جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مودریچ، شماره 10 جدید رئال مادرید

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مودریچ، شماره 10 جدید رئال مادرید

مودریچ، شماره 10 جدید رئال مادرید

لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید از این پس شماره 10 این تیم را به تن خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، خامس که پیش از این شماره 10 را به تن می‌کرد، با قراردادی دو ساله به صورت قرضی راهی بایرن مونیخ شده و حال پیراهنی که او در این مدت به تن می‌کرد، به لوکا مودریچ خواهد رسید. باشگاه رئال مادرید قسمت بازیکنان را به روز رسانی کرده و عکس های بازیکنان با لباس های جدید را در آن قرار داده و حال در این به روز رسانی، شماره مودریچ نیز از 19 به 10 تغییر کرده است. این پیراهن پیش از این بر تن روبینیو و اوزیل بود که برای هر دو این بازیکنان خوش یمن نبود و آنها نتوانستند درخشش چشمگیری با شماره 10 داشته باشند.

 

 

 

طبق نظرسنجی مارکا، هواداران رئال می‌خواستند این پیراهن را به تن مارکو آسنسیو ببینند ولی در نهایت باشگاه تصمیم گرفت آن را بر تن مودریچ قرار دهد. مارکوس یورنته و بورخا مایورال که این فصل به رئال اضافه شدند، شماره 18 و 21 را به تن خواهند کرد.



تاريخ : شنبه 31 تير 1396 | 17:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

نامه خداحافظی احساسی موراتا از رئال

نامه خداحافظی احساسی موراتا از رئال

آلوارو موراتا، مهاجم جدید چلسی معتقد است که جدایی از رئال مادرید برای او مثل ترک خانه بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، موراتا با 70 میلیون پوند از جمع سپیدپوشان جدا شد و به چلسی پیوست که بدین ترتیب، او به گران ترین فروش تاریخ رئال و گران ترین خرید تاریخ چلسی تبدیل شد. او فصل گذشته تنها 14 بازی از ابتدا در ترکیب تیمش در لالیگا به میدان رفت و 15 گل به ثمر رساند و در فینال چمپیونزلیگ نیز نیمکت نشین بود و تنها در دقایق پایانی به میدان رفت. با این حال او جدایی از رئال را بسیار دشوار می‌داند و آن را مثل ترک خانه می‌داند.

 

 

 

او گفت:" امروز روز ویژه ای برایم بود، روزی متفاوت. خیلی حرف ها هست که دوست دارم بگویم، خیلی احساسات هست که دوست دارم بیان کنم، خیلی خاطرات در ذهنم شکل گرفته اند. امروز دوران حضورم در رئال مادرید تمام شد، امروز فاز جدیدی در کارنامه ورزشی من شروع شد. مطمئنم که خیلی ها تصمیم من را درک نخواهند کرد، خیلی ها هم حمایتم نمی‌کنند ولی در نهایت این تصمیم من است. تصمیمی که در مورد آن خیلی خوب فکر شده و تصمیم گیری شده است.

من خانه را ترک می‌کنم زیرا در مورد رئال اینگونه فکر می‌کنم. من با آگاهی از اینکه در تمرینات تمام تلاشم را کردم و هر دقیقه ای که این پیراهن را پوشیدم خوش شانس بوده ام و با آرامش، این کار را انجام می‌دهم، در سالی که نه من نه شما فراموش نخواهید کرد.

فقط از باشگاه رئال تشکر می‌‌کنم. می‌خواهم از این خداحافظی به بهترین شکلی استفاده کرده و از باشگاه تشکر کنم. از رئیس باشگاه ممنونم که هدف و دیدگاه من را درک کرد و به تصمیمم احترام گذاشت. از مربیان باشگاه که تمام تلاششان را برای من کردند و از من حمایت می‌کردند. حالا من با کمک شما، بازیکن بهتری نسبت به سال گذشته هستم. همچنین از هم تیمی هایم تشکر می‌کنم که فصلی فوق العاده با آنها سپری کردم. از تمام اعضای باشگاه که سخت تلاش کردند که بازیکنان کار راحت تری پیش رو داشته باشند.

همچنین از هواداران تشکر می‌کنم زیرا از وقتی به تیم برگشتم، آنها به من حس عشق و ارزشمندی را منتقل کردند زیرا همیشه در کنار من بوده اند، از روز معارفه تا روز پایانی در سیبلس. در نهایت، مهم ترین تشکر را از همسرم، از خانواده، ایجنت و دوستانم می‌کنم و امیدوارم هیچگاه شما را نا امید نکنم."



تاريخ : شنبه 31 تير 1396 | 17:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فروپاشی پلن B زیدان؛ رئال ضعیف شده است؟

با جدایی خامس، موراتا و ماریانو

فروپاشی پلن B زیدان؛ رئال ضعیف شده است؟

رئال مادرید با فروش بازیکنان مهم خود ضعیف شده و اگر تا پایان فصل نقل و انتقالات با بازیکنان خوبی قرارداد امضا نکند احتمالا در فصل پیش رو از این موضوع ضربه می‌خورد.

به‌ گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در آخرین فصل توانست فاتح لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا شود.

تیم قدرتمند زین الدین زیدان باعث شد که هواداران پس از سال‌ها فتح دوگانه را جشن بگیرند و در انتظار رسیدن به رکورد شش‌گانه باشند که تنها بارسلونا توانسته است به آن برسد. ذخیره های باکیفیت رئال مادرید با درخشش در مقطع پایانی فصل نقش بسیار مهمی در قهرمانی این تیم در لالیگا داشتند.

در واقع زیدان با استراحت دادن به بازیکنان اصلی خود ترجیح داد در لالیگا از بازیکنان ذخیره خود استفاده کند و آنها آنقدر خوب بودند که رئال بدون مشکل توانست بازی های انتهای فصل خود در لیگ را با پیروزی پشت سر بگذارد.

 

 

 

 

با این حال می توان گفت که پس از جدایی خامس رودریگس، آلوارو موراتا، په‌په، ماریانو و دنیلو که به زودی به منچسترسیتی خواهد پیوست، تیم زیدان ضعیف شده است.

با پیوستن دنی سبایوس، تئو هرناندس و حضور خسوس وایه خو و مارکوس یورنته به نظر می‌رسد از قدرت رئال مادرید کمی کاسته شده و منطقی است که هواداران بپرسند آیا باشگاه می‌تواند تا پایان فصل نقل‌ و انتقالات، با بازیکنان بهتری قرارداد امضا کند یا نه.

 

رویای فلورنتینو پرز دورتر از همیشه

فروش موراتا (۸۰ میلیون یورو)، خامس رودریگس (۴۵ میلیون یورو تا ۲۰۱۹ ) و ماریانو (۸ میلیون یورو) بودجه باشگاه را خیلی تقویت کرده است. با این حال رئال مادرید تنها با هرناندس و سبایوس قرارداد امضا کرده و به نظر می‌رسد که برای جذب کیلیان ام‌باپه موفق نشود چون باشگاه موناکو اعلام کرده که اگر باشگاه‌های بزرگ اروپایی در این تابستان خواهان ام‌باپه شوند از آنها شکایت خواهد کرد.

پرز باید برای موارتا یک جانشین پیدا کند چون مهاجم اسپانیایی دومین گلزن برتر فصل گذشته تیمش بود. رئال مادرید در مسیر مورد نظر خود قرار ندارد و به جای این که تیم خود را تقویت کند با فروش بازیکنان مهم ضعیف شده است.



تاريخ : شنبه 31 تير 1396 | 17:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ملاقات رونالدو با مالک متمول والنسیا (عکس)

ملاقات رونالدو با مالک متمول والنسیا (عکس)

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید به بهترین نحو ممکن در حال استفاده از تعطیلات خود است.

 

به گزارش "ورزش سه"، تعطیلات ستاره پرتغالی رئال مادرید تا اوایل ماه آگوست تمدید شده و رونالدو نیز در ادامه سفرهای خود حالا در سنگاپور حضور پیدا کرده است.

 

در این سفر، رونالدو با پیتر لیم، سرمایه دار متمول سنگاپوری و مالک باشگاه والنسیا قرار ملاقاتی داشته و تصویر آن را نیز در صفحه رسمی خود به اشتراک گذاشته است.

 

رونالدو که بعد از حاشیه های فراوانی که در مورد مسائل مالیاتی اش به وجود آمد هنوز در این خصوص اظهارنظر نکرده در توصیف رابطه خود با پیتر لیم نوشت: "فراتر از یک شریک؛ یک دوست خوب."

 

 



تاريخ : شنبه 31 تير 1396 | 10:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

برچسب 190 میلیون یورویی موناکو بر روی کیلیان ام باپه

فرانسوی ها به راحتی بی خیال ستاره خود نمی شوند.

طرفداری- پس از درآمد حدودا 100 میلیون یورویی باشگاه موناکو از فروش بازیکنانی نظیر برناردو سیلوا، باکایوکو و والر ژرمن این باشگاه از فروش ستاره های خود خسته شده است و به نظر می رسد در مورد گرانقیمت ترین اندوخته اش یعنی کیلیان ام باپه نظری این چنین ندارد.

