جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: از 11 سالگی می دانستم که روزی ستاره خواهم شد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: از 11 سالگی می دانستم که روزی ستاره خواهم شد

رونالدو: از 11 سالگی می دانستم که روزی ستاره خواهم شد

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7163/news/bb4d2c6e-0cd9-3d43-a9d6-850f8dc6bc2a.jpg
رونالدو 30 ساله در طول دوران حرفه ای خود همراه با تیم های اسپورتینگ لیسبون، منچستر یونایتد و رئال مادرید سه بار برنده توپ طلا، 4 کفش طلا، دو عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی لالیگا، دو عنوان کوپا دل ری، جام باشگاه های جهان، سوپرکاپ اروپا و اسپانیا و FA Cup شده است.

به گزارش ESPN، وی در مصاحبه با وب سایت UNSCRIPTD گفت:

11 ساله بودم. زمانی که در مادیرا بودم را به یاد می آورم که اسپورتینگ گفت: 'گوش کن، می خواهیم تو را بهتر ببینیم. باید به لیسبون بیایی چون می خواهیم تو را نظاره کنیم'.

و اولین جلسه تمرینی ام را به یاد می آورم که کاری انجام دادم و بازیکنانی مرا نگاه کرده و گفتند 'واو، می توانی دوباره آن را تکرار کنی؟'، حتی مربی! و در گام بعدی من گلزنی کردم. بعد از جلسه تمرین با توپ حرکاتی تکنیکی و فریبنده انجام دادم. از همان ابتدا می توانستم ببینم که این کار برای من راحت است، اما برای سایر بازیکنان بسیار پیچیده بود. مردم وقتی من را می دیدند خیلی هیجان زده می شدند. خوب بود، و من خیلی احساس غرور و افتخار می کردم، احساس بزرگی، که مردم قدردان استعداد من هستند.



تاريخ : چهار شنبه 30 دی 1394 | 16:45 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مقایسه آمار BBC و MSN ؛ دوئلی برای ثبت در تاریخ

مقایسه آمار BBC و MSN ؛ دوئلی برای ثبت در تاریخ

رئال مادرید و بارسلونا جنگ قدرت دنیای فوتبال را در اختیار دارند و در این میان مثلث های هجومی دو تیم (بنزما، بیل و رونالدو در رئال و نیمار ، سوارز و مسی در بارسلونا)، هم نقش مهمی را ایفا می کنند. در این دو تیم خط حمله ها ثابت هستند هر چند که خط هافبک ممکن است که شامل تغییر شود. مودریچ ، کروس و ایسکو یا خامس پشت سر انها در رئال بازی می کنند و بوسکتس ، راکیتیچ و اینیستا در بارسلونا. در این فصل رونالدو 27 گل زده ، بنزما 20 تا و بیل 13 تا. آنها 60 تا از 79 گلشان در این فصل را در 27 بازی رسمی به ثمر رسانده اند (57 تا در لالیگا ، 19 تا در چمپیونزلیگ و سه تا در کوپا دل ری). بی بی سی 75.9 درصد گلهای رئال را زده که این آمار در لالیگا 45 از 57 است یعنی 78.9 درصد. در چمپیونزلیگ آمارشان 15 از 19 یعنی 78.9 درصد است.

در بارسلونا این آمار مشابه است. سوارز 29 گل زده ، نیمار و مسی 19 تا. آنها 67 تا از 89 گل تیمشان را در 34 بازی رسمی زده اند : 50 تا در لالیگا ، 15 تا در چمپیوزنلیگ و شش تا در جام جهانی باشگاه ها، پنج تا در سوپرجام اروپا و یکی در سوپرجام اسپانیا. در لالیگا آنها 44 گل زده اند (یکی کمتر از مثلث رئال) یعنی 88 درصد اوپها . در چمپیونزلیگ ده تا از پانزده گل را زده اند (66.6 درصد).

مثلث خط حمله بارسا هفت گل بیشتر زده اند اما آنها بازیهای بیشتری داشتند. مسی ، نیمار و سوارز وری هم 76 بازی داشتند و بیل ، بنزما و رونلادو روی هم 60 گل. در این مدت بنزما در هفت بازی به علت مصدومیت غایب بود و بیل در هشت تا. نیمرا در شش بازی حضور نداشت و مسی در 9 تا.

در این فصل در لالیگا مسی در 5 تا از 20 بازی خود گل نزده است. آنها در مقابل گیخون ، مالاگا سویا ، بارسا و ویارئال گل نزدند که رئال در این بازیها 12 امتیاز از دست داد. در نقطه مقابل ام اس ان در پیروزی یک بر صفر مقابل مالاگا و تساوی بدون گل مقابل اسپانیول گل نزدند.در لالیگا تا هفته سیزدهم ، مثلث بارسا 18-30 جلو بود پس از آن مثلث رئال 27 گل زد و مثلث بارسا 14 تا.

مقایسه آمار
لوئیز سوارز، 29 گل در 29 بازی
آقای گل لالیگا با 18 گل در 18 بازی آمار خوبی در این فصل داشته است. او در دو بازی جام جهانی باشگاه ها پنج گل زد. بهترین میانگین را در خط حمله بارسا دارد.

رونالدو: 27 گل در 26 بازی
این بازیکن میانگین 1.03 گل در هر بازی را دارد. در لیگ قهرمانان با یازده گل رکورد تاریخ مرحله گروهی را شکست. در لالیگا کمی افت کرده و در شمار زیادی از بازیها گل نزده است.

بنزما : 20 گل در 19 بازی: این بازیکن که حواشی زیادی در خارج از زمین فوتبال در هفته های اخیر تجربه کرده میانگین 1.05 گل در هر بازی دارد. او هر 67 دقیقه یک گل زده.

نیمار : 19 گل در 24 بازی: بازیکن برزیلی امسال بهترین آمار شخصی خود را داشت. در مقابل رایو در هفته هشتم چهار گل زد. میانگین او 0.79 گل در هر بازی است.

مسی : 19 گل در 23 بازی : مصدومیت دو ماهه او باعث افت آمارش شد اما با این وجود بازگشت خبوی داشت و در چهار هفته اخیر چهار گل زده است. میانگینش در این فصل 0.82 گل در هر بازی است.

بیل: 13 گل در 17 بازی: بهترین سرزن لیگهای معتبر با هفت گل است. او در پنج بازی اخیرش چهار گل زده بود اما به علت مصدومیت باید سه هفته از میادین درو باشد. میانگین او 0.76 گل در هر بازی است.



تاريخ : چهار شنبه 30 دی 1394 | 16:44 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آمادگی بنزما و راموس برای بازی مقابل بتیس

آمادگی بنزما و راموس برای بازی مقابل بتیس

http://www.metronews.fr/_internal/gxml!0/r0dc21o2f3vste5s7ezej9x3a10rp3w$ohptw4bf9x0prab8rews2ucrudleis7/000_DV1632749.jpeg

در دیدار مقابل خیخون، رئال مادرید سوای نتیجه خوبی که کسب کرد(برد 5-1)،دو مهاجم خود گرت بیل و بنزما را به دلیل مصدومیت از دست داد. بیل نیمه اول زمین بازی را ترک گفت و بنزما نیز در نیمه دوم جای خود را به کواچیچ داد؛ با این حال ستاره فرانسوی امروز بدون مشکل در تمرین حضور یافت تا همانطور که از قبل گفته بود، مشخص شود که مشکل مصدومیت او جدی نبوده است.

 سرخرو راموس نیز پس از یک هفته غیبت در تمرینات، امروز همگام با دیگر بازیکنان تمرین کرد تا او نیز برای بازی یکشنبه آینده برابر بتیس مشکلی نداشته باشد. تنها غایب تمرین امروز گرت بیل بود که تا سه هفته دیگر قادر به همراهی رئال نخواهد بود.



