جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

گزارش روز:رئال مادريد، تيم کاپيتان هاي جهان

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

گزارش روز:رئال مادريد، تيم کاپيتان هاي جهان

گزارش روز:رئال مادريد، تيم کاپيتان هاي جهان


هيچ تيمي در فوتبال دنيا به اندازه رئال مادريد، کاپيتان در مجموعه خود در اختيار ندارد.


به گزارش "ورزش سه"، هفته اخیر، هفته بازی های ملی بود و رئال مادرید با داشتن 5 کاپیتان ملی، از این لحاظ در دنیا رکورددار است. در این تیم 5 بازیکن حضور دارند که کاپیتان تیم های ملی خود هستند. کریس رونالدو در پرتغال، ایکر کاسیاس در اسپانیا، سامی خدیرا در آلمان، واران در فرانسه و خامس رودریگز در کلمبیا.

همچنین تونی کروس در دقیقه 92 دیدار آلمان مقابل اسپانیا، وقتی خدیرا زمین بازی را ترک کرد، بازوبند کاپیتانی ژرمن ها را بر بازو بست. از این 5 بازیکن، کاسیاس و رونالدو کاپیتان های اول تیم هایشان هستند و سه بازیکن دیگر در نبود کاپیتان های اول و بعضا دوم، بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بندند. واران این هفته به جوان ترین کاپیتان تاریخ فرانسه بدل شد.


تاريخ : پنج شنبه 29 آبان 1393 | 15:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتي جانشين مودريچ را مشخص کرد

آنچلوتي جانشين مودريچ را مشخص کرد


کارلو انچلوتي چند روز پيش خبر بسيار بدي دريافت کرد.اين مربي لوکا مودريچ هافبک ارزشمند کروات خود را به دليل مصدوميت در بازي هاي ملي به مدت سه ماه از دست داد.


به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید تا ماه فوریه قادر به استفاده از لوکا مودریچ نیست و طی این چند روز، گمانه زنی ها در مورد جانشین این بازیکن در ترکیب اصلی رئال قوت گرفته است. نشریه AS امروز فاش ساخت که آنچلوتی تصمیم قطعی خود را گرفته و خدیرا جایگزین مودریچ در مرکز زمین رئال خواهد شد. بازی بعدی رئال در زمین تیم ایبار خواهد بود.

با توجه به هماهنگی خوب خدیرا و تونی کروس که در تیم ملی آلمان در کنار یکدیگر بارها بازی کرده اند، خدیرا بر ایسکو و ایارامندی ترجیح داده شده است. خدیرا در این فصل دو بار مصدوم شده و تنها 155 دقیقه فرصت حضور در میادین را پیدا کرده است. او در بازی جام حذفی مقابل کورنیا از ابتدا به میدان رفت و تاکنون 9 بازی رئال را از دست داده است.


تاريخ : پنج شنبه 29 آبان 1393 | 15:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتي(1):داشتن خديرا و کروس يک نعمت است

آنچلوتي(1):داشتن خديرا و کروس يک نعمت است


کارلو آنچلوتي در دومين فصل فعاليتش در رئال مادريد پس از يک شروع ضعيف، حالا روند کاملا مثبتي را طي مي کند و تيمش صدرنشين حال حاضر لاليگاست.


به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت نابهنگام مودریچ خبر بدی بود که کارلتو در ابتدای هفته دریافت کرد. این ستاره کروات حداقل سه ماه به دور از میادین خواهد ماند. آنچلوتی شب گذشته در مصاحبه با رادیو ملی اسپانیا به سوالات متعددی پاسخ گفت. بخش اول این مصاحبه در زیر می آید :

چه ایده ای برای جانشینی مودریچ در ذهن دارید؟

بازیکنان مناسبی برای استفاده در این پست داریم. فصل گذشته زمانی که خدیرا مصدوم شد نیز با این معضل روبرو شدیم و به جای خدیرا از هافبک های دیگر استفاده کردم که جواب هم داد. بجای مودریچ می توانم از خدیرا،ایارامندی و حتی ایسکو استفاده کنم.البته ایسکو چندان به بازی در عقب زمین عادت ندارد اما شاید بتوانم در برخی بازی ها از او در این منطقه استفاده کنم.

استفاده از ایسکو در کنار کروس ریسک بزرگی نیست؟

به هر حال این مساله در نوع خود یک چالش برای من محسوب می شود.ایسکو قدرت دفاعی کمتری دارد و به بازی در پست هافبک دفاعی عادت ندارد. تنها مشکل ما در صورت استفاده از ایسکو در کنار کروس، پایین آمدن قدرت دفاعیمان است اما از لحاظ حفظ توپ، همان قدرت همیشگی را خواهیم داشت. وقت زیادی برای آزمون و خطا نداریم . در هر صورت به کیفیت ایسکو اطمینان دارم.

استفاده از مثل بیل،بنزما و رونالدو

همه دنیا می دانند که این سه بازیکن چه کیفیتی دارند و خوشبختانه در بهترین وضعیت نیز قرار دارند. آنها قبلا توانایی های خود را ثابت کرده اند. تنها مشکل من در فاز تهاجمی، داشتن تعداد مهاجمین خوب و باکیفیت بالا در تیمم است. البته این یک گرفتاری شیرین است. مشکل واقعی وقتی است که شما با کمبود بازیکن مواجهید و مجبورید از برخی بازیکنان در پست غیرتخصصی استفاده کنید.

زوج کروس بسته به حریف مقابل ممکن است که تغییر کند؟

خدیرا و کروس زوج خط میانی تیم قهرمان جهان هستند.در اختیار داشتن این دو بازیکن، یک نعمت بزرگ است.دوست دارم زوج ایسکو و کروس را نیز امتحان کنم. فکر می کنم اگر دچار مشکل دفاعی نشویم، زوج بسیار با کیفیتی تشکیل خواهند داد.هنوز نمی دانم ایسکو از لحاظ دفاعی چه میزان جواب خواهد داد.

آینده مبهم خدیرا ممکن است در بازی کردن او تاثیر گذار باشد؟

 خیر.وضعیت او به اندازه کافی روشن است.اگر امکانش میسر باشد، دوست دارم با ما تمدید کند چرا که بازیکن قابل اعتمادی است. وضعیت مبهم او در بازی کردن یا نکردنش تاثیر گذار نیست.