به گزارش MARCA، در همین مورد وادیم واسیلف نایب رئیس روس این باشگاه تصمیم گرفته است تا با برچسب 190 میلیون یورویی بر روی این بازیکن به نوعی فعالیتی بازدارنده برای تیم های خواهان این ستاره انجام دهد و باشگاه هایی نظیر رئال مادرید، پاری سن ژرمن و منچسترسیتی را که به وی علاقه مند هستند، به عقب وا دارد. این در حالی است که در پاریس صحبت از پیوستن 220 میلیون یورویی نیمار به این تیم است و در صورت رخ ندادن این اتفاق، امری علاقه خاصی به جذب ام باپه دارد و حتی با پدر این بازیکن هم دیدار کرده است.

در آن سوی اروپا، پپ گواردیولا نیز با پیشنهاد فیکس بودن به ام باپه و هزینه ای در حدود 140 تا 150 میلیون یورو برای این بازیکن به او این قول را داده است تا در صورت پیوستن به سیتیزن ها او در ترکیب فیکس تیم خواهد بود. در مادرید نیز پرز و همکارانش راهکارهای خودشان را دراند و حالا با فروش هامس، موراتا و دنیلو پول خوبی به جیب زده اند و ام باپه هدف اصلی آن ها در بازاز خواهد بود.

این اتفاق برای مادریدی ها در حالی رقم می خورد که در سال های اخیر با خریدهای به نسبت ارزان قیمت خود، بدشان نمی آیند یک پدیده را با صلاحدید زیدان به تیمشان اضافه کنند و تنها مشکل آن ها در این مسیر صحبت و مذاکره با موناکو برای پایین آوردن قیمت است.



تاريخ : جمعه 30 تير 1396 | 19:6 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فوری؛ تاریخ ال کلاسیکو مشخص شد

در اولین ال کلاسیکو، بارسلونا میهمان رئال مادرید خواهد بود.

طرفداری- پس از برگزاری مراسم قرعه کشی دیدار های لالیگا، تاریخ دیدار های بارسلونا و رئال مادرید، موسوم به ال کلاسیکو مشخص شد. 

بارسلونا در هفته هفدهم و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، در تاریخ 2017/12/20 (مصادف با 29 آذر 1396) میهمان رئال مادرید خواهد بود. بازی برگشت دو تیم در تاریخ 2018/05/06  (مصادف با 16 اردیبهشت 1397) و در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد.



تاريخ : جمعه 30 تير 1396 | 19:6 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

شگفت انگیزهای رئال راهی آمریکا شدند (عکس)

شگفت انگیزهای رئال راهی آمریکا شدند (عکس)

5 بازیکن زیر 21 سال رئال مادرید که از آنها به عنوان ستاره های آتی لوس بلانکوس یاد می شود، امروز راهی آمریکا شدند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بیش از یک هفته است که در لوس آنجلس مشغول تمرینات آماده سازی خود برای فصل پیش رو است و به زودی سه بازی دوستانه با یونایتد، سیتی و بارسا نیز انجام خواهد داد. 5 بازیکن رئال اما به دلیل حضور در یورو زیر 21 ساله ها در این تمرینات غایب بودند.

 

 

 

 

آسنسیو، وایه خو، سبایوس، یورنته و مایورال امروز همراه با فلورنتینو پرز (رئیس)، رائول گونزالس و آنخل سانچس، مادرید را به مقصد لوس آنجس ترک کردند تا از فردا به تمرینات رئال اضافه شوند.

 

در این بین آسنسیو جایگاهی تقریبا مطمئن در ترکیب رئال دارد ولی سبایوس و وایه خو باید با رقبای خود برای حضور در ترکیب ثابت بجنگند.

حضور مایورال و یورنته نیز هنوز در رئال قطعی نشده است و این امکان وجود دارد به تیم های دیگر قرض داده شوند. در این بین البته جدایی قرضی مایورال بیشتر از یورنته است؛ چرا که یورنته پس از درخشش در آلاوس، حالا آماده است تا با کاسیمیرو برای پست هافبک دفاعی رقابت کند.



تاريخ : جمعه 30 تير 1396 | 19:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

قرعه کشی لالیگا؛ تاریخ جهنمی برای ال کلاسیکو

شروع آسان برای بارسا و رئال

قرعه کشی لالیگا؛ تاریخ جهنمی برای ال کلاسیکو

دقایقی پیش در محل فدراسیون فوتبال اسپانیا قرعه کشی رقابت های لالیگای فصل 2017-18 انجام شد.

به گزارش "ورزش سه"، مثل همیشه همه در ابتدا منتظر تاریخ رویارویی رئال مادرید و بارسلونا بودند و جالب اینکه دیدار رفت این دو تیم احتمالا از همین حالا یک روز به تعویق افتاده است.

 

طبق قرعه کشی رئال مادرید روز 29 مرداد و از هفته اول لالیگا در زمین لاکرونیا به میدان خواهد رفت و بارسا نیز میزبان رئال بتیس خواهد بود. فصل گذشته نیز بارسا در هفته اول پذیرای بتیس بود و 6-2 این تیم را شکست داد. اتلتیکو نیز در هفته اول میزبان تیم تازه لالیگایی شده جیرونا خواهد بود.

 

در هفته پایانی نیز رئال مادرید در زمین ویارئال به میدان می رود و بارسا در نوکمپ میزبان سوسیداد است. اتلتیکو نیز در ورزشگاه جدید خود متروپولیتانو به مصاف ایبار خواهد رفت.

 

 

 

 

و اما ال کلاسیکوی رفت در هفته 17 برگزار می شود. تاریخ اولین ال کلاسیکوی لالیگا، چهارشنبه 20 دسامبر(29 آذر) تعیین شد که 4 روز پس از بازگشت رئال از جام جهانی باشگاه ها در امارات خواهد بود. در این بازی رئال میزبان است و کهکشانی ها احتمالا خواهان تعویق بازی به روز پنجشنبه خواهند شد. این آخرین بازی دو تیم در سال 2017 محسوب می شود.

جالب تر اینکه بازی برگشت دو تیم از هفته 36 و روز 6 ماه می در نوکمپ برگزار می شود که به احتمال فراوان نقشی تعیین کننده در قهرمانی لالیگا خواهد داشت.

دیدار لگانس و رئال مادرید نیز به دلیل حضور رئال در جام جهانی باشگاه ها به اواسط بهمن ماه موکول شد.

همچنین دربی رفت مادرید بین اتلتیکو و رئال نیز 28 آبان ماه در ورزشگاه اتلتیکو برگزار می شود.

 

تقویم بازی های رئال: 

 



تاريخ : جمعه 30 تير 1396 | 19:4 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: رونالدو در رئال مادرید می‌ماند؛ تمام!

زیزو از ماندن دارنده توپ طلا اطمینان دارد.

طرفداری - زین الدین زیدان، سرمربی موفق رئال مادرید در واکنش به شایعاتی که پیرامون آینده کریستیانو رونالدو منتشر می‌شود اطمینان داد فوق ستاره پرتغالی در این تیم خواهد ماند.

اتهام 14.7 میلیون یورو فرار مالیاتی دادستانی اسپانیا به رونالدو کافی بود تا فوق ستاره پرتغالی عصبانی شود و حتی فکر جدایی از رئال مادرید و لالیگا به سرش بزند. برای چند روز متوالی، تمایل کریستیانو به ترک کهکشانی‌ها تیتر نخست همه رسانه‌های دنیا بود و مصاحبه نکردن رونالدو در این باره، بر آتش شایعات دامن می‌زد. گرچه پرز پس از دفاع از شماره 7 تیمش، از ماندنی بودن او گفت. رونالدو این روزها تعطیلات تابستانی‌اش را پشت سر می‌گذارد و از چند روز دیگر به تمرینات پیش فصل رئال مادرید اضافه خواهد شد.

به گزارش espn، زیدان اما هیچ نگرانی بابت آینده فوق ستاره تیمش ندارد:

رونالدو در تعطیلات به سر می‌برد. او به استراحت می‌پردازد و لیاقتش را هم دارد. پس منتظر به پایان رسیدن تعطیلاتش می‌مانیم تا به تمرینات اضافه شود. به همین سادگی. آیا با او درباره آینده حرف زدم؟ نه. چون در نهایت کریستیانو بازیکن رئال مادرید است و در رئال مادرید هم خواهد ماند. تمام. بهترین بازیکن تاریخ؟ نمی‌توانم این سوال را پاسخ بدهم. چون اگر نام یکی را ببرم، دیگری ناراحت خواهد شد اما بهترین بازیکن دنیا را در تیمم دارم. توپ طلا را داریم.

جدایی موراتا؟ بهترین‌ها را به جز در مقابل رئال مادرید برایش آرزو دارم. گرچه، هر اتفاقی بیفتد، مادرید خانه اوست. او تمام زندگی‌اش را در مادرید گذرانده اما در نهایت شما باید تصمیمتان را درباره آینده خود بگیرید و آلوارو هم تصمیم گرفت به باشگاه دیگری نقل مکان کند. اینکه او به خاطر نرسیدن فرصت کافی بازی از تیم جدا شد یک بحث است. داشتن این بازیکنان و این ترکیب، ایده‌آل من بوده و من می‌گویم از همه آنها استفاده خواهم کرد چون فصل طولانی است و ما میانگین، 60 بازی خواهیم کرد و به همه نیاز خواهیم داشت. برخی به این حرف باور دارند و برخی راه جدایی در پیش می‌گیرند. مشکلی نیست. 