تاريخ : چهار شنبه 30 دی 1394 | 10:21 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بیل به بازی مقابل رم و اتلتیکو می رسد

بیل به بازی مقابل رم و اتلتیکو می رسد

گرت بیل ، بازیکن ولزی رئال مادرید به علت مصدومیت سه هفته از میادین دو خواهد بود.

گرت بازی مقابل بتیس ، گرانادا و اسپانیول که بازیهای آسانی هستند را از دست می دهد اما به بازی مقابل مالاگا و پس از آن رم و اتلتیکو می رسد. بیل در بهترین روزهای دوران فوتبالش بسر می برد.



تاريخ : چهار شنبه 30 دی 1394 | 10:19 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ژاوی: رئال مادرید با زیدان توانایی فتح هر جامی را دارد؛ بارسلونا قدرتمندترین تیم حال است

هافبک اسبق باشگاه بارسلونا و فعلی السد در مورد موضوعات مختلف با نشریه آ اس صحبت کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 30 دی 1394 | 10:18 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

توافق رئال مادرید و بوکا جونیورز بر سر انتقال رودریگو بنتاکور

هافبک آرژانتینی در آستانه پیوستن به مادریدی هاست.

به گزارش روزنامه مارکا رئال مادرید و باشگاه بوکا جونیورز برای انتقال رودریگو بنتاکور به توافق رسیده اند. قیمت این هافبک جوان 10 میلیون یورو است و وکلای رئال مادرید برای تکمیل فرآیند خرید او به بوینس آیرس سفر کرده اند.

بنتاکور طی روزهای آینده به کاستیا خواهد پیوست و مثل کاسمیرو کم کم به تیم اصلی اضافه می شود. گفتنیست خرید این هافبک جوان ارتباطی به محرومیت فیفا ندارد چرا که رئال یکسال است شرایط وی را دنبال می کند.



تاريخ : چهار شنبه 30 دی 1394 | 10:18 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رکوردهایی که رونالدو و مسی هنوز نشکسته اند

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بازیکنان بزرگی هستند اما در برخی زمینه ها بافه تیمبی گومیس، آلفردو دی استفانو و رادامل فالکائو رکورد های بهتری دارند.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 30 دی 1394 | 10:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بوسکتس: اتلتیکو مادرید تهدید بزرگ تری نسبت به رئال مادرید محسوب می شود

به عقیده هافبک کاتالان ها، اتلتیکو مادرید بیش از هم شهری اش از شانس قهرمانی برخوردار است.

طرفداری- به گزارش FourFourTwo، سرخیو بوسکتس باور دارد که اتلتیکو مادرید دردسر بزرگ تری نسبت به رقیب سنتی شان در راه قهرمانی لالیگا محسوب می شود.

پس از سپری شدن 20 هفته از رقابت های لالیگا، اتلتیکو مادرید صدرنشین این رقابت ها محسوب می شود و بارسلونا با یک بازی کمتر در رده دوم قرار دارد. این در حالی است که رئال مادرید ۴ امتیاز با تیم صدرنشین فاصله دارد.

بوسکتس می گوید که قهرمان سال ۲۰۱۴ لالیگا می تواند بیش از همسایه خود برای بارسلونا خطرساز شود.وی در این باره به اسپورت گفت:

در حال حاضر، می توانید ببینید که اتلتیکو از رئال قوی تر است. همه باور دارند که آن ها برای فتح لالیگا می جنگند.  آن ها همیشه در حال بهتر شدن هستند. آن ها بازیکنان خوبی در اختیار دارند و می خواهند تا پایان فصل در این جا (صدر جدول) بمانند.

 نقش بوسکتس در کسب موفقیت های بارسلونا در سال ۲۰۱۵ قابل چشم پوشی نیست اما وی در تیم سال ۲۰۱۵ از سوی فیفا جایی نداشت. این هافبک سخاوتمند اما درباره غیبت خود می گوید:

همه کار آن ها را به رسمیت می شناسند. اما خیلی از بازیکنانی که فصل خوبی را سپری کرده بودند، از آن ترکیب به دور ماندند؛  به سان بازیکنان زیادی از تیم ما که سه گانه کسب کردند. من ترجیح می دهم که کارم را به خوبی انجام دهم و این مهم است که ما برای کسب سه گانه می جنگیم، اما در پایان به دو عنوان بیشتر دست می یابیم.

بوسکتس همچنین سه هافبکی که در مدت زمان حضورش در لاماسیا، آن ها را الگوی خود قرار داده بود را فاش کرد:

من هرگز الگوی مشخصی نداشته ام. اما  همواره دنبال بازیکنانی شبیه خود بوده ام. پاتریک ویرا، ژاوی و یایا توره. من باید بگویم چیز های زیادی از او (توره) آموختم.



تاريخ : چهار شنبه 30 دی 1394 | 10:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو: بازیکنان زیر نظر زیدان همدلی بیشتری نسبت به بنیتز دارند؛ با مسی نزدیک تر شده ایم

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید بعد از پیروزی 5-1 شب گذشته مقابل اسپورتینگ خیخون در میکسد زون ورزشگاه با خبرنگاران مصاحبه کرد.

طـرفداری- به گزارش AS، زننده دو گل رئال مادرید که اکنون با 16 گل در تعقیب لوئیز سوارز است، گفت:

زیدان در مسیری درست یک فشار به تیم وارد کرده است. من واقعاً احساس می کنم که بازیکنان با برخی مربیان همدلی بیشتری دارند و با برخی کمتر. این اتفاقی که برای بازیکنان رخ می دهد در مورد سایر افراد نیز صادق است. من زیر نظر بنیتز سخت کار می کردم، و طرف نظر از اینکه چه کسی روی نیمکت نشسته است، همیشه بهترین ها را برای باشگاه می خواستم. هیچوقت در مورد رافا نظرات بدی نداشته ام و او همیشه نهایت تلاش خود را برای مادرید انجام داد. نحوه دیدگاه او به مسائل با زیزو متفاوت بود. صادقانه می گویم و دلیل آن را از من نپرسید، اما بازیکنان زیر نظر زیزو احساس همدلی بیشتری دارند.

- آیا او شما را به یاد آنچلوتی می اندازد؟

بله، جلسات تمرینی آنها خیلی مشابه است. او ساکت و آرام است، جدی کار می کند و به خوبی می توان با او سرگرم شد. او به شیوه ای خوب با بازیکنان برخورد می کند و من راضی و پر از انتظار هستم. برای من و ترکیب تیم لحظات جالبی است. ما در فرم خوبی هستیم و سخت کار می کنیم.

- آیا بازیکنان در اخراج بنیتز نقش داشتند؟

هرگز، من واقعاً معتقدم که هیچوقت چنین اتفاقی رخ نداد. همانطور که قبلاً گفتم، مسئله همدلی است اما بازیکنان چنین نقش هایی ایفا نمی کنند. حداقل من که اینطور نبودم. جدا از همدلی، یک نفر لازم است که در مورد کار جدی باشد. بازیکنان حالا خیلی هیجان زده تر هستند تا زیر نظر زیدان کار کنند.

- دنی آلوز:

ترجیح می دهم تبلیغ دیگران را نکنم.

- مسی:

ما به هم نزدیک تر شده ایم، اما همیشه روابط دوستانه ای داشته ایم. قبل از مراسم گالا، وقتی روی صحنه بودیم، من برای او نیمار به عنوان یک مترجم عمل کردم. به آنها گفتم که بعداً هزینه اش را حساب می کنیم (می خندد).

- خرابکاری روی مجسمه شما در مادیرا:

این یک چیز ساده است. برخی شما را دوست دارند و برخی هم متنفر اند. من و خواهرم سفارش دادیم که آن را تمیز کنند و همین.

- ضربه ای که به ناچو [بازیکن خیخون] وارد کردید:

این یک واکنش غریزی بود. می توانستم به خاطر آن حرکت کارت دریافت کنم. اگر می خواستم عمداً به او ضربه بزنم او قطعاً نمی توانست بلند شود. نباید آن کار را می کردم.



تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 | 11:23 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

واکنش رونالدو به توطئه برای اخراج بنیتس از رئال

واکنش رونالدو به توطئه برای اخراج بنیتس از رئال

یکی از سوالاتی که از رونالدو مطرح شد در مورد زیدان، سرمربی جدید رئال بود. نابغه پرتغالی در پاسخ گفت:" زیدان بسیار شبیه به آنچلوتی و شیوه تمرینات این دو نیز بسیار به هم نزدیک است. زیدان یک مربی جدی در تمرینات و بسیار شاد در خارج از محیط فوتبال است. ما با او همدلی بیشتری نسبت به بنیتس داریم. تمرین زیر نظر او برای من و دیگر بازیکنان بسیار لذتبخش است. شرایطمان خوب است و سخت تمرین می کنیم."

توطئه بازیکنان برای اخراج بنیتس:" خیر، هرگز چنین چیزی صحت ندارد. این عقیده من است. همانطور که قبلا گفتم، مساله فقط این است که به زیدان اجساس نزدیکی بیشتری می کنیم ولی هیچ بازیکنی برای اخراج بنیتس دست به توطئه نزد و سناریویی بر علیه او نوشته نشده بود. حداقل این نظر شخصی من است. 

من به شخصه در دوران بنیتس تمام تلاشم را برای موفقیت تیم کردم و همه توانم را در زمین گذاشتم. ارتباط خوبی هم با بنیتس داشتم اما نمی توان کتمان کرد که بازیکنان از شرایط فعلی با زیدان راضی تر هستند."


عدم خداحافظی از بنیتس پس از برکناری وی:" طبیعی بود چون بنیتس فقط 6 ماه در کنار تیم بود ولی ما 2 سال زیر نظر آنچلوتی کار کرده بودیم و وقتی کارلتو برکنار شد، واکنش ها متفاوت بود."



تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 | 11:19 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پاسخ کنایه آمیز آلوس به حرفهای رونالدو

پاسخ کنایه آمیز آلوس به حرفهای رونالدو

مدافع برزیلی بارسلونا به مصاحبه روز گذشته کریستیانو رونالدو واکنش نشان داد.

 به نقل از AS، روز گذشته پس از مصاحبه کریستیانو رونالدو مبنی بر اینکه بازیکنانی نظیر آلوز صرفا برای رفتن روی جلد رسانه ها در مورد من صحبت می کنند، صبح امروز دنی آلوز با گذاشتن 30 شکلک خنده در توئیت جدیدش همراه با تصویری از 30 جامی که در دوران فوتبالش به آن دست یافته، پاسخ کنایه آمیزی به صحبت های روز گذشته مهاجم پرتغالی رئال مادرید داد.



تاريخ : دو شنبه 28 دی 1394 | 17:3 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

شوخی رونالدو با مسی و نیمار

شوخی رونالدو با مسی و نیمار

کریستیانو رونالدو
این سه فوق ستاره نامزدهای نهایی توپ طلای 2015 بودند که در نهایت به ‏مسی رسید. در طول مراسم، به دلیل عدم آشنایی مسی و نیمار به زبان انگلیسی، رونالدو بخشی از ‏صحبت های آنها را ترجمه کرد و حالا قصد دارد از آنها پول بگیرد.‏
او بعد از دیدار امشب مقابل خیخون به خبرنگاران گفت:" ما در حال صمیمی تر شدن هستیم اما همیشه ‏رابطه خوبی با هم داشتیم. قبل از مراسم توپ طلا، وقتی روی سن بودیم، من نقش مترجم او و نیمار را ‏بازی کردم. به آنها گفتم که بعدا پولش را خواهم گرفت (خنده)."‏
رونالدو در مورد لگدی که در دیدار امروز به بازیکن خیخون زد هم گفت:" آن یک واکنش غریزی بود. ‏داور می توانست به خاطر آن صحنه کارت بدهد. اگر تعمدا زده بودم، مطمئنا داور از کنار آن رد نمی شد. ‏البته من نباید آن کار را می کردم."‏
چند روز قبل گروهی روی مجسمه رونالدو در مدیرا رنگ پاشیدند و نام مسی را روی آن نوشتند اما به ‏نظر نمی رسید ستاره پرتغالی از این اتفاق چندان ناراحت شده باشد:" این موضوع ساده ای است. بعضی ‏ها دوست تان دارند و بعضی ها از شما متنفر هستند. خواهرم و من دستور دادیم که مجسمه را تمیز کنند و ‏حالا همه چیز مثل قبل است."‏
به تازگی دنی آلوس، مدافع بارسا، صحبت هایی علیه رونالدو بیان کرد اما ستاره رئال قصد پاسخ دادن به ‏آنها را در رسانه ها ندارد:" هرکس که در مورد رونالدو صحبت می‌کند، روز بعد تیتر یک روزنامه ها ‏می‌شود. اگر بخواهم از الوس گله کنم ترجیح میدهم به خودش زنگ بزنم، نه اینکه در روزنامه ها از او ‏حرف بزنم. دوست ندارم برای کسی تبلیغ مجانی بکنم."‏



تاريخ : دو شنبه 28 دی 1394 | 17:2 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو: رئال درک بهتری از زیدان دارد

رونالدو: رئال درک بهتری از زیدان دارد



رئال مادرید امروز در دومین حضور زیدان روی نیمکت این تیم توانست 5-1 ‏اسپورتینگ خیخون را شکست دهد و رونالدو در این دیدار دو بار دروازه حریف را باز کرد.‏
ستاره پرتغالی که در پایان بازی با خبرنگاران صحبت می کرد، تایید کرد که حضور اسطوره فرانسوی ‏یک هوای تازه برای تیمش محسوب می شود.‏
او به خبرنگاران گفت:" یک تغییر حال و هوا در رئال مادرید صورت گرفت؛ یک تغییر مسیر به جهت ‏درست.ما درک بهتری از زیدان داریم. فوتبال همین است. ‏
با آمدن زیدان من یک تغییر مثبت در تیم دیدم؛ البته هم زیدان و هم بنیتس به دنبال انجام بهترین کار برای ‏تیم بودند. احساس می کنم تیم درک بهتری از زیدان دارد؛ دلیلش را از من نپرسید.
بازیکنان در اخراج بنیتس نقش داشتند؟ هرگز. من واقعا باور دارم که چنین اتفاقی رخ نداده است. همانطور که گفتم تنها مسئله درک متقابل مطرح است اما بازیکنان هیچ نقشی در اخراج بنیتس نداشتند. حداقل من چیزی در این مورد نمی دانم. جدا از درک متقابل، بازیکنان برای کار با زیدان هیجان زیادی دارند.
من سایه ای از ‏آنچلوتی را در زیدان می بینم. او در کار بسیار جدی است اما خارج از آن خیلی شوخ است."‏



تاريخ : دو شنبه 28 دی 1394 | 11:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

صعود رونالدو و بنزما به صدر جدول گلزنان

صعود رونالدو و بنزما به صدر جدول گلزنان



کریستیانو رونالدو و بنزما با دو گلی که امشب وارد دروازه خیخون کردند موفق شدند تعداد گل های خود در لالیگا را به 16 رسانده و از نیمار و سوارز که 15 گله هستند پیشی بگیرند.


  البته باید توجه داشت که دو مهاجم بارسلونا امشب برابر بیلبائو شانس رسیدن یا پیشی گرفتن از مهاجمان رئال را دارند.



