کیلور ناواس: با جان و دل برای فتح یازدهمین عنوان قهرمانی در اروپا می جنگیم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کیلور ناواس: با جان و دل برای فتح یازدهمین عنوان قهرمانی در اروپا می جنگیم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کیلور ناواس: با جان و دل برای فتح یازدهمین عنوان قهرمانی در اروپا می جنگیم

کیلور ناواس، دروازه بان کاستاریکایی رئال مادرید چشم به فتح 11مین عنوان قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا دوخته و می گوید که با "دل و جان" برای فتح این عنوان تلاش خواهند کرد.

طـرفداری- ناواس در مصاحبه با وبسایت UEFA گفت:

فتح آن عنوان [لا دسیما] برای باشگاه بسیار خوب بود. همه ما دوباره می خواهیم که فاتح چمپیونزلیگ شویم، و این یکی از اهداف ماست. سعی می کنیم که هرچه بهتر برای هر مسابقه آماده شویم تا بتوانیم به فینال رسیده و پیروز شویم، اما باید هر بار قدم به قدم پیش برویم، چرا که هنوز در مرحله گروهی و مراحل حذفی باید بازی های مهمی را پشت سر بگذاریم. برای رسیدن به فینال و بالا بردن جام قهرمانی با جان و دل به میدان می رویم.

ناواس که دیدار مقابل لاس پالماس را به دلیل درد عضلانی از دست داده بود، سخت کار می کند تا برای دیدار سه شنبه شب مقابل پاریسن ژرمن آماده شود:

همیشه سعی می کنم تا جایی که می توانم به خوبی برای مسابقات آماده شوم. آنها بازیکنان سطح بالایی دارند که می توانند کار را برای شما سخت کنند، اما من سعی می کنم برای هر مسابقه به یک روش آماده شوم: سخت تمرین کرده و از لحاظ روانی خود را آماده کنم.

می دانیم که از ما انتظار می رود با این تیم عناوین قهرمانی را به خانه بیاوریم، و برای انجام این کار باید در همین مسیر به حرکت خود ادامه دهیم.

ناواس همچنین به تمجید از بازیکنانی که در خط دفاعی رئال مادرید به او کمک می کنند پرداخت و گفت:

تیم عملکرد درخشانی داشته است. همه ما در کار های دفاعی وظایف خود را انجام می دهیم. می دانیم که اگر همگی به عنوان یک واحد متحد دفاع کنیم، که از بازیکنان خط حمله آغاز می شود، ایجاد هرگونه موقعیت خطرناک برای حریفان سخت می شود. ما دستور العمل های کادر فنی را دنبال می کنیم و سعی داریم تا در هر مسابقه بهتر شویم.

سعی می کنم سخت کار کنم و هر روز همان سطح از شور و اشتیاق را نشان دهم تا جایگاه خود در تیم را حفظ کنم، و انجام چنین کاری در باشگاهی مثل رئال مادرید یک امتیاز است. از همه سپاسگزار هستم. هواداران واقعاً پشت ما هستند. این چیزی است که به شما انگیزه می دهد و باعث می شود تا برای خوشحال کردن افرادی که به ورزشگاه می آیند سخت تر کار کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 11 آبان 1394 | 9:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.