ام باپه؟ او بازیکن بسیار خوب و با استعدادی است و این را همیشه نشان داده اما بازیکن من نیست. ال کلاسیکوی دوستانه؟ خب همان طور که می‌گویید، این بازی دوستانه است اما مثل همیشه از آن لذت خواهیم برد. این بازی‌ها، خاص اند. به علاوه، در میامی مردم قادر به تماشای ال کلاسیکوهای فصل از نزدیک نیستند و این بار می‌توانند این بازی را از نزدیک تماشا کنند.



تاريخ : جمعه 30 تير 1396 | 13:3 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

لیست گران قیمت ترین دفاع وسط های جهان؛ بونوچی خرید بزرگ میلان در صدر

لیست گران قیمت ترین دفاع وسط های جهان؛ بونوچی خرید بزرگ میلان در صدر( سرخیوراموس نفر سوم است)

لئوناردو بونوچی میلان-گران قیمت ترین مدافعان دنیا-روسونری ها-دفاع وسط
خرید بزرگ میلان در خط دفاع، هم اکنون ارزشمندترین دفاع وسط دنیا به شمار می رود.

طرفداری- به بهانه انتقال بزرگ و ناگهانی لئوناردو بونوچی از یوونتوس به میلان، 20 دفاع وسط گران قیمت دنیای فوتبال را معرفی کرده ایم. روسونری ها طبق لیست زیر ارزشمندترین مدافع جهان را به خدمت گرفته اند و می توانند برای آینده رویاپردازی کنند.

لیست 20 دفاع وسط گران قیمت دنیای فوتبال طبق گزارش ترانسفرمارکت به شرح زیر است:



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 30 تير 1396 | 13:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تحلیل روز: نیمکت طلایی رئال مادرید

نیمکت ذخیره های لوس بلانکوس در فصل گذشته حکم یک معدن طلا را داشته است.

طرفداری- با ادامه خرید بازیکنان جوان توسط رئال مادرید، این باشگاه تصمیم به فروش چند تن از نیمکت نشینان خود گرفت که این تصمیم چیزی حدود 120 میلیون یورو را به حساب خزانه پر افتخار ترین تیم فوتبال جهان واریز کرد.

به گزارش مارکا زین الدین زیدان در فصل گذشته نیمکتی بسیار قوی با حضور ستارگانی نظیر هامس رودریگز، موراتا، دنیلو و حتی لوکاس وازکز در اختیار داشت که همگی مترصد فرصتی برای خودنمایی در زمین بودند. حال با خریدهای فعلی لوس بلانکوس که همگی بازیکنانی جوان هستند زیزو تصمیم گرفت که تعدادی از این نیمکت نشینان را از فهرست خود خارج کند. با فروش موراتا و دنیلو سود بسیار بزرگی برای رئال مادرید به ارمغان می آید. موراتا پس از آنکه نتوانست به منچستر یونایتد برود تصمیم گرفت که به چلسی بپیوندد. این مهاجم جوان با مبلغ 30 میلیون یورو به رئال مادرید برگشته بود و با  مبلغی که می تواند به 80 میلیون یورو برسد، به چلسی نقل مکان کرد. این یعنی رئالی ها 50 میلیون یورو از فروش این بازیکن سود برده اند. 

دنیلوی برزیلی منچستر سیتی و چلسی را به شدت خواهان خود می بیند و فلورنتینو پرز تاکید کرده که او را به مبلغی کمتر از 30 میلیون یورو (برابر با قیمت خریدش از پورتو) نمی فروشد. هامس رودریگز هم که به تازگی با قرارداد قرضی دو ساله به بایرن مونیخ پیوسته است چیزی حدود 10 میلیون یورو به رئال مادرید سود می رساند که البته اگر باواریایی ها بخواهند او را به صورت دائمی به خدمت بگیرند این مبلغ به 50 میلیون یورو هم خواهد رسید. در آخر هم ماریانو دیازی قرار دارد که به لیون پیوسته است.  او با آنکه نسبت به گزینه های مذکور از اسم و رسم کمتری برخوردار است ولی با این حال 10 میلیون یورو برای رئال مادرید سودآوری کرده است.

با یک حساب سر انگشتی می توانیم نتیجه گیری کنیم که رئال مادرید با فروش فقط 3 تن از نیمکت نشینانش، به مبلغ 120 میلیون یورو دست یافته است و اینجاست که می توان نتیجه گیری کرد که نیمکت ذخیره های فصل پیش زیدان حکم معدن طلا را داشته است.  



تاريخ : جمعه 30 تير 1396 | 12:59 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

توافق رئال و سیتی برای انتقال دانیلو

توافق رئال و سیتی برای انتقال دانیلو

رئال مادرید و منچسترسیتی برای انتقال دانیلو، مدافع برزیل رئال به جمع آبی پوشان به توافق رسیدند.

به گزارش "ورزش سه"، دو طرف چند روزی در حال مذاکره بودند ولی در نهایت به توافق نهایی رسیدند و امروز در لس آنجلس قرارداد امضا خواهند کرد. سیتی 30 میلیون یورو برای دانیلو پرداخت خواهد کرد و سپس به عنوان پاداش 5 میلیون دیگر نیز می‌پردازد و دانیلو قراردادی 5 فصله با آنها امضا می‌کند. گواردیولا شخصا وارد این انتقال شد و توانست دانیلو را متقاعد کند به جای حضور در چلسی به جمع آبی پوشان اضافه شود و در نهایت مدافع برزیلی نیز به حرف او گوش کرد.

 

 

 

دانیلو با کسب دو چمپیونزلیگ یک قهرمانی لالیگا، یک سوپرکاپ و یک جام باشگاه های جهان، افتخارات زیادی در رئال کسب کرده ولی در رقابت با کارواخال همیشه نیمکت نشین بود. مدافع برزیلی در لس آنجلس به تیم جدید خواهد پیوست و رئال را ترک خواهد کرد.



تاريخ : جمعه 30 تير 1396 | 11:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

موراتا آماده عقد قرارداد با آبی های لندن (عکس)

موراتا آماده عقد قرارداد با آبی های لندن (عکس)

آلوارو موراتا، ستاره اسپانیایی و جدید چلسی ساعتی پیش برای عقد قرارداد با این باشگاه وارد لندن شد.

 

به گزارش "ورزش سه"، دیشب باشگاه چلسی رسما اعلام کرد که با آلوارو موراتا، ستاره 24 ساله و اسپانیایی رئال مادرید به توافق رسیده است.

 

بعد از اعلام رسمی این خبر، موراتا با همبازیان خود در لس آنجلس خداحافظی کرد و برای عقد قرارداد رسمی راهی لندن شد و ساعتی پیش نیز با حضور در فرودگاه این شهر، برای طی کردن پروسه نهایی شدن این انتقال خود را آماده کرد.

 

این مهاجم گلزن که ابتدا اخبار زیادی در مورد پیوستنش به یونایتد وجود داشت، در نهایت با 70 میلیون پوند و قراردادی 5 ساله راهی چلسی خواهد شد تا جای مهاجم هموطن خود دیگو کاستا را در این تیم پر کند.

 

 



تاريخ : جمعه 30 تير 1396 | 11:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گرت بیل: رابطه من و رونالدو معمولی است

گرت بیل: رابطه من و رونالدو معمولی است

گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید در مورد مسائل مختلف و شرایط فعلی خود صحبت کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل بخش اعظمی از فصل قبل را به علت مصدومیت از دست داد و امسال قصد دارد شرایط متفاوتی را سپری کند.

 

بازار تابستانی: "من فکر می کنم در حال حاضر به هر گوشه دنیا از جمله آلمان، ایتالیا یا اسپانیا نگاه کنید یک انتقال بزرگ در حال رخ دادن است و من این موضوع را بخشی از فوتبال می دانم."

 

رابطه با رونالدو: "من و رونالدو با هم در زمین رابطه خوبی داریم و گلهای فراوانی به ثمر رسانده و پاس گل های زیادی ارسال می کنیم و هر دو رابطه عرف و معمولی به عنوان دو هم تیمی داریم."

 

 

 

 

رقابت با ایسکو: "پست من و ایسکو یکی نیست اما در نهایت زیدان تصمیم گیرنده است. هر دوی ما علاقه‌مند به بازی کردن هستیم و این شرایط برای همه بازیکنان صادق است."

 

اتفاقات سال قبل: "فصل گذشته برای من خیلی خسته کننده بود. سال را خیلی خوب آغاز کردم اما دچار مصدومیت طولانی شده و دوران نقاهت من بیش از زمان مورد نظر طول کشید.

 

در حال حاضر تلاش من گذراندن تمرینات پیش فصل، بازگشتی قدرتمندانه و آغاز کردن فصل با نشاط فراوان است."



