جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مارکا اعلام کرد؛ کاپیتان راموس، ستاره بعدی که قراردادش را با رئال مادرید تمدید خواهد کرد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مارکا اعلام کرد؛ کاپیتان راموس، ستاره بعدی که قراردادش را با رئال مادرید تمدید خواهد کرد

به نظر می رسد پرز حواسش به همه ستاره های تیمش است.

طرفداری- این روزها در باشگاه رئال مادرید بازار تمدید قرارداد ستاره های این تیم داغ است و فلورنتینو پرز یکی پس از دیگر قرارداد بازیکنان خوبش را تمدید می کند تا از بابت آن ها خیال خود و هواداران راحت شود.

به گزارش MARCA، در همین مورد پس از اینکه در هفته های اخیر قرارداد ایسکو و مارسلو و کارواخال و کریم بنزما تمدید شد، نوبت به کاپیتان تیم یعنی سرخیو راموس رسیده است تا قرار دادش را برای یک سال دیگر با سفیدها تمدید کند. به گفته این منبع قرارداد فعلی راموس که در سال 2015 تمدید شد ال ژوئن 2020 اعتبار دارد و با تمدید قرارداد جدید تا پایان ژوئن 2021 اعتبار خواهد داشت و پرز می خواهد به نوعی قدردانی باشگاه را از درخشش این کاپیتان محبوب در بین هواداران به وی نشان دهد.

گفتنی است در صورت ادامه حضور راموس در باشگاه تا سال 2021 مدت زمان حضور وی در رئال 17 ساله خواهد شد و وی را بیش از پیش در بین هواداران رئال مادرید محبوب خواهد کرد.



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

نامزدهای نهایی بهترین بازیکن جهان در سال 2017 معرفی شدند؛ نیمار، مسی و کریستیانو رونالدو

باز هم دو جایگاه از سه جایگاه برترین های فوتبال به رونالدو و مسی اختصاص یافته است.

طرفداری- دقایقی پیش و طبق وعده ای که فیفا داده بود، نامزدهای نهایی عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2017 The BEST معرفی شدند. طبق انتظار در این لیست 3 نفره نام کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به چشم می خورد و تنها نکته مبهم نام نفر سوم بود که مشخص شد نیمار برزیلی در کنار این دو فوق ستاره قرار گرفته است.



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

نامزدهای نهایی بهترین دروازه بان جهان در سال 2017 معرفی شدند؛ بوفون، ناواس و مانوئل نویر

فیفا، سه نامزد نهایی دریافت جایزه بهترین دروازه بان سال 2017 را اعلام کرد. 

طرفداری- دقایقی قبل، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اسامی سه نامزد نهایی کسب جایزه بهترین دروازه بان سال 2017 را اعلام کرد وبه این ترتیب، کیلور ناواس سنگربان کاستاریکایی رئال مادرید، مانوئل نویر دروازه بان آلمانی بایرن مونیخ و جانلوئیجی بوفون کاپیتان ایتالیایی یوونتوس نامزدهای نهایی دریافت جایزه بهترین دروازه بان سال 2017 فیفا خواهند بود.



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

نامزدهای نهایی بهترین مربی جهان در سال 2017 معرفی شدند؛ رقابت زیدان با دو ایتالیایی

فیفا، سه نامزد نهایی دریافت جایزه بهترین مربی سال 2017 را اعلام کرد. 

طرفداری- دقایقی قبل، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اسامی سه نامزد نهایی کسب جایزه بهترین مربی سال 2017 را اعلام کرد وبه این ترتیب،  زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید، آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی چلسی و ماسیمیلیانو الگری سرمربی ایتالیایی یوونتوس نامزدهای نهایی دریافت جایزه بهترین مربی سال فیفا خواهند بود.

