جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پرز: رئال هیچ نیازی به مدیر ورزشی ندارد!

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پرز: رئال هیچ نیازی به مدیر ورزشی ندارد!

پرز: رئال هیچ نیازی به مدیر ورزشی ندارد!

 

پس از استعفای خورخه والدانو، رئال مادرید سال هاست که دیگر مدیر ورزشی ندارد و رئیس باشگاه همراه با مدیر عمومی، کارهای مربوط به نقل و انتقالات را انجام می دهند.

 

به گزارش "ورزش سه"، این انتقادی بوده که همواره به فلورنتنیو پرز، رئیس باشگاه رئال وارد شده و بسیاری او را یک دیکتاتور می دانند.

شرایط رئال بر خلاف بارسلونا است که کارهای مربوط به جذب بازیکن برای تیم اول و تیم های پایه ای را روبرت فرناندز به عنوان مدیر ورزشی انجام می دهد. پیش از او نیز زوبی زارتا و بگریستین این وظیفه را بر عهده داشتند.

 

 

 

 

پرز در همین رابطه به دیاریو اوکی گفت:" رئال نیازی به مدیر ورزشی ندارد. ما بهترین بازیکنان اسپانیا و دنیا را برای تیم اول و بازیکنان مستعد و آینده دار را برای تیم های پایه ای جذب می کنیم.

رئال همیشه به بهترین ها نیاز دارد و برای این مهم، هیچ نیازی به مدیر ورزشی نیست. بعد از والدانو، یک مدیر عمومی داریم(آنخل سانچس) که خرید های فوق العاده ای از زمان دوره دوم ریاستم بر رئال انجام داده است.

 

 

 

 

رئال برای در اختیار داشتن بهترین ها، نیاز به پول و هزینه کردن دارد و اینجا پول تعیین کننده است. برای چنین چیزی همیشه باید از لحاظ اقتصادی رشد کنیم. زمانی مورینیو حرف خوبی زده بود که یک باشگاه درجه یک مثل رئال، باید از همه نظر درجه یک باشد."



تاريخ : جمعه 30 مهر 1395 | 11:48 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

جنجال عکس جدید کریستیانو رونالدو؛ بودایی‌ها شدیدا ناراحت هستند

عکس جدید ستاره پرتغالی بازخورد جالبی‌ نداشته است.

 طرفداری- کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی باشگاه رئال مادرید عکسی‌ را در صفحه خود منتشر کرده است که باعث عصبانیت خیلی‌ از هواداران بودایی وی شده است.



تاريخ : پنج شنبه 29 مهر 1395 | 20:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آسنسیو: زیدان به من گفت آرام و صبور باشم؛ اینجا همه بازیکنان در کلاس جهانی هستند

گلزن رئال مادرید در دیدار مقابل لژیا ورشو با خبرنگاران گفتگو کرد.

طرفداری - مارکو آسنسیو، هافبک تهاجمی جوان رئال مادرید که در پیروزی 5-1 این تیم مقابل لژیا ورشو، گلزنی کرد، در گفتگو با آ اس گفت:

همیشه سعی می کنم هر زمان که موقعیت بازی در اختیار من قرار بگیرد، نهایت تلاشم را انجام دهم و اگر موقعیت پیش آید، گل بزنم. پیروزی تیم از هر چیزی مهم تر است. در مقابل یک تیم محکم بازی داشتیم اما بسیار خوب کار کردیم و یک پیروزی پر گل به دست آوردیم.

وی در مورد گلی که دریافت کردند گفت:

نتوانستیم کلین شیت به دست آوریم اما نشان دادیم در زمینه دفاعی نیز پیشرفت کرده ایم. همه بازیکنان از جمله من، در صدد بازی کردن هستیم و می خواهیم نهایت توانمان را برای تیم بگذاریم. 

به این که کم بازی کنم زیاد عادت ندارم زیرا در تیم دیگری که بازی می کردم، همیشه در زمین بودم. اما اینجا بازیکنان با کیفیت زیادی وجود دارند که همگی در کلاس جهانی هستند. 

زیدان با من صحبت کرد و گفت آرام و صبور باشم. افراد در رئال مادرید در کلاس جهانی هستند. بازیکنانی وجود دارند که سال های زیادی اینجا بوده اند و هر دقیقه بازی برای من غنیمت است. خیلی خوشحالم و بی نهایت از تماشاگرانی که از من حمایت می کنند، سپاسگزارم. مطمئنم ما با هم به چیزهای زیادی دست پیدا می کنیم.



تاريخ : چهار شنبه 28 مهر 1395 | 10:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

په په: می خواهم در رئال مادرید بازنشسته شوم اما هنوز پیشنهاد تمدید قرارداد دریافت نکرده ام

مدافع پرتغالی رئال مادرید از عملکرد تیمش مقابل لژیا ورشو تمجید کرد.

طرفداری - رئال مادرید توانست در سومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لژیا ورشو با نتیجه 5-1 پیروز شود. په په در گفتگو با آ اس گفت:

خیلی خوب بازی کردیم. همیشه به حریف احترام می گذاریم اما می خواهیم گل های زیادی بزنیم. موراتا و لوکاس وازکز بسیار عالی کار کردند. آنها آماده اند تا به زمین بیایند و گلزنی کنند. 

وی در مورد تمدید قراردادش گفت:

من آرام هستم. می خواهم به باشگاه کمک کنم و اینجا را دوست دارم. وقتش خواهد رسید. امیدوارم باشگاه در این مورد با من تماس بگیرد اما هنوز پیشنهادی دریافت نکرده ام. همه اینجا می دانند که من چقدر رئال مادرید را دوست دارم و می خواهم همین جا بازنشسته شوم. 