تاريخ : جمعه 30 تير 1396 | 11:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

همه ی قربانیان کریم بنزما در رئال

به بهانه انتقال موراتا به چلسی

همه ی قربانیان کریم بنزما در رئال

شب گذشته پیوستن آلوارو موراتا به چلسی قطعی شد تا مهاجمی دیگر در رئال مادرید از رقابت با کریم بنزما منصرف شود.

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا مهاجم جوان اسپانیایی که در عضویت تیم رئال مادرید بود، بعد از آنکه به یقین رسید فصل بعد هم جایی در ترکیب اصلی این تیم ندارد، تصمیم گرفت تا رئال مادرید را ترک کند و به چلسی بپیوندد.

 

 

 

 

در سال های اخیر مهاجمان زیادی در رئال مادرید بودند ولی نتوانستند کریم بنزما را نیمکت نشین کنند و همگی مجبور شدند تا از این تیم جدا شوند. بنزما در سال ۲۰۰۹ به رئال مادرید پیوست. هر چند همواره انتقادهایی از این بازیکن می شود، ولی کم و بیش او در رئال مادرید جایگاه ثابتی داشته و تغییری در وضعیت او ایجاد نمی‌شود.

 

در زیر به بازیکنانی اشاره می کنیم که بخاطر بنزما رئال را ترک کردند:

 

 

 

 

 رائول و آدبایور

در ابتدا، بعد از جدایی رائول گونسالس، باشگاه روی امانوئل آدبایور حساب باز نکرد تا او زمان زیادی در تیم مادریدی نماند. رائول گونسالس در سالهای آخر حضورش در رئال مادرید فرصت زیادی برای درخشش نداشت و بعد از اینکه باشگاه تصمیم گرفت تا این بازیکن از تیم جدا شود، فضا برای درخشش بقیه مهاجمان باز شد. در این بین البته ایگواین نیز به رئال مادرید اضافه شد.

 

 

 

 

گونسالو ایگواین

در فصل بعدی که مورینیو هدایت رئال را بر عهده گرفت، رقابت سختی بین بنزما و ایگواین ایجاد کرد که منجر به ماندن یکی می شد. در نهایت این بنزما بود که توانست خود را اثبات کند و ایگواین به ناپولی فروخته شد. در بدو حضور آنچلوتی در رئال مادرید، گرت بیل نیز به رئال مادرید آمد تا مثلث خط حمله این تیم شکل بگیرد. بنزما در آن فصل چهارمین بازیکن رئال با بیشترین دقایق بازی در این تیم بود.

 

چیچاریتو و موراتا

بعد از حضوری کوتاه مدت خاویر هرناندس یا همان چیچاریتو در رئال مادرید، او نیز نتوانست با بنزما رقابت کند تا پس از یک سال از جمع کهکشانی ها جدا شود. ولی مهمترین نکته، بازگشت موراتای جوان از یوونتوس به رئال مادرید در تابستان گذشته بود. خیلی ها امیدوار به ماندن موراتا در رئال بودند تا سالها در این تیم بتواند اثرگزار باشد ولی در نهایت او نیز از رئال مادرید جدا شد.



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1396 | 18:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اشک های موراتا هنگام وداع با رئال مادرید (عکس)

اشک های موراتا هنگام وداع با رئال مادرید (عکس)

آلوارو موراتا پس از قطعی شدن انتقالش به چلسی در تمرین رئال حضور یافت و با زیدان و هم تیمی هایش وداع گفت.

به گزارش "ورزش سه"، موراتا روز گذشته در تمرینات رئال حاضر نشد چرا که در انتظار مشخص شدن تکلیف انتقالش به چلسی بود.

 

 

 

 

پس از اینکه توافقات بین دو باشگاه نهایی شد، موراتا در کمپ تمرینی UCLA حضور یافت تا با هم تیمی هایش خداحافظی کند.

او  ابتدا به زیدان برخورد کرد و این دو پس از مکالمه ای کوتاه، به شکل صمیمانه ای یکدیگر را در آغوش کشیدند. سپس نوبت به وداع با هم تیمی ها رسید. ناچو و ایسکو که در حال تمرین بدنسازی بودند، کار خود را رها کرده و موراتا را در آغوش گرفتند. صدای تشویق موراتا نیز از سوی دیگر بازیکنان رئال به گوش می رسید.

 

 

 

 

در نهایت موراتا مقابل دوربین شبکه رئال قرار گرفت و ضمن تایید انتقالش به چلسی گفت که همیشه برای رئال آرزوی برد می کند مگر مواقعی که برابر چلسی قرار می گیرد. او در حالی که بغض کرده بود دیگر نتوانست به صحبت ادامه دهد و اشک ریزان زمین تمرین را ترک گفت.



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1396 | 18:4 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

نمی توانستم به رئال مادرید «نه» بگویم

دنی سبایوس

نمی توانستم به رئال مادرید «نه» بگویم

سبایوس که هفته گذشته پیوستنش به رئال قطعی شده بود امروز رسما به هواداران معرفی شد.

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس با قراردادی 6 ساله به رئال پیوسته و از این پس شماره 24 را بر تن خواهد کرد. او فردا راهی آمریکا خواهد شد تا به اردوی رئال مادرید اضافه شود.

 

 

 

 

در مراسم معارفه او، ابتدا فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید صحبت کرد و گفت:« امروز به شما بازیکنی را معرفی می کنم که به ما برای کسب جام های بیشتر کمک خواهد کرد. بازیکنی خیره کننده که در آینده، ستاره ای بزرگ خواهد شد. او روح بزرگ و جاه طلبی دارد. در 20 سالگی توانست بهترین بازیکن جوانان اروپا شود و امروز به رئال و برنابئو آمده است.

 

دنی عزیز، تصمیم تو برای پوشیدن پیراهن رئال، در آمدن تو به اینجا کلیدی بود. تو تصمیم گرفتی از نشان رئال دفاع کنی در حالی که بسیاری از باشگاه ها به دنبال جذب تو بودند و هواداران رئال این را از یاد نخواهند برد.

اطمینان دارم که تو برای رئال همه کار خواهی کرد؛ دقیقا همان کاری که در بتیس و تیم جوانان اسپانیا کردی. دنی، خانواده ات باید به تو افتخار کنند؛ چون هر بازیکنی نمی‌تواند به پیراهن رئال برسد. اینجا در باشگاهی که با قلبت انتخاب کردی، رویاپردازی های تو شروع می شود. تبریک و خوش آمدی به رئال.»

 

 

 

 

سبایوس هم پشت میکروفن قرار گرفت و گفت:« در ابتدا باید از آقای رئیس تشکر کنم که به من اعتماد کرد.

وقتی پیشنهاد رئال رسید، نمی توانستم به این تیم پاسخ منفی بدهم چون از کودکی رویای بازی برای رئال را در سر داشتم. تشکر از خانواده ام که در رسیدن من به این مرحله، نقش مهمی داشتند. برای پیراهن رئال تا آخرین ثانیه عرق خواهم ریخت تا کمک کنم تاریخ باشکوه رئال، عظیم تر شود.»



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1396 | 18:2 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

خداحافظی راموس و ایسکو با موراتا: برایت بهترین ها را آرزو می کنیم

کاپیتان راموس و ایسکو در پیام هایی با هم تیمی سابق خود در لوس بلانکوس خداحافظی کردند.

طرفداری- آلوارو موراتا پس از بازگشت به رئال مادرید، تنها یک فصل زیر نظر زیدان به بازی گرفته شد و حالا ماجراجویی جدیدی را  در تیم چلسی تجربه خواهد کرد. ایسکو و راموس در صفحه شخصی خود در فضای مجازی برای او  آرزوی موفقیت کردند.

به گزارش مارکا، مهاجم تیم ملی اسپانیا پس از لینک شدن به تیم های مختلفی هم چون میلان و منچستر یونایتد، سرانجام در انتقالی 65 میلیون یورویی به قهرمان سال گذشته لیگ برتر  پیوست تا سال آینده، زیر نظر  آنتونیو کونته به فوتبال خود ادامه دهد. سرخیو راموس و ایسکو، دو بازیکن رئال مادرید در جملاتی با وی خداحافظی کرده و برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت کردند. کاپیتان راموس در توییتر نوشت:

موراتوسکی، همه بخت و اقبال های جهان را برایت آرزو می کنم. از مرحله جدید زندگی ات لذت ببر و به گل زنی هایت ادامه بده همان طور که قبلا این کار را انجام می دادی. دلم برایت تنگ می شود!

ایسکو نیز با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود، نوشت:

برادر، تو حالا اینجا را ترک می کنی...دلم برایت خیلی تنگ می شود. فقط امیدوارم خوشحال باشی و به آن چه لیاقتش را داری، دست پیدا کنی. دوستت دارم!



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1396 | 10:23 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فلورنتینو پرز: میلان همیشه رقیب ما بوده است نه بارسلونا یا تیم دیگری!

پرز بازهم نشان داد روابط میان میلان و رئال مادرید، در سطحی عالی قرار دارد.