زین الدین زیدان - ماسیمیلیانو الگری - آنتونیو کونته

زین الدین زیدان فصل گذشته با رئال مادرید، موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا شد و سرمربی یوونتوس ماسیمیلیانو الگری، قهرمانی در سری آ و جام حذفی ایتالیا در کارنامه خود به ثبت رساند. آنتونیو کونته سرمربی چلسی هم در نخستین فصل حضورش در این تیم موفق شد این تیم را فاتح لیگ برتر انگلیس کند.

گزارش تکمیلی ارسال می‌گردد. 



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان و یک معضل جدید برای بازی با آلاوس

زیدان و یک معضل جدید برای بازی با آلاوس

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال امروز نتوانست تمرین کند و بازی فردا برابر آلاوس را از دست خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال خود را برای بازی حساس فردا برابر آلاوس مهیا می کند. رئال این روزها اوضاع مساعدی ندارد و پس از شکست برابر بتیس تا رتبه هشتم سقوط کرده است.

پس از گذشت تنها 5 هفته از لالیگا، رئال خود را در فاصله  7 امتیازی بارسا می بیند که بی شک این مساله فشار مضاعفی را به بازیکنان وارد خواهد کرد.

 

 

 

 

تمرین امروز رئال در شرایطی به انجام رسید که تونی کروس همچون کوواچیچ، بنزما، مارسلو  و تئو هرناندز در آن حضور نداشت. کروس که بازی با سوسیداد را از دست داده بود ولی مقابل بتیس 90 دقیقه به میدان رفت، بار دیگر مصدوم شده و فردا برابر آلاوس غایب خواهد بود.

 

ناچو فردا به جای مارسلوی مصدوم بازی می کند و احتمالا زیدان به کارواخال هم استراحت خواهد داد. پیش بینی می شود که اشرف حکیمی به جای او به میدان برود.

کارواخال در این فصل بیش از همه بازیکنان بازی کرده و زیدان قصد ندارد در بازی نه چندان دشوار فردا روی او ریسک کند. راموس و ناواس از حیث تعداد دقایق حضور در میدان، پس از کارواخال قرار دارند.



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: بارسا از قهرمان شدن مطمئن نباشد

در نشست خبری بازی با آلاوس

زیدان: بارسا از قهرمان شدن مطمئن نباشد

رئال مادرید پس از شکست خانگی غیرمنتظره برابر بتیس خود را برای بازی در زمین آلاوس آماده می کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از گذشت 5 هفته از لالیگا در جایگاه هشتم قرار دارد و بدتر اینکه نسبت به بارسلونای صدرنشین هم 7 امتیاز اختلاف دارد. 

پس از باخت 0-1 به بتیس، انتقادها از زیدان به خاطر روند بد نتیجه گیری در بازی های خانگی و نیز تعویض های بی تاثیرش بالا گرفت.

 

 

 

 

زیزو در نشست خبری بازی با آلاوس گفت: «تا همین چند وقت پیش به من لقب مربی خوش شانس را داده بودند و حالا صحبت از بدشانسی است. باید بگویم که من همچنان خوش شانسم چون در بزرگترین باشگاه دنیا یعنی رئال مربیگری می کنم و بازیکنانی به این خوبی در اختیارم هستند. به بدشانسی فکر نمی کنم چون این هم بخشی از فوتبال است.»

 

داوری ها: «ربط دادن ناکامی به داوری ها توجیه مناسبی نیست. من هرگز در مورد داوری حرف نزده ام و نخواهم زد.»

 

7 امتیاز اختلاف با بارسا: «حتی اگر ما 7 امتیاز از بارسا بیشتر داشتیم هم حرف از قهرمانی نمی زدم. این فاصله تا 10 و 15 هم که بالا برود، کسی نمی تواند از قهرمان شدن اطمینان داشته باشد. ما آسوده خاطریم و جای هیچ نگرانی نیست. تا انتهای لالیگا راهی طولانی در پیش است.»

 

روند بد در بازی های خانگی: «نگران این موضوع نیستم. وقتی نگران می شدم که در خلق موقعیت ناکام می ماندیم. در سه بازی خانگی فرصت های گل متعددی را ایجاد کردیم. همین هفته پیش سه گل در ورزشگاه دشواری مثل آنوئتا زدیم.»



