هرگز در کوپا دل ری نتوانسته شکست خانگی 2-1 بازی رفت را در بازی برگشت جبران کند.



تاريخ : پنج شنبه 30 دی 1395 | 21:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مارکا مطرح کرد: نگرانی رئال مادرید از آمادگی نامطلوب کریستیانو رونالدو

در میان نگرانی های این روز های سانتیاگو برنابئو، شاید یکی از اصلی ترین مشکلات آمادگی نامطلوب کریستیانو رونالدو باشد.

طرفداری- سال 2016 به اعتراف خود کریستیانو رونالدو، بهترین سال دوران حرفه ای وی بوده است، اما اوضاع در آغاز سال 2017 تا کنون به گونه ای متفاوت رقم خورده است.

به گزارش مارکا، شرایط رونالدو در آغاز سال 2017، با افتخارات خیره کننده ای که در 12 ماه گذشته به دست آورده بود فاصله زیادی داشته و وضعیت بد او در هفته های اخیر یکی از دلایل نگرانی های پر شمار در مادرید است.

رئال مادرید در فاصله سه روز، دو شکست متوالی را متحمل شد. آنها قبل از این که در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری توسط سلتاویگو غافل گیر شوند، در ابتدا مقابل سویا شکست خوردند. در این بین رکورد 40 بازی متوالی شکست ناپذیری آن ها به طور ناگهانی پایان یافت و امید مادریدی ها برای رسیدن به نیمه نهایی کوپا دل ری نیز کم رنگ شد.

نمایش نا امید کننده ی رئال مادرید، با عملکرد بد کریستیانو رونالدو در سال جدید همزمان شده است. رونالدو در سال گذشته در اوج درخشش توپ طلای خود را در کانون موفقیت های خود با رئال مادرید به دست آورد. او در سال گذشته یازدهمین قهرمانی اروپا را با باشگاه اسپانیایی به دست آورد و در آخر هم به عنوان قهرمانی جام باشگاه های جهان دست یافت.

اگر چه وی با پنالتی که در مقابل سویا تبدیل به گل کرد توانست اثرگذار باشد اما حرکات او در زمین کند و ناهماهنگ به نظر می رسد. تا پیش از این مردان زین الدین زیدان، مسابقات را با نمایشی خوب و فشار بر حریفان از دقایق اولیه تا پایان بازی پشت سر می گذاشتند. اما بعد از موفقیت های فردی رونالدو، در این روز ها مشارکت بازیکن 31 ساله در  رئال مادرید به شدت کاهش یافته و باعث به خطر افتادن شانس تیمی آن ها در بازی های اخیر شده است.

در واقع، اگر کریستیانو رونالدو بهترین است و بار ها دیده ایم که این موضوع را اثبات کرده، او نیاز دارد که سریعاً به این وضعیت واکنش نشان دهد، چرا که تیمش به شدت به او نیاز دارد.

در همین حال مصدومیت همسترینگ دنی کارواخال مدافع راست رئال مادرید و غیبت یک ماهه او از میادین، باعث کمبودی دیگر در خط دفاعی برای زیدان شده است. شرایط زمانی نگران کننده تر می شود که جانشین کارواخال، دانیلو موفق به ارائه نمایش مناسب در گذشته نشده، تا جایی که مربی فرانسوی ترجیح داد بازی مقابل سلتاویگو را با سه مدافع به پایان برساند.

قطعا زیدان بعد از دو شکست غافلگیر کننده به دنبال واکنشی امیدوار کننده در شنبه شب مقابل مالاگا خواهد بود و برد آن ها در این بازی برای اثبات خود ضروری به نظر می رسد. اگر آن ها این بازی را از دست بدهند، بحرانی قریب الوقوع در انتظار خواهد بود، مگر اینکه رئال مادرید حرکت  کردن و بهبود شرایط را انتخاب کند.



تاريخ : پنج شنبه 30 دی 1395 | 17:20 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مارسلو: دنیلو اولین نفری نیست که از سوی هواداران رئال مادرید هو می شود

با وجود رقم خوردن دومین شکست متوالی، مدافع برزیلی از اتحاد در رختکن رئال مادرید خبر داد.

طرفداری- شب گذشته و از دور یک چهارم جام حذفی اسپانیا، رئال مادرید در خانه برابر سلتاویگو با حساب 2-1 شکست خورد تا کار برای صعود به دور بعد مسابقات تا حدی دشوار شود.

پس از این بازی، مارسلو، مدافع چپ برزیلی که زننده تک گل رئال مادرید هم بود به نقل از آ اس گفت:

هدف و خواسته ما پیروزی بود اما سلتاویگو بازی پیچیده ای را ارائه داد. بازی را باید از همان دقایق اولیه جدی آغاز می کردیم که این گونه نبود. البته برای برگشتن و به تساوی کشاندنش تمام زور خود را به کار گرفتیم. ادامه خواهیم داد و در 90 دقیقه دوم برای جبران گام بر خواهیم داشت. 

روی گل اول حریف، من سعی کردم توپ ارسالی که در حال رسیدن به بازیکن مهاجم سلتاویگو بود را دفع کنم. پس از آن بود که مهاجم دیگر روی توپ برگشتی از راه رسید و استفاده کرد. چنین پیشامد هایی در فوتبال و جریان بازی طبیعی است. وقتی بازی 2-1 شد یا واضح تر بگویم گل دوم حریف به ما ضربه جدی زد. 

در این بازی احساس خستگی نمی کردیم، اما این گونه هم نیست که از جنس آهن باشیم. نمی توان منکر شد که شکست در بازی با سویا روی ما تاثیری نداشته ولی اتحاد در  رختکن رئال مادرید کماکان وجود دارد. در طی این سال ها که در رئال مادرید بوده ام هواداران سوت و هو کردن بازیکن را اولین بار نیست که انجامش می دهند. روز های خوب دنیلو هم فرا می رسد.



تاريخ : پنج شنبه 30 دی 1395 | 17:19 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پوستر رونالدو

تاريخ : پنج شنبه 30 دی 1395 | 17:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال به دنبال جذب دوناروما

رئال به دنبال جذب دوناروما

 

خبرگزاری آ.اس مدعی شد که رئال قصد دارد جیانلوئیجی دوناروما، گلر میلان را به خدمت بگیرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، به نظر کیلور ناواس با وجود نمایش های خوبی که در رئال داشته نتوانسته نظر مثبت هواداران این تیم را جلب خود کند. رئالی ها از باشگاه می‌خواهند گلر دیگری را به خدمت بگیرد و یکی از اصلی ترین گزینه ها، دوناروما، گلر نوجوان میلان است.

 

 

 

او که به عنوان جانشین اول بوفون شناخته می‌شود، در حالی که هنوز چندین هفته با جشن تولد 18 سالگی اش فاصله دارد، بیش از پنجاه بازی در سری آ انجام داده و نمایش های بسیار خوبی در پیراهن روسونری داشته است. همچنین گلر ایتالیایی هنوز قراردادش را تمدید نکرده زیرا منتظر پیشنهاد رئال در تابستان پیش روست. گفته می‌شود کادر فنی رئال نیز او را به دقت زیر نظر دارد.