کریستیانو رونالدو گل نزد اما پاس گل داد. او همیشه خطرناک است و خیلی خوب بازی می کند. به ما اعتقاد داشته باشید. ما کارهای بزرگی انجام خواهیم داد. 



تاريخ : چهار شنبه 28 مهر 1395 | 10:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: از نتیجه و بازی راضی ام؛ تا زمانی که با دورتموند در برنابئو بازی کنیم آنها صدرنشین هستند

سرمربی فرانسوی رئال مادرید پس از پیروزی تیمش با خبرنگاران مصاحبه کرد.

طرفداری - رئال مادرید توانست در یک بازی برتر، با نتیجه 5-1 لژیا ورشو را شکست دهد تا از سه بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، صاحب 7 امتیاز شود. به گزارش آ اس ، زیدان در گفتگو با خبرنگاران گفت:

از نتیجه و گل هایمان راضی هستم. هنوز هم می توانیم پیشرفت کنیم. انتخاب ما یک بازی هدفمند و تاثیر گذار بود. با آنکه کمی ریسک کردیم و موقعیت هایی را به حریف دادیم اما نکته مهم این است که از موقعیت هایمان استفاده کنیم و امشب این کار را کردیم. 

بازی کردن هامس و نیمکت نشینی ایسکو به دلیل سیستم چرخشی است که ما در رئال مادرید استفاده می کنیم.

وی در مورد گل نزدن رونالدو گفت:

کریستیانو رونالدو خیلی خوب بازی کرد. او در بازی تاثیر گذار بود و عملکرد بسیار خوبی داشت. قرار نیست همیشه گل بزند. چند روز پیش گل زد و احتمالا یکشنبه هم گل خواهد زد. 

زیدان در مورد اینکه در گروه دوم هستند، گفت:

بله همین طور است. تا زمانی که در مقابل آنها(دورتموند) در برنابئو بازی کنیم آنها در صدر هستند. 



تاريخ : چهار شنبه 28 مهر 1395 | 10:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید 5 - 1 لژیا ورشو؛ یک شب خوب در برنابئو

 

رئال مادرید در یک دیدار زیبا موفق شد لژیا ورشو را شکست دهد.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 28 مهر 1395 | 9:58 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو به خاطر پست اینستاگرامش مورد تمسخر قرار گرفت(عکس)

تصویری که کریستیانو رونالدو در اینستاگرامش منتشر کرد، واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی به همراه داشت.

طرفداری - روز گذشته، کریستیانو رونالدو تصویری از خودش در کنار اتومبیل لامبورگینی جدیدش به اشتراک گذاشت و بلافاصله با واکنش افراد زیادی در شبکه های اجتماعی همراه شد. مارکا، به بررسی جالب ترین این تصاویر پرداخت:



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 27 مهر 1395 | 20:20 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیش بینی وبسایت Goal از ترکیب احتمالی رئال مادرید برابر لژیا ورشو

این دیدار فرداشب برگزار می شود.

طرفداری- 24 ساعت مانده به دیدار دو تیم رئال مادرید و لژیا ورشو، وبسایت گل بین الملل با توجه به شرایط این مسابقه و بازشگت هامس رودریگز از مصدومیت 11 بازیکن احتمالی کهکشانی ها را اعلام کرده است.

با توجه به این که این مسابقه در خانه و برابر لژیا است، در این ترکیب دنیلو به جاری کارواخال بازی می کند و آسنسیو نیز در ترکیب حضور دارد. همچنین انتظار می رود با توجه به برگشت هامس از مصدومیت، ممکن است این بازیکن در ترکیب کهکشانی ها به کار گرفته شود.

با ید توجه داشت که ابتدای هفته آتی مادریدی ها در لیگ در دیداری دشوار باید به مصاف بیلبائو بروند.



تاريخ : سه شنبه 27 مهر 1395 | 10:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

با رویارویی برابر لژیا ورشو؛ رئال مادرید، اولین باشگاه اروپایی که به رکورد 400 دیدار در رقابت های ار

با رویارویی برابر لژیا ورشو؛ رئال مادرید، اولین باشگاه اروپایی که به رکورد 400 دیدار در رقابت های اروپایی می رسد

کهکشانی ها از این حیث رکورددارند.

طرفداری- فرداشب در ادامه رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در خانه میزبان تیم لهستانی لژیا ورشو می باشد، دیداری که از یک جنبه می تواند برای این باشگاه باقدمت ویژه محسوب شود.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، با برگزاری این مسابقه، کهکشانی ها چهارصدمین بازی شان را در رقابت های اروپایی برگزار خواهند کرد و به اولین باشگاه در تاریخ فوتبال تبدیل می شوند که به این رکورد رسیده است.  این در حالیست که پس از رئال مادرید، بایرن مونیخ با 313 مسابقه و بارسلونا با 280 مسابقه در رده های بعدی قرار دارند.

اولین مسابقه رئال مادرید در اروپا به سال 1950 برمی گردد، جاییکه آن ها در ورزشگاه چارمایلز در سوئیس برابر تیم سوئیسی سرورت قرار گرفتند. صدومین حضور مادرید در اروپا به سال 1973 برمیگردد، که رئال در اودسا برابر دیناموکیف قرار گرفت. دویستمین بازی نیز در سال 1999 برابر پروتو درورزشگاه سانتیاگو برنابئو بود. پس از آن در سال 2007 رئال مادرید در خانه برابر وردربرمن صسیصدمین بازی اش را اروپا را انجام داد و حال نوبت به چهارصدومین مسابقه رسیده است و رئال مادرید باید از لژیا در خانه در سال 2016 پذیرایی کند.

این در حالیست که کهکشانی ها علاوه بر این آمار فوق العاده، موفق شده اند 11 بار بیش از هر تیم دیگری در اروپا قهرمان رقابت های اروپایی شوند.