با توجه به اینکه زمین ورزشگاه ایبار(حریف بعدی رئال در لالیگا) زمین کوچکی است.زوج کروس و خدیرا را به زوج کروس و ایسکو ترجیح می دهید؟


باید ببینم بازیکنان از بازی های ملی با چه وضعیتی بازمی گردند.خدیرا دو بازی متوالی با تیم ملی آلمان برگزار کرد و این نشان از آمادگی بالای او دارد.

وضعیت مودریچ؟

او به مصدومیت مهمی دچار شده است و کمی غمگین است.لوکا الان باید فقط به روند درمانش فکر کند و بهترین راه حل برای بازگشت موفق به میادین را انتخاب کند.در فوتبال از این مسائل اتفاق می افتد.مودریچ بازیکن بسیار مهمی برای ماست و باید با نبود او کنار بیاییم.


تاريخ : پنج شنبه 29 آبان 1393 | 15:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فان خال:مسي و رونالدو شايسته توپ طلا نيستند

فان خال:مسي و رونالدو شايسته توپ طلا نيستند


لوئيس فان خال، سرمربي منچستريونايتد، معتقد است که امسال هم توپ طلا به کريس رونالدو يا ليونل مسي خواهد رسيد اما اعتقاد دارد يکي از ستاره هاي تيم آلمان که قهرمان جام جهاني شد، شايستگي بيشتري براي کسب اين جايزه دارد.


به گزارش "ورزش سه"، مسی و رونالدو در 6 سال اخیر این جایزه را بین هم تقسیم کرده اند اما سرمربی شیاطین سرخ معتقد است هیچ یک از آنها امسال شایستگی کسب توپ طلا نیست.
او به MUTV گفت:" در بیشتر اوقات این بازیکنان معروف هستند که این جایزه را از آن خود می کنند. من معتقدم که بیش از هر چیز، شناخته شده بودن در دنیای فوتبال و خارج از آن، در این انتخاب تاثیر دارد. فکر می کنم رونالدو یا مسی برنده می شوند اما می خواهم بگویم که برای بردن این جایزه، باید جام مهمی را فتح کرد.
بهترین افتخار ممکن، قهرمانی جام جهانی است. امیدوارم توپ طلا به یک بازیکن آلمانی برسد زیرا شایستگی آن را دارد. سطح رقابت های بوندس لیگا هم بسیار بالاست و به همین دلیل، فکر می کنم یک بازیکن آلمانی باید به این جایزه برسد."
در فهرست 23 نفره توپ طلا، نام شش بازیکن آلمانی، مانوئل نویر، فیلیپ لام، تونی کروس، باستین شواین اشتایگر، توماس مولر و ماریو گوتزه به چشم می خورد."


تاريخ : پنج شنبه 29 آبان 1393 | 15:29 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رسانه های انگلیسی خبر از علاقه رئال مادرید به لوریس می دهند

طرفداری- باشگاه رئال مادرید بعد از نا امیدی در جذب داوید دخیا، ممکن است به سمت هوگو لوریس، دروزاه بان تیم تاتنهام هاتسپر روی گرداند.

این ملی پوش فرانسوی در تابستان سال 2013 با مبلغ 10 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون یورو مبلغ قابل پرداخت در آینده، به وایت هارت لین منتقل شد و با عملکرد خود توجه بسیاری از باشگاه ها را معطوف کرده است.

با اینحال، Daily Express گزارش داده است که تیم کارلو آنچلوتی برای پیدا کردن جانشین ایکر کاسیاس 33 ساله، وارد کورس رقابت برای جذب لوریس شده است؛ هرچند کاپیتان مادریدی ها تا سال 2017 با این باشگاه قرارداد دارد.

قهرمان اروپا پیش از این دروازه بان تیم منچستر یونایتد، داوید دخیا، را به عنوان گزینه مورد نظر خود انتخاب کرده بودند و پس از اینکه ملی پوش اسپانیایی نسبت به ترک الدترافورد تمایلی نشان نداد، مادریدی ها نیز از جذب او دلسرد شدند.

گفته می شود که لوریس 27 ساله، در این مقطع از دوران بازی خود در صورت دریافت پیشنهادی از سوی رئال مادرید می تواند راهی اسپانیا شود. از دیگر تیم های علاقه مند به این بازیکن می توان به آرسنال، موناکو و پاریسن ژرمن نیز اشاره کرد.



تاريخ : پنج شنبه 29 آبان 1393 | 15:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گزارش تصویری تمامی رویارویی های کریستیانو رونالدو و لیونل مسی

تاريخ : چهار شنبه 28 آبان 1393 | 20:51 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سامی خدیرا به ترکیب فیکس کهکشانی ها برخواهد گشت

طرفداری-کاپیتان دیشب مانشافت بار دیگر بازیکن فیکس تیم باشگاهی اش می شود.

به گزارش AS و به نقل از realmadridfarsi.ir، در دیدار بعدی رئال مقابل ایبار خدیرا به جای مودریچ در ترکیب اصلی رئال مادرید حضور پیدا خواهد کرد. 

آنچلوتی تصمیم گرفته است که خدیرا را جایگزین مودریچ کند و زوج کروس - خدیرا که در تیم ملی آلمان در بازی دشب به خوبی جواب داد را در رئال نیز تشکیل دهد . خدیرا در این فصل زیاد خوش شانس نبود و به خاطر دو مصدومیت، 9 بازی را از دست داد. فقط در دیدار مقابل کورنیا فیکس بود و در کل 155 دقیقه برای رئال به میدان رفته است. 
به نظر می رسد ایارا نیز به دیدار مقابل ایبار نمی رسد. او 2 هفته ای است که مصدوم شده و دیروز هم در تمرینات گروهی شرکت نکرد. همچنین قرار است روز شنبه ایسکو در ترکیب اصلی حضور پیدا کند و هامس رودریگز  استراحت  کند . 



تاريخ : چهار شنبه 28 آبان 1393 | 20:42 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فرناندو سانتوس: کریستیانو گفت خسته ام و شنبه برابر ایبار بازی دارم

طرفداری- سرمربی تیم ملی پرتغال دلیل تعویض رونالدو را اعلام کرد.