طرفداری- فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید که تیمش به هدفی که همیشه دنبال کرده دست یافته و حالا لوس بلانکوس به عنوان بهترین تیم اروپا محسوب می شود، در مورد خرید های میلان واکنش نشان داده و ابراز خوشحالی کرده است.

به گزارش کوریره دلو اسپورت و به نقل از رادیو مارکا، پرز گفته است:

میلان در حال بیدار شدن است. برای پنجاه سال میلان همیشه رقیب ما بود نه بارسلونا و یا هیچ تیم دیگری.



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1396 | 10:21 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

موراتا: خیلی خوشحالم به تیمی می روم که همیشه به من علاقه داشت؛ فکر نمی کنم دیگر به مادرید برگردم!

آلوارو موراتا سرانجام می تواند برای فوتبالش تصمیم بگیرد.

طرفداری- آلوارو موراتا به مبلغ ۸۰ میلیون یورو راهی چلسی می شود. مهاجم جوان اسپانیایی فردا در آزمایش پزشکی تیم لندنی شرکت خواهد کرد. موراتا در این باره به مارکا گفت:

خیلی خوشحالم. به امید خدا فردا بازیکن چلسی هستم. تیمی که همیشه به من علاقه داشت. همین حالا با کونته صحبت کرده ام.

ناامیدی؟

اصلا ناامید نیستم. من در مادرید ۴ جام بردم اما حالا فقط به پوشیدن پیراهن چلسی فکر می کنم.

علاقه به ترک مادرید؟

دوباره می گویم که فکر نمی کنم که دیگر به مادرید بازگردم. خیلی سخت است و دیگر در حال حاضر به چنین چیزی فکر نمی کنم. تا پایان آزمایش پزشکی آرام نخواهم بود.

پیام به رئال مادرید؟

 از تمام مادریدیستایی هایی که یک بار دیگر از من حمایت کردند تشکر می کنم. همیشه برای رئال مادرید آرزوی موفقیت خواهم داشت.



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1396 | 10:20 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فوری؛ رقم انتقال موراتا ۵۸ میلیون پوند یا ۶۵ میلیون یورو است!

فوری؛ رقم انتقال موراتا ۵۸ میلیون پوند یا ۶۵ میلیون یورو است!

رئال مادرید - چلسی
رقم انتقال آلوارو موراتا، کمتر از گمانه زنی های اولیه در اسپانیا است.

طرفداری- آلوارو موراتا با مبلغی کمتر از گمانه زنی اولیه به چلسی می پیوندد. به گزارش اسکای اسپرتس، بی بی سی، گاردین و مت لاو، خبرنگار نزدیک به باشگاه چلسی، مهاجم اسپانیایی در ازای مبلغ ۵۸ میلیون پوند یا ۶۵ میلیون یورو به جمع آبی ها پیوسته است.

طبق توافق طرفین، ۱۲ میلیون پوند هم پاداش در این توافق در نظر گرفته شده که با شرایطی مثل آقای گلی در لیگ برتر فعال می شود. در صورت فعال شدن تمام بندهای پاداش، رقم انتقال به ۷۰ میلیون پوند یا ۸۰ میلیون یورو می رسد اما با توجه به قانون نقل و انتقالات و اهمیت مبلغ انتقال، نام موراتا از لیست ۱۰ انتقال گران تاریخ فوتبال حذف می شود. نشریه آ اس در اسپانیا، فرض را بر این گذاشته است که تمام بندهای پاداش موراتا فعال می شود.

به نظر می رسد چلسی با رقمی به مراتب پایین تر از آخرین پیشنهاد منچستریونایتد برای موراتا، وی را خریده است که این نشان از روابط نه چندان خوب شیاطین سرخ با رئال مادرید می دهد. در هر صورت حتی با ۶۵ میلیون یورو رقم انتقال، چلسی رکورد نقل و انتقالات خود را که قبلا به فرناندو تورس اختصاص داشت شکسته است.



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1396 | 10:19 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

خیز بلند رئال مادرید برای گران‌ترین خرید سال

خیز بلند رئال مادرید برای گران‌ترین خرید سال

با فروش آلوارو موراتا، حالا تمام تمرکز رئال مادرید روی به خدمت گرفتن کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی موناکو خواهد بود.

 

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش اخباری در مورد قطعی شدن حضور موراتا در چلسی و توافق این دو باشگاه برای انجام این انتقال شنیده شد و حالا کهکشانی ها با درآمدی که از فروش بازیکن خود حاصل کرده اند می توانند برای جذب امباپه اقدام کنند.

 

بعد از آنکه پروسه انتقال موراتا به یونایتد بعد از کش و قوس‌های فراوان منتفی شد، این بازیکن مطابق انتظارات راهی لندن شده تا برای چلسی به میدان برود.

 

 

 

 

به جز رئال مادرید، آرسنال هم با جدیت پروسه جذب این ستاره 18 ساله را دنبال می کند اما برچسب 120 میلیون یورویی موناکو، توپچی ها را از دایره تیم های خواهان امباپه خارج می کند اما طبق اخبار کالچومرکاتو، رئال مادرید هنوز هم برای جذب او تلاش خواهد کرد.

 

اگرچه هنوز اخبار دقیق در مورد رقم فروش موراتا به چلسی اعلام نشده اما کارشناسان این رقم را احتمالا حدود 80 میلیون یورو ارزیابی کرده اند که می تواند منبع مناسبی برای تهیه مبلغ خرید کیلیان امباپه باشد و احتمالا از این مقطع تا پایان تابستان، مهم ترین سوژه رئال مادرید جذب این ستاره 18 ساله فرانسوی است.



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1396 | 9:48 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رسمی؛ آلوارو موراتا به چلسی پیوست

ستاره اسپانیایی راهی لندن شد

رسمی؛ آلوارو موراتا به چلسی پیوست

آلوارو موراتا ستاره گلزن و 24 ساله رئال مادرید رسما به باشگاه چلسی ملحق شد.

 

به گزارش "ورزش سه"، لحظاتی پیش سایت باشگاه چلسی از توافق بین دو باشگاه رئال مادرید و چلسی برای انتقال آلوارو موراتا، گلزن اسپانیایی کهکشانی ها به لندن خبر داد و قرار است به زودی تست های پزشکی این بازیکن برای انتقال به لندن انجام شود.

 

قرار است آلوارو موراتا به زودی اردوی رئال مادرید در لس آنجلس را ترک کرده و برای انجام مراحل این انتقال و معارفه رسمی راهی لندن شود.

 

 

 

 

اگرچه هنوز باشگاه چلسی موضع رسمی در مورد رقم این انتقال نداشته، اما نشریات معتبری از جمله مارکا مبلغ 80 میلیون یورو و وبسایت کالچو مرکاتو مبلغ 85 میلیون یورو  را برای حضور موراتا در چلسی پیش بینی کرده اند. به نظر می رسد این بازیکن با قراردادی 5 ساله و دستمزد سالانه 9 میلیون یورو به چلسی ملحق شده است.

 

بدین ترتیب و بالاتر از فرناندو تورس، موراتا تبدیل به گرانترین بازیکن تاریخ اسپانیا شده و جانشین دیگو کاستا، مهاجم گلزن و هموطن خود در پیشانی خط حمله مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر خواهد شد.



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1396 | 9:47 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

توجه زیدان به اسکار رودریگز ستاره تیم جوانان رئال مادرید

عملکرد بازیکن جوان لوس بلانکوس در تور پیش فصل آمریکا مورد توجه زیزو قرار گرفته است.

طرفداری- 8 بازیکن جوان در نفرات حاضر رئال مادرید در آمریکا قرار دارند و یکی از آنها اسکار رودریگز است که زیر نظر گوتی ستاره سابق لوس بلانکوس در تیم جوانان فعالیت دارد.

به گزارش مارکا از این 8 نفر چهار تا از تیم جوانان هستند به نام های مانو هرناندو، اسکار رودریگز، فرانچو و دنی گومز به همراه چهار بازیکن از تیم امید به نام های اشرف حکیمی، لویسمی کزادا، آلوارو تخرو و لوکا زیدان پسر زین الدین زیدان. اما به نظر می رسد که رودریگز پتانسیل بیشتری از بقیه دارد و توانسته زیدان را تحت تاثیر قرار دهد. این بازیکن جوان تحت هدایت گوتی امسال موفق شد که لیگ جوانان اسپانیا، کوپا دل ری جوانان و لیگ قهرمانان اروپای جوانان را به دست آورد. توانایی های او برای کادر فنی رئال مادرید واضح است اما چیزی که تحسین همه را برانگیخته گلزنی او در لحظات و بازی های مهم است. این بازیکن جوان نشان داده که می تواند به جایگزین رونالدو در ترکیب اصلی لوس بلانکوس در سال های آینده تبدیل شود. شنیده شده که زیدان شخصا او را تحسین کرده و نکاتی هم به وی گوشزد کرده است.

زیزو باور دارد که تور پیش فصل زمانی حیاتی برای بازیکنان جوان است چون آنها از محیط تیم جوانان جدا شده و با بازیکنانی با سن بالاتر که هر کدام شاید ستاره یا فوق ستاره باشند معاشرت و تمرین می کنند. 