تاريخ : پنج شنبه 30 دی 1395 | 16:47 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

خشم عجیب دانیلو از تصمیم زیدان (عکس)

خشم عجیب دانیلو از تصمیم زیدان (عکس)

 

دانیلو، مدافع راست گران قیمت اما پراشتباه رئال مادرید روز گذشته نیز نمایش چندان خوبی برابر سلتا نداشت و دقیقه 80 تعویض شد.


به گزارش "ورزش سه"، زیدان در دقیقه 80 بازی و در شرایطی که رئال 1-2 از میهمان خود عقب بود، تصمیم گرفت بنزما را به جای دانیلو وارد زمین کند. این تصمیم با واکنش تند مدافع برزیلی روبرو شد؛ به طوریکه او با چهره ای ناراضی از زمین خارج شد و حتی حاضر نشد با زیدان که به سمت وی آمده بود دست دهد.

در تصاویر تلویزیونی این مساله مشخص نشد ولی خبرنگار رادیو کوپه بلافاصله گزارش داد که دانیلو حاضر نشده با زیدان دست بدهد.

 

 

 

 

دانیلو به دلیل مصدومیت کارواخال تا یک ماه دیگر تنها گزینه زیدان برای دفاع راست است؛ مگر اینکه زیزو تصمیم بگیرد ناچو را به سمت راست ببرد. دانیلو که با 31 میلیون یورو از پورتو به رئال پیوسته، در این مدت آنقدر ضعیف و پراشتباه ظاهر شده که روز گذشته بارها از سوی رئالی ها هو شد.



تاريخ : پنج شنبه 30 دی 1395 | 16:47 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

افسوس رئال از فرصت سوزی های بنزما(عکس)

افسوس رئال از فرصت سوزی های بنزما(عکس)

 

کریم بنزما به فاصله سه روز و با از دست دادن دوباره بهترین بخت گلزنی رئال، آه و افسوس هواداران این تیم را موجب شد.


به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یکشنبه در زمین سویا با نتیجه 2-1 مغلوب شد در حالی که این فرصت را داشت که پیش از پذیرش دو گل از سویا، بر تعداد گل های خود اضافه کند اما کریم بنزما توپ را از چند متری دروازه و در حالیکه کار سختی برای گل کردن آن نداشت به بیرون زد.

 

 

 

 

شب گذشته اتفاق بدتری افتاد؛ چرا که این بار رئال 2-1 عقب بود که بنزما در جلوی دروازه بهترین بخت را برای به تساوی کشیده شدن بازی به دست آورد ولی در عین ناباوری توپ را به آسمان کوبید؛ تا در نهایت رئال بازی رفت دور یک چهارم نهایی کوپا دل ری را در برنابئو به سلتا واگذار کند.



تاريخ : پنج شنبه 30 دی 1395 | 16:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو اگر از چین پیشنهاد دارد، بهتر است برود

رونالدو اگر از چین پیشنهاد دارد، بهتر است برود

 

عملکرد نه چندان خوب کریستیانو در بازی شب گذشته رئال برابر سلتا که به شکست 1-2 کهکشانی ها ختم شد واکنش تند عده ای از رئالی ها را به دنبال داشت.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری در سانتیاگو برنابئو دو بر یک مغلوب سلتاویگو شد.

 

 

 

 

این دومین شکست مادریدی ها در این هفته بود. سفیدپوشان یکشنبه پس از ۴۰ بازی، طعم شکست را برابر سویا چشیدند. کریستیانو رونالدو که تک گل مادرید را از روی نقطه پنالتی برابر سویا به ثمر رسانده بود، در بازی دیشب به شدت ضعیف ظاهر شد و نتوانست در نتیجه تاثیرگذار باشد.

هواداران رئال نیز که از دومین شکست تیمشان به شدت عصبانی بودند، از ستاره تیم خود انتقاد کردند. پس از بازی خبرنگار آ.اس به میان هواداران رئال رفت و از آنها در مورد بازی سوال کرد. برخی از هواداران که به شدت از نحوه بازی ستاره تیمشان عصبانی بودند، اعلام کردند اگر رونالدو از چین پیشنهاد دارد، به این کشور برود چون با این شرایط اگر در رئال نماند بهتر است.

طرفداران رئال معتقد بودند رونالدو در این بازی کاملا محو شده بود و نتوانست دروازه حریف را تهدید کند. تعداد ضرباتی که رونالدو به سمت دروازه حریف زد، کمتر از چهار ضربه بود و در کارهای گروهی نیز کمتر شرکت می‌کرد.

 



تاريخ : پنج شنبه 30 دی 1395 | 16:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مارسلو: در بازی برگشت تمام تلاشمان را می‌کنیم

مارسلو: در بازی برگشت تمام تلاشمان را می‌کنیم

 

مارسلو، مدافع رئال مادرید مدعی شد که  آنها تمام تلاششان را خواهند کرد که به دور بعد این رقابت ها صعود کنند.

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال شب گذشته در دیدار رفت کوپا دل ری با نتیجه 2-1 مغلوب سلتاویگو شد. حال آنها باید در زمین حریف به مصاف آنها رفته و نتیجه را جبران کنند که مارسلو معتقد است آنها با تمام وجود در این راستا گام برخواهند داشت.

 

 


او گفت:" ما می‌خواهیم در تمام بازی ها پیروز شویم ولی نتیجه دیدار سلتا کمی پیچیده شد. ما به تلاشمان ادامه خواهیم داد و برای صعود به دور بعد به آب و آتش خواهیم زد. می‌دانیم که چطور مقابل آنها بازی کنیم. شاید در ابتدای بازی کمی دچار افت شدیم و شل گرفتیم."


مارسلو که گل تساوی رئال را به ثمر رساند، درباره گل دریافتی رئال گفت:" من به مرکز دروازه نزدیک بودم ولی بازیکن دیگری از راه رسید و گل را به ثمر رساند. گل دوم که پس از گل تساوی ما به ثمر رسید، از لحاظ روحی ما را اذیت کرد. شاید باید بیشتر گل می‌زدیم ولی نمی‌دانستیم چه اتفاقی رخ خواهد داد."



تاريخ : پنج شنبه 30 دی 1395 | 16:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

دوری طولانی مدت کارواخال از میادین

دوری طولانی مدت کارواخال از میادین

 

خبرگزاری آ.اس مدعی شد که دنی کارواخال، مدافع رئال مادرید به علت مصدومیت از ناحیه همسترینگ از میادین دور خواهد بود.

 

به گزارش "ورزش سه"، مدافع اسپانیایی رئال برای بازی شب گذشته در فهرست این تیم قرار نگرفته بود و جای او را دنیلو برزیلی پر کرده بود. با این حال به نظر می‌رسد مشکل فراتر از غیبت او در یک بازی است و مدافع اسپانیایی برای مدتی از میادین به دور خواهد بود. تست‌های پزشکی امروز روی او انجام خواهد شد و تا اعلام نتیجه دقیق آزمایش مشخص نیست چقدر از میادین به دور است.

 

 

 


با این حال به نظر می‌رسد که او برای دیدار چمپیونزلیگ مقابل ناپولی آماده نخواهد بود و احتمالا 10 بازی رئال را از دست خواهد داد.