به گزارش Football Espana، فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال در رابطه با تعویض فوق ستاره پرتغالی در بین دونیمه بازی دوستانه دیشب به خبرنگاران گفت: 

"کریستیانو بازی های زیادی کرده بود و ما او را تعویض کردیم چون به من گفت که بیش از اندازه خسته ام و روز شنبه باید در برابر ایبار با رئال مادرید بازی کنم. بازیکنان دیگر نیز خسته بودند و من نمی توانستم همه آن ها را تعویض کنم و اولویت را برای کسانی در نظر گرفتم که باید در لیگ قهرمانان اروپا در هفته آینده نیز بازی کنند."



تاريخ : چهار شنبه 28 آبان 1393 | 20:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ايسکو:حالا وقتش است تا نشان رئال را ببوسم

ايسکو:حالا وقتش است تا نشان رئال را ببوسم


ايسکو فصل گذشته از مالاگا به رئال پيوست و پس از گذشت يکسال و نيم، به بازيکن محبوب برنابئو بدل شده است.


به گزارش "ورزش سه"، معمولا رسم بر این است که بازیکنانی که به رئال می پیوندند، در مراسم معرفی خود نشان روی پیراهن رئال را می بوسند اما ایسکو در مراسم معرفی خود چنین کاری انجام نداد. در آن مقطع، شایعاتی در مورد علاقه او به بارسا در رسانه های کاتالانی منتشر شده بود و بسیاری، دلیل نبوسیدن نشان رئال از طرف ایسکو را دال بر بارسایی بودن او دانستند.

با این حال این ستاره 20 ساله مالاگایی در مصاحبه روز دوشنبه خود با "ال لارگرو" گفت که هر زمان نیاز باشد به نشان رئال بوسه خواهد زد. وی گفت:" فکر می کنم الان زمانش رسیده که نشان رئال را ببوسم. البته نه بخاطر هر گلی که می زنم.پس از یک گل مهم در لیگ قهرمانان و یا یک بازی خیلی حساس، این کار را انجام خواهم داد.هر وقت زمان مناسبش برسد آن را حس خواهم کرد."


تاريخ : چهار شنبه 28 آبان 1393 | 20:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال به دنبال جذب دروازه بان تاتنهام

رئال به دنبال جذب دروازه بان تاتنهام


رئالي ها نگران اين هستند که کاسياس تابستان آينده اين تيم را ترک کند و به همين دليل به دنبال پيدا کردن جانشين مطمئني براي وي هستند.


به گزارش "ورزش سه"، نشریه "دیلی اکسپرس" امروز گزارش داد که رئال مادرید نگاه ویژه ای به "هوگو لوریس" دروازه بان تیم ملی فرانسه و باشگاه تاتنهام دارد و می خواهد او را جایگزین ایکر کاسیاسی کند که احتمالا فصل آینده رئال را ترک خواهد کرد.

لوریس سال 2012 با قیمت 14 میلیون یورو از لیون به تاتنهام پیوست و از آن تاریخ، دروازه بان بی جانشین تیم لندنی محسوب می شود. به ادعای این منبع بریتانیایی، آرسنال، پی اس جی و موناکو، دیگر باشگاه های خواهان هوگو لوریس هستند.


تاريخ : چهار شنبه 28 آبان 1393 | 20:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

نام جديد ورزشگاه رئال مادريد لو رفت

نام جديد ورزشگاه رئال مادريد لو رفت


29 اکتبر گذشته بود که رئالي ها با شرکت Ipic ابوظبي قرارداد همکاري براي نوسازي ورزشگاه برنابئو منعقد کردند.


به گزارش "ورزش سه"، در جریان مراسم انعقاد قرارداد روز گذشته باشگاه رئال با شرکت مایکروسافت و در حالیکه فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال در حال صحبت با خانم لوسیا فیگار (مدیر آموزش ورزشی باشگاه) بود نام جدید ورزشگاه رئال لو رفت.

" ASTV" فاش ساخت که پرز در جریان این گفتگو به خانم فیگار گفته است که نام ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به "ایپیک برنابئو" و یا " چسپا برنابئو" تغییر خواهد کرد. لازم به ذکر است که شرکت مایکروسافت روز گذشته با باشگاه رئال قرارداد تجاری 4 ساله امضا کرد و متعهد شد تا مبلغ 24 میلیون یورو به این باشگاه بپردازد.


تاريخ : چهار شنبه 28 آبان 1393 | 20:27 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو به مسي چه مي گويد؟ (عکس)

رونالدو به مسي چه مي گويد؟ (عکس)


کريس رونالدو و ليونل مسي شب گذشته براي آخرين بار در سال 2014 مقابل هم قرار گرفتند.


به گزارش "ورزش سه"، همواره شایعاتی در مورد رابطه سرد بین این دو بازیکن به گوش می رسید اما در دیدار دیشب، آنها برای لحظاتی با لبخند در زمین با هم صحبت کردند که نشان می داد شاید رابطه صمیمی ای با هم نداشته باشند اما آنطور که رسانه ها می گویند، از هم متنفر نیستند.




تاريخ : چهار شنبه 28 آبان 1393 | 10:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پرتغال 1-0 آرژانتین؛ کوارسما، نعمتی که پرتغالی ها از آن محروم بودند

تاريخ : چهار شنبه 28 آبان 1393 | 10:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید 1.6 میلیون یورو از فیفا غرامت می گیرد

طرفداری- بعد از مصدومیتی که در جریان دیدار مرحله مقدماتی یورو 2016 میان دو تیم کرواسی و ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو گریبان گیر لوکا مودریچ شد، فیفا مجبور به پرداخت 1.6 میلیون یورو غرامت به باشگاه رئال مادرید شده است.

بنا به گزارش AS، طبق برنامه حفاظت از باشگاه ها، رئال مادرید زیان مالی خود از بابت دستمزد بازیکن و مدت زمان دوری اش از میادین را با غرامتی که از فیفا دریافت می کند، جبران خواهد کرد.