تاريخ : چهار شنبه 28 تير 1396 | 11:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

منچسترسیتی برای انتقال دنیلو از چلسی پیشی گرفت!

منچسترسیتی امروز گام های مهمی را برای انتقال دنیلو انجام داده است.

طرفداری- چلسی روز گذشته رسما برای خرید دنیلو پیشنهادش را به مادرید فرستاد اما حالا خبر می رسد که پپ گواردیولا توانسته برای خرید این بازیکن، از تیم کونته پیشی بگیرد.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، پس از اینکه یوونتوس به دلیل پر شدن سهمیه غیراروپایی از دنبال کردن انتقال دنیلو کنار کشید، چلسی نزدیک ترین تیم به مدافع برزیلی و سابق پورتو بود. با این حال منچسترسیتی امروز توانسته چلسی را کنار بزند و شانس بیشتری نسبت به این تیم برای خرید دنیلو داشته باشد. مذاکرات با مدافع راست برزیلی رو به پایان است و سیتی امیدوار است بعد از خرید کایل واکر، دنیلو را هم به اتحاد بیاورد.



تاريخ : چهار شنبه 28 تير 1396 | 11:9 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کیلور ناواس: می خواهم برای سال ها در رئال بمانم

کیلور ناواس: می خواهم برای سال ها در رئال بمانم

کیلور ناواس، دروازه بان رئال مادرید، اعلام کرد که علی رغم شایعات زیادی که در مورد پیوستن دروازه بان های مختلف به این باشگاه وجود دارد، قصد دارد برای سال ها در سانتیاگو برنابئو بماند.

به گزارش "ورزش سه"، ناواس در دو فصل اخیر دروازه بان اول رئال بوده و کمک کرد تا این تیم دو قهرمانی در چمپیونزلیگ و یک قهرمانی در لالیگا به دست بیاورد اما همچنان شایعاتی در مورد پیوستن داوید دخیا به رئال وجود دارد اما ناواس تاکید کرد که توجهی به این شایعات ندارد و می خواهد برای سال ها در رئال بماند.

 

او به خبرنگاران گفت:" آنچه در گذشته اتفاق افتاده، متعلق به گذشته است. این فصل من راضی هستم. مثل همیشه آسوده خاطر هستم.

 

 

تلاش می کنم مغرور نشوم. بازی در اینجا آسان نیست. می خواهم برای سال ها اینجا بمانم. از بودن در رئال لذت می برم. من در اینجا به قهرمانی رسیدم و خانواده ام هم از بودن در اینجا راضی هستند.

 

این فقط در مورد یاد گرفتن از اشتباهات نیست. قصد ندارم پیشرفت خودم را محدود کنم."



تاريخ : چهار شنبه 28 تير 1396 | 10:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

110 میلیون بدهید؛ موراتا و دانیلو را بخرید

رئال قیمت گذاشت

110 میلیون بدهید؛ موراتا و دانیلو را بخرید

 

زیدان در ادامه پاکسازی رئال مادرید از ناراضی ها، با جدایی موراتا و دانیلو مخالفتی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، این روزها تمرینات رئال مادرید در لوس آنجلس با جدیت خاصی پیگیری می شود.

کهکشانی ها در فصل پیش رو کسب شش گانه (سوپرکاپ اروپا-اسپانیا، لالیگا، کوپا دل ری، لیگ قهرمانان و جام جهانی باشگاه ها) را در دستور کار قرار دادند و به زودی باید در سوپرکاپ اروپا و اسپانیا برابر یونایتد و بارسا به میدان بروند که می تواند تداومی بر موفقیت های متوالی آنها باشد.

 

 

 

 

زیدان که یکی از مهمترین عوامل قهرمانی های تیمش را در اتحاد و همبستگی تیمی می داند، قصد ندارد بازیکنانی را در تیم خود حفظ کند که تمایلی برای ادامه حضور در رئال ندارند.

برای مثال، خامس زمستان گذشته صراحتا از علاقه اش برای جدایی صحبت کرد و این ستاره کلمبیایی چندی پیش به بایرن قرض داده شد. به زودی این قصه برای موراتا و دانیلو نیز تکرار خواهد شد.

 

موراتا در سال جام جهانی قصد ندارد نیمکت نشین بنزما باشد و دانیلو نیز که به هیچ عنوان در میان هواداران رئال محبوب نیست، قصد جدایی دارد.

به ادعای مارکا، پس از شکست مذاکرات رئال و یونایتد برای انتقال موراتا، حالا میلان جدی ترین گزینه برای این مهاجم ملی پوش است. میلانی ها 70 میلیون یورو برای جذب موراتا پیشنهاد داده اند ولی رئال به پایین تر از 80 میلیون یورو راضی نیست.

برای دانیلو نیز از چلسی پیشنهادی 30میلیون یورویی رسیده است؛ همان رقم مورد علاقه رئال و به نظر می رسد این دفاع راست برزیلی به زودی راهی استمفورد بریج شود.

رئال با جدایی موراتا و دانیلو، به تیمی یکدست تر تبدیل خواهد شد که در آن کسی دغدغه جدایی و دلخوری از فیکس نبودن ندارد.



تاريخ : سه شنبه 27 تير 1396 | 17:20 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تخفیف بی تخفیف؛ یک کلام 70 میلیون یورو!

حضور دخیا در رئال مادرید؛ نزدیک تر از همیشه

تخفیف بی تخفیف؛ یک کلام 70 میلیون یورو!

به نظر می رسد این بار شایعات پیوستن داوید دخیا، سنگربان اسپانیایی یونایتد به رئال مادرید حقیقت داشته باشد.

 

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر دوباره اخباری در مورد حضور داوید دخیا، سنگربان 27 ساله شیاطین سرخ در جمع کهکشانی ها شنیده شده و با توجه به علاقه شخصی دخیا به این انتقال، ممکن است به زودی شاهد رخ دادن آن باشیم.

 

نشریه دیلی میل فاش کرد که سران یونایتد رقم 70 میلیون یورو را برای فروش دخیا در نظر گرفته اند و قصد ندارند در این رابطه کوچکترین تخفیفی برای رئال مادرید قائل شوند.

 

 

 

 

همچنین یونایتد در این میان جانشین دخیا را نیز پیدا کرده و قصد دارد کسپر اشمایکل، فرزند پیتر اشمایکل سنگربان افسانه ای خود در سالهای نه چندان دور را جذب کند.

 

اشمایکل که دو سال پیش یکی از عوامل اصلی قهرمانی فراموش نشدنی لسترسیتی بود، تقریبا 35 میلیون یورو و نصف دخیا قیمت دارد و می تواند در کنار رومرو، دروازه شیاطین سرخ را بیمه کند.

 

2 سال قبل و در لحظات پایانی بازار تابستانی قرار بود داوید دخیا راهی رئال مادرید شود اما مشکلات اداری باعث شد تا این اتفاق رخ ندهد اما این بار با توجه به علاقه فراوان دخیا به حضور در ترکیب رئال مادرید، کهکشانی ها بیش از همیشه به جذب او نزدیک شده اند.



تاريخ : سه شنبه 27 تير 1396 | 11:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید باید فاتح همه جام ها باشد

دنی کارواخال:

رئال مادرید باید فاتح همه جام ها باشد

دنی کارواخال، مدافع راست رئال مادرید در مورد اهداف پیش رو و اردوی پیش فصل این تیم صحبت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، کهکشانی ها در حال حاضر برای سپری کردن اردوی پیش فصل در ایالت متحده حضور داشته و خود را برای رویارویی با یونایتد و بارسا در سوپرکاپ اروپا و اسپانیا آماده می کنند.

 

فصل پیش‌رو: "ما همه کار خواهیم کرد تا هر تعداد عنوان ممکن را برای رئال مادرید به ارمغان آوریم. امسال من پانزدهین فصل حضور خود در این باشگاه را سپری می کنم و همیشه احساس غرور و افتخار دارم که عضو رئال هستم.

 

 

 

 

امیدوارم در آینده افتخارات بیشتری در انتظار ما باشد و باید از رئال برای همه خدماتی که به من ارائه داده تشکر کنم."

 

اردوی پیش فصل: "جلسات تمرینی بسیار خوب و مهمی را سپری کردیم و اگر ما می خواهیم که در ماه مارچ یا آوریل 100 درصد آماده باشیم، در این مقطع باید سختی هایی را تحمل کنیم.

 

به زودی دیدار سوپرکاپ را پیش رو داریم و من به خاطر دارم که به خاطر شرایط خوبی که داشتیم فصل قبل توانستیم سویا را مغلوب کنیم."



تاريخ : سه شنبه 27 تير 1396 | 11:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

برادرم باعث شد رئال با من تمدید نکند

آدبایور:

برادرم باعث شد رئال با من تمدید نکند

امانوئل آدبایور، مهاجم سابق رئال مادرید، ادعا کرد که برادرش باعث شد که این باشگاه قرارداد او را تمدید نکند.

به گزارش "ورزش سه"، آدبایور که در سال 2011 به طور قرضی از منچسترسیتی به رئال پیوست، علیرغم تمایل ژوزه مورینیو، با پایان دوره قرضی اش به سیتی برگشت.