تاريخ : پنج شنبه 30 دی 1395 | 16:45 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال هرگز پس از شکست 2-1 خانگی در دور رفت صعود نکرده

رئال هرگز پس از شکست 2-1 خانگی در دور رفت صعود نکرده

 

رئال در خانه مقابل سلتا با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

Image result for ‫حذف رئال از کوپا‬‎

در سال 1995 رئال مادرید پس از نتیجه ای مشابه به مستایا رفت و در مقابل والنسیا در آن جا هم با نتیجه دو بر یک باخت و اوت شد. در سال 2012 هم پس از شکست در خانه با نتیجه دو بر یک مقابل بارسا رئال در دور برگشت با تساوی دو بر دو اوت شد.



تاريخ : پنج شنبه 30 دی 1395 | 10:18 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مسی: تا زمانی که مرا بخواهند، در بارسلونا خواهم ماند؛ رونالدو بازیکن فوق العاده‌ای است

مسی: تا زمانی که مرا بخواهند، در بارسلونا خواهم ماند؛ رونالدو بازیکن فوق العاده‌ای است

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا عنوان کرد میان او و کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید، احترامی متقابل وجود دارد و تا زمانی که بارسلونا او را بخواهد، در نیوکمپ خواهد ماند.

Image result for ‫دوستی مسی و رونالدو‬‎

به گزارش marca، مسی که معمولا زیاد مصاحبه نمی کند، در روزهایی که شایعات بسیار زیادی پیرامون تمدید قرارداد او با بارسلونا به گوش می‌رسد، در گفتگو با مجله برزیلی Coach درباره مسائل مختلفی از جمله آینده‌اش صحبت کرد و به شایعات، پایان داد. لئو درباره تمدید قراردادش گفت:

همواره گفته‌ام که بارسلونا به من همه‌چیز داده است و تا زمانی که آن‌ها مرا بخواهند، در این تیم خواهم ماند. آن‌چه به من انگیزه می‌دهد، فتح عناوین قهرمانی برای باشگاه و تیم ملی کشورم است. به همین دلیل هم هیچ‌گاه به گذشته و افتخاراتش نگاه نمی کنم. این کار را وقتی بازنشست شدم می‌توانم انجام بدهم اما در حال حاضر خواهان موفقیت‌های بیشتری هستم. 

کریستیانو

میان من و کریستیانو احترامی متقابل وجود دارد. او را بازیکنی فوق العاده می‌بینم که افتخارات زیادی کسب کرده است. اما انگیزه من نه رقابت با کریستیانو که مثل همیشه بازی‌های خوب در بارسا و آرژانتین به خاطر هواداران بوده است. 



تاريخ : پنج شنبه 30 دی 1395 | 10:17 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: روزهای خوبی را سپری نمی‌کنیم

زیدان: روزهای خوبی را سپری نمی‌کنیم

 

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از شکست 2-1 مقابل سلتاویگو مدعی شد که تیمش روزهای خوبی را سپری نمی‌کند.

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال شب گذشته دومین شکست پیاپی خود را در خانه و در کوپا دل ری مقابل سلتاویگو تجربه کرد، جایی که یاگو آسپاس و جانی با گل‌هایشان پیروزی شیرین سلتا را در برنابئو به ثبت رساندند. رئال در بازی قبلی خود نیز مقابل سویا شکست خورد و رکورد 40 بازی شکست ناپذیری را پایان داد. حال زیدان مدعی شد که تیمش روزهای خوبی را سپری نمی‌کند.

 

 


او گفت:" بازی عجیبی انجام دادیم. در روزهای بدی قرار داریم و از آن فرار نمی‌کنیم. دو شکست پیاپی اتفاقی است که در حال رخ دادن است. باید شرایط را آنالیز کنیم، به آن نگاه کنیم و اینکه چطور می‌توانیم سریعا این روند را تغییر دهیم.

 

مقابل حریفان خوبی بازی کردیم که کار را برایمان سخت کردند. نمی‌دانستیم چطور بازی را درست پیش ببریم. می‌دانیم که باید چه کاری انجام دهیم، 90 دقیقه یا بیشتر باقی مانده است. باید متفاوت بازی کنیم و به روند همیشه باز گردیم."


زیدان درباره تقابل با مالاگا در روز شنبه گفت:" خیلی خوب است که روز شنبه باید به مصاف مالاگا برویم. فوتبال به این شکل است. بار دیگر متحد خواهیم شد. مثل آنطور که برای این بازی آماده شده بودیم بازی نکردیم، شدت و قدرت بازی مان آنطور که باید نبود.  مقابل سویا خوب کار کردیم ، امروز خوب نبودیم ولی جای نگرانی وجود ندارد."



تاريخ : پنج شنبه 30 دی 1395 | 9:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال 1-2 سلتاویگو: شوک دوم

رئال 1-2 سلتاویگو: شوک دوم

 

رئال مادرید در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری، در خانه مقابل سلتاویگو با نتیجه 2-1 شکست خورد.

 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان که در 40 دیدار پیاپی شکست نخورده بودند، بعد از اینکه نوار شکست ناپذیری شان در دیدار ابتدای هفته برابر سویا پاره شد، امشب یک باخت دیگر را تجربه کردند.
دو تیم بازی را با ضرباهنگ بالا شروع کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه هم ایجاد کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.
بازی با همین روند دنبال شد و هر دو تیم موقعیت های داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و به این ترتیب، نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

 

 


نیمه دوم را رئال بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بود اما نتوانست از آنها استفاده کند. در مقابل سلتا به دنبال رسیدن به گل روی ضدحملات بود و سرانجام در دقیقه 64 به این هدف رسید.

 

 

 


فرار بونگوندا و ارسال او به دهانه دروازه رئال، با دفع ناقص مارسلو به یاگو آسپاس رسید و او هم با ضربه ای محکم، توپ را به قعر دروازه رئال فرستاد.
رئالی ها خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و توانستند در دقیقه 69 به گل تساوی برسند. روی یک ضربه آزاد، توپ برگشتی به مارسلو رسید و ضربه سرضرب او، بعد از برخورد به مدافع حریف وارد دروازه شد.

 

 

 


اما این نتیجه هم پایدار نبود و سلتا در دقیقه 70 به گل دوم رسید. باز هم روی یک ضدحمله بود که اس در عمق یاگو آسپاس به جانی کاسترو رسید و او هم با ضربه ای دقیق، توپ را از کاسیا عبور داد.
در ادامه رئالی ها تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند اما تلاش شان نتیجه نداشت تا رئال بازی رفت را در خانه 1-2 به سلتا واگذار کند.



تاريخ : پنج شنبه 30 دی 1395 | 9:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

حمایت هواداران رئال از راموس در برنابئو(عکس)

حمایت هواداران رئال از راموس در برنابئو(عکس)

 

سرخیو راموس در بازی امشب رئال مادرید برابر سلتا در یک چهارم نهایی کوپا دل ری مورد حمایت ویژه هواداران رئال قرار گرفت.


به گزارش "ورزش سه"، بنری که روی آن نوشته شده بود زنده باد مادری که تو را به دنیا آورد، برای حمایت از راموس و دلجویی از وی در برنابئو نصب شده بود. لازم به ذکر است که راموس در دو بازی اخیر رئال در زمین سویا، بارها مورد اهانت افراطی های سویا قرار گرفت و حتی خانواده او نیز از این توهین ها در امان نماندند.