تاريخ : سه شنبه 27 مهر 1395 | 9:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

غول های لالیگا؛ 17 گل برای مثلث اتلتیکومادرید، رئال مادرید و بارسلونا

غول های لالیگا؛ 17 گل برای مثلث اتلتیکومادرید، رئال مادرید و بارسلونا

غول های لالیگا؛ 17 گل برای مثلث اتلتیکومادرید، رئال مادرید و بارسلونا
آنها این هفته در لیگ جمعا 17 گل زدند. آتلتیکو مادرید 7 گل، رئال مادرید 6 گل و بارسلونا 4 گل.

اختصاصی طرفداری 

آتلتیکو مادرید: خوش بین تر از فصل پیش

اگر رئال شش گل زد و بارسلونا چهار گل، آنها هفت بار دروازه گرانادای قعرنشین را فتح کردند، آن هم پس از دریافت گلی زودهنگام. یانیک کاراسکو سه گل زد که اولین هت تریک او به شمار می رفت، نیکلاس گیتان دو گل و آنخل کورئا و نیاگو هر کدام یک گل تا آتلتیکو 1-7 پیروز شود. این که آتلتیکو هفت گل زد بی آن که به گلی از آنتوان گریزمان تکیه بزند برای دیگو سیمئونه شیرین بود. او گریزمان را یکی از سه بازیکن برتر جهان خوانده است. پسر فرانسوی در این فصل 6 گل در هشت دیدار زده و جوان تر از رونالدو و مسی است و می خواهد در این فصل جاه طلبانه تر پرواز کند، با این وصف سیمئونه می داند نمی توان همه بار گشودن سنگرها را روی دوش پسر فرانسوی انداخت. گریزمان در فصل پیش 32 گل زد و پس از او فرناندو تورس با 12 گل بهترین گلزن تیم بود، در حالی بازیکن دیگری نتوانست تعداد گل هایش را دو رقمی کند.

در کنار همه این ها گودین، خوانفران، گابی، ساویچ و کوکه همین اطراف هستند و راه راه پوش های ویسنته کالدرون تاکنون نباخته اند و فقط 3 گل دریافت کرده اند و سیمئونه مثل فصل پیش به دفاع باصلابتش می بالد. آتلتیکو فصل پیش در لیگ پشت سر بارسا و رئال در رتبه سوم قرار گرفت و هرچند نمی توانست بسان رئالی ها و کاتالان ها دروازه را باز کند ولی با تکیه بر دفاع آهنینش – دریافت فقط 18 گل در حالی که دروازه بارسا 29 بار و رئال 34 بار گشوده شد – تا روزهای آخر مدعی قهرمانی باقی ماند. بنابراین اگر از طرفداران آتلتیکو بپرسید در این فصل به چه می اندیشند بلافاصله پاسخ می دهند "قهرمانی".

رئال مادرید: دغدغه های زیدان

بتیس که شش گل از بارسلونا خورده بود، شش گل هم از رئال دریافت کرد تا گاس پویت روی لبه تیغ قرار بگیرد. ولی این نتیجه همان چیزی بود که زیدان سخت بدان نیاز داشت. آن هم پس از چهار تساوی پیاپی در لیگ و اروپا. آن چه رئال را 18 امتیازی کنار آتلتیکو قرار داد و البته رکورد شکست ناپذیری شان از فصل پیش تاکنون را رساند به 22 دیدار.

نمایش نیمه نخست مردان زیدان معرکه بود. 14 شوت در یک نیمه به چهار گل توسط چهار بازیکن در هر سه خط انجامید: واران (با دومین گلش در لالیگا پس از گلی که پنج سال پیش به رایو وایکانو زد) و مارسلو به عنوان مدافعان ، بنزما به عنوان مهاجم و ایسکو به عنوان مرد میانی. گل چهارم با ضربه ایسکو نمونه معرکه ای از ترکیب گروهی رئال به شمار می رفت و یکی از تماشایی ترین گل های هفته بود. بتیس در آغاز نیمه دوم یک گل زد، ولی تیره روزی هایش ادامه یافت و ایسکو – که تماشای بازی اش لذت داشت - بلافاصله گل دوم خود را زد و سرانجام کریستیانو رونالدو پس از سه بازی دروازه را گشود تا نمایش بزرگ کامل شود.

این پیروزی در غیبت سرخیو راموس مصدوم شده به دست آمد، ترکیب واران - په په کارساز بود و نشانی از اشتباهات پرشمار راموس به چشم نمی خورد، با این وصف رئال باز هم گل خورد تا در این فصل فقط طی دو دیدار دروازه اش باز نشده باشد. آخرین باری که رئال گلی دریافت نکرده دو ماه پیش طی پیروزی 0-2 برابر اسپانیول بود. زیدان می داند می توان به مثلث رونالدو – بنزما – بیل برای بازکردن دروازه ها دل ببندد، می داند شاید بتوان غیبت  لوکا مودریچ را تحمل کرد، ولی می داند پر کردن جای خالی شده کاسمیرو به عنوان مرد میانی دفاعی / تخریبی چقدر دشوار است. مردان میانی رئال مثل کواچیچ، کروس و ایسکو که برابر بتیس فوق العاده بازی کردند نه فقط زمینه ساز حمله بلکه باید برابر حمله ها هم ایستادگی کنند.

بارسلونا: بازگشت سلطان

پیروزی چهار گله برای لوییز انریکه با سیستم 2-5-3 رقم خورد. با قرار دادن پیکه – ماسکرانو – جرمی متیو در دفاع و روانه کردن آردا توران و لوکاس دینیه در دو گوش. این دومین بار پس از دیدار با لگانس بود که انریکه به این سیستم روی آورد و نتیجه درخشانی کسب کرد. بارسا در آن دیدار لگانس را 1-5 خرد کرده بود. انریکه در پایان بازی این تمهیدش با تغییر سیستم را زمینه ساز غافلگیری دپورتیوو لاکرونیا قلمداد کرد.