انتظار می رود که این هافبک کروات به مدت 3 الی 4 ماه دور از میادین باشد و قانون محافظت از باشگاه ها تصریح می کند: بازیکنی که حداقل 28 روز به دلیل مصدومیت از میادین به دور باشد، واجد شرایط برای جبران این خسارت می باشد.

با احتساب اینکه مودریچ سالانه دستمزد خالص 4 میلیون یورویی دریافت می کند و با در نظر گرفتن اینکه حداقل 3 ماه دور از میادین خواهد بود، به طور تقریبی محاسبه شده است که رئال مادرید 1.6 میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

رئال مادرید اخیراً 2 میلیون یورو نیز از بابت مصدومیت 5 ماهه سامی خدیرا در جریان دیدار میان دو تیم ملی آلمان و ایتالیا دریافت کرده است.



تاريخ : چهار شنبه 28 آبان 1393 | 10:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کوارشما: رونالدو در حال حاضر رقيبي ندارد

کوارشما: رونالدو در حال حاضر رقيبي ندارد


ريکاردو کوارشما سال 2003 به بارسلونا پيوست و تنها يک فصل در اين تيم باقي ماند.او از سوي فرانک رايکارد بازيکن مازاد اعلام شد.


به گزارش "ورزش سه"، به عقیده کوارشما، رونالدو در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست و هیچ بازیکنی از جمله مسی، تهدیدی برای وی محسوب نمی شود. کوارشما پس از مدت ها دوری از تیم ملی پرتغال، پس از منصوب شدن فرناندو سانتوس به سمت مربیگری پرتغال بار دیگر به تیم ملی بازگشت و نمایش های خوبی نیز از خود ارائه داده است.

ستاره پورتو به خبرنگاران گفت:" کریستیانو بهترین بازیکن دنیاست.باقی بازیکنان پشت سر او قرار دارند.رونالدو هیچ رقیبی در نزدیکی های خود ندارد." وی همچنین در مورد بازی امشب پرتغال مقابل آرژانتین گفت:"بازی امشب مقابل آرژانتین، آنقدرها هم جالب توجه نیست چرا که به هر حال یک بازی دوستانه است. اما از آنجا که آرژانتین یک تیم بزرگ با بازیکنانی ارزشمند است، این می تواند انگیزه های ما را برای این دیدار دو چندان کند."


تاريخ : چهار شنبه 28 آبان 1393 | 10:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

استقبال از رونالدو در الدترافورد (عکس)

استقبال از رونالدو در الدترافورد (عکس)

 

5 سال بعد از جدايي از منچستريونايتد، هواداران اين تيم هنوز هم از بازگشت کريس رونالدو به الدترافورد استقبال مي کنند.


به گزارش "ورزش سه"، ستاره پرتغالی امشب با تیم ملی کشورش در ورزشگاه خانگی شیاطین سرخ به میدان رفت و با این پلاکارد روبرو شد:" به خانه خوش آمدی، رونالدو".



تاريخ : چهار شنبه 28 آبان 1393 | 10:27 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیش بازی آرژانتین - پرتغال؛ رویارویی اعجوبه های مستطیل سبز در الدترافورد خاطره انگیز

تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1393 | 9:44 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بازیکن تیم ملی بانوان ایرلند: لوازم آرایشی رونالدو از من هم بیشتر است!

طرفداری- استفانی روشه، یکی از نامزدهای دریافت جایزه پوشکاش، می گوید که وی به اندازه کریستیانو رونالدو خودبین و مغرور نیست و تأکید می کند که ستاره باشگاه رئال مادرید لوازم آرایشی بیشتری نسبت به او حمل می کند.

روز دوشنبه، مانوئل نویر دروازه بان تیم بایرن مونیخ، دارنده دو توپ طلا را به خاطر آگهی های تبلیغاتی با لباس زیر، مسخره کرد. این مهاجم همچنین به خاطر نداشتن موی بدن، از سوی کتی فیشر، همسر متس هوملس نیز به سخره گرفته شده است.

و روشه، که برای تیم ملی بانوان ایرلند بازی می کند و برای جایزه پوشکاش سال 2014 نامزد شده است، به این ستاره پرتغالی حمله کرده است. او به ESPN برزیل گفت: "فکر نمی کنم که به اندازه رونالدو خودبین باشم. او در کیف خود، لوازم آرایشی بیشتری نسبت به من دارد!"

سپس این بازیکن 25 ساله در مورد نامزد شدن برای دریافت جایزه زیباترین گل سال صحبت کرد و گفت: "من گل های زیادی به ثمر رسانده ام، اما صادقانه، احتمالاً این زیباترین گلی بود که تاکنون به ثمر رسانده ام. من شایعاتی شنیده بودم که شاید برای دریافت این جایزه نامزد شوم اما هرگز تصور نمی کردم چنین اتفاقی بیفتد."



تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1393 | 9:44 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

عکس روز: بازگشت کریستیانو رونالدو به الدترافورد

تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1393 | 9:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

خبر بد براي رئال:غيبت مودريچ 2 ماهه شد

خبر بد براي رئال:غيبت مودريچ 2 ماهه شد

 

"لوکا مودريچ"، هافبک ارزشمند رئال مادريد، شب گذشته در نيمه اول ديدار کرواسي مقابل ايتاليا از ناحيه پا مصدوم شد و ديگر نتوانست به بازي ادامه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه آزمایشات اولیه، از دوری 3 تا 5 هفته ای مودریچ حکایت داشتند اما ساعتی پیش "بوریس نما" پزشک تیم ملی کرواسی به نشریه "Daily Vecernji List" گفت که آزمایشات نهایی چندان مثبت نبودند و به احتمال زیاد، مودریچ بین 6 تا 8 هفته به دور از میادین خواهد بود.

بدون شک این خبر بسیار بدی برای کارلو آنچلوتی و رئالی ها خواهد بود. مودریچ امروز وارد مادرید شد و قرار است تا تیم پزشکی رئال نیز پس از انجام آزمایشاتی دقیق، نظر نهایی خود را در مورد میزان دوری او از میادین اعلام کند.



تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1393 | 9:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کنایه نویر به کریستیانو رونالدو: من از آن دسته افرادی نیستم که با لباس زیر ژست می گیرند

تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1393 | 9:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بازگشت رونالدو به الدترافورد (عکس)

بازگشت رونالدو به الدترافورد (عکس)

 

کريس رونالدو، ستاره سابق منچستريونايتد، امروز همراه با تيم ملي پرتغال در الدترافورد تمرين کرد.