 

 



تاريخ : پنج شنبه 30 دی 1395 | 9:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان و کادر فنی رئال مادرید به کیلور ناواس اعتماد کامل دارند

کادر فنی رئال مادرید علی رغم تردید های به وجود آمده در فصل اخیر همچنان به دروازه بان کاستاریکایی اعتماد کامل دارد.

طرفداری- با وجود انتقادات روز های اخیر به عملکرد کیلور ناواس، کادر فنی رئال مادرید اعتماد خود به او را از دست نداده است.

به گزارش مارکا، این دروازه بان 30 ساله در فصل گذشته در فرم فوق العاده ای قرار داشت و توانست 13 بار دروازه خود را بسته نگه دارد. اما عملکرد فصل اخیر او بعد از عمل تاندون آشیل که در تابستان پشت سر گذاشت شک و شبهه هایی را به همراه داشته است.

به دنبال اولین باخت رئال مادرید بعد از 40  بازی بدون شکست و نیز با توجه به نمایش بسیار خوب کیکو کاسیا در کوپا دل ری، ابهامات در مورد شایستگی ناواس به عنوان دروازه بان اول مادرید افزایش یافته است.  البته زیدان و مربی دروازه بان های رئال مادرید، لوئیس لوپیز، هنوز به توانایی های ناواس اعتماد کامل دارند و معتقدند او برای دو گلی که در بازی با سویا دریافت کرد نباید سرزنش شود. 

به ویژه هر دو مربی دروازه بان تیم را در گلی که راموس در اواخر نیمه دوم به اشتباه وارد دروازه خودی کرد بی تقصیر می دانند. ضمنا زنجیره ای از اشتباهات دفاعی منجر به دریافت گل دوم شد که در رأس آن می توان به  جایگیری اشتباه دنی کارواخال و نیز راموس و واران اشاره کرد که فضای بسیار زیادی را به استفان یووتیچ هدیه دادند.



تاريخ : چهار شنبه 29 دی 1395 | 19:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو و مسی در مقابل ثروتمندترین ورزشکاران تاریخ چه جایگاهی دارند؟

رونالدو و مسی در مقابل ثروتمندان دنیای مدرن ورزش درآمد کمتری دارند و با ثروتمندترین ورزشکار تاریخ فاصله زیادی دارند.

طرفداری- کریستیانو رونالدو در ماه نوامبر قرار داد جدیدی را با رئال مادرید امضا کرد که به موجب این قرارداد او هفته ای 365 هزار یورو دریافت می کند. انتظار می رود لیونل مسی نیز با امضای قرار داد جدید با بارسلونا چنین دستمزد هفتگی دریافت کند. پول پیشنهادی در سوپر لیگ چین نیز در روزهای اخیر به سر تیتر اخبار بدل شده است جایی که همه نگاه ها این روزها به دیگو کوستا است که می تواند با انتقالش به چین به دسمزد سالیانه 30 میلیون یورو برسد.

به گزارشGOAL  دورتر از زمین فوتبال اما ستاره های NFL, NBA (لیگ فوتبال آمریکایی)، گلف و تنیس در سال های اخیر پول های کلانی را دریافت کرده اند که در این میان تایگر  وودز از دنیای گلف تا این مقطع از دوره حرفه ای خود یک میلیارد دلار درآمد داشته است که یک رکورد محسوب می شود.

اما درآمد تمامی شخصیت های ورزشی پر درآمد امروز با یک شخصیت تاریخی فاصله زیادی دارد و آن شخص کسی است که در زمان رم باستان زندگی می کرد.

گایوس آپیوس دیوکلس ممکن است نامی آشنا در قرن 21 نباشد. اما او در عصر خود شناخته شده ترین ورزشکار  ارابه ران بود و ادعا می شود که پردرآمد ترین ورزشکار همه اعصار است. در حالی که گفته می شود تایگر وودز فقط یک میلیارد دلار در حساب بانکی خود دارد، دیوکلس  در طول دوران ورزشی خود پولی به ارزش مالی 15 میلیارد دلار انباشته کرد. او ورزش را از سن 18 سالگی شروع کرد و طی 4257 رقابت در   1462 تا از آن ها به پیروزی رسید.

او هر بار که سوار ارابه اش می شد تا با رقیبانش که شمشیر به دست با او رقابت می کردند مسابقه دهد زندگی اش را به خطر می انداخت زیرا اگر رقیبی به دیگری نزدیک می شد باید با شمشیر  او نیز رقابت می کرد. دیوکلس بهترین بهترین ها بود و وقتی که در  سن 42 سالگی اعلام بازنشستگی کرد مجسمه او  را به افتخارش ساختند.  در آن زمان همه می دانستند که افتخاراتش سال های طولانی در دل تاریخ بی رقیب خواهد ماند. او در دوران حرفه ای اش تعداد  35,863,120 "سکه رومی سسترس" را معادل 15 میلیارد دلار پول امروزی جمع آوری کرده بود.

رونالدو، مسی و دیگر فوتبالیست ها راهی طولانی برای رسیدن به جمع دیگر ثروتمندان دنیای ورزش دارندو اگر بخواهند خود را به این قهرمانان برسانند نیاز به بندهای جدیدی در قراردادشان دارند.



تاريخ : چهار شنبه 29 دی 1395 | 19:47 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

خرید جدید رئال: عاشق مسی هستم!

خرید جدید رئال: عاشق مسی هستم!

 

الکساندر ایساک، پدیده 17 ساله سوئدی ملقب به ابراهیموویچ سیاه، تا یکی دو روز دیگر رسما به رئال مادرید خواهد پیوست.

 

به گزارش "ورزش سه"، او که توانسته خود را به عنوان پدیده جدید در فوتبال سوئد مطرح کند، مورد توجه چند تیم بزرگ دیگر نیز قرار داشت اما در نهایت به رئال پاسخ مثبت داده است. این مهاجم 1.90 متری، در مصاحبه جدید خود به تمجید از لیونل مسی، فوق ستاره بارسا پرداخت و جالب اینکه رونالدو در میان بازیکنان مورد علاقه او جایی نداشت.

 

 

 

 

ایساک که فعلا برای AIK بازی می کند و با رقم 10 میلیون یورو به رئال خواهد پیوست، در مورد بازیکنان مورد علاقه خود گفت:« به خیلی ها علاقه دارم ولی اول از همه مسی که عاشق سبک بازی او هستم. بعد نیمار و سپس پوگبا.

از بازیکنان سابق نیز رونالدوی برزیلی، تیری هانری و رونالدینیو بسیار مورد علاقه من بودند و از آنها الگو گرفته ام.»



تاريخ : چهار شنبه 29 دی 1395 | 19:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سلتا، هم خوش یمن و هم بد یمن برای رئال

سلتا، هم خوش یمن و هم بد یمن برای رئال

 

رئال مادرید امشب از رویارویی با سلتا در یک چهارم نهایی کوپا دل ری باید خوشحال باشد یا ناراحت؟

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید هم برای خوشحالی و هم برای ناراحتی، دلایل خودش را دارد.