پرده دیگر این دیدار خوش آمدگویی نیوکمپ به لیونل مسی بود. انتظارها به سر آمد و او پس از سه هفته به میدان بازگشت و برای گشودن دروازه فقط به سه دقیقه زمان نیاز داشت. جای بوسکتس راهی میدان شد و خیلی زود دروازه دپور را گشود. زمانی که بارسا با سه گل رافینیا  و سوارز در نیمه اول همه چیز را به پایان رسانده بود. می گویند آماده نبرد با منچستر سیتی شده، آماده به زانو درآوردن پپ گواردیولا در لیگ قهرمانان. بله به قول طرفداران بارسا "سلطان بازگشته است".



تاريخ : سه شنبه 27 مهر 1395 | 9:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: صحبت های اولاند آزار دهنده است؛ تفاوتی بین دو تیم نمی بینم و همه چیز 50-50 است

زیدان: صحبت های اولاند آزار دهنده است؛ تفاوتی بین دو تیم نمی بینم و همه چیز 50-50 است

زیزو در کنفرانس خبری حاضر شد.

طرفداری- به گزارش AS در آستانه دیدار فرداشب رئال مادرید و لژیا ورشو در لیگ قهرمانان اروپا، زین الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

از شدت و قدرت تیمتان راضی هستید؟

بله من راضی هستم چرا که وقتی شما خوب کار می کنید و نتیجه می گیرد مربی می تواند روز پس از بازی خوشحال باشد. در بازی برابر بتیس بازیکنان از ابتدا تا آخر عالی ظاهر شدند و حالا یک بازی دیگرداریم. باید به این فکر کنیم که این یک بازی جدید است و نباید به آن برد6-1 فکر کنیم.

تفاوت میان مادرید و لژیا

هر کس نظر متفاوتی دارد ولی ما در همین تورنمنت بازی می کنیم. بازی 50-50 خواهد بود و باید بازی را از ابتدا خوب شروع کنیم وگرنه پیچیده خواهد شد. بر خلاف نظر بعضی ها من تفاوت خیلی زیادی میان دو باشگاه نمی بینیم.

صحبت های اولاند در مورد بنزما

بله آن ها مایه تاسف است و تمامیت صحبتهای وی آزار دهنده است. بله شما می توانید به راحتی انتقاد کنید ولی باید ببینید بازیکن دقیقا چه کاری کرده است. این آرامش بازیکن را به هم می زند البته باید دقیقا صحبت های وی چه بوده است ولی در کل بله آزار دهنده است.

صحبت با اولاند

در حال حاضر به نظر دشوار می آید چون هر دوی ما شدیدا سرمان شلوغ است!

هامس

هامس خوب است و بهتر شده است و امروز اولین تمرین دوباره وی با گروه بود. مهم این است که بدون مشکل تمرین کرد و این برای ما مهم است. او از لحاظ فیزیکی ریکاوری کرده است و آماده است.

مساوی های پی در پی به دلیل عدم اعتماد به نفس بود؟

بازیکنان همیشه به اعتماد به نفس نیاز دارند ولی در لحظات سخت همیشه این اتفاقات می افتد. تنها چیزی که هست این است که ما بیشتر کار کردیم و تمرکز و شدت بیشتری در تمریناتمان داشتیم. 

ایسکو آماده محکم کردن جایش در ترکیب است؟

ایسکو همیشه خوب کار کرده است و می داند که کجاست. او می داند که جایگاه برای بازی در تیم سخت است و برای همین سخت کار کرد و من بابت گل ها و عملکرد وی خوشحالم چون بازیکن مهمیست که من خوشم می آید ازش.

آسنسیو

من سعی کردم شرایط را برای او توضیح بدهم ولی هر روز با او صحبت نمی کنم چون لازم نیست. حتی دقایق بازی هم مهم است و او باید آماده باشد.

از تساوی ها به پیروزی

ما این را می دانیم. یک یا چندمساوی بخشی از فوتبال است و حالا ما باید طبق همین نقشه کارمان را ادامه دهیم و متمرکز جلو برویم.

موراتا

خوب است. تمرین می کند و فرصت برای بازی نیز خواهد داشت. او می داند کجاست و آن گونه نیست که همیشه شرایط برای بازی وی فراهم باشد و باید همین گونه ادامه دهد.

نگرانی بابت هواداران افراطی لژیا

بازی عادی برگزارمی شود و نیروهای امنیتی همیشه لازم بوده است. مشکلی پیش نخواهد آمد.

بنزما برابر بتیس

شما باید همیشه ادامه دهید تا نتیجه بگیرید اما برای من مهم ترین چیز این است که با توجه به مصدومیت های اخیر او هیچ مشکلی ندارد. شما باید مواظب باشید که در شرایطی که هر 3 روز بازی دارید بازیکنان شما مصدوم نشوند و کریم هم این شرایط را دارد. همه چیز روشن است. هر کس می خواهد بازی کند و آزار نبیند باید مراقب باشد. من او را خوب دیدم و همین راه را ادامه می دهد.



تاريخ : سه شنبه 27 مهر 1395 | 9:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تیم آنالیز رئال مادرید برای زیر نظر گرفتن گلسون مارتینز راهی لیسبون می شود

این بازیکن بسیار آینده دار است.

طرفداری- گلسون مارتینز یکی از بازیکنان بسیار جوان فوتبال اروپاست که هم اکنون در تیم اسپورتینگ لیسبون مشغول است ور این روزها با درخشش سروصدای زیادی کرده است.