 

او که اکنون برای باشگاه ترکیه ای استانبول باشاکشهیر بازی می کند، ادعا کرد که دلیل انصراف باشگاه رئال از تمدید قراردادش، نامه ای بود که برادرش به این باشگاه نوشت.

 

 

 

 

او به بی بی سی گفت:" من هر کاری می توانستم انجام دادم تا در رئال بمانم اما به خاطر برادرم نتوانستم آنجا بمانم زیرا او نامه ای رسمی از طرف خانواده آدبایور به باشگاه نوشت و از آنها خواست که من را نگه ندارند. من در رئال نماندم زیرا آنها نخواستند من بمانم."

 

آدبایور همواره رابطه سردی با خانواده اش داشت و حتی زمانی ادعا کرد که برادرانش از او دزدی می کنند و تنها زمانی که به پول نیاز دارند، با او تماس می گیرند.



تاريخ : سه شنبه 27 تير 1396 | 11:9 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

شرط جالب یونایتد برای فروش دخیا به رئال

معاوضه با طراح ژرمن؛

شرط جالب یونایتد برای فروش دخیا به رئال

شیاطین سرخ می خواهند برای فروش داوید دخیا به کهکشانی ها، یکی از بهترین ستارگان این تیم را به خدمت بگیرند.

 

به گزارش "ورزش سه"، در فصل تابستان سالهای اخیر همیشه شاهد اخباری در مورد انتقال دخیا به جمع کهکشانی ها بوده ایم که همیشه نیز این شایعات ناتمام باقی مانده اما حالا نشریه انگلیسی "میرر" ادعا کرد که شیاطین سرخ قصد دارند با استفاده از تمایل رئال برای خرید دخیا، تونی کروس را به خدمت بگیرند.

 

 

 

 

مورینیو به شدت به سبک بازی کروس علاقمند بوده و زوج او و پوگبا را در میانه میدان رویایی می داند و به همین دلیل سران یونایتد به مدیران رئال گفته اند که یا برای جذب دخیا 60 میلیون یورو بپردازند و یا تونی کروس نیز وارد این معامله شده تا این انتقال تسریع یابد.

 

اما به هر حال و طبق اخبار این نشریه، با توجه به اتفاقاتی که در مورد انتقال نافرجام موراتا رخ داد و همچنین مشکلاتی که طی سالهای اخیر در مورد دخیا رخ داده، روابط طرفین به شدت شکرآب شده و همین موضوع دیدار فینال سوپرکاپ را تبدیل به جدالی برای انتقام طرفین از یکدیگر خواهد کرد.



تاريخ : دو شنبه 26 تير 1396 | 12:17 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سالگادو: رونالدو به تیم اروپایی دیگری نمی‌رود

سالگادو: رونالدو به تیم اروپایی دیگری نمی‌رود

میشل سالگادو، اسطوره رئال مادرید معتقد است که رئال مادرید، آخرین باشگاه رونالدو در اروپا خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، شایعاتی در مورد احتمال بازگشت رونالدو به منچستریونایتد و یا حضورش در پاری سن ژرمن، پس از انتشار اخبار اتهام فرار مالیاتی او شنیده می‌شد. با این حال ستاره پرتغالی به نظر در رئال ماندنی است و سالگادو نیز این موضوع را تایید کرد.

 

 

 

 

او گفت:" من رونالدو را با پیراهن دیگری تصور نمی‌کنم، حداقل در فوتبال برتر جهان. شاید او در رئال مادرید بازنشسته شود یا شاید به لیگی مثل لیگ آمریکا برود. ولی در فوتبال برتر و در اروپا، فکر نمی‌کنم او پیراهن تیم دیگری را بپوشد. فکر می‌کنم او در رئال خیلی راحت است. در حال حاضر او روح تیم ماست، او کسی است که وقتی در بازی های بزرگ بازی می‌کنیم، نگاهمان به اوست و راستش را بخواهید، فکر می‌کنم واقعا در تیم می‌ماند."

 

سالگادو  درباره توپ طلا پنجم گفت:" خوب واقعا کار سختی خواهد بود که از این بهتر ظاهر شد زیرا او فصل را به بهترین شکل تمام کرد و هر سال هم کمی بهتر می‌شود. ولی من او را می‌شناسم، او یک حرفه ای است و خودش را برای بازی های فصل بعد آماده می‌کند."



تاريخ : دو شنبه 26 تير 1396 | 12:15 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بیل: به ترک رئال فکر هم نکرده ام

بیل: به ترک رئال فکر هم نکرده ام

گرت بیل، فوق ستاره رئال مادرید مدعی شد که هیچگاه به جدایی از رئال مادرید فکر نمی‌کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، در طول چند هفته اخیر، شایعات بسیاری در مورد پیوستن گرت بیل به منچستریونایتد شنیده می‌شود. جایگاه ستاره 28 ساله با احتمال حضور کیلیان امباپه به خطر افتاده ولی بیل هیچگاه قصد ترک رئال را ندارد.

 

 

 

او به مارکا در این رابطه گفت:" هیچگاه به ترک رئال فکر نکرده ام. می‌دانم که کار سختی برای حفظ جایگاهم دارم ولی من برای همین کارها در رئال مادرید هستم."

 

ستاره ولزی فصل گذشته در 27 بازی، 9 گل به ثمر رساند.



تاريخ : دو شنبه 26 تير 1396 | 10:15 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مورینتس: رونالدو از حضور در رئال خیلی خوشحال است

مورینتس: رونالدو از حضور در رئال خیلی خوشحال است

 

فرناندو مورینتس، ، اسطوره رئال مادرید مدعی شد که کریستیانو رونالدو، ستاره رئال، از حضور در این تیم بسیار خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو پس از مطرح شدن اتهام فرار مالیاتی علیهش،  به مسئولین رئال گفته بود که قصد ترک این تیم را دارد. با این حال اوضاع به گونه ای پیش رفت که اختلافات از بین رفت و در نهایت جدایی رونالدو منتفی شد. حال مورینتس مدعی شد که رونالدو از حضور در رئال بسیار خوشحال است.

 

 

 

او گفت:" از رونالدو نشنیدم که می‌خواهم تیم را ترک کند. می‌دانم که روند اینگونه اتفاقات چگونه است. در پایان هر فصل شایعات و شک و شبهه های بزرگی برای بازیکنان بزرگ به وجود می‌آورند. رونالدو یکی از آنهاست. من آرام هستم زیرا او صحبتی نکرده است. وقتی صحبت کند خواهیم دید. ولی مطمئنم که رونالدو از حضور در رئال مادرید خیلی خوشحال است و رئال مادرید هم از حضور او بسیار خوشحال است بنابراین اگر تیم را ترک کند اوضاع پیچیده خواهد شد."



تاريخ : دو شنبه 26 تير 1396 | 10:9 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

برنامه ریزی رویایی رونالدو برای توپ طلای پنجم

برنامه ریزی رویایی رونالدو برای توپ طلای پنجم

رونالدو قصد دارد به شکلی برنامه ریزی کند که همانند امسال در روزهای سخت منجی تیمش باشد.

 

به گزارش "وررزش سه"، نمایش های رونالدو در ماه های پایانی فصل قبل به حدی تاثیرگذار بود که به نظر می رسد وی امسال هم قصد دارد از همین رویه برای ثبت آماری خیره کننده استفاده کند اما نکته امیدوار کننده برای CR7 و هوادارانش این است که بر خلاف پارسال، رونالدو دیگر مصدوم نبوده و قرار نیست سه هفته ابتدایی فصل را از دست بدهد.

 

پس اولین هدف رونالدو در این فصل، آغازی شیرین در فصل جدید و ثبت روند گلزنی متناسب است تا از این طریق این بازیکن در مورد پنجمین توپ طلای خود اطمینان کامل پیدا کند.

 

 

 

 

اگرچه حتی جرارد پیکه نیز اعتراف کرد که با توجه به قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان، رونالدو بخت اول فتح توپ طلا به شمار می آید اما این ستاره پرتغالی نیز خوب می‌داند که هنوز ماه های ابتدایی و سرنوشت ساز فصل جدید باقی مانده است.

 

همچنین در روزهای پایانی سال، رقابت های جام باشگاه های جهان در انتظار رئال مادرید و رونالدو خواهد بود که او امیدوار به تکرار درخشش سال قبل و قهرمانی دوباره در توکیو است.

 

 

 

 

در ادامه و در روزهایی که رقابت های ملی و مراحل اول کوپا دل ری در جریان خواهد بود، فرصت خوبی برای استراحت کردن و ریکاوری دوباره برای رونالدو ایجاد خواهد شد تا انرژی لازم برای درخشش در روزهای سرنوشت ساز ادامه فصل نیز ایجاد شود.

 

این رویه ممکن است دوباره روزهای درخشان رونالدو در پایان این فصل را تکرار کرده و بتواند همانند امسال 10 گل در روزهای پایانی لیگ قهرمانان و 6 گل در 4 بازی آخر تیمش در لالیگا به ثمر رسانده و در حساس ترین لحظات فصل، یک بار دیگر منجی کهکشانی ها شده و شانس خود را برای توپ طلای بعدی امتحان کند.