رئال تاکنون 7 بار با سلتا در کوپا دل ری روبه رو شده است. 4 بار در یک هشتم نهایی، 2 بار در یک چهارم نهایی  یک بار هم در نیمه نهایی. سلتا تنها یک بار موفق شده رئال را حذف کند که به یک هشتم نهایی سال 1941 بر می گردد. بازی رفت دو تیم در مادرید 2-2 مساوی شد و بازی برگشت را سلتا 3-2 پیروز شد. سلتا تا نیمه نهایی نیز صعود کرد و در نهایت با شکست از والنسیا حدف شد.

 

 

 

 

در دیگر مصاف های دو تیم، این رئال بوده که همواره موفق عمل کرده است. آخرین بار دو تیم سال 2013 به مصاف هم رفتند که سلتا در بازی رفت 2-1 پیروز شد ولی رئال در برنابئو با پیروزی پرگل 4-0 به دور بعد صعود کرد. در آن سال رئال تا فینال نیز بالا آمد؛ ولی در نهایت مغلوب اتلتیکو شد.

نکته عجیب تر اینکه رئال جز یک بار (پیروزی 1-0 بر وایادولید در فینال)، در دیگر مواقع هرگاه در کوپا دل ری با سلتا برخورد کرده، موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده است. باید دید اگر رئال امسال هم با شکست سلتا صعود کند، این طلسم شوم گریبانش را خواهد گرفت یا خیر.



تاريخ : چهار شنبه 29 دی 1395 | 19:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتی: دلیل موفقیت زیدان دانش مربیگری نیست

آنچلوتی: دلیل موفقیت زیدان دانش مربیگری نیست

 

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی و سابق رئال مادرید در مورد شرایط زیزو و دلایل عدم موفقیت رافا بنیتس روی نیمکت کهکشانی ها صحبت کرد.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، در ژانویه 2015 و تنها نیم فصل بعد از حضور بنیتس، این سرمربی از سمت خود اخراج شد و در ادامه زیدان همه افتخارات را با رئال مادرید کسب کرد.

 

آنچلوتی گفت: "هدایت رئال مادرید کار هر کسی نیست و من فکر می کنم داشتن روابط حسنه با بازیکنان کلید اول موفقیت است و دانش و تجربه در جایگاه بعدی قرار دارد.

 

 

 

 

من اطمینان دارم که زیدان از لحاظ علم مربیگری در بالاترین سطح نیست اما او سالها در میدان مسابقه حضور داشته و سابقه دستیاری را در کارنامه خود می بیند. همچنین زیزو هدایت کاستیا را بر عهده داشت و بر همه جنبه های باشگاه آگاه بوده و رئال مادرید را به خوبی می شناسد.

 

سوال کلیدی از نظر من، رابطه مناسب با بازیکنان در زمین تمرینی و توانایی جلب احترام و رضایت آنها در زمانی که شما افکار خود را منتقل کردید می باشد.

 

از نظر من کسی مانند رافا بنیتس شاید از لحاظ علم مربیگری در سطح بالایی قرار داشته باشد اما در کوتاه مدت قادر به ایجاد روابط مناسب با بازیکنان رئال نبود. اما زیدان سالهای زیادی در این باشگاه حضور داشته و حتی با بسیاری از ارکان آن همبازی بوده است".



تاريخ : چهار شنبه 29 دی 1395 | 19:29 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

عصبانیت دخیا از رئال، مانع انتقال او به مادرید

عصبانیت دخیا از رئال، مانع انتقال او به مادرید

 

به نظر می رسد به خاطر اتفاقاتی که در تابستان سال گذشته در رابطه با انتقال داوید دخیا به رئال رخ داد، این سنگربان دیگر تمایلی به حضور در جمع کهکشانی ها ندارد.

 

به گزارش "ورزش سه"، در ساعات آخر فصل نقل و انتقالات سال قبل و در حالیکه دخیا آماده بازگشت به پایتخت اسپانیا بود، یک اشتباه اداری در ارسال مدارک باعث شد تا این انتقال رخ ندهد و دخیا در من یونایتد ماندنی شود.

 

 

 

 

به همین دلیل، دخیا چند بازی ابتدای فصل یونایتد را از دست داد و مدتی طول کشید تا به فرم سابق خود بازگردد. اما امسال و با توجه به بالا رفتن سن ناواس، اخبار زیادی در مورد تمایل مادریدی ها در تابستان سال آینده به جذب یک سنگربان جدید به گوش می رسد که نام دخیا، کورتوا و دوناروما در صدر این لیست قرار دارد.

 

اما اخبار حاکی از آن است که دخیا به علت عصبانیت از دست سران رئال مادرید به علت اتفاقات پارسال دیگر تمایلی به پیوستن به این تیم ندارد و قصد دارد در جمع بازیکنان من یونایتد باقی بماند.



تاريخ : چهار شنبه 29 دی 1395 | 19:29 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

عصبانیت رونالدو پس از شکست برابر سویا؛ با مغزمان بازی نکردیم

 

گلزن پرتغالی پس از گل دوم سویا به راموس نکته ای جدی را گوشزد کرد.

طرفداری- دو شب قبل بود که رئال مادرید بازی برده برابر سویا را در دقایق  پایانی با شکست 2-1 عوض کرد. اتفاقی که خشم کریستیانو رونالدو، زننده گل مادریدی ها از روی نقطه پنالتی را به همراه داشت.

به گزارش آ اس و با استناد به تصاویر تلویزیونی کواترو، پس از گل دقیقه 91 استفان یووتیچ به رئال مادرید، رونالدو خطاب به سرخیو راموس-کاپیتان رئال مادرید کرد و با عصبانیت گفت:

باید با تمرکز  و بیشتر با مغز خود بازی می کردیم، لعنت!

 

پس از این شکست بود که نوار 40 بازی شکست ناپذیری رونالدو و یارانش در رئال مادرید پاره و موجی از انتقادات فوق ستاره پرتغالی را مورد هدف قرار داد.



تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 | 20:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آخرین جلسه تمرینی رئال مادرید پیش از تقابل با سلتاویگو برگزار شد

مادریدی ها امروز خود را برای دیدار فردا آماده کردند.

طرفداری- زین الدین زیدان امروز برای آخرین بار پیش از دیدار رفت برابر سلتاویگو در جام حذفی شاگردانش را به زمین والدبباس دعوت کرد تا برای این مسابقه خود را آماده کنند.

به گزارش realmadrid.com در این جلسه تمرینی شاگردان زیزو به کار با توپ و مالکیت توپ پرداختند، در بخشی دیگر نیز به تمرین شوت زنی و ارسال از کنارین مشغول شدند. در تمرین امروز اما بیل و په په به دلیل مصدومیتی که داشتند غایب بودند و به ریکاوری از مصدومیتشان پرداختند. همچنین فابیو کوئنترائو مدافع پرتغالی رئال مادرید در بخشی از تمرین امروز به بدنسازی مشغول بود و سپس به روی زمین چمن آمد و به تمرین پرداخت.

هامس رودریگز نیز به ریکاوری و اماده کردن خود پرداخت.



تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 | 20:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اسامی بازیکنان رئال مادرید برای دیدار برابر سلتاویگو اعلام شد

 

زیدان اسامی منتخب خود برای دیدار کوپا دل ری را اعلام کرد.