به گزارش "ورزش سه"، او که قرار است فردا شب مقابل تیم ملی آرژانتین بازی کند، امروز با هم تیمی هایش در ورزشگاهی تمرین کرد که بارها در آن بازی کرد و گل زد.





تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1393 | 9:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

وقتي داور هم جلودار کريس نيست(عکس)

وقتي داور هم جلودار کريس نيست(عکس)

 

در ابتداي هفته، تيم ملي پرتغال با تک گل رونالدو بر ارمنستان غلبه کرد. رونالدو حالا خود را براي مصاف با آرژانتين و لئو مسي آماده مي کند.


به گزارش "ورزش سه"، پرتغالی ها هم اکنون در شهر منچستر مستقر شده اند تا خود را برای دیدار مقابل آرژانتین آماده کنند. ساعتی پیش، کریس رونالدو با گذاشتن این عکس جالب در اینستاگرام خود که مربوط به بازی با ارمنستان می شود، به استقبال بازی بعدی تیمش رفت :



تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1393 | 9:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مسي و آماده شدن براي مصاف بارونالدو(عکس)

مسي و آماده شدن براي مصاف بارونالدو(عکس)

 

فردا در ورزشگاه الدترافورد، ديدار دوستانه جذابي بين تيم هاي ملي آرژانتين و پرتغال برگزار خواهد شد. بي شک مصاف رونالدو و مسي در اين بازي ديدني خواهد بود.


به گزارش "ورزش سه"، لئو مسی که این روزها همراه تیم ملی آرژانتین در کمپ کارینگتون باشگاه منچستریونایتد مشغول تمرین است، در صفحه اجتماعی خود عکسی منتشر کرد که در آن مشغول صرف یک نوشیدنی است. همزمان ماساژور تیم ملی آرژانتین نیز مشغول کار روی پای چپ مسی است.

روی ساق پای چپ این بازیکن یک خالکوبی جدید نیز مشاهده می شود که به پسرش تیاگو تقدیم شده است. در قسمتی دیگر نیز عکسی از مسی،دی ماریا و ماسکرانو دیده می شود. این سه بازیکن با یکدیگر در محل تمرین به بازی فوت تنیس پرداختند که برنده این رقابت لئو مسی بوده است.



تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1393 | 9:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو بهترین گلزن تاریخ جام ملتهای اروپا شد..

تاريخ : شنبه 24 آبان 1393 | 11:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو: بازی برابر ارژانتین برایم اهمیتی ندارد!!!!!..

طرفداری- کریستیانو رونالدو که امشب به بهترین گلزن تاریخ رقابت های یورو تبدیل شد، تأکید کرد که بیش از حد نگران برنده شدن توپ طلای سوم نیست، و همچنین دیدار دوستانه این هفته تیمش مقابل آرژانتین و لیونل مسی را هم بی اهمیت خواند.

کریستیانو بعد از پیروزی 1-0 مقابل ارمنستان در مقدماتی یورو 2016، به RTP گفت: "این یک بازی دوستانه است - اگر جام جهانی بود می توانست خاص باشد اما این تنها یک دیدار دوستانه است و بیش از آن در هیچ چیز دیگری حساب نمی شود. البته برای من بازگشت به الدترافورد بسیار خاص خواهد بود."

این بازیکن همچنین گفت که در مورد مراسم اهدای توپ طلا که در ژانویه خواهد بود، آرام است.

"آنچه که من باید انجام دهم، قبلاً انجام داده ام. من عناوینی فتح کرده ام - عناوین مهم، و در رقابت های دیگر هم رکورد شکسته ام، و جایگاه خوبی در این رقابت دارم اما در موردش وسواسی نخواهم شد. مربیان و کاپیتان های تیم های ملی رأی خواهند داد و همین، من آرامم."

او در مورد شکستن رکورد یان دال توماسون و سختی به ثمر رساندن گل 23 ام نیز گفت: "می دانستم که دیر یا زود این رکورد را خواهم شکست. آنها [ارمنستان] در محوطه جریمه خود دو اتوبوس پارک کرده بودند و عقب نشسته و منتظر اشتباهی از سوی ما بودند."



تاريخ : شنبه 24 آبان 1393 | 11:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پيروزي پرتغال برابر ارمنستان با گلزني رونالدو

پيروزي پرتغال برابر ارمنستان با گلزني رونالدو


تيم ملي پرتغال با تک گل کريس رونالدو موفق شد مقابل ارمنستان به پيروزي برسد.


به گزارش "ورزش سه"، کریس رونالدو که در دیدار قبلی مقابل دانمارک هم در ثانیه های پایانی، فرشته نجات پرتغال شده بود و گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رسانده بود، امشب هم یک گل سه امتیازی شد.
نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و بازی تا دقیقه 72 هم بدون گل دنبال شد تا اینکه فرصت طلبی رونالدو، پرتغال را پیش انداخت. ضربه کوارشما، توسط دروازه بان ارمنستان دفع شد و اما پیش از اینکه مدافعان این تیم توپ را دور کنند، نانی توانست روی آن تاثیر بگذارد. توپ به رونالدو رسید و او هم از درون محوطه شش قدم، با یک ضربه نوک پا، دروازه را باز کرد.
تلاش تیم میهمان برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه بود و بازی در نهایت با همان تک گل به پایان رسید.


تاريخ : شنبه 24 آبان 1393 | 11:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

روبن : رونالدو و مسي هيولا هستند

روبن : رونالدو و مسي هيولا هستند


"آرين روبن"، ستاره هلندي بايرن مونيخ در مصاحبه با فرانس فوتبال اعتراف کرد که شانسي براي تصاحب توپ طلا ندارد.