به گزارش AS، این بازیکن در شب بازی لیسبون با رئال در مادرید هم خوش درخشید و از آن زمان تیم های بزرگ اروپایی وی را زیر نظر گرفته اند و رئالی ها هم برای این که وقت را از دست ندهند دست به کار شده اند. به گزارش روزنامه پرتغالی Correio da Manha بر همین اسا سران این باشگاه مادرید فرداشب تیم آنالیز خود را به لیسبون می فرستند تا عملکرد این بازیکن را ارزیابی کنند. گفتنیست این بازیکن حوان در حال حاضر 21 سال سن دارد و در تیم فعلی اش نزدیک به 120 هزار یورو در سال دستمزد می گیرد و یکی از ارزان ترین بازیکنان این تیم است و همین موضوع خطر جدایی وی را برای پرتغالی ها بیشتر می کند.

گفتنیست مارتینز محصول تیم های پایه اسپورتینگ می باشد و تا به امروز 2 بازی ملی نیز انجام داده است.



تاريخ : سه شنبه 27 مهر 1395 | 9:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تصمیم عجیب کریستیانو رونالدو در خصوص آینده پسرش؛ CR7 از چیزی ناراحت است؟

کریستیانوی کوچک فوتبالش را از رئال مادرید شروع نمی کند.

طرفداری- طی چند هفته اخیر در انگلستان گزارشاتی منتشر شد مبنی بر اینکه زلاتان ابراهیموویچ و وین رونی فرزندان خود را در آکادمی منچستریونایتد ثبت نام کرده اند.

در اسپانیا اما کریستیانو رونالدو تصمیم دیگری در خصوص آینده فرزندش اتخاذ نموده است.

موندو دپورتیوو گزارش داده، کریستیانو جونیور، پسر رونالدو فوتبال خود را به صورت حرفه ای به جای آکادمی رئال مادرید از آکادمی باشگاه اف سی پوزولو (تیمی در دسته های پایین فوتبال اسپانیا) آغاز می کند.

این تصمیم عجیب CR7، تصورات برخی را به همراه داشته که عنوان می کنند فوق ستاره پرتغالی دل خوشی از رفتار باشگاه با او در مقایسه با سایر بزرگان رئال مادرید نظیر زین الدین زیدان یا لوئیس فیگو ندارد.



تاريخ : یک شنبه 25 مهر 1395 | 22:9 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سیمائو: مسی، سوارز و نیمار حیواناتی گرسنه هستند؛ رونالدو مستحق توپ طلاست

ستاره سابق فوتبال پرتغال ضمن ستایش از MSN، هموطن خود را شایسته کسب توپ طلای 2016 دانست.

طرفداری- سیمائو سابروسا، وبنگر اسبق اتلتیکو مادرید و بارسلونا در تازه ترین مصاحبه خود به تمجید از مثلث خط حمله بارسلونا پرداخت و نظرش را همچنین در خصوص اینکه چه بازیکنی شایستگی کسب توپ طلای سال 2016 را دارد به نقل از موندو دپورتیوو بیان کرد:

من هم دوره بازیکنان تاپی نظیر فیگو، ریوالدو، کلایورت و ... بوده ام اما مسی، سوارز و نیمار چیز دیگری هستند. آن ها کیفیت را معنا می کنند و مانند حیواناتی گرسنه هستند که خیلی تاریخ فوتبال بازیکنانی نظیر آن ها را به خود نمی بیند.

 در مورد توپ طلا باز هم باید در نهایت به رونالدو و مسی بپردازیم. این دو، سال بسیار خوبی را گذارندند با این حال نظر من این است که کریستیانو تا حدودی موفق تر بوده و شایستگی کسب عنوان بهترین بازیکن جهان را دارد.



تاريخ : یک شنبه 25 مهر 1395 | 22:8 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیگیری تمرینات رئال مادرید برای بازی برابر لژیا ورشو

کهکشانی ها امروز هم در والدبباس حاضر شدند.

طرفداری- شب گذشته بود که رئال مادرید موفق شد پس از 4 تساوی پیاپی به پیروزی برسد و روند تساوی های خود را قطع کند و حالا امروز خبر رسیده است که بدون یک روز استراحت کهکشانی ها در والدبباس حاضر شدند و خود را برای بازی برابر لژیا آماده کردند.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، در تمرین امروز بازیکنانی که شب گذشته در ترکیب اولیه بودند به ریکاوری پرداختند و از سوی دیگر خبر مهم این بود که هامس رودریگز به تمرینات برگشته است و امروز در کنار برخی بازیکنان آکادمی به نام های سالتو، سانچز، تنا و ... به انجام تمرینات کروهی و کار با توپ پرداختند. از سوی دیگر کوئنترائو به تنهایی تمرین کرد و راموس و مودریچ و کاسمیرو در سالن بدنسازی به ریکاوری پرداختند.



تاريخ : یک شنبه 25 مهر 1395 | 22:7 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رکورد جالب تیم زیدان؛ 15 بازیکن رئال مادرید در این فصل گل زده اند

بازیکنان رئال گلزن تر از قبل شده اند.

طرفداری- شب گذشته تیم فوتبال رئال مادرید در حالی در خانه بتیس این تیم را در هم کوبید که در این بازی 5 بازیکن کهکشانی ها موفق به گلزنی شده اند. واران، ایسکو 2 بار، رونالدو، بنزما و مارسلو بازیکنانی بودند که شب گذشته پایشان به گلزنی باز شد.

در همین مورد به گزارش AS، با این گلزنی ها رکورد جالبی توسط تیم زیزو در این فصل خلق شد و آن هم این است که 15 بازیکن مختلف رئال مادرید در دیدارهای رسمی این فصل موفق به گلزنی شده اند. پیش از این 13 بازیکن رئال در بازی های این فصل گل زده بودند که با گل های ایسکو و مارسلو این تعداد به 15 نفر رسید.