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پاسخ زیدان به منتقدان سیستم چرخشی رئال

پاسخ زیدان به منتقدان سیستم چرخشی رئال

پس از کسب نتایج ضعیف رئال در شروع لالیگا، برخی کارشناسان تغییرهای متعدد در ترکیب ثابت رئال را دلیل نتیجه نگرفتن این تیم عنوان کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال از 5 بازی اخیر 8 امتیاز گرفته و 7 امتیاز با بارسلونای صدرنشین فاصله دارد.

به خصوص تساوی های خانگی برابر والنسیا و لوانته و نیز شکست چهارشنبه شب برابر بتیس، انتقادات از زیزو را افزایش داده اند.

 

 

 

 

زیدان در واکنش به منتقدان از سیستم چرخشی رئال گفت:« ایده هایم را تغییر نمی دهم. من به سیستم چرخشی ایمان دارم و به همین روش ادامه خواهم داد.

اگر تغییراتی در ترکیب ایجاد می کنم، با آگاهی کامل است. همه در تمرینات تلاش می کنند و لیاقت میدان دیدن را دارند. برخی از من می پرسند علت تعویض برخی بازیکنان به خاطر شرایط سنی شان است یا چیز دیگری و باید بگویم که برای من همه، شرایطی یکسان دارند.

حتی یک بازیکن 20 ساله هم نمی تواند 70 بازی در یک فصل انجام دهد. باید به بازیکنان از لحاظ ذهنی و بدنی استراحت داد. در این بین، البته ملی پوشان را هم باید در نظر گرفت که فشار بیشتری را تحمل می کنند.»

 

کروس:« او مقابل سوسیداد به دلیل مصدومیت بازی نکرد؛ ولی برابر بتیس به میدان رفت. متاسفانه کروس از ناحیه دنده مشکلی جزئی دارد که امیدوارم جدی نباشد و به بازی وسط هفته برابر دورتموند برسد. قصد ریسک کردن روی او برای بازی با آلاوس را ندارم.»



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

واکنش سرمربی بارسا به بحران رئال مادرید

واکنش سرمربی بارسا به بحران رئال مادرید

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در مورد دیدار این هفته تیمش برابر جیرونا صحبت کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، با اختلاف 7 امتیاز با رئال مادرید، بلوگرانا در حال حاضر شرایط خوبی را تجربه کرده و با اقتدار در صدر جدول لالیگا قرار دارد.

 

اوضاع رئال: "یک ماه پیش به نظر می رسید شرایط ما فاجعه بار است؛ اما اوضاع هفته به هفته تغییر می کند و بسته به نتایج بعضی تیم ها در شرایط خوبی قرار دارند و اوضاع برای برخی اینگونه نیست.

 

درست است که رئال مادرید در حال حاضر 7 امتیاز از ما عقب است؛ اما بارسا با سویا نیز 2 و با اتلتیکو مادرید نیز 4 امتیاز فاصله دارد؛ اما در فوتبال همه چیز قابل تغییر است."

 

 

 

 

دیدار برابر جیرونا: "این تیم در دیدار خانگی هفته گذشته خود برابر سویا لایق باختن نبود و من بازی آنها را دیدم. جیرونا نمایش خوبی برابر سویا داشت و بازی فردای ما برابر این تیم بسیار مهم خواهد بود.

 

ما باید بدانیم که آنها از شرایط عادی با انگیزه تر خواهند بود و این موضوع را در ذهن خود داشته باشیم، زیرا ما یک دربی را پیش رو داریم که فاکتورهای خاص خودش را دارد."

 

استراحت دادن به مسی: "او در بازی قبلی خود 4 گل به ثمر رسانده و معمولا من نباید به چنین بازیکنی استراحت بدهم، زیرا مسی در امر گلزنی در حال حاضر مصمم است و ما او را در بهترین شرایط ممکن می بینیم."