تاريخ : دو شنبه 28 دی 1394 | 10:59 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: مصدومیت بیل جدی تر از بنزماست

زیدان: مصدومیت بیل جدی تر از بنزماست

رئال در همان نیمه اول و با زدن 5 گل کار خیخون را تمام کرد. دو گل از رونالدو و بنزما و تک گل گرت بیل، زمینه ساز یک 5 گله دیگر برای تیم زیدان بود.


http://cdn.al-masdar.net/uploads/2016/01/000_DV2205974-618x412.jpg
سرمربی فرانسوی رئال در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" نیمه اول فوق العاده خوبی را به نمایش گذاشتیم. بسیار باانگیزه و پرشور بازی را شروع کردیم و تمام تمرکزمان روی بازی بود. برای این دیدار به خوبی خودمان را آماده کرده بودیم و از روند بازی بسیار راضی هستم.
من به خوبی می دانم که توانایی های تیمم تا چه اندازه است. زدن 5 گل در دو بازی متوالی آسان نیست و ما امشب در یک نیمه موفق به زدن این تعداد گل شدیم؛ شروع ما فوق العاده بود. می دانم که در شرایط فعلی و در آینده چه کارهایی می توانیم انجام دهیم. من هنوز در ابتدای راه با رئال هستم و باید به همین روند پیروزی ها ادامه دهیم تا در انتهای فصل حداقل یک جام فتح کنیم."

مصدومیت بیل و بنزما:" مصدومیت بنزما خیلی جدی نیست و ضربه مختصری خورده ولی شرایط بیل متفاوت است. مشکل ساق پای او می تواند جدی باشد و باید منتظر نتیجه MRI بمانیم.امیدوارم دوری او از بازی ها اندک باشد."

پنج گل از مثلث BBC:" این سه مهاجم(بیل، بنزما و رونالدو) بسیار خوب و باکیفیت هستند و از عملکرد آنها و تلاششان در زمین چه با توپ و چه بدون توپ خوشحالم. درخشش آنها مرا شگفت زده نمی کند؛ چون به خوبی می دانم چه توانایی هایی دارند. از این سه مهاجم در هنگام دفاع و به خصوص وقتی توپ را در اختیار نداریم بسیار راضیم."

ترجیح دادن ایسکو به خامس:" ما همه در یک قایق نشسته ایم. در هر بازی ممکن است به تعدادی فرصت بازی نرسد. در حال حاضر ایسکو در ترکیب ثابت قرار دارد و در بازی بعدی ممکن است شانس بازی به خامس برسد. 25 بازیکن خوب در اختیار دارم که در تمرینات تلاش می کنند خودشان را به من اثبات کنند.
انتخاب 11 بازیکن کار بسیار سختی است و این مسئولیت روی دوش من قرار دارد. همه دوست دارند بازی کنند ولی تصمیم نهایی با من است. نگاه من و انتظار من از خامس مثل دیگر بازیکنان است. او خوب تمرین می کند تا خودش را در بهترین فرم به مسابقات برساند.



تاريخ : دو شنبه 28 دی 1394 | 10:58 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زنگ خطر برای زیدان و رئال مادرید

زنگ خطر برای زیدان و رئال مادرید



در اواخر نیمه اول دیدار امشب رئال مادرید و خیخون، گرت بیل از ناحیه ساق پای راست دچار مصدومیت شد و بین دو نیمه جای خود را به خسه داد. این ششمین مصدومیت بیل از این ناحیه و از ابتدای ورودش به رئال در سال 2013 است. طبق اطلاع تیم پزشکی رئال، مدت زمان دوری بیل روز سه شنبه مشخص خواهد شد.

در نیمه دوم این بازی هم کریم بنزما در برخورد با خامس دچار مصدومیت از ناجیه مچ پا شد و زمین بازی را ترک کرد تا زیدان دو ضلع مثلث BBC خود را در یک بازی از دست بدهد.

احتمال اینکه این دو بازیکن بازی با بتیس را از دست بدهند بسیار بالاست و با توجه به حرکت غیرورزشی رونالدو و لگد زدن بازیکن حریف که ممکن است برای وی محرومیت به همراه داشته باشد، باید گفت که زیدان در همین ابتدای راه، با کمبود بازیکن بزرگ در فاز تهاجمی خود روبرو شده است. فاصله بازیکنانی چون خسه، لوکاس و چریشف با بیل، بنزما و رونالدو بسیار زیاد است و باید دید زیزو چه تدبیری برای این معضل خواهد اندیشید.



تاريخ : دو شنبه 28 دی 1394 | 10:58 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مصدومیت بی بی؛ سی تنها شد

مصدومیت بی بی؛ سی تنها شد


گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید، در اواخر نیمه اول دیدار رئال و خیخون از ناحیه مچ پای راست دچار مصدومیت شد و ادامه بازی را از دست داد. رئال در پایان نیمه اول با 5 گل برتری به رختکن رفت. بیل گل اول کهکشانی ها را به ثمر رسانده بود.
در نیمه دوم هم کریم بنزما در برخورد تصادفی با خامس رودریگز دچار مصدومیت شد و او نیز مجبور به ترک میدان شد. کواچیچ جای وی را در زمین گرفت. این بازی با نتیجه 5-1 تا تمام شد.



تاريخ : دو شنبه 28 دی 1394 | 10:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رکوردشکنی رئال مادرید زین الدین زیدان(عکس)

رکوردشکنی رئال مادرید زین الدین زیدان(عکس)



سه گل اول رئال در فاصله زمانی 11 دقیقه توسط بیل، رونالدو و بنزما به ثمر رسید. آخرین بار 60 سال پیش یعنی سال 1956 بود که رئال موفق شده بود در عرض 12 دقیقه سه گل وارد دروازه حریف خود(سلتا) کند. سه گل رئالی ها در کمتر از 12 دقیقه پس از 60 سال، رکوردی بود که به نام تیم زیدان به ثبت رسید.



تاريخ : دو شنبه 28 دی 1394 | 10:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

احتمال محرومیت رونالدو !!! / با وجود مصدومیت بیل و بنزما چه سرنوشتی پیش رو است؟

احتمال محرومیت رونالدو !!! / با وجود مصدومیت بیل و بنزما چه سرنوشتی پیش رو است؟

دقیقه 51 دیدار رئال مادرید و خیخون رونالدو ضربه ای به بازیکن گیخون وارد کرد حال باید منتظر واکنش کمیته انضباطی نسبت یه این اتفاق ماند. مشخص نیست اگر رونالدو دچار محرومیت شود، رئال با وجود مصدومیت بیل و بنزما و بدون مثلث BBC مقابل بتیس چه سرنوشتی در انتظارش خواهد بود.



تاريخ : دو شنبه 28 دی 1394 | 10:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید 5-1 اسپورتینگ گیخون؛ BBC هنوز به اوج نرسیده فروکش کرد؛ بیل و بنزما مصدومین بزرگ رئال!

رئال مادرید 5-1 اسپورتینگ گیخون؛ BBC هنوز به اوج نرسیده فروکش کرد؛ بیل و بنزما مصدومین بزرگ رئال!

رئال مادرید و اسپورتینگ گیخون
این بازی از ساعت 18:30 در ورزشگاه برنابئو آغاز شده است و رئال با گل های گرت بیل در دقیقه 7 ، کریستیانو رونالدو در دقایق 9و18 و کریم بنزما در دقیقه 12 از حریف پیش است.
رئال مادرید: ناواس-کارباخال،واران،پپه،مارسلو- کروس،مودریچ،ایسکو-بیل،بنزما،رونالدو
شرح گل ها: 1-0 (رئال مادرید) رئال با کرنر کروس و ضربه بیل به سرعت گل اول بازی را در دقیقه 7 به ثمر رساند.
2-0(رئال مادرید) کریس رونالدو بلافاصله بعد از گل اول از فاصله نزدیک و روی پاس بنزما در دقیقه 9 گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

3-0(رئال مادرید) استارت خوب رئال با گل بنزما در دقیقه 12 ادامه یافت. کار تیمی بازیکنان رئال و ضربه زیبا بنزما روی پاس بیل گل سوم رئال را باعث شد.
4-0(رئال مادرید) باز هم رونالدو اینبار در دقیقه 17 او پاس کارباخال را با پای چپ به گل چهارم تیمش تبدیل کرد.
5-0(رئال مادرید): کریم بنزما روی پاس ایسکو پنجمین گل تیمش را در دقیقه 40 وارد دروازه خیخون کرد.
5-1 (اسپورتینگ خیخون) : خیخونی ها در دقیقه 61 روی یک ضد حمله با ضربه لوپز دروزاه ناواس را فروریختند .او پاس عرضی هم تیمی خود را با ضربه ای آسان به تور دروزاه زئال چسباند .