شایان ذکر است از تیم اول و اصلی کهکشانی ها در این فصل تنها ماریانو، ناچو، کاسمیرو، وازکز، کواچیچ و کوئنترائو موفق به زدن گل نشده اند.



تاريخ : یک شنبه 25 مهر 1395 | 22:7 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

قضاوت دیدار رئال مادرید و لژیا ورشو به رودی بوکه سپرده شد

این داور فرانسوی راهی مادرید خواهد شد.

طرفداری- رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از اواسط این هفته بار دیگر پیگیری خواهد شد و مدافع عنوان قهرمانی این هفته باید در خانه به مصاف تیم لهستانی لژیا ورشو برود، دیداری که سومین دیدار دو تیم در این فصل لیگ قهرمانان می باشد.

بر همین اساس به گفته وبسایت یوفا، قضاوت این دیدار را رودی بوکه داور فرانسوی 39 ساله عهده دار خواهد بود، داوری که در سال 2011 به عضویت داورهای رسمی فیفا در آمده است. این اولین بار است که این داور برای رئال مادرید سوت خواهد زد. گفتنیست در جدول این گروه هم اکنون رئال مادرید با 4 امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رده 2 قرار دارد و لژیا نیز در رتبه آخر  گروه می باشد.



تاريخ : یک شنبه 25 مهر 1395 | 22:6 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

با گلزنی برابر بتیس؛ کریستیانو رونالدو به اولین گل لالیگایی خود در یک ماه اخیر رسید

به نظر می رسد کم کم به فرم ایده آل برمی گردد.

طرفداری- همانطور که می دانید این فصل برای کریستیانو رونالدو آن گونه که همه انتظار داشتند شروع نشده است و با توجه به مصدومیت هایی که وی در ابتدای فصل داشته است، موفق نشده است آمار خوبی از خود به جای بگذارد.

با این حال به گزارش مارکـــــــــا، شب گذشته او موفق شد در دقیقه 78 بار دیگر دروازه حریفان را باز کند و با گلی که به ثمر رساند، به اولین گل خود در یک ماه اخیر در لالیگا برسد. البته او در دیدار برابر دورتموند موفق شده بود گلزنی کند اما در دیدارهای یک ماه گذشته در لالیگا برابر ایبار، لاس پالماس و ویارئال گلی نزده بود و آخرین گل وی در لالیگا به بازی برابر اوساسونا برمی گشت.

به هر شکل پیش بینی می شود حضور در بازی های ملی و درخشش رونالدو در تیم ملی پرتغال و زدن 5 گل در دو بازی باعث شده است تا فوق ستاره پرتغالی به روند خوب و آماده خود بیشتر از قبل نزدیک شود.



تاريخ : یک شنبه 25 مهر 1395 | 22:6 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ادعای نشریه تایمز؛ گرت بیل دستمزدی برابر با دستمزد رونالدو می خواهد

قرارداد این ستاره به زودی تمدید می شود.

طرفداری- پس از این که در هفته اخیر  تونی کروس قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد و دستمزد خودش را نیز افزایش داد، حالا ستاره های دیگری نظیر رونالدو، بیل، مودریچ و په په در لیست تمدیدی های رئال مادرید می باشند.

به گزارش AS و طبق اعلام نشریه Times، در همین راستا گزارش شده است که ستاره ولزی رئال مادرید که هم اکنون در هفته 290 هزار یورو دستمزد می گیرد، خواهان این است تا دستمزدش در هفته به 833 هزار یورو برسد و با رقم دریافتی توسط کریستیانو رونالدو برابری کند. این ستاره ولزی در سال 2013 به رئال مادرید پیوست و با قرارداد 6 ساله اش از همان موقع این دستمزد را دریافت می کند و حالا در آستانه تمدید قراردادش می خواهد که نزدیک به 583 هزار یورو  به دستمزدش اضافه شود.

باید دید که مذاکرات برای این درخواست که کمی دشوار است چگونه پیش می رود و در نهایت دستمزد بیل در مادرید چه اندازه خواهد بود.



تاريخ : شنبه 24 مهر 1395 | 16:27 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو به ستایش از سری آ، توتی و زوج دیبالا -هیگواین می‌‌پردازد: زوج خط‌ حمله یوونتوس بهت

کریستیانو رونالدو در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی به سری آ هم پرداخته است.

 طرفداری- کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی باشگاه رئال مادرید روبرو خبرنگار گازتا دلو اسپورت نشسته است و در مورد موارد زیادی صحبت کرده است. وی در مورد خرید‌های یوونتوس در این فصل و زوج دیبالا- هیگواین می‌‌گوید:



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 23 مهر 1395 | 11:47 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مارادونا: مسی و رونالدو دیگر تنها نیستند؛ گواردیولا را مخترع تیکی تاکا نمی دانم

اسطوره فوتبال آرژانتین مصاحبه تازه ای انجام داده است.

طرفداری- دیگو آرماندو مارادونا در جدید ترین صحبت های خود اذعان داشته که نیمار خود را به سطح لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نزدیک کرده است.

در گفتگو با روزنامه مارکا، مارادونا همچنین احتمال بازگشت به فوتبال را رد نکرد و سازنده تیکی تاکا را یوهان کرایوف نامید:

مسی و رونالدو؟ کدام یک برتر است؟

نمی توانم بگویم مسی برتر است یا رونالدو. برای من هر دو دوست داشتنی و بهترین هستند. کریستیانو می خواهد با درخشش همیشه تیتر اول باشد و مسی نیز برای اثبات خودش به دنبال افتخار ملی است، در حالی که به اعتقاد من نیازی به آن ندارد. این را باید بگویم که اکنون دیگر آن ها تنها نیستند و یک برزیلی به سطح آن ها نزدیک شده است. بازی نیمار بسیار چشم نواز است و تسلط او به توپ را بعد از ریوالدو، رونالدینیو و کاکا در میان برزیلی ها می پسندم.