به گزارش "ورزش سه"، روبن که از سال 2009 در بایرن حضور دارد با این تیم به تمام عناوین برتر باشگاهی دست یافته است. فصل گذشته بود که پپ گواردیولا جانشین یوپ هاینکس در بایرن شد و حال روبن در مصاحبه با فرانس فوتبال به تمجید از عملکرد این مربی اسپانیایی پرداخته است :" گواردیولا مریض فوتبال است. او دیوانه مربیگری است. حتی ممکن است بخاطر صحبت در مورد مسائل تاکتیکی، ساعت 3 صبح به شما زنگ بزند و با شما گفتگو کند. با او هم بایرن و هم خود من پیشرفت کرده ایم. در یک بازی ممکن است بارها تغییر تاکتیک بدهیم. انعطاف تاکتیکی بایرن بیشتر از گذشته شده و ما برای حریفان غیر قابل پیش بینی تر شده ایم."

روبن در مورد توپ طلای جهان گفت:" در تیم های برتر دنیا سابقه حضور دارم. تمام عناوین معتبر باشگاهی را هم کسب کرده ام . با این حال همیشه دوست داشتم توپ طلا را بدست بیاورم اما باید واقع بین بود. فکر نمی کنم امسال هیچ شانسی برای تصاحب این عنوان داشته باشم.همینکه در لیست نامزدهای این جایزه قرار دارم برای من مایه افتخار است. رونالدو و مسی دو غول بزرگ فوتبال هستند و رقابت با انها غیر ممکن است. البته من بیش از عناوین فردی به عناوین گروهی توجه دارم."


تاريخ : پنج شنبه 22 آبان 1393 | 9:50 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بالاترازنوير و مسي،رونالدو شانس اول توپ طلا

بالاترازنوير و مسي،رونالدو شانس اول توپ طلا


اول دسامبر، اسامي سه کانديداي نهايي توپ طلاي سال 2014 از سوي فيفا اعلام خواهد شد.


به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر در تمام نظرسنجی ها و بنگاه های شرط بندی، کریس رونالدو، لیونل مسی و مانوئل نویر، بالاتر از سایر بازیکنان، سه کاندیدای اصلی توپ طلا محسوب می شوند و در این میان، رونالدو با اختلاف فاحشی شانس اول محسوب می شود.

شانس رونالدو 1.19 به 1 ، شانس لئو مسی 8.5 به 1 و شانس دروازه بان تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ، 16.25 به 1 پیش بینی شده است.

سال گذشته در همین مقطع، رونالدو همراه با مسی و ریبری سه شانس مسلم توپ طلا محسوب می شدند. شانس رونالدو در سال گذشته،1.28 به 1، شانس مسی، 9به 1 و شانس ریبری، 3.75 به 1 تخمین زده می شد. در نهایت نیز رونالدو توپ طلا را از آن خود کرد.


تاريخ : پنج شنبه 22 آبان 1393 | 9:50 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رافائل واران: وقتی به رئال مادرید آمدم، فهمیدم که تغییرات شدیدی در زندگی ام خواهم داشت

تاريخ : پنج شنبه 22 آبان 1393 | 9:45 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

توهين به کاسياس درنزديکي محل اقامتش(عکس)

توهين به کاسياس درنزديکي محل اقامتش(عکس)

 

ايکر کاسياس پس از تحمل فشار انتقادات ابتداي فصل، در حال حاضر به دروازه بان مورد اعتماد هواداران رئال تبديل شده اما گويا هنوز اقليت مخالفي نيز وجود دارد.


به گزارش "ورزش سه"، تا مدت ها برخی هواداران رئال، کاسیاس را در زمان مربیگری مورینیو در رئال به خیانت علیه این مربی متهم می کردند. اتهامی که کاسیاس در مصاحبه دو ماه پیش خود با کانال پلاس صراحتا رد کرد. در حالیکه به نظر می رسید اوضاع برای کاسیاس در رئال آرام شده باشد، دیدن شعارهایی بر علیه این دروازه بان در نزدیکی محل اقامتش در مادرید جالب توجه می نماید.

در نزدیکی خانه کاسیاس در محله لافینکا که محل اقامت بسیاری از بازیکنان رئال است، شعارهایی با این مضمون روی دیوارها نوشته شده است: "جاسوس ، آشغال ، از رئال برو."



تاريخ : پنج شنبه 22 آبان 1393 | 9:44 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تمرين خلوت رئال با حضور 7 بازيکن

تمرين خلوت رئال با حضور 7 بازيکن


به دليل حضور 15 بازيکن رئال در بازي هاي ملي، تمرينات اين تيم در فضايي آرام و به دور از جذابيت هاي هميشگي برگزار مي شود.


به گزارش "ورزش سه"، کارلتو بسیاری از بازیکنان اصلی خود را در اختیار ندارد و تمرین امروز رئال نیز با حضور تنها 7 بازیکن برگزار شد. مارسلو،ناچو،آربلوا،کوئنترائو،خسه،کارواخال و ایارامندی، تنها بازیکنان حاضر در کمپ والدبباس بودند.

کارواخال و ایارامندی،دو بازیکنی هستند که از مصدومیتی جزئی رنج می برند. این دو پس از اینکه روز گذشته زیر نظر فیزیوتراپ های رئال قرار داشتند، امروز بصورت اختصاصی به تمرین پرداختند.

خبر خوب برای رئالی ها اینکه خسه برای سومین روز متوالی در تمرین حضور داشت و به کار با توپ پرداخت. به گفته آنچلوتی، او از ابتدای ژانویه می تواند برای کهکشانی ها به میدان برود.


تاريخ : پنج شنبه 22 آبان 1393 | 9:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بازگشت کوئنترائو و خسه به تمرینات عادی رئال مادرید + گزارش تصویری

طرفداری- رئال مادردی عصر امروز در غیاب اکثر اعضای تیم اصلی اش که به اردوهای تیم های ملی ملحق شده اند، تمرین کرد.

بنا به گزارش AS، کارلو آنچلوتی در این جلسه تمرینی بازیکنانی چون آربلوا، ناچو، مارسلو، کوئنترائو، خسه و پاچکو را در اختیار داشت. هر دو بازیکن، خسه و کوئنترائو از مصدومیت بازگشته اند، و به طور عادی با سایر اعضای تیم تمرین کردند و پیش بینی می شود که هر دو بازیکن به سرعت به شرایط بازی بازخواهند گشت.

با اینحال، کارواخال و ایارامندی، هر دو در حال ریکاوری کردن از مصدومیت هستند و به طور جداگانه در کمپ تمرینی والدبباس تمرین کردند.