تاريخ : دو شنبه 28 دی 1394 | 10:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریم امشب به سیصد بازی در رئال می رسد

کریم امشب به سیصد بازی در رئال می رسد

http://media.mehrnews.com/d/2015/09/24/3/1844403.jpg?ts=1445064985401
بنزما امشب سیصدمین بازی رسمی خود با پیراهن رئال مادرید را در یکی ازبهترین لحظات ورزشی خود پشت سر می گذارد. او تبدیل به هشتمین بازیکن خارجی تاریخ رئال می شود که به این رکورد می رسد. په په هفته گذشته مقابل دپورتیوو به 300مین بازی رسید و هفتمین نفر بود.

کریم در 202 بازی لالیگا، 58 بازی چمپیونزلیگ ، 30 بازی کوپا ، شش بازی سوپرجام اسپانیا ، دو بازی جام جهانی باشگاه ها و یک بازی سوپرجام اروپا حضور داشته است.کریم در مجموع 151 گل در رئلا زده که 101 تایش در برنابئو بودند. او در لالیگا 74 بار ، در چمپیونزلیگ 20 بار و در کوپا هفت بار در برنابئو گل زده است. بهترین فصلش 12-2011 بود که در 52 بازی 32 گل زد (میانگین 0.61 گل در هر بازی را داشت)کریم امسال در 18 بازی 18 گل زده است.



تاريخ : یک شنبه 27 دی 1394 | 16:50 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

نوبل آماده‌ترین بدن دنیا برای کریس رونالدو

نوبل آماده‌ترین بدن دنیا برای کریس رونالدو

http://arshnews.ir/images/docs/000206/206041/images/2-1-2013125184237.jpg

رونالدو که در زمان شروع دوران حرفه ای اش در اسپورتینک لیسبون و پس ‏از آن در منچستریونایتد، از فیزیک خوبی برخوردار نبود، در چند سال اخیر در فرم فوق العاده ای قرار ‏گرفته و اکنون یکی از آماده ترین ورزشکاران دنیا از نظر بدنی محسوب می شود.‏
همین مسئله باعث شد تا نشریه جی کیو در شماره اخیرش، عکسی از او را روی جلد برده و او را به ‏عنوان برنده نوبل آماده ترین بدن دنیا معرفی کرده است.‏
رونالدو که هفته گذشته در رقابت توپ طلا، پشت سر لیونل مسی قرار گرفت، امروز به همراه رئال مقابل ‏اسپورتینگ خیخون قرار خواهد گرفت. ‏



تاريخ : یک شنبه 27 دی 1394 | 16:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیش بازی رئال مادرید - خیخون

تاريخ : یک شنبه 27 دی 1394 | 11:15 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

برنامه جدید رئال در بازار نقل و انتقالات

برنامه جدید رئال در بازار نقل و انتقالات

لروی سانه
سران باشگاه رئال هنوز تکلیف این باشگاه را در عمل به دستور فیفا در مورد منع شرکت این تیم در بازار نقل و انتقالات را نمی داند. 

به همین منظور رئالی ها تلاششان را می کنند تا در صورت عملی شدن این منع، خریدهایشان را در همین ماه انجام دهند تا نیازشان را در یک سال آینده برطرف کنند. 

هدف اصلی رئال در حال حاضر لروی سانه است. بارسا نیز به دنبال اوست اما گویا خود سانه به رئال علاقه دارد. البته رئال در پست هافبک هجومی ایسکو و خامس را در اختیار دارد. همچنین بازیکنان تیم جوانان رئال ، مارکو آسنسیو و مارتین اودگارد نیز در این پست می تواند به تیم اصلی اضافه شوند. 

برخلاف درخواست رئال برای خرید دخه آ  گویا او در این ماه از منچستر جدا نخواهد شد.



تاريخ : یک شنبه 27 دی 1394 | 11:15 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سه نقشه رئال در مقابل حکم محرومیت از خرید بازیکن

سه نقشه رئال در مقابل حکم محرومیت از خرید بازیکن

http://barcanews.org/uploads/images/news/139409/thumbnail/thumbs_570/1231411151448621556.jpg
رئال مادرید پس از محرومیت خود از خرید بازیکن نقشه های متفاوتی را مد نظر گرفته است.
نقشه اول: درخواست فرجام خواهی در کمیته استیناف
رئال 24 ساعت پس از دریافت حکم محرومیت به کمیته استیناف فیفا شکایت کرد. رئال مادرید با دقت این شکایت را بررسی کرد . باشگاه با آرامش این درخواست را نوشته است. باشگاه در این درخواست خواستار تعلیق محرومیت شده است . کمیته استیناف احتمالا تا ماه می یعنی اواخر ففصل جاری حکم نهایی خود را صادر می کند. باشگاه رئال بر خلاف بارسا توهم توطئه ندارد، با بدبینی به حکم فیفا نگاه نمی کند و منتظر اعلام حکم از جانب کمیته استیناف می ماند.
نقشه دوم : دادگاه عالی ورزش
رئال مادرید در ظاهر می گوید که حکم محرومیت لغو خواهد شد اما اگر این اتفاق رخ ندهد به دادگاه عالی ورزش شکایت می کند و البته درخواست تعلیق محرومیت را هم می دهد. با تعلیق احتمالی به نظر می رسد که رئال مادرید دزمان می خرد و در تابستان آینده حق خرید بازیکن خواهد داشت.
نقشه سوم: خرید در فصل نقل و انتقالات زمستان
رئال مادرید البته هنوز احتمال خرید بازیکن در زمستان را رد نکرده است. دو هفته فرصت تا پایان فصل نقل و انتقالت زمستانی مهلت باقی است و بعید نیست که رئال ستارگان مد نظرش را بخرد. لروی سانه ، هافبک جوان شالکه و ده خیا نامهایی هستند که در ذهن سران رئال قرار گرفته اند.



تاريخ : یک شنبه 27 دی 1394 | 11:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

روخو، گزینه جدید برای خط دفاع رئال

روخو، گزینه جدید برای خط دفاع رئال

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7179/news/thumbnail/446130_heroa.jpg
مارکوس روخو، مدافع آرژانتینی تبدیل به جدی ترین گزینه رئال مادرید برای خرید در پست دفاع چپ شده است.

رئال مادرید به دنبال یک رقیب برای مارسلوست که ریکاردو رودریگز سوئیسی گزینه دیگر است.



تاريخ : یک شنبه 27 دی 1394 | 11:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آمار رونالدو، بیل و بنزما تا نیم فصل اول لالیگا

آمار رونالدو، بیل و بنزما تا نیم فصل اول لالیگا

 

رونالدو، بیل و بنزما

کریستیانو رونالدو در دو بازی آخر رئال در لالیگا گلزنی نکرده است، اما بیل و بنزما 7 گل به ثمر رسانده اند و این نشان از آمادگی این دو مهاجم ولزی و فرانسوی است. نکته قابل توجه در خط حمله رئال تعداد گل و بازی بنزما است. این مهاجم فرانسوی که در ماه های اخیر با مشکلات حاشیه ای فراوانی درگیر بود و به شدت از سوی رسانه ها مورد انتقاد قرار می گرفت عملکرد خوبی در گلزنی داشته است.