مقایسه جرارد پیکه و سرخیو راموس:

جرارد پیکه یکی از بهترین مدافعان دنیاست. او با افزایش سطح خود توانسته سرخیو راموس را کنار بزند. او در توپ گیری ها و نبرد هوایی موفق است و این او را به یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیمش تبدیل نموده است.

بازگشت به فوتبال پس از دوران مربیگری در الوصل (2012):

بازگشت مجدد به فوتبال امکان دارد. نه به عنوان مربی، بلکه به صورت بازیکن! شاید در تیم بزرگی بازی نکنم اما باشگاه کوچک چرا، امکانش هست.

پپ گواردیولا و تیکی تاکا؟

پپ گواردیولا مربی بزرگی است و من برای او احترام زیادی قائل هستم. اما باور ندارم او مخترع تیکی تاکا باشد. این تاکتیک را در گذشته از تیم یوهان کرایوف دیده بودم.



تاريخ : پنج شنبه 22 مهر 1395 | 22:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

روبرتو کارلوس: فکر می‌‌کنم کریستیانو رونالدو همین الان هم توپ طلا را مخفیانه به خانه خود برده است

مدافع چپ افسانه‌ای رئال مادرید می‌‌گوید با این باشگاه مذاکره کرده است و فعلا سفیر باشگاه خواهد ماند.

 طرفداری- روبرتو کارلوس، مدافع چپ افسانه‌ای تیم ملی‌ برزیل و رئال مادرید می‌‌گوید تصمیم دارد به دنیای فوتبال به عنوان مربی‌ برگردد اما فعلا سفیر بین الملل باشگاه رئال مادرید در منطقه آسیا باقی‌ خواهد ماند.

به گزارش AS, روبرتو کارلوس در باره آینده خود می‌‌گوید:

"با باشگاه در مورد پست مربیگری صحبت کردم اما آنها من را نمی‌‌خواهند. آنها به من گفتند که فعلا می‌‌خواهند من سفیر باشگاه باشم. اگر فرصت بازگشت به زمین چمن را داشته باشم این کار را خواهم کرد اما در حال حاضر از سفیر بودن راضی‌ هستم."

کارلوس در مورد این فصل رئال مادرید و توپ طلا هم صحبت می‌‌کند:

"مصدومیت‌ها نباید روی تیم تاثیر بگذرد چون رئال مادرید تیم فوق العاده است که ذخیره‌های خوبی‌ دارد. در ۴ بازی اخیر آنطور که باید پیش نرفته است اما همیشه زمان برای ریکاوری وجود دارد. جّو تیم فوق العاده است و ما تیمی عالی‌ داریم که امیدواریم لیگ را ببرد. فکر می‌‌کنم که کریستیانو رونالدو توپ طلا بعدی‌ را به خانه خود برده باشد اما چیزی به آنها نگفته است. او کمی‌ زمان نیاز داشت که بعد از مصدومیت زانو خود به فرم خوب برگردد اما در حال حاضر دوباره همانی است که می‌‌شناسیم. بهترین‌ها را برایش آرزومندم."



تاريخ : پنج شنبه 22 مهر 1395 | 22:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تونی کروس: خوشحالم که در بهترین و بزرگترین باشگاه دنیا هستم؛ عشق هواداران به من خاص است

تونی کروس پس از تمدید قراردادش روبرو خبرنگاران نشست.

 طرفداری- تونی کروس هافبک آلمانی‌ باشگاه رئال مادرید پس از تمدید قراردادش تا سال ۲۰۲۲، پنجشنبه روبرو خبرنگاران نشست و در مورد موارد زیر صحبت کرد.

این کنفرانس مطبوعاتی را به نقل از AS با هم می‌‌خوانیم.

چه حسی در مورد قرارداد جدید دارید؟

روز خاصی‌ برای من است. این چنین قرارداد‌ها را شما در طول بازیگری خود یک یا نهایتا دو بار امضا می‌‌کنیم. خیلی‌ خوشحالم که در بهترین و بزرگترین باشگاه دنیا هستم. دو سال عالی‌ را اینجا گذرانده‌ام که البته هنوز سال‌های زیادی از آن هم مانده است. دوست دارم اینجا بازنشست شوم. از روی هوس قرارداد نبستم و این یک قرارداد ۶ ساله است که موظف هستم تا آخر به آن پایبند باشم. وقتی‌ این قرارداد به اتمام برسد ۳۲ ساله خواهم بود و این فرصت مناسبی است که در اینجا بازنشست شوم. فکر نمی‌‌کنم در ۳۶ سالگی بتوانم بازی کنم. می‌‌خواهم که لیگ را اینجا ببرم. این برای ما مهم است. در رئال مادرید باید همیشه پیروز شوید. چمپیونزلیگ را برده‌ام و حالا لیگ را می‌‌خواهم. گاهی‌ اوقات آن تداوم کافی‌ را نداریم که شاید دلیل نبردن آن هم همین باشد.

آیا در تابستان می‌‌دانستید که قراردادی جدید امضا خوهید کرد؟

بله اما هیچ چیز نگفتم چون همیشه حاشیه‌ها وجود دارد. در رئال مادرید بسیار خوشحال هستم. از روزی که آمده‌ام خوب بوده است و هیچوقت به چیزی غیر از ماندن فکر نکرده ام. خوشحالم که باشگاه هم همین نظر را دارد. 

اعتبار مدت قرارداد شما حالا از همه بازیکنان بیشتر است. این چه حسی به شما می‌‌دهد؟

مشخص است که تصمیمی است که هم باشگاه و هم من راجع به آن فکر کردیم. نه در مورد گذشته یا حال بلکه در مورد آینده. چنین قراردادی یعنی‌ هم من و هم باشگاه می‌‌خواهیم برای مدت طولانی همکاری کنیم. خیلی‌ خوشحالم. از روزی که آمده ام، از من به خوبی‌ پذیرایی شده است. عشقی‌ که از هواداران می‌‌گیرم خاص است. خوب است که برای من ارزش زیادی قائل هستند. اینقدر زیاد که در روز تعطیلات ملی‌ قرارداد من را اعلام کردند. 