تاريخ : دو شنبه 26 تير 1396 | 10:6 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تهدید ایسکو به جدایی در صورت خرید هازارد

تهدید ایسکو به جدایی در صورت خرید هازارد

دیاریو گل ادعا کرد ایسکو، ستاره ملی پوش رئال مادرید، این باشگاه را تهدید کرده که در صورت خرید ادن هازارد، به چلسی خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها که فصل گذشته قهرمان لالیگا و چمپیونزلیگ شدند، قصد دارند با انجام خریدهای جدید، شانس شان برای تکرار این موفقیت ها را حفظ کنند.

 

کهکشانی ها تاکنون موفق به خرید تئو هرناندز و دنی سبایوس شدند و گفته می شود ادن هازارد هم همچنان در بین گزینه های خرید این باشگاه قرار دارد.

 

پیش از این ادعا شده بود که رئالی ها به باشگاه چلسی اعلام کردند تنها در صورتی می توانند آلوارو موراتا را بخرند که هازارد را به آنها بفروشند.

 

 

اما اکنون دیاریو گل ادعا کرده که ایسکو از پیوستن ستاره بلژیکی چلسی به رئال استقبال نمی کند و احساس می کند که این انتقال می تواند جای او در ترکیب اصلی را تنگ تر کند.

 

ایسکو در مقطع پایان فصل گذشته و با مصدومیت گرت بیل، فرصت بیشتری برای بازی در ترکیب اصلی رئال پیدا کرد و نمایش های بسیار خوبی ارائه داد اما باز هم مشخص نیست که فصل آینده زین الدین زیدان چه اندازه به او اعتماد خواهد کرد.

 

با توجه به اینکه تنها یک سال از قرارداد ایسکو با رئال باقی مانده و او هنوز حاضر به تمدید قرارداد نشده، پیوستن یک بازیکن جدید به رئال می‌تواند به خروج سریع تر او از سانتیاگو برنابئو منجر شود.



تاريخ : دو شنبه 26 تير 1396 | 10:6 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونمایی از رونالدوی 18-2017 در ورزشگاه نیوکمپ

فوق ستاره پرتغالی در مقدونیه به میدان نخواهد رفت

رونمایی از رونالدوی 18-2017 در ورزشگاه نیوکمپ

رئال مادرید - اسپانیا
مادریدی ها این روزها بدون رونالدو تمرین می کنند.

طرفداری- پس از آن که ماه گذشته در جریان رقابت های جام کنفدراسیون ها صحبت های زیادی در مورد جدایی و نارضایتی کریستیانو رونالدو زده شد، در هفته های اخیر این صخبت ها فروکش کرده است و وی در تعطیلات به سر می برد.

به گزارش مارکــــا، رونالدو که این روزها در کمپ تمرینی رئال مادرید در آمریکا حضور ندارد، به دلیل حضور در بازی های ملی استراحت می کند و زیدان و مادریدی ها انتظار دارند تا وی پس از پایان یافتن اعطیلاتش به تمرینات برگردد. به گفته این منبع رونالدو در هیچ یک از بازی های پیش فصل به میدان نخواهد رفت و طبیعتا در ال کلاسیکو دوستانه نیز غایب خواهد بود و گفته می شود به دیدار سوپرکاپ اروپا برابر یونایتد در مقدونیه هم نخواهد رسید.

طبق برنامه رونالدو در والدبباس تمریناتش را آغاز خواهد کرد و کاروان رئال پس از بازگشت از تور پیش فصل، تمریناتشان برای سوپرکاپ اسپانیا در نیوکمپ را با رونالدو ادامه خواهند و بدین ترتیب اولین نمایش رونالدو در فصل جدید برابر بارسا در نیوکمپ خواهد بود.



تاريخ : یک شنبه 25 تير 1396 | 18:15 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کنایه آلوارو موراتا به اتلتیکومادرید در اینستاگرام

کنایه آلوارو موراتا به اتلتیکومادرید در اینستاگرام

مهاجم جوان رئال مادرید این روزها در آمریکا به سر می برد.

طرفداری- آلوارو موراتا مهاجم جوان رئال مادرید که این روزها در اردوی آمریکا به همراه کهکشانی ها به سر می برد و هنوز آینده اش مشخص نیست، به نظر می رسد رابطه خوبی با تئو هرناندز، بازیکن جدید مادریدی ها دارد.

به گزارش MARCA، وی به تازگی در اینستاگرام تصویری از این بازیکن فرانسوی منتشر کرده است که برخی آن را کنایه به روخی بلانکوس می دانند. تئو که از تیم حریف یعنی اتلتیکو راهی رئال مادرید شد، در این تصویری با کلاه وایکینگ ها که یکی از القاب رئال مادرید است دیده می شود. این اتفاقات در حالیست که فاسونه مدیر باشگاه میلان از موراتا به عنوان یکی از گزینه های این تیم برای خط حمله یاد کرده است.

آلوارو موراتا



تاريخ : یک شنبه 25 تير 1396 | 18:13 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

برای اولین بار در طول 30 سال گذشته رئال مادرید 4 بازیکن زیر 21 سال را به خدمت گرفته است

با به خدمت گیری دنی سبایوس برای اولین بار در طول 3 دهه گذشته لوس بلانکوس 4 بازیکن تیم ملی زیر 21 ساله های اسپانیا را در اختیار دارد.

طرفداری- با امضای قرارداد با دنی سبایوس پس از حدود 3 دهه حالا رئال مادرید 4 بازیکن تیم ملی زیر 21 ساله های اسپانیا را در اختیار دارد. این چیزی است که لوس بلانکوس از سال 1986 به آن دست نیافته است.

به گزارش مارکا پس از تورنمنت جوانان در سال های 1982، 1984 و 1986 رئال مادرید به ترتیب 7، 9 و 7 بازیکن در لیست بازیکنان خود داشته است. اما در دوره های بعدی این عدد از 3 فراتر نرفته است. حالا رئال مادرید بازیکنانی نظیر مارکوس یورنته، دنی سبایوس، مارکو آسنسیو و خسوس وایخو را دارد که موفق شده اند به برنامه های زیدان برای فصل 18-2017 راه پیدا کنند. علاوه بر بازیکنان مذکور، لوس بلانکوس به تازگی تئو هرناندز را هم به خدمت گرفته که قبلا سابقه بازی برای رده های پایه فرانسه را داشته اما قصد دارد که از این به بعد برای اسپانیا به میدان برود. همه این ها بدین معناست که میانگین سنی رئال مادرید در فصل آتی به 25.8 می رسد. بازیکنان جوان به خدمت گرفته شده به خوبی از زمان بازی در رده های پایه یکدیگر را می شناسند و قصد دارند که در سانتیاگو برنابئو با هم رشد کنند. 



تاريخ : یک شنبه 25 تير 1396 | 10:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید 2017/18، اسپانیایی‌ترین کهکشان 12 فصل اخیر

رئال مادرید 2017/18، اسپانیایی‌ترین کهکشان 12 فصل اخیر

رئيس رئال مادرید - مدافع اسپانیایی رئال مادرید - معارفه وایخو - رئال مادرید
با آمدن سبایوس، حالا تعداد اسپانیایی‌های رئال به 13 رسید.

طرفداری - رئال مادرید در ادامه روند بومی سازی خود، با به خدمت گرفتن و برگرداندن چند استعداد اسپانیایی، حالا 13 بازی اسپانیایی در ترکیبش دارد که از سال 2004 تاکنون بی سابقه بوده است.

به گزارش marca، رئال مادرید در دوره دوم ریاست فلورنتینو پرز و به خصوص در سال‌های اخیر، توجه ویژه‌ای به جذب استعدادهای اسپانیایی داشته است. کهکشانی‌ها سال به سال بومی‌تر می‌شوند. حالا و با آمدن بازیکنانی چون سبایوس، وایخو، یورنته و مایورال، رئال مادرید در لیست 25 نفره خود، 13 اسپانیایی دارد و به عبارت دیگر، بازیکنان خارجی در اقلیت هستند.

کیکو کاسیا، روبن یانیز، ناچو، راموس، وایخو، کارواخال، یورنته، ایسکو، سبایوس، وازکز، موراتا، مایورال و آسنسیو 13 بازیکن اسپانیایی ترکیب کنونی رئال مادرید را تشکیل می‌دهند. البته سرنوشت چند تن از این بازیکنان هنوز مشخص نیست و احتمال جدایی آنها وجود دارد. اما چنین چیزی از فصل 2004/05 در تیم اول مادرید سابقه نداشته است. در آن تیم کاسیاس، سالگادو، هلگرا، رائول، مورینتس، سزار، گوتی، براوو، پورتیو، سلادس، پاون، مخیا و دیگو لوپز، 13 بازیکن بومی رئال مادرید را تشکیل می‌دادند.

پرز که در اولین دوره ریاستش اسپانیایی‌های حاضر در تیم را کاهش داده بود، حالا برای جذب استعدادهای اسپانیایی درنگ نمی‌کند.



تاريخ : یک شنبه 25 تير 1396 | 10:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.