 

  تعداد بازی تعداد گل تعداد پاس گل پنالتی دقایق بازی میانگین گلزنی در بازی
کریستیانو رونالدو 19 14 7 4 1.710' 7.3 گل در هر بازی
گرت بل 14 12 8 0 1.116' 8.5 گل در هر بازی
کریم بنزما 14 14 1 0 1.023' 1 گل در هر بازی
مجموع 40 16 4 3.849'

 



تاريخ : یک شنبه 27 دی 1394 | 11:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

عذرخواهی خواهر رونالدو از مردم سوریه

عذرخواهی خواهر رونالدو از مردم سوریه

کتیا ، خواهر رونالدو به خاطر این که گفته بود افرادی که به مجسمه رونالدو حمله کرده اند باید در سوریه زندگی کنند عذرخواهی کرد.

وی اظهار داشت :” از مقایسه با سوریه عذرخواهی می کنم. هدفم این نبود. هرگز فکر نمی کردم که حرفهایم این گونه سوء تفاهم شوند. می خواستم بگویم برخی در جنگ هستند و برخی دیگر این کارها را انجام می دهند. من آدم بدی نیستم.”



تاريخ : یک شنبه 27 دی 1394 | 10:59 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو: روزی در آمریکا بازی خواهم کرد

رونالدو: روزی در آمریکا بازی خواهم کرد

http://chehreblog.com/wp-content/uploads/maxresdefault17.jpg
رونالدو که تصویر روی جلد این شماره مجله مشهور GQ را به خود اختصاص داده، در مصاحبه با این مجله از تمایلش به حضور در لیگ MLS خبر داد. رونالدو تا سال 2018 با رئال قرارداد دارد و پیش بینی نمی شود که پس از آن تاریخ نیز در سانتیاگو برنابئو به بازی ادامه دهد.


GQ بخش های کوتاهی از مصاحبه اختصاصی خود با رونالدو را زودتر منتشر کرده و در آن، رونالدو از علاقه اش به بازی در لیگ آمریکا صحبت کرده است:" در آینده، لیگ فوتبال آمریکا گزینه بسیار خوبی برای من خواهد بود. هیچگاه نمی توان آینده را پیش بینی کرد اما پیش از این هم گفته ام که فوتبال در آمریکا در حال پیشرفت است و روز به روز بهتر می شود. معتقدم که حضور در این لیگ یکی از احتمالات ممکن برای من در آینده است و شاید روزی آنجا به فوتبال خودم ادامه دهم."



تاريخ : یک شنبه 27 دی 1394 | 10:59 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

واکنش تند زین الدین زیدان به محرومیت رئال

واکنش تند زین الدین زیدان به محرومیت رئال

http://files.namnak.com/users/nm/aup/9410/608_pics/%25D8%25B2%25DB%258C%25D9%2586-%25D8%25A7%25D9%2584%25D8%25AF%25DB%258C%25D9%2586-%25D8%25B2%25DB%258C%25D8%25AF%25D8%25A7%25D9%2586.jpg
نکته جالب و البته عجیب اینجاست که در لیست بازیکنانی که به شکل غیرقانونی جذب رئال شده اند، نام دو فرزند زیدان نیز به چشم می خورد.


سرمربی رئال که در نشست خبری بازی با خیخون شرکت کرده بود، در مورد محرومیت فیفا گفت:" این محرومیت واقعا مضحک است. من همراه فرزندانم سال هاست که در اسپانیا و مادرید ساکن هستیم و مهم این است که به خودمان اطمینان داریم و خیال من از این بابت راحت است. مطمئنم که این مشکل طی هفته آینده حل خواهد شد.
مسلما از این مساله ناراحتم و قبول کردن برخی چیزها دشوار است ولی گفتم که از بابت حل شدن این مشکل، خیالم راحت است. در این مورد باشگاه اقدامات لازم را انجام خواهد داد و این مشکل فقط به خود من مربوط نیست چون اسامی بچه های دیگری غیر از فرزندان من نیز در لیست فیفا وجود دارد."

بازی مقابل خیخون:" باید از همان ابتدا بازی را با قدرت شروع کنیم چون خیخون حریف ساده ای نیست و تیمی است که فوتبال خوبی بازی می کند."

وضعیت رونالدو:" شرایط رونالدو خوب است و همه اطمینان من را با خود دارد. از داشتن او بسیار خوشحالم."

بیرون ماندن از کوپا دل ری:" این یک بدشانسی است که در کوپا دل ری حضور نداریم ولی از این فرصت برای کار و تمرین بیشتر استفاده می کنیم."

علاقه به جذب پوگبا:" پوگبا بازیکن خوب و بزرگی است ولی من از داشتن بازیکنانی که در اختیارم هستند راضی و خوشحالم."

توپ طلا:" من بهترین بازیکن دنیا یعنی رونالدو را در اختیار دارم."

مشکل مدرک مربیگری بتونی به عنوان کمک اول
:" دیوید بتونی دوست و همکار قدیمی من است اما ما یک گروه هستیم و افراد زیادی به من کمک می کنند. به دلایلی فعلا بتونی کمک اول من نیست."

مربی رئال در صورت اخراج شما از روی نیمکت:" من در هنگام بازی اخراج نمی شوم اما اگر این اتفاق بیفتد ما "چندو" را داریم. بتونی دستیار اول من نیست او یکی از کسانی است که در تیم مربیگری به من کمک می کند."



تاريخ : یک شنبه 27 دی 1394 | 10:58 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

راموس دیدار مقابل خیخون را از دست داد

راموس دیدار مقابل خیخون را از دست داد


http://cup.ir/Content/Upload/Images/399f2a6a-1072-4068-9541-4a05c26c5683.jpg?watermark=cup&w=730
تمرین امروز رئال مادرید به منظور رویارویی با اسپورتینگ خیخون، زیر نظر زین الدین زیدان به انجام رسید و تنها غایب تمرین، سرخیو راموس بود. او که به دلیل مشکل عضلانی نتوانسته بود دیدار مقابل دپورتیوو را به اتمام برساند، امروز هم بصورت اختصاصی تمرین کرد تا بار دیگر مصدومیت عضلانی، کاپیتان رئال را از یک بازی دیگر محروم کند. راموس نزدیک به یک سوم بازی های این فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

به ادعای رسانه های اسپانیایی، با غیبت امروز راموس در تمرین گروهی، او قطعا بازی فردا برابر خیخون در برنابئو را از دست خواهد داد. در تمرین امروز رئال 22 بازیکن حضور داشتند و زیزو فردا روی نام 4 نفر قلم قرمز خواهد کشید.



تاريخ : یک شنبه 27 دی 1394 | 10:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

باشگاه رئال: محرومیت اعمال شده مضحک است

باشگاه رئال: محرومیت اعمال شده مضحک است

http://estaticos04.marca.com/albumes/2012/05/23/ultimo_adios_mangeles_sandoval/1337768300_extras_albumes_0.jpg

روز گذشته رئال مادرید و اتلتیکو از سوی فیفا به خاطر تخلف در جذب بازیکنان زیر سن قانونی با دو پنجره محرومیت از نقل و انتقال روبرو شدند.  با این حال، رئال به این محرومیت اعتراض خواهد کرد و فرصت کافی برای جذب بازیکن در این مدت را نیز خواهد داشت.
خوزه آنخل سانچز در این رابطه گفت:" محرومیت به حدی مضحک است که با چنین بیانیه اشتباهی ابلاغ می‌شود،مثل محرومیت برای فرزندان زیدان و برای برادر گارای. هیچگاه خانواده بازیکنان را برای پیوستنشان به باشگاه اغوا نکرده ایم. باشگاه به اخلاقیات پایبند است. افراد مختلفی که در رئال کار کرده اند هیچگاه این اخلاقیات را زیر پا نگذاشته اند و قانون شکنی رخ نداده است. مطمئنم بیشتر پرونده‌هایی که رئال به خاطر آنها محروم شده چنین وضعیتی دارد. موضوع همین است و شرایط خانوادگی نیز به همین شکل است. باشگاه مطمئن است که اعتراضش قبول خواهد شد. محرومیت فیفا غیرمنتظره بود. هر کاری را که باید انجام می‌دهیم. امیدواریم که عدالت جاری شود و محرومیتی برای باشگاه پیش نیاید."