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:13 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

راموس: ما همان بازیکنانی هستیم که قهرمان می شدیم

راموس: ما همان بازیکنانی هستیم که قهرمان می شدیم

سرخیو راموس، کاپیتان متعصب رئال مادرید در مورد نتایج نه چندان خوب تیمش در ابتدای فصل صحبت کرد.



به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در 5 بازی اول لالیگای خود تنها 8 امتیاز کسب کرده و در همین ابتدای کار 7 امتیاز از بارسلونا عقب افتاده است؛ اما راموس معتقد است آنها باید روی بازی های آینده تمرکز کنند.

 

 

 

 

راموس گفت: "قبول دارم که ما شروع نا امید کننده در فصل جاری لالیگا داشته ایم و این موضوع طبیعتا کمی نگران کننده است.

 

ما در این مدت مقابل حریفانی بازی کرده ایم که معمولا در گذشته سانتیاگو برنابئو را با نتایج دیگری ترک می کردند؛ اما ما در حال حاضر تنها نیاز داریم تا رو به آینده حرکت کرده و با ارزیابی مجدد عملکرد خودمان به فکر بازی های باقیمانده رئال مادرید باشیم.

 

اما نباید فراموش کرد که ما همان بازیکنانی هستیم که تنها یک ماه و نیم قبل موفق به فتح عناوین زیادی شدیم."



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:13 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

خبر خوش به زیزو؛ بازگشت یکی از مصدومان رئال

خبر خوش به زیزو؛ بازگشت یکی از مصدومان رئال

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی و گلزن رئال مادرید به تمرینات این تیم بازگشته است.

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیتی که در جریان دیدار برابر لوانته برای مهاجم 29 ساله کهکشانی ها رخ داد اخبار حاکی از دوری یک ماهه او از میادین بود؛ اما بنزما از امروز صبح به تمرینات تیمش در کمپ رئال اضافه شده است.

 

 

 

 

قبل از پیوستن به تمرینات تیم، بنزما ساعاتی را در باشگاه بدنسازی رئال سپری کرد و به نظر می رسد زیدان می تواند در دیدار ماه آینده برابر اسپانیول از او در ترکیب تیمش استفاده کند.

 

بنزما در این میان دیدارهایی مانند آلاوس و دورتموند در آلمان را از دست خواهد داد؛ اما احتمالا از ابتدای ماه اکتبر مشکلی برای همراهی کردن قوهای سپید ندارد.

 

بنرما به تازگی قرارداد خود را تا سال 2021 با رئال مادرید تمدید کرد و انتخاب اول زیزو در خط حمله تیمش است.



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:12 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تلاش رونالدو برای انتقال فرزند خواننده آمریکایی!

تلاش رونالدو برای انتقال فرزند خواننده آمریکایی!

اخبار حاکی از تلاش رونالدو برای انتقال فرزند مدونا، خواننده مشهور آمریکایی به اسپورتینگ لیسبون بوده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، نشریه پرتغالی سابادو فاش کرد که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید در تلاش بود تا فرزند مدونا، سوپراستار مشهور آمریکایی به جای بنفیکا راهی اسپورتینگ لیسبون شود.

 

 

 

 

رونالدو بعد از تماس با مدونا از وی خواسته تا مقدمات حضور فرزندش داوید باندا را در اسپورتینگ لیسبون، تیم سابق کریستیانو فراهم کند؛ اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و فرزند مدونا راهی بنفیکا شد.

 

در این تماس مدونا به رونالدو اعلام کرد که نظر وی در مورد آینده فرزندش تغییر نخواهد کرد و ستاره پرتغالی نیز در ادامه ترجیح داد تا سکوت کند.

 

مدونا بعد از انتقال فرزندش به بنفیکا تصویری از خود با لباس این تیم پرتغالی منتشر کرد تا رضایت خود را از این انتقال نشان دهد.

 

فرزند مدونا هفته گذشته در اولین دیدار خود در تیم زیر 12 سال بنفیکا به میدان رفت و موفق شد در همان دیدار نیز گلزنی کند.



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.