طرفداری-به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید پس از شکست برابر سویا و قطع شدن روند پیروزی های پیاپی رئال مادرید، کهکشانی ها فرداشب در مادرید در جام حذفی میزبان سلتاویگو هستند. در همین راستا زین الدین زیدان سرمربی مادریدی ها اسامی بازیکنانش برای این دیدار را اعلام کرد که بدین شرح است:

 ناواس، کاسیا، یانیز، راموس، واران، مارسلو، ناچو، دنیلو، کروس، کواچیچ، کاسمیرو، مودریچ، ایسکو، آسنسیو، رونالدو، بنزما، وازکز، ماریانو و موراتا.

گفتنیست از نکات این لیست بازگشت ایسکو به لیست تیم بود که در بازی های گذشته غایب بوده است.



تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 | 20:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: ناواس دروازه بان بسیار خوبی است؛ اولین بار نبود که از سه دفاع استفاده می کردیم

خیلی ها شکست رئال مادرید مقابل سویا را به عملکرد ضعیف کیلور ناواس ربط داده بودند اما سرمربی لوس بلانکوس از دروازه بانش حمایت کرد.

طرفداری - رئال مادرید پس از 40 بازی بدون شکست در تمام رقابت ها یکشنبه مقابل سویا شکست خورد و خیلی از منتقدان، کیلور ناواس را مقصر این شکست می دانستند.به گزارش مارکا زین الدین زیدان در این مورد در گفتگو با رسانه ها گفت:

ناواس دروازه بان بسیار خوبی است. او فصل خوبی داشته و البته هنوز می توان از او توقع بیشتری داشت اما او در 40 بازی بدون شکست ما نقش عمده ای داشت. از کیکو و روبن یانیز نیز راضی ام. آنها سه دروازه بان ما هستند و نمی خواهم چیزی را عوض کنم. انتقادها بعد از شکست طبیعی است اما دروازه بان های ما تغییری نخواهند کرد.

زیدان در مقابل سویا از سیستم 3-5-2 استفاده کرد. وی در این مورد گفت:

این اولین باری نبود که از این سیستم استفاده می کردیم. چیز جدیدی نبود. ما سه بار از این سیستم استفاده کرده بودیم. اما برای اولین بار بود که از ابتدا این کار را انجام دادیم. زمانی که باید سه بار در مقابل یک حریف پشت سر هم بازی کنید باید متفاوت باشید و ما با یک روش بازی نکردیم.

رئال مادرید باید چهارشنبه از چارچوب جام حذفی اسپانیا به مصاف سلتاویگو برود. زیدان ادامه داد:

روند بازی های بدون شکست ما بالاخره روزی به پایان می رسید و این چیزی را تغییر نمی دهد. از هواداران می خواهم با ما همراه باشند. قرار نیست به خاطر یک بازی چیزی را تغییر دهیم و می دانیم چگونه در پی راه حل باشیم. بنابراین چنین چیزی دوباره اتفاق نمی افتد. به سیستم چرخشی برای بازی دادن به بازیکنان ادامه می دهیم. اگر ترکیب ما با بازی قبل متفاوت باشد، مشکلی وجود ندارد. تمام بازیکنان تا انتهای فصل برای ما مهم خواهند بود و اگر در جامی قهرمان شویم، حاصل تلاش همه آنها خواهد بود.



تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 | 20:8 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بازگشت رونالدو به کوپا دل ری پس از 2 سال

بازگشت رونالدو به کوپا دل ری پس از 2 سال

 

نام کریستیانو رونالدو سرانجام در فهرست 18 نفره رئال برای بازی فردا مقابل سلتا قرار گرفت.

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری در برنابئو باید به مصاف سلتا برود. رئالی ها که در دو مرحله قبلی، کولتورال و سویا را حذف کرده اند؛ فردا بدون 4 بازیکن خود (په په، بیل، خامس و کوئنترائو) باید به مصاف شاگردان ادواردو بریتزو بروند.

 

 

 

 

زیدان ساعتی پیش فهرست بازیکنان رئال برای بازی فردا را اعلام کرد که در آن، نام رونالدو و ایسکو نیز دیده می شد. زیزو در 4 بازی قبلی رئال در کوپا دل ری به رونالدو استراحت داده بود و ایسکو نیز بازی قبلی را به دلیل مصدومیت از دست داد.

 

نکته جالب اینکه رونالدو آخرین بار در 15 ژانویه 2015 و در بازی برگشت دور یک هشتم نهایی کوپا دل ری برابر اتلتیکو موفق به حضور در جام حذفی فوتبال اسپانیا شده بود. دیداری که با تساوی 2-2 به اتمام رسید و رئال حذف شد. سال گذشته نیز رئال به دلیل استفاده از چریشف سه اخطاره مقابل کادیز در یک شانزدهم نهایی، از دور مسابقات کنار گذاشته شد.

با این حال هنوز مشخص نیست که رونالدو فردا از ابتدا به میدان خواهد رفت یا خیر. زیدان نیز در نشست خبری امروز خود این موضوع را به فردا موکول کرد.



تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 | 20:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ایگواین: رونالدو و مسی هیولا هستند

ایگواین: رونالدو و مسی هیولا هستند

 

گونسالو ایگواین از معدود بازیکنانی است که هم سابقه بازی کنار رونالدو را دارد و هم با لیونل مسی هم تیمی بوده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، ایگواین بین سال های 2009 تا 2013 با کریستیانو در رئال همبازی بود و در تیم ملی آرژانتین نیز افتخار بازی کنار مسی نصیبش شده است.

 

 

 

 

ستاره 90 میلیون یورویی یوونتوس در مصاحبه با مارکا، در مورد این دو بازیکن گفت: «هر دو هیولا هستند. مثل اینکه از من در مورد بوفون و کاسیاس سوال کنید. پاسخ به این سوال مشکل نیست. کنار رونالدو چیزهای زیادی یاد گرفتم. کیفیت فنی و تمرینات او فوق العاده بود. در تیم ملی نیز از مسی چیزهای زیادی یاد گرفته ام. بازی کنار بهترین ها، کیفیت شما را نیز بالاتر می برد.»

 

مقایسه دیبالا با مسی: «این مقایسه درست نیست. یکی در ابتدای راه قرار دارد و دیگری همه افتخارات را تصاحب کرده.

شک ندارم که دیبالا همه مشخصه های تبدیل شدن به یک فوق ستاره را دارد. او خیلی جوان است و سال های زیادی پیش روی خودش دارد. با ادامه همین روند و تلاش بیشتر، دیبالا بسیار بهتر از اینها خواهد شد. امیدوارم که چنین شود.»

 



تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 | 19:59 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان پس از باخت به سویا به بازیکنانش چه گفت؟

زیدان پس از باخت به سویا به بازیکنانش چه گفت؟

 

زیدان پس از اولین شکست فصل جاری که در واقع اولین باخت رئال پس از 40 بازی بود، به تهییج و روحیه دادن بازیکنان خود پرداخت.

 

به گزارش "ورزش سه"، نوار شکست ناپذیری های رئال مادرید پس از بیش از 280 روز پاره شد و رئال در زمین سویا، در حالی که تا دقیقه 85 با یک گل پیش بود، نتیجه را 2-1 واگذار کرد. شکستی که البته برای کهکشانی ها گران تمام شد؛ چرا که سویا تیم دوم جدول بود و حالا فاصله دو تیم به یک امتیاز کاهش یافته؛ هرچند که رئال یک بازی عقب افتاده در پیش دارد.بارسلونا نیز حالا خود را در دو امتیازی رئال می بیند.