آنچلوتی تیمش را برای دیدار بعدی که پس از بازی های ملی در 22 نوامبر [شنبه] مقابل ایبار برگزار خواهد شد، آماده می کند.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 21 آبان 1393 | 9:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

خنتو: کریستیانو رونالدو، دی استفانوی قرن 21 است؛ باید مجسمه کاسیاس ساخته شود

تاريخ : چهار شنبه 21 آبان 1393 | 9:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو:هيچ وقت لقب توهين آميز به مسي ندادم

رونالدو:هيچ وقت لقب توهين آميز به مسي ندادم


کريس رونالدو، ستاره رئال مادريد، اعلام کرد هرگز در رختکن تيمش با القاب توهين آميز در مورد ليونل مسي صحبت نکرده است.


به گزارش "ورزش سه"، به تازگی در کتابی که توسط گیلم بالاژ، روزنامه نگار معروف و کارشناس فوتبال اسپانیا، منتشر شد، ادعا شده که رونالدو رابطه سرد و غیردوستانه ای با مسی دارد و معمولا از او با القاب ناشایست یاد می کند.
اما رونالدو با رد چنین ادعایی، تاکید کرد که هرگز به یک فوتبالیست حرفه ای چنین بی احترامی ای نکرده است. او در صفحه فیس بوکش نوشت:" اخبار منتشر شده که ادعا کرده من القاب توهین آمیزی به لیونل مسی داده ام. این کاملا نادرست است و من از وکیلم خواستم که این موضوع را پیگیری کند. من برای همکارانم بیشترین احترام را قائلم و واضح است که مسی هم از این موضوع مستثنی نیست."
در کتاب بالاژ همچنین ادعا شده که رونالدو و هم تیمی هایش به شوخی مسی را با یک سگ یا عروسک مقایسه می کنند. رونالدو و مسی در چند سال اخیر رقابت سختی برای کسب عنوان بهترین بازیکن دنیا داشتند و در حال حاضر بسیاری ستاره پرتغالی را بهتر از مهاجم آرژانتینی می دانند.


ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 21 آبان 1393 | 9:28 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فاش شدن جزئيات جديد انتقال رونالدو به رئال

فاش شدن جزئيات جديد انتقال رونالدو به رئال


رامون کالدرون سه فصل بين سال هاي 2006 تا 2009،رياست باشگاه رئال مادريد را بر عهده داشت. رئال در زمان رياست او، دو عنوان قهرماني لاليگا را به دست آورد.


به گزارش "ورزش سه"، کالدرون روز گذشته در مصاحبه با BBC جزئیاتی دیگر از پرونده انتقال رونالدو به رئال مادرید را فاش ساخت. وی گفت:" در تابستان سال 2008، متقاعد شده بودیم که رونالدو را به مادرید بیاوریم. تمام مقدمات فراهم شده بود. در بوگوتا برای یک بازی دوستانه بودم که رونالدو به من زنگ زد و گفت که آقای رئیس، علاقه شما را درک می کنم اما من تعهدی به فرگوسن دارم و او مانند پدرم است. به او قول داده ام که یک فصل دیگر در یونایتد بمانم. از طرفی، هواداران در اینجا به شدت به ماندن من تمایل دارند.اما نگران نباشید چرا که سال آینده بطور حتم به رئال می آیم."

وی در ادامه افزود :" نمی دانم چرا فرگوسن در کتابش گفته بود که از پیشنهاد رئال استقبال کردیم. او وسواس عجیبی به رئال داشت و حتی بارسا را به رونالدو پیشنهاد داد. نمی دانم این کار برای تحریک ما بود یا نه اما مهم این بود که رونالدو در آمدن به رئال پافشاری کرد.او به یونایتدی ها گفت که یا رئال یا هیچ تیم دیگری. پیش قرارداد ما با رونالدو در زمستان 2009 به قیمت 80 میلیون امضا شد که در نهایت او با 94 میلیون یورو فصل بعد به رئال پیوست."


تاريخ : سه شنبه 20 آبان 1393 | 19:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادريد به دنبال کريستوف کرامر

رئال مادريد به دنبال کريستوف کرامر


بازيکني که در بازي يکشنبه شب گلادباخ مقابل دورتموند از ميانه زمين توپ را وارد دروازه خودي کرد، مورد توجه کادر فني رئال مادريد قرار دارد.


به گزارش "ورزش سه"، پس از قهرمانی با تیم ملی آلمان در جام جهانی برزیل و عملکرد درخشان در بوندس لیگا، توجه باشگاه‌های رده بالای اروپایی به کریستوف کرامر جلب شده است. رسانه‌های اسپانیایی از علاقه رئال مادرید به این بازیکن خبر می‌دهند.
روزنامه "مارکا" چاپ اسپانیا نوشت مسئولان رئال با مدیربرنامه‌های کرامر وارد مذاکره شده‌اند و دو جلسه درباره انتقال این بازیکن گفتگو کرده‌اند. رئال می‌خواهد کرامر را جایگزین سامی خدیرا کند که احتمال دارد بزودی از کهکشانی‌ها جدا شود.
از سویی دیگر کرامر بصورت قرضی از لورکوزن به گلادباخ پیوسته است و قراردادش با تیم اصلی‌اش تا سال 2017 اعتبار دارد. رودی فولر مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن بارها تاکید کرده که مایل است کرامر را از گلادباخ پس بگیرد.


تاريخ : سه شنبه 20 آبان 1393 | 19:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتي(1): کروس يک پروفسور فوتبال است

آنچلوتي(1): کروس يک پروفسور فوتبال است


کارلو آنچلوتي ساعتي پيش ميهمان برنامه "El primer toque" شبکه راديويي Onda cero بود.


به گزارش "ورزش سه"، کارلتو که این روزها در آسمان ها سیر می کند و تیمش رئال مادرید، پس از یک شروع بد در لالیگا، هم اکنون صدرنشین است به سوالات مختلفی در این برنامه پاسخ گفت :

این حرفه ای ترین مجموعه ای است که تاکنون هدایت کرده اید؟

تیم فعلی رئال، متشکل از حرفه ای ترین بازیکنانی است که تاکنون دیده ام. برای ایجاد انگیزه در آنها کوچکترین مشکلی نداشته ام. حتی یک مورد اعتراض به نیمکت نشینی هم ندیده ام. هر بازیکنی که نیمکت نشین می شود، به نحوی تمرین می کند که من متقاعد می شوم از او در بازی های بعدی استفاده کنم.