تاريخ : جمعه 25 دی 1394 | 11:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

دیلی‌استار: تابستان پرخرج پیش روی رئال

دیلی‌استار: تابستان پرخرج پیش روی رئال

http://madridcf.ir/wp-content/uploads/2015/06/240b469800000578-2873496-image-a-30_1418570574716.jpg

شب گذشته فیفا تایید کرد که رئال و اتلتیکو، دو پنجره از جذب بازیکن محروم خواهند بود. با اعتراض رئال به دادگاه عالی، این پروسه شاید تا حدود 9 ماه طول بکشد و رئال فرصت کافی برای جذب بازیکن و بستن تیمش خواهد داشت. حال دیلی استار گزارش داد که رئال قصد دارد تمام گزینه‌های مدنظر خود را در تابستان جذب کند.
هری کین، ادن هازارد، داوید دخیا و جان استونز، ستاره‌هایی هستند که مدنظر رئال هستند و به گفته دیلی استار، رئال برای جذب هر 4 نفر در تابستان اقدام خواهد کرد. همچنین اتلتیکومادرید نیز قصد دارد دیگو کاستا را به ویسنته کالدرون برگرداند.



تاريخ : جمعه 25 دی 1394 | 11:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اعلام حمایت لالیگا از رئال و اتلتیکو

اعلام حمایت لالیگا از رئال و اتلتیکو

http://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2013/09/bc2f05e5170b780a4ab7d32d2ddc1933.jpg

دو باشگاه مادریدی متهم هستند که برخلاف قوانین فیفا، بازیکنان زیر 18 ساله ‏را به خدمت گرفتند و به همین دلیل، در دو بازار نقل و انتقالات بعدی (تابستان 2016 و ژانویه 2017) ‏نمی توانند بازیکن جدیدی به خدمت بگیرند.‏
این دو باشگاه با اعلام بی گناهی شان، علیه این حکم فرجام خواهی کردند و اکنون سازمان برگزاری ‏رقابت های لالیگا هم اعلام کرد که این دو تیم حمایت می کند.‏
در بیانیه ای که که توسط این سازمان منتشر شده، جریمه در نظر گرفته شده برای این دو باشگاه بیش از ‏اندازه و نامناسب توصیف شده است.‏
سال گذشته بارسلونا هم با جریمه ای مشابه روبرو شد و لالیگا معتقد است این قانون فیفا با قوانین کار در ‏اتحادیه اروپا در تناقض است.‏



تاريخ : جمعه 25 دی 1394 | 11:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پسران زیدان باعث محرومیت رئال از سوی فیفا

پسران زیدان باعث محرومیت رئال از سوی فیفا

http://static2.varzesh3.com/files/picture/00996248.jpg

درلیستی که فیفا از بازیکنان غیرقانونی زیر 18 سال تیم های پایه ای رئال مادرید منتشر کرده، در میان تعجب، نام 4 پسر زین الدین زیدان نیز به چشم می خورد: انزو، لوکا، تئو و الیاس، همگی برای تیم های پایه ای رئال مادرید بازی می کنند و با وجود اینکه پدرشان چند سالی است که برای خود باشگاه کار می کند، نامشان در لیست خرید های غیرقانونی قرار گرفته است.

بدون شک باشگاه رئال مادرید با توجه به حضور چندین ساله زیدان در مجموعه اش، نسبت به غیرقانونی بودن جذب پسران وی از خود دفاع خواهد کرد. با توجه به این حکم، 2 فرزند زیدان دیگر نمی توانند برای تیم های پایه ای رئال مادرید بازی کنند.



تاريخ : جمعه 25 دی 1394 | 11:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

وقتی زیدان حرف‌می‌زند، همه بالذت گوش می‌کنیم

وقتی زیدان حرف‌می‌زند، همه بالذت گوش می‌کنیم


http://www.varzesh11.com/images/upload/real-madrid-training-session-17606.jpg

بر کسی پوشیده نبود که بین بنیتس و بسیاری از ستارگان رئال، ارتباط خوبی وجود نداشت و مصاحبه جدید مودریچ با دیلی میل نیز مهر تاییدی بر این ادعا می زند.

او در مورد زیدان به دیلی میل گفت:" زیدان زمانی که فوتبال بازی می کرد بازیکن بسیار بزرگی بود؛ یکی از بهترین های تاریخ فوتبال و مطمئنم که مربی بزرگی نیز خواهد شد. سابقه درخشان او در زمان فوتبالش باعث شده تا او در شیوه رفتار با بازیکنانش در رختکن نیز موفق عمل کند.

در مقابل دپور، نیمه اول فوق العاده بازی کردیم و در نیمه دوم هم کم و بیش خوب بودیم. نشان دادیم که اگر این روند را ادامه دهیم می توانیم موفقیت های بزرگی را کسب کنیم. پیغام زیدان به ما این بود که مثل یک تیم بازی کنیم. با زیدان سالی فوق العاده پیش روی ماست. او شناحت بسیار خوبی از ما دارد. وقتی زیدان برای ما صحبت می کند همه با لذت گوش می کنیم. مطمئنم او در رئال موفق خواهد شد؛ مطمئنم."



تاريخ : جمعه 25 دی 1394 | 11:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

امیدواری رئال و اتلتیکو به درخشش قرضی ها

امیدواری رئال و اتلتیکو به درخشش قرضی ها


http://www.varzesh11.com/images/gallery/fabio-coentrao-and-raul-garcia-24195.jpg

رئال مادرید و اتلتیکو هرچند از خرید بازیکن محروم شده اند ولی می توانند بازیکنانی که به تیم های دیگر قرض داده اند را دوباره به خدمت بگیرند.

بدین ترتیب 8 بازیکن رئال مادرید که بصورت قرضی در تیم های دیگر بازی می کنند به این تیم بازخواهند گشت. این بازیکنان عبارتند از: مارکو آسنسیو، کوئنترائو، یورنته، لوکاس سیلوا، عمر ماسکارل، مدران، بورگوی وخسوس وایخو.
امید رئالی ها بخصوص به آسنسیو و خسوس وایخو است. هر دو از پدیده های فوتبال اسپانیا هستند که در اسپانیول و زاراگوزا بازی می کنند. وایخو کاپیتان تیم ملی جوانان اسپانیاست.

اتلتیکو هم 11 بازیکن به تیم های دیگر قرض داده که به صلاحدید سیمئونه، تعدادی از آنها به این تیم بازخواهند گشت.

بدین ترتیب پروسه خروج ستارگان رئال و اتلتیکو نیز با بن بست مواجه خواهد شد. رونالدو، گرت بیل، خسه، ایسکو و اودگارد از رئال همراه کوکه، تورس، تیاگو، سائول و گریزمان از اتلتیکو مادرید، حداقل فصل آینده در تیم هایشان ماندنی خواهند بود.