 

 

 

 

شکست برابر سویا همچنین از آن جهت که تا دقیقه 85 همه چیز به سود کهکشانی ها بود و در عرض 7 دقیقه این تیم دو گل دریافت کرد، تا حدی سنگین بود و حتی زیزو نیز در نشست خبری پس از بازی به این مساله اعتراف کرد.

 

این شکست باعث شد تا دیگر مدعیان قهرمانی حالا امیدوارانه تر به ادامه لالیگا نگاه کنند. برخی حتی معتقدند که همان بلای دو سال پیش در انتظار رئال است و این تیم دچار افت خواهد شد ولی زیدان اعتنایی به این انتقادات نمی کند.

 

 

 

 

طبق گزارش مارکا، زیدان پیش از شروع تمرین روز گذشته، بازیکنان را گرد خود جمع کرده و به آنها گفته است:« شکست هرگز اتفاق خوبی نیست؛ ولی من در این بازی که با ناکامی ما همراه بود، بیش از نکات منفی، نکات مثبت دیده ام.

به شدت اعتقاد دارم که این شکست ما را در ادامه راه قدرتمندتر خواهد کرد و تاثیر منفی روی ما نخواهد گذاشت. هدف ما قهرمانی در همه جام هاست و از شما می خواهم با فراموش کردن این شکست، به بازی با سلتا(کوپا دل ری) فکر کنید. اطمینان دارم که از همین بازی می توانیم بار دیگر روند پیروزی هایمان را از سر بگیریم.»



تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 | 19:58 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فاش شدن صحبت درگوشی راموس و سامپائولی

فاش شدن صحبت درگوشی راموس و سامپائولی

 

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید که در یک هفته گذشته دو شب سخت را با هواداران سویا در سانچس پیسخوان پشت سر گذاشت، پیش از شروع دیدار یکشنبه شب سویا و رئال با خورخه سامپائولی، مربی سویا دیدار گرمی داشت.

 

به گزارش "ورزش سه"، راموس پنجشنبه شب و در دیدار برگشت سویا و رئال در یک هشتم نهایی کوپا دل ری، بارها مورد توهین افراطی های سویا قرار گرفت و این اتفاق روز یکشنبه نیز تکرار شد؛ با این تفاوت که او بار دوم از سوی تمام هواداران حاضر در ورزشگاه سانچس پیسخوان هو شد.

راموس پیش از شروع دیدار یکشنبه شب، بر خلاف رسم معمول به سراغ مربی حریف رفت و به صحبت درگوشی با وی پرداخت. برخورد گرم این دو مورد توجه رسانه ها نیز قرار گرفت.

 

 

 

 

طبق ادعای مارکا، راموس به سامپائولی گفته است:« زنده باد مردان شجاع؛ تو بی همتا هستی.»

لازم به ذکر است که سامپائولی در نشست خبری پس از بازی برگشت سویا-رئال در کوپا دل ری، به دفاع از راموس پرداخته و رفتار هواداران سویا را زیر سوال برده بود. راموس نیز بدین طریق از سامپائولی تقدیر کرد.



تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 | 19:58 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آ اس مدعی شد؛ چلسی، موراتا را برای جایگزینی کوستا در نظر دارد

گفته می شود آنتونیو کونته به دنبال جذب مهاجم اسپانیایی رئال است.

طرفداری- به دنبال مشکلاتی که اخیرا بین دیگو کوستا و آنتونیو کونته، مهاجم و سرمربی چلسی پیش آمده، برخی مدعی اند در صورت خروج کوستا، این آلوارو موراتاست که احتمال دارد شاگرد کونته در چلسی شود.

به گزارش آ اس، دیگو کوستا بعد از اتفاقات اخیر پیشنهاد تمدید قرارداد چلسی را نیز پس زده و به دنبال رقم خوردن آینده جدیدی خارج از لندن و احتمالا اروپاست. در همین حال، چلسی گزینه هایی برای جایگزینی کوستا روی میز دارد که آلوارو موراتا اصلی ترین شانس جهت رفتن به نوک پیکان خط حمله آبی های لندن پس از خروج کوستاست.

کونته و چلسی که در همین تابستان گذشته هم به دنبال موراتا بودند با پاسخ منفی رئال مادرید مواجه شدند و تابستان سال پیش رو را فرصتی مناسب با توجه به مقدار زمان محدود بازی موراتا در مادرید برای انتقال این مهاجم 25 ساله می دانند.

مرتبط با همین ماجرا، به تازگی عنوان شد که فلورنتینو پرز در نظر دارد، آندره سیلوای پرتغالی و 21 ساله را از پورتو به مادرید آورده و جانشین یکی از بین کریم بنزما یا موراتا سازد.



تاريخ : دو شنبه 27 دی 1395 | 21:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

میلیون یورو هزینه انتقال ایساک به رئال مادرید

میلیون یورو هزینه انتقال ایساک به رئال مادرید

10 میلیون یورو هزینه انتقال ایساک به رئال مادرید
رئال مادرید برای جذب الکساندر ایساک، رکورد نقل و انتقالات باشگاه های سوئدی را شکست.

طرفداری - همانطور که در طرفداری خواندید، انتقال الکساندر ایساک ستاره جدید فوتبال سوئد به رئال مادرید مراحل پایانی خود را سپری می کند و فقط امضای قرارداد باقی مانده است.

به گزارش Aftonbladet، باشگاه رئال مادرید برای انتقال الکساندر ایساک از آیک سولنا، 10 میلیون یورو پرداخت می کند و رکورد نقل و انتقالات باشگاه های سوئدی را خواهد شکست. ایساک 17 ساله با قراردادی پنج ساله راهی پایتخت اسپانیا خواهد شد.

پیش از این انتقال زلاتان ابراهیموویچ از مالمو به آژاکس در سال 2001 با 7.8 میلیون یورو، گرانترین انتقال یک بازیکن از باشگاه های سوئدی بود.



تاريخ : دو شنبه 27 دی 1395 | 21:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پوگبا: پیشنهاد رئال و بارسا را رد کردم

پوگبا: پیشنهاد رئال و بارسا را رد کردم

 

پل پوگبا، ستاره فرانسوی من یونایتد در مورد انتقال خود در تابستان سال جاری به اولدترافورد صحبت کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا در تابستان امسال با مبلغ 105 میلیون یورو از یووه به منچستر یونایتد ملحق شد و لقب گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال را از آن خود کرد.

 

پوگبا گفت: "اهداف خاصی داشتم که تصمیم گرفتم به من یونایتد ملحق شوم . حضور در اولدترافورد چالش بزرگی برای من محسوب می شود. من می توانستم به رئال مادرید یا بارسا ملحق شوم زیرا آنها نیز علاقمند به جذب من بودند اما برای پیوستن به من یونایتد به ندای قلبم گوش دادم.

 

 

 

 

من هنوز موفق به کسب هیچ عنوانی در اینجا نشده ام و قصد دارم افتخارات زیادی با منچستر یونایتد به دست آورم.