جو رختکن رئال پس از شکست در هفته دوم مقابل سوسیه داد (4-2)


در رختکن در مورد مشکلات موجود، رودررو حرف زدیم. 50 درصد مسائل همان جا حل شد.

انتخاب 11 بازیکن اصلی برای شما چه اندازه سخت است؟

همیشه این مساله مرا آزار می داد.یادم است اوایل مربیگریم، زمانی که در یوونتوس بودم، برخی مواقع تا صبح به این فکر می کردم که اینزاگی را در زمین بگذارم یا کواچویچ. اما الان پس از صرف شام و قبل از رفتن به تختخواب ، تصمیمم را می گیرم و خیلی آسوده می خوابم.

ایکر در این مورد که برخی مواقع کیلور به جای او در لالیگا بازی می کند چه نظری دارد؟

کاسیاس این مساله را درک می کند. او در هر بازی حامی کیلور ناواس است.

کروس


کروس مثل  یک پروفسور است.او دانشگاه ژابی آلونسو را به سرعت تمام کرده است. هیچ وقت او را نگران حس نکرده ام و این مساله مرا شگفت زده می کند. چه تحت فشار باشد چه نباشد، او وظیفه اش را به درستی انجام می دهد. نمی دانم چقدر پیشرفت خواهد کرد.او خیلی سریع تصمیم می گیرد و هنوز جا برای بهتر شدن دارد. معمولا توپی از دست نمی دهد و در عوض به خوبی توپ گیری می کند.مودریچ هم به همینگونه است. در حال حاضر یک زوج عالی در خط میانی دارم.

ایسکو یا خامس ؟

ایسکو و خامس دقیقا در یک سطح قرار دارند. هر دو بدون هیچ توضیحی شایسته فیکس بازی کردن هستند.


تاريخ : سه شنبه 20 آبان 1393 | 19:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتي (2):خريد زمستاني رئال،خسه است

آنچلوتي (2):خريد زمستاني رئال،خسه است


کارلو آنچلوتي ساعتي پيش ميهمان برنامه "El primer toque" شبکه راديويي Onda cero بود.


 به گزارش "ورزش سه"، کارلتو که این روزها در آسمان ها سیر می کند و تیمش رئال مادرید، پس از یک شروع بد در لالیگا، هم اکنون صدرنشین است به سوالات مختلفی در این برنامه پاسخ گفت :

وضعیت زین الدین زیدان


از اینکه او پیشنهادات دیگر را بخاطر رئال مادرید کاستیا رد کرد متعجب نشدم. او متعلق به خانواده رئال است و می دانست که هدایت تیم دوم رئال یک فرصت خوب برای اوست. از طرفی، خیلی از باشگاه ها هستند که وعده های خوبی می دهند اما در عمل، عکس قضیه مشاهده می شود. اینکه در اینجا بماند برای او بهتر است.

شام خوردن با دل بوسکه

از هیه رو خواستم تا ترتیب این ملاقات را بدهد. در مورد بازیکنان مختلفی صحبت کردیم.او به من گفت که مدت ها موراتا را زیر نظر داشت.دل بوسکه یک انسان فوق العاده است.او مرا تحت تاثیر قرار داد.کار کردن در سطح او بسیار دشوار است.

اگر بازیکنی را با موبایل روی نیمکت ببینید او را جریمه خواهید کرد؟(مشابه جریان پیکه در بارسا)


به هیچ وجه.به نظم و انضباط معتقدم اما خیلی مواقع، تنبیه کردن چاره کار نیست. صحبت کردن و درخواست توضیح شاید کار بهتری باشد.فوتبالیست ها باهوش هستند. در مورد پیکه باید بگویم که فکر نمی کنم دلیل بازی نکردن او این موضوع باشد.

فکر می کنید که لادسیما شما را از اخراج نجات داد؟

خیر. اگر قهرمان اروپا هم نمی شدیم من از رئال اخراج نمی شدم.

رفتن ژابی آلونسو با دلخوری

در این مقطع باید به رفتن ژابی احترام گذاشت و از عملکرد جانشین او کروس به نیکی یاد کرد.ژابی خودش می خواست که به بایرن برود.او از چیزی دلخور نبود فقط به دنبال یک فرصت جدید در کشوری دیگر بود.ژابی انسانی بسیار باهوش است که در آلمان خیلی خوب خودش را با شرایط وفق داده است.

رئال در زمستان بازیکنی جذب خواهد کرد؟

خرید زمستانی ما خسه خواهد بود.او از ژانویه می تواند برای ما بازی کند.


تاريخ : سه شنبه 20 آبان 1393 | 19:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتي:دي ماريا سبک بازي متفاوتي داشت

آنچلوتي:دي ماريا سبک بازي متفاوتي داشت


کارلو آنچلوتي، سرمربي رئال مادريد، معتقد است مقايسه خامس رودريگز با آنخل دي ماريا کار درستي نيست.


به گزارش "ورزش سه"، دی ماریا که یکی از ارکان اصلی دهمین قهرمانی رئال در اروپا بود، در تابستان با انتقالی 75 میلیون یورویی به منچستریونایتد پیوست. نمایش های خوب ستاره آرژانتینی در یکی دو سال اخیر باعث شد تا بسیاری رئال را به دلیل از دست دادن او، سرزنش کنند اما کارلتو معتقد است که دی ماریا به آن اندازه که خیلی ها می گویند هم بازیکن کاملی نبود.

او به اوندا سرو گفت:" دی ماریا می توانست با انرژی اش در بازی طوفان به پا کند اما گاهی هم کنترل بازی اش را از دست می داد و پاس های مهمی را خراب می کرد.بعضی ها قبل از اینکه بگویند خامس می تواند جای دی ماریا را پر کند، بهتر است فکر کنند زیرا آنها بازیکنان متفاوتی هستند."



تاريخ : سه شنبه 20 آبان 1393 | 19:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.