تاريخ : جمعه 25 دی 1394 | 11:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مودریچ:گرت بیل می‌تواند فاتح توپ طلا شود

مودریچ:گرت بیل می‌تواند فاتح توپ طلا شود


http://mcdn.ir/m/filer_public/b4/35/b435c977-89d2-48f9-a906-577fc56021d9/villarreal_0_-_2_real_madrid_shake_hand_modric_bale.jpg
بیل در رده بندی بهترین های سال 2015 در رتبه شانزدهم قرار گرفت و در تیم ‏منتخب سال حضور نداشت؛ با این وجود، مودریچ تردیدی ندارد که بیل می تواند در سال های آینده به این ‏جایزه دست پیدا کند.‏
او به خبرنگاران گفت:" من به او گفتم اگر همین روند را ادامه بدهد، دلیلی ندارد که نتواند در تیم منتخب ‏سال قرار بگیرد و پس از آن برنده توپ طلا شود. او همه ویژگی های لازم را دارد. او بازیکن فوق العاده ‏ای است؛ قدرتمند، باکیفیت و همه ویژگی های دیگر. امیدوارم او در آینده به این جایزه برسد."‏
در تیم منتخب سال فیفا هیچ بازیکنی از لیگ برتر انگلیس حضور نداشت و موردریچ که پیش از پیوستن ‏به رئال، در تاتنهام بازی می کرد، معتقد است دیگر بازی در فوتبال انگلیس یک رویا نیست.‏
‏" وقتی به تیم منتخب سال نگاه می کنید، می بینید که یک جابجایی قدرت صورت گرفته است. بهترین ‏بازیکن های دنیا حالا در اسپانیا بازی می کنند. انگلیس بازیکنان فوق العاده زیادی دارد اما اکنون لالیگا ‏بهترین لیگ است. بارسا و رئال بهترین های دنیا هستند و این مطمئنا به پیشرفت لالیگا کمک کرده است."‏



تاريخ : پنج شنبه 24 دی 1394 | 11:13 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

انتقاد تند خواهر رونالدو به مخالفان برادرش

انتقاد تند خواهر رونالدو به مخالفان برادرش


http://rozup.ir/up/fifapix/0/inja/0/hi/0/1/ronaldo_mather_and_sister.jpg
پس از انتخاب مسی به عنوان بهترین بازیکن سال در سال 2015 و اعطای توپ طلا به ستاره آرژانتینی، دوست داران این بازیکن در شهر مادیرا، زادگاه رونالدو، سراغ مجسمه کریستیانو رفتند و در پشت مجسمه، نام مسی و شماره 10 را با اسپری حک کردند. کاتیا آویتو، خواهر رونالدو، از این اقدام انتقاد کرد و برای مخربین ابراز تاسف کرد.
او گفت:" همه ی شما می‌دانید که من خواهر این مرد هستم و به این موضوع افتخار می‌کنم زیرا او فرد بسیار جنگجویی است. ساعت‌ها می‌توانم کیفیت‌ها و رفتارهای او را تحلیل کنم. برای این کار و افرادی که از روی حسادت به او این کار را انجام دادند متاسفم.حقارتی که در این کار به چشم می‌خورد، باعث می‌شود که من به عنوان یک پرتغالی احساس شرم کنم.
افرادی که مسئول این کار و دیگر اقدامات علیه این مرد هستند باید بدانند که جزیره ما به عنوان بهترین جزیره در دنیا انتخاب شده و دلیلش، نه دریاهای زیبا و غذاهای عالی آن، بلکه این مرد بزرگ است که همیشه به هویت و زادگاهش افتخار کرده است.پافشاری او روی این جیزره باعث شده تا توریست‌های زیادی به اینجا بیاییند و کارهای زیادی ایجاد شود. بیشتر ما باید سپاسگزار او باشیم. به خاطر اوست که اهالی جزیره همچنان شغل‌هایشان را دارند.
جزیره زیبای من، همچنان پر از افرادی است که مستحق زندگی در سوریه هستند. افرادی که هیچ احترامی از خود نشان نمی‌دهند و ارزشی برای جامعه قائل نیستند. از آنهایی که در غم و غصه ی جنگ زندگی می‌کنند عذرمی‌خواهم ولی فکر می‌کنم بعضی افراد متعلق به سرزمینی که در آن زندگی می‌کنند نیستند."



تاريخ : پنج شنبه 24 دی 1394 | 11:12 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کودک چهار ساله فلسطینی با رونالدو دیدار می کند

کودک چهار ساله فلسطینی با رونالدو دیدار می کند

دو گروه از هواداران رئال مادرید در فلسطین و اردن یک کمپین در حمایت از احمد دوابشه ، کودک فلسطینی که والدین و برادرش را در یک حمله تروریستی از جانب اسرائیلی ها از دست داده بود تشکیل دادند.این کودک دچار 60 درصد معلولیت بدنی شده و اعضای این گروه ها در تلاش هستند تا راه سفرش به مادرید و دیدارش با رونالدو را تسهیل بخشند.

این گروه ها با استفاده از هشتگ هایی نظیر ” دوابشه در مادرید” در شبکه های اجتماعی در تلاش هستند تا نظر باشگاه رئال مادرید را به این کودک چهار ساله که تنها بازمانده حمله تروریستی به محله اش در تابستان گذشته بود را جلب کند.

“کهکشانی های فلسطینی” و ” اردنی های سپید” این دو گروه از کانون های هواداری رئال، حامیان اصلی این کمپین هستندجالد سومان، مدیر کانونه هواداری فلسطینی می گوید:” به رئال مادرید نامه نوشتیم و از آنها خواستیم تا حامی سفر احمد به مادرید شوند. این بچه بحران بزرگی را در زندگی خود تجربه کرده اما همچنان شیفته رئال است و عکسهای زیادی از بازیکنان این تیم در آلبوم خود دارد. این بچه به حمایت احساسی نیاز دارد و مسلما یک اتفاق زیبا به ادامه زندگی اش امید می دهد.”

رئیس باشگاه طرفداران رئال مادرید اسپانیا در فلسطین "میرنگی فلسطین" از موافقت این باشگاه با حضور "احمد دوابشه" تنها بازمانده خانواده دوابشه در این باشگاه و دیدار وی با "کریستیانو رونالدو" ستاره پرتغالی این تیم خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "خالد شومن" در گفتگو با روزنامه فلسطینی "القدس" خاطر نشان کرد که باشگاه رئال مادرید موافقت کرد که علی تنها بازمانده خانواده دوابشه که پدر و مادر و برادرش را در جریان جنایت هولناک شهرک نشینان تندروی صهیونیست در روستای دوما واقع در جنوب نابلس در کرانه باختری از دست دادند، در این باشگاه حاضر شده و با رونالدو از نزدیک دیدار و گفتگو کند.

شومن تصریح کرد که احمد دوابشه علاقه مند به حضور در باشگاه رئال مادرید و دیدار با رونالدو بود و باشگاه طرفداران این تیم اسپانیایی در فلسطین تلاش های خود برای فراهم کردن مقدمات این دیدار را آغاز کرد و پویشی تحت عنوان "دوابشه در رئال مادرید" بر روی پایگاه های ارتباط جمعی راه اندازی کرد.

این باشگاه همچنین نامه نگاری های متعددی با باشگاه اسپانیایی انجام داد تا اینکه در نهایت این باشگاه بزرگ با درخواست مذکور موافقت کرد و از طریق سفارت فلسطین در اسپانیا این مساله را به طرف فلسطینی اعلام نمود.

شومن خاطر نشان کرد که هنوز زمان انجام این دیدار مشخص نشده است و تمامی مسائل به وضعیت سلامتی این کودک فلسطینی ارتباط دارد که پس از آسیب دیدن در جریان جنایت به آتش کشیده شدن منزل خانواده اش توسط شهرک نشینان صهیونیست همچنان تحت درمان است.


گفتنی است که احمد دوابشه تنها عضو بازمانده خانواده دوابشه است که شهرک نشینان تندروی صهیونیست در تاریخ 31 ژوئیه سال 2014 منزل خانواده وی در روستای دومه در نابلس را به آتش کشیدند و باعث شدند برادر شیرخواره احمد که 18 ماه بیشتر از سنش نگذشته بود زنده زنده در آتش بسوزد و پدر و مادر وی هم در اثر شدت جراحات جان شان را از دست بدهند. البته خود احمد هم به خاطر سوختگی های شدید همچنان در بیمارستان تحت مداوا قرار دارد.



تاريخ : پنج شنبه 24 دی 1394 | 11:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.