 وقتی‌ به فصل نگاه می‌‌کنید، تیم بدون کاسمیرو و مودریچ چقدر متفاوت است؟

مشخص است که بعضی‌ چیز‌ها متفاوت خواهد بود چون آنها ۲ بازیکن بسیار مهم هستند. برای من اما شخصا آنچنان تفاوتی نداشته است. وقتی‌ کاسِ در تیم نیست کمی‌ عقب تر بازی می‌‌کنم اما بیشتر از آن تغییری نداشتیم. از بازی کنار لوکا لذت می‌‌برم پس بازگشت سریع او برای من مهم است. 

نظرات در مورد انتقادات از زیدان چیست؟

روزنامه‌ها را زیاد نمی‌‌خوانم پس نمی‌‌دانم چه می‌‌گویند اما زیدان در باشگاه بسیار ارزشمند است. ما بازی‌های زیادی را مساوی کردیم که خوب نیست و لایق انتقادات هستیم اما بازی هایی هم بوده است که مساوی کردیم اما لایق برد بودیم. مهم است که به عنوان یک تیم کنار هم بازی کنیم. 



تاريخ : پنج شنبه 22 مهر 1395 | 22:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

په په ستاره بعدی‌ رئال مادرید که قراردادش را تمدید خواهد کرد

رئال مادرید می‌‌خواهد ستاره‌های خود را برای مدت طولانی در باشگاه نگه دارد.

 طرفداری- په په، مدافع پرتغالی باشگاه رئال مادرید پس از تونی کروس قرارداد خود را با لوس بلانکوس تمدید خواهد کرد.

به گزارش AS و به نقل از رادیو اسپانیا، قرارداد فعلی په په تا سال ۲۰۱۸ تمدید خواهد شد که احتمالا آخرین قرارداد این مدافع با رئال مادرید خواهد بود. په په یک سال دیگر به قرارداد فعلی خود اضافه خواهد کرد. په په انتهای این فصل آزاد خواهد بود که با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند و به همین خاطر رئال مادرید می‌‌خواهد یک سال دیگر با او قراردادش را تمدید کند. 

با این حال، رادیو اسپانیا می‌‌گوید که احتمالا پس از توافق نهایی‌ با باشگاه این قرارداد هفته بعد اعلام خواهد شد و پس از وی لوکا مودریچ، کریستیانو رونالدو و گرت بیل هم در صف تمدید قرارداد هستند. 

په په قبلا گفته بود تا آخرین ثانیه‌ها منتظر رئال مادرید خواهد بود و اگر آنها نخواهند که قرارداد او را تمدید کنند، شاید به فکر بازنشستگی بیفتد. این مدافع ۳۳ ساله حالا یکی‌ از اصلی‌‌ترین بازیکنان رئال مادرید است. او سال ۲۰۰۷ به سانتیاگو برنابئو آمده بود.



تاريخ : پنج شنبه 22 مهر 1395 | 21:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

عکس/ رامین رضاییان ذخیره کریس رونالدو شد

عکس/ رامین رضاییان ذخیره کریس رونالدو شد
 
نشریه معتبر فرانس فوتبال مدافع ملی پوش پرسپولیس را در تیم منتخب بازی های مقدماتی جام جهانی روسیه گنجانده اما هواداران سرخ در یک شوخی نیمکت نشین سرخپوشان را هم در این تیم وارد کرده اند.
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، از ظهر امروز خبری تحت عنوان سیدجلال حسینی در تیم منتخب فرانس فوتبال در فضای مجازی، سایت های خبری و کانال های تلگرامی می چرخد که با وجود تمام تردیدها واقعیت دارد چرا که اصل آن را می شود در پایگاه اینترنتی فرانس فوتبال هم دید اما یکی از طرفداران پرسپولیس شوخی جالبی با این تیم منتخب کرده و نام رامین رضاییان را هم به عنوان ذخیره کریس رونالدو در این تیم منتخب گنجانده است.

 

در تیم اصلی که فرانس فوتبال معرفی کرده جلوی نام هیچ بازیکنی پرانتز نیست و هیچ انتخابی بازیکن جایگزین ندارد.

 

در این تیم که با روش تهاجمی 3-4-3 چیدمان شده، جو هارت دروازه بان منتخب است و سیدجلال کنار توبی از بلژیک و هوملس از آلمان اعضای خط دفاعی هستند، اینیستا از اسپانیا، ویدال شیلیایی، پوگبا فرانسوی و موکانجو کامرونی در خط هافبک قرار دارند و کریس رونالدو از پرتغال، لوواندوفسکی از لهستان و ایموبیل از ایتالیا در خط حمله اما یک پرسپولیسی شوخ طبع، با فتوشاپ جلوی نام کریس رونالدو که سمت چپ خط هجومی تیم منتخب فرانس فوتبال قرار دارد، یک پرانتز باز کرده و نام رامین (رضاییان) را قرار داده تا به این شکل ایران یکی و نصف سهمیه در تیم یازده و نیم نفره (!) جعلی داشته باشد.

 

برخی کانال‌های تلگرامی هم به اشتباه تصویر همین تیم منتخب را منتشر کرده و البته اغلب آنها متوجه شوخی این کاربر نشده و اشاره ای به اسم رضاییان نکرده اند.

 

 

رامین رضاییان عکس/ رامین رضاییان ذخیره کریس رونالدو شد



تاريخ : پنج شنبه 22 مهر 1395 | 21:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.