 

همیشه به خودم می  گفتم که روزی به اینجا بازخواهم گشت زیرا عاشق این تیم هستم و کار ناتمامی در اینجا داشتم. در آن مقطع به این دلیل من یوناتد را ترک کردم که احساس کردم باید بیشتر بازی کنم و اینجا چنین فرصتی به من داده نمی شود. من هرگز به رقم انتقالم فکر نمی کنم زیرا برای فوتبال بازی کردن به منچستر آمده ام".



تاريخ : دو شنبه 27 دی 1395 | 20:59 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مارسلو: از این شکست درس گرفتیم

مارسلو: از این شکست درس گرفتیم

 

رئال مادرید شب گذشته در زمین سویا 2-1 شکست خورد تا روند شکست ناپذیری های این تیم پس از 40 بازی قطع شود.

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال تا دقیقه 85 با گل رونالدو پیش بود اما در عرض 7 دقیقه دو گل دریافت کرد و مغلوب شد.

 

 

 

 

مارسلو پس از بازی به خبرنگاران گفت:« بازی خوبی انجام دادیم؛ ولی پس از گل به خودی راموس ،بازی را رها کردیم. باید علت شکست را بررسی کنیم؛ چون اینگونه از دست دادن امتیازات به ضرر ما خواهد شد. نباید اجازه دهیم به این راحتی پیروزی از دستان مان خارج شود.

با گل مساوی سویا اوضاع برای ما سخت شد. آنها جلو کشیدند و گل دوم را هم زدند. تا دقیقه 85 حداکثر توانمان را در زمین گذاشتیم اما نشد.»

 

مارسلو ادامه داد:« سرنوشت لالیگا حتی اگر پیروز هم می شدیم به نفع ما تعیین نمی شد. بازی های زیادی باقیمانده و دیگر حق اشتباه نداریم. از این شکست درس گرفتیم و امیدوارم دیگر اشتباهات امشب را تکرار نکنیم.»



تاريخ : دو شنبه 27 دی 1395 | 20:59 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گلزنی به رئال را در رویاهایم نیز تصور نمی کردم

گلزنی به رئال را در رویاهایم نیز تصور نمی کردم

 

مهاجم مونته‌نگرویی سویا که از گلزنی برابر رئال‌ مادرید بسیار خوشحال است، احساس جالبی در مورد پایان دادن به شکست ناپذیری کهکشانی ها دارد.

 

به گزارش "ورزش سه"، سویا در هفته هجدهم لالیگا دست به کار بزرگی زد و توانست برابر رئال‌ مادرید با نتیجه‌ دو بر یک به پیروزی برسد.

استفان یووتیچ که در پنجره نقل و انتقال‌های زمستان از اینتر به صورت قرضی به سویا پیوسته است، موفق شد گل پیروزی تیمش را در این تیم به ثمر برساند تا روند شکست ناپذیری رئال بعد از ۴۰ بازی به پایان برسد.

 

 

 

 

یووتیچ بعد از بازی گفت‌:« بازی برای هر دو تیم بسیار حساس بود. این دیدار تقابل تیم نخست با تیم دوم بود و پیروزی در آن، برای هر دو تیم بسیار مهم بود. الان تنها یک امتیاز با صدر جدول رده‌بندی فاصله داریم. بسیار خوشحالم که توانستیم پیروز این بازی بزرگ باشیم.

دومین گل خود را برابر رئال‌ مادرید به ثمر رساندم. چند روز پیش هم دروازه‌ رئال را باز کردم. باید بگویم که بسیار خوشحال هستم. می‌خواهم از بازیکنان سویا و سرمربی تیم که به من اعتماد کردند و روحیه دادند، تشکر کنم. خوشحالی وصف ناشدنی دارم.

نزدیک بود توپ را به ویتولو پاس بدهم اما وقتی دیدم ناواس جلو کشیده است، تصمیم گرفتم خودم شوت بزنم و خوشبختانه توپ به گل تبدیل شد. با این پیروزی، رقابت برای کسب عنوان قهرمانی زیاد شد. این بهترین شروع ممکن برای من بود که در بهترین رویاهایم نیز تصورش را نمی کردم.»

 

سویا با این پیروزی، با ۳۹ امتیاز به رده دوم جدول رده‌بندی برگشت تا اختلاف این تیم با رئال‌ مادرید صدرنشین، تنها به یک امتیاز کاهش پیدا کند. البته رئال یک بازی عقب مانده برابر والنسیا دارد که در صورت پیروزی اختلاف خود را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش به چهار امتیاز افزایش می‌دهد.



تاريخ : دو شنبه 27 دی 1395 | 20:59 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال یا بارسا؛ مسیر قهرمانی کدام هموارتر است؟

رئال یا بارسا؛ مسیر قهرمانی کدام هموارتر است؟

 

شکست شب گذشته رئال برابر سویا، حالا دیگر مدعیان قهرمانی لالیگا را امیدوارتر ساخته است.

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با شکست مقابل سویا حالا یک بازی دیگر تا اتمام دور رفت لالیگا فاصله دارد. رئالی ها شنبه آتی در زمین خود میزبان مالاگا هستند و با یک پیروزی دیگر می توانند دور رفت را 43 امتیازی به اتمام برسانند هرچند که یک بازی عقب افتاده با والنسیا نیز در پیش دارند.

از این پس رئال مادرید اگر قصد دارد پس از 5 سال قهرمان لالیگا شود، حق اشتباه ندارد و البته نگاهی به تقویم لالیگا نشان می دهد که این تیم در 21 بازی باقی مانده، راه هموارتری نسبت به رقیب اصلی خود بارسلونا پیش رو دارد.

 

 

 

 

رئال در دور برگشت میزبان سویا، بارسا و اتلتیکو، تیم های دوم تا چهارم لالیگا خواهد بود در حالی که سه تیم یاد شده چنین مزیتی ندارند. ضمن اینکه رئال تا هفته 31 لالیگا که بهار آینده برگزار خواهد شد با این سه تیم بازی نخواهد کرد و تنها دیدارهای دشوارش در زمین بیلبائو و ویارئال خواهد بود.

این در شرایطی است که بارسا، سویا و اتلتیکو تا قبل از هفته 31 به مصاف هم باید بروند. این فرصت خوبی است تا رئال بتواند فاصله خود با رقبا را افزایش دهد. بازی هفته آخر رئال نیز در زمین مالاگا است که رئال در 15 مصاف اخیرش تنها یک بار در آن شکست خورده است.

در سوی دیگر رئال باید در هفته های 33 و 37 لالیگا که مقطع دشوار فصل محسوب می شود به مصاف بارسلونا و سویا برود و با وجود میزبانی ممکن است فشار و حساسیت مضاعف بازی به ضرر این تیم تمام شود.

 

بارسلونا نیز بازی های خود در زمین هایی که معمولا در آنها به مشکل می خورد را برگزار کرده است. بازی در زمین بیلبائو، سویا، سوسیداد، سلتا و ویارئال. آبی اناری ها در دور برگشت میزبان این تیم ها خواهند بود. بارسا البته در دور برگشت باید به زمین رئال و اتلتیکو برود که دو چالش دشوار خواهند بود.



تاريخ : دو شنبه 27 دی 1395 | 